Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kennelijk denkt men dat de prijs zal stijgen. Waarom is dat niet goed?TomTorquay schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:46:
[...]
Wow, die shorts zijn gekelderd zeg!
Ik betwijfel of dat veel goeds voorspelt
Omdat de koers meestal het omgekeerde doet van wat 'het volk' denktLuuk schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:55:
[...]
Kennelijk denkt men dat de prijs zal stijgen. Waarom is dat niet goed?
Kijk maar eens naar 28 juli, 2 september en 24 september eerder dit jaar. Diepe dalen voor het aantal shorts, gevolgd door een inzakking van BTC.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
[ Voor 3% gewijzigd door DAMAGE op 05-11-2018 16:10 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Niks in dit wereldje is voorspelbaar, maar er zijn wel signalen die je kunt oppikken of juist negeren. Garantie heb je niet, maar ik vind het alleszins interessanter dan gewoon lukraak in te stappen op gevoel. Dat heb ik begin dit jaar genoeg geprobeerd en dat is keer op keer faliekant afgelopen.
Hoe dat zo?Verwijderd schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 17:38:
We staan aan de vooravond van een enorme bullrun
ScherpChris.nl schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:23:
[...]
Je weet dat je op een bericht van 13 augustus reageert?
Dat krijg je als je niet de laatste pagina als favo kan zetten. 😂Chris.nl schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:23:
[...]
Je weet dat je op een bericht van 13 augustus reageert?
[ Voor 99% gewijzigd door lighting_ op 05-11-2018 17:29 ]
Tip: edit die favo ff naarlighting_ schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:27:
[...]
Dat krijg je als je niet de laatste pagina als favo kan zetten. 😂
1
| https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1852751/last |
[ Voor 20% gewijzigd door Chris.nl op 05-11-2018 17:31 ]
lighting_ schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:27:
[...]
Dat krijg je als je niet de laatste pagina als favo kan zetten. 😂
GVT heeft altijd een leuke uptrend , gevolgd door een te verwachten downtrend. Dus als je wat langer in de GVT zit zie je die wel aankomen...Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:28:
[...]
Ja ik zit er nog steeds in vanaf dat moment. En ja, dat zou wel het verstandigste zijn om te doen, absoluut.
Het gaat echter maar om kleingeld en ik heb besloten om het gewoon te laten staan. Heb er wel vertrouwen in dat er wel weer een dikke pump komt op GVT met de tijd. Het gaat dan altijd hard, mede door de lage supply.
Mocht ik het compleet mis hebben, jammer dan.
Maar dit is gewoon pure luiheid want wat je zegt klopt als een bus. Ik had het met 10% winst al moeten verkopen, en toen ik die kans voorbij liet gaan rond break-even of 5-10% verlies. Nu heb ik zoiets van: fuck het maar, we zien wel waar het schip strand.
Ik hodl gewoon met oogkleppen door! Wish me luck.
Dit is met alle crypto's.BoulaMouzer schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:17:
[...]
GVT heeft altijd een leuke uptrend , gevolgd door een te verwachten downtrend.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Uit nieuwsgierigheid: op basis van wat concluderen jullie dit?TomTorquay schreef op maandag 5 november 2018 @ 15:42:
14sat is wel 'n belangrijk support ja. Als ie doorheen zakt ziet het er droevig uit.
De iOS app van GVT is ook uitgekomen vandaag. Registratie gaat vlot, app ziet er strak uit! Managers kunnen hun eigen entrance en exit fee's bepalen. Momenteel bevatten de fondsen op de app slechts andere cryptomunten derhalve is het platform nu nog niet levensvatbaar (waarom zou je fee betalen terwijl je zelf ook een mandje kan samenstellen met dezelfde munten). Het rendement op daytraden door het fonds moet behoorlijk zijn om minimaal de fee's terug te verdienen.
Zodra je kunt investeren in fondsen met een mix van crypto, aandelen, obligaties en wellicht zelfs opties/turbo's etc. kan GVT een interessant platform worden.
Kanttekening: ik kan mij voorstellen dat je bij laatstgenoemde situatie te maken krijgt met wet- en regelgeving. Het is mij nog niet duidelijk hoe GVT deze horde denkt te gaan nemen en in alle (of zoveel mogelijk) landen beschikbaar te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2018 19:52 ]
Verwijderd
Ik zit er al in vanaf februari ofzoBoulaMouzer schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:17:
[...]
GVT heeft altijd een leuke uptrend , gevolgd door een te verwachten downtrend. Dus als je wat langer in de GVT zit zie je die wel aankomen...
De rest is geschiedenis.
Tijd om je achter je oor te krabben, marketcap gaat al een paar dagen omhoog dus ergens komt er waarde bijSpecy schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:35:
Mijn Binance-portfolio blijft maar dalen. Heel langzaam, maar het daalt elke dag wat. What's going on??
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat komt allemaal door Bitcoin Cash zowat, de meeste alts zitten al 3 dagen in een dalende spiraal met af een toe uitzonderingen. Die kleine projecten zijn natuurlijk te verwaarlozen als je kijkt naar marketcap.Stokstaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:37:
[...]
Tijd om je achter je oor te krabben, marketcap gaat al een paar dagen omhoog dus ergens komt er waarde bij
Al 3 dagenlang kijk ik zo nu en dan op binance en zie het grootste gedeelte rood. Bitcoin ook weer deprimerend rond de 6.4k. Nice!
Ik hoop dat Oyster nog enige actie gaat brengen als hij weer verhandelbaar is want 't is echt doodsaai, ik wil weer wat fear en fomo ervaren.
[btw: vandaag komt er een update van het Oyster team, alhoewel dat ook pas vannacht kan zijn vanwege het verschil in tijdzone.]
Ja van mij mag er ook wel weer een runnetje komen.. Mogelijk heeft de run op Bcash ook wel een positief effect op BTC. De falling wedge van de afgelopen maanden is wel (minimaal) doorbroken naar boven dus ik ben licht positiefTominatie schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:50:
[...]
Dat komt allemaal door Bitcoin Cash zowat, de meeste alts zitten al 3 dagen in een dalende spiraal met af een toe uitzonderingen. Die kleine projecten zijn natuurlijk te verwaarlozen als je kijkt naar marketcap.
Al 3 dagenlang kijk ik zo nu en dan op binance en zie het grootste gedeelte rood. Bitcoin ook weer deprimerend rond de 6.4k. Nice!![]()
Ik hoop dat Oyster nog enige actie gaat brengen als hij weer verhandelbaar is want 't is echt doodsaai, ik wil weer wat fear en fomo ervaren.![]()
[btw: vandaag komt er een update van het Oyster team, alhoewel dat ook pas vannacht kan zijn vanwege het verschil in tijdzone.]
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:30:
[...]
Ik zit er al in vanaf februari ofzoik wist ergens wel dat ie weer flink zou gaan zakken, had een sell staan die niet werd geraakt. Te hoog.
De rest is geschiedenis.
Als je naar de roadmap kijkt staan er niet zoveel dingen meer op het menu maar ik verwacht wel dat Fusion in de toekomst een grote kans heeft ergens richting top 10 te gaan. Korte termijn hangt de prijsontwikkeling imho helemaal af van BTC (lees: het algehele sentiment). Het feit dat FSN geheel anticyclisch in mei nog een ATH heeft weten te bereiken van ongeveer $9 zegt mij dat bij een eventuele volgende bullrun deze ruimschoots wordt overtroffen. Maar goed, uiteindelijk is het allemaal speculatie heSwaha schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:11:
@Stokstaart : ik gok dat je ook in het bezit bent van FSN.Sinds het uitstellen van mainnet is het behoorlijk stil, maar dat lijkt haast wel de standaard procedure in crypto... Volg je FSN nog een beetje en zit er nog wat leuks aan te komen op korte termijn?
Heb wel weer bijgekocht net onder een euro dollar..
Zou kunnen, maar op alle andere sites maak ik nog wel winst. In totaal sta ik daardoor nu al 5 dagen stil. 3.5% verlies op Binance, 1.5% winst op de rest (waar wel meer staat). Zonder dat ik iets veranderd heb. En k gebruik overal dezelfde strategie.Tominatie schreef op maandag 5 november 2018 @ 20:50:
[...]
Dat komt allemaal door Bitcoin Cash zowat, de meeste alts zitten al 3 dagen in een dalende spiraal met af een toe uitzonderingen. Die kleine projecten zijn natuurlijk te verwaarlozen als je kijkt naar marketcap.
Ik kijk het nog maar ff aan, misschien dat het weer bij gaat trekken...
[ Voor 6% gewijzigd door Specy op 05-11-2018 21:39 ]
Kan het zijn dat BTC op binance anders wordt gewaardeerd in USDT dan op je andere sites? Of kijk je al naar waarde in BTC?Specy schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:39:
[...]
Zou kunnen, maar op alle andere sites maak ik nog wel winst. In totaal sta ik daardoor nu al 5 dagen stil. 3.5% verlies op Binance, 1.5% winst op de rest (waar wel meer staat). Zonder dat ik iets veranderd heb. En k gebruik overal dezelfde strategie.
Ik kijk het nog maar ff aan, misschien dat het weer bij gaat trekken...
EMA's, statische resistances, enzTuutjDrie schreef op maandag 5 november 2018 @ 19:44:
Uit nieuwsgierigheid: op basis van wat concluderen jullie dit?
Ik kijk naar aantal BTC's. Dus dat zou het niet moeten zijn. En normaal gesproken stijgt mijn portfolio eigenlijk vrijwel altijd, maar ik ben nu op Binance al teruggevallen naar de stand van 22 oktober. Vandaar dat ik me afvraag of er iets veranderd is wat ik niet in de gaten heb. Zeker omdat mijn pf op andere sites nog wel gewoon stijgt.Stokstaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:44:
[...]
Kan het zijn dat BTC op binance anders wordt gewaardeerd in USDT dan op je andere sites? Of kijk je al naar waarde in BTC?
[ Voor 5% gewijzigd door Specy op 05-11-2018 21:55 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Je kan toch nagaan hoe je coins de afgelopen 14 dagen hebben gepresteerd?Specy schreef op maandag 5 november 2018 @ 21:55:
Vandaar dat ik me afvraag of er iets veranderd is wat ik niet in de gaten heb. Zeker omdat mijn pf op andere sites nog wel gewoon stijgt.
Dat je pf op Binance daalt maar op Cryptopia - ik zeg maar wat - stijgt, dat kan over zo'n periode van 14 dagen in principe niet. Je kunt wel eens wat tijdelijke verschillen krijgen tussen exchanges, maar niet over zo'n lange tijd gemeten. Tenzij je startpunt niet helemaal in de haak was natuurlijk.
Mwah, het meeste ging toch even lekker vandaag. En dat voor een maandag.Martine schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:20:
Dan had meneer To The Lifeboats wel gelijk met zijn 5 november!
Weer een nacht zonder slaap, ben wel benieuwd wat er deze grote dag dan gaat gebeurenVerwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:40:
😂 Ripple Riddler
Als je zoekt op buskruitverraad kom je daarop uit, de traditie is om op 5 november met zo'n masker te lopen. (klik)
De final movie van Ripple Riddler is zo'n masker. Denk als XRP het betaalsysteem Swift buitenspel gaat zetten. Althans dat is wat ik van alle filmpje op maak, als puzzeltje en met behulp van YoutTube kanaal To The Lifeboats.
To The Lifeboats heeft al eerder ontrafeld dat er 5 november iets staat te gebeuren. Daarom heb ik wat XRP gekocht en die hou ik voorlopig even vast.
XRP is al langer bezig met banken aan hun betaalsysteem te binden. Hang on babe!
[ Voor 12% gewijzigd door Martine op 05-11-2018 23:06 . Reden: okay ]
Heeft iemand nog bindende kijktips mbt crypto/Bitcoin documentaires?
Verwijderd
Backdoor sluts 14 - golddiggers do everything.burnebie schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:20:
Aangezien er geen ruk gebeurt...
Heeft iemand nog bindende kijktips mbt crypto/Bitcoin documentaires?
46:19 wordt een dame betaald met crypto.
Met welke shitcoin? Vet, spank, quarkchain of linda'sVerwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 23:35:
[...]
Backdoor sluts 14 - golddiggers do everything.
46:19 wordt een dame betaald met crypto.
De tijd leert of het tij keert
Hij is al vrij lang bullish. Ook toen we tegen de bovenkant van de driehoek zaten de vorige keer was hij zeer bullish, maar toen gingen we toch weer terug naar de 6.2k. Ik waardeer zijn video's, maar de laatste maanden heeft hij het meesal fout gehad.ggj87 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:32:
Alessio Rastani verwacht vanaf nu een rit omhoog
Twee dagen geleden ook al dit artikel.EOS Misled the Public on the Number of Transactions it Can Handle Says New Study
“The performance metrics observed when factors such as real world network latency and packet loss are implemented indicate that TPS in EOS approaches levels comparable to Ethereum.”
“EOS is not a blockchain, rather a distributed homogeneous database management system, a clear distinction in that their transactions are not cryptographically validated.”
Of is het allemaal fud? Wat denken jullie?New Whiteblock Research Casts Doubt on EOS Claims, Says EOS is “Not a Blockchain”
BTC en BCC wat omhoog en XRP door de 50 cent heen. Echt doorzetten doet het (nog?) niet, maar er kwam even wat beweging in.
Dat is niet handig zo.
Heb ik wel vaker gehoord bij sommige banken. Onder andere Rabo en ING. Zelf met ABN nooit problemen gehad via Ideal. Eens een verhaal gelezen van iemand waarbij de boel ook geblokkeerd werd en dat de bank vond dat crypto kopen niet de bedoeling wasRaptorXS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 01:29:
En ik ga morgen de ING maar eens bellen ivm blokkade met bedragen overmaken naar een broker.
Dat is niet handig zo.
Het kan wezen omdat ik meestal achter een VPN zit maar het uitschakelen ervan haalde ook niks uit.PilatuS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 01:32:
[...]
Heb ik wel vaker gehoord bij sommige banken. Onder andere Rabo en ING. Zelf met ABN nooit problemen gehad via Ideal. Eens een verhaal gelezen van iemand waarbij de boel ook geblokkeerd werd en dat de bank vond dat crypto kopen niet de bedoeling was
En oja, heb hiervoor al met veel grotere bedragen gehandeld zonder problemen.
Maar heb de fout code keurig genoteerd dus verwacht morgen uitleg van de ING.
edit: op internet zoeken naar de foutcode gaf ook geen antwoord.
[ Voor 4% gewijzigd door RaptorXS op 06-11-2018 01:39 ]
Bellen en ze vroegen als ik zeker wist als ik dat wou. Als alles goed was. Jazeker. Okay. Nog eens proberen en klaar. Daarna nooit weer problemen gehad.
Kraken -> Rabobank is na 18.00 uur versturen de volgende middag omstreeks 14.00 uur aanwezig.
[ Voor 7% gewijzigd door Martine op 06-11-2018 01:47 . Reden: xrp to da moon ]
Zowel de ING bank als bijv. de belastingdienst weet al dat ik al jaren in de crypto's zit dus wacht morgen het antwoord van de ING wel af. En anders zijn ze een klant kwijt.Martine schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 01:41:
Yes. Vorig jaar had ik hetzelfde met de Rabobank. Kreeg een melding als ik de betaling niet kon uitvoeren naar de Kraken.com rekening. Gewoon een overschrijving naar de Deutsche Bank in Duitsland.
Bellen en ze vroegen als ik zeker wist als ik dat wou. Als alles goed was. Jazeker. Okay. Nog eens proberen en klaar. Daarna nooit weer problemen gehad.
Kraken -> Rabobank is na 18.00 uur versturen de volgende middag omstreeks 14.00 uur aanwezig.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)

https://twitter.com/BITMAINtech/status/1059636075243524098
[ Voor 37% gewijzigd door Kain_niaK op 06-11-2018 04:20 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Alleen NANO....
[ Voor 4% gewijzigd door Thaam op 06-11-2018 07:45 ]
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
En Ark..Thaam schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 07:44:
Werd lekker wakker vanmorgen met een leuk pumpje!
Alleen NANO....
Zero.
ark wil maar niks doen. is toch een mooi project. zit er al een tijd in maar weinig actie
https://medium.com/opacit...cing-opacity-b6cdce34dc16
De tijd leert of het tij keert
[ Voor 95% gewijzigd door mugenmarco op 06-11-2018 09:11 ]
Ik ben gestopt met hem te volgen. Hij vertelt altijd hetzelfde riedeltje. En, zoals Pilatus zegt, de laatste maanden voelt hij de markt compleet niet meer aan.ggj87 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 00:32:
Alessio Rastani verwacht vanaf nu een rit omhoog al is nog onduidelijk hoe hoog hij het verwacht maar November en December zijn volgens hem sterke maanden.
Nu, dat november en december traditioneel sterke maanden zijn is natuurlijk geen geheim, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat een bull run in de stellingen staat. En sowieso, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Niemand kan idd voorspellen wat er gaat gebeuren, het is allemaal een verwachting. Dat met name XRP nu ineens wel omhoog schiet en gisteren zelfs als 1 van de weinige 'bekende' crypto in de plus stond had ik iig niet verwacht.TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:14:
[...]
Ik ben gestopt met hem te volgen. Hij vertelt altijd hetzelfde riedeltje. En, zoals Pilatus zegt, de laatste maanden voelt hij de markt compleet niet meer aan.
Nu, dat november en december traditioneel sterke maanden zijn is natuurlijk geen geheim, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat een bull run in de stellingen staat. En sowieso, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
[ Voor 88% gewijzigd door mugenmarco op 06-11-2018 09:19 ]
Waarom zouden we van die rangschikking überhaupt moeten wakker liggen?mugenmarco schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:16:
Gaan we negeren dat XRP nu weer boven IOTA staat?
Prepare for the next ATH
Bullrun is begonnen.sourcecode schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:04:
ben het ff kwijt, wat is de reden van de stijging van XRP? FOMO ?
Het is 5 november geweest.sourcecode schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:04:
ben het ff kwijt, wat is de reden van de stijging van XRP? FOMO ?
Shitcoin die een stukje shitter wordt!Pelox schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 10:22:
Wat is er met ark aan de hand.. iemand nieuws?
Goede onderbouwing ook!
Want?mugenmarco schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:04:
XRP is een hele hele hele vreemde eend
Waarom?mugenmarco schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:04:
XRP is een hele hele hele vreemde eend
https://www.coininsider.com/ripple-dubai-spike/
https://www.newsbtc.com/2...trading-pair-propels-xrp/
Het doet wat elke crypto bij goed nieuws doet. Niets vreemds aan.
Het is toch al langer bekend dat goed nieuws de laatste tijd weinig invloed heeft op de koers? Of is dit niet van toepassing op XRP?ScreamGT schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:10:
[...]
Waarom?
https://www.coininsider.com/ripple-dubai-spike/
https://www.newsbtc.com/2...trading-pair-propels-xrp/
Het doet wat elke crypto bij goed nieuws doet. Niets vreemds aan.
Bij GVT werkte het ook.mugenmarco schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:13:
Het is toch al langer bekend dat goed nieuws de laatste tijd weinig invloed heeft op de koers? Of is dit niet van toepassing op XRP?
Het lijkt dat de sell the news tijden terug zijn.
En dat wordt alleen maar erger denk ik de komende jaren voor 98% van de altcoins. Hoe meer er van het eindproduct opgeleverd wordt, hoe lager de prijs wordt. Want dan is het speculeren voorbij en dan zal langzaamaan de "echte" prijs bepaald gaan worden.TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:19:
[...]
Het lijkt dat de sell the news tijden terug zijn.
Tot die tijd gewoon meeliften op het speculatieve karakter van crypto, en hopen dat je op tijd verkoopt.
Nou als het zo voorspellend wordt, zal ik mijn PF volgend jaar maart weer terugzetten naar USTD tot novMartine schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:25:
Lees even terug; remember the fifth of november
Prepare for the next ATH
Als je het mij vraagt is de echte prijs voor alle coins € 0,0Swaha schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:36:
En dat wordt alleen maar erger denk ik de komende jaren voor 98% van de altcoins. Hoe meer er van het eindproduct opgeleverd wordt, hoe lager de prijs wordt. Want dan is het speculeren voorbij en dan zal langzaamaan de "echte" prijs bepaald gaan worden.
Ik zie nog altijd de meerwaarde van Bitcoin niet in, laat staan van al die altcoins...
Eigenlijk zijn het toch gewoon een soort aandelen(klein beetje) zonder winst uitkering gemengd met crowed funding.TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:47:
[...]
Als je het mij vraagt is de echte prijs voor alle coins € 0,0
Ik zie nog altijd de meerwaarde van Bitcoin niet in, laat staan van al die altcoins...
Ik denk dat het steeds meer de aandelen kant op gaat op een gegeven moment.
Behalve dat je bij aandelen daadwerkelijk een aandeel hebt in bedrijf, bij crypto heb je enkel een token die je kan inzetten om het product te gebruiken van dit bedrijf. Dat is dus totaal niet hetzelfde. Met het bezitten van een token speculeer je derhalve op het feit dat dit product veel gebruikt gaat worden en dat die vraag een prijsverhogend effect heeft op de token. Dit is van toepassing op alle cryptotokens. Dan heb je ook nog de cryptocurrencies. Met een cryptocurrency speculeer je op het feit dat het als betaalmiddel succesvol gaat worden.wehave schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:54:
[...]
Eigenlijk zijn het toch gewoon een soort aandelen(klein beetje) zonder winst uitkering gemengd met crowed funding.
Ik denk dat het steeds meer de aandelen kant op gaat op een gegeven moment.
[ Voor 25% gewijzigd door BTC100K2021 op 06-11-2018 12:06 ]
Creditcards en aanverwante bedrijven hebben ook geen meerwaarde. Wamt we kunnen elkaar toch met kiezelstenen betalen?
Jij betaalt in het buitenland Visa-coins dan? Ik ben het eens met @wehave, dit zijn eigenlijk meer aandelen in de techniek achter de coin. De munt op zich is waardeloos.burnebie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:16:
Het gaat om waarde en vertrouwen. That's it.
Creditcards en aanverwante bedrijven hebben ook geen meerwaarde. Wamt we kunnen elkaar toch met kiezelstenen betalen?
Ik blijf trouwens vinden dat crypto het warm water heruitvinden, want er bestaan al genoeg opties om geld wereldwijd te versturen. Het enige dat ik echt een meerwaarde vindt is het concept van blockchain. Maar dat kan evengoed zonder al die duizenden munten in allerlei bestaande systemen geïntegreerd worden.
Zie het gewoon als een test fase, cryptocurrencies en blockchain staat nog in de kinderschoenen he.TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:26:
[...]
Jij betaalt in het buitenland Visa-coins dan? Ik ben het eens met @wehave, dit zijn eigenlijk meer aandelen in de techniek achter de coin. De munt op zich is waardeloos.
Ik blijf trouwens vinden dat crypto het warm water heruitvinden, want er bestaan al genoeg opties om geld wereldwijd te versturen. Het enige dat ik echt een meerwaarde vindt is het concept van blockchain. Maar dat kan evengoed zonder al die duizenden munten in allerlei bestaande systemen geïntegreerd worden.
Veel mensen hebben ideeën hoe het "zou moeten werken", die gaan dat uitwerken voor ons. Chill toch. Op een gegeven moment zal vanzelf duidelijk worden welke coin/service de betere wordt. Gewoon in de gaten houden, dan ben je er als eerste bij, ipv je buurman om de hoek
Het gaat om de techniek. Maar je bent slim genoeg om mijn reactie te begrijpen zonder er een domme opmerking over te maken.TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:26:
[...]
Jij betaalt in het buitenland Visa-coins dan? Ik ben het eens met @wehave, dit zijn eigenlijk meer aandelen in de techniek achter de coin. De munt op zich is waardeloos.
Ikzelf geloof ook niet in de vele currencies die crypto nu voortbrengt. Des te meer in het dragen, opslaan of verplaatsen van data, de dApps en aanverwante. Het is dus inderdaad de techniek en niet het geld wat de grootste verandering gaat brengen.
Daarentegen denk ik wel dat het geld vd toekomst en waardeopslag in de blockchain zit
Lichte correctie om vervolgens de $0.60 grens te breken deze week.Kaascrackers schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:03:
De Ripple Run lijkt weer op zijn retour.
Optimisme op een zonnige dag, mooiScreamGT schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:04:
[...]
Lichte correctie om vervolgens de $0.60 grens te breken deze week.
Amerika die met een uurtje wakker wordt. China die vannacht de koers ziet als ze wakker worden.
Kan je niet gewoon: short BCH/BTC @ bitmex, long BTC/BCH @ spot exchange, post-fork heb je: BCH1 en BCH2, undo hedge (sluit BCH/BTC future & BCH1/BTC long), je hebt nu gratis BCH2/BTC risk-free.
Er zal wellicht wel een gek zijn die hier iets voor geeft, of wordt er vanuit gegaan dat de fork sowieso niet ondersteund zal worden?
"Fork Details: 1 OPQ provided for all wallets holding 1 PRL as of Block #6607247. The fork will be executed by end of day Friday (11/9)"
Ik natuurlijk gelijk kijken wanneer Block #6607247 had plaatsgevonden aangezien dat voor mij cruciaal is. Ik heb mazzel want de snapshot wordt gelukkig genomen toen Kucoin de trading on hold had gezet.
Dus mijn PRL wordt hierdoor gelukkig ook geswapt.
Zo niet was het een duur grapje geworden, 20.000 van die dingen tegen een prijs van gemiddeld 1200 sats in 1 klap weg, foetsie. Dat had mijn portfolio behoorlijk geraakt aangezien het wel om ¼ van een bitcoin gaat ongeveer. Da's gewoon een top vakantie voor een weekje, da's 2 maanden heel veel werken in de zomervakantie voor mij.
Al met al best wel blij. Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als traden weer mogelijk is. M'n overige BTC op kucoin staat te wachten om de dip te kopen.
Wat ik heb geleerd van dit fiasco? Ik ga voortaan eerst even op onderzoek uit voordat ik een rode candle van -60% zal chasen.
Als het je dusdanig raakt, dan is de les: beter spreiden van je risico.Tominatie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:04:
Oyster Pearl is niet meer, het team gaat verder onder de naam Opacity. Een rebranding + coinswap dus, wauwie. Nu moet 'ie wel gaan moonen.
"Fork Details: 1 OPQ provided for all wallets holding 1 PRL as of Block #6607247. The fork will be executed by end of day Friday (11/9)"
Ik natuurlijk gelijk kijken wanneer Block #6607247 had plaatsgevonden aangezien dat voor mij cruciaal is. Ik heb mazzel want de snapshot wordt gelukkig genomen toen Kucoin de trading on hold had gezet.![]()
Dus mijn PRL wordt hierdoor gelukkig ook geswapt.
Zo niet was het een duur grapje geworden, 20.000 van die dingen tegen een prijs van gemiddeld 1200 sats in 1 klap weg, foetsie. Dat had mijn portfolio behoorlijk geraakt aangezien het wel om ¼ van een bitcoin gaat ongeveer. Da's gewoon een top vakantie voor een weekje, da's 2 maanden heel veel werken in de zomervakantie voor mij.
Al met al best wel blij. Ben vooral benieuwd wat er gaat gebeuren als traden weer mogelijk is. M'n overige BTC op kucoin staat te wachten om de dip te kopen.
Wat ik heb geleerd van dit fiasco? Ik ga voortaan eerst even op onderzoek uit voordat ik een rode candle van -60% zal chasen.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!