Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 345 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.919 views

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Proficiat @Tominatie

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
TuutjDrie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:08:
[...]

Als het je dusdanig raakt, dan is de les: beter spreiden van je risico.
Mijn risico's zijn prima verspreid maar als iets in 1 klap niks meer waard is zal dat je altijd raken haha 8)7

1. Heb het grootste gedeelte van mijn holdings op de Ledger staan (BTC/altcoins)
2. Heb wat BTC op binance staan voor trading
3. Heb wat BTC op kucoin staan voor trading
4. Heb wat BTC op kraken staan omdat ik lui ben.

Mocht ik er niks meer van terugzien is dat jammer maar zal er niet wakker van liggen, dus het raakt me niet emotioneel en ook niet dusdanig financieel. :)

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:22
TuutjDrie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:08:
[...]

Als het je dusdanig raakt, dan is de les: beter spreiden van je risico.
Heeft natuurlijk niets met spreiding te maken. Het is gewoon serieus geld. Zeker voor een student.

• Tominatie
  • Niet online
burnebie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:18:
[...]

Heeft natuurlijk niets met spreiding te maken. Het is gewoon serieus geld. Zeker voor een student.
Zekers. Dan maar geen vakantie dit jaar :+
De hele zomer werken heb ik dat wel weer terugverdient _O-

Alhoewel het geld nog niet helemaal verdampt is natuurlijk; stel ik kwam niet in aanmerking voor de coinswap dan wel. Nu is het gewoon nog ff afwachten wat OPQ gaat doen als Kucoin de trading weer hervat. Denk dat de daling best wel mee zal vallen.

Maar opzich heeft hij wel gelijk. Ik had op kucoin niet gelijk al zoveel btc erin moeten pleuren terwijl die al -60% was gegaan, dan moet er een alarmbelletje afgaan van: "tom gozert, d'r is iets mis kerel!"
da's het leermomentje van dit alles. :P

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

kristof1234 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 13:49:
Ik volg de Bcash fork niet op nader voet. Niet echt zo enthousiast om me in te lezen in Bcash community, maar waarom zijn bitmex BCH/BTC futures -1% à +1% ten opzichte van spot price?

Kan je niet gewoon: short BCH/BTC @ bitmex, long BTC/BCH @ spot exchange, post-fork heb je: BCH1 en BCH2, undo hedge (sluit BCH/BTC future & BCH1/BTC long), je hebt nu gratis BCH2/BTC risk-free.

Er zal wellicht wel een gek zijn die hier iets voor geeft, of wordt er vanuit gegaan dat de fork sowieso niet ondersteund zal worden?
Klopt. minder dan 10% van het Bitcoin Cash ecosystem gaat zowel SV als ABC ondersteunen. En ik ken geen enkele Bitcoin Cash wallet of software die ALLEEN SV gaat ondersteunen.

Daarbij de mensen achter SV zijn 4 maanden lang accoord gegaan met de roadmap van ABC omdat praktisch op het allerlaatste moment van gedacht te veranderen.

De twee hoofd kerels achter SV zijn Calvin Ayre van coingeek, een Canadeze gok en poker biljardaire die twee miljard dollar waard is en Craig Steven Wright, de kerel die beweert dat hij Satoshi is maar het niet kan bewijzen. En die lezingen in Uganda geeft waarna hij tegen de mensen zegt dat hij meer geld heeft dan het hele land. Hij beweert ook dat hij 1 miljoen BTC heeft en 1 miljoen BCH en er zijn binnen de Bitcoin Cash gemeenschap maar een handjevol mensen die hem geloven.

Van de prominente mensen in Bitcoin Cash is het voornamelijk Ryan X Charles van yours.org en moneybutton die nog steeds gelooft dat CSW iets met Satoshi te maken had en Daniel Krawitz.

Zelfs Roger Ver is afstand aan het nemen van Calvin en CSW.

[ Voor 11% gewijzigd door Kain_niaK op 06-11-2018 15:50 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• burnebie
Tominatie schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 15:26:
[...]

Zekers. Dan maar geen vakantie dit jaar :+
De hele zomer werken heb ik dat wel weer terugverdient _O-

Alhoewel het geld nog niet helemaal verdampt is natuurlijk; stel ik kwam niet in aanmerking voor de coinswap dan wel. Nu is het gewoon nog ff afwachten wat OPQ gaat doen als Kucoin de trading weer hervat. Denk dat de daling best wel mee zal vallen.

Maar opzich heeft hij wel gelijk. Ik had op kucoin niet gelijk al zoveel btc erin moeten pleuren terwijl die al -60% was gegaan, dan moet er een alarmbelletje afgaan van: "tom gozert, d'r is iets mis kerel!"
da's het leermomentje van dit alles. :P
Tja....
Dat dan weer wel.
Wijze les en een goed verhaal voor later.

Edit: Bruno's PRL worden allemaal geblacklist.
Voor zover hij nog iets had.

[ Voor 4% gewijzigd door burnebie op 06-11-2018 15:49 ]

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Wel benieuwd waar we de volgende dagen heen gaan...Stijgen we verder ? Of vallen we terug naar beneden ?

• JoeriF84
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-02-2021
Misschien toch eerst nog een dipje nodig. Met de hele dag lekker tegen 6500 dollar aan staan prakken komen we er toch echt niet doorheen.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:38
Rebbelx schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:11:
Wel benieuwd waar we de volgende dagen heen gaan...Stijgen we verder ? Of vallen we terug naar beneden ?
of het wordt een jongetje of een meisje zoiets toch? :+

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:04
XLM is al sinds vanochtend de 4000 sats aan het testen. Ben benieuwd

En gebroken

[ Voor 9% gewijzigd door PHPResource op 06-11-2018 16:37 ]

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

JoeriF84 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:13:
Misschien toch eerst nog een dipje nodig. Met de hele dag lekker tegen 6500 dollar aan staan prakken komen we er toch echt niet doorheen.
Dat is precies hoe we door de vorige resistance zijn gegaan. Die hebben we een paar keer getest, toen zijn we steeds weer gezakt en uiteindelijk zijn we er doorheen gegaan. Maar over het algemeen ziet het er de laatste dagen best wel goed uit voor BTC als je het mij vraagt.

[ Voor 10% gewijzigd door DAMAGE op 06-11-2018 16:50 ]

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• burnebie
Pumpje, dumpje en weer verder sideways.

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23-11 06:45
PHPResource schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:16:
XLM is al sinds vanochtend de 4000 sats aan het testen. Ben benieuwd

En gebroken
*O* lekker veel groen vandaag!

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:05
Pumpje PHX? Sta al 10% in de plus. Ben benieuwd of dit door zet

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:13
daboemann schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:29:
Pumpje PHX? Sta al 10% in de plus. Ben benieuwd of dit door zet
Zie het net gebeuren , heb de vingers aan de knop :)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
TomTorquay schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:04:
[...]

Je kan toch nagaan hoe je coins de afgelopen 14 dagen hebben gepresteerd?
Dat je pf op Binance daalt maar op Cryptopia - ik zeg maar wat - stijgt, dat kan over zo'n periode van 14 dagen in principe niet. Je kunt wel eens wat tijdelijke verschillen krijgen tussen exchanges, maar niet over zo'n lange tijd gemeten. Tenzij je startpunt niet helemaal in de haak was natuurlijk.
Mja, met 230 verschillende coins is dat nogal lastig. Maar, ik denk dat ik er wel een beetje achter ben wat er aan de hand was (al snap ik nog niet goed wat er dan een paar dagen terug veranderd is): Ik heb vanmorgen maar eens sell (limit) orders op alles gezet op Binance om even uit te stappen, en ruim de helft is nog altijd niet verkocht. Ik zat in shitcoins waarin nog wel wat handel zat, maar die lijkt vrijwel nihil te zijn nu. Toen ik mijn lijstje met coins samengesteld heb heb ik de top 70 (qua trading volume) op Binance gepakt, ik denk dat een aantal coins daarvan niet meer in die top 70 staan.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Blijft interessant om die 20% pumps te zien zoals bij PHX en OST.

Van het weekend hadden we deze pumps ook precies zo. Even 20% en dan inzakken. Het is ook iedere keer weer zo'n 20%. Leuk als je zo'n pump kan pakken onder de 10%, maar liever onder de 5%. Zodra het boven de 15% komt is de kans heel erg groot dat de boel niet verder dan 20% gaat komen en het je geld kost. Vrijwel de enige uitzondering was de pump 2 weken terug die tot 200% ging, maar dat zien we dan ook niet vaak. 9 van de 10 pumps in 10 minuten komen niet verder dan die 20%, dat patroon is nu wel duidelijk.

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:04

ScreamGT

joejoe

PilatuS schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:01:
Blijft interessant om die 20% pumps te zien zoals bij PHX en OST.
OST *O*

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Specy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 18:56:
Mja, met 230 verschillende coins is dat nogal lastig.
In een Excel moet dat wel mogelijk zijn? Als je de moeite doet om in 230 coins te investeren dan is het maar een kleintje om ze proberen goed op te volgen, toch? Enfin, het blijft me nog altijd een raadsel waarom je in 230 coins investeert, daarmee haal je toch een hoop potentiële onduidelijkheid op de hals ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

230 coins is wel heel erg FOMO. Er zal maar een cointje moonen die je niet hebt....

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:23:
230 coins is wel heel erg FOMO. Er zal maar een cointje moonen die je niet hebt....
Zo denk jij er misschien over, maar dat hoeft niet zo te zijn. Hoeft niets met FOMO te maken te hebben als het een strategie is. Of dat nou de juiste strategie is of niet in een ander verhaal.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 21:23:
Het betreft een bot, niet een persoon die in 230 coins handelt. Ik zou een bot ook in zoveel mogelijk coins laten handelen, kost geen extra moeite, wel extra kansen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Buffster
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-03-2022
Taro schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:01:
[...]

Het betreft een bot, niet een persoon die in 230 coins handelt. Ik zou een bot ook in zoveel mogelijk coins laten handelen, kost geen extra moeite, wel extra kansen.
Ook extra risico's...

• wouter_va
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-11 00:02
Zijn hier mensen die meedoen aan de nOS token sale? Ik volg ze zijdelings al een tijdje, maar twijfel nog steeds of ik er enkele NEO wil aan riskeren.. Voor een toch met Nederland gelinkt project komt het hier niet echt aan bod ;)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Of juist niet, als je de pf waarde ook over 230 stuks verdeelt is het risico per coin kleiner, maar de kans groter dat je een keer wat overkomt. Gemiddeld waarschijnlijk hetzelfde, behalve dat je buiten de top 50-100 natuurlijk wel meer troep tegenkomt.

Edit: XRP gaat ook weer hard. Had ze vorige week niet moeten verkopen :(

Gisteren bij Blockport aangemeld. Is toch wel de goedkoopste om via Euro iets aan te schaffen. Na het uploaden van mijn rijbewijs met afgeplakt BSN werd ik afgekeurd. Toen aangegeven dat de Nederlandse overheid dit ook afraadt en dat ik dit bij vele andere brokers/exchanges ook heb gedaan. Binnen 5 minuten alsnog goedgekeurd d:)b

[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 06-11-2018 22:27 ]

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Taro schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 22:07:
[...]

Of juist niet, als je de pf waarde ook over 230 stuks verdeelt is het risico per coin kleiner, maar de kans groter dat je een keer wat overkomt. Gemiddeld waarschijnlijk hetzelfde, behalve dat je buiten de top 50-100 natuurlijk wel meer troep tegenkomt.
Dat, plus dat je niet met te veel geld in een bepaalde coin bezig wilt zijn omdat je anders zelf een verstoring van de markt gaat geven (en 230 coins betekent niet dat je die alle 230 de hele tijd hebt, in die groep van 230 moet je steeds kansen zoeken en op het goede moment kopen of verkopen).

Anyway, ik heb net even gekeken, en sinds 1 oktober heb ik 8.4% rendement gehaald (gerekend in Bitcoins). Da's niet veel vergeleken met eind vorig jaar/begin dit jaar, en ik zie hier ook steeds mensen die met 1 coin gigantische winsten pakken (maar wellicht ook verliezen? Hoewel die hier nauwelijks gepost worden). Anyway, mijn 8.4% is in ieder geval wel beter dan de markt (de kleinere shitcoins zijn in die tijd met 1.8% gestegen, alle andere coins samen met 0.8% gedaald). Tov vandaag 2 maanden geleden sta ik 14.1% in de plus. (Rond die tijd ben ik met die 230 coins begonnen).

[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 06-11-2018 22:27 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

BCH gaat ook voor de hoofdprijs, gelukkig gisteravond ingestapt :)

- Uitgestapt op 620,26 Dollar. Even aankijken... 63 Dollar per stuk winst in 24h, nice.

[ Voor 40% gewijzigd door Taro op 06-11-2018 23:02 ]

• Swaha
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-12-2024
Bijna alle top 20 coins stijgen vandaag behoorlijk, ik heb het idee dat deze groep gemiddeld gezien harder stijgt dan de rest. En dat vind ik een positief signaal. :)

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:38
Swaha schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 23:05:
Bijna alle top 20 coins stijgen vandaag behoorlijk, ik heb het idee dat deze groep gemiddeld gezien harder stijgt dan de rest. En dat vind ik een positief signaal. :)
Volgens crypto ed begint een bullrun met sterke alts die stijgen.
Wel opvallend dat de hele top-20 in de plus staat

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

BCH winst in BTC gestoken, ff duimen voor vannacht :z

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Heel mooi, al die groene cijfers, allemaal gratis geld!
Ben er dol op *O*

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:45
TomTorquay schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 09:14:
[...]

Ik ben gestopt met hem te volgen. Hij vertelt altijd hetzelfde riedeltje. En, zoals Pilatus zegt, de laatste maanden voelt hij de markt compleet niet meer aan.

Nu, dat november en december traditioneel sterke maanden zijn is natuurlijk geen geheim, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat een bull run in de stellingen staat. En sowieso, resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Ik volg hem ook al vrij lang. Ik volg hem nog steeds, puur omdat hij toch regelmatig met input komt die ik ergens een plaatsje geef bij het vormen van mijn eigen visie.
Aan voorspellingen die youtubers doen hecht ik doorgaans geen waarde. Voorspellingen doe ik zelf. Ik zie lui als Rastani puur als bron van informatie en waardeer daarnaast altijd andermans point of view, mits diegene er serieus in staat uiteraard.
Hij heeft inmiddels bij mij wel wat credits opgebouwd die ik niet zomaar terzijde schuif.
Bovendien is het lastig om je channel interessant te houden bij een dergelijke vlakke koers. Het in herhaling vallen zie je de laatste weken wel bij meerdere youtubers.
Bovendien bestaat altijd nog de kans dat hij het bij het rechte eind heeft, dat er geen dip tot 5.8k of lager meer volgt. Moet zeggen dat ik zelf ook steeds meer een 'bullish gevoel' krijg.

Een andere gast die ik dagelijks volg is The Moon (Carl heet 'ie). Nuchtere en sympathieke vent, niet gehinderd door bepaalde voorkeuren maar bekijkt de markt en algemene ontwikkelingen vanuit een neutraal point of view. Is trouwens wel erg somber gestemd over de toekomst, gezien de schuldenbergen die over de hele wereld alsmaar toenemen, maar daar kan 'ie best eens gelijk in hebben. Maar hij behandelt veel onderwerpen en artikelen en levert veel info over het gehele spectrum van het huidige monetaire systeem.
Ook een grote leverancier van input die bijdraagt aan het vormen van mijn persoonlijke sentiment :)

• RaptorXS
toilet_paper schreef op woensdag 7 november 2018 @ 00:04:
[...]

Een andere gast die ik dagelijks volg is The Moon (Carl heet 'ie). Nuchtere en sympathieke vent, niet gehinderd door bepaalde voorkeuren maar bekijkt de markt en algemene ontwikkelingen vanuit een neutraal point of view. Is trouwens wel erg somber gestemd over de toekomst, gezien de schuldenbergen die over de hele wereld alsmaar toenemen, maar daar kan 'ie best eens gelijk in hebben. Maar hij behandelt veel onderwerpen en artikelen en levert veel info over het gehele spectrum van het huidige monetaire systeem.
Ook een grote leverancier van input die bijdraagt aan het vormen van mijn persoonlijke sentiment :)
Het grotere geheel ben ik het geheel mee eens, de schuldenberg en de "war on cash" en oja, heb daar geen aluhoedje voor nodig. :)

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Hoe gaat het eigenlijk met ARK?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
hmr schreef op woensdag 7 november 2018 @ 00:15:
Hoe gaat het eigenlijk met ARK?
Dit is hun wekelijkse discussie tread op Reddit. Qua inhoud misschien niet enorm hoopgevend, maar wel een stuk levendiger qua posts dan mijn tunnelvisie coin.

• RaptorXS
Reaktie ING op mijn melding/klacht dat transacties gisteren niet goedgekeurd werden:

Contact opnemen over mogelijke fraude
6 nov. 2018
Geachte heer xxxxxxxxxxxxxx

Vandaag hebben wij tevergeefs geprobeerd om u telefonisch te bereiken over mogelijke fraude met uw Mijn ING. Wilt u hierover zo snel mogelijk contact met ons opnemen viaxxxxxxxxxxxxxxxxx? Wij zijn 7 dagen per week van 7.00 tot 24.00 uur bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxx
Directeur Fraudezaken & Cybersecurity
xxxxxxxxx
Manager Klantenservice Fraudezaken & Cybersecurity
8)7

• PilatuS
  • Niet online
Wat een gevecht zeg. Go bulls !

• Tominatie
  • Niet online
toch wel grappig om de markt steeds groener te zien kleuren. Je zou toch denken dat BTC binnenkort een pegel van een 50/100 dollar in 1 keer omhoog pakt. Beetje fomo jwzzzz

edit: voorspellende gave. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Tominatie op 07-11-2018 01:16 ]

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:14:
Je zou toch denken dat BTC binnenkort een pegel van een 50/100 dollar in 1 keer omhoog pakt.
Die komt er mogelijk snel aan. Als we door 6550 ish komen kan dat maar zo :)

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:16:
[...]

Die komt er mogelijk snel aan. Als we door 6550 ish komen kan dat maar zo :)
Daar is ie al haha

edit: nu hopen dat het doorzet. Want hij daalt gelijk pleuris hard weer terug. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Tominatie op 07-11-2018 01:17 ]

• Midacmm
Nu dus lol

• PilatuS
  • Niet online
We moeten er wel doorheen blijven. Het ziet er goed uit, maar kan nog falen.

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:18:
We moeten er wel doorheen blijven. Het ziet er goed uit, maar kan nog falen.
Als dit niet doorzet weet ik het ook niet meer 8)7
Vraag me dan altijd af wat voor duistere krachten 'm zo graag omlaag wil drukken.

Wel eindelijk weer is wat actie en volatiliteit. <3

• Marthusiast
  • Laatst online: 15-06-2024
Oeh BTC komt in beweging lijkt het.. Spannend!

• Tominatie
  • Niet online
Daar gaat 'ie... ik voel een explosie.. OMG OMG MOON MOON KOMAAANNN

• Tominatie
  • Niet online
L E T S G O L A M B O YE A AAH HH H

• Marthusiast
Ik zit op Binance te kijken met popcorn. Nu maar hopen dat ik niet weer naar de collapse van tether zit te kijken haha

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik lig met een ipad in bed. Niet goed!

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Marthusiast
Geen damage hoop ik @DAMAGE ? ;-)

• RaptorXS
En ik mag niet handelen, volgens de bank, dat wordt een interessant gesprek morgen })

• Marthusiast
Why @RaptorXS ?

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Hij houdtt die groene candle amper bij haha!

• RaptorXS
RaptorXS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:05:
Reaktie ING op mijn melding/klacht dat transacties gisteren niet goedgekeurd werden:

Contact opnemen over mogelijke fraude
6 nov. 2018
Geachte heer xxxxxxxxxxxxxx

Vandaag hebben wij tevergeefs geprobeerd om u telefonisch te bereiken over mogelijke fraude met uw Mijn ING. Wilt u hierover zo snel mogelijk contact met ons opnemen viaxxxxxxxxxxxxxxxxx? Wij zijn 7 dagen per week van 7.00 tot 24.00 uur bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
xxxxxxxxxxx
Directeur Fraudezaken & Cybersecurity
xxxxxxxxx
Manager Klantenservice Fraudezaken & Cybersecurity
8)7
Daarom.

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:27:
En ik mag niet handelen, volgens de bank
Tijd voor een andere bank :)

Van de ABN nog nooit iets gehoord de laatste jaren :)

• Marthusiast
Neeee! @RaptorXS wat een ellende!

Tijd voor 'banking' for the 'unbanked'? 8)7 8)7

[ Voor 43% gewijzigd door Marthusiast op 07-11-2018 01:31 ]

• RaptorXS
PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:30:
[...]

Tijd voor een andere bank :)

Van de ABN nog nooit iets gehoord de laatste jaren :)
Zal het ze morgen "vriendelijk" vragen of ze me nog als klant willen :-(
edit: het waarom, ik betaal er netjes vermogensrendementheffing over via de aangifte en het blokkeren
van de aankoop die ik gister wilde doen en die me nu meer als 10% opgeleverd had.

[ Voor 24% gewijzigd door RaptorXS op 07-11-2018 01:36 ]

• Marthusiast
@RaptorXS , op zich natuurlijk goed dat ze alert zijn op misbruik (door anderen), voor jouw veiligheid. Alleen ben wel benieuwd hoe of wat.. Laat weten morgen he!

• Marthusiast
Handelsvolume BTC is (24h) met 20% toegenomen vandaag (was wel al heel laaaaaag afgelopen dagen). Laatste 10% leek in het laatste uur (even op gevoel). 7k haalbaar binnen 24h? Wat denken jullie? Benieuwd..

Btw ik kijk op Binance BTC/USDT

[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 07-11-2018 01:40 ]

• Tominatie
  • Niet online
slappe hap man, 6.6k als eindstation??????????? fawaka broeders van #teambull, dit noem ik noppes nada. Minimaal 7k dan ben ik trots :w oOo

• Marthusiast
Ok @Tominatie , wij gaan voor de 7k morgenvroeg!

• RaptorXS
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:35:
@RaptorXS , op zich natuurlijk goed dat ze alert zijn op misbruik (door anderen), voor jouw veiligheid. Alleen ben wel benieuwd hoe of wat.. Laat weten morgen he!
Het kan wezen omdat ik meestal een betaalde vpn gebruik, juist voor mijn veiligheid :)

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11 17:08

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Oeh, toch alweer 50,- *verdiend* op een kwartiertje :+ Leuk leren voor tentamens als de koersen eindelijk weer eens uit de dood op te lijken gaan staan..

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

• Chris.nl
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:39:
Handelsvolume BTC is (24h) met 20% toegenomen vandaag (was wel al heel laaaaaag afgelopen dagen). Laatste 10% leek in het laatste uur (even op gevoel). 7k haalbaar binnen 24h? Wat denken jullie? Benieuwd..

Btw ik kijk op Binance BTC/USDT
Ik kijk deze meestal, staat 24/7 aan op een 7 inch tablet in de vensterbank.

• Marthusiast
RaptorXS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:44:
[...]

Het kan wezen omdat ik meestal een betaalde vpn gebruik, juist voor mijn veiligheid :)
Snap het.. maatregelen vice versa bijten elkaar af en toe ;-) Ik denk dat ze je nog wel willen hebben hoor! De vraag is: wil je 'hun/hen/hullie' (kom er maar in @.oisyn ) nog hebben? ;) ;)

• Tominatie
  • Niet online
Kuusj schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:44:
Oeh, toch alweer 50,- *verdiend* op een kwartiertje :+ Leuk leren voor tentamens als de koersen eindelijk weer eens uit de dood op te lijken gaan staan..
Haha leuk dat er een mede-student aanwezig is. Succes bij je tentamens! Gelukkig ben ik er al vanaf oOo

• Marthusiast
Chris.nl schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:46:
[...]

Ik kijk deze meestal, staat 24/7 aan op een 7 inch tablet in de vensterbank.
Oeh da's een mooie!! Thanx voor het delen.. Dus ik ben niet gek als ik dat overzicht ook in alle vertrekken in mijn huis installeer? ;) ;)

• Midacmm
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:48:
[...]

Oeh da's een mooie!! Thanx voor het delen.. Dus ik ben niet gek als ik dat overzicht ook in alle vertrekken in mijn huis installeer? ;) ;)
Ik alleen op de plee...

Tja je bent een dumper of niet... oOo

• Marthusiast
Hoe vaak zit jij op de plee dan @Midacmm ? Haha

• Kuusj

Kuusj

Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:47:
[...]

Haha leuk dat er een mede-student aanwezig is. Succes bij je tentamens! Gelukkig ben ik er al vanaf oOo
Belegging voor als de studie toch niks gaan worden :+
Als ik vorig jaar december had verkocht had ik toch een mooie auto kunnen kopen :+

Weet nog hoe ik met mijn destijds (2011 denk ik) enkele tientallen ge-mine-de BTC als grapje zei: "ik wil ooit een auto kunnen kopen van het geld dat ik met Bitcoin heb verdiend". Helaas in een grote scam getrapt, maar ik heb nog altijd een leuk zakcentje atm.

• Midacmm
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:51:
Hoe vaak zit jij op de plee dan @Midacmm ? Haha
Met de markt van afgelopen maanden??
Dat wil.je niet weten haha

• Chris.nl
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:48:
[...]

Haha, ik had die link weer van @Tominatie ooit... En nee je/we bent/zijn niet gek hoor, slechts fanatiek, zullie allemaal eigenlijk.

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:39:
7k haalbaar binnen 24h? Wat denken jullie? Benieuwd..
6.7k en vooral 6.8k zullen zwaar zijn. Die 6.8k is keer op keer een heel belangrijk punt geweest. Binnen 24 uur 7k zie ik het helaas niet zomaar gebeuren.

Het is mogelijk dat we niet verder komen dan de 6.7k ish, de 6.8k niet zien en daarom niet kunnen breken en dan toch weer de 6.2k op gaan zoeken. Vandaag was/is een kleine overwinning, maar de bull/bear oorlog is pas net begonnen. Voordat we kunnen spreken van een nieuwe bullmarket zullen er nog genoeg veldslagen gewonnen moeten worden.

• Marthusiast
'Belegging voor als de studie toch niks gaan worden'

Even kijken of we met je mee kunnen denken @Kuusj , welke studie doe je?

• Kuusj

Kuusj

Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:53:
'Belegging voor als de studie toch niks gaan worden'

Even kijken of we met je mee kunnen denken @Kuusj , welke studie doe je?
HBO ICT :+ Afstudeerjaar. Dus ik kan maar beter nog even doorzetten denk ik >:)
Denk dat ik over een tijd een master in Blockchain wil doen, dan kan ik van de 5.000,- die ik per maand ga binnentrekken ook mooi wat in Bitcoin stoppen iedere maand haha.

• Tominatie
  • Niet online
@PilatuS klopt, heb nu al zin in de 6.8k
Vorige keren minimaal 5 keer getest geloof ik, drama was dat altijd. Die hoopgevende stijgingen gevolgd door de zoveelste fake-out. Heb nu al zin in de frustratie die daarmee gepaard gaat.

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:58:
Vorige keren minimaal 5 keer getest geloof ik, drama was dat altijd. Die hoopgevende stijgingen gevolgd door de zoveelste fake-out. Heb nu al zin in de frustratie die daarmee gepaard gaat.
Vergeet 1 ding niet, de grote jongens hebben al behoorlijk ingekocht maar wel OTC :)

• Marthusiast
PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:53:
[...]

6.7k en vooral 6.8k zullen zwaar zijn. Die 6.8k is keer op keer een heel belangrijk punt geweest. Binnen 24 uur 7k zie ik het helaas niet zomaar gebeuren.

Het is mogelijk dat we niet verder komen dan de 6.7k ish, de 6.8k niet zien en daarom niet kunnen breken en dan toch weer de 6.2k op gaan zoeken. Vandaag was/is een kleine overwinning, maar de bull/bear oorlog is pas net begonnen. Voordat we kunnen spreken van een nieuwe bullmarket zullen er nog genoeg veldslagen gewonnen moeten worden.
Ok even een break dan voor een shitpost van mijn zijde. Ik denk dat FA/TA heel goed in elkaar zit, en werkt, zolang de markt niet speculatief is. Ik denk dat de huidige markt aardig speculatief is.

Dus als de grootste influencers roepen: 60 procent kans dat een aflopend driehoekje naar beneden uitbreekt zal dat absoluut de waarheid worden. Zullen wij gewoon met z'n allen (collectief) roepen dat we morgen de 7k te pakken hebben en eind van de week de 10k? Dat werkt als een magneet. En voor we het weten zijn wij influencer! En kunnen we de kleur van onze lambo doorgeven.. Eh voor degenen die zo'n lelijke bak willen hebben.. ;) ;)

• Marthusiast
Kuusj schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:55:
[...]

HBO ICT :+ Afstudeerjaar. Dus ik kan maar beter nog even doorzetten denk ik >:)
Denk dat ik over een tijd een master in Blockchain wil doen, dan kan ik van de 5.000,- die ik per maand ga binnentrekken ook mooi wat in Bitcoin stoppen iedere maand haha.
Cool! Ik heb bedrijfskundige informatica gedaan aan de (destijds) HEAO. *O* Jaaa man.. gaaan voor die blockchain master! Haha dan heb je alleen geen auto nodig hoor, wel een chauffeur.. *O*

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:58:
Ik hoop dat we de 6.8k in deze run gaan zien. Had meer verwacht van deze stijging. Even naar 6.6k en gelijk flink omlaag geeft wel aan hoeveel kracht de verkopers hebben en hoe zwak de kopers zijn. 200 dollar candles zitten er voorlopig niet in. Zelfs een 100 dollar candle zat er nu niet in. Denk wel dat we vanuit hier verder omhoog gaan, maar of we die 6.8k gaan zien en laat staan breken ? Ik weet het niet.
Marthusiast schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:00:
[...]

Ok even een break dan voor een shitpost van mijn zijde. Ik denk dat FA/TA heel goed in elkaar zit, en werkt, zolang de markt niet speculatief is. Ik denk dat de huidige markt aardig speculatief is.

Dus als de grootste influencers roepen: 60 procent kans dat een aflopend driehoekje naar beneden uitbreekt zal dat absoluut de waarheid worden. Zullen wij gewoon met z'n allen (collectief) roepen dat we morgen de 7k te pakken hebben en eind van de week de 10k? Dat werkt als een magneet. En voor we het weten zijn wij influencer! En kunnen we de kleur van onze lambo doorgeven.. Eh voor degenen die zo'n lelijke bak willen hebben.. ;) ;)
Zoals ik in mijn post hierboven ook aangeef staat dit even los van TA. Eerder zagen we 200 dollar candles als een bepaald level gebroken werd. Nu zien we 50 dollar en gelijk weer terug. De verkopers zijn veel meer aanwezig dan de kopers op dit moment, zelfs in een run omhoog. Als we voor iedere 100 dollar omhoog iedere keer zo moeten strijden gaat het nog een lange oorlog worden voor we een nieuwe bullmarket hebben. De weg omhoog vanuit het dal is gewoon zichtbaar zeer zwaar, dat laat deze stijging wel zien.

• Tominatie
  • Niet online
vergeet niet dat @RaptorXS vanwege omstandigheden nog niet heeft kunnen kopen. De 6.8k is hierdoor een kwestie van tijd te noemen. Het komende salaris van mij moet er ook nog ingepompt worden, man man man. 10k soon easy.

• RaptorXS
Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:07:
vergeet niet dat @RaptorXS vanwege omstandigheden nog niet heeft kunnen kopen. De 6.8k is hierdoor een kwestie van tijd te noemen. Het komende salaris van mij moet er ook nog ingepompt worden, man man man. 10k soon easy.
Wrijf het er nog maar even in! Maar als oudje hier lach ik wel :)

• Tominatie
  • Niet online
PHX vind ik maar verdacht. Zie 't wel gebeuren dat die straks nog flink naar de maan schiet. Wat denken jullie? Toch wel weer tegen de 2400BTC daily volume.

• Marthusiast
[b]PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:05:
Zoals ik in mijn post hierboven ook aangeef staat dit even los van TA. Eerder zagen we 200 dollar candles als een bepaald level gebroken werd. Nu zien we 50 dollar en gelijk weer terug. De verkopers zijn veel meer aanwezig dan de kopers op dit moment, zelfs in een run omhoog. Als we voor iedere 100 dollar omhoog iedere keer zo moeten strijden gaat het nog een lange oorlog worden voor we een nieuwe bullmarket hebben. De weg omhoog vanuit het dal is gewoon zichtbaar zeer zwaar, dat laat deze stijging wel zien.
Eens.. ik reageer op sentiment.. En ik denk dat dat heel erg helpt om kopers te overtuigen om te kopen... En we zijn een groep.. Dus we hebben invloed.. Zoiets.. We geloven allemaal in deze tech, anders hadden we er geen 10 euro in geinvesteerd.. Grapje. Anders hadden we er niet in geinvesteerd.. Imo gaat het om het bevestigen van 'geloof'.. Kijk dan hoe we allemaal op de koersen zitten te letten! We zitten er bovenop!
Iets van 'angst is een slechte raadgever' etc..

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Rustig aan jongens we moeten eerst de volgende resistance op 6.8k USD breken!

• Kuusj

Kuusj

DAMAGE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:13:
[...]

Rustig aan jongens we moeten eerst de volgende resistance op 6.8k USD breken!
Ik ben al blij als ik morgen mijn ogen open doe en de teller is niet tot onder de 6400$ gezakt :+

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:10:
PHX vind ik maar verdacht. Zie 't wel gebeuren dat die straks nog flink naar de maan schiet. Wat denken jullie? Toch wel weer tegen de 2400BTC daily volume.
Whales die spelletjes spelen, dat sowieso. Aan de andere kant weer interessant dat die na die 20% pump verder komt. Dat kan duiden op meer actie de komende uren/dagen. OST geeft mooi aan wat er normaal bij zo'n 20% pump gebeurt (Van +20% naar +5%)

Hou PHX wel in de gaten, maar het blijft link met die munten en whales die er mee bezig zijn. Buy en sellwalls zeggen normaal al niets, maar bij die munten wordt er helemaal smerig mee gedaan. Die gasten zetten 200BTC buywalls neer waarbij de prijs met 5% omhoog gaan om ze vervolgens gelijk weer in te trekken en te gaan dumpen. Geen beter voorbeeld van manipulatie dan wat er bij zulke low volume coins gebeurt. Je kan er geld mee verdienen, maar het blijft zeer risicovol.

Edit: Sinds de vorige pump zijn er trouwens een shitload aan bagholders, dus nu zit er weerstand die er eerst niet was. Zonder die weerstand had ie nu al op +50% gestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 07-11-2018 02:20 ]

• RaptorXS
Kuusj schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:15:
[...]

Ik ben al blij als ik morgen mijn ogen open doe en de teller is niet tot onder de 6400$ gezakt :+
Dan hebben we nog 10K dollars te gaan toch :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Kuusj schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:15:
[...]

Volume neemt toe de laatste periode, er komt weer volatiliteit in de markt, dat zijn goede tekenen. Tuurlijk kunnen we altijd weer terug zakken maar ik denk zelf dat we eerder nog wat omhoog gaan. Het ziet er allemaal best positief uit. Zelfs de alts laten weer wat beweging zien.

• Tominatie
  • Niet online
Toch weer mooi gezien met PHX <3

• PilatuS
  • Niet online
Even lekker een dump van 500 sats naar 468 in seconden naardat ze eerst zwaar aan het verkopen waren op 500 sats. Eerst een 10+BTC wall laten opeten waarbij het lijkt dat ie verder doorschiet, dan op 500 sat sellorder na sellorder zetten om daarna ineens keihard te dumpen. Wat een manipulatieve zooi is het ook.

Na de 20% pump is er nu dus ook de dubbele 20% pump :P

[ Voor 8% gewijzigd door PilatuS op 07-11-2018 02:36 ]

• Tominatie
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:35:
Even lekker een dump van 500 sats naar 468 in seconden naardat ze eerst zwaar aan het verkopen waren op 500 sats. Eerst een 10+BTC wall laten opeten waarbij het lijkt dat ie verder doorschiet, dan op 500 sat sellorder na sellorder zetten om daarna ineens keihard te dumpen. Wat een manipulatieve zooi is het ook.

Na de 20% pump is er nu dus ook de dubbele 20% pump :P
bijzondere coin idd, ik heb mn ritje uitgezeten en ben tevreden. Slaaplekker allen :z

• Chris.nl
  • Niet online
Trusten! En leuk dat BTC weer even z'n volatiele kant liet zien, hopelijk bla bla bla... *O*

- edit -

Tip: logeer niet bij vrienden die een huidbaby hebben als je nachtrust je lief is :O

[ Voor 35% gewijzigd door Chris.nl op 07-11-2018 07:53 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ik was bang om wakker te worden met een BCH die naar 800 was geknald en een BTC die naar 6.300 was gedaald, maar gelukkig heeft BCH niets gedaan en 69 Dollar bij BTC erbij.

Nu is de vraag wat vandaag gaat brengen. ADA, XRP hebben hun ritjes wel gehad. BCH kan alle kanten op, BTC is leuk, maar die moet echt uitbreken wil je daar iets aan over houden.

Ik denk dat ik verdeel over BTC, BCH, NEO en ONT. Die laatste 2 moeten nog wat procenten inhalen. En mocht XRP het weer op de heupen krijgen, dan koop ik die bij.

Hopelijk weer een mooie groene dag vandaag, succes! *O* oOo *O* oOo

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 13:48
Taro schreef op woensdag 7 november 2018 @ 07:10:
Ik was bang om wakker te worden met een BCH die naar 800 was geknald en een BTC die naar 6.300 was gedaald, maar gelukkig heeft BCH niets gedaan en 69 Dollar bij BTC erbij.

Nu is de vraag wat vandaag gaat brengen. ADA, XRP hebben hun ritjes wel gehad. BCH kan alle kanten op, BTC is leuk, maar die moet echt uitbreken wil je daar iets aan over houden.

Ik denk dat ik verdeel over BTC, BCH, NEO en ONT. Die laatste 2 moeten nog wat procenten inhalen. En mocht XRP het weer op de heupen krijgen, dan koop ik die bij.

Hopelijk weer een mooie groene dag vandaag, succes! *O* oOo *O* oOo
Niet enkel vandaag maar ook de komende 2 - 3 weken worden cruciaal...Zitten stilaan weer op een punt waar we de laatste maanden al paar keer zaten..Wat er nadien gebeurde...tja...terug naar onderen

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
ff nog eens wat; via welk medium kan je nou het snelst op de hoogte gesteld worden dat er bijv. op Binance een neiuwe munt gelist gaat worden...en zoddoende van de stijging kan profiteren? Ik heb het toen eens geprobeerd maar was altijd aan de late kant (twitter, mail van binance, zo'n crypto-news app).

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
In mijn watchlijstje herhaalt de geschiedenis zich weer, BTC stijgt met 1 procent (gemeten van 24:00 uur vannacht) en vele alts dalen met gemiddeld meer dan 1,5% in BTC value. Mss wint BTC dominance terug.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
Cobus79 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 08:22:
ff nog eens wat; via welk medium kan je nou het snelst op de hoogte gesteld worden dat er bijv. op Binance een neiuwe munt gelist gaat worden...en zoddoende van de stijging kan profiteren? Ik heb het toen eens geprobeerd maar was altijd aan de late kant (twitter, mail van binance, zo'n crypto-news app).
Dat is bijna niet te timen, tenzij je er bovenop zit. Ik heb het geprobeerd maar is niet te doen. Er zijn diensten die je een e-mail/sms/notificatie sturen zodra er een listing bekend wordt gemaakt, maar je bent niet de enige die dat ontvangt :9

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DAMAGE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 01:25:
Ik lig met een ipad in bed. Niet goed!
Ik zit met een iPhone onder de douche en heb Tabtrader de hele nacht aan naast mijn bed, meenemen naar de wc ben ik mee gestopt... nadat ik hem in de pot liet vallen :X

Laatste dagen zit ik weer 100% in de cryptozombie modus :+

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06
DAMAGE schreef op woensdag 7 november 2018 @ 02:23:
[...]

Volume neemt toe de laatste periode, er komt weer volatiliteit in de markt, dat zijn goede tekenen. Tuurlijk kunnen we altijd weer terug zakken maar ik denk zelf dat we eerder nog wat omhoog gaan. Het ziet er allemaal best positief uit. Zelfs de alts laten weer wat beweging zien.
Ik vermoed zelf nog een kleine moon en dip om over een maand te gaan knallen zoals eerder voorspelt.
Pagina: 1 ... 345 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!