Administreer in ieder geval voor jezelf wat je op 1 januari hebt, dat is het belangrijkste. Het komt echt niet op het laatste tientje aan, al helemaal niet als je nog onder de grens zit.
Ik heb screenshots met de waarde van coins die had op 1 jan. (Wel de laagste koers van die dag natuurlijk) Verder ook andere screenshots en logs van programma's. Ik weet precies, met bewijs wat ik op 2 jan aan crypto waarde had. Hoe meer info hoe beter, maar op zijn minst moet je weten wat de waarde op 1 jan van alles wat je hebt precies was.DAMAGE schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:47:
[...]
Dus gewoon op 1 januari een screenshot maken van je Delta app waar alles in staat, dat de dag erna met een kater documenteren in een documentje en klaar is kees?
Aantonen is 1 ding. Het begint bij eerlijk opgeven wat je hebt. Als je dat gewoon op de juiste manier doet en zoveel mogelijk bewijs hebt komt het vast wel goedSon Gohan schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:48:
[...]
Thanks voor de tip en hoe zou het met Airdrops zitten? Deze kan je moeilijk aantonen via logs of iets toch?
De belastingdienst kan natuurlijk heel weinig zien. Ze kunnen wel bijvoorbeeld zien dat jij op 4 juni voor 5k via Ideal gekocht hebt bij bedrijf X. Dan weten ze dus ook wel dat dit geld in crypto is gegaan en dan is het aan jou om aan te tonen hoe en wat. Stel je hebt voor 20k bij Bitonic gekocht via Ideal dan weten hun dus dat jij op 1 jan voor een heel dik bedrag aan BTC zou moeten hebben. Als ze hier naar vragen is het aan jou om aan te tonen hoe en wat. Het hoeft waarschijnlijk niet allemaal helemaal perfect, maar wel iets om op te letten als je er mee bezig bent
Was hiervan nog niet echt bewust. Maar nu wel in iedergeval meer.PilatuS schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 23:53:
[...]
Ik heb screenshots met de waarde van coins die had op 1 jan. (Wel de laagste koers van die dag natuurlijk) Verder ook andere screenshots en logs van programma's. Ik weet precies, met bewijs wat ik op 2 jan aan crypto waarde had. Hoe meer info hoe beter, maar op zijn minst moet je weten wat de waarde op 1 jan van alles wat je hebt precies was.
[...]
Aantonen is 1 ding. Het begint bij eerlijk opgeven wat je hebt. Als je dat gewoon op de juiste manier doet en zoveel mogelijk bewijs hebt komt het vast wel goedZorg in ieder geval dat het aannemelijk is wat je opgeeft met zoveel mogelijk info. Dat er dan 1 of andere coin niet helemaal klopt is mogelijk niet zo'n probleem als de bedragen gewoon netjes kloppen.
De belastingdienst kan natuurlijk heel weinig zien. Ze kunnen wel bijvoorbeeld zien dat jij op 4 juni voor 5k via Ideal gekocht hebt bij bedrijf X. Dan weten ze dus ook wel dat dit geld in crypto is gegaan en dan is het aan jou om aan te tonen hoe en wat. Stel je hebt voor 20k bij Bitonic gekocht via Ideal dan weten hun dus dat jij op 1 jan voor een heel dik bedrag aan BTC zou moeten hebben. Als ze hier naar vragen is het aan jou om aan te tonen hoe en wat. Het hoeft waarschijnlijk niet allemaal helemaal perfect, maar wel iets om op te letten als je er mee bezig bent
Even uitzoeken wat het op 1 jan van dit jaar en eventueel vorige jaren was. Verder voortaan op 1 jan even wat dingen noteren met wat screenshots en dan zit je goedSon Gohan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 00:03:
[...]
Was hiervan nog niet echt bewust. Maar nu wel in iedergeval meer.
Hebben jullie ook wel eens dat je een coin niet kunt verkopen met de Binance app? Dan geeft zegt de app insufficiënt balance, ook al probeer je 25% te verkopen via een limit order. Vrij irritant
Moet het ook nog eens druk gaan worden lol.daboemann schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:34:
Hebben jullie ook wel eens dat je een coin niet kunt verkopen met de Binance app? Dan geeft zegt de app insufficiënt balance, ook al probeer je 25% te verkopen via een limit order. Vrij irritant
Ik zie in ieder geval dat EOS weer uit zn dal van afgelopen maandag is. Damage restored.
Edit: heel veel gaat goed zie ik. Voor nu.
[ Voor 4% gewijzigd door Klaas25 op 01-11-2018 07:49 ]
Regelmatig binance gedoe idd, ik hoop dat er een exchange komt die beter presteert.daboemann schreef op donderdag 1 november 2018 @ 07:34:
Steem grafiek ziet er heel goed uit trouwens. Even instappen
[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 01-11-2018 07:55 ]
Oftewel: koop ze, zodat jij ze weer kwijt kan met dikke winst?
Vers van de pers, voor de liefhebbers:
Bron: https://bitcoinmagazine.n...llar-aan-bitcoin-via-otc/Grote investeerders kochten in de afgelopen maand voor bijna 1 miljard dollar aan Bitcoin via OTC
Vraag me af wat er gaat gebeuren als initiatieven zoals die van Bakkt door gaan. Volgens mij gaan die namelijk vooralsnog alleen over Bitcoin (BTC). Zouden de alts dan als bij de vorige bull runs harder stijgen dan BTC (net als harder dalen in een bear market), of zouden ze juist minder populair worden omdat iedereen in BTC springt?RaptorXS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:54:
Vers van de pers, voor de liefhebbers:
[...]
Bron: https://bitcoinmagazine.n...llar-aan-bitcoin-via-otc/
Verwijderd
Nou nee, zit er al een tijdje in.... Was een scam coin toen takeover en doet het nu al 4 maanden fantastisch....TuutjDrie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 09:46:
[...]
Oftewel: koop ze, zodat jij ze weer kwijt kan met dikke winst?
Komt nog mobile wallet dit jaar, listing op twee exchanges, en coinburn van 1.1 miljoen coins van de scam premine.....
Zit dus wel wat gedachten achter.....
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2018 10:14 ]
Sommige men een laten het door een accountant doen, wat is precies het voordeel hiervan?PilatuS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 00:08:
[...]
Even uitzoeken wat het op 1 jan van dit jaar en eventueel vorige jaren was. Verder voortaan op 1 jan even wat dingen noteren met wat screenshots en dan zit je goedVoor mij is het nog geen 5 minuten werk. Ik maak wat screenshots en noteer netjes wat de totale waarde is op 1 jan. Gooi die info in een map en maak een backup, probleem opgelost
Het eerste. Zodra BTC weer richting de 20K gaat, komt er weer veel nieuw geld de markt op. Die bekijken het als volgt: ik kan 0,0x BTC kopen of 50-100 of zelf 1000 goedkopere voor hetzelfde geld. Dat is m.i. de reden dat bij de vorige bullrun coins als TRX en XVG zo hard stegen. Veel coins voor je geld klinkt als een goede deal als beginner.daboemann schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:05:
[...]
Vraag me af wat er gaat gebeuren als initiatieven zoals die van Bakkt door gaan. Volgens mij gaan die namelijk vooralsnog alleen over Bitcoin (BTC). Zouden de alts dan als bij de vorige bull runs harder stijgen dan BTC (net als harder dalen in een bear market), of zouden ze juist minder populair worden omdat iedereen in BTC springt?
Ik heb een klein tegoed staan op https://www.coinbase.com/
Alleen als ik nu naar die site ga, dan zie ik een wit scherm met bovenaan een blauwe balk.
Wat zou dat kunnen zijn ?
Getest met chrome, ie en firefox.
Bij alle 3 hetzelfde scherm
Alleen als ik nu naar die site ga, dan zie ik een wit scherm met bovenaan een blauwe balk.
[ Voor 15% gewijzigd door Speedy_Gonzalez op 01-11-2018 10:31 ]
Bij mij werkt de site prima. Zit je op je werk, wellicht wordt die site geblokkeerd door het bedrijfsnetwerk.Speedy_Gonzalez schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:29:
Ik heb een klein tegoed staan op https://www.coinbase.com/
Het uitzoekwerk moet je toch echt zelf doen,hij zal de saldi bij je opvragen. Daarna zet hij het in een overzicht zetten, en dan is hij klaar. In het ergste geval zal hij hiervoor ook nog kosten in rekening brengen, afhankelijk van hoe jij de gegevens aanlevert. Maar dat is echt niet moeilijk,schrijf het desnoods uit op papier als je niet heel handig bent met Excel. Vind het persoonlijk erg zonde om dit aan een accountant over te laten.Son Gohan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
[...]
Sommige men een laten het door een accountant doen, wat is precies het voordeel hiervan?
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar NANO zal waarschijnlijk een klein pumpje krijgen door Hubio
Nee zit gewoon thuis....TuutjDrie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:42:
[...]
Bij mij werkt de site prima. Zit je op je werk, wellicht wordt die site geblokkeerd door het bedrijfsnetwerk.
Zie ook geen foutmeldingen ofzo
Die is gisteren toch al gelist?Slux schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:44:
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is maar NANO zal waarschijnlijk een klein pumpje krijgen door Hubio
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then they buy bitcoin
Ok Kuch,
Paar maandjes niet op Binance ingelogd en nu zie ik dus dat Bytecoin (BCN) niet meer listed is en ik deze enkel nog kan verplaatsen naar elders, heeft iemand hier een adresje (wallet
) waar ik ze naartoe kan sturen om vervolgens om te zetten naar een andere valuta?
Tweakers voor tweakers
Paar maandjes niet op Binance ingelogd en nu zie ik dus dat Bytecoin (BCN) niet meer listed is en ik deze enkel nog kan verplaatsen naar elders, heeft iemand hier een adresje (wallet
Tweakers voor tweakers
www.google.nl
Verwijderd
Je kan ze vanuit Binance naar elke willekeurige Bytecoin ondersteunende exchange sturen.MisteRMeesteR schreef op donderdag 1 november 2018 @ 13:26:
Ok Kuch,
Paar maandjes niet op Binance ingelogd en nu zie ik dus dat Bytecoin (BCN) niet meer listed is en ik deze enkel nog kan verplaatsen naar elders, heeft iemand hier een adresje (wallet) waar ik ze naartoe kan sturen om vervolgens om te zetten naar een andere valuta?
Tweakers voor tweakers
Dat snap ik maar ik hoef niet nóg een account eldersVerwijderd schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:10:
[...]
Je kan ze vanuit Binance naar elke willekeurige Bytecoin ondersteunende exchange sturen.
www.google.nl
Volgens mij vandaag hoor, maar het doet weinig zo te zien
https://www.huobi.com/en-us/exchange/?s=nano_btc
[ Voor 18% gewijzigd door Slux op 01-11-2018 14:20 ]
Ik heb geen accountantSon Gohan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
[...]
Sommige men een laten het door een accountant doen, wat is precies het voordeel hiervan?
Wij ook, maar dat komt omdat we een bedrijf hebben. Als we het zelf moeten doen zijn we er veel te veel tijd en geld mee kwijt en een grote kans dat we iets fout doen.Son Gohan schreef op donderdag 1 november 2018 @ 10:25:
[...]
Zero.
Verwijderd
Ah op die manier! Nee sorry kan ik je niet mee helpen.MisteRMeesteR schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:13:
[...]
Dat snap ik maar ik hoef niet nóg een account eldersDus als jij 'elders' een BCN wallet heb die nog openstaat voor wat BCN coins
![]()
![]()
Je mag ze naar mijn HitBTC account sturen (BCN adres):MisteRMeesteR schreef op donderdag 1 november 2018 @ 14:13:
[...]
Dat snap ik maar ik hoef niet nóg een account eldersDus als jij 'elders' een BCN wallet heb die nog openstaat voor wat BCN coins
![]()
![]()
code:
1
| 22dopjhPYboH7FyyfrkbFkipfnrtTNhQabSaUpUo8AYrajHypXtjfCzdi7ok6B5SQT6UXUtQgusruCoXbqUZm8VJAcgB11p |
dan zet ik ze wel weer om naar BTC.
Mijn PRL is verdwenen op kucoin Dacht laat hem staan voor swap , meer mensen met verdwenen coins ?
Ik denk dat je met PRL gewoon het beste kan wachten op een officiële announcement.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Tbh, vond ik het sowieso al gek dat Kucoin Oyster Pearl weer zichtbaar maakten terwijl er nog niks was veranderd aan de situatie. De enige reden zou dan zijn: dat mensen als ik, die buyorders hadden staan deze konden verwijderen.
Het Oyster-team moet (naar mijn idee): een nieuw bedrijf opzetten (merk) > vervolgens een nieuw smart contract maken> een snapshot nemen voor de coinswap (zo gunstig mogelijk, zonder slachtoffers te maken) > daarna moeten deze nieuwe PRL tokens gedistribueerd worden naar de PRL holders > dan kan Kucoin 'm weer listen zodat trading open kan gaan.
Hier mag van mij best wat dagen overheen gaan aangezien het toch wel belangrijk is dat dit netjes wordt geregeld. Maar denk dat we binnen een weekje wel weer beschikken over nieuwe, verse Oyster Pearl die naar de maan gaan tot ieders verbazing. Thats crypto.
Het Oyster-team moet (naar mijn idee): een nieuw bedrijf opzetten (merk) > vervolgens een nieuw smart contract maken> een snapshot nemen voor de coinswap (zo gunstig mogelijk, zonder slachtoffers te maken) > daarna moeten deze nieuwe PRL tokens gedistribueerd worden naar de PRL holders > dan kan Kucoin 'm weer listen zodat trading open kan gaan.
Hier mag van mij best wat dagen overheen gaan aangezien het toch wel belangrijk is dat dit netjes wordt geregeld. Maar denk dat we binnen een weekje wel weer beschikken over nieuwe, verse Oyster Pearl die naar de maan gaan tot ieders verbazing. Thats crypto.
https://tether.to/tether-banking-relationship-announced/
Daarbij dus ook nog deze brief van de bank zelf^
Tether Banking Relationship Announced
https://tether.to/wp-cont...2018/11/Tether-Letter.pdfThe acceptance of Tether Limited as a client of Deltec came after their due diligence review of our company. This included, notably, an analysis of our compliance processes, policies and procedures; a full background check of the shareholders, ultimate beneficiaries and officers of our company; and assessments of our ability to maintain the USD-peg at any moment and our treasury management policies. This process of due diligence, was conducted over a period of several months and garnered positive results, which led to the opening of our bank account with this institution. Deltec reviews our company on an ongoing basis.
Tether Limited is registered with the Financial Crimes Enforcement Network of the US Department of the Treasury and maintains the highest standards of AML/CFT procedures. USDT in the market are fully backed by US dollars that are safely deposited in our bank accounts.
Ik had van Litecoin wel meer pumpjes verwacht. Valt me vies tegen.
USDT to the moon!Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:49:
https://tether.to/tether-banking-relationship-announced/
[...]
[...]
https://tether.to/wp-cont...2018/11/Tether-Letter.pdf
Hiermee is alle FUD uit USDT(?)
De tijd leert of het tij keert
Naar mijn idee wel. Een bank die bevestigt dat alles klopt, dan kan je er nog weinig tegenin brengen. Maar er zullen wel grondige onderzoeken gedaan worden naar deze bank. Naar bijv. in hoeverre ze een betrouwbare status hebben/of ze schandalen hebben gehad in het verleden? etc. etc.raq schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:53:
[...]
USDT to the moon!
Hiermee is alle FUD uit USDT(?)
Edit: wat niet echt fair zou zijn trouwens. Zijn er banken te noemen die geen schandalen hebben begaan?
[ Voor 10% gewijzigd door Tominatie op 01-11-2018 16:57 ]
Ja zeker wel. Voor zover ik weet zijn er nog geen schandalen bekend van de landskrona een Zweedse bank, of nouja technisch eigenlijk Nederlands.Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:55:
[...]
Edit: wat niet echt fair zou zijn trouwens. Zijn er banken te noemen die geen schandalen hebben begaan?
Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:55[/message]:[/b]
[...]
Naar mijn idee wel. Een bank die bevestigt dat alles klopt, dan kan je er nog weinig tegenin brengen. Maar er zullen wel grondige onderzoeken gedaan worden naar deze bank. Naar bijv. in hoeverre ze een betrouwbare status hebben/of ze schandalen hebben gehad in het verleden? etc. etc.
[/quote]
Kan niet meer lang duren voor de bulls weer komen.
[Video: RODEIO]
[...]
Naar mijn idee wel. Een bank die bevestigt dat alles klopt, dan kan je er nog weinig tegenin brengen. Maar er zullen wel grondige onderzoeken gedaan worden naar deze bank. Naar bijv. in hoeverre ze een betrouwbare status hebben/of ze schandalen hebben gehad in het verleden? etc. etc.
[/quote]
Kan niet meer lang duren voor de bulls weer komen.
[Video: RODEIO]
Werden me eventjes 1,5 miljard XRPtjes verplaatst verdeeld over een paar transacties binnen een kwartier.
Wat is er loooooooos
Wat is er loooooooos
Ach, dat bewijst dat het geen crypto isKlaas25 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:37:
Werden me eventjes 1,5 miljard XRPtjes verplaatst verdeeld over een paar transacties binnen een kwartier.
Wat is er loooooooos![]()
Correct. Het is een digital asset.RaptorXS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:51:
[...]
Ach, dat bewijst dat het geen crypto is
jammer dat rlc niet ff wordt doorgepompt naar 50%
Prepare for the next ATH
Youtuber To The Lifeboats krijg gelijk!Klaas25 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:37:
Wat is er loooooooos![]()
En deze 61 Banks To Use Ripple XRP, Aragon Goes Live And MetaMask Mobile App
[ Voor 15% gewijzigd door Martine op 01-11-2018 19:19 ]
Heb hier vandaag al een link geplaatst over "gevestigde" partijen aka grote banken, die via OTC handel een belang opbouwen in BTC.
Ze kopen dus niet via de gevestigde beursen omdat het een prijsopdrijvend effekt zou geven daar het grote aantallen betreft.. De banken manipulatie van de BTC markt komt dus heel dicht bij als ze de BTC handel welvia de bekende beursen gaan doen.
Ze kopen dus niet via de gevestigde beursen omdat het een prijsopdrijvend effekt zou geven daar het grote aantallen betreft.. De banken manipulatie van de BTC markt komt dus heel dicht bij als ze de BTC handel welvia de bekende beursen gaan doen.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 01-11-2018 20:00 . Reden: typo ]
en wat gaat het resultaat hiervan zijn ? volgens jouRaptorXS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:00:
Heb hier vandaag al een link geplaatst over "gevestigde" partijen aka grote banken, via OTC handel een belang opbouwen in BTC.
Prepare for the next ATH
Geen idee, de banken willen geld verdienen toch dus hebben belang bij een hogere prijs.sourcecode schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:01:
[...]
en wat gaat het resultaat hiervan zijn ? volgens jou
Maar ze kunnen de prijs ook naar beneden manipuleren door met de aangeschafte aantallen BTC te gaan dumpen op de beursen en de prijs onderuit halen om goedkoper in te kopen.
ok maar dit hadden ze ook in maart, april kunnen doen toch ?RaptorXS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:04:
[...]
Geen idee, de banken willen geld verdienen toch dus hebben belang bij een hogere prijs.
Maar ze kunnen de prijs ook naar beneden manipuleren met de aangeschafte aantallen BTC te gaan dumpen op de beursen en de prijs onderuit halen om goedkoper in te kopen.
Prepare for the next ATH
Toen waren Bakkt en serieuzere goedgekeurde ETF's in de nabije toekomst nog niet echt een optie.sourcecode schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:05:
[...]
ok maar dit hadden ze ook in maart, april kunnen doen toch ?
RaptorXS schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:00:
Heb hier vandaag al een link geplaatst over "gevestigde" partijen aka grote banken, die via OTC handel een belang opbouwen in BTC.
De nieuwe Genesis Vision app is beschikbaar. Ziet er erg goed uit!
Mocht je niks te doen hebben. Je kan altijd ook naar deze livestream gaan luisteren:
YouTube: 10yr BTC | Didi | Misss Bitcoin | Cryptomichaël | BitcoinMeester | C...
Vader van de bitcoin familie zit er en ook Misss Bitcoin (en daar zijn er hier wel wat mensen fan van)
YouTube: 10yr BTC | Didi | Misss Bitcoin | Cryptomichaël | BitcoinMeester | C...
Vader van de bitcoin familie zit er en ook Misss Bitcoin (en daar zijn er hier wel wat mensen fan van)
Klopt, daarom is het ook onveiliger.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
zoals gezegd ik zit er behoorlijk diep inradem205 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:42:
De nieuwe Genesis Vision app is beschikbaar. Ziet er erg goed uit!
en de drop van afgelopen dagen is zoals het is.........
maar het komt goed op naar de 100$ per coin...........
Prepare for the next ATH
Jammer dat die offline is, was vermakelijk met McAffee.Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:43:
Mocht je niks te doen hebben. Je kan altijd ook naar deze livestream gaan luisteren:
En gelijk komt de GVT in bewegingsourcecode schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:54:
[...]
zoals gezegd ik zit er behoorlijk diep in
en de drop van afgelopen dagen is zoals het is.........
maar het komt goed op naar de 100$ per coin...........
Hij is nu weer back bij mij, tis wel grappig idd. Luister 'm op de achtergrond en ben ondertussen mijn tentamen aan het voorbereiden. Wel gek dat McAfee opeens de stream joinde, die man is echt overalRelBel80 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:05:
[...]
Jammer dat die offline is, was vermakelijk met McAffee.
@Tominatie
Die opmerking dat John McAfee volgens mij al aardig in de olie zat en waar ze om moesten lachen kwam van mij :-P. Geinig dit, thanks voor de link!
Die opmerking dat John McAfee volgens mij al aardig in de olie zat en waar ze om moesten lachen kwam van mij :-P. Geinig dit, thanks voor de link!
vanwege de mobiele app ? mooi toch komt goed
Prepare for the next ATH
Haha, was echt grappig dat McAfee opeens in de uitzending kwam. Ze pakken het wel leuk aan moet ik zeggen. Een klein publiek maar d'r zit zelfs een bandje die in de pauze gaat spelen.toilet_paper schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:11:
@Tominatie
Ik ga ook maar is een keertje kijken op Bitcoinmeester, die kerel komt op mij goed over.
Die app ziet er echt goed uit , en het idee erachter is ook goed , dat moet goed komen met de GVT koerssourcecode schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:13:
[...]
vanwege de mobiele app ? mooi toch komt goed
Verwijderd
Ik zit er ook nog in met mijn hodl potje en daytrade potje.dimdam schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:29:
[...]
Die app ziet er echt goed uit , en het idee erachter is ook goed , dat moet goed komen met de GVT koers
Bijna 40% van mijn pf is nu GVT.
Heb er echt vertrouwen in, zal me aankomend weekend even verdiepen en misschien gooi ik alles wel in een manager.
Ik vind het een mooi project en zoals bij iedere deadline weer blijkt wordt er daar echt hard gewerkt om de doelstellingen te bewerkstelligen.
Gaat die bitcoin nou eindelijk eens moonen? Begint wel langzamerhand wat opwaarts te gaan
Ik hoop trouwens dat we de 6.4k dan niet weer als besluiteloos tussenstation gaan zien maar wel ff flink eroverheen gaan. We hebben weer ff een kleine test gedaan van de 6.2k support. Die werd makkelijk gehouden en nu mogen we toch echt weer is flink omhoog.
Ik hoop trouwens dat we de 6.4k dan niet weer als besluiteloos tussenstation gaan zien maar wel ff flink eroverheen gaan. We hebben weer ff een kleine test gedaan van de 6.2k support. Die werd makkelijk gehouden en nu mogen we toch echt weer is flink omhoog.
RVN klimt gelukkig weer uit zijn dalletje. Zit ik ook alweer veel te lang in te koekhappen. Maar om te sellen moet 'ie nog ff doorklimmen.
Niet posten dit TP want dan zul je zien dat 'ie weer gaat zakken.
Ho ff straks ga ik nog gelijk krijgen dat we niet meer een sub 6k BTC gaan zien. Dat zou wat zijn zeg!Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:54:
Gaat die bitcoin nou eindelijk eens moonen? Begint wel langzamerhand wat opwaarts te gaan![]()
![]()
![]()
Ik hoop trouwens dat we de 6.4k dan niet weer als besluiteloos tussenstation gaan zien maar wel ff flink eroverheen gaan. We hebben weer ff een kleine test gedaan van de 6.2k support. Die werd makkelijk gehouden en nu mogen we toch echt weer is flink omhoog.![]()
[Afbeelding]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Poll: Stilte voor de storm? Wanneer komt de volatiliteit terug?
• Voor 4 november
• 4 november
• 5 november
• 6 november
• Na 6 november
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
• Voor 4 november
• 4 november
• 5 november
• 6 november
• Na 6 november
Tussenstand:
Ben ook geen fan van XRP, maar waarom zou dat per se zo moeten zijn?.oisyn schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:52:
Klopt, daarom is het ook onveiliger.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik ben ook maar weer eens ingestapt op $6350 in BTC. Uitbraak naar $7k lijkt aanstaande,
Dat is natuurlijk nogal een inkopper, er zijn bijzonder weinig dingen die meer energie als BTC verbruiken
Dat degene die de koers voorspellen een nieuw excuus hebben. Als ze gelijk blijven te hebben, dan wisten ze het uiteraard en was het door hun kennis en kunde. Zitten ze ernaast, dan komt het door 'manipulatie' van bijvoorbeeld de banken.sourcecode schreef op donderdag 1 november 2018 @ 20:01:
[...]
en wat gaat het resultaat hiervan zijn ? volgens jou
Het aantal validators is gelimiteerd, en er is geen incentive om het goed te doen. Als de meerderheid besluit te iets te doen (double spend of censuur), uit eigen beweging of onder druk (van bijvoorbeeld een overheid), dan kan dat.TomTorquay schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 01:05:
[...]
Ben ook geen fan van XRP, maar waarom zou dat per se zo moeten zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2018 08:56 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
4 november! mooi verjaardagscadeau!Chris.nl schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 00:05:
Poll: Stilte voor de storm? Wanneer komt de volatiliteit terug?
• Voor 4 november
• 4 november
• 5 november
• 6 november
• Na 6 november
Tussenstand:
[Afbeelding]
Zero.
Gister mijn Nano Ledger S geïnstalleerd! Mooi spul, ben er erg over te spreken. Was wel even spannend toen ik voor het eerst wat Ripples en Bitcoin naar de ledger toe stuurde, je hoopt natuurlijk dat je alles ook echt goed doet. Maar na een paar succenvolle transacties heb ik gelijk maar mn Bittrex account leeggetrokken. Alles staat nu koud, heb alleen nog wat alts op binance staan, maar die laat ik voor wat het is.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Imho is dit niets anders dan die twee andere verklaringen van derde partijen die verklaren dat er een hoeveelheid geld op een bankrekening staat. De kritische noot die je hierbij en bij de andere twee verklaringen kunt plaatsen is dat het op zich mogelijk is dat dat geld niet (allemaal) Tether toekomt of bedoeld is voor de backing van USDT.Tominatie schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:55:
[...]
Naar mijn idee wel. Een bank die bevestigt dat alles klopt, dan kan je er nog weinig tegenin brengen.
Maar ja, je tovert natuurlijk niet zomaar even $2 miljard uit de hoge hoed, dus het feit dat er geld ís zegt wat mij betreft al genoeg. Daarnaast, geen enkele van de andere fiatcoins (stablecoin is een misnomer, fiat is niet stabiel
There is no financial report framework w/r/t to audit conformity w/ a stabelcoin. So you can't perform an "audit." You must instead rely on a 3rd party to attest to whether an assertion (that there is a 1:1 peg) is accurate.
— Cameron Winklevoss (@cameron) 17 oktober 2018
Checkwjv schreef op donderdag 1 november 2018 @ 15:17:
[...]
Je mag ze naar mijn HitBTC account sturen (BCN adres):
code:
1 22dopjhPYboH7FyyfrkbFkipfnrtTNhQabSaUpUo8AYrajHypXtjfCzdi7ok6B5SQT6UXUtQgusruCoXbqUZm8VJAcgB11p
dan zet ik ze wel weer om naar BTC.
www.google.nl
Hij blijft maar gaan zeg. Kwam er gisteren avond achter dat mijn limit sell order was afgegaan (echt stom dat de Binance app geen notificatie geeft als dit gebeurd). Heb toen 7,5% winst gepakt. Dat was nu echter meer dan 20% geweest met de huidige stijgingtoilet_paper schreef op donderdag 1 november 2018 @ 22:54:
RVN klimt gelukkig weer uit zijn dalletje. Zit ik ook alweer veel te lang in te koekhappen. Maar om te sellen moet 'ie nog ff doorklimmen.
Goeie zetScreamGT schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:34:
Gister mijn Nano Ledger S geïnstalleerd! Mooi spul, ben er erg over te spreken. Was wel even spannend toen ik voor het eerst wat Ripples en Bitcoin naar de ledger toe stuurde, je hoopt natuurlijk dat je alles ook echt goed doet. Maar na een paar succenvolle transacties heb ik gelijk maar mn Bittrex account leeggetrokken. Alles staat nu koud, heb alleen nog wat alts op binance staan, maar die laat ik voor wat het is.
En schrik niet als je na paar minuten inactiviteit op je ledger opeens ziet staan: virus in numeris ofzo. Hahah
Schrok me wezenloos toen ik dat voor het eerst zag. Is een latijnse spreuk.
Staat achteraf gewoon ook op de ledger zelf lol.
[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 02-11-2018 11:58 ]
Nee, ging me meer om het principewjv schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 12:30:
[...]
Bedankt !
Pak m beet 1.5 euro, wil je dat nog terug ?
www.google.nl
Whales gonna whale
* MisteRMeesteR is goudvis
www.google.nl
Vires in numerisKlaas25 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:57:
virus in numeris ofzo.
[ Voor 12% gewijzigd door .oisyn op 02-11-2018 13:08 ]
Ik heb alles verwijdert aan apps en snelkoppelingen. Over 5 of 10 jaar wil ik weer eens kijken (tenzij natuurlijk weer op het journaal komt dat de btc de Neil Armstrong is onder de munten op de maan). Hopelijk kan ik over 10 jaar lekker blijven werken, maar misschien een dagje minder
Elke dag kost het gewoon tijd terwijl het een sinus is die wordt afgewerkt en sta ik na 1 week weer op wat ik vorige week stond.
drusloos schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:
Ik heb alles verwijdert aan apps en snelkoppelingen. Over 5 of 10 jaar wil ik weer eens kijken (tenzij natuurlijk weer op het journaal komt dat de btc de Neil Armstrong is onder de munten op de maan). Hopelijk kan ik over 10 jaar lekker blijven werken, maar misschien een dagje minderElke dag kost het gewoon tijd terwijl het een sinus is die wordt afgewerkt en sta ik na 1 week weer op wat ik vorige week stond.
Herkenbaar. Toevallig gisteren zelfde gedaan. Het levert te weinig op. Spul geparkeerd in iota. Verwacht er veel van. Eens kijken of het me lukt er niet meer naar te kijken (blijkbaar niet gezien dit bericht haha)
Je zou je eens moeten verdiepen in ARB.drusloos schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:31:
Ik heb alles verwijdert aan apps en snelkoppelingen. Over 5 of 10 jaar wil ik weer eens kijken (tenzij natuurlijk weer op het journaal komt dat de btc de Neil Armstrong is onder de munten op de maan). Hopelijk kan ik over 10 jaar lekker blijven werken, maar misschien een dagje minderElke dag kost het gewoon tijd terwijl het een sinus is die wordt afgewerkt en sta ik na 1 week weer op wat ik vorige week stond.
Hun automatic arbitrage bot geeft op dit moment een gemiddeld rendement van 0.72% per dag. Gemiddeld 22.8% per maand
Je koopt hun tokens daarmee voed je de bot en je krijgt elke dag payout, die kun je cashen elke dag of herinvesteren in de bot, waarmee je dus rente op rente genereerd. Als je dit eens een jaartje laat staan kun je passief een dikke boterham verdienen
Iets klopt er niet. 0.072% per dag = 2.18% per maand, niet 22.8%. Daarvoor moet je 0.69 per dag doen.alki schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:47:
[...]
Je zou je eens moeten verdiepen in ARB.
Hun automatic arbitrage bot geeft op dit moment een gemiddeld rendement van 0.072% per dag. Gemiddeld 22.8% per maand
Je koopt hun tokens daarmee voed je de bot en je krijgt elke dag payout, die kun je cashen elke dag of herinvesteren in de bot, waarmee je dus rente op rente genereerd. Als je dit eens een jaartje laat staan kun je passief een dikke boterham verdienen
nvmSpecy schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:54:
[...]
Iets klopt er niet. 0.072% per dag = 2.18% per maand, niet 22.8%. Daarvoor moet je 0.69 per dag doen.
[ Voor 11% gewijzigd door daboemann op 02-11-2018 15:08 ]
Ja. 1.00072 ^ 30 = 1.0218, dus 2.18%.
Andersom, 1.28 ^ (1/30) is dat andere getal dat ik noemde.
Totdat meer en meer mensen gebruik maken van dezelfde bot, en dus hetzelfde trading algorithme. Dan zijn dit soort rendementen vaak niet meer mogelijk, simpelweg omdat er niet genoeg volume in de coins zit waar deze bots gebruik van maken.alki schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 14:47:
[...]
Je zou je eens moeten verdiepen in ARB.
Hun automatic arbitrage bot geeft op dit moment een gemiddeld rendement van 0.072% per dag. Gemiddeld 22.8% per maand
Echt goede winstgevende bots zijn niet publiekelijk beschikbaar, die houdt een goede programmeur / trader voor zichzelf.
Sorry ik heb me vertypt 0.73% is het gemiddeld
De token word meer waard zodra meer mensen instappen, de payout wel kleiner maar de winst blijft gelijk. En de bot kan met meer geld arbitrage doenTotdat meer en meer mensen gebruik maken van dezelfde bot, en dus hetzelfde trading algorithme. Dan zijn dit soort rendementen vaak niet meer mogelijk, simpelweg omdat er niet genoeg volume in de coins zit waar deze bots gebruik van maken.
[ Voor 84% gewijzigd door alki op 02-11-2018 15:29 ]
Heyheyheeeeeyyyy
We are coming and we are coming in waves. We are starting to actually go all over the world. Let me tell you guys that I started 137 days ago, with only 25 thousand six hundred and ten dollars and right now I am reaching one hundred and forty THOUSAND dollars!
So GUYS, let me tell you: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE ARB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo'n bot is denk beter om vandaan te blijven. Rendement van tegen de 1% per dag bestaat niet. Niet elke trade kan goed gaan namelijk, je kan niet elke dag geluk hebben. Na het Oyster debacle kan ik 't voortaan beter iets veiliger spelen.
Stratis doet het wel goed vandaag! Jeej
We are coming and we are coming in waves. We are starting to actually go all over the world. Let me tell you guys that I started 137 days ago, with only 25 thousand six hundred and ten dollars and right now I am reaching one hundred and forty THOUSAND dollars!
So GUYS, let me tell you: I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE ARB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo'n bot is denk beter om vandaan te blijven. Rendement van tegen de 1% per dag bestaat niet. Niet elke trade kan goed gaan namelijk, je kan niet elke dag geluk hebben. Na het Oyster debacle kan ik 't voortaan beter iets veiliger spelen.
Goed nieuws voor fans van IOTA en ledger: https://coingape.com/ledger-nano-s-announces-support-iota/
Wie heeft het al geprobeerd? ;-)
Wie heeft het al geprobeerd? ;-)
Is that you, Carlos?Tominatie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:39:
Heyheyheeeeeyyyy
De PRL-soap kan je zomaar nog 10 keer overkomen. Dat verzin je niet.Tominatie schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 15:39:
Heyheyheeeeeyyyy
Desalniettemin blijf ik er in zitten omdat ik geloof in het idee. En als er een grote sell-off komt koop ik hoogstwaarschijnlijk nog bij ook.
Als het team verder kan met een geswapte coin en elke vorm van anonimiteit van zich afgooit, komt dat wel weer aardig oo zijn pootjes terecht denk ik.
@burnebie Ik blijf er ook zeker inzitten hoor. Kijk als het hele team een exit scam had gedaan was 't anders geweest, maar dat is niet het geval. Daarnaast besteden ze echt enorm veel tijd aan vragen. Ik heb persoonlijk via telegram ook contact opgenomen en ze reageren snel en duidelijk. Het idee achter Oyster is nog steeds top en daar hebben ze Bruno niet voor nodig.
Al met al, ik heb nog een mooi aantal BTC op kucoin staan en daarmee koop ik de dip. Ik hoor veel verhalen over een enorme sell-off blabla, dus hoop dat ik in de paniek nog wat cheap tokens kan kopen.
Kucoin en cryptopia zijn erg betrokken en helpen mee aan de transitie, dat is ook erg netjes van hun. Ze laten ons gelukkig niet in de steek. "Kucoin and Cryptopia are working with us on the transition and will be supporting the new token. The old PRL will not be back, at least on Kucoin
Ik kreeg net een bericht van een team-lid dat de snapshot al is genomen. - dus het is slechts een kwestie van tijd voor we onze nieuwe tokens ontvangen.
De prijs op CMC is natuurlijk onzinnig en niet representatief maar het ziet er wel geinig uit inderdaad haha.
Heb zelf wel enorm veel zin in de volatiliteit en actie bij het live gaan, het wordt een veldslag met diepe dalen en hoge toppen.
Al met al, ik heb nog een mooi aantal BTC op kucoin staan en daarmee koop ik de dip. Ik hoor veel verhalen over een enorme sell-off blabla, dus hoop dat ik in de paniek nog wat cheap tokens kan kopen.
Kucoin en cryptopia zijn erg betrokken en helpen mee aan de transitie, dat is ook erg netjes van hun. Ze laten ons gelukkig niet in de steek. "Kucoin and Cryptopia are working with us on the transition and will be supporting the new token. The old PRL will not be back, at least on Kucoin
Ik kreeg net een bericht van een team-lid dat de snapshot al is genomen. - dus het is slechts een kwestie van tijd voor we onze nieuwe tokens ontvangen.
De prijs op CMC is natuurlijk onzinnig en niet representatief maar het ziet er wel geinig uit inderdaad haha.
Heb zelf wel enorm veel zin in de volatiliteit en actie bij het live gaan, het wordt een veldslag met diepe dalen en hoge toppen.
"I believe in Oyster as a product, but I don't believe there will be a future to host it. I will program it since the program is a promise from me, but don't complain that Oyster isn't running when a banana costs $5,000."
Na deze uitspraak van Bruno zijn bananen echt een meme geworden in de Oyster community.
De eerste meme-site is al gecreëerd: https://www.bananablocks.com/
Na deze uitspraak van Bruno zijn bananen echt een meme geworden in de Oyster community.
De eerste meme-site is al gecreëerd: https://www.bananablocks.com/
'Bruno' is compleet van het padje.
Ik lees ook alles mee, maar het is triest dat iemand zo verward en angstig kan zijn.
Ik lees ook alles mee, maar het is triest dat iemand zo verward en angstig kan zijn.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!