“I have no intention to start a hash war with CSW [Craig S. Wright] because if I do (by relocating hash power from BTC mining to BCH mining), BTC price will dump below yearly support; it may even reach $5000. But since CSW is relentless, I am all in to fight till death.”
Op Bitmex wordt gezegd dat ABC bijna is confirmed, wat houdt dit in?
Currently, according to Coin Dance, the Bitcoin SV party seems to be winning over with an estimated 69-75% of the miners backing the upgrade, while Bitcoin ABC’s supporters are estimated between 13 – 25%.TuutjDrie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:43:
Op Bitmex wordt gezegd dat ABC bijna is confirmed, wat houdt dit in?
As always, some speculations are around Tether, where it’s value has unreasonable volatility, where its current lowest price was even $0.97, and right now it’s traded for $0.98.
While it’s not for sure the cause, by looking at the 24-hour change BTC had lost nearly 10 percent of its value, while Bitcoin Cash has experienced even more severe wounds with a price drop of 16 percent against the USD. Almost all cryptocurrencies are affected.
Apart, op BFX is er een lower low, op Coinbase juist een higher low.
Betekent dit dus dat Craig S. Wright's BSV aan het winnen is?mugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:44:
[...]
Currently, according to Coin Dance, the Bitcoin SV party seems to be winning over with an estimated 69-75% of the miners backing the upgrade, while Bitcoin ABC’s supporters are estimated between 13 – 25%.
As always, some speculations are around Tether, where it’s value has unreasonable volatility, where its current lowest price was even $0.97, and right now it’s traded for $0.98.
While it’s not for sure the cause, by looking at the 24-hour change BTC had lost nearly 10 percent of its value, while Bitcoin Cash has experienced even more severe wounds with a price drop of 16 percent against the USD. Almost all cryptocurrencies are affected.
Nog 6 uur voor dat de fork er is. De rest heeft zijn kaarten niet laten zien. Ik ben benieuwd hoeveel hashrate er straks van BTC naar BCH vloeit, als het teveel is dan kan het zijn dat de mempool op BTC weer oploopt.mugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:44:
[...]
Currently, according to Coin Dance, the Bitcoin SV party seems to be winning over with an estimated 69-75% of the miners backing the upgrade, while Bitcoin ABC’s supporters are estimated between 13 – 25%.
Het is feitelijk een financieel gevecht tussen Calvin en de BTC miners die BCH als hun long term play zien (dat is elke miningpool behalve slush). De pools die 100% BCH gaan minen moeten hun members wel gewoon BTC blijven betalen. Iedereen in dit gevecht gaat dus geld bloeden.
De vraag is, wie bloed er het eerste dood? Calvin zijn 2 biljoen dollars of de rest?
Tenzij de BCH prijs omhoog knalt, maar dat zie ik niet gebeuren. Ik zie hem eerder naar beneden knallen. De miners die BCH gaan verdedigen gaat er miljoenen dollars kosten aan hebben.
Als iemand wil weten hoe bijvoorbeeld de chinezen van BTC.TOP er over denken. --> https://medium.com/@jiang...e-hash-power-45fef8010467
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 11:54 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
En zelfs dan bezit je enkel nog de sleutels en niet de coins.DeeSung schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:36:
[...]
Ja het is dus wel een stukje digitaal bezit omdat jij er als enige bij kan. Dan is het van jou.
En exchanges maken gebruik van hun eige systeem dat kompleet losgekoppelt is van de blockchains. De getalletjes die je op je exchanges heb staan zijn door hun zelf gemaakt en verzonnen. Pas als je je coins van de exchange haald Krijg je de echte coins.
Mooie pennant nu op BTC. Bear pennant voor nog ee drop?
Wilde altijd al iets over computers weten
Ik bezit de coins aangezien ik ze kan verzenden of niet? Er zijn wel meer dingen in het leven waar je een sleutel voor hebt.burnebie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:00:
[...]
En zelfs dan bezit je enkel nog de sleutels en niet de coins.
https://news.kucoin.com/e...ion-and-list-opacity-opq/
https://news.kucoin.com/e...ting-of-oyster-pearl-prl/
KuCoin Completes Airdrop Distribution and List Opacity (OPQ)
We are happy to announce that users who held PRL tokens on KuCoin, based on a snapshot taken at block high 6,607,247, have been rewarded with an OPQ airdrop. The airdrop was distributed at a ratio of 1 PRL = 1 OPQ. To check your OPQ distribution, click on the Assets tab, then the Reward History tab.
KuCoin will list Opacity (OPQ) and support the trading pairs OPQ/BTC and OPQ/ETH.
Please take note of the following schedule:
Deposit: 16:00 November 16, 2018 (UTC+8)
Buying order: 17:30 November 16, 2018 (UTC+8)
Selling order: 18:00 November 16, 2018 (UTC+8)
Withdrawal: 20:00 November 16, 2018 (UTC+8)
https://news.kucoin.com/e...ting-of-oyster-pearl-prl/
Morgen kunnen we dus weer tradenDear KuCoin Users
Per request from Oyster Pearl, KuCoin will be delisting the Oyster Pearl (PRL) project from the exchange. KuCoin will support the Opacity (OPQ) airdrop for users who held PRL on KuCoin, with a distribution ratio of 1 PRL = 1 OPQ. Related follow-ups to this airdrop will be announced separately.
The PRL delisting process is as follows:
PRL trading pairs will be closed at 19:00 (UTC+8) November 15, 2018.
Withdrawals of PRL tokens from KuCoin will continue to be supported until 18:00 (UTC+8) on May 15, 2019.
If you are currently holding PRL, please make your withdrawals on or before the closing date above.
For more information, please refer to the PRL official announcement
Thanks for your support!
The KuCoin Team
Eindelijk! Zijn er nog exchanges waar PRL wordt verhandeld eigenlijk?
Geen idee. Zou mooi zijn als ik die oude PRL tokens ook nog kan verkopen hahaSwaha schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:33:
Eindelijk! Zijn er nog exchanges waar PRL wordt verhandeld eigenlijk?
Op Etherdelta kan je PRL nog traden maar tegen niet noemenswaardige bedragen. De hoogste buyorder daar is 0.000006350 ETH/PRL. Maar toch, ik zou mijn naar alle waarschijnlijkheid waardeloze Oyster PRL tokens dan toch nog voor 0.12 ETH ofzo kunnen inruilen. Alhoewel ik ze gewoon hold. Bruno is zelf ook geloof ik nog bezig met Oyster Pearl, dan wel in zijn eentje..
Laatste gooide hij deze online: http://evolutionofoyster.com/EoO1.pdf
Laatste gooide hij deze online: http://evolutionofoyster.com/EoO1.pdf
block #6607247The Redman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 12:54:
Op welke block height is de fork?
Bedankt maar volgens mij gaat dit niet over BCH want die is pas op #556742
oh haha dit ging over oyster. Zoveel forks ookThe Redman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:07:
[...]
Bedankt maar volgens mij gaat dit niet over BCH want die is pas op #556742
Was me even helemaal ontgaan dat Oyster PRL ook geforkt is na de tramalant vorige week
2 biljoen?Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 11:49:
[...]
...
De vraag is, wie bloed er het eerste dood? Calvin zijn 2 biljoen dollars of de rest?
Miljard bedoel je waarschijnlijk? (Jeff Bezos zit als rijkste man nu aan 0.16 biljoen)
Ik dacht dat het over Bitmain vs Craig Wright ging. Wie is Calvin, en wat is zijn stake in deze Dragon Ball Z battle?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Yohannes Riyadi is de rijkste man ter wereld toch, met meerdere biljoenen?Patjen69 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:11:
[...]
2 biljoen?
Miljard bedoel je waarschijnlijk? (Jeff Bezos zit als rijkste man nu aan 0.16 biljoen)
Nog nooit van die persoon gehoord eerlijk gezegd.Machlah schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:13:
[...]
Yohannes Riyadi is de rijkste man ter wereld toch, met meerdere biljoenen?
Dit zijn de rijkste mensen volgens Forbes :
https://www.forbes.com/billionaires/list/
'a billion' in het engels is een miljard in het nederlands he.
Een biljoen in het nederlands is 1000 miljard.
Ontstaat daar de vergissing niet?
Calvin Ayre is de eigenaar van Coingeek en nChain en de moneyman achter Wright.Sando schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:12:
Ik dacht dat het over Bitmain vs Craig Wright ging. Wie is Calvin, en wat is zijn stake in deze Dragon Ball Z battle?
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Haha nee, ik zag laatst iets over een Yohaness Riyadi. 1 of andere complot theorie over een gevaar voor het westen die meerdere biljoenen zou hebben. Google maar is.Patjen69 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:17:
[...]
Nog nooit van die persoon gehoord eerlijk gezegd.
Dit zijn de rijkste mensen volgens Forbes :
https://www.forbes.com/billionaires/list/
'a billion' in het engels is een miljard in het nederlands he.
Een biljoen in het nederlands is 1000 miljard.
Ontstaat daar de vergissing niet?
Idd, wat Patjen zegt...en anders weet Jesse Klaver nog wel hoe het zit
Wat ik eigenlijk zou willen zien is dat na de fork beide nieuwe coins keihard worden gedumpt voor BTC.
Hoelang zal het duren voor we aan de slag met de andere munten kunnen? Ik hoop niet dat het al met al te lang duurt eerlijk gezegd.
Over de fork heb ik het dan uiteraard.
Over de fork heb ik het dan uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door Bartvandelaar op 15-11-2018 13:36 ]
Rookworst zonder r is ook worst.
Hoe lang duurt die hashwar nog? Als miners daarna weer BTC gaan minen gaat de prijs dan niet terug naar het oude niveau?
De Hashwar moet nog beginnen, ongeveer rond 17:40 utc (18:40 hier) wat ik lees op internet. En hoe lang het duurt ligt helemaal aan wie de langste adem heeft dus het kan in een dag voorbij zijn maar ook een maand duren of nog langer. Daarom gewoon wegblijven van bch en alleen btc gebruiken!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hashingpower & waarde zijn niet per se aan elkaar gecorreleerd. Overigens is de blocktime nu weer rond de 10 minuten, springt afgelopen dagen beetje heen en weer tussen de 20 en 10.
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Minder hashing power = kwetsbaarder netwerk = goedkoper voor aanvallen = minder waard?letatcest schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:45:
Hashingpower & waarde zijn niet per se aan elkaar gecorreleerd. Overigens is de blocktime nu weer rond de 10 minuten, springt afgelopen dagen beetje heen en weer tussen de 20 en 10.
Snapshot = UNIX time 1542300000 (16:40 UTC) dus 17:40 uur hier. Correct me if i'm wrong..gws24 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:45:
De Hashwar moet nog beginnen, ongeveer rond 17:40 utc (18:40 hier) wat ik lees op internet. En hoe lang het duurt ligt helemaal aan wie de langste adem heeft dus het kan in een dag voorbij zijn maar ook een maand duren of nog langer. Daarom gewoon wegblijven van bch en alleen btc gebruiken!
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ook goed, maakt mij niet zoveel uitStokstaart schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:52:
[...]
Snapshot = UNIX time 1542300000 (16:40 UTC) dus 17:40 uur hier. Correct me if i'm wrong..
Ik ben de grootste verliezer! (-25,32%) Sta bovenaan in de rode lijst.
Altijd al geweten dat m'n dood of de gladiolen tactiek succesvol is, maar dit had ik nooit durven dromen
Altijd al geweten dat m'n dood of de gladiolen tactiek succesvol is, maar dit had ik nooit durven dromen
Dan zou je eigenlijk moeten shorten ipv handelenChris.nl schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:11:
Ik ben de grootste verliezer! (-25,32%) Sta bovenaan in de rode lijst.
nouuuu goedkoper voor aanvallen. Sowieso lastig als het alleen om miners ging, maar als je dan ook nog veel nodes hebt, dan wordt het nog lastiger. Maar dat kan Andreas Antonopoulos veel beter uitleggen in youtube-filmpjesDeeSung schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:51:
[...]
Minder hashing power = kwetsbaarder netwerk = goedkoper voor aanvallen = minder waard?
Iemand die mij kan uitleggen waarom BCH/USD slechts -9% doet?
Weetje zeker? Je hebt 51% van de hashpower nodig om een aanval uit te voeren. Dus met minder hash power heb je zoiezo minder materiaal nodig. Minder materiaal maakt dat het gewoon goedkoper is of ik begrijp BTC niet.letatcest schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:27:
[...]
nouuuu goedkoper voor aanvallen. Sowieso lastig als het alleen om miners ging, maar als je dan ook nog veel nodes hebt, dan wordt het nog lastiger. Maar dat kan Andreas Antonopoulos veel beter uitleggen in youtube-filmpjes
Omdat dat tov 24 uur geleden is?The Redman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:30:
Iemand die mij kan uitleggen waarom BCH/USD slechts -9% doet?
Nu we dichterbij de fork komen en de situatie er niet bepaald rooskleurig uitziet? Zelfs BTC en ETH dalen harder.
It's madness, madness, I tell you!
[YouTube: Phoebe: "It's madness I tell you!"]
[YouTube: Phoebe: "It's madness I tell you!"]
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Tip van de dag: ik ben maar weer zooi aan het verkopen op marktplaats.. gelukkig hebben we een hele hoop zooi. Kan ik mooi mijn verlies deels mee dekken. Dus heb je nog een zolder vol troep, gooi het op marktplaats!
[ Voor 23% gewijzigd door Pelox op 15-11-2018 14:41 ]
Zero.
Prima deze daling, eindelijk wat volatiliteit en daarmee handel.
Gunstig voor de omzet van Binance, twijfel om restant vrije PAX om te zetten in BNB op dit moment, het is gek dat deze zo hard mee daalt met de rest. Terwijl de business case stijgt met deze gestegen volumes... Correlatie in crypto's maken volgens mij dat er zeker wel kansen zijn voor de 'actieve' beleggers.
Er is echter nog geen sprake van 'bloed door de straten', daarom twijfel ik nog, en druk ik de sell PAX knop nog maar niet in.
GET Protocol is op deze manier ook flink goedkoper weer geworden, in ETH uitgedrukt wel iets gezakt, maar in $ uitgedrukt harder. Dit terwijl er in 2019 flinke koopdruk op komt vanuit €0,50 GET per verkocht ticket. Sell wall van 22ETH op IDEX nu interessant voor iemand die nog flink wil inslaan.
Ergo, zoek de value coins, en dat zijn de coins die in ieder geval waarde toevoegen aan de samenleving. Sowieso bij GET, bij BNB is er in ieder geval winst en maken ze alle crypto toegankelijker om mee te handelen.
Gunstig voor de omzet van Binance, twijfel om restant vrije PAX om te zetten in BNB op dit moment, het is gek dat deze zo hard mee daalt met de rest. Terwijl de business case stijgt met deze gestegen volumes... Correlatie in crypto's maken volgens mij dat er zeker wel kansen zijn voor de 'actieve' beleggers.
Er is echter nog geen sprake van 'bloed door de straten', daarom twijfel ik nog, en druk ik de sell PAX knop nog maar niet in.
GET Protocol is op deze manier ook flink goedkoper weer geworden, in ETH uitgedrukt wel iets gezakt, maar in $ uitgedrukt harder. Dit terwijl er in 2019 flinke koopdruk op komt vanuit €0,50 GET per verkocht ticket. Sell wall van 22ETH op IDEX nu interessant voor iemand die nog flink wil inslaan.
Ergo, zoek de value coins, en dat zijn de coins die in ieder geval waarde toevoegen aan de samenleving. Sowieso bij GET, bij BNB is er in ieder geval winst en maken ze alle crypto toegankelijker om mee te handelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Timberly2 op 15-11-2018 14:44 ]
Om een succesvolle 51%-aanval uit te voeren, moet je de bestaande keten inhalen. Dat is nodig om bijvoorbeeld iets in het verleden te wijzigen.DeeSung schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:34:
[...]
Weetje zeker? Je hebt 51% van de hashpower nodig om een aanval uit te voeren. Dus met minder hash power heb je zoiezo minder materiaal nodig. Minder materiaal maakt dat het gewoon goedkoper is of ik begrijp BTC niet.
Als je nu met 51% of meer het protocol aan wil passen, dan moeten ook nodes mee gaan doen, dus je mempool. Dus zo'n chain mijnt alleen nog maar lege blokken en de mempool stroomt vol. Leuk om te pesten, maar verder nutteloos lijkt me.
Een oude Antonopoulos (technisch gezien dus jonge
Ik denk dat we nog een golf omlaag gaan pakken straks.
Op basis van? of gewoon je gevoel op basis van de afgelopen 24 uur?PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:49:
Ik denk dat we nog een golf omlaag gaan pakken straks.
Op basis van wat de koers nu aan het doen is. Op basis van dat we nog geen dikke bounce hebben gezien. Op basis van 5 golven omlaag.Kruitdamp schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:53:
[...]
Op basis van? of gewoon je gevoel op basis van de afgelopen 24 uur?
Die December bullrun kunnen we iig voor dit jaar wel op onze buikjes schrijven
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat is PilatuS zijn wil.Kruitdamp schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:53:
[...]
Op basis van? of gewoon je gevoel op basis van de afgelopen 24 uur?
Ongelooflijk, @PilatuS flikt het gewoon weer
Kijk eens naar November 2017. Een dip van $700 en iedereen roept gelijk dood en verderf ;,)DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:56:
Die December bullrun kunnen we iig voor dit jaar wel op onze buikjes schrijven
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Als die zogenaamde hashwar al deze ellende veroorzaakt en ze pas vanavond echt de hashwar gaan starten dan kun je er vanuit gaan dat we nog wel even in de ellende blijven zitten. Wel nice dat gewoon een groepje lui zo veel ellende kan veroorzaken in de hele markt.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Dat is zeker waar. Ik geloof wel dat we weer omhoog gaan knallen hoor, maar ik heb zelf mijn pijlen op Maart 2019 staan al een tijdje. Maar wie weet gebeurt het toch nog in December. Zou mooi zijn!ScreamGT schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:08:
[...]
Kijk eens naar November 2017. Een dip van $700 en iedereen roept gelijk dood en verderf ;,)
Nog niet. We stuiteren nu even rond de vorige low, maar ik denk dat er een nieuwe low komt.
51% Attackletatcest schreef op donderdag 15 november 2018 @ 14:42:
[...]
Om een succesvolle 51%-aanval uit te voeren, moet je de bestaande keten inhalen. Dat is nodig om bijvoorbeeld iets in het verleden te wijzigen.
Als je nu met 51% of meer het protocol aan wil passen, dan moeten ook nodes mee gaan doen, dus je mempool. Dus zo'n chain mijnt alleen nog maar lege blokken en de mempool stroomt vol. Leuk om te pesten, maar verder nutteloos lijkt me.
Een oude Antonopoulos (technisch gezien dus jonge)
DEFINITION of '51% Attack'
51% attack refers to an attack on a blockchain – usually bitcoin's, for which such an attack is still hypothetical – by a group of miners controlling more than 50% of the network's mining hashrate, or computing power. The attackers would be able to prevent new transactions from gaining confirmations, allowing them to halt payments between some or all users. They would also be able to reverse transactions that were completed while they were in control of the network, meaning they could double-spend coins.
Oude blocks kan je niet veranderen. Maar de nieuwe gemaakte hebben ze zeggenschap over.
zou het niet leuk zijn moest er rond 16.35 een grote stroompanne zijn bij een van die grootste mining-farms (waarbij ook de backup generator het laat afweten) :-)
Denk niet dat ze een backup hebben voor zulke dingen. (Tenzij ze hun eigen kolencentrale hebben laten bouwenBorealis schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:23:
zou het niet leuk zijn moest er rond 16.35 een grote stroompanne zijn bij een van die grootste mining-farms (waarbij ook de backup generator het laat afweten) :-)
Wat is die roger ver toch een naar en onbeschoft dominant manneke zeg, hij heeft ook echt werkelijk geen flauw idee hoe de economie werkt, hij probeert alleen maar mensen onderuit te halen en zijn eigen gelijk te halen.
Interview met Charlie Lee
YouTube: Roger Ver Debates Charlie Lee [PART 2] - Does Bitcoin Have Intrinsic...
Slux zal zo blij zijn als zulke pannenkoeken en supporters ervan van het toneel verdwijnen, zal crypto alleen maar goed doen.
Interview met Charlie Lee
YouTube: Roger Ver Debates Charlie Lee [PART 2] - Does Bitcoin Have Intrinsic...
Slux zal zo blij zijn als zulke pannenkoeken en supporters ervan van het toneel verdwijnen, zal crypto alleen maar goed doen.
Waarschijnlijk kunnen ze wel een halfuurtje ofzo door, hebben ze genoeg tijd om het probleem ofwel op te lossen ofwel alles netjes af te sluiten.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:26:
[...]
Denk niet dat ze een backup hebben voor zulke dingen. (Tenzij ze hun eigen kolencentrale hebben laten bouwen)
Zo werkt het toch in het serverlokaal hier
Met het oog op de vermogensbelasting liever een mega bullrun in maart '19 dan december '18DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:10:
[...]
Dat is zeker waar. Ik geloof wel dat we weer omhoog gaan knallen hoor, maar ik heb zelf mijn pijlen op Maart 2019 staan al een tijdje. Maar wie weet gebeurt het toch nog in December. Zou mooi zijn!
Wel eens een flinke farm gezien ? Daar is een serverruimte echt niets bij. Helemaal niet qua vermogen. Bitcoin gebruikt totaal net zo veel energie als een klein land. Dat is natuurlijk wel verdeelt over flink wat plekken, maar een grote farm verbruikt zoveel energie dat een generator niet eens in de buurt komt van wat er nodig is om te blijven draaien. Nou weet ik dit niet zeker, maar kan mij niet voorstellen dat de kosten van backup power opwegen tegen even niet farmen. Gezien de stroomkosten normaal ook al niet heel veel winst overhoud ga je met backup, als het mogelijk zou zijn, met verlies draaien.Pap3rclip schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:29:
[...]
Waarschijnlijk kunnen ze wel een halfuurtje ofzo door, hebben ze genoeg tijd om het probleem ofwel op te lossen ofwel alles netjes af te sluiten.
Zo werkt het toch in het serverlokaal hier
En dat nog los van 99.9% van de tijd die backups hebben staan terwijl ze niets doen. Farms zitten ook altijd op plekken waar het stroomnet goed is.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 15:39 ]
Ding is: we weten niet of de hashwar een verband heeft met de Bitcoin daling. Toevallig is het wel.DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:09:
Als die zogenaamde hashwar al deze ellende veroorzaakt en ze pas vanavond echt de hashwar gaan starten dan kun je er vanuit gaan dat we nog wel even in de ellende blijven zitten. Wel nice dat gewoon een groepje lui zo veel ellende kan veroorzaken in de hele markt.
Een theorie is dat Craig zijn BTC verkoopt om de Hashwar te financieren. Als dit inderdaad de oorzaak is zullen we nog verder gaan dan waar we nu staan. Alhoewel we dus niet weten hoeveel BTC meneer Craig heeft. Hij roept zelfs over "als het niet anders kan gaat bitcoin naar 1k!"
Toch denk ik dat hij vooral onzin loopt te praten en veel paniek probeert te veroorzaken. Wel vind ik het scary dat zo'n randdebiel zoveel invloed heeft wat ook nog eens wordt ondersteund door enorme partijen die achter hem staan.
"Normaal als een munt in tweeën wordt gesplitst, wordt een zogheten clean split toegepast. Er wordt voor gezorgd dat transacties van de ene chain ongeldig zijn op de andere, en vice versa. Deze beveiliging noem je replay protection.
Bitcoin ABC heeft deze beveiliging geïmplementeerd, maar Bitcoin SV heeft het tegenovergestelde gedaan: ze zorgen ervoor dat deze beveilging onschadelijk wordt gemaakt. Met andere woorden: een transactie op Bitcoin ABC kan ook worden toegepast op de chain van Bitcoin SV, en andersom.
Dit is eerder gebeurd: Ethereum Classic en Ethereum zijn ook gesplitst zonder replay protection. Dat heeft exchanges heel veel geld gekost. Daarom zetten veel exchanges hun deposits en withdrawals tijdelijk uit."
Iemand enig idee waarom Bitcoin SV deze replay protection niet wil?
Ik denk dat ik Bitcoin kan bijkopen in de 4xxx zone over een paar dagen.
Van wat ik er over gelezen heb puur om ABC dwars te zitten.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:35:
[...]
Iemand enig idee waarom Bitcoin SV deze replay protection niet wil?
Tsjonge maar waarom is het tot zo'n verhitte strijd gekomen tussen allemaal machtige mensen met enorm kapitaal? Kunnen ze niet gewoon samen een kopje koffie drinken.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:37:
[...]
Van wat ik er over gelezen heb puur om ABC dwars te zitten.
Ik snap niet waarom ze hun vergaarde kapitaal op het spel gaan zetten voor een fucking fork. Trieste bende
Nano sub 25k. Lijkt er idd. op dat er een nieuwe selloff komt.
ja minder! gekocht tijd geleden voor 53k sats...great. zie hem niet zo snel meer op dat niveau komen. crypto santa maar afwachtenggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:41:
Nano sub 25k. Lijkt er idd. op dat er een nieuwe selloff komt.
[ Voor 99% gewijzigd door braamr80 op 15-11-2018 15:44 ]
Het is enorm kansloos inderdaad. Ook compleet schijt aan de mensen die met hun hard verdiende geld wat coins hebben gekocht in de hoop een beetje geld te verdienen terwijl hun al geld zat hebben.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:41:
[...]
Tsjonge maar waarom is het tot zo'n verhitte strijd gekomen tussen allemaal machtige mensen met enorm kapitaal? Kunnen ze niet gewoon samen een kopje koffie drinken.![]()
Ik snap niet waarom ze hun vergaarde kapitaal op het spel gaan zetten voor een fucking fork. Trieste bende
Nu dus
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 15:46 ]
Nieuwe lows worden gepakt. 5xxx gaat niet lang meer stand houden. Onwerkelijk.
Jezus onder de 5500. Dat ik dat mag meemaken.
Nou mijn SL is weer geraakt, laat m nou maar in de stront zakken ook..
Mogelijke bounce op 5.2k ongeveer (Niet USDT)Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:51:
Nieuwe lows worden gepakt. 5xxx gaat niet lang meer stand houden. Onwerkelijk.
Ik volg het op bitmex en 5.2k is net getest met amper een bounce. Dit gaat niet standhouden. We breken 5.2k en gaan instant naar 5k denk ik.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:53:
[...]
Mogelijke bounce op 5.2k ongeveer (Niet USDT)
We zullen zien.
Kan prima inderdaad. Deze golf omlaag had ik verwacht, waar dat stopt weet ik ook niet, alleen dat 5.2k een mogelijk punt daarvoor is. 5.1k, 5k of lager kan inderdaad.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:55:
[...]
Ik volg het op bitmex en 5.2k is net getest met amper een bounce. Dit gaat niet standhouden. We breken 5.2k en gaan instant naar 5k denk ik.
We zullen zien.
En ja, niet de bounce die je mag verwachten als het niet lager gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 15:58 ]
$4975 koop ik een klein plukje wegens fomo, hopelijk nog vandaag
$3k koop ik meer wegens net boven 50 MMA
$1450 ook nog een aardige buy order
Net zo ruk als met alle andere munten toch?hmr schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:53:
Hoe gaat het eigenlijk met XVG?
There we go. Rip 5.2k
*belt 113*
edit: wow hij komt er toch nog boven!
*belt 113*
[ Voor 36% gewijzigd door Tominatie op 15-11-2018 16:00 ]
Eerste echte draagkracht zit imho rond $4200..PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:57:
[...]
Kan prima inderdaad. Deze golf omlaag had ik verwacht, waar dat stopt weet ik ook niet, alleen dat 5.2k een mogelijk punt daarvoor is. 5.1k, 5k of lager kan inderdaad.
En ja, niet de bounce die je mag verwachten als het niet lager gaat.
Jij kijkt lang vooruit.. die $ 1450 nu al in het orderboek gelegd?The Redman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:58:
$4975 koop ik een klein plukje wegens fomo, hopelijk nog vandaag
Kraken 5206 nog.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 15:59:
There we go. Rip 5.2k
*belt 113*
Klopt ook wel, maar of we daar in 1x heen gaan denk ik van niet.Stokstaart schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:00:
[...]
Eerste echte draagkracht zit imho rond $4200..

Zo voelt het een beetje als ik kijk naar mijn zak Stratis.... Rip alts pfff
Trouwens, zie hoe XRP weer naar 2 klimt op marker cap
5.2k houdt nog best behoorlijk stand. Had ik niet verwacht
die portfolio gaat met honderden op en neer. gadverdamme haha
Uitbraak boven 5600 USDT op Binance en daarna 5800 USDT kan wel eens leuk worden.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:07:
5.2k houdt nog best behoorlijk stand. Had ik niet verwacht
Bijzonder om toch weer te zien hoe onvoorstelbaar veel orders door die orderboeken lopen. Bij Binance is het BTC/USDT orderboek totaal niet te volgen haha. Bijzonder veel arbitrage nu mogelijk met uiteenlopende koersen, maar ook met steeds meer stable coins. USDC straks ook op Binance, dus nog weer een arbitrage pair. Deze was van Circle (waarin Goldman Sachs weer aandeelhouder is). Benieuwd of volumes nu structureel hoger blijven, zal wel weer van niet.
[ Voor 26% gewijzigd door Timberly2 op 15-11-2018 16:13 ]
Bitmex heeft een monitor gemaakt: https://blog.bitmex.com/b...-fork-monitoring-website/
We are proud to announce the launch of ForkMonitor.info, a new website sponsored by BitMEX Research. The website is connected to several different nodes, both Bitcoin and Bitcoin Cash implementations. It displays various pieces of information regarding the chains followed. This website can be useful for monitoring the situation during network upgrades (softforks or hardforks), as well as being potentially useful in helping to detect unintentional consensus bugs. Thanks to Sjors Provoost for helping develop the site.
Nu volgt een flinke stijging
Zo kan die wel weer
Zo kan die wel weer
precies de reden dat ik niet meer handel en zeker niet tijdens dit soort stress. Ik zou alles laag verkocht hebben en door de stress weer hoog gekocht.
Maar on a positive sidenote: de NLG doet het goed.
Maar on a positive sidenote: de NLG doet het goed.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!