Taro schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 23:18:
[...]
Dus je verwacht een mogelijke bounce rond 5310 USD? Ik pin je nergens op vast uiteraard, maar normaal gesproken stap ik op vrijdagavond in omdat vrijdag op zaterdag vaak groen is. Door de huidige daling twijfel ik, maar wil wel een buy order zetten voor vannacht op ADA en BTC. Ik zal eens kijken waar ik ze plaats...
Op USD iets hoger, maar waar precies weet je natuurlijk nooit als het al gebeurt, dus is het wachten of we wat groen te zien krijgen met volume. De gok op daar sowieso kopen ga ik niet nemen. Zien we een mooie bounce rond dat level dan stap ik wel in.
Edit: Incoming edit
Er zijn eigenlijk 3 scenarios:
1: We hebben 5 golven omlaag gepakt en krijgen nu een ABC correctie omhoog. A hebben we gehad, B zijn we mee bezig daarna volgt C die boven de top van A uitkomt.
2: Deze is eigenlijk gelijk aan 1, maar dan de meest positieve vorm. We hebben 5 golven omlaag gepakt, hebben de bodem gezien en gaan nu 5 golven omhoog pakken. Waarom deze vrijwel gelijk is aan 1 is omdat dat we nu 1 hebben gehad en bezig zijn met 2 omlaag. Dan de bounce op ongeveer dezelfde plek waarbij we golf 3 omhoog gaan pakken. Dan weer 4 omlaag en 5 omhoog, maar dit is dus zien dat als dit gebeurt of het optie 1 of 2 is. Voor instappen maak het nu niet uit.
3: Bij deze optie is het ook dat we 5 golven omlaag hebben gepakt maar dat de ABC correctie hier op al klaar is en we nu 5 nieuwe golven omlaag gaan pakken voor een nieuwe low. Tricky hier aan is dat golf 1 omlaag ook een bounce gaat geven in dat gebied maar dat wordt een kleine waarna er een grotere golf 3 omlaag komt en daarna nog verder.
Persoonlijk gok ik tot nu toe op optie 1, maar 2 is ook prima. Optie 3 zou heel lelijk kunnen uitpakken door te kopen en vast te houden tot het te laat is.
[
Voor 46% gewijzigd door
PilatuS op 16-11-2018 23:30
]