Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 363 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.917 views

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

New Yorker schreef op donderdag 15 november 2018 @ 23:30:
[...]

Er zaten populaire mannen als @Kain_niaK en Roger ver.
Zelfs Vitalik kwam eventjes langs.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hier een kort filmpje over 1 van de invloedrijke idioten die nu bezig zijn om de boel om zeep te helpen,
de fake satoshi aka Craig Wright. Die van de S(atoshi) V(ision) kant van de BCH fork.
Craig Wright says he has an exploit to take down Bitcoin (BTC) by end of 2019. Does he? Or all talk?
Bron: YouTube: Craig Wright says he has an exploit to take down Bitcoin (BTC) by en...

• Kain_niaK

Kain_niaK

Stream is weer terug!!!

YouTube: Hashwars live from the war room pt 2

Steve Patterson van Patterson in pursuit is on.

Ik ben ook weer terug.

[ Voor 22% gewijzigd door Kain_niaK op 16-11-2018 00:07 ]

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Die XRP :’)

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:25
Ja, zat er net naar te kijken. Die gaat stug door. Ik zit nu al ff in een longpositie, gaat mooi zo :)
Edit: typo

Verwijderd

Wat het ook mag inhouden:

The Bitcoin Cash network has now been upgraded!
56 blocks have been mined under the new consensus rules!
Bitcoin ABC is currently 20 blocks ahead.
Both Bitcoin ABC and Bitcoin SV chains have the same chainwork.They have had nan log2_work since the fork.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 01:05:
Wat het ook mag inhouden:

The Bitcoin Cash network has now been upgraded!
56 blocks have been mined under the new consensus rules!
Bitcoin ABC is currently 20 blocks ahead.
Both Bitcoin ABC and Bitcoin SV chains have the same chainwork.They have had nan log2_work since the fork.
Inmiddels 31. Maar ik begrijp nog altijd niet goed wat nou het doel hiervan is. Dwz, ik snap het half. Ben net een half uur aan het googelen geweest maar niemand legt het goed uit. Dus.....

Ok, we hebben dus BCH-ABC en -SV. ABC is van de ene groep eikels (Ver enzo), SV is van die ene idioot die al heeft geroepen dat hij Bitcoin desnoods naar de $1000 omlaag drukt om te winnen. Fijne mensen.

Goed, ik snap dat je, als je >50% van de miners in handen hebt, ervoor kunt zorgen dat een bepaalde block met foutieve data geaccepteerd wordt en dus in de blockchain terecht komt. Da's best vervelend, en normaal gesproken zou iemand die bijv. wat munten wil stelen daar gebruik van kunnen maken. In dit geval echter is het doel niet om munten te stelen maar om de hele keten te mollen. Kan dat??

Anyway, dat zou dan nog altijd moeten betekenen dan je met meer miningpower de andere chain gaat overnemen. Ofwel, -SV zou met >50% van de miners -ABC blokken aan het minen moeten zijn. Maar, wat er nu gebeurt is dat ze beide hun eigen keten aan het minen zijn, ABC een beetje sneller dan SV. Maar wat is daar dan het nut van? Er zijn 2 ketens, de ene loopt wat sneller dan de andere, maar dat is het dan wel. Dat kan zo een eeuwigheid doorgaan. Of is het zo dat als een van beide ketens de zaak met >50% overneemt, ze ALLE blokken vanaf het begin op hun chain kunnen zetten? Dat zou best eng zijn want dat zou betekenen dat je terug in de tijd dingen kunt veranderen (en dat zou normaal gesproken niet te doen zijn vanwege de benodigde rekenkracht, of is dat nu net het idee van die 2 ketens die tegelijk zoveel mogelijk blokken aan het genereren zijn?)

Sorry voor de wat nooberige vragen, maar ik kan het echt nergens goed vinden....

Overigens is het echt steeds duidelijker hoe compleet immuun de meeste alts zijn voor dit hele gebeuren, het lijkt echt alleen BCH en BTC te raken. Mijn mandje shitcoins staat inmiddels in sats zelfs alweer iets hoger dan 2 dagen geleden voor de drop.

[ Voor 7% gewijzigd door Specy op 16-11-2018 03:08 ]

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Moet zeggen dat ik er niet heel veel over gelezen heb omdat het mij vrij weinig boeit wat een paar idioten aan het doen zijn, maar van wat ik er van weet denk ik dat het zo zit: Op dit moment lopen er inderdaad 2 chains maar loopt de SV chain te kloten door geen replay protectie te gebruiken. Verstuur jij dan je munten gaat dat op beide chains. Dat is dan ook gelijk het wapen in dit geval, de ene chain zit de andere op een extreme manier dwars. Correct me if i'm wrong.
Specy schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 03:04:
Overigens is het echt steeds duidelijker hoe compleet immuun de meeste alts zijn voor dit hele gebeuren, het lijkt echt alleen BCH en BTC te raken.
Dat is niet helemaal waar :P Ook de alts hebben flinke klappen gehad en dat begon al voordat BTC omlaag ging. Genoeg alts stonden al op -3% toen BTC nog gelijk stond. Vervolgens zijn de alts net zo hard gezakt als BTC alleen nu hebben ze met BTC een herstel. Pak de chart van een top10 alts maar. Bijvoorbeeld XRP is van 53 cent naar een low van 42 cent en nu naar 48 cent gegaan, dat is nogal een val natuurlijk. Verder heb je prijs in BTC, prijs in USDT of prijs in PAX/TUSD, het ligt er maar net aan hoe je er naar kijkt en hoever terug je kijkt. Iedere chart van iedere coin laat het zelfde zien, een dikke val met sinds vanmiddag herstel.

[ Voor 50% gewijzigd door PilatuS op 16-11-2018 03:21 ]

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-11 16:41
Als ik het goed begrijp, zijn er een paar pannekoeken die het ergens niet mee eens zijn en met hun eigen visie door willen gaan, zie het als allerlei afsplitsingen binnnen religie. En natuurlijk zijn ze opzoek naar aanhangers.

Wat ik alleen raar vind is hoe dat bedrijfsmatig in gang word gezet? Hoeveel medewerkers achter het softwarepakket zitten er nu werkelijk? 2, 3 of 200? Ik bedoel.... mocht je investeren in Bitcoin Cash ABC of Bitcoin SV, waar investeer je dan in? Niet een technologie die bedoelt is voor een betere toekkomst.
Ik heb bijvoorbeeld een investering gedaan in MediBloc... een project die dmv blockchain ziekenhuis gegevens wil beheren. Het levert nu geen zak op, maar ik weet waar ik me geld in stopte, welke partnerships ze hebben, welke programmeurs aan het werk zijn etc....

Correct me if im wrong maar Ik krijg bijna het idee dat je te maken hebt met allerlei nerds die vroeger niks te zeggen hadden op school en nu als keywarrior een oorlogje voeren om wat? 8)7

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:52
Specy schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 03:04:
[...]

In dit geval echter is het doel niet om munten te stelen maar om de hele keten te mollen. Kan dat??
Ja, het doel is dat er 1 over blijft.
When applied to a blockchain split, what this means essentially means is a fight to the death between the competing chains, where the last one standing would be considered the “true” bitcoin cash by nodes.

For example, both implementations have declined to add so-called “replay protection,” or code that allows funds to be safely spent when a split occurs.

“Neither Bitcoin SV nor Bitcoin ABC have implemented transaction replay protection, as the intention is for only one chain to survive,” nChain, the software company behind Bitcoin SV, wrote in a press release published earlier this month.

This means that without special precautions, users could lose funds while transacting on a split chain. Similarly, hackers can exploit the vulnerability to extract funds from exchanges.
Kortom; het is ook voor iedereen beter dat er 1 overblijft imo. De hangende onzekerheid ivm aanvallen die op de split chains gedaan kunnen worden zijn niet goed voor het vertrouwen.

https://www.coindesk.com/...lockchains-might-wage-war

[ Voor 7% gewijzigd door JorzoR op 16-11-2018 07:43 ]

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22-11 12:03
Thaam schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 03:50:

Ik heb bijvoorbeeld een investering gedaan in MediBloc... een project die dmv blockchain ziekenhuis gegevens wil beheren. Het levert nu geen zak op, maar ik weet waar ik me geld in stopte, welke partnerships ze hebben, welke programmeurs aan het werk zijn etc....
Even een korte check. Ze doen hoop ik meer dan blockchain gebruiken om data op te slaan? Want zoveel data kun je niet efficient kwijt op een blockchain. Dan zou je de data naar een server moeten verplaatsen en de access rights etc moeten managen via blockchain. Maar die server is dan nog steeds een gecentraliseerd punt en een zwakheid van het systeem.

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
walletje-w schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:54:
[...]

Even een korte check. Ze doen hoop ik meer dan blockchain gebruiken om data op te slaan? Want zoveel data kun je niet efficient kwijt op een blockchain. Dan zou je de data naar een server moeten verplaatsen en de access rights etc moeten managen via blockchain. Maar die server is dan nog steeds een gecentraliseerd punt en een zwakheid van het systeem.
Klopt, maar dat is juist prima. Je kan de blockchain gebruiken om via smart-contracts de echte content te beheren en in de blockchain de hashcode van de data op te slaan zodat je zeker weet dat de data integriteit geborgd is. Eventueel ook de decryptiekey voor dat block van de echte content ook in de blockchain.
Daarmee wordt ook de locatie van de content variabel, je kan on premies, maar ook cloud of andere locaties gebruiken, de blockchain houd dat allemaal bij en beschikbaar.
Toevallig dit gisteren besproken op het landelijk architectuur congres.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Ik verwacht persoonlijk nog een keer een drop vandaag morgen of overmorgen. Zo eentje dat het hele forum op zn kop staat.

Rookworst zonder r is ook worst.

Verwijderd

Haha, complexe shit allemaal die BCH fork. En dan denken dat het ooit ge-adopt wordt door de "normale mens", hoe naïef. Mijn tante begrijpt nog niet eens wat een windows update is. (bij wijze van).

Als een paar neckbeards op zolderkamertjes uit eigen initiatief met zo'n coin kunnen fucken, dan is het toch totaal ongeschikt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2018 08:17 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Bartvandelaar schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:13:
Benieuwd wat er vandaag gaat gebeuren. Ik verwacht persoonlijk nog een keer een drop vandaag morgen of overmorgen. Zo eentje dat het hele forum op zn kop staat.
En dan daarna de vaste drop in Januari 2019, koop je toch weer een btc voor rond de 2500 dollar. O+

XRP = trash

• desint
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-01 18:07
Die Hashwar bewijst toch dat proof of work geen toekomst heeft?

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:16:
Haha, complexe shit allemaal die BCH fork. En dan denken dat het ooit ge-adopt wordt door de "normale mens", hoe naïef. Mijn tante begrijpt nog niet eens wat een windows update is. (bij wijze van).

Als een paar neckbeards op zolderkamertjes uit eigen initiatief met zo'n coin kunnen fucken, dan is het toch totaal ongeschikt.
De waarde zakt ook flink in. Dus al die rekenkracht die ze er op loslaten kost nu vooral veel geld.

Verwijderd

Vroeger op de mavo hadden we ook al beste hasj war. Altijd iemand die rookte en niet doorgaf.

Het is niet iets specifiek voor deze tijd.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:13
_ferry_ schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:44:
[...]

De waarde zakt ook flink in. Dus al die rekenkracht die ze er op loslaten kost nu vooral veel geld.
voor ons wel ja denk voor dat ze er mee begonnen ze eerst hun zakken gevuld hebben

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-11 07:11
Laat het mekaar maar lekker afmaken met een proof of work onzin.
Het word er gewoon elke dag duidelijker op dat er maar 1 niet te stoppen is en dat is XRP. #Premined.

[ Voor 7% gewijzigd door Klaas25 op 16-11-2018 08:52 ]

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Klaas25 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:50:
Laat het mekaar maar lekker afmaken met een proof of work onzin.
Het word er gewoon elke dag duidelijker op dat er maar 1 niet te stoppen is en dat is XRP.
XRP daalt minder in prijs omdat er zoveel coins van zijn ;)

XRP = trash

• JorzoR

Je ziet hier met die hard fork nu ook wel een exces ben ik van mening. Vooral hoe beide kampen ook op social media met elkaar bekvechten. Je tante krijgt hier niets van mee, dus is ook niet relevant.

Wat relevant is, is dat beide kampen hun eigen idee hebben hoe "peer to peer electronic cash for the world" eruit zou moeten zien, op technisch niveau. Om dit uit te werken heb je nou eenmaal mensen nodig, dus deze zolderkamer mensen waar je over praat. Dat is juist ook wel weer het mooie.

Hard forks doen als het wereldwijd al door miljarden mensen gebruikt wordt is wel een uitdaging denk ik. Pas dan krijgt je tante er mee te maken. Maar dat zou zelfs zo gemaakt kunnen worden dat je tante er (bijna) niets van merkt. Neem Coinbase als voorbeeld; BCH zit gewoon nog in je tante's wallet. Straks komt er gewoon een wallet bij van bijv. BCH2 met hetzelfde bedrag waarmee ze weer een mooi gezichtsmaskertje kan kopen bij de Kruidvat. Technisch heel wat verandert, aan de voorkant alleen een nieuwe naam.

Vraag mij wel af of dit machtsspelletje wat er nu gespeeld wordt gezond is voor de community in z'n geheel. Ik ben bang van niet.

• ggj87
Ik koop natuurlijk weer net voor de drop }:| Kan ik ergens in de Binance app de buy/sell knop omwisselen?

Ik heb iig meer BTC dan een paar maanden terug. Dat verlies is goedgemaakt. Nu kan ik me richten op een alt. BTC kopen naar een alt gaan en daar een kooporder zetten kost ook tijd.

[ Voor 46% gewijzigd door ggj87 op 16-11-2018 09:03 ]

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 09:37

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Op Binance is de handel begonnen in beide forks. Begrijp ik het goed dat ondanks dat beide forks nu 1 aparte coin zijn met handel in beide dat de mogelijkheid nog bestaat dat 1 van beide alsnog gaat verdwijnen?

• JorzoR
TuutjDrie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:05:
Op Binance is de handel begonnen in beide forks. Begrijp ik het goed dat ondanks dat beide forks nu 1 aparte coin zijn met handel in beide dat de mogelijkheid nog bestaat dat 1 van beide alsnog gaat verdwijnen?
Dat is wat meerdere bronnen inderdaad vertellen, dat er 1 afgestoten kan worden.

Hier een Nederlands verhaal: https://bitcoinmagazine.n...over-naar-andere-cryptos/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Lol, BAB (Bitcoin ABC) is nu nog gecentraliseerder dan XRP. Ze hebben een regel ingebouwd die reorgs voor een bepaalde block height onmogelijk maakt. Gaat regelrecht tegen de Bitcoin whitepaper in die stelt dat de chain met de meeste PoW de juiste is.

En dan BSV, de mensen die beweren dat hashrate is king. Maar ondertussen ondersteunen ze wel de coin op de chain met de minste hashrate... op de chain met de minste hashrate.

Wat een shitshow :D

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ze gaan in ieder geval beide lekker op Binance.... onderdeel van het oorlogje is de koers op te drijven?

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Beetje jammer dat deze dick measuring contest mij zoveel geld kost. :(

• Klaas25
XRP is niet gecentraliseerd. FUD! ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Klaas25 op 16-11-2018 09:36 ]

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Klaas25 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:35:
[...]

XRP is niet gecentraliseerd. FUD! ;)
Vertel me eens, hoe wordt onenigheid binnen XRP opgelost?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Klaas25
.oisyn schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:37:
[...]

Vertel me eens, hoe wordt onenigheid binnen XRP opgelost?
Gewoon geen ruzie maken. :+

• staafmixer
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04 17:52
https://www.nrc.nl/nieuws...-nieuwe-zeppelin-a2755354

Ik zit erin voor de lange termijn maar zo’n artikel zet mij toch wel aan het denken :/

• .oisyn
  • Nu online

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Het was idd teveel van het goede om van jou een serieuze reactie te verwachten. Je bent vooral goed in het herhalen van argumenten van anderen :)

Je mag het best even checken bij je peers en later terugkomen met een antwoord.

[ Voor 46% gewijzigd door .oisyn op 16-11-2018 09:42 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
JorzoR schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:35:
[...]

Ja, het doel is dat er 1 over blijft.

[...]

Kortom; het is ook voor iedereen beter dat er 1 overblijft imo. De hangende onzekerheid ivm aanvallen die op de split chains gedaan kunnen worden zijn niet goed voor het vertrouwen.

https://www.coindesk.com/...lockchains-might-wage-war
Ah! Geweldige uitleg, thanks! Ik mis nog wat details (heb het nog niet helemaal voor 100%) maar dit hielp flink.

• Klaas25
.oisyn schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:38:
[...]

Het was idd teveel van het goede om van jou een serieuze reactie te verwachten. Je bent vooral goed in het herhalen van argumenten van anderen :)

Je mag het best even checken bij je peers en later terugkomen met een antwoord.
Oh ik ben de eerste die toegeeft dat ik er niet alle verstand van heb maar als een CEO en een CTO van een miljoenen al dan niet miljarden bedrijf het zelf verteld aan de wereld dan ja neem ik dat aan. Ripple is de laatste die zichzelf in de voet schiet. En ze zijn met alles transparant!

Vreselijk naief ja. :P Precies hetzelfde als het aannemen van de eerste de beste onnozele.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Als je met 1 bitcoincash de fork inging kreeg je na de fork dus 0.5 abc en 0.5 sv. Correct?

Rookworst zonder r is ook worst.

• ggj87
Van beide 1 begreep ik.

• walletje-w
  • Laatst online: 22-11 12:03
staafmixer schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:38:
https://www.nrc.nl/nieuws...-nieuwe-zeppelin-a2755354

Ik zit erin voor de lange termijn maar zo’n artikel zet mij toch wel aan het denken :/
Poeh, ik ben wel beter gewend van de NRC.
Nouriel Roubini, de econoom die de financiële crisis in 2007 correct voorspelde, noemt blockchain „de meest gehypete en minst nuttige technologie in de geschiedenis van de mensheid”. Daar zit veel in, maar het is niet relevant om het zo te bekijken. Vergeet de huidige generatie cryptovaluta! DLT is een noodzakelijke ontwikkeling, die volgt op de internetrevolutie van de afgelopen twintig jaar.
Nouriel Roubini, daar heb ik al wel vaker een artikel van gelezen, die is echt ontzettend negatief over het geheel maar blijft vasthouden aan een paar negatieve punten. Bijvoorbeeld het energie verbruik.

Daarnaast is de vergelijking die NRC maakt met de zeppelin helemaal om te lachen. Dan zou je bijvoorbeeld enkel de Bitcoin of Bitcoin Cash met de zeppelin kunnen vergelijken. Veel munten hebben een andere technologische basis. Veel munten verbruiken ook helemaal niet zoveel stroom en veel munten hebben niet alle nadelen zoals de Bitcoin die heeft. Daarnaast is de ontwikkeling van de Zeppelin gewoon stop gezet, maar is de kans dat de ontwikkeling van al deze munten stopgezet word erg klein. Er zitten (zoals we nu met BCH zien) meer dan genoeg gekken tussen die koste wat het kost doorgaan om hun visie, hun technologie, hun kindje door te ontwikkelen.

Ik denk wel dat het heel goed mogelijk is dat BTC over 5 jaar nog maar een marginale waarde heeft en dat we globaal een beter alternatief gekozen hebben voor deze digitale asset. Een munt die, wat NRC terecht benoemt
(Blockchain) als nuttige technologie te leren gebruiken, ter meerdere eer en glorie van onze democratische verworvenheden en een gelijkwaardige samenleving.
Dus echt gedecentraliseerd is, niet een paar mensen enkel rijk maakt, en een goede ethische basis heeft. Als je een nieuwe techniek echt groot wilt laten worden dan moet het ook door iedereen gedragen worden, en dat gebeurd alleen als ook iedereen er echt iets aan heeft en niet enkel voor die paar gekken die er weer 500 euro tegenaan gegooid hebben in de hoop dat deze wel even moooon doet.

• JorzoR
Correct

• BTC100K2021

BTC100K2021

JorzoR schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:26:
[...]

Dat is wat meerdere bronnen inderdaad vertellen, dat er 1 afgestoten kan worden.

Hier een Nederlands verhaal: https://bitcoinmagazine.n...over-naar-andere-cryptos/
Dus in feite is het gokken geblazen. BCHSV staat momenteel flink lager (opening op 15K sats en nu rond de 22K vs 50K sats BCHABC). Zelfs voor cryptobegrippen is dit een bizarre gok, je moet nu maar durven in te stappen op SV.

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20:53
TuutjDrie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:05:
Binance heeft enorm veel coins gelist en op BTC (en DOGE :+ want voor de meme) na gaan die allemaal "alsnog verdwijnen". Duurt even.

[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 16-11-2018 10:08 ]

• BTC100K2021

BTC100K2021

The Redman schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:06:
[...]

Binance heeft enorm veel coins gelist en op BTC na gaan die allemaal "alsnog verdwijnen". Duurt even.
Dat is wel heel somber met het weekend voor de deur. Ben het met je eens dat er veel prut op Binance staat.

Laten we ook weer eens een ander onderwerp aansnijden: heeft er iemand hier al ervaringen met investeren in het GVT platform? De koers van GVT is momenteel om te huilen overigens.

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 17:53

p0st

Dutch Reefer

Ghehe onze CZ vindt er ook duidelijk iets van :-) https://twitter.com/cz_binance

Niks geen aanpassing van de tickers, gewoon BCHABC en BCHSV om te voorkomen dat mensen denken dat een van de twee de "echte" BTC zou zijn, zoals Roger en companen de wereld willen doen geloven.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• wehave
  • Laatst online: 07-08 22:11
TuutjDrie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:02:
[...]

Dus in feite is het gokken geblazen. BCHSV staat momenteel flink lager (opening op 15K sats en nu rond de 22K vs 50K sats BCHABC). Zelfs voor cryptobegrippen is dit een bizarre gok, je moet nu maar durven in te stappen op SV.
Je kan er toch behoorlijk wat winst op pakken.
Gaat 5% per paar minuten omhoog nu.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:57

Jan modaal begrijpt de waarde, afkomst, productieen nog veel meer van fiat ook niet. Dat weerhoudt hem er toch ook niet van het te gebruiken?

• ggj87
Je kunt zeggen wat je wilt over die forks maar SV gaat wel even van 90 naar 130 :o

• wehave
  • Laatst online: 07-08 22:11
ggj87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:24:
Je kunt zeggen wat je wilt over die forks maar SV gaat wel even van 90 naar 130 :o
tegen beter weten in maar gokje gewaagd , lijkt goed te gaan :)

• ggj87
165 al, met dit tempo zit hij zo op 200.

• burnebie
Over een half uur gaat ook de handel in Opacity op Kucoin van start.
Benieuwd wat de prijs gaat doen.

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01:00
Ook ff een gokje gewaagd met BCHSV :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

• ggj87
Dikke walls zeg. 1900 buywall nu 800 sellwall.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:13
Ik durf de gok niet aan.. :X

Zero.

Verwijderd

Klaas25 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 09:49:
[...]

Oh ik ben de eerste die toegeeft dat ik er niet alle verstand van heb maar als een CEO en een CTO van een miljoenen al dan niet miljarden bedrijf het zelf verteld aan de wereld dan ja neem ik dat aan. Ripple is de laatste die zichzelf in de voet schiet. En ze zijn met alles transparant!

Vreselijk naief ja. :P Precies hetzelfde als het aannemen van de eerste de beste onnozele.
Laat je niet uit de tent lokken door zelfingenomen betweters of self-proclaimed guru's Klaas. Je wint er niks mee en het is zonde van je energie. ;)

• Kruitdamp
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-11 13:39
hahaha ik heb hier precies hetzelfde

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo maak je van de week een koop blunder, vandaag had ik een order LTC op 34 staan die ineens getriggerd is op gdax 8)

• Pelox
Kruitdamp schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:42:
[...]

hahaha ik heb hier precies hetzelfde
Gelukkig niet gedaan, hij dip even omlaag nu.

Zero.

• Kruitdamp
  • Laatst online: 21-11 13:39
Pelox schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:49:
[...]

Gelukkig niet gedaan, hij dip even omlaag nu.
ik zie het inderdaad, maar moet dit topic toch maar even sluiten, want er moet wel gewoon gewerkt worden op deze vrijdag :P

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
burnebie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:31:
Over een half uur gaat ook de handel in Opacity op Kucoin van start.
Benieuwd wat de prijs gaat doen.
Ik ben helemaal ready. Ben benieuwd. :)

• Pelox
Kruitdamp schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:50:
[...]

ik zie het inderdaad, maar moet dit topic toch maar even sluiten, want er moet wel gewoon gewerkt worden op deze vrijdag :P
Hier idem hahaha

Zero.

• burnebie
Tominatie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:50:
[...]

Ik ben helemaal ready. Ben benieuwd. :)
Er wordt eerst gedumpd

• Pelox
ja en flink ook.. zit er gelukkig maar met een klein bedrag in

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb bijgekocht nu. High risk, high reward. Laat die panic sellers maar ff droppen voor saus bedragen.

• Kain_niaK

Kain_niaK

Voor wie de Coinspice stream gemist heeft gisteren.

Wat leuke momentjes.

1) Hitler/CSW meme.

2) Naomi Brockwell met de kippetjes.

3) Andreas Brekken met een brutal take down van CSW.

4) Andreas over tankman

12 uur gestreamt, 3500 mensen waren op het hoogte punt aan het kijken. Zoveel coole crypto gasten die langs zijn gekomen! Was echt super tof, ben blij dat ik er deel van uit kon maken. (ik werk achter de schermen bij coinspice)

[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 16-11-2018 11:28 ]

• burnebie
Tominatie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:02:
Ik heb bijgekocht nu. High risk, high reward.9 Laat die panic sellers maar ff droppen voor saus bedragen.
Ik heb een order gezet op 200 sat. Eens kjjken of ie aangetikt wordt. Kan nu nog alle kanten op vliegen. Jeziet m af en toe met een paar 100 sat verspringen.

[ Voor 22% gewijzigd door burnebie op 16-11-2018 11:10 ]

• Pelox
als hij rond de 1000 sat blijft/komt zit ik in de plus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 16-11-2018 11:08 ]

Zero.

• Martijn1899
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:34
TuutjDrie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:09:
[...]

Dat is wel heel somber met het weekend voor de deur. Ben het met je eens dat er veel prut op Binance staat.

Laten we ook weer eens een ander onderwerp aansnijden: heeft er iemand hier al ervaringen met investeren in het GVT platform? De koers van GVT is momenteel om te huilen overigens.
Ben mijzelf ook aan het inlezen om in GVT te investeren. Ben wel benieuwd hoe goed 'het product' werkt.

• Tominatie
  • Niet online
Hij zal denk wel door die 1000 sat gaan mannen. Ik zit er goed bij met m'n buy the dip. Nu ga ik wachten tot we naar de maan gaan oOo

• Tominatie
  • Niet online
1000 sat is ook echt de enige noemenswaardige sell. Een p&d groep kan bijvoorbeeld al voor de grap gaan lopen kloten. Het orderbook is flinterdun en de FOMO zal aanwezig zijn.

• Cobus79
  • Laatst online: 13-06-2022
Niet voor het een of ander...jullie hebben het over BCHSV toch? Waar zien jullie die zo zakken....op binance iig niet...

• Pelox
Cobus79 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:12:
Niet voor het een of ander...jullie hebben het over BCHSV toch? Waar zien jullie die zo zakken....op binance iig niet...
Nee Opacity

Zero.

• Tominatie
  • Niet online
1000 sat is gebroken, nu is het sell orderbook zo dun gasten, holymoly

@Cobus79 dit gaat over OPQ haha

• Tominatie
  • Niet online
lol ik ga al bijna x2 met met mijn buy the dip. Ziekkkkkkkkkk, ik sta al gewoon op dikke profit nu terwijl hij nog steeds laag staat. HODL

• Cobus79
Ah ok, dat is ook een fork toch? Maar niet op binance te kopen helaas :P

• burnebie
Door naar boven zou ik zeggen. Al zullen er nog flinke sells aankomen ben ik bang.
M'n bag zit nog vol en die belachelijk lage buy laat ik lekker staan. Je weet maar nooit.

• burnebie
Cobus79 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:16:
Ah ok, dat is ook een fork toch? Maar niet op binance te kopen helaas :P
Hardfork van Oyster Pearl

• Tominatie
  • Niet online
Niet verwacht dat ik nog wat ging verdienen aan dit circus. Sta nu overall gezien al +25% op mijn hele zak. Vooral door m'n buy the dip maar sowieso had ik al veel gekocht op 1000-1100 sat toen PRL zo hard zakte. Mooi man, ik hold de moeder.

• bie100
Slux schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 10:48:
Zo maak je van de week een koop blunder, vandaag had ik een order LTC op 34 staan die ineens getriggerd is op gdax 8)
zie je wel ;)

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Mr_Ripple schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 08:53:
[...]

XRP daalt minder in prijs omdat er zoveel coins van zijn ;)
Alle coins zijn waard wat de laatste ervoor heeft betaald. Of het er nu 10 of 10.000 zijn.

• ggj87
Even voor de duidelijkheid: SV en ABC hebben nog steeds dezelfde supply? Want dan staat SV wel erg laag.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:21:
Even voor de duidelijkheid: SV en ABC hebben nog steeds dezelfde suply? Want dan staat SV wel erg laag.
Laag? :S

Beide BCH coins horen naar 0 te gaan man. Dat exchanges deze listen doet gewoon pijn.

There is only one bitcoin.

BCH schaad waar crypto voor staat

• Slux
  • Niet online
Die eerste koop order had ik wel met verlies verkocht. :'(

Vandaag was er iemand die dacht slim te zijn met een marketorder :X Dure grap geweest. ik heb er een kleine 600 van kunnen opvangen, Slux is weer happy :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KDIzEn1bRJ1PWQzC6MJXuKdj/full.png

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11 12:54
Als je iets post, zet er dan bij waar je het over hebt. Lopen teveel gesprekken door elkaar en heb geen idee waar die grafiek van is.

• Cobus79
Idd!

• bie100
Slux schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:25:
[...]

Vandaag was er iemand die dacht slim te zijn met een marketorder :X Dure grap geweest. ik heb er een kleine 600 van kunnen opvangen, Slux is weer happy :P

[Afbeelding]
ja dat is zonde maar goed je ziet maar weer dat het bijna niet te voorspellen is

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:56
Slux schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:25:
[...]

[Afbeelding]
'een kleine 600' Je hebt limit orders staan van zo'n € 20k??

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Slux
  • Niet online
Stokstaart schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:33:
[...]

'een kleine 600' Je hebt limit orders staan van zo'n € 20k??
Ja dat klopt wel was iets meer kwijt, op 38.52 heb ik er net 559.9 aangeboden op gdax, hoop dat die verkocht wordt dan is het weer een mooi dagje

[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 16-11-2018 11:40 ]

• Tominatie
  • Niet online
Tether is ook weer herstellende. Hopen dat 't zo blijft want wordt ook wel beetje moe van dat circus.

Moon soon denk ik. Of gaat bitcoin nog lager? Kan 't me bijna niet voorstellen

• Pelox
Tominatie schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 11:37:
Tether is ook weer herstellende. Hopen dat 't zo blijft want wordt ook wel beetje moe van dat circus.

Moon soon denk ik. Of gaat bitcoin nog lager? Kan 't me bijna niet voorstellen
Ik kan het mij wel voorstellen.. hoop het alleen niet. Het is echt tijd dat het eens wat positiever gaat worden allemaal, op deze manier komt het voorlopig niet goed.

Zero.

• ggj87
Denken jullie dat Nano nu interessant is? Is al lang niet meer gestegen en staat nu rond 25k. Ik las dat InvestingScope nog een bounce verwacht richting 6k. Meestal gaan alts dan wel mee. Gezien de zwaar oversolde 1D RSI op zowat elke coin moet dat haast wel.

• deppenboks
  • Niet online
Begin bijna te kwijlen van de NEO koers......

• Martijn1899
deppenboks schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:34:
Begin bijna te kwijlen van de NEO koers......
Verwacht je veel van NEO?

• leducw
  • Laatst online: 18:46
Na een jaar inactief te zijn deze week alles eens bij elkaar gezocht en niet echt happy geworden. Had wel gehoord dat alles gezakt wordt en zit er ook voor long haul in. Hoe kan ik het best verder, nu wat bijkopen of alles gewoon laten voor 5-10 jaar. Je weet natuurlijk nooit wat de koers gaat doen maar bv. Vechain ( nu Thor) zo zien is wel de moeite om opnieuw bij te kopen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zijn we allemaal weer een beetje blij met crypto ? :P

De mensen die het hadden over dat sideways saai was zijn nu wel stil gok ik :+

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:53:

ik vind het alweer saai worden. :+

• deppenboks
  • Niet online
Ik verwacht veel van zo'n beetje elke gevestigde coin :)
NEO
ZIL
IOTA
XLM
XMR
ETH
ADA

en outsiders
HOT
ELA
NPXS

Allemaal behoorlijk ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Maar ja, zo heeft iedereen zijn zwakke plekken ;)

Uiteraard gaat ook BTC nog wel flink de lucht in.

Onderbouwing? Neuh 8)7

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18-11 14:28

raq

Ik zit ook nog met een bag opq, ik kan niet meer vinden waar ik al die prl voor aangeschaft heb, die history kan ik niet terugvinden op kucoin. Iemand een idee waar je dat vinden kan?

De tijd leert of het tij keert

• Tominatie
  • Niet online
raq schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:59:
Ik zit ook nog met een bag opq, ik kan niet meer vinden waar ik al die prl voor aangeschaft heb, die history kan ik niet terugvinden op kucoin. Iemand een idee waar je dat vinden kan?
Kan niet meer. PRL is gedelist, daarmee ook de history

• Martijn1899
deppenboks schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:58:
[...]

Ik verwacht veel van zo'n beetje elke gevestigde coin :)
NEO
ZIL
IOTA
XLM
XMR
ETH
ADA

en outsiders
HOT
ELA
NPXS

Allemaal behoorlijk ondergewaardeerd als je het mij vraagt. Maar ja, zo heeft iedereen zijn zwakke plekken ;)

Uiteraard gaat ook BTC nog wel flink de lucht in.

Onderbouwing? Neuh 8)7
Ik kan je gevoel wel volgen, sommige coins zijn zo gezakt... Al komen ze maar terug op een kwart van de ATH...

• ggj87
Zoals BTC? :X

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PilatuS schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 12:53:

Uhm... Ik ben niet van m'n geloof gevallen maar -32% incasseren is wel even slikken voor nu. Ik hoopte dat ik eind deze maand goedkoper kon bijkopen maar zo goedkoop :')

Daarnaast heb ik gemengde gevoelens over het forkgedoe. Kan me ergeren aan de constante stroom van updates die ongevraagd in dit topic gegeven worden, maar goed dan maak ik even een kutopmerking en ben ik die frustratie ook weer kwijt 🤗
Moet wel bekennen dat ik gisteren 2 uur naar de livestream gekeken heb en het leuk voor @Kain_niaK vind dat ie blijkbaar gerespecteerd wordt binnen zijn eigen community.
Pagina: 1 ... 363 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!