Die is om 19:00 begonnen. Toen PHX vorige week 200% deed begon dat ook om 19:00 tot 23:00. Even in de gaten houdensourcecode schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:43:
[...]
yep ik heb ze de deur uit gedaan met klein verlies en ze in LINK gestopt
Voor de tweakers met een bitcoin full node: versie 0.17.0.1 is beschikbaar gekomen.
Ben, as I speak, nu mijn node aan het updaten.
Ben, as I speak, nu mijn node aan het updaten.
Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels
Verwijderd
Ik heb zojuist mijn maag compleet vol gepumpt bij een lokaal restaurant.
Morgen dump ik het weer.
Crypto rulez
Morgen dump ik het weer.
Crypto rulez
Ik ben je maar weer eens gevolgd na een mooi ritje in mda en wat saaiig in usdt....PilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:50:
[...]
Die is om 19:00 begonnen. Toen PHX vorige week 200% deed begon dat ook om 19:00 tot 23:00. Even in de gaten houden
15 mins terug vol in link gestapt.
Met mijn geluk deze weken knalt die straks ook de pan verder uit.
Voor de BTC believers wat nieuws:
edit: bron: https://bitcoinmagazine.n...efore-any-decisive-moves/
en dan ditBitcoin (BTC) Risks Pullback To $6,200 Before Any Decisive Moves
Interestingly enough, BTC/USD seems to have completed its correction which lasted half the duration of the previous cycle. It is therefore reasonable to assume that the remaining two segments of the ongoing cycle i.e. the gradual rise and the aggressive rise will also last half the duration of the respective segments of the previous cycle. If this comes to fruition, we may see a price of $60,000 or higher per Bitcoin (BTC) by January 2020.
edit: bron: https://bitcoinmagazine.n...efore-any-decisive-moves/
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 03-11-2018 22:27 ]
Ik ben er nog niet ingestapt hoorSam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:22:
[...]
Ik ben je maar weer eens gevolgd na een mooi ritje in mda en wat saaiig in usdt....
15 mins terug vol in link gestapt.
Met mijn geluk deze weken knalt die straks ook de pan verder uit.
Overgegaan op key dat ziet er wel geinig uutPilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:30:
[...]
Ik ben er nog niet ingestapt hoorHou het alleen in de gaten. Op dit moment lijkt ie een double top te maken wat meestal geen goed teken is. Mocht ie doorbreken stap ik er wel in. Vond het wel opvallend dat ie om 19:00 begonnnen was, maar echt doorgaan lijkt ie niet te doen tot nu toe.
Ziet er leuk uit inderdaad. Alleen wat een walls op die munt zeg. Voor iedere sat omhoog staat er 10BTCSam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:31:
[...]
Overgegaan op key dat ziet er wel geinig uut
Ik voel me erg bullish over key.....PilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 22:35:
[...]
Ziet er leuk uit inderdaad. Alleen wat een walls op die munt zeg. Voor iedere sat omhoog staat er 10BTC
Iedereen heeft immers sleutels toch!....
Pfff lol. Ik investeer echt op me gevoel en deze kon nog wel eens aan een leuke run gaan beginnen. Ik zie het allemaal wel weer. Als btc 100k wordt hebben we toch allemaal winst en tot die tijd lekker knallen en proberen te verdubbelen elke keer.
[ Voor 15% gewijzigd door Thommie.nl op 03-11-2018 22:43 ]
Tot nu toe geen echte pumps gezien. Behalve POE, maar dan zo'n fake pump waar je echt niet aan mee wil doen. Even 20% omhoog met een dump naar +10%. Daar fake support van 140BTC gevolgt door het intrekken van die support waarbij de munt met 4% daalt in 3 seconden. Nu terug naar +5%.
MFT is op dit moment hetzelfde aan het doen. Ben benieuwd of we nog een pump krijgen die wel doorzet. Vond die +200% van vorige week toch wel leuk. Een munt moet alleen 25% doen en doorzetten wil je iets van zekerheid hebben dat het geen fake pump is. Tot nu toe 2 pumps waarbij je echt de lul bent als je mee doet.
Edit: Bij MFT nu ook 200BTC aan zogenaamde buy support.
MFT is op dit moment hetzelfde aan het doen. Ben benieuwd of we nog een pump krijgen die wel doorzet. Vond die +200% van vorige week toch wel leuk. Een munt moet alleen 25% doen en doorzetten wil je iets van zekerheid hebben dat het geen fake pump is. Tot nu toe 2 pumps waarbij je echt de lul bent als je mee doet.
Edit: Bij MFT nu ook 200BTC aan zogenaamde buy support.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 03-11-2018 23:21 ]
Wat denken jullie van ADA? De TA's zijn unaniem positief over een sprong naar boven.
ShitcoinVerwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:52:
Morgen dump ik het weer.
Crypto rulez
De overeenkomsten tussen de verschillende stablecoins ontgaan mij een beetje om eerlijk te zijn.
De nieuwe werkelijkheid lijkt te zijn: als BTC daalt, stijgt USDT/USD en dalen TUSD/USDT en PAX/USDT en als BTC stijgt dan daalt USDT/USD en stijgen TUSD/USDT en PAX/USDT. Vage shit dit, ik begrijp eerlijkgezegd niet waarom stablecoins als TUSD en PAX eigenlijk als bijv een alt coin zoals NEO/Usdt bewegen.
De nieuwe werkelijkheid lijkt te zijn: als BTC daalt, stijgt USDT/USD en dalen TUSD/USDT en PAX/USDT en als BTC stijgt dan daalt USDT/USD en stijgen TUSD/USDT en PAX/USDT. Vage shit dit, ik begrijp eerlijkgezegd niet waarom stablecoins als TUSD en PAX eigenlijk als bijv een alt coin zoals NEO/Usdt bewegen.
Verwijderd
Waardeloos met PHX. Zo zie je maar weer dat veelbelovende praatjes niet altijd waargemaakt worden. Stapt iedereen over op BCC ofzo?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2018 10:38 ]
das lekker dan die lidmaatschap van 0.1 BTC die ze daar betalen.........Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:36:
Waardeloos met PHX. Zo zie je maar weer dat veelbelovende praatjes niet altijd waargemaakt worden. Stapt iedereen over op BCC ofzo?
Prepare for the next ATH
Volgens mij draai je oorzaak/gevolg om en kijk je naar een BTC/USDT paar. Als USDT daalt, dan stijgt alles tov USDT. Als USDT stijgt, dan daalt alles tov USDT.Sahara schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:32:
De overeenkomsten tussen de verschillende stablecoins ontgaan mij een beetje om eerlijk te zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hard-fork Fomo... en ik doe gewoon meeVerwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:36:
Wie voorspelde dit ook alweer..Verwijderd schreef op zondag 4 november 2018 @ 10:36:
Hoef je ook niet meer naar te luisteren😋
Dat ik dit nog mag meemaken.... ik zie actie omhoog!
hopelijk idd maar het lijkt op de zoveelste fake-out, we zullen nu wel weer dagen op 6.4k staan zonder enig teken van leven. Zin in
Terug naar 6.2k of lager is ook goed mogelijk. Hierbij is 6.5k de top vanuit de vorige bounce rond de 6.2k.Tominatie schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:01:
hopelijk idd maar het lijkt op de zoveelste fake-out, we zullen nu wel weer dagen op 6.4k staan zonder enig teken van leven. Zin in
Had jij geen BCH gekocht, onlangs?Tominatie schreef op zondag 4 november 2018 @ 16:55:
Dat ik dit nog mag meemaken.... ik zie actie omhoog!
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Nop, maar wel een mooie stijging heeft ie zeg
Toch wel bijzonder dat een fork van een fork zoiets teweeg brengt.
Wat is jouw mening over deze hard fork?
Toch maar ff BTC bijgekocht op Blockport , werk lekker snel , heb nog nooit zo snel BTC ontvangen
ook ff IOTA erbij gekocht .
[ Voor 11% gewijzigd door dimdam op 04-11-2018 17:29 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Mijn PHX en YOYO verlies grotendeels goedgemaakt met BCH
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Wel geinig dat nu de bekendere grote coins aan het stijgen zijn. Dash, ada, ltc etc.
Voor de verandering is een keertje geen shitcoins met mooie stijgingen!
Dit maakt me toch weer een tikkeltje extra bullish. Als zelfs de grote coins volgen.....
Dit maakt me toch weer een tikkeltje extra bullish. Als zelfs de grote coins volgen.....
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
ADA gaat ook lekker, dat is de enige die ik altijd écht kan hodlen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Had mijn bag LTC al bijna afgeschreven maar er is nog hoopTominatie schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:40:
Wel geinig dat nu de bekendere grote coins aan het stijgen zijn. Dash, ada, ltc etc.
Dit ziet er wel lekker uit zo! Zou mooi zijn als dit nu een beetje doorzet.
Alleen Nano blijft nog een beetje achter, ben benieuwd of die vandaag ook nog een opvering gaat krijgen.
En mijn buy order van GVT op 0,0016 is ook aangetikt, hoop daarmee ook een mooi ritje te gaan maken.
Alleen Nano blijft nog een beetje achter, ben benieuwd of die vandaag ook nog een opvering gaat krijgen.
En mijn buy order van GVT op 0,0016 is ook aangetikt, hoop daarmee ook een mooi ritje te gaan maken.
GVT schiet gelijk omhoog voor jou! 4% erbij in no time,. doe je goed
bij mij zit er al een hele week geen schot in
gvt heeft een hoop goed te maken is van 17$ naar 10$ gezakt, maar hun market is net gestart deze ziet er goed uit. zeker als ze meer gaan toevoegen
Prepare for the next ATH
Ik denk dat ABC 0.18 met CTOR en DSV snel 60% van de hashrate zal hebben en binnen een week 80%. Daarna denk ik dat er niks gaat gebeuren en dat nChain en coingeek aan het blaffen waren maar niet aan het beiten.Tominatie schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:13:
[...]
Nop, maar wel een mooie stijging heeft ie zeg![]()
Toch wel bijzonder dat een fork van een fork zoiets teweeg brengt.![]()
De tweede grootste mogelijkheid is dat Bitcoin SV (de client van CSW) hashrate van nChain en coingeek krijgt en verder gaat als een minority chain. Je krijgt dan naar BCH een nieuwe coin die waarschijnlijk SV zal heten.
CSW zegt dat hij dit niet wil en dat
- Bitcoin SV majority hashrate zal hebben.
- Hij ook ABC met minority hashrate zal gaan aanvallen om iedereen binnen Bitcoin Cash te dwingen om hem te volgen.
Momenteel heeft CSW flink veel hashrate in handen maar niemand weet wat voor hashrate dit is.
Bitcoin mining is ongeveer 55 exahahs. 5 exahash op BCH en 50 exahash op BTC. Er zijn 4 hashrate level.
level 1: Je bent de eigenaar van de ASICs en de datacentre.
level 2: Je bent de eigenaar van de ASIC's OF de datacentre maar niet alle twee.
level 3: je bent een miningpool operator.
level 4: Je huurt hashrate.
Bitmain heeft ongeveer 5 exahash aan level 1 hashrate.
Coingeek heeft 0.15 exahash aan level 2. (data centre in Kazakhstan)
Toch heeft coingeek + BMG (blockchain mining group) + SVPool bijna 2 exahash.
Niemand weet wat voor level de resterende 1.85 exahash is.
Coingeek en BMG zijn private miningpools. Coingeek hun hash is van Calvin Ayre, een rijke Canadees die 2 miljard dollar waard is. BMG is een private candese miningpool die of wel level 1 of level 2 hashrate hebben op hun hashrate van andere huren.
Het is vrij duidelijk dat Coingeek en nChain aan het proberen zijn om Bitmain te kloten.
Bitmain heeft zijn IPO en zijn 1 million aan BCH. Alles hangt dus af van de chinese miners.
Binned de Bitcoin Cash gemeenschap is er ongeveer 10% support voor Bitcoin SV. De belangrijkste personen binnen de Bitcoin Cash gemeenschap die positief over CSW spreken zijn Ryan X Charles van yours.org. Ryan gelooft dat CSW de leider van de Satoshi groep was. En Daniel Krawitz (mede oprichter van https://nakamotoinstitute.org/).
Op https://cash.coin.dance/poli kun je ziet welke grote spelers binnen het ecosystem was supporten. (wel even Weighting aanzetten)

Ik denk dat het mogelijk is dat de 20% price increase van BCH er is gekomen door het nieuws dat de meeste groote Bitcoin Cash bedrijven de roadmap van ABC zullen volgen.
Er zijn een aantal BU devs die niet akkoord zijn met CTOR maar wel met DSV.
CTOR, of te wel Canonical Transactie Ordering is een een nieuw consensus regel die eist dat alle transactie binnen een blok voortaan op tx id worden gerangschikt. Nadat dit gebeurd is kan graphene ook nog efficient zijn wanneer de blokken erg groot worden. Bij blokken van een GB zal 95% van alle informatie die graphene uitwisselt order informatie zijn. Door CTOR zullen alle tx binnen de mempools in de zelfde volgorde terecht komen.
Graphene is een uitvinding van Gavin Andresen, die ooit de hoofd Core devs. Bij graphene worden er geen blokken uitgewisseld tussen miners, maar alleen het verschil in mempool tx.
Binnen de 10 minuten dat er naar een lucky nummer word gezocht, zit elke tx in 99% van alle mempools. Waar een block gemaakt word en verstuurd krijgen de miners de informatie van tx die toch al in hun mempool zitten. Graphene is een scheme om alleen het verschil door te sturen. Miners kunnen dan een block recontrustueren aan de hand van hun eigen mempools.
Dit is belangrijk om orphan rates bij grotere blokken naar beneden te krijgen. Bij de laatste stress test is Bitcoin.com een block van 20 MB kwijt geraakt. Waarom? Omdat terwijl Bitcoin.com het block aan het uitwisselen was er een andere miner ook het lucky nummer vond en snel een leeg blok heeft gemaakt en dat lege block kwam sneller bij 51% van de hashrate terecht dan Bitcoin.com hun blok.
Ook gaat CTOR het in de toekomst mogelijk maken dat het verifiëren van transactie geparallelliseerd kan worden. Het is uitermate belangrijk dat verificatie van tx altijd een stuk sneller dat dan 10 minuten. Anders kom je in de problemen. Momenteel draait de huidige Bitcoin code niet echt parallel omdat een tweede core de hele tijd moet wachten op berekeningen van de eerste core. CTOR is het begin om dit te veranderen. Scaling in terme van tx verificatie gaat dan van een performance probleem (mijn CPU loopt op 100% en het enige wat ik kan doen is een snellere single thread CPU bouwen) naar een economische probleem. (mijn CPU loopt op 100% maar ik kan gewoon een tweede CPU kopen)
Dan is er nog DSV. (OP_CHECKDATASIG). Voor meer info zie --> https://www.yours.org/con...checkdatasig-f79679d52b23
Voor een Q en A met ABC zie:
Voor politieke reden had ik liever gehad dat ABC CTOR met 6 maanden zou uitstellen. Maar mijn tweede voorkeur was het activeren van CTOR. Nu dat het nog mogelijk is om het Bitcoin protocol beter te maken moeten we daar zo veel mogelijk gebruik van maken.
De stress test heeft laten zien dat miners rond de 20 MB orphan rates krijgen die te hoog zijn. Dat wil zeggen dat miners geen blokken groter dan 20 MB zullen bouwen omdat ze daar te veel geld mee verliezen. Dit zal natuurlijk veranderen wanneer tx revenue groter is dan 1% van de totale belonging. Maar zelf dan wil je je orphan rates zo laag mogelijk hebben.
Naast een zooi optimalisaties die niks met consensus rules te maken heeft is het belangrijk dat het hele netwerk op een manier werkt die groter blokken toe laat met minder verbruik van resources. De misvatting die veel mensen hier hebben is dat Bitcoin Cash grotere blokken toelaat alleen maar in naam, en niet in de praktijk.
Technieken zoals graphene zorgen er voor blokken van 1 GB groot technisch mogelijk zijn en dat groei van RAM, CPU en bandbreedte er voor zal zorgen de Bitcoin Cash steeds meer gebruikers kan hebben zonder in technische problemen te komen.
Een andere misvatting is dat deze technische vooruitgangen niet goed doordacht zijn. Bitcoin Cash heeft een heel testnest lab. Zie
Dat is de test in een lab. Daarnaast doen we elk jaar een stress test voor praktijk data. Dit jaar hebben we tijdens de stress test zonder problemen 2 miljoen transactie gedaan op een dag. En de data laat zien dat 20 MB momenteel de maximale block grote is in de praktijk.
Na CTOR geactiveerd zal zijn en ABC, BU, XT en hopelijk alle andere kleine node implementatie een compatibele versie van graphene hebben.
Nadat ABC de AcceptToMempool code gefixt heeft zal er opnieuw een stress test plaats vinden. Ik denk ongeveer 6 maanden van nu.
Wanneer we dan effectief meerdere blokken van 32 MB na elkaar gemined krijgen licht de weg open naar blokken van 1 GB.
Natuurlijk zal het aantrekken van gebruikers om ook effectief zoveel tx te hebben een veel groter probleem zijn.
Maar in ieder geval kan er dan geen tweede blockstream meer zijn die het succes van Bitcoin als betaalmiddel saboteert.
Ik denk dat 32 MB genoeg is voor de komende 10 maar. Maar als er explosieve groei optreed (misschien opnieuwe een grote fiat crisis?) dan is het wel zo handig dat blokken van 1 GB groot ook technische mogelijk zijn. Met blokken van 1 GB doe je ongeveer het hele dagelijkse transactie volume van Visa.
En hoe ik over CSW nadenk? Wel ik heb deze meme maakt.
Maar Vin Armani denk dat niet CSW de leider is maar Calvin Ayre.

Alles hangt dus af van de Chinezen. Als ze geen hashrate van BTC naar BCH sturen dan zal SV de meeste hashrate hebben en de nieuwe leidende implementatie worden op Bitcoin Cash.
Als er teveel hashrate van BTC naar BCH vloeit om te verdedigen tegen de aanval van Coingeek & nChain dan kan het ook gebeuren dat de mempool van BTC weer op achterstand komt totdat er 2016 blokken zijn verstreken en de difficult aangepast word.
En natuurlijk, er vloeit automatisch hashrate van BTC naar BCH wanneer de prijs ratio tussen BTC en BCH veranderd. Dit zorgt er ook voor dat Coingeek en nCHain een kleine percentage van de totale hashrate hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door Kain_niaK op 04-11-2018 19:08 ]
kan je het ook in paar zinnen zeggen ?Kain_niaK schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:59:
[...]
Natuurlijk zal het aantrekken van gebruikers om ook effectief zoveel tx te hebben een veel groter probleem zijn.
ben ff te lui nu
Prepare for the next ATH
Kan iemand in een paar zinnen dit verhaal samenvatten, ik snap er niks van. Bitcoin Cash krijgt een hard fork, dus er ontstaan een nieuwe coin uit die hard fork? De fork is overigens pas over 11 dagen, op dit tempo (wie gaat er uberhaupt nog verkopen als je een gratis coin erbij krijgt?) krijgen we een nieuwe ATH van BCC lijkt me.Kain_niaK schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:59:
[...]
Ik denk dat ABC 0.18 met CTOR en DSV snel 60% van de hashrate zal hebben en binnen een week 80%. Daarna denk ik dat er niks gaat gebeuren en dat nChain en coingeek aan het blaffen waren maar niet aan het beiten.
.....
[ Voor 14% gewijzigd door BTC100K2021 op 04-11-2018 19:06 ]
TuutjDrie schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:04:
[...]
Kan iemand in een paar zinnen dit verhaal samenvatten, ik snap er niks van. Bitcoin Cash krijgt een hard fork, dus er ontstaan een nieuwe coin uit die hard fork?
Who cares? Heb de gratis BCH toenmalig heerlijk omgezet naar BTC tegen een veel betere koers als nu.
Laten ze elkaar maar lekker de tent uitvechten daar
Zal ik ook eventje quantum physica, zwaarterkracht de zin van het leven uitleggen in een paar zinnetjes. Nu dat ik toch bezig ben?sourcecode schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:03:
[...]
kan je het ook in paar zinnen zeggen ?
ben ff te lui nu
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Wat moeten we nu exact doen om BCash definitief de wereld uit te helpen?
Als er teveel hashrate van BTC naar BCH vloeit om te verdedigen dan schiet de BTC mempool omhoog tot de difficult aangepast is.RaptorXS schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:08:
Who cares? Heb de gratis BCH toenmalig heerlijk omgezet naar BTC tegen een veel betere koers als nu.

Is een rechtstreeks gevolg van de daling in exahash hier.

En die daling is een rechtstreeks gevolg van 20% increase op de BTC/BCH koers. 49 (van de 55) exahash op het Bitcoin network is geconfigureerd om automatisch de chainen te minen die het meeste oplevert.
Ik beantwoord gewoon een vraag van @TominatieTaro schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:09:
[...]
Waarom doe je zo vervelend? Daarbij waarom zeg je dat je bcash dood wilt terwijl je onlangs zelf wat bcash gekocht heb?
[ Voor 21% gewijzigd door Kain_niaK op 04-11-2018 19:17 ]
Oh dat was @TaroTominatie schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:13:
[...]
Nop, maar wel een mooie stijging heeft ie zeg![]()
Toch wel bijzonder dat een fork van een fork zoiets teweeg brengt.![]()
Taro in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5"
Ik wist dat het iemand met een T was!
Dacht me iets te herinneren over de Jihan Wu gecontroleerde miners die een tijdje geleden de blockchain zat te kutten met he minen van empty blocks waardoor de transactie fees omhoog schoten.Kain_niaK schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:13:
[...]
Als er teveel hashrate van BTC naar BCH vloeit om te verdedigen dan schiet de BTC mempool omhoog tot de difficult aangepast is.
[Afbeelding]
Is een rechtstreeks gevolg van de daling in exahash hier.
[Afbeelding]
En die daling is een rechtstreeks gevolg van 20% increase op de BTC/BCH koers. 49 (van de 55) exahash op het Bitcoin network is geconfigureerd om automatisch de chain te minen die het meeste oplevert.
Met zijn antminers gedomineerde mine farms.
Heel vies mannetje, een soort Roger Ver in het kwadraat.
tijd geleden dat er zo een actie was op zondag avond
Prepare for the next ATH
N flinke lap tekst en ik begrijp niet alles maar ik waardeer de moeite wel Kain_niak.[b]
Ik beantwoord gewoon een vraag...
Een spellingcontrole zou ik trouwens nog meer waarderen.
Ik lul ook zomaar wat
Coingeek en nChain proberen de leiding over de nemen van ABC en Bitmain. Dat is wat er aan de hand is. Coingeek en nChain hebben ook gezegt dat ze geen nieuwe coin willen. CSW heeft zelfs gezegt dat als mensen toch op de ABC chain blijven minen nadat de SV chain de meeste hashrate heeft, dat hij de ABC chain gaat aanvallen.TuutjDrie schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:04:
[...]
Kan iemand in een paar zinnen dit verhaal samenvatten, ik snap er niks van. Bitcoin Cash krijgt een hard fork, dus er ontstaan een nieuwe coin uit die hard fork? De fork is overigens pas over 11 dagen, op dit tempo (wie gaat er uberhaupt nog verkopen als je een gratis coin erbij krijgt?) krijgen we een nieuwe ATH van BCC lijkt me.
Dus of er een nieuwe coin komt weet niemand. Maar dat kun je sowieso niet echt tegenhouden.
Iedereen kan een fork van elke coin maken en er hashrate op zetten en voila je hebt een nieuwe fork.
Nadat Bitcoin Cash de eerste fork van Bitcoin was, zijn er meer dan 200 forks van Bitcoin gekomen! (Bitcoin Gold, Bitcoin private, etc etc etc).
Hetzelfde kan ook met Bitcoin Cash gebeuren. Echter, de meeste fork van Bitcoin zijn op een andere mining algo omdat je er andere verlies op draait.
Mocht Bitcoin SV toch een aparte coin worden. Wel als deze een hoog genoege prijs krijgt op de markt dan zullen miners hebben minen.
Ook als de Bitcoin SV node de meeste hashrate krijgt dan zal het Bitcoin ABC zijn die de BCH ticker verliest. Bitcoin SV krijgt dan de BCH ticker.
Maar goed, alles is mogelijk. We zullen zien! Ik verwacht dat de chinese miners onder aanvoering van Bitmain er voor zullen zorgen dat er meer hashrate op ABC zal zitten dan op Bitcoin SV.
Momenteel heeft SV echter 50% van de hashrate in handen!!!
Lege blokken worden door iedereen gemined wanneer er een tweede lucky number gevonden wordt, binnen de 10 of 20 seconde na de vorige. Dit zorgt voor een lagere orphane rate van zo een 10%.Dacht me iets te herinneren over de Jihan Wu gecontroleerde miners die een tijdje geleden de blockchain zat te kutten met he minen van empty blocks waardoor de transactie fees omhoog schoten.
Met zijn antminers gedomineerde mine farms.
Heel vies mannetje, een soort Roger Ver in het kwadraat.
Je moet de propaganda van /r/bitcoin niet geloven. Dat hele forum is so gecensureerd, het is een schande dat ze het durven hebben over het "uncersorable aspect of Bitcoin"
Fuck it. ik zal even een video maken.shovelhead1340 schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:24:
[...]
N flinke lap tekst en ik begrijp niet alles maar ik waardeer de moeite wel Kain_niak.
Een spellingcontrole zou ik trouwens nog meer waarderen.
Ik heb geen post gelezen, maar je weet dat je ook een post kan wijzigen toch? Dan hoeft je niet telkens 3x achter elkaar te posten.. no offence
Zero.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Kain_niaK Ik heb alleen wat BCH gekocht omdat dat blijkbaar meer waard wordt als er een hardfork aankomt... De werking ervan kan mij verder gestolen worden.
Naar aanleiding van een verzoek op een toelichting over de hardfork volgt er weer een halve BCH bijbel.
Ik vind het prachtig om alle kampen achter de BCH fork te zien, hun overwegingen, hun verschillen, de gevechten, de toelichting, de valse waarheden, de belangen, etc. Bij alle andere altcoins gunt men elkaar wél het licht in de ogen.
Jij bent in het verleden niet eerlijk richting mij en vele anderen hier geweest, toen ik je daar op aansprak werd ik door je genegeerd. Je zult moeten inzien dat mensen je daarna niet zomaar meer accepteren. Ik ben bereid je een nieuwe kans te gunnen, maar dan moet je wel het respect terugverdienen en dat doe je bij mij door kort en to the point inhoudelijk te reageren, zonder er weer een hele BCH shill show van te maken. Gewoon inhoudelijk, geen filmpjes, geen plaatjes, 5-10 regels, 2 paragrafen en meer niet.
Ok?
Naar aanleiding van een verzoek op een toelichting over de hardfork volgt er weer een halve BCH bijbel.
Ik vind het prachtig om alle kampen achter de BCH fork te zien, hun overwegingen, hun verschillen, de gevechten, de toelichting, de valse waarheden, de belangen, etc. Bij alle andere altcoins gunt men elkaar wél het licht in de ogen.
Jij bent in het verleden niet eerlijk richting mij en vele anderen hier geweest, toen ik je daar op aansprak werd ik door je genegeerd. Je zult moeten inzien dat mensen je daarna niet zomaar meer accepteren. Ik ben bereid je een nieuwe kans te gunnen, maar dan moet je wel het respect terugverdienen en dat doe je bij mij door kort en to the point inhoudelijk te reageren, zonder er weer een hele BCH shill show van te maken. Gewoon inhoudelijk, geen filmpjes, geen plaatjes, 5-10 regels, 2 paragrafen en meer niet.
Ok?
Zo eenvoudig valt dat allemaal niet uit te leggen. Daar zit een geschiedenis achter.
Zit al een tijdje hier op dit forum maar dat geeft me geen gevoel/idee dat ik alles daardoor beter weet.Kain_niaK schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:57:
Zo eenvoudig valt dat allemaal niet uit te leggen. Daar zit een geschiedenis achter.
Blijkbaar ben jij wel heilig overtuigd van je gelijk, hier in NL. noemen we dat tunnelvisie
Panasonic heeft nieuwe oogkleppen ontwikkeld, misschien is hij wel beta tester geweest, zou een hoop verklaren.RaptorXS schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:02:
[...]
Zit al een tijdje hier op dit forum maar dat geeft me geen gevoel/idee dat ik alles daardoor beter weet.
Blijkbaar ben jij wel heilig overtuigd van je gelijk, hier in NL. noemen we dat tunnelvisie
De grootste shitcoins worden hier serieus genomen, maar ohwee als iemand met BCH aankomt...Taro schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:09:
[...]
Toevallig wilde ik blockport vandaag uitproberen. Is goedkoper dan litebit & anycoin momenteel.dimdam schreef op zondag 4 november 2018 @ 17:27:
Toch maar ff BTC bijgekocht op Blockport , werk lekker snel , heb nog nooit zo snel BTC ontvangenook ff IOTA erbij gekocht .
Dat blijft een risico om wel of niet te doen. Sowieso zal BCH flink zakken wanneer de fork is geweest. Mensen kopen nu inderdaad omdat ze die nieuwe coin willen, maar het is mogelijk dat BCH + de nieuwe coin minder waard zijn na de fork dan BCH voor de fork. Nu BCH kopen en dumpen net voor de fork kan mogelijk juist de beste optie zijn. Niemand die kan zeggen wat het gaat worden, maar het is mogelijk dat verkopen voor de fork het juiste blijkt te zijn.TuutjDrie schreef op zondag 4 november 2018 @ 19:04:
[...]
wie gaat er uberhaupt nog verkopen als je een gratis coin erbij krijgt?
Ben trouwens blij dat ik BCH op 589 verkocht heb nadat ik eerder all-in was gegaan
De prijs zal vermoedelijk al dalen voor de fork. Dit zie je vaak gebeuren door mensen die puur gebruik willen maken van de prijsstijging zonder dat ze de daadwerkelijke fork meemaken (airdrops zelfde verhaal).PilatuS schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:57:
[...]
Dat blijft een risico om wel of niet te doen. Sowieso zal BCH flink zakken wanneer de fork is geweest. Mensen kopen nu inderdaad omdat ze die nieuwe coin willen, maar het is mogelijk dat BCH + de nieuwe coin minder waard zijn na de fork dan BCH voor de fork. Nu BCH kopen en dumpen net voor de fork kan mogelijk juist de beste optie zijn. Niemand die kan zeggen wat het gaat worden, maar het is mogelijk dat verkopen voor de fork het juiste blijkt te zijn.
Ben trouwens blij dat ik BCH op 589 verkocht heb nadat ik eerder all-in was gegaan
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Dat snap ik zeker. Ik ben zo'n persoonStokstaart schreef op zondag 4 november 2018 @ 21:45:
[...]
De prijs zal vermoedelijk al dalen voor de fork. Dit zie je vaak gebeuren door mensen die puur gebruik willen maken van de prijsstijging zonder dat ze de daadwerkelijke fork meemaken (airdrops zelfde verhaal).
Met BTC en de BCH fork was dat achteraf een hele slechte beslissing. Flink wat BCH misgelopen op die manier en BTC ging vrijwel direct na de fork verder omhoog en niet omlaag. Maar of dit nu weer het geval zal zijn ?
Ah. Ik zie nu wat er gebeurt. Een paar grotere coins (BCH, ETH) zijn aan het stijgen waardoor de BTC dominance best flink daalt. Ik zag in mijn portfolio helemaal niks geberuren (eigenlijk zelfs een lichte daling), maar de kleinere alts bewegen helemaal niet op dit moment. Dus, wat er nu gebeurt is eigenlijk alleen dat 3 grote coins stijgen (BTC ook wat), de rest staat stil. (Overigens, al de hele dag zie ik dat mijn Binance-portfolio daalt en Cryptopia-portfolio stijgt, erg vaag dit).
XLM en ADA doen het ook best leuk hoor?Specy schreef op zondag 4 november 2018 @ 23:41:
Ah. Ik zie nu wat er gebeurt. Een paar grotere coins (BCH, ETH) zijn aan het stijgen waardoor de BTC dominance best flink daalt. Ik zag in mijn portfolio helemaal niks geberuren (eigenlijk zelfs een lichte daling), maar de kleinere alts bewegen helemaal niet op dit moment. Dus, wat er nu gebeurt is eigenlijk alleen dat 3 grote coins stijgen (BTC ook wat), de rest staat stil. (Overigens, al de hele dag zie ik dat mijn Binance-portfolio daalt en Cryptopia-portfolio stijgt, erg vaag dit).
Kans is klein dat er een aparte coin komt. Zelfs al gaat ABC verder als een aparte chain dan heeft nChain het duidelijk gemaakt ze lege blokken op die chain gaan minen om hem te saboteren.PilatuS schreef op zondag 4 november 2018 @ 20:57:
[...]
Dat blijft een risico om wel of niet te doen. Sowieso zal BCH flink zakken wanneer de fork is geweest. Mensen kopen nu inderdaad omdat ze die nieuwe coin willen, maar het is mogelijk dat BCH + de nieuwe coin minder waard zijn na de fork dan BCH voor de fork. Nu BCH kopen en dumpen net voor de fork kan mogelijk juist de beste optie zijn. Niemand die kan zeggen wat het gaat worden, maar het is mogelijk dat verkopen voor de fork het juiste blijkt te zijn.
Dus als SV minority hashrate krijgt dan zal het geen apparte coin worden. In ieder geval dat zijn de woorden van CSW en die kerel is dikke leugenaar. Dus wat er gaat gebeuren weet niemand.
Ik neem aan dat Jihan Wu zijn 1 million BCH liever niet ziet op een netwerk waar Bitcoin SV de main client is en ik ga er dus vanuit dat ofwel de prijs van BCH ten opzicht van BTC zo hoog gepomt word dat genoeg hashrate van BTC automatisch overvloeit naar BCH zodat de SV miners (coingeek, BMG en svpool) geen majority hashrate meer hebben.
Hashrate die je 100% op BCH inzet pushed ook nog eens hashrate naar BTC, dus het lijkt misschien dat 50% van het netwerk in handen is van de SV miners maar dat heel snel veranderen.
Een andere theory, van Vin Armani is dat nChain dit doet op het moment dat Bitmain met hun IPO zit en dat ze hopen dat Jihan Wu gewoon de overname door SV zal laten gebeuren.
Maar goed, niemand weet wat er gaat gebeuren. We zullen zien op 15 november. Ik heb net mijn huur betaald dus ik zit ook weer zonder BCH. Dus mochten er 2 coins komen dan krijg ik in ieder geval niks.
Ook heeft SV replay protectie uitgeschakeld. Het ziet er dus niet naar uit dat het een vredevol uit elkaar gaan van twee campen is. Het CSW camp is 5 -10% van alle mensen binnen Bitcoin Cash.
CSW wil dus met hashrate dwingen dat SV de leidende implementatie word en als ABC dan verder door het leven wil gaat als ABcoin (SV krijgt dan de BCH ticker) dan willen ze die chain ook nog eens gaan aanvallen om dat ommogelijk te maken.
Teminste dat zegt CSW.
Verwijderd
Wanneer ga je eigen coin beginnen?Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:52:
Morgen dump ik het weer.
Crypto rulez
Wat denken de experts hier over een support voor GVT, zakt steeds verder weg vanuit de piek van 26000 SATS nu nog een dikke 15000.
Verder: de nieuwe app is momenteel alleen voor android. Aangezien ik iOS heb, kan ik hem nog niet bekijken. Hoe werkt de app en is er al investeringsactiviteit?
Verder: de nieuwe app is momenteel alleen voor android. Aangezien ik iOS heb, kan ik hem nog niet bekijken. Hoe werkt de app en is er al investeringsactiviteit?
Gaat niet perse over onze geliefde cryptomuntjes maar toch.
https://www.telegraaf.nl/...ctenhandel-via-blockchainEffectenhandel via blockchain
Klinkt als slechts nieuws voor GVT.Klaas25 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:02:
Gaat niet perse over onze geliefde cryptomuntjes maar toch.
[...]
https://www.telegraaf.nl/...ctenhandel-via-blockchain
Ik heb een account aangemaakt om zelf te traden. Nog niet gebruikt. Maarja iedereen kan winst maken heb je niet per se GVT voor nodig.TuutjDrie schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:20:
Wat denken de experts hier over een support voor GVT, zakt steeds verder weg vanuit de piek van 26000 SATS nu nog een dikke 15000.
Verwijderd
Ik ben alles behalve een expert maar ik zit met mijn complete daytrade potje nog steeds in GVT en de waarde verdampt sneller dan een druppel kerosine in een kampvuur.TuutjDrie schreef op maandag 5 november 2018 @ 09:20:
Niet dat je hier iets aan hebt maar wel kut voor mij.
De app is opzich sweet en er zijn al veel mensen die GVT in een manager hebben gepompt. Forex trading is zover ik weet nog niet beschikbaar en een aantal traders waarvan de verwachtingen hoog liggen zijn nog niet begonnen.
We zullen zien wat de toekomst brengt, er is een werkend product en die gaat natuurlijk vol in ontwikkeling, maar het zou me niets verbazen als de koers nog verder wegzakt.
Ik denk dat GVT gaat zakken totdat er nieuws is rondom de nieuwe tradecoin die komt (iedere GVT holder krijgt 1:1 GVN). Zie ook: Klik. Doordat de supply zo laag is, zakt de koers ook als een baksteen zodra het koopvolume wegvalt.
Wat ik zou kunnen waarderen is dat ze een snapshot zouden nemen en DAARNA pas dit naar buiten brengen, zodat de GVN terecht komt bij de echte holders en niet de coinchasers. Bij professionele organisaties is dat zeer ongebruikelijk (alsof een beursfonds naar buiten brengt dat ze over twee weken een "belangrijke"overname" naar buiten gaan brengen, koersmanipulatie ten top).
Wat ik zou kunnen waarderen is dat ze een snapshot zouden nemen en DAARNA pas dit naar buiten brengen, zodat de GVN terecht komt bij de echte holders en niet de coinchasers. Bij professionele organisaties is dat zeer ongebruikelijk (alsof een beursfonds naar buiten brengt dat ze over twee weken een "belangrijke"overname" naar buiten gaan brengen, koersmanipulatie ten top).
[ Voor 41% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2018 10:57 ]
GVT is niet de enige die door het putje gaat. Alts in het algemeen zijn naar mijn idee behoorlijk rood. Mijn portfolio kan samen met die van jullie ook het massagraf in. Een zak met Stratis die soms een leuk sprintje trekt om daarna weer volledig in te kakken en een zak met Oyster die momenteel niks meer waard is.
Betreurend.
Betreurend.
[ Voor 20% gewijzigd door Tominatie op 05-11-2018 21:08 ]
Sommige alts zijn qua market cap ook wel bizar hoog gewaardeerd zonder werkend business model (laat staan een revenue model)Tominatie schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:04:
GVT is niet de enige die door het putje gaat. Alts in het algemeen zijn naar mijn idee behoorlijk rood. Mijn portfolio kan samen met die van jullie ook het massagraf in. Een zak met Stratis die soms een leuk sprintje trekt om daarna weer volledig in te kakken en een zak met Oyster die momenteel niks meer waard is.
Betreurend.
Zit je er nog in GVT sinds je entry op +/- 20600? Zoja, mss ook met je trading potje een max. verlies voor je ogen hebben waarop je 't eruit tieft.Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:43:
[...]
Ik ben alles behalve een expert maar ik zit met mijn complete daytrade potje nog steeds in GVT en de waarde verdampt sneller dan een druppel kerosine in een kampvuur.
Niet dat je hier iets aan hebt maar wel kut voor mij.
De app is opzich sweet en er zijn al veel mensen die GVT in een manager hebben gepompt. Forex trading is zover ik weet nog niet beschikbaar en een aantal traders waarvan de verwachtingen hoog liggen zijn nog niet begonnen.
We zullen zien wat de toekomst brengt, er is een werkend product en die gaat natuurlijk vol in ontwikkeling, maar het zou me niets verbazen als de koers nog verder wegzakt.
Ff noob-vraagje. Moet ik als BCC-holder op binance nu nog iets 'doen' om straks die andere munt in bezit te hebben/krijgen na de fork?
Nee tis gewoon een airdrop naar alle mensen die op het moment van de snapshot BCC in bezit hadden.Cobus79 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:10:
Ff noob-vraagje. Moet ik als BCC-holder op binance nu nog iets 'doen' om straks die andere munt in bezit te hebben/krijgen na de fork?
zit ook helemaal geen beweging in mijn PF heeft de zelfde waarde als 2 weken geledenTominatie schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:04:
Betreurend.
Denk dat de meeste mensen/traders in dit wereldje weinig fucks geven over een business plan of werkend product. Zie bijv. zo'n MDA waar we met z'n allen doodleuk ons geld in pleuren terwijl het een next level shitcoin is.TuutjDrie schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:09:
[...]
Sommige alts zijn qua market cap ook wel bizar hoog gewaardeerd zonder werkend business model (laat staan een revenue model)
Mensen kopen gewoon de coin waar actie is, zie bijv. BCH: een shitcoin die meer dan $500 p/s doet.
Als het een airdrop is, is dan de kans dat BCC erna blijft doorstijgen niet redelijk reëel?
Klopt, verwacht een fikse drop een tijdje voordat de snapshot genomen wordt. Na de snapshot zal het dan nog harder droppen. Mensen traden nu gewoon de hype/actie.Cobus79 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:17:
Als het een airdrop is, is dan de kans dat BCC erna blijft doorstijgen niet redelijk reëel?
Zou ik niet vanuit gaan, alle aasgieren die de afgelopen dagen de koers gepompt verkopen vlak voor of net na de snapshot. Zou overigens mooi zijn als dit ook gaat gebeuren bij GVT zodra de airdropdatum bekend wordt (maar mij kennende zal ik dan net daarvoor verkocht hebben om lager in te kopenCobus79 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:17:
[ Voor 22% gewijzigd door BTC100K2021 op 05-11-2018 11:22 ]
Verwijderd
Ja ik zit er nog steeds in vanaf dat moment. En ja, dat zou wel het verstandigste zijn om te doen, absoluut.Sahara schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:09:
[...]
Zit je er nog in GVT sinds je entry op +/- 20600? Zoja, mss ook met je trading potje een max. verlies voor je ogen hebben waarop je 't eruit tieft.
Het gaat echter maar om kleingeld en ik heb besloten om het gewoon te laten staan. Heb er wel vertrouwen in dat er wel weer een dikke pump komt op GVT met de tijd. Het gaat dan altijd hard, mede door de lage supply.
Mocht ik het compleet mis hebben, jammer dan.
Maar dit is gewoon pure luiheid want wat je zegt klopt als een bus. Ik had het met 10% winst al moeten verkopen, en toen ik die kans voorbij liet gaan rond break-even of 5-10% verlies. Nu heb ik zoiets van: fuck het maar, we zien wel waar het schip strand.
Ik hodl gewoon met oogkleppen door! Wish me luck.
hier same met GVT zit er tot de enkels diep in. maar goed hodl dan ook maar even.
we will see what time brings us. ooit maar moon en anders maar ergens halverweg is ook prima. halve lambo maar bestellen dan.
we will see what time brings us. ooit maar moon en anders maar ergens halverweg is ook prima. halve lambo maar bestellen dan.
Ah, ik zie dat je mijn tactiek overgenomen hebt! Good luck!Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:28:
Kunnen we BCH geen BCC noemen? De verwarring is al groot genoeg, laten we Bitconnect er niet ook nog bij betrekken
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Mijn 'noodzaak hodl want toch al FUBAR' strategie is geen advies! Ik weet niet met hoeveel je erin zit maar ga aub niet uit van een 'hij hodlt ook dus zal wel goedkomen' scenario.hager1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:33:
hier same met GVT zit er tot de enkels diep in. maar goed hodl dan ook maar even.
Ik denk dat de meerderheid hier je wel een hand kan geven op dat vlak. En laten we eerlijk zijn, mocht de bullrun komen dan zijn dat soort acties ook geneuzel in de marge. Want dan gaan sommige munten gewoon weer x20. Maarja...Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:28:
[...]
Ja ik zit er nog steeds in vanaf dat moment. En ja, dat zou wel het verstandigste zijn om te doen, absoluut.
Het gaat echter maar om kleingeld en ik heb besloten om het gewoon te laten staan. Heb er wel vertrouwen in dat er wel weer een dikke pump komt op GVT met de tijd. Het gaat dan altijd hard, mede door de lage supply.
Mocht ik het compleet mis hebben, jammer dan.
Maar dit is gewoon pure luiheid want wat je zegt klopt als een bus. Ik had het met 10% winst al moeten verkopen, en toen ik die kans voorbij liet gaan rond break-even of 5-10% verlies. Nu heb ik zoiets van: fuck het maar, we zien wel waar het schip strand.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Verwijderd
Haha we wachten geduldig af tot maan.Stokstaart schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:46:
[...]
Ik denk dat de meerderheid hier je wel een hand kan geven op dat vlak. En laten we eerlijk zijn, mocht de bullrun komen dan zijn dat soort acties ook geneuzel in de marge. Want dan gaan sommige munten gewoon weer x20. Maarja...
In de tussentijd heb ik een potje wat ik vanaf februari bij elkaar had gespaard om in crypto te pompen aangebroken, en een mooie kweektent met een heleboel artikelen besteld. Dat potje staat nu -30% dus het is nog winstgevender dan crypto ook!
Mocht het bullrun gebeuren nog een paar jaar op zich laten wachten heb ik in de tussentijd een vermogen aan diverse soorten pepers gekweekt wat ook weer een overvloed aan lekkere hapjes oplevert.
Zo probeer ik vast te wennen aan de met luxe overgoten lifestyle van een crypto miljonair.
ik ook en vergeet niet en ook al doet het zeer nu, er zit nog veel in de pijplijn aankomende weken. beetje FOMO erbij en het kan weer hard gaan, ze moeten ook nog veel aan marketing doenhager1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:33:
Prepare for the next ATH
Het zoveelste slachtoffer van sell the news. Hoe goed mensen ook denken dat een project is, op het moment dat er een datum bekend is van een product/mainnet launch, altijd er voor zorgen dat je uitstapt, hoe goed het product/mainnet ook is.hager1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:33:
TuutjDrie schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:18:
20:00 vanavond gaat de alpha app van GVT live.
Junia schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:20:
[...]
Kortom, sell the news nu je nog de kans hebt.
[ Voor 23% gewijzigd door Junia op 05-11-2018 12:18 ]
Naar mijn mening geldt dit voor alle alts, alle waardes zijn nu nog puur speculatief. En heel eerlijk gezegd verwacht ik dat de meesten nog heel veel verder zullen zakken als ze daadwerkelijk gebruikt gaan worden waarvoor ze bedacht zijn. Tot die tijd mooi meeliften op de speculatieve waarden en hopen dat je op tijd uitstapt naar bitcoinTuutjDrie schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:09:
[...]
Sommige alts zijn qua market cap ook wel bizar hoog gewaardeerd zonder werkend business model (laat staan een revenue model)
Als ik het goed begrijp komt er mogelijk vandaag weer een SEC beslissing omtrent die 9 ETF's. Kan wel is een mooie pump of harde dump uitkomen. Iemand enig idee wat de time frame is van de beslissing van de SEC?
Edit: het schijnt zo te zijn dat de indieners van die 9 ETF's tot 5 november hun commentaar kunnen inleveren bij de SEC, en dat de SEC na 5 november 2018 met hun besluit komt op basis van het ingediende commentaar. Dus dat kan eigenlijk snel gaan of lang duren.. voordat er een nieuw besluit is van de SEC.
Edit: het schijnt zo te zijn dat de indieners van die 9 ETF's tot 5 november hun commentaar kunnen inleveren bij de SEC, en dat de SEC na 5 november 2018 met hun besluit komt op basis van het ingediende commentaar. Dus dat kan eigenlijk snel gaan of lang duren.. voordat er een nieuw besluit is van de SEC.
[ Voor 42% gewijzigd door Sahara op 05-11-2018 12:51 ]
Hebben ze nog een paar maand de tijd voor. Geef het een grote kans dat pas op de laatste dag iets openbaar bekend gemaakt wordt. M.a.w. volgens mij in Maart volgend jaar.Sahara schreef op maandag 5 november 2018 @ 12:24:
Als ik het goed begrijp komt er mogelijk vandaag weer een SEC beslissing omtrent die 9 ETF's. Kan wel is een mooie pump of harde dump uitkomen. Iemand enig idee wat de time frame is van de beslissing van de SEC?
Dat komt dan goed uit met de bullrun die start ook ong in maart!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Denk dat BAKKT voor de bullrun gaat zorgen.DAMAGE schreef op maandag 5 november 2018 @ 14:27:
Dat komt dan goed uit met de bullrun die start ook ong in maart!
Nog een maandje, hooguit begin 2019 !
https://www.crypto-inside...-rally-zorgen-begin-2019/
[ Voor 24% gewijzigd door wehave op 05-11-2018 14:43 ]
Je zou toch wel verwachten dat een runnetje naar boven zouden krijgen als je de grafiekjes bekijkt.
https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDSHORTS/
Ik heb in ieder geval weer wat ingeslagen, bcash kon je ook lekker aan verdienen de laatste dagen zie ik, pas er zelf voor want bcash is de enigste munt die ik nooit zal kopen.
https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSDSHORTS/
Ik heb in ieder geval weer wat ingeslagen, bcash kon je ook lekker aan verdienen de laatste dagen zie ik, pas er zelf voor want bcash is de enigste munt die ik nooit zal kopen.
Denk dat GVT support gaat zoeken tegen de 14k sat. Daarna zal er wel weer een mooie uptrend richting de 28k a 30k komen. Positive thinking that ishager1 schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:33:
14sat is wel 'n belangrijk support ja. Als ie doorheen zakt ziet het er droevig uit.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!