Het orderbook is ook gewoon erg dun. Je hebt niet eens veel volume nodig om zulke bewegingen te krijgen. Vooral bij alts zul je dit merken.
Verwijderd
POLL is wel echt in de uitverkoop nu, morgen doen ze een Airdrop vrees dat hij daarna nog verder naar beneden gaat, iemand een idee?
Daar zit @Dakillerbean toch ook in?alki schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:21:
Vites is een mooi project. Deze week de whitepaper gereleased, vandaag mooi 35% in de plus
XRP verlies valt eigenlijk nog mee.... had erger verwacht.
Als die op .38 euro cent staat koop ik nog wat bij!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Waarom XRP en niet een munt die meer potentie heeft om nog x10 te gaan? Gewoon uit interesse en niet om je beslissing te kritiseren, iedereen heeft verschillende redenen.ScreamGT schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:24:
XRP verlies valt eigenlijk nog mee.... had erger verwacht.
1. XRP kan x10 gaan.walletje-w schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:27:
[...]
Waarom XRP en niet een munt die meer potentie heeft om nog x10 te gaan? Gewoon uit interesse en niet om je beslissing te kritiseren, iedereen heeft verschillende redenen.
2. Ik zit tot mn nek in XRP
3. Ik heb 5 andere alts waar ook een substantieel bedrag in is gestopt die wellicht x10 kunnen gaan.
4. Benoem een aantal en ik zal het overwegen.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Onze livestream is up! Coinspice for da win!
YouTube: BITCOIN HASH WAR comin at ya
[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 16:32 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Niet op de man. Hou het netjes of negerenKain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:32:
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 15-11-2018 19:24 ]
Nee, Bitcoin is permissionless.
Verwijderd
Ach wat schattig de naschoolse opvang.Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:32:
Van het speciaal onderwijs.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:38:
[...]
Ach wat schattig de naschoolse opvang.
Hij gaat er in ieder geval wel helemaal in op. In het begin iriiteerde ik mij er ook aan maar heb het los gelaten. Ergens kan ik zijn enthousiasme wel waarderen.
Rookworst zonder r is ook worst.
Idem... de ongeremde passie voor die ene coin is haast aanstekelijkBartvandelaar schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:48:
Hij gaat er in ieder geval wel helemaal in op. In het begin iriiteerde ik mij er ook aan maar heb het los gelaten. Ergens kan ik zijn enthousiasme wel waarderen.
Kooporder gezet op 5500. Hoe nutteloos die is zal blijken als ik straks thuis ben. Zal denk ik niet geraakt worden maar we zullen zien. Is wel een beetje omgekeerde fomo in de zin dat er 1h positieve divergentie is en ik er op dit niveau wel wil in zitten.
Als ie niet snel wordt aangetikt dan komt dat vast nog wel in de komende uren/dagen. Het is denk ik nu niet de situatie dat BTC weer naar de 10k gaat. Het stijgt wat en als het momentum weer voorbij is, dan daalt ie wel weer hard.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:54:
Kooporder gezet op 5500. Hoe nutteloos die is zal blijken als ik straks thuis ben. Zal denk ik niet geraakt worden maar we zullen zien. Is wel een beetje omgekeerde fomo in de zin dat er 1h positieve divergentie is en ik er op dit niveau wel wil in zitten.
Toen ik juli vorig jaar instapte was er ook een fork op komst, daarna knalde alles omhoog. Maar tijden zijn veranderd, bitcoin is een saai onderwerp geworden voor de media
Niet alleen voor de mediaHertog_Martin schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:04:
Toen ik juli vorig jaar instapte was er ook een fork op komst, daarna knalde alles omhoog. Maar tijden zijn veranderd, bitcoin is een saai onderwerp geworden voor de media
Zero.
Blijft leuk.....de strijd tussen XRP en ETH om de 2e plek.
Gezien we die net geraakt hebben denk ik dat we eerst nog even wat omhoog blijven gaan.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 16:54:
Of bedoel je 5500 non USDT, waar we heen gaan als we omhoog gaan ?
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 17:13 ]
Gaat hard nu.... nog ff wegdoen of hodlen?PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:15:
Go Bcash !!!
Gezien de fork komt heb ik een stapel gekocht, hopen dat ie blijft gaan nu.
Ik blijf wel even zitten nu. Gekocht op 430. Doe het liever weg op 440 dan dat ie het komende half uur naar de 500 gaat.deppenboks schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:18:
[...]
Gaat hard nu.... nog ff wegdoen of hodlen?
Afhankelijk van waar ie straks staat hou ik denk ik een deel, dan maar zien wat die geforkte coins gaan doen.
[ Voor 16% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 17:21 ]
Klopt, voor de massa, daarmee voor de media, waardoor de massa ook niet opnieuw getriggered wordt.
Begin dit jaar zouden de nieuws sites vol staan met wat er nu gebeurt
Wat ben ik blij met mijn grote zak XLM en wat kleinere zak XRP! Na een dip doen die coins het gewoon altijd goed!
Ik ben live op de coinspice nu jongens, met een zooi gasten van verschillende bitcoin bedrijven zoals bitmain.
Geef ze van jetje!Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:45:
Ik ben live op de coinspice nu jongens, met een zooi gasten van verschillende bitcoin bedrijven zoals bitmain.
Zero.
Bitmex is down, crash incoming.
Ik ben weer even weg, zo meteen weer in de stream. Af en toe even plaats maken.
Tone Vays is nu ook onze stream aan het streamen.
Vertel de snotneuzen daar maar wat een belachelijk gedoe het is, die fork.Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:50:
Ik ben weer even weg, zo meteen weer in de stream. Af en toe even plaats maken.
Trekken ze alle centjes eruit en stoppen ze het gewoon weer in BTC. Zijn we daar ook weer van af.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Giantischce dump op Bitfinex, BCH naar 250 USD.Slux schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:55:
Bcash crash incoming
Bcash voor 90% verkocht op 446 na de aankoop op 430. Nu zien of we straks 2 nieuwe munten hebben of weer alleen Bcash die gaat crashen.
Roger nu net in de stream.
Toen was het een fork van Bitcoin, nu een gevaarlijke fork van een altcoin.Hertog_Martin schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:04:
Geen idee of dit klopt maar blijkbaar is de fork pas 6 blokken na utc 16:40 dus om utc 17:40 oftewel ongeveer 18:40 onze tijd (uitgaande van 10 minuten per blok)Stokstaart schreef op donderdag 15 november 2018 @ 13:52:
[...]
Snapshot = UNIX time 1542300000 (16:40 UTC) dus 17:40 uur hier. Correct me if i'm wrong..
edit: heb dit van de twitter van Whalepanda
[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 15-11-2018 18:00 ]
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Hopelijk verbranden al die BTC grootbezitters in de 2 verschillende BCH kampen daar, hun BTC voor extra
mining power en blijven ze radeloos, redeloos en reddeloos achter.
mining power en blijven ze radeloos, redeloos en reddeloos achter.
Om precies 17:40 is de trading gestopt en wordt de fork wel of niet gedaan. Was dus te verwachten. Nu is het afwachten wat er gebeurt. Of BCH is straks weg en er zijn 2 nieuwe, of straks is BCH terug en crasht ie ook op Binance.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 17:58:
Wanneer kan die BCC weer verkocht worden op binance? Lukt momenteel niet...
Edit: Had nog een kleinere 2e trade op Bcash gemaakt. Verkocht op 448 om 17:39:33
[ Voor 14% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 18:08 ]
Bitcoin.com pool nu op 4 exahash!!!!!!!! Nog 2 blokken van de fork!!!!
Volg de stream. YouTube: BITCOIN HASH WAR comin at ya
[ Voor 64% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 18:21 ]
Byebye BCH, heb alleen van jullie genoten toen ik ze gratis kreeg na de fork en ze vrij snel goed verkocht heb.
BCH krijg je niet zomaar dood hoor.
En toch 4 van de 6 laatste blocks SVPool/CoingeekKain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:21:
Bitcoin.com pool nu op 4 exahash!!!!!!!! Nog 2 blokken van de fork!!!!
Die hash is er net opgekomen. Nog 2 blokken voor de split.
Een knakenmuntje tzt, met die goudhaantjes daar in de verschillende kampen wordt het nooit wat.Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:23:
Ze hebben wel veel BTC maar over een tijdje niet meer omdat ze elkaar de tent uitvechten.
Mooi toch want dat beperkt steeds meer hun invloed.
edit: selfdestruction dus, gaan met die banaan!
[ Voor 7% gewijzigd door RaptorXS op 15-11-2018 18:31 ]
Is BCH technisch gezien niet dood na de fork ?Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:23:
It BTC dood nadat BCH forkte?
Nee, maar BTC stopte niet met bestaan. BCH is straks geen BCH meer.Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:32:
It BTC dood nadat BCH forkte?
Verwijderd
Haha wat een chaos... als noob ook maar eens wat bch gekocht om mee te doen met die fork. Met wat 'speelgeld' uit nieuwsgierigheid. ik ben benieuwd 🙈
Waarom niet? Jij denk dat de BCH ticker verdwijnt? De BCH ticker zal bij ABC blijven. Als er een split is dan word SV een apparte coin.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:33:
[...]
Nee, maar BTC stopte niet met bestaan. BCH is straks geen BCH meer.
Heerlijk om de ondergang van de BCH live mee te maken.
Alhoewel ik de laatste halvening van de BTC toch leuker vond om live mee te maken want dat was positiever.
Alhoewel ik de laatste halvening van de BTC toch leuker vond om live mee te maken want dat was positiever.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 15-11-2018 18:39 ]
Als ik het goed begrijp is dit een fork van een fork?
CorrectThaam schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:42:
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik bedoel de naam. Die wordt toch niet meer BCH ?Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:34:
[...]
Waarom niet? Jij denk dat de BCH ticker verdwijnt? De BCH ticker zal bij ABC blijven. Als er een split is dan word SV een apparte coin.
Jup.Thaam schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:42:
Ja, toen kregen we 1 BCH per BTC. Heb ze toen omgeruild naar BTC als een soort dividend dus.Thaam schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:42:
Zeker wel, tenzij CSW inderdaad de langste adem (meeste hashrate voor langere tijd) heeft en zelf de BCH ticker opeist.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:43:
[...]
Ik bedoel de naam. Die wordt toch niet meer BCH ?
Daarom komen de poison blocks aan. Ryan van moneybutton en yours heeft net gezecht dat hun systeem naar 20 MB blocks aankan. Als SV door gaat met hun poison b locks dan gaat moneybutton en yours down.
Nu zullen we zien of alle non miners de SV blocks gaan orphanen.
[ Voor 14% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 18:52 ]
Nou, ik ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk op een HELE grote groene candle voor BTC als dit geneuzel afgelopen is. Weet niet of dat ergens op slaat (want sowieso slaat de daling niet echt ergens op...) maar goed je mag hopen toch 
Blijft gek dat de alts tov Bitcoin gewoon vrijwel niks doen. Vandaag klein beetje herstel gehad, mijn pf staat nu nu in BTC gerekend op nog maar 0.14% verlies tov gisterenochtend.
Blijft gek dat de alts tov Bitcoin gewoon vrijwel niks doen. Vandaag klein beetje herstel gehad, mijn pf staat nu nu in BTC gerekend op nog maar 0.14% verlies tov gisterenochtend.
Laten ze elkaar maar lekker de tent uitvechten daar
Hou het netjes of negerenKain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:51:
Daarom komen de poison blocks aan. Ryan van moneybutton en yours heeft net gezecht dat hun systeem naar 20 MB blocks aankan. Als SV door gaat met hun poison b locks dan gaat moneybutton en yours down.
[ Voor 13% gewijzigd door Grotman op 15-11-2018 19:26 ]
Ik heb een chart open en mijn BL3P klaar staan.Specy schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:53:
Nou, ik ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk op een HELE grote groene candle voor BTC als dit geneuzel afgelopen is.
Kaze Ni Nare
Taalnazi, je begrijpt het wel als je zijn geschiedenis kent dus zo makkelijk oordelen is een -1.
[ Voor 19% gewijzigd door Grotman op 15-11-2018 19:26 ]
Ik las ergens dat het BAB en BSV zou worden, vandaar.The Redman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 18:49:
[...]
Zeker wel, tenzij CSW inderdaad de langste adem (meeste hashrate voor langere tijd) heeft en zelf de BCH ticker opeist.
Wat zwak. Hoog niveau hier jongens...
[ Voor 24% gewijzigd door Grotman op 15-11-2018 19:26 ]
Nee hoor, ik zit nog altijd te wachten totdat we met @.oisyn de consensus bereiken dat dit topic gehardforkt wordt naar een normale (incl. Genesis post) en een BCH-shill-afvoerputje. Dan hebben we echt alles gehad.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ze zijn het BCH netwerk aan het spammen met kleine transacties: https://blockdozer.com/.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
https://txstreet.com/# vind ik het beste om tx te volgen.
En wat is het nut hiervan? Ik heb geen idee namelijk.Taro schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:01:
Ze zijn het BCH netwerk aan het spammen met kleine transacties: https://blockdozer.com/.
Zero.
60 tx per second nu op BCH.
Poinon block attack. Blocks die zo lang duren voor miner om te minen dat ze niet meer kunnnen volgen. Je kunt dan met met minder hashrate toch meer blokken minen.Pelox schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:02:
[...]
En wat is het nut hiervan? Ik heb geen idee namelijk.
Dit is een aaanval en deze blocks zouden door de andere minerr georphaned moeten worden.
Zo te zien vraag ik me af of het nog wel een fork is of dat er 1 kamp overblijft na het haantjesgevecht.
Dat is geen fork dus maar een overname.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 15-11-2018 19:07 ]
Ik ben weer in de Coinspice stream
Een "hard fork" is een verandering in de code die niet valide is volgens de vorige cliënt. Een hard fork kan dus ook een software update waarbij er slechts één chain overblijft omdat de ander stopt (e.g. er is consensus over de update en die is door like 99% van de miners geïnstalleerd).RaptorXS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:06:
Zo te zien vraag ik me af of het nog wel een fork is of dat er 1 kamp overblijft na het haantjesgevecht.
BCH verkocht uiteindelijk was het 34 euro waard gekocht voor 100 euro .
Weg
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
@New Yorker Nette trade 
Ik ben nu weer all-in in NEO gegaan. XRP lonkt ook, maar gaat nog ff bergafwaarts.
Ik ben nu weer all-in in NEO gegaan. XRP lonkt ook, maar gaat nog ff bergafwaarts.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Het is wel jammer dat deze hash war veroorzaakt door een paar eikels zo'n negatieve weerslag heeft op de hele cryptomarkt.
Zie de berichten in de media en de gemiddelde jan/truus modaal blijft er dus ver weg van.
Echt een slechte zaak.
Zie de berichten in de media en de gemiddelde jan/truus modaal blijft er dus ver weg van.
Echt een slechte zaak.
Toch lijkt het een afgetekende overwinning voor BAB te worden als ik zo naar de koersen op bitfinex kijk....het is daar niet eens spannend....
Eens, Jan Modaal gaat op dit nieuws niet instappen.RaptorXS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:27:
Het is wel jammer dat deze hash war veroorzaakt door een paar eikels zo'n negatieve weerslag heeft op de hele cryptomarkt.
Echt een slechte zaak.
Er schijnt een Ddos aanval te zijn met 52000 BCH transacties door die kerel van Coingeek: https://blockdozer.com/
[ Voor 12% gewijzigd door BTC100K2021 op 15-11-2018 19:30 ]
Jan modaal krijgt hier toch helemaal niets van mee joh.TuutjDrie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:29:
[...]
Eens, Jan Modaal gaat op dit nieuws niet instappen.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Klopt, maar wat dacht je van adoptie? Met zulk gedonder gaat er echt geen grootschalige adoptie plaats vinden op POW blockchains. Ja misschien in de pizza toko.RaptorXS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:27:
Echt een slechte zaak.
Weet je niet. CSW zijn pools kunnen enorm veel aan het minen zijn en het nog niet broadcasten. Daar wacht hij dan even mee en gooit dan na een paar uur de hele ABC-chain op zijn kop door ineens de langste POW-chain te broadcasten. Als je dat een paar keer doet is het wel klaar, dan is iedereen het vertrouwen kwijt.deppenboks schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:29:
Toch lijkt het een afgetekende overwinning voor BAB te worden als ik zo naar de koersen op bitfinex kijk....het is daar niet eens spannend....
Winnaars zijn er vandaag niet, alleen maar verliezers.Grotman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:32:
[...]
Weet je niet. CSW zijn pools kunnen enorm veel aan het minen zijn en het nog niet broadcasten. Daar wacht hij dan even mee en gooit dan na een paar uur de hele ABC-chain op zijn kop door ineens de langste POW-chain te broadcasten. Als je dat een paar keer doet is het wel klaar, dan is iedereen het vertrouwen kwijt.
En de hashwar is ongeveer 50/50 nu.
Bron: https://hashwar.live/
Bron: https://hashwar.live/
Back van werk. Hoe gaat het ondertussen met die BCH war? Zijn er al doden gevallen?
Denk dat de zakenbanken/institutionele beleggers maar wat graag instappen als de vorige Jan modaals die in december zijn ingestapt al panic sellend naar beneden uit crypto stappen omdat ze het niet meer zien zitten. Zodra BTC om en nabije 2500-3000 is aanbeland denk ik dat de zakenbankiers en institutionele beleggers inkopen en uiteindelijk de jan modaals en minder modaals weer in-fomo-en als ze zien dat 't weer stijgt en ze de boot niet willen missen.
Treurig om te zien dat er hier zoveel mensen deze ‘oorlog’ steunen door er zoveel aandacht aan te geven en er zelfs een slaatje uit proberen te slaan.. Ach tja, geld is geld hè?
Mijn respect voor een aantal ‘oudgedienden’ hier is wat sats gezakt.. Maar goed, niet dat ik iets met TA’s of iets dergelijks doe dus carry on people
Mijn respect voor een aantal ‘oudgedienden’ hier is wat sats gezakt.. Maar goed, niet dat ik iets met TA’s of iets dergelijks doe dus carry on people
Precies, dit heeft niks met lange termijn buidlen te maken of toepassing van blockchain in real life.Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:30:
[...]
Klopt, maar wat dacht je van adoptie? Met zulk gedonder gaat er echt geen grootschalige adoptie plaats vinden op POW blockchains. Ja misschien in de pizza toko.
Wat dat betreft raakt CZ steeds vaker de gevoelige snaar met zijn tweets, er is toepassing in het echte leven nodig willen we weer waarde terug zien in de coins. En zo hoort het ook, net zoals bij aandelen. Dit lijkt wel een kinderachtig spel en jan modaal of institutionele investeerders gaan hier zeker niet op instappen.
Zou haast zeggen dat het de modellen zoals EOS verder onderstreept.
er zal best wel aan verdient worden maar wij nietD-Ed schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:42:
Treurig om te zien dat er hier zoveel mensen deze ‘oorlog’ steunen door er zoveel aandacht aan te geven en er zelfs een slaatje uit proberen te slaan.. Ach tja, geld is geld hè?
Hopelijk stapt mijn institutionele belegger (lees: pensioenfonds) niet in de crypto. Ze gaan er nooit cash flow voor terug krijgen voorlopig. Enige optie is het te zien als digitaal goud, en dan nog is goud maar een klein fractie van wat ze beleggen.Sahara schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:41:
Denk dat de zakenbanken/institutionele beleggers maar wat graag instappen als de vorige Jan modaals die in december zijn ingestapt al panic sellend naar beneden uit crypto stappen omdat ze het niet meer zien zitten. Zodra BTC om en nabije 2500-3000 is aanbeland denk ik dat de zakenbankiers en institutionele beleggers inkopen en uiteindelijk de jan modaals en minder modaals weer in-fomo-en als ze zien dat 't weer stijgt en ze de boot niet willen missen.
Laat Crypto wat toevoegen aan de maatschappij, dan kan crypto ook opgenomen worden in grote vermogensportefeuilles. De andere institutionele beleggers zoals venture capatilisten die in crypto willen, zitten daar al lang in zoals Draper, Novogratz, etc etc.
Ik weet niet over welke institutionele beleggers men het daarnaast nog heeft, met serieus geld. Pensioenfondsen zie ik voorlopig (gelukkig) niet in stappen.
Je weet dat bij zowel BTC als BCH grootschalig gebruik onmogelijk is ? Dit is voor vrijwel alle coins zo.Timberly2 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:44:
[...]
er is toepassing in het echte leven nodig willen we weer waarde terug zien in de coins.
Toen BTC vorig jaar de bullrun had gingen de fee's van centen naar dollars en zelfs 10 tallen dollars als je het snel wou hebben. Een koffie kopen met een fee van 3 dollar is geen optie. BCH heeft grote blokken en kan dus meer aan, maar ook die is volledig ongeschikt voor gebruik op grote schaal, dat is ook waarom vind dat BCH nutteloos is tegenover BTC. Ja, het kan wat meer aan, maar niet genoeg om echt een verschil te maken op grote schaal.
Adoptie zou prachtig zijn, maar dan moet je bij die enkele coins zijn die daar voor geschikt gemaakt zijn, maar dan wel met volledige decentralisatie en een blockchain.
Edit: Een munt als ZIL zou mogelijk wel geschikt zijn voor grote schaal. Toch is iedereen XRP of BTC aan het kopen om geld mee te verdienen en staat die munt vrijwel stil. Adoptie zou leuk zijn, maar 98% van de mensen zit er in om geld mee te verdienen op dit moment.
Verder zou het mij geweldig lijken om echt adoptie te zien van een munt die niet bij te drukken is, waar de banken niets over te zeggen hebben en die veilig en decentraal is. Maar laten we eerlijk wezen, wie denkt dat dit gaat gebeuren ?
[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 20:00 ]
Ik betwijfel dat mensen de oorlog daad werkelijk steunen.... Ik volg het omdat ik nog nooit zoiets heb mee gemaakt en ben benieuwd hoe dit zal eindigen en ja dan wil ik het wel blijven volgen.D-Ed schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:42:
en trust me, 9 van de 10 mensen in dit stuk van het tweakers forum verdienen amper wat door die war.
Aangezien ik heb aangegeven dat ik met BCH heb lopen traden hap ik wel.D-Ed schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:42:
Het is belachelijk wat die gasten doen en compleet walgelijk zelfs. Heb dit ook al eerder aangegeven dat het gestoord is wat ze doen en hoe Jan met de pet die ook wat geld probeert te verdienen er nadeel van heeft.
Aan de andere kant wat moet ik dan ? Zien dat mijn Tethers door die idioten minder waard worden ? Ik was gelukkig uit BTC gestapt dus daar heb ik niets verloren, maar dat is niet voor iedereen zo. (Hoewel ik mij afvraag of deze crash echt puur door dit verhaal is veroorzaakt, maar dat is weer iets anders) Dus ik kan niets doen en zien dat mijn geld minder waard wordt, of ik doe er wat aan en probeer er wat aan te verdienen. Jammer wat die gasten doen, maar als ik er beter van kan worden ipv slechter terwijl ik er niets mee te maken heb en het alles behalve ok vind, ja, dan doe ik dat.
Ik ben geen oud gediende dus ik hoef niet te happen. Heb wel wat gekocht maar uiteindelijk met verlies ook weer verkocht omdat het met mijn speelgeld was en daar heb ik liever zelf controle over in plaats van dat het voor onbekende tijd bevroren wordt.
Rookworst zonder r is ook worst.
ik koop niet omdat ik van begin af aan maar 1 cryptocoin ging kopen.. XRP, en daar blijf ik bij. Maar ik vertik het om te verkopen, hij gaat ooit weer over de 1,20 ..... ooit
Dat weet ik inderdaad. Daarom juist, vanuit maatschappelijk oogpunt is er gewoon een bak geld verschoven tussen een boel personen, met diegene die er als eerste inzaten er ook het meest van hebben kunnen profiteren. Voor de rest is er nog niks toegevoegd aan de aarde, juist alleen negatief gezien vanuit stroomverbruik. Dit heeft dus geen lange termijn perspectief en dient voor nu alleen handel waarbij er mijn insziens geen rechtvaardiging is voor structureel stijgende koersen.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:53:
[...]
Je weet dat bij zowel BTC als BCH grootschalig gebruik onmogelijk is ? Dit is voor vrijwel alle coins zo.
Toen BTC vorig jaar de bullrun had gingen de fee's van centen naar dollars en zelfs 10 tallen dollars als je het snel wou hebben. Een koffie kopen met een fee van 3 dollar is geen optie. BCH heeft grote blokken en kan dus meer aan, maar ook die is volledig ongeschikt voor gebruik op grote schaal, dat is ook waarom vind dat BCH nutteloos is tegenover BTC. Ja, het kan wat meer aan, maar niet genoeg om echt een verschil te maken op grote schaal.
Adoptie zou prachtig zijn, maar dan moet je bij die enkele coins zijn die daar voor geschikt gemaakt zijn, maar dan wel met volledige decentralisatie en een blockchain.
Edit: Een munt als ZIL zou mogelijk wel geschikt zijn voor grote schaal. Toch is iedereen XRP of BTC aan het kopen om geld mee te verdienen en staat die munt vrijwel stil. Adoptie zou leuk zijn, maar 98% van de mensen zit er in om geld mee te verdienen op dit moment.
Verder zou het mij geweldig lijken om echt adoptie te zien van een munt die niet bij te drukken is, waar de banken niets over te zeggen hebben en die veilig en decentraal is. Maar laten we eerlijk wezen, wie denkt dat dit gaat gebeuren ?
Vanuit handelsperspectief natuurlijk prima, maar staat in schril contrast in hoe men blockchain loopt te promoten als oplossend vermogen voor veel wereldproblemen.
Grootschalige adoptie is echt superlastig inderdaad, haal een Visa of Mastercard maar eens in. Die hebben een ongekend tweezijdig netwerk-effect (moat). Waarbij iedere kant van het netwerk meer baat heeft mij meer gebruikers (net zoals booking.com of marktplaats.nl verkopers/kopers kent).
ETH hebben we overgenomen. Laat Bitcoin en Bitcoin cash elkaar maar afmaken en XRP stapt rustig op de nummer 1 positie af.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!