en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Wel jammer dat XRP geen cryptocoin is.mugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:16:
ik koop niet omdat ik van begin af aan maar 1 cryptocoin ging kopen.. XRP, en daar blijf ik bij. Maar ik vertik het om te verkopen, hij gaat ooit weer over de 1,20 ..... ooit
Het is mogelijk een gedecentraliseerd blockchain netwerk te bouwen dat met genoeg nodes 10k transactie per seconde kan doen en zelfs meer. Met de juiste techniek kan je iets bouwen waarbij je meer dan doen dan VISA. Dat is iets wat ik heel graag zou zien, maar munten die daar mee bezig zijn staan niet eens in de top10 en ik hoor er hier ook niemand over.Timberly2 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:16:
[...]
Grootschalige adoptie is echt superlastig inderdaad, haal een Visa of Mastercard maar eens in. Die hebben een ongekend tweezijdig netwerk-effect (moat). Waarbij iedere kant van het netwerk meer baat heeft mij meer gebruikers (net zoals booking.com of marktplaats.nl verkopers/kopers kent).
nee maar hoe moet ik het dan noemen? in 1 woord?
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
ZIL komt hier vanzelf wel weer langs op groene dagenPilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:21:
[...]
Het is mogelijk een gedecentraliseerd blockchain netwerk te bouwen dat met genoeg nodes 10k transactie per seconde kan doen en zelfs meer. Met de juiste techniek kan je iets bouwen waarbij je meer dan doen dan VISA. Dat is iets wat ik heel graag zou zien, maar munten die daar mee bezig zijn staan niet eens in de top10 en ik hoor er hier ook niemand over.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Xrp nu zo hoog staat is dat er alleen naar prijs wordt gekeken en niet naar supply.
hahaha up yours
2 woorden. Digital asset. Maar boeiee.. crypto it ismugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:21:
[...]
nee maar hoe moet ik het dan noemen? in 1 woord?
Wat een fantastisch staaltje wishful thinking!Sahara schreef op donderdag 15 november 2018 @ 19:41:
Denk dat de zakenbanken/institutionele beleggers maar wat graag instappen als de vorige Jan modaals die in december zijn ingestapt al panic sellend naar beneden uit crypto stappen omdat ze het niet meer zien zitten. Zodra BTC om en nabije 2500-3000 is aanbeland denk ik dat de zakenbankiers en institutionele beleggers inkopen en uiteindelijk de jan modaals en minder modaals weer in-fomo-en als ze zien dat 't weer stijgt en ze de boot niet willen missen.
Maar ja, deze ouwe hodler had ook niet verwacht dat ETH terug zou zakken tot onder zijn inkoopprijs.
Of zit er nog een verassing aan te komen?
[ Voor 3% gewijzigd door Tominatie op 15-11-2018 20:27 ]
Wat dacht je van een shitload en propaganda en mooie plaatjes waar sommige mensen keihard voor vallen ?symen89 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:23:
Ik blijf xrp niet snappen...het druist in tegen alle principes wat blockchain zo mooi maakt. De enige verklaring die ik zelf kan bedenken waarom
Xrp nu zo hoog staat is dat er alleen naar prijs wordt gekeken en niet naar supply.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
De X doet een boel, Ripple bekt lekker, daarnaast worden veel mensen in het sales wereldje door XRP aangetrokken. Ze praten het elkaar aan en stapten destijds massaal in door mond op mond reclame in callcenters en kantoren. Dat kwam toen ook inderdaad door de prijs. Plak daar nog wat marketing en genoeg shillers op en je hebt een perfecte combinatie om veel geld te genereren. De tech maakt voor deze mensen niet uit.symen89 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:23:
Ik blijf xrp niet snappen...het druist in tegen alle principes wat blockchain zo mooi maakt. De enige verklaring die ik zelf kan bedenken waarom
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
wat is de link van de site om te volgen?Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:27:
BCHABC is de battle aan het winnen, die gasten als Roger enz vieren het al.
YouTube: BITCOIN HASH WAR comin at yamugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:30:
[...]
wat is de link van de site om te volgen?

lady lazarus analysis sylvia plath
Vraag is ook of ze het volhouden want de Bitcoin.com hashrate gaat morgen weer verdeeld worden over BTC en BCHABCTominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:27:
BCHABC is de battle aan het winnen, die gasten als Roger enz vieren het al.
Wanneer de ander van een flat springtggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:36:
Wanneer wint iemand eigenlijk?
Geen idee. Denk dat BCHABC wint als zij aanvallen van SV succesvol kunnen weren.
toevallig een linkje?Kain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:39:
Aaron van Wirdum komt nu in de stream. Ik hoop Aumary and Naomi Brockwell straks ook. En hopelijk ook CSW. Als CSW komt dan wil ik ook weer op de stream. Heb hem wel wat te zeggen.
XRP is een van de weinige die een product heeft wat banken aan het implementeren zijn, naar eigen zeggen. Dit om het oude Swift te vervangen. Dat is best heftig te noemen. Ik snap wel dat mensen wedden op XRP. Een project moet eindelijk ook z’n idee/visie waar maken. Bitcoin is daar gewoon nog bij lange na niet. Peer to peer electronic cash for the world, dus geen digitaal goud zoals nu wordt aangegeven.symen89 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:23:
[ Voor 6% gewijzigd door JorzoR op 15-11-2018 20:46 ]
Al sinds die overleden dev *kuch* niet meer. Destijds geflipt met een x3 op 50 euro inleg, dus mag geen naam hebben...
Maar nu ik toch weer ff een woordje aan het doen ben hier, meteen maar even laten weten wat ik tegenwoordig doe, alweer ff geleden dat ik hier actief was.
Kort maar krachtig: Micro-caps. Gevalletje high risk high reward, maar als je er een beetje bovenop zit gaat het als een malle. Zelfs zo lekker dat je op een gegeven moment niet eens meer op de BTC waarde let, behalve gisteren en vandaag, dan kun je er gewoon even niet omheen. Was het gepruttel voor die paar %-en een beetje beu. Snakte naar een ByteCoin 2.0 en reken maar van yes dat ik die gevonden heb, meerdere malen zelfs.
2 voorbeelden: RepMe en KuboGold... KuboWAT? Ja dat dus... zoek maar op twitter op $kubo en er gaat een wereld voor je open. Voor mij inmiddels een x5 wereld met gratis tokens. Token op Waves platform, gekocht op 8 wavtoshi, paar keer geflipt op 16 en 8, inleg en leuke winst eruit, en tikte zojuist de 42 aan. Dev. Heeft cryptohub gekocht, is bezig met redesign, wil van Kubo na de swap van een waves token naar ERC20 token op die nieuwe exchange de exchange coin maken. Samenwerking met Aeryus, betaalsysteem voor crypto<->fiat, te veel om op te noemen. De swap wordt een 35:1 en na de swap is de minimale handelsmogelijkheid 1 sat. Reken uit je (mijn) winst. Na de swap kon die nog wel eens een loopje nemen, dus voila, ByteCoin 2.0
RepMe op 31 litoshi gekocht, wiebelt nu een beetje op de 120 en die gaat ook nog wel een stapje hoger gok ik. De kassa rinkelt prima hier!
Vorige week begonnen met minen van LMO (Lumeneo) toen die nog op litoshi waardes stond. Nu bakken bij elkaar geharkt, tikt de 2 sat aan en er zit een bak aan nieuws aan te komen. Tikt die de 5 sat aan, hark ik bij wijze van spreken een weekendje Disney naar binnen voor nop.
Die Dravite die me goed genekt heeft krijgt ook een doorstart... Ben als tech support lid van het nieuwe team, munt krijgt een 1:1 swap naar een chain met masternodes etc. dus die wordt ook weer uit het slop getrokken. Ik ben destijds als een van de weinigen blijven doorstaken dus heb er inmiddels een shitload van. Had ze al lichtelijk opgegeven maar het ziet er naar uit dat die alsnog een leuke bak geld op gaat leveren.
Zo, dat was zo’n beetje waar ik mee bezig was de afgelopen tijd. Zit ook nog in Daps en Ondori, maar da’s meer voor de langere termijn. Paar masternodes van de laatste draaien, levert nu nog niet heel veel op maar wellicht over een tijdje wel een goede keus geweest. De tijd zal het leren!
Ik kreeg de link van Kain_niaK, hij was eerder ook te zien
[ Voor 45% gewijzigd door Kain_niaK op 15-11-2018 20:49 ]
En wat moet jij als persoon dan met XRP ? Jij hebt geen bank en kan het dus niet gebruiken.JorzoR schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:44:
[...]
XRP is een van de weinige die een product heeft wat banken aan het implementeren zijn, naar eigen zeggen. Dit om het oude Swift te vervangen. Dat is best heftig te noemen. Ik snap wel dat mensen wedden op XRP. Een project moet eindelijk ook z’n idee/visie waar maken. Bitcoin is daar gewoon nog bij lange na niet. Peer to peer electronic cash for the world, dus geen digitaal goud zoals nu wordt aangegeven.
het gaat er ook om wat voor nut het heeft, en zoals hij al aan gaf heeft het wel degelijk een doel. ook al hebben wij zelf er niks aan ;p maar het kan sowieso een toekomst hebben en ja ik heb daar wel vertrouwen in.PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:50:
[...]
En wat moet jij als persoon dan met XRP ? Jij hebt geen bank en kan het dus niet gebruiken.
Heeft iets nut als het voor de persoon die het heeft geen nut heeft ?mugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:56:
[...]
het gaat er ook om wat voor nut het heeft, en zoals hij al aan gaf heeft het wel degelijk een doel. ook al hebben wij zelf er niks aan ;p maar het kan sowieso een toekomst hebben en ja ik heb daar wel vertrouwen in.
ehhhh......... ik als persoon kan er geld mee verdienen?PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:57:
[...]
Heeft iets nut als het voor de persoon die het heeft geen nut heeft ?
Helemaal niets. Die 2 munten staan compleet los van BTC. Dit nog even los van de hashrate, maar hashrate bepaald de prijs niet, vertrouwen wel.Viep schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:58:
Kan iemand mij in Nederlands voor beginners uitleggen wat de gevolgen zijn voor BTC (en de rest van het crypto-universum) als BCHABC wint of als BCHSV wint? Snap er werkelijk waar geen jota van.
Edit: Er wordt gezegt dat ze BTC hebben verkocht om oorlogje te voeren, maar of dit waar is ?
Dat is mijn punt. Je kan er zelf niets mee, dus is het gewoon speculeren net zoals bij BTCmugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:59:
[...]
ehhhh......... ik als persoon kan er geld mee verdienen?nee ik snap je punt wel, maar XRP heeft een doel wat mogelijk in de toekomst veel waard kan zijn. ik wil er graag bij zijn als het eenmaal ooit zo ver is en dan is die lambo in the pocket.
[ Voor 38% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 21:01 ]
Ryan van moneybutton en yours.orgTominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:55:
Die kale met een beetje haar op zijn hoofd zegt wel slimme dingen zeg. Hoe heet hij? @Kain_niaK
Niks. Misschien wat minder hashrate tijdelijk, maar verder geen gevolgen of effecten.Viep schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:58:
Kan iemand mij in Nederlands voor beginners uitleggen wat de gevolgen zijn voor BTC (en de rest van het crypto-universum) als BCHABC wint of als BCHSV wint? Snap er werkelijk waar geen jota van.
Toch raar dat iota nooit genoemd wordt in deze vergelijkingen. Zero cost, unlimited scalability en speed alleen maar hoger hoe meer nodes mee doen... Blockchain is zooooo 2017..Klaas25 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:33:
XRP squirt niet anders dan tech. Het is de beste qua tech op de markt.
[Afbeelding]
lady lazarus analysis sylvia plath
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Niemand houdt je tegen om zelf met Paint aan de slag te gaan en een soortgelijke PNG te maken waar IOTA ook op staat.gjtokkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:06:
[...]
Toch raar dat iota nooit genoemd wordt in deze vergelijkingen. Zero cost, unlimited scalability en speed alleen maar hoger hoe meer nodes mee doen... Blockchain is zooooo 2017..
Allereerst, dit gedoe met BCH heeft niks te maken met Bitcoin of andere coins. De theorie gaat dat er een enorme sellpressure wordt gezet op Bitcoin omdat de gasten achter BCHABC en BCHSV geld nodig hebben om de Hashwar te financieren/winnen. Op twitter zit dhr. Craig Wright (BCHSV) o.a. mans te roepen dat als het moet we Bitcoin prijzen gaan zien van 1k.Viep schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:58:
Alleen dit lijkt me gewoon gelul. We weten ook helemaal niet of de enorme daling van Bitcoin gisteren iets te maken heeft met deze hashwar. Wij mensen bedenken graag redenen voor een daling, daarbij is deze het meest aannemelijk.
Ik zal nu even duidelijk maken wat er nou precies aan de gang is:
Waar voorheen vooral ruzie werd gemaakt tussen aanhangers van bitcoin en aanhangers van bitcoin cash, is er nu een tweedeling ontstaan in de Bitcoin Cash community.
Aan de ene kant heb je Bitcoin ABC. Dit is de originele Bitcoin Cash client, geïntroduceerd na de splitsing met Bitcoin. Dit project valt onder leiding van Amaury Séchet, en heeft nauwe banden met Bitmain. Bitcoin ABC voert ieder half jaar een hard fork uit om hun protocol te verbeteren. Dit keer komen ze bv. met Canonical Transaction Ordering (CTOR), een verbetering van de manier waarop transacties worden opgeslagen in een block.
Aan de andere kant heb je Bitcoin SV, onder de vlag van nChain. Hier is wetenschapper Craig Steven Wright het opperhoofd. Vrij recent is nChain met een implementatie van Bitcoin Cash gekomen met de naam "Bitcoin Satoshi's Vision" (Bitcoin SV). Het doel is om Bitcoin terug te brengen naar haar originele protocol. Om dat doel te bereiken, worden er aanpassingen gedaan op Bitcoin ABC. Onder andere CTOR wordt geweigerd, en de block size wordt nog eens verhoogd.
Deze verschillen leiden tot verdeeldheid onder miners, ontwikkelaars en aanhangers van Bitcoin Cash. Want welke is nu de echte? Welke is beter? Waar moet ik aan meewerken? Aan welk project ga ik mijn rekenkracht leveren?
Dus, op het eerste gezicht lijkt het allemaal niet zo heftig alleen BCHSV met Craig Wright is een beetje kwaadaardig en proberen BCHABC onderuit te krijgen.
Het is een wij van Ripple plaatje. Is niets eerlijks aan, alleen propaganda.gjtokkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:06:
[...]
Toch raar dat iota nooit genoemd wordt in deze vergelijkingen. Zero cost, unlimited scalability en speed alleen maar hoger hoe meer nodes mee doen... Blockchain is zooooo 2017..
In welke cryptocurrency zit jij eigenlijk? en waarom? just wondering :-)PilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:09:
[...]
Het is een wij van Ripple plaatje. Is niets eerlijks aan, alleen propaganda.
$6k was een belangrijke support dus ik verwacht een tijdelijke opleving en dan verdere dip. Volgens Alessio zitten we nu officieel in een BTC bear market..ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:08:
BTC lijkt nu redelijk stabiel, heeft een bounce gemaakt vanaf 5400 en er is positieve divergentie. Binnenkort een bounce naar 6000-6250? Of verwachten jullie een nóg verdere daling? De support op 5400 was redelijk sterk.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Lol, nu pas? We zitten al sinds januari in een bear market.Stokstaart schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:17:
[...]
$6k was een belangrijke support dus ik verwacht een tijdelijke opleving en dan verdere dip. Volgens Alessio zitten we nu officieel in een BTC bear market..
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Naomi naar het schijnt.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:26:
Wie is die chick? Moest ik van een vriend vragen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat was toch volgens CZ gewoon een cold wallet move van Binance zelf?Bever! schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:28:
Net 30k btc verstuurd van binance naar unknown wallet. Whales vreten alles op
In de bullmarket voornamelijk BTC. Iets als ZIL heb ik ook wel vertrouwen in dat dit iets kan worden. Verder nog wat andere munten die mogelijk wat worden. Ben pas sinds dit jaar bezig met alts en zolang de markt omlaag gaat zit nergens full time in. Holden wanneer de boel over lange termijn omlaag gaat doe ik echt niet.mugenmarco schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:13:
[...]
In welke cryptocurrency zit jij eigenlijk? en waarom? just wondering :-)
Verder handel ik met iedere coin, maakt niet uit welke, als ik er maar geld mee kan verdienen.
Ik heb ook niets tegen XRP hoor. Vind alleen dat kansloze geshill erg irritant. Het lijkt wel of sommige mensen alles geloven wat vanuit een bepaald team of bedrijf komt terwijl alles mooier wordt gemaakt dan het is en de info niet eerlijk is. Als kritisch zijn dan onmogelijk is en alle onzin wordt gelooft vind ik dat dit nergens over gaat. Genoeg mensen met genoeg munten die helemaal blind zijn.
Soms vraag ik mij ook af waar die blinde liefde lijkt het wel voor een munt vandaan komt. Ik heb het idee dat mensen ergens eens wat propaganda tegenkomen en dat die munt dan helemaal geweldig is. Daarbij denk ik ook als ze een andere munt eerder hadden gevonden dat het die munt zou zijn die geweldig is.
Ligt er aan hoe je het bekijkt. Een daling, ook al is het een grote hoeft nog geen bearmarket te zijn. Vaak worden de EMA's gebruikt om dit te bepalen.gws24 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:21:
[...]
Lol, nu pas? We zitten al sinds januari in een bear market.
Bij mij op het werk zijn/waren ze er nogal happig op
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
RDD is ook weer een voorbeeld van een coin die voornamelijk door zijn lage prijs wordt gekocht. Tijdens de bullrun erg in trek, net als XRP, XVG, etc.Kruitdamp schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:32:
Zijn er hier mensen die Reddcoins hebben?
Bij mij op het werk zijn/waren ze er nogal happig op
RDD heeft verder weinig/niets toe te voegen.
Wel fijn dat ze er op je werk happig op zijn. Nieuw instromend geld?
[ Voor 14% gewijzigd door Taro op 15-11-2018 21:37 ]
[Twitter: https://twitter.com/ProfFaustus/status/1063166768502501378]
SV heeft trouwens wel een inhaalslag gemaakt zeg. Ze staan nu op beide 21 geminede blocks.
Ja, maar hij wilde de ABC-chain aanvallen, niet zelf de langste chain hebben.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:37:
Die gozert houdt het wel spannend.
[Twitter]
SV heeft trouwens wel een inhaalslag gemaakt zeg. Ze staan nu op beide 21 geminede blocks.
Aangezien er twee chains zijn, zal er op elke chain gemiddeld per 10 minuten 1 block bijkomen door de difficulty adjustment.
[ Voor 12% gewijzigd door Grotman op 15-11-2018 21:45 ]
I know maar vind het wel leuk om in de gaten te houden.Grotman schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:41:
[...]
Ja, maar hij wilde de ABC-chain aanvallen, niet zelf de langste chain hebben.
Iets zegt me dat hij succesvol een aanval gaat doen, maarja we zullen zien.
Mwah je hoort zoveel verschillende crypto's voorbij komen dat je het soms niet meer bij kan houden.Taro schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:34:
[...]
RDD is ook weer een voorbeeld van een coin die voornamelijk door zijn lage prijs wordt gekocht. Tijdens de bullrun erg in trek, net als XRP, XVG, etc.
RDD heeft verder weinig/niets toe te voegen.
Wel fijn dat ze er op je werk happig op zijn. Nieuw instromend geld?
Maar ik sprak een aantal collega's en die hebben/hadden allemaal Reddcoins.
Tot een van de twee moet huilen en z'n moeder erbij haalt. Ik weet het eerlijk gezegd ook nietPelox schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:42:
En hoe "wint" 1 van de kanten?? En gaat dit nog lang duren?
Ik hoop dat de Bitcoin Cash haters uiteindelijk winnen. Stel dat BCHSV inderdaad een succesvolle attack uitvoert op BCHABC dan is het einde nabij. ABC is degene met aanhang. SV is de boosdoener en ik denk niet dat deze een aanhang gaat krijgen. Niemand gaat gebruik maken van een coin met zo'n debiel erachter.Pelox schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:42:
En hoe "wint" 1 van de kanten?? En gaat dit nog lang duren?
Maar ksnap niet zo goed de beweegredenen van Craig.
Er zijn geen wetten voor crypto. Denk ook niet dat je het als hacken kan zien. Voor zover ik weet niets wat illegaal is, hoewel ik het niet erg zou vinden als ze toch ergens een wet kunnen vinden en deze gasten voor een rechter komen.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:53:
Zo'n 51% aanval uitvoeren is toch illegaal of niet?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Voor crypto en blockchain geldt eigenlijk geen speciale wetgeving, waarom zou het illegaal zijn? Het is een onwenselijke situatie, maar niet illegaal. Tenzij je het natuurlijk op een manier doet die wel illegaal is, zoals fysiek miners stelenggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:53:
Zo'n 51% aanval uitvoeren is toch illegaal of niet?
Ego en testosteron.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:52:
[...]
Maar ksnap niet zo goed de beweegredenen van Craig.
[ Voor 19% gewijzigd door Taro op 15-11-2018 21:55 ]
[ Voor 50% gewijzigd door DAMAGE op 15-11-2018 21:57 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nee, je beïnvloedt variabelen die daardoor een andere uitkomst krijgen. Een kopie van de bijbel schrijven met daarin een afwijkende tekst mag, dat is ook niet illegaal.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:55:
Het moet toch ergens onder vallen wat het illegaal maakt? Je bent moedwillig de boel aan het saboteren.
Het heeft een geldwaarde en boven een bepaald bedrag moet je daarover belasting betalen. Als jij voor 500.000 Euro aan schelpen in je achtertuin hebt, dan zien ze schelpen ook niet als betaalmiddel, maar het heeft wel waarde.DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:56:
Crypto is niet een erkend/wettig betaalmiddel. Wat willen ze doen? Voor de wet is het niets. Het heeft geen waarde. Die waarde geven wij er aan. Daarom vind ik het ook raar dat je er nu belasting over moet betalen maar hey het is wat het is.
[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 15-11-2018 22:00 ]
Want mocht Craig winnen is dat een deuk in het imago van crypto en dat schrikt enorm af.
Als jij valsspeelt in een potje Monopoly, dan komt de politie jouw huis toch ook niet binnenvallen?ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:55:
Het moet toch ergens onder vallen wat het illegaal maakt? Je bent moedwillig de boel aan het saboteren.
Als je meer hashpower hebt dan ben je niet perse een attacker, dit is nou eenmaal hoe Bitcoin en ook Bitcoin cash werkt.
Een reorg is weer een ander verhaal, maar ook daar is volgens mij geen regelgeving voor.
Hoeveel 51% attacks hebben we de laatste tijd gezien? Best wat op verschillende munten.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:58:
Maar stel die 51% attack op BCHABC lukt, dan zullen exchanges echt niet gaan relisten. Sowieso zijn exchanges al volledig PRO ABC. Dus als craig het voor elkaar krijgt is BCH dood. Besef ook even de verliezen die mensen dan hebben. Eigenlijk moet je uit principe niet willen dat Craig wint.
Want mocht Craig winnen is dat een deuk in het imago van crypto en dat schrikt enorm af.
Edit @Taro Fair enough!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Naomi Brockwell. Ook een cryptocurrency muzikant.ggj87 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 21:26:
Wie is die chick? Moest ik van een vriend vragen.
https://www.yours.org/con...ypto-version-22d24bc2b339
Dank voor je antwoordPilatuS schreef op donderdag 15 november 2018 @ 20:11:
[...]
Aangezien ik heb aangegeven dat ik met BCH heb lopen traden hap ik wel.
Het is belachelijk wat die gasten doen en compleet walgelijk zelfs. Heb dit ook al eerder aangegeven dat het gestoord is wat ze doen en hoe Jan met de pet die ook wat geld probeert te verdienen er nadeel van heeft.
Aan de andere kant wat moet ik dan ? Zien dat mijn Tethers door die idioten minder waard worden ? Ik was gelukkig uit BTC gestapt dus daar heb ik niets verloren, maar dat is niet voor iedereen zo. (Hoewel ik mij afvraag of deze crash echt puur door dit verhaal is veroorzaakt, maar dat is weer iets anders) Dus ik kan niets doen en zien dat mijn geld minder waard wordt, of ik doe er wat aan en probeer er wat aan te verdienen. Jammer wat die gasten doen, maar als ik er beter van kan worden ipv slechter terwijl ik er niets mee te maken heb en het alles behalve ok vind, ja, dan doe ik dat.
Ik moet ook niet zeuren natuurlijk, misschien maak ik er een groter probleem van dan nodig. De laatste week probeer ik weer wat meer met crypto bezig te zijn na een paar maanden ‘afwezigheid’ ivm privézaken..
Als ik dan zie hoe er moedwillig met geld gesmeten wordt alsof het niets is ‘tot de dood erop volgt..’ om je eigen coins belangrijker te maken ipv gewoon te focussen op inhoudelijke waarde dan kan ik daar geïrriteerd van raken..
Crypto trekt mij (ondanks deze ontzettende bearmarket) aan om méér reden dan alleen geld. Misschien moet ik daar maar eens mee stoppen en wat koelbloederiger te worden.. Iemand IOTA kopen?
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Verwijderd
Dit jaar is niet te vergelijken met vorig jaar. Dat ging in een stijgende lijn naar boven met een dip waarop iedereen zat te wachten om erin te springen. Dit jaar ziet het er compleet anders uit.DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:04:
Gister dacht ik dat we rond deze tijd wel weer op de 6.3k zouden zitten trouwens maar blijkbaar toch nog even niet. Ik verwacht toch wel dat de boel vrij snel weer aan trekt. Juist ook als je het vanuit TA perspectief bekeek dan zag het er juist zo goed uit voor BTC. Maar goed, idd, wel toevallig dat deze dip er weer precies hetzelfde uit ziet als vorig jaar rond deze tijd. Vanuit die dip schoot BTC flink de lucht in. Tenminste nog iets waar we dan naar uit kunnen kijken. Hopelijk herhaalt de geschiedenis zich.
Maar wie weet! Zou mooi zijn ja, eum 'n dikke pomp mejonge.
Ohjee. De alts trokken eindelijk weer wat aan!Taro schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:08:
Daar gaan we weer, rode candles...
[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 15-11-2018 22:11 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Op https://pro.coinbase.com/trade/BTC-USD staat nu 130 Bitcoin in de verkoop vs 0 buys, dat kan per seconde verschillen en omdraaien, maar meestal wel een teken dat het nog iets verder gaat zakken.Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:09:
[...]
Ohjee. De alts trokken eindelijk weer wat aan!
Dat was een dip die eerst een half jaar sideways ging. Als je 2014/2015 pakt met een fractal op deze crash dan gaan we nog veel verder omlaag en dan erg lang sideways.DAMAGE schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:04:
wel toevallig dat deze dip er weer precies hetzelfde uit ziet als vorig jaar rond deze tijd. Vanuit die dip schoot BTC flink de lucht in.
Verwijderd
Weekend dipje?Taro schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:08:
Daar gaan we weer, rode candles...
Weg
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik moet morgen nog een dag hoor
In januarie ging GVT nog naar 90k, ten minste dat was de hoopVerwijderd schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:14:
Iemand nog GVT kopen? Vriendenprijsje, slechts 15 dollar per stuk! Van oud vrouwtje geweest.
Rookworst zonder r is ook worst.
Ik vond juist dat je de laatste tijd in het weekend een leuk pumpje had.
Verwijderd
GVT gaat echt nog wel een keer naar 90ktias86 schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:28:
[...]
In januarie ging GVT nog naar 90k, ten minste dat was de hoop
Echt wel.
Echt.
Het orderboek is bij hard omlaag mega dun. Zo kan je bijvoorbeeld kopen voor zeg 1000 terwijl de prijs dan ook 1000 is, maar verkopen kan je voor 980 omdat er niemand is die wil kopen. Wanneer de prijzen stabieler zijn komen er genoeg buy en sellwalls voorbij. Wanneer de prijs snel beweegt is een marketsell vrij link. Zelfs 1 BTC kopen of verkopen kan je een verschil van tot wel 20 dollar opleveren. Stel iemand wil 10 BTC kopen of verkopen is de spread helemaal gigantisch. Aan de andere kant ook niet vreemd, wie wil een limit order plaatsen voor zowel koop als verkoop wanneer de koers over 3 minuten 100 dollar lager kan zijn ?Tominatie schreef op donderdag 15 november 2018 @ 22:23:
ik vind het wel bijzonder om die koers op coinbase te zien verplaatsen zonder dat er eigenlijk echt buy of sell orders doorkomen. Je zie de heletijd wel grote orders verschijnen maar in de trade history zie je eigenlijk alleen maar mini orders doorkomen. Soms stijgt of daalt de prijs 10$ zonder dat er een noemenswaardige trade is gedaan. Alleen maar bots daar lijkt wel
Edit: Ook zonder grote koersschommelingen schat ik dat het 90% bots zijn die walls plaatsen, nu is er helemaal een volledig gebrek aan mensen, maar tegen bots kan je normaal al niet op en nu helemaal niet.
[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 15-11-2018 22:49 ]
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Er zaten populaire mannen als @Kain_niaK en Roger ver.Erkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:25:
Ik zit naar de hier ergens gelinkte youtube stream te kijken. Maar dan kijk je dus naar een stream van een aantal mannen die naar een stream van een aantal mannen kijken?
Weg
https://www.tradingview.c...to-trade-the-new-pattern/
En wat doet dat met je?Erkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:25:
Ik zit naar de hier ergens gelinkte youtube stream te kijken. Maar dan kijk je dus naar een stream van een aantal mannen die naar een stream van een aantal mannen kijken?
Voor de afwisseling wel leuk maar niet wat ik normaal kijk
😂Erkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:40:
[...]
Voor de afwisseling wel leuk maar niet wat ik normaal kijk
Nee dan kijk je naar een stream met mannen met lang haar en een baard die naar andere mannen met lang haar en een baard kijken.,Erkel schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:25:
Ja super zondeKain_niaK schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:50:
Stream is dood nu. Jammer dat CSW niet even is komen praten.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!