Die website is hilarisch! Pure comedy gold.Tominatie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 17:19:
"I believe in Oyster as a product, but I don't believe there will be a future to host it. I will program it since the program is a promise from me, but don't complain that Oyster isn't running when a banana costs $5,000."
Na deze uitspraak van Bruno zijn bananen echt een meme geworden in de Oyster community.
De eerste meme-site is al gecreëerd: https://www.bananablocks.com/
![]()
Inderdaad triest dat Bruno in z'n mental breakdown zoveel anderen meeneemt en dupeert, zowel dader als slachtoffer van zichzelf.
De eerste 10% vnx vanuit de dbc airdrop levert toch mooi 20dollars op. Of dit de reële prijs is, of dat dit komt door de vnx-contest op kucoin, zullen we later weten. Als de overige 90% voor dezelfde koers verkocht kan worden, is het mooi meegenomen en een leuk extraatje
De dbctjes staan nu weer mee te tellen voor twee volgende airdrops.
De eerste 10% vnx vanuit de dbc airdrop levert toch mooi 20dollars op. Of dit de reële prijs is, of dat dit komt door de vnx-contest op kucoin, zullen we later weten. Als de overige 90% voor dezelfde koers verkocht kan worden, is het mooi meegenomen en een leuk extraatje
De tijd leert of het tij keert
Ideaal toch, doe je een exit scam en kan je het ook nog schuiven naar een niet bestaand personage. Perfect getaway
Meer mensen hier problemen met Android Cucoin app ?
Ja die gedachte is bij mij ook al wel naar boven gekomen, dan hebben ze het goed voorbereid vanaf het begin en een truc gedaan die nog niet voorbij is gekomen in crypto.Bever! schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:04:
Ideaal toch, doe je een exit scam en kan je het ook nog schuiven naar een niet bestaand personage. Perfect getaway
Ik heb ook problemen met de app. Net geprobeerd opnieuw te installeren,maar daar wordt het probleem niet door opgelost.dimdam schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:05:
Meer mensen hier problemen met Android Cucoin app ?
Bij mij het zelfde wou ff kijken of mijn DGB en PRL al door het dak gingenSwaha schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:18:
[...]
Ik heb ook problemen met de app. Net geprobeerd opnieuw te installeren,maar daar wordt het probleem niet door opgelost.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Even een gokje gewaagd, all-in op BCH, mijn favoriete munt
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Waar kan ik meer info vinden voor de volgende airdrops?raq schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 18:29:
Inderdaad triest dat Bruno in z'n mental breakdown zoveel anderen meeneemt en dupeert, zowel dader als slachtoffer van zichzelf.
En dan hold ?Taro schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:27:
Even een gokje gewaagd, all-in op BCH, mijn favoriete munt
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360018711772
DGB knalt naar de maan man ( geintje)dimdam schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:26:
[...]
Bij mij het zelfde wou ff kijken of mijn DGB en PRL al door het dak gingen
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nee, die fork gaat geen waarde toevoegen. Dus ik verkoop van tevoren, misschien zondagmiddag al afhankelijk van de koers.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Zou het? Voor dat relatieve kleine beetje geld terwijl de markt op zijn reet ligt? Exchanges die melden dat ze in gesprek zijn en opzoek zijn naar een oplossing.raq schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:15:
[...]
Ja die gedachte is bij mij ook al wel naar boven gekomen, dan hebben ze het goed voorbereid vanaf het begin en een truc gedaan die nog niet voorbij is gekomen in crypto.
Na een exitscam zou het waarschijnlijk een stuk stiller zijn lijkt me.
Telegram Chanel.SkyField schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:33:
[...]
Waar kan ik meer info vinden voor de volgende airdrops?
Zo werkt het in het kort:
- koop DBC
- zet het in een Neo wallet
- registreer je op deepbrainchain.org
- laat hier je neo adres achter en je ETH adres, op je eth adres worden de coins gedropt
- van je DBC balans wordt over een periode (looptijd van de ICO) het gemiddelde berekend, ADHD het gemiddelde krijg je de airdrop
Nu loopt er 1 airdrop volgens mij, DeepTokenExchange. VNX is al geweest, krijg nu 10maanden 10% vnx van waar ik recht op heb. Als je alles laat staan in je Neo wallet doe je automatisch mee met de airdrop van het volgende project dat geincubeert wordt vanaf het DECO ecosysteem.
Informatie over dit alles is wat lastig te vinden, maar het werkt zoals hierboven.
dooie boel nu zeg
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
BAT op Coinbase (Pro)! https://twitter.com/CoinbasePro/status/1058448703021699073
Direct een mooie pump uiteraard: https://www.binance.com/en/trade/BAT_ETH
[ Voor 32% gewijzigd door Taro op 02-11-2018 21:06 ]
Ja... Ik heb bijna nog liever dat alles naar beneden knalt en het me geld kost dan dit...sourcecode schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 20:24:
dooie boel nu zeg
BTC zit wel weer in een driehoek gevangen waaruit 'ie op korte termijn wel gaat breken, maar ik verwacht er weer niet veel van i.v.m. weinig volume/weekend.
http://prntscr.com/ldpby8
dan maar door naartoilet_paper schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:15:
[...]
Ja... Ik heb bijna nog liever dat alles naar beneden knalt en het me geld kost dan dit...![]()
BTC zit wel weer in een driehoek gevangen waaruit 'ie op korte termijn wel gaat breken, maar ik verwacht er weer niet veel van i.v.m. weinig volume/weekend.
http://prntscr.com/ldpby8
https://www.ccn.com/bitco...s-btc-could-fall-to-2000/
Prepare for the next ATH
blijft een apart fenomeen waarom een coin gelijk 25% omhoog gaat op een andere exchangeTaro schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 21:05:
BAT op Coinbase (Pro)! https://twitter.com/CoinbasePro/status/1058448703021699073
Prepare for the next ATH
Ik heb net de app gedownload van de site van Kucoin, niet vanuit de app store. Ik heb nu geen problemen meer.dimdam schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 19:26:
[...]
Bij mij het zelfde wou ff kijken of mijn DGB en PRL al door het dak gingen
Leuk kijkmateriaal voor als je ff niets te doen hebt.
Eerste paar minuten denk je ff 'waar gaat dit heen' maar daarna wordt het lekker kijken imho.
YouTube: Quiet Before the Storm - Jeff Berwick at the Texas Bitcoin Conference
Geeft mij weer wat extra vertrouwen in crypto's in deze 'barre tijden'
Eerste paar minuten denk je ff 'waar gaat dit heen' maar daarna wordt het lekker kijken imho.
YouTube: Quiet Before the Storm - Jeff Berwick at the Texas Bitcoin Conference
Geeft mij weer wat extra vertrouwen in crypto's in deze 'barre tijden'
Ah te gek, ik heb het voor elkaar gekregen om IOTA's naar mijn ledger nano s te versturen. Geluksmomentje.. Ben benieuwd wat het met de IOTA koers zal doen dat dit vanaf vandaag ineens mogelijk is..
Zou mooi zijn als portfolio in Ledger Live te zien zou zijn, maar voor nu zijn Trinity wallet (nieuwste versie 0.4.0) en Romeo ( https://semkodev.gitlab.io/romeo.html ) mooie 'clients' die met de ledger nano s overweg kunnen.
Wilde iig even delen dat ik het uitgeprobeerd heb en dat het werkt. Heb eerst getest met een klein bedrag aan IOTA. Vanuit de exchange naar mijn ledger verstuurd en dat werkte perfect. Daarna de 'rest' verstuurd naar de ledger, no problemo. Zorg in elk geval dat je altijd een ander ontvangsadres genereert, zowel in Romeo als Trinity door de 'receive' functie te gebruiken. Dat genereert altijd een nieuw receive adres, dat wel gewoon gekoppeld is aan jouw unieke ledger nano s. Laat me weten of het jou ook gelukt is!
Zou mooi zijn als portfolio in Ledger Live te zien zou zijn, maar voor nu zijn Trinity wallet (nieuwste versie 0.4.0) en Romeo ( https://semkodev.gitlab.io/romeo.html ) mooie 'clients' die met de ledger nano s overweg kunnen.
Wilde iig even delen dat ik het uitgeprobeerd heb en dat het werkt. Heb eerst getest met een klein bedrag aan IOTA. Vanuit de exchange naar mijn ledger verstuurd en dat werkte perfect. Daarna de 'rest' verstuurd naar de ledger, no problemo. Zorg in elk geval dat je altijd een ander ontvangsadres genereert, zowel in Romeo als Trinity door de 'receive' functie te gebruiken. Dat genereert altijd een nieuw receive adres, dat wel gewoon gekoppeld is aan jouw unieke ledger nano s. Laat me weten of het jou ook gelukt is!
Complete suïcide actie vanmorgen.
Ik zit nu all in op mda. Hahaha
Die groene candle dat ben ik hahaha
In ieder geval nog wat spanning want het is idd een dooie boel.
Ik zit nu all in op mda. Hahaha
Die groene candle dat ben ik hahaha
In ieder geval nog wat spanning want het is idd een dooie boel.
[ Voor 12% gewijzigd door Thommie.nl op 03-11-2018 07:16 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Toch weer wat mooie rode candles. Relatief klein, maar vreemd voor de zaterdagochtend, wat doorgaans groene candles betekent.
Gisteren na een klein ritje toch maar uit BCH gestapt. Heb nu op zowel Coinbase Pro als Binance automatische buy orders op Bitcoin staan boven de huidige koers. De alts dalen weer, ik ga daar de komende weken mijn handen maar niet aan branden.
Ik verwacht echt nog wel mooie pieken dit jaar, maar, eerst nog een stukje omlaag.
Edit: Als je de chart op 1H zet, dan verwacht ik dat we nog weleens naar ~6245 USDT kunnen gaan de komende uren en komende week richting ~6125.
Edit 2: Een trader die van 5k naar 880k Dollar is gegaan, moet nu 400k aan Belastingen betalen terwijl de waarde van zijn pf is ingestort. Zuur: https://www.reddit.com/r/...y_life_by_trading_crypto/.
Gisteren na een klein ritje toch maar uit BCH gestapt. Heb nu op zowel Coinbase Pro als Binance automatische buy orders op Bitcoin staan boven de huidige koers. De alts dalen weer, ik ga daar de komende weken mijn handen maar niet aan branden.
Ik verwacht echt nog wel mooie pieken dit jaar, maar, eerst nog een stukje omlaag.
Edit: Als je de chart op 1H zet, dan verwacht ik dat we nog weleens naar ~6245 USDT kunnen gaan de komende uren en komende week richting ~6125.
Edit 2: Een trader die van 5k naar 880k Dollar is gegaan, moet nu 400k aan Belastingen betalen terwijl de waarde van zijn pf is ingestort. Zuur: https://www.reddit.com/r/...y_life_by_trading_crypto/.
[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 03-11-2018 10:47 ]
De resultaten van de hele maand oktober mogen er wezen hoor!Tominatie schreef op dinsdag 2 oktober 2018 @ 14:44:
[...]
Geinig om te zien:
Iedere maand breng ik met een simulatieprogramma in kaart hoe de markt het heeft gedaan in de afgelopen maand. Deze keer heb ik in de simulatie (op Binance) 120 munten gekocht op 1 september en verkocht op 1 oktober. De cijfers van september zijn behoorlijk positiever dan die van mei, juni, juli en augustus! In augustus slechts 13% van de munten in de plus, in september 44%! Voor het eerst in heel wat maanden zijn altcoins gemiddeld ook (zo goed als) niet gedaald!
Gemiddelde daling altcoins mei: -21%
Gemiddelde daling altcoins juni: -30%
Gemiddelde daling altcoins juli: -25%
Gemiddelde daling altcoins augustus: -17%
Gemiddelde daling altcoins september: -0.07%
Vergeleken met eerdere maanden is september dus een stuk groener geweest voor alts. Zou mooi zijn als oktober de lijn doorzet met nog groenere cijfers.
Dit zijn de grootste winnaars:
VIBE +117.3%
XRP +81.6%
CHAT +67.6%
GVT +50.7%
TRIG +49.4%
Grootste verliezers:
REP -27.2%
NULS -30.2%
MDA -33.7%
WTC -34.5%
BCD -80.9%
Altcoin gemiddelde oktober: +15.84%
Biggest gainers oktober:
MDA +209.7%
GO +113.57%
ARN +102.85%
WPR +67.68%
FUEL +64.39%
Biggest losers oktober:
NEO -14.72%
DASH -15.06%
BCC -15.85%
ETC -16.86%
XRP -18.03%
Het is de beste maand geweest van het afgelopen half jaar! 70% van de munten in de plus!
moon soon?
bullrun?
lambo?
Mwah, we gaan het zien. . . Vind het lijstje verliezers toch wel eng, zijn toch wel redelijk bekende munten. . .
Vergeet niet dat ETC, BCC en XRP de vorige maand flink gestegen waren dus een daling deze maand is niet zo gek. Ik ben het trouwens wel met je eens: de bekendere munten lijken veel minder te doen. T zijn nu nog voornamelijk low caps die echt flink stijgen.Swaha schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:37:
Mwah, we gaan het zien. . . Vind het lijstje verliezers toch wel eng, zijn toch wel redelijk bekende munten. . .
gvt mooi instapmomentje. voor 50% erin. ik denk dat hij wel eens weer omhoog kan gaan
Is die raq weer met z'n dbc geshill:
Laatste twee weken een absurd hoog handelsvolume op kucoin, zelfde hoogtes als in januari, koers heeft "maar" +25% gedaan.
Bij het Dbc project staan mooie dingen op het programma, een mainnet in 2018, listing op exchange (geruchten, meld de beheerder op telegram), die airdrops, 95% down van ath... Zit er nu vuistdiep in.
Voor prl nog geen nieuws, ik houd m'n hart vast voor de dump als ze live gaan met het nieuwe token.
Zou het prl team hier iets tegen kunnen doen?
-binance listing aankondigen, zou dat een dump kunnen voorkomen?
-beloven direct de 3mil valse tokens op te kopen en burnen?
Laatste twee weken een absurd hoog handelsvolume op kucoin, zelfde hoogtes als in januari, koers heeft "maar" +25% gedaan.
Bij het Dbc project staan mooie dingen op het programma, een mainnet in 2018, listing op exchange (geruchten, meld de beheerder op telegram), die airdrops, 95% down van ath... Zit er nu vuistdiep in.
Voor prl nog geen nieuws, ik houd m'n hart vast voor de dump als ze live gaan met het nieuwe token.
Zou het prl team hier iets tegen kunnen doen?
-binance listing aankondigen, zou dat een dump kunnen voorkomen?
-beloven direct de 3mil valse tokens op te kopen en burnen?
Staat wel laag nu , jahager1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 11:42:
gvt mooi instapmomentje. voor 50% erin. ik denk dat hij wel eens weer omhoog kan gaan
Hebben wij het hier toch maar goed voor elkaar. Zelfs als je 1 miljoen aan crypto zou hebben is het maximale tarief wat je betaald maar 5% over een deel van dat bedrag. Het enige nadeel dat wij hier hebben is de datum van 1 jan. Dat was dit jaar een nadeel met een BTC koers van ongeveer het dubbele van wat het nu is, qua alts nog een stap erger, maar het kan ook best weer eens een voordeel worden.Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 10:32:
Verwijderd
Tip: PHX. Kan geen bronvermelding geven, maar 1000 sat in komende 24 uur. Daarna YOYO naar 300 sat. Laatste keer kwam de chatter van deze gasten wel uit. Pas op, ik weet het ook niet. Ik hou ze scherp in de gaten.
Ook zou CLOAK binnenkort gedelist worden op Binance.
Happy trading
Happy trading
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Verwijderd Ik heb voor 0.25 BTC ingeslagen en een sell order een stuk onder de 1000 gezet, we gaan het wel zien
PHX heeft al een pump naar 1k sats gehad. Dat was vorige week, toen deed ie 200 nogwat procent. Is dit niet misschien oud nieuws ?Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:49:
Tip: PHX. Kan geen bronvermelding geven, maar 1000 sat in komende 24 uur. Daarna YOYO naar 300 sat. Laatste keer kwam de chatter van deze gasten wel uit. Pas op, ik weet het ook niet. Ik hou ze scherp in de gaten.
Happy trading
YOYO staat trouwens op 600 sats.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
In het ergste geval verkoop ik ze vanavond ofzo weer, stond nu op -6%, heeft vannacht de 506 aangetikt, net op 434 gekocht, dus kan los van de genoemde pump sowieso nog wel iets worden.Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:31:
@Taro, zelf wacht ik nog even af. Eerst stijging zien dan pas geloven
Verwijderd
Klopt helemaal. Nieuws is van vandaag 12.15 op chinees darkweb. (.onion) registratie aldaar kost wel 0.1 BTC, maar dat houd gelukkig de boel kleinschalig. Weet niet of je interesse hebt en goed Chinees kunt lezen? Wil best PM sturen, maar delen aan derden wordt eigenlijk niet getolereerd.
YOYO bedoel ik overigens flinke dump, maar dat is al langzaam zichtbaar
YOYO bedoel ik overigens flinke dump, maar dat is al langzaam zichtbaar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2018 16:38 ]
Wat denk je zelfVerwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:37:
goed Chinees kunt lezen?
Ben benieuwd wat er gebeurt. Zou leuk zijn als ze er voor gaan. Sowieso is zaterdagavond rond 21:00 tot 23:00 vaak pumpavond, dus het zou goed kunnen.
Edit: YOYO dump dus, klein detail
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 03-11-2018 16:40 ]
Fuck it ik doe mee #yoloVerwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 15:49:
Happy trading
Verwijderd
Als morgen dit werkelijk waarheid is dan zal ik meer hier delen. Verzoek is dan wel om het hier te houden aub.
We gaan het zienVerwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 16:42:
Als morgen dit werkelijk waarheid is dan zal ik meer hier delen. Verzoek is dan wel om het hier te houden aub.
Bij zulke dingen vraag ik mij soms af of het geen misinformatie is. Dus een dump van PHX en een pump van YOYO. Wel vaag als PHX weer gepumpt gaat worden. Die is van 200 sats naar 1000 gegaan en staat nu rond de 400. Nog steeds op 100% dus na vorige week een pump gehad te hebben.
Hoop dat het klopt wat je zegt, zou leuk zijn
Klinkt erg als vorige week maar gokje kan nooit kwaad 😀
Al 6 dagen vrijwel stilstand op mijn alts. Nog gekker: Cryptopia stijgt vandaag best weer lekker, maar Binance daalt even hard (dus in totaal een beweging van 0).
ik ben net ingestapt, alleen niet met 4 BTCVerwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:20:
Als we PHX 440 aantikken stap ik ook in met 4 BTC, eerder niet.
we shall see
hoop alleen dat ze in stappen naar boven gaan, en niet in een dikke pump
[ Voor 13% gewijzigd door sourcecode op 03-11-2018 17:24 ]
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Waarom niet al eerder met een (klein) gedeelte @Verwijderd?
Boven de 425 stap ik ook met de rest in en stuur ik mijn Coinbase BTC ook naar Binance
Edit: Ik had nog "wat" HOT gekocht op Bitcoinmeester, die is +6% gegaan
Boven de 425 stap ik ook met de rest in en stuur ik mijn Coinbase BTC ook naar Binance
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 03-11-2018 17:26 ]
Haha heerlijk gevalletje fomo bij ons allen. Nou kom op phoenix laat ons niet in de steek!
HOT is met een beetje geduld wel leuk mee te verdienen. Buy order op 16 sats en 5 dagen later word je sellorder op 17 sats gevuld haha
HOT is met een beetje geduld wel leuk mee te verdienen. Buy order op 16 sats en 5 dagen later word je sellorder op 17 sats gevuld haha
[ Voor 43% gewijzigd door PHPResource op 03-11-2018 17:33 ]
De vorige keer duurde de pump 4 uur. Van 19:00 tot 23:00 ongeveer.sourcecode schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:24:
[...]
hoop alleen dat ze in stappen naar boven gaan, en niet in een dikke pump
Haha ja dat ging hard. Er al uit of wacht je af?Verwijderd schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:39:
Au dat deed pijn.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gelukkig zat ik ook voor een mooi bedrag in YOYO
Op het moment dat PHX omlaag ging deed YOYO een pumpje. Exact het tegenovergestelde dus van wat er zou moeten gebeuren. Nou was beide maar een klein beetje omhoog en omlaag, maar toch.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nu andersom. Een PHX/YOYO pair is wenselijk op BinancePilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:42:
Op het moment dat PHX omlaag ging deed YOYO een pumpje. Exact het tegenovergestelde dus van wat er zou moeten gebeuren. Nou was beide maar een klein beetje omhoog en omlaag, maar toch.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Mijn BTC is onderweg (duurt al even...), die gaat in YOYO, niet PHX.Viss schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:00:
PHX naar 300, YY 1000.... ?
Je zou bijna verwachten dat het er 1 is die nu al omhoog is aan het gaan.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Wisten jullie al dat BTC best wel traag is? 
Gelukkig, na 32 minuten al 1/2 confirmations! Waarschijnlijk wacht CB lang met verzenden.
Gelukkig, na 32 minuten al 1/2 confirmations! Waarschijnlijk wacht CB lang met verzenden.
[ Voor 57% gewijzigd door Taro op 03-11-2018 18:17 ]
Wegens saaie zaterdag doe ik mee en zet een schamel bedragje in op PHX ... gekocht op 432.
Laatste tijd bij mij 3 kwartier ongeveer.Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:10:
Wisten jullie al dat BTC best wel traag is?
wil iemand de stop terug in het putje bij GVT stoppen. dit is toch om te janken
Nog even niet ... als mijn PHXjes maal 2 gaan, koop ik GVT terug.hager1 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:19:
wil iemand de stop terug in het putje bij GVT stoppen. dit is toch om te janken
Daarna mag hij tot in de hemel.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
37 minuten, nu binnen. Maar, Coinbase wacht denk ik ook wel zo'n 15 minuten met verzenden als ik het verschil in tijd tussen withdrawal en deposit van Coinbase Pro en Binance vergelijk. Dus 22 minuten vermoed ik. Traag, maar, niet extreem.
Bij mij vanaf litebit. Daar zit ook een vertraging in vermoed ik.Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:23:
[...]
37 minuten, nu binnen. Maar, Coinbase wacht denk ik ook wel zo'n 15 minuten met verzenden als ik het verschil in tijd tussen withdrawal en deposit van Coinbase Pro en Binance vergelijk. Dus 22 minuten vermoed ik. Traag, maar, niet extreem.
Al een hele tijd geleden dat ik BTC kocht. Ik zie dat Bitcoinmeester nieuw is?Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 17:25:
Waarom niet al eerder met een (klein) gedeelte @Verwijderd?
Mag ik zo vrij zijn te informeren naar jullie ervaringen met bijkopen in deze dagen? Zijn bitonic, btcdirect & meesterbitcoin gelijk of zijn er redenen om een voorkeur te hebben? Dank!
MacBook Pro M4 iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra Apple Watch Ultra
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
@Verwijderd Anders vertel je ze even in het Chinees dat een Nederlandse pumpgroep PHX naar 1200 sats gaat pumpen en YOYO naar 1000 and beyond.
Cashen wij lekker uit op 990 en 990, blijven zij met de bags zitten. Een soort anti-P&D groep dus eigenlijk.
Cashen wij lekker uit op 990 en 990, blijven zij met de bags zitten. Een soort anti-P&D groep dus eigenlijk.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik kijk iedere keer als ik inkoop op Anycoindirect, Litebit, Coinbase, Bitcoinmeester en Bitonic welke de goedkoopste is.Jenzo schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:32:
[...]
Al een hele tijd geleden dat ik BTC kocht. Ik zie dat Bitcoinmeester nieuw is?
Mag ik zo vrij zijn te informeren naar jullie ervaringen met bijkopen in deze dagen? Zijn bitonic, btcdirect & meesterbitcoin gelijk of zijn er redenen om een voorkeur te hebben? Dank!
Voordeel van Bitcoinmeester is dat ze direct bij Binance inkopen en het in hun wallet laten staan. Geen fee's om te verzenden dus in eerste instantie en als je vaak genoeg inkoopt krijg je een mooie korting van 2,5%.
Verzend je het daarna alsnog, dan krijg je wel een fee om de oren...
Verder natuurlijk een verschil in aanbod van de verschillende coins, dus erg afhankelijk van wat je wil aankopen en wanneer...
Bij aankoop zijn de meeste vrij goed te doen qua fee's. Meestal zo'n 0.5 tot 1%. Bij verkoop is het heel anders. De bedrijven zeggen vaak heel trots dat ze minder dan 1% rekenen, maar bij verkoop is het tot wel 3 of zelf 4% soms. Mocht je willen verkopen is het dus heel goed opletten.Jenzo schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:32:
[...]
Al een hele tijd geleden dat ik BTC kocht. Ik zie dat Bitcoinmeester nieuw is?
Mochten we straks weer pumps gaan zien nog even een waarschuwing. De vorige 2x dat de boel begon te pumpen was er 1 coin die doorging naar 50% en nog flink meer. Helaas waren er toen ook zo'n 4 coins die ook gingen pumpen maar niet verder dan zo'n 20 tot 30% kwamen voordat ze net zo hard weer terug gingen naar waar ze vandaan kwamen. Dit kan binnen 10 minuten zo gaan. Mocht er dus iets op +15% staan in 5 of 10 minuten is er een prima kans dat er binnen 2 minuten 10% of meer vanaf gaat. Erg oppassen dus dat je niet op 15% of wat dan ook in de plus er dik in gaat.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
YOYO doet het beter dan PHX. Wat denken jullie, 100% op 1 van de 2 richten of 50/50 verdelen?
Ik richt me toch op beidenTaro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:52:
YOYO doet het beter dan PHX. Wat denken jullie, 100% op 1 van de 2 richten of 50/50 verdelen?
Er is nu nog niets te zien maar dat kan snel gaan
[ Voor 10% gewijzigd door dimdam op 03-11-2018 18:58 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb 0.25 BTC in PHX en een meerderheid in YOYO zitten, vooralsnog een goede keuze, maar ik heb nu een stop loss op beide staan om te voorkomen dat we er in worden geluisd door de Chinezen
Een andere ding wat we eerder zagen is dat een hoop low volume coins net voordat de pump begint gaan stijgen. Dat zijn dus je mensen zoals jij en ik die inkopen. Zodra het echter bekend is welke coin echt gepumpt wordt zakken ze net zo hard weer in. Een stijging van 2 tot 5% voordat de pump begint zegt dus niets. Dit nog los van de 20% pumps die net zo hard weer dumpen. Het blijft heel tricky en voorspellen welke coin echt gaat pumpen is niet te doen.Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:52:
YOYO doet het beter dan PHX.
Wegens dat ik een heilig vertrouwen heb in de Chinezen (mijn aliebestellingen gingen ook goed), heb ik heel optimistisch mijn sellorder op 990.Taro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 18:58:
[...]
Ik heb 0.25 BTC in PHX en een meerderheid in YOYO zitten, vooralsnog een goede keuze, maar ik heb nu een stop loss op beide staan om te voorkomen dat we er in worden geluisd door de Chinezen. Beide staan open op een scherm, als ze stijgen dan stel ik sell orders in boven de huidige prijs, vooralsnog staan de sell orders lager dan de huidige prijs ter bescherming van de Nederlandse economie.
Voor PHX dat is.
Maar van mij mogen die Chinezen wel los naar boven nu.
Om die reden voor vanavond op een paar bescheiden bags sell orders van +50-75% en een plukje in PHX en YOYO voor de gok
Stilte voor de storm ... ssstttt ...PHPResource schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:03:
Phx weer richting 24h low 😂
Ik heb stiekem afgeluisterd ergens in het geniep. MDA wordt gepompt
.... 😏🤑🤑🤑🤑🤑🤪🤪🤪
.... 😏🤑🤑🤑🤑🤑🤪🤪🤪
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Toch mooi dat stablecoin PAX op Binance een new 24h low kan hebben. Mooie wereld
Mij maakt het geen bal uit eerlijk gezegd maar het staat er wel als punt1 bij de regels hier.Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
Misschien moeten ze de regels maar aanpassen
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 03-11-2018 20:22 . Reden: typo ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gelukkig zit er een groot verschil tussen het initiëren van een pump en het aangeven dat er mogelijk een pump aankomt (dit laatste is hier het geval).RaptorXS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:21:
[...]
Mij maakt het geen bal uit eerlijk gezegd maar het staat er wel als punt1 bij de rgels hier.
Misschien moeten ze de regels maar aanpassen
Aanpassen, strict bestaat niet.
Ik pump vanavond iemand vol.
Is dat ook verboden?
😏
Is dat ook verboden?
😏
Met lood? LIjkt me welSam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:27:
Is dat ook verboden?
😏
Zolang je hij/zij niet initieert is het geen probleem volgens mij.Sam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:27:
Is dat ook verboden?
😏
Rookworst zonder r is ook worst.
opblaasbaar?Sam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:27:
Is dat ook verboden?
😏
Prepare for the next ATH
Zag net TUSD/USDT ook voorbij komen als 24h lowTaro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:19:
Toch mooi dat stablecoin PAX op Binance een new 24h low kan hebben. Mooie wereld
Zie net weer dat KEY lekker bezig is geweest vandaag. Vorige keer de run gemist, straks eens een verkoop order plaatsen en kijken of ik nu wel ietsje winst kan pakken.
Als je gewoon netjes betaald is dat in NL gewoon legaal hoor.Sam2013 schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:27:
Is dat ook verboden?
😏
Baal nog steeds dat ik een weekend weg was toen KEY naar de 600 Sats ging. Had graag mijn zakje "geleegd" om er later 6 x zoveel terug te kopen. Maar ja, soms zit het even tegen...
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Er is ook een vorm waarbij je gewoon toestemming kunt hebben zonder te hoeven betalen hoorPilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:50:
[...]
Als je gewoon netjes betaald is dat in NL gewoon legaal hoor.
Is het zaterdagavond ofzo? Vol pumpen, zakjes legen... Ik hou het alleen bij dumpen als het zover komt met PHX of YOYO...
Daar ben ik mij van bewustTaro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:56:
[...]
Er is ook een vorm waarbij je gewoon toestemming kunt hebben zonder te hoeven betalen hoor
Tussen nu en 23:00 zou de normale tijd zijn voor de pump. Als het tenminste gedaan wordt door de zelfde gasten als de vorige 2x.Ik hou het alleen bij dumpen als het zover komt met PHX of YOYO...
Volume van dbc was de laatste 2 dagen weer wat gedaald, maar neemt nu weer behoorlijk toe.raq schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 13:22:
Is die raq weer met z'n dbc geshill:
yep ik heb ze de deur uit gedaan met klein verlies en ze in LINK gestoptPilatuS schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 21:41:
YOYO doet jojo en geeft mij geen FOMO.
Prepare for the next ATH
Mooie tip, had nog wat USDT die ik mooi heb ingewisseld voor PAXTaro schreef op zaterdag 3 november 2018 @ 20:19:
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!