Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Dat is waar.. Maar heb nog wat rekeningen te betalen dus meh.Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:45:
[...]
Met een beetje geluk is het vakantiegeld binnen. 🤑

Prepare for the next ATH
heb de rest van mijn VEN er maar in gestoke......
VEN sucks on the moment
[ Voor 33% gewijzigd door sourcecode op 21-05-2018 20:45 ]
Prepare for the next ATH
http://niburu.co/index.ph...d=15:financieel&Itemid=28
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Was eerst in mei, maar zag vandaag onderstaand bericht in de telegram app. Wekt niet echt vertrouwen. Ben er ook maar even uitgestapt. Desondanks communiceren ze wel goed en geven ze openheid van zaken.sourcecode schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:51:
iemand die de exacte datum weet van NULS mainnet launch ?
schijnt deze maand te zijn
iemand een believer hiervan ?

[ Voor 7% gewijzigd door radem205 op 21-05-2018 20:56 ]
NiburuA87 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:53:
Een relatief klein stukje text waarom banken zo zuigen en crypto moet groeien, beetje off topic maar toch.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Serieus, je post een link naar Niburu?A87 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:53:
Een relatief klein stukje text waarom banken zo zuigen en crypto moet groeien, beetje off topic maar toch.

Zoiets moet je met minen niet doen.DJ-Promo schreef op maandag 21 mei 2018 @ 21:35:
Op een raspberry pi de neblio wallet geinstalleerd. Volgens mij is alleen nog niet klaar met syncen (no gui). Heb lekker gehaast al een dotje erheen gestuurd, Nu in de zenuwen of ze aan komen.
Backed by the chinese government als ik CryptosRUs moet geloven.radem205 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:55:
[...]
Was eerst in mei, maar zag vandaag onderstaand bericht in de telegram app. Wekt niet echt vertrouwen. Ben er ook maar even uitgestapt. Desondanks communiceren ze wel goed en geven ze openheid van zaken.
[afbeelding]
Verwijderd
Alleen neo klimt iets
Jeetje this extreem rustig hier
Sinds de regels wat scherper zijn,is de humor er een beetje uit hier
Bloed het ook dood?
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2018 22:29 ]
Inderdaad...booooorrrtriiiiiiiing.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:26:
Er is geen munt die wat positiefs doet in mijn pf
Alleen neo klimt iets
Bloed het ook dood?
Nooit gedacht dat ik Face nog zou missen.
Mooie groene uitschieters in mijn rode pf zijn 15.8% op MNE, 17.15% op HTML en 2.03% op DRGN.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:26:
Alleen neo klimt iets
Bloed het ook dood?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Is op 31 mei of 2 juni geloof iksourcecode schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:51:
iemand die de exacte datum weet van NULS mainnet launch ?
schijnt deze maand te zijn
iemand een believer hiervan ?
In het oosten komt de zon op.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:45:
We gaan weer een poging doen om door de 8500 heen te breken?
Hoop het wel. De beartrend mag wel een keer klaar zijn nu.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:45:
We gaan weer een poging doen om door de 8500 heen te breken?
Nee! Ik wil nog wat goedkoop inkopen, nog 1 keer crashen pleasePilatuS schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:49:
[...]
Hoop het wel. De beartrend mag wel een keer klaar zijn nu.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Alles is goedkoop nu.Richh schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:59:
[...]
Nee! Ik wil nog wat goedkoop inkopen, nog 1 keer crashen please
Vandaag wederom een paar Cryptopia munten die mijn PF in BTC waarde in stand hebben weten te houden; eerst een mooie stijging op LWF en die heb ik ingewisseld voor NLX, die is nu een mooie stijging aan het maken. Mijn hele Binance PF is huilen met de pet op.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:26:
Alleen neo klimt iets
Bloed het ook dood?
Op Cryptopia verlies ik ook niks, maar wat heb ik eraan.DJT schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Vandaag wederom een paar Cryptopia munten die mijn PF in BTC waarde in stand hebben weten te houden; eerst een mooie stijging op LWF en die heb ik ingewisseld voor NLX, die is nu een mooie stijging aan het maken. Mijn hele Binance PF is huilen met de pet op.

We gaan het de komende paar dagen zien. Mogelijk gaan we nu naar de 8800 of we gaan verder omlaag naar 7700 ofzo. Vanuit daar is verder omlaag ook weer mogelijk. Heb zelf gekocht op 8200 en bijgekocht op 8100 dus voor mij mag het nu wel omhoog blijven gaan. Weinig zin om te verkopen voor een kleine winst om lager weer in te kopen. Van mij mogen we omhoog nuRichh schreef op maandag 21 mei 2018 @ 22:59:
[...]
Nee! Ik wil nog wat goedkoop inkopen, nog 1 keer crashen please
Of we nog verder omlaag gaan of niet, over 1 jaar zal je zien dat dit heel goedkoop is inderdaad
Ik bedoel dat ik juist dáár vandaag heb gewonnen om te compenseren voor mijn Binance PF.Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Op Cryptopia verlies ik ook niks, maar wat heb ik eraan.
Dat is dan wel weer goed.DJT schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:05:
[...]
Ik bedoel dat ik juist dáár vandaag heb gewonnen om te compenseren voor mijn Binance PF.
Hoop stiekem dat dit event in Singapore op 23 mei nog een stijging gaat veroorzaken: https://twitter.com/zilliqa/status/998146486041853952?s=21
[ Voor 33% gewijzigd door fruxxxano op 21-05-2018 23:12 ]
Over een jaar heb je spijt dat je nu niet gekocht hebt, zeker weten.PilatuS schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:05:
[...]
We gaan het de komende paar dagen zien. Mogelijk gaan we nu naar de 8800 of we gaan verder omlaag naar 7700 ofzo. Vanuit daar is verder omlaag ook weer mogelijk. Heb zelf gekocht op 8200 en bijgekocht op 8100 dus voor mij mag het nu wel omhoog blijven gaan. Weinig zin om te verkopen voor een kleine winst om lager weer in te kopen. Van mij mogen we omhoog nu
[...]
Of we nog verder omlaag gaan of niet, over 1 jaar zal je zien dat dit heel goedkoop is inderdaad
Maar ja...we willen natuurlijk geen jaar stilzitten.
Wil best een jaar stilzitten als we van 8.4k naar 30k gaanTon Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:09:
[...]
Over een jaar heb je spijt dat je nu niet gekocht heb, zeker weten.
Maar ja...we willen natuurlijk geen jaar stilzitten.
Is dat nou toeval? Ik zie hetzelfde, mijn Cryptopia PF's stijgen, Binance staat stil. Eigenlijk al een week.DJT schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Vandaag wederom een paar Cryptopia munten die mijn PF in BTC waarde in stand hebben weten te houden; eerst een mooie stijging op LWF en die heb ik ingewisseld voor NLX, die is nu een mooie stijging aan het maken. Mijn hele Binance PF is huilen met de pet op.
Idem dito.Specy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:16:
[...]
Is dat nou toeval? Ik zie hetzelfde, mijn Cryptopia PF's stijgen, Binance staat stil. Eigenlijk al een week.
Ok. Da's wel heel vreemd dan. Iemand een idee hoe dit kan?
Zou Cryptopia dan het beloofde land zijn?Specy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:21:
[...]
Ok. Da's wel heel vreemd dan. Iemand een idee hoe dit kan?
Ik heb er anders ook geen verklaring voor.
Denk het niet. Correctie is nog niet afgelopen. We hebben juist de B-wave gehad, zie ZIL nog wel 10% zakken de komende tijd. Enfin, just my 2 cents, heb er geen uitgebreide studie op gedaan, dus vooral: DYORfruxxxano schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:07:
Zou de Zil ooit nog gaan stijgen? Ik had gehoopt dat de Enigma meetup een boost zou geven aan beide munten. Helaas alleen maar verder gezakt daarna.
Hoop stiekem dat dit event in Singapore op 23 mei nog een stijging gaat veroorzaken: https://twitter.com/zilliqa/status/998146486041853952?s=21
[ Voor 5% gewijzigd door TomTorquay op 21-05-2018 23:31 ]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
@tomturquay: TA op POA? kom er zelf niet uit omdat ik teveel mixed signals zie
[ Voor 37% gewijzigd door rogier2012 op 21-05-2018 23:40 ]
Cryptopia is wel altijd de site geweest waar ik de meeste winst haalde. Binance doet het best goed, maar Cryptopia deed het altijd al beter. Maar het verschil valt nu wel echt op (sinds de 15e: Binance +0.5%, Cryptopia +4.3%, en daarbij heb ik op Cryptopia nog 1/4 in USDT omgezet toen de koers 8050 was, wat nog 1% verlies betekent op het totaal).Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:23:
[...]
Zou Cryptopia dan het beloofde land zijn?
Ik heb er anders ook geen verklaring voor.
Beide getallen zijn niet echt geweldig
Op Bittrex en HitBTC heb ik ongeveer 1% in dezelfde periode.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 21-05-2018 23:47 ]
Ik denk ook dat er op Cryptopia geen bots zijn, aangezien je bij een ordercancelling gewoon de fee betaald.Specy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:44:
[...]
Cryptopia is wel altijd de site geweest waar ik de meeste winst haalde. Binance doet het best goed, maar Cryptopia deed het altijd al beter. Maar het verschil valt nu wel echt op (sinds de 15e: Binance +0.5%, Cryptopia +4.3%, en daarbij heb ik op Cryptopia nog 1/4 in USDT omgezet toen de koers 8050 was, wat nog 1% verlies betekent op het totaal).
Beide getallen zijn niet echt geweldigmaar goed het is nog steeds winst.
Ken de coin niet echt, maar op basis van Elliott-waves zou ik denken dat die nog verder corrigeert (daalt dus). In april duidelijk in 5 waves naar het hoogtepunt op 0.0001, sindsdien corrigeren we in een ABC-patroon. Ik heb het idee dat de B-wave er aan zit te komen ( = tijdelijk omhoog, maar nadien nog dieper corrigeren). Maar, opnieuw, ik geef gewoon mijn mening op basis van een oppervlakkige snelle blik, de kans dat ik het verkeerd zie is daardoor reëel, dus doe vooral ook je eigen analyserogier2012 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:36:
@tomtorquay: TA op POA? kom er zelf niet uit omdat ik teveel mixed signals zie
Dit is veel tekst om eigenlijk niet zo veel te zeggenTomTorquay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:52:
[...]
Ken de coin niet echt, maar op basis van Elliott-waves zou ik denken dat die nog verder corrigeert (daalt dus). In april duidelijk in 5 waves naar het hoogtepunt op 0.0001, sindsdien corrigeren we in een ABC-patroon. Ik heb het idee dat de B-wave er aan zit te komen ( = tijdelijk omhoog, maar nadien nog dieper corrigeren). Maar, opnieuw, ik geef gewoon mijn mening op basis van een oppervlakkige snelle blik, de kans dat ik het verkeerd zie is daardoor reëel, dus doe vooral ook je eigen analyse

Een nietszeggende reactie van jou op een blijkbaar nietszeggend bericht van mij, interessanttias86 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:56:
[...]
Dit is veel tekst om eigenlijk niet zo veel te zeggen

Mijn bericht is allesbehalve nietszeggend, maar je verwacht nu toch echt niet dat ik eventjes op vijf minuten een financieel advies over POA in elkaar boks en dan ook nog eens stellig ga beweren dat ik gelijk heb?

@Verwijderd Veel succes met je ZIL jong

[ Voor 4% gewijzigd door TomTorquay op 22-05-2018 00:02 ]
TomTorquay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:52:
[...]
Ken de coin niet echt, maar op basis van Elliott-waves zou ik denken dat die nog verder corrigeert (daalt dus). In april duidelijk in 5 waves naar het hoogtepunt op 0.0001, sindsdien corrigeren we in een ABC-patroon. Ik heb het idee dat de B-wave er aan zit te komen ( = tijdelijk omhoog, maar nadien nog dieper corrigeren). Maar, opnieuw, ik geef gewoon mijn mening op basis van een oppervlakkige snelle blik, de kans dat ik het verkeerd zie is daardoor reëel, dus doe vooral ook je eigen analyse
[ Voor 19% gewijzigd door Turbo-Puppy op 22-05-2018 06:59 ]
tyvm. Moet mezelf nog ns even inlezen in EW, heb daar nooit mee gewerktTomTorquay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 23:52:
[...]
ben er natuurlijk net bagholder van sinds 75k sats

[ Voor 4% gewijzigd door rogier2012 op 22-05-2018 00:28 ]
Lekker hoorDhr. Satoshi schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:09:
NULS is weer mooi gecorrigeerd mejongeren. Toch weer een snelle 7%.

In ander nieuws: het verge netwerk wordt aangevallen (ddos). Mocht je minen, check je pool. Transacties met verge zou ik even uitstellen tot het euvel verholpen is.
Difficulty chart
Yep! 22 weten te bemachtigen, wacht op het grote geld nu!Dhr. Satoshi schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 08:09:
NULS is weer mooi gecorrigeerd mejongeren. Toch weer een snelle 7%.
Volume is aardig hoog op IDEX.market. Zou ook een MEW aanmaken en wat ETH vanaf Binance sturen. Dan op idex Deposit, dan wat HOT kopen en weer terug naar je MEW wallet sturen met Withdrawal. De prijs daalt al snel zie ik dus je bent goed op tijd.technoaddict schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:24:
Normaal zit ik al mijn tijd op Binance, maar nu wil ik graag wat Holochain (HOT) inslaan. Er zijn enkele Exchanges waar dat kan. Mijn vraag is, zijn er argumenten om de coin op die ene Exchange te kopen, en niet op die andere? Waar zou je naar moeten kijken? De prijs is op de ene Exchange iets goedkoper dan op de andere, maar zou ik naast de prijs ook naar andere factoren moeten kijken? Bijvoorbeeld hoeveel er gehandeld wordt op die Exchange?
Thanks.Greymore1 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:31:
[...]
Volume is aardig hoog op IDEX.market. Zou ook een MEW aanmaken en wat ETH vanaf Binance sturen. Dan op idex Deposit, dan wat HOT kopen en weer terug naar je MEW wallet sturen met Withdrawal. De prijs daalt al snel zie ik dus je bent goed op tijd.
Ik wil met nieuw fiat kopen, dus dan kan ik net zo goed van Coinbase oid direct naar IDEX sturen.
Ik heb toevallig al een MEW, dus dat komt goed uit.
Metamask is veiliger en handiger. Werkt perfect op Idex en Ddex.technoaddict schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:36:
[...]
Thanks.
Ik wil met nieuw fiat kopen, dus dan kan ik net zo goed van Coinbase oid direct naar IDEX sturen.
Ik heb toevallig al een MEW, dus dat komt goed uit.
Verwijderd
Sinds wanneer is het verzenden van btc gratis dan.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:01:
Ik vroeg me af hoe het netwerk van BTC onderhouden gaat worden als alle BTC'S gemined zijn? Miners kunnen geen vergoeding meer ontvangen dan toch en op welke manier worden transacties dan geverifieerd?
Groot nieuws. Veriphone is bezig om crypto via hun terminals te accepteren.
[ Voor 9% gewijzigd door DeeSung op 22-05-2018 10:11 ]
Verwijderd
De transaction fees zullen omhoog gaan als alles gemined is, zodat het netwerk in stand gehouden kan worden?DeeSung schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:09:
[...]
Sinds wanneer is het verzenden van btc gratis dan.
Uiteindelijk zouden zoveel mensen btc moeten gebruiken dat de fees lager kunnen. Maar het ding is dat er betere coins zijn waarbij de netwerk nietzoveel kost om te onderhouden en dus de fees veeeeel goedkoper kunnen.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:11:
[...]
De transaction fees zullen omhoog gaan als alles gemined is, zodat het netwerk in stand gehouden kan worden?
Verwijderd
Momenteel is BTC leidend dus zal dat netwerk voornamelijk in stand gehouden moeten worden. 1/2 inkomstenbron van de miners valt wel dus zullen de transactie fees verhoogd moeten worden lijkt me?DeeSung schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:13:
[...]
Uiteindelijk zouden zoveel mensen btc moeten gebruiken dat de fees lager kunnen. Maar het ding is dat er betere coins zijn waarbij de netwerk nietzoveel kost om te onderhouden en dus de fees veeeeel goedkoper kunnen.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Dyor is nog steeds verreweg het allerbeste, om de zoveel dagen is er wel een project waar een heel aantal zogenaamd helemaal lyrisch over is. Todat er een paar rode candles verschijnen en dan is 90% er wel weer klaar mee.En dan hoor je er niet zo veel tot niks meer over hier.Rebbelx schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:29:
Is er iets aan de hand met Icon ofzo ? Paar maanden geleden was iedereen hier lyrisch over maar blijft maar doorzakken ? Nog steeds een goede investering of is er negatief nieuws uitgekomen omtrent dit project ?
Mss kijken mensen eindelijk naar de supply van 800.000.000. Maar als je ff verder kijkt zie je dat de gehele markt down gaat.Rebbelx schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:29:
Is er iets aan de hand met Icon ofzo ? Paar maanden geleden was iedereen hier lyrisch over maar blijft maar doorzakken ? Nog steeds een goede investering of is er negatief nieuws uitgekomen omtrent dit project ?
[ Voor 8% gewijzigd door DeeSung op 22-05-2018 10:41 ]
??? Icon is toch 400.000.000 ?DeeSung schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:38:
[...]
Mss kijken mensen eindelijk naar de supply van 800.000.000
Beetje bij beetje lijkt de sell off af te remmen. Gister met een schokkende 10 stuks ingestapt op 0.002857 ETH per stuk. Ben benieuwd.mprkooij schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:21:
RLC gaat er ook niet op vooruit
IconDeeSung schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:38:
[...]
Mss kijken mensen eindelijk naar de supply van 800.000.000
Circulating Supply
387.231.348 ICX
Total Supply
400.228.740 ICX
Total supply can icon is 800.460.000tias86 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:41:
[...]
Icon
Circulating Supply
387.231.348 ICX
Total Supply
400.228.740 ICX
Bizar op CMC staat inderdaad de helft...echter op
https://tracker.icon.foundation/
Staat er weldegelijk 800.460.000
Altijd verstandiggabn88 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:45:
Zit erin sinds gisteren voor €7220 (~$8500), maar denk dat ik zo mijn verlies ga pakken.
Bij verlies (en zeker met BTC) gewoon niet verkopen. Dan is er feitelijk ook geen verlies.
Als je het geld (direct) nodig hebt, dan ben je niet goed bezig en moet je er gewoon mee stoppen.
Met de wetenschap van nu that isggj87 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:48:
[...]
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken, de laatste BTC wordt pas over 100 jaar gemined
[ Voor 53% gewijzigd door GeeMoney op 22-05-2018 10:49 ]
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken, de laatste BTC wordt pas over 100 jaar geminedVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:01:
Ik vroeg me af hoe het netwerk van BTC onderhouden gaat worden als alle BTC'S gemined zijn? Miners kunnen geen vergoeding meer ontvangen dan toch en op welke manier worden transacties dan geverifieerd?
Waarom zou je verkopen? rustig blijven. Stijging gaat er echt wel weer komen. NOOIT met verlies verkopen.gabn88 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 09:45:
Zit erin sinds gisteren voor €7220 (~$8500), maar denk dat ik zo mijn verlies ga pakken.
Tenzij je met het geld dat vrijkomt weer winst kan maken.lonehitman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Waarom zou je verkopen? rustig blijven. Stijging gaat er echt wel weer komen. NOOIT met verlies verkopen.
Aan zijn reactie te zien, gaat hij dat niet doen.Beaulion schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:53:
[...]
Tenzij je met het geld dat vrijkomt weer winst kan maken.
Lol gisteren instappen en vandaag al uitstappen...ik vraag me af wat je had verwacht toen je inkocht ?? Dat het enkel maar ging stijgen ? Als je na 1 dag al wil uitstappen is dit spel helemaal niks voor jou! Crypto is één en al emotionele rollercoasterlonehitman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Waarom zou je verkopen? rustig blijven. Stijging gaat er echt wel weer komen. NOOIT met verlies verkopen.
Verwijderd
Was meer bedoeld in de zin van; als het minen niet voldoende oplevert tegenover de energiekosten dan wordt het interessant wat er dan gaat gebeuren, vandaarggj87 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:48:
[...]
Daar hoeven wij ons niet druk om te maken, de laatste BTC wordt pas over 100 jaar gemined
Nee je moet lekker blijven zitten tot een coin 50% in de min staat .. je kan beter iets verlies pakken en later weer instappen dan maanden/jaren lang als bagholder achter te blijven.lonehitman schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:52:
[...]
Gevaarlijke uitspraak en zeker niet verstandig naar mijn idee.. Uitstappen (eventueel met verlies) en lager weer instappen is vaak beter. Paar procent verlies kan je goedmaken, 50% verlies word al een stuk lastiger
Of je een coin nu voor 8500 of 8000 hebt gekocht verandert niet de verwachting of 'ie nu - op 8300 - gaat stijgen of dalen. Als je verwacht dat 'ie gaat dalen moet je 'm verkopen. Als je verwach dat 'ie gaat stijgen vasthouden. Waarvoor je gekocht hebt is irrelevant.
Hoe meer je "emotie" mee laat spelen, hoe groter de kans om dik verlies te maken....
Klopt en 50% winst mislopen is ook niet makkelijkRookieRooster schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:55:
[...]
Gevaarlijke uitspraak en zeker niet verstandig naar mijn idee.. Uitstappen (eventueel met verlies) en lager weer instappen is vaak beter. Paar procent verlies kan je goedmaken, 50% verlies word al een stuk lastiger
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Trading mistake 101.
Echt een typische uitspraak van cryptotraders, die nul ervaring hebben met de traditionele markt.
Op tweakers is 90% lange termijn, max een maand.DAMAGE schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:59:
Als je een daytrader bent dan klopt dat ja. Maar er zijn ook mensen die in een muntstappen voor de lange termijn en dan heeft het weinig zin om het nu te gaan verkopen hè. Er is ook nog zoiets als niet proberen de markt te timen. Zijn zat beginners die daar hun worstenvingers aan branden en daardoor veel verlies maken. Dat is waar ze voor waarschuwen denk ik.
Echte holders zitten niet op daytrading topics zoals dit, niet goed voor je gezondheid
Kleine aantekening is natuurlijk dat het afhankelijk is van de coin/markt.Slux schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:55:
[...]
Nee je moet lekker blijven zitten tot een coin 50% in de min staat .. je kan beter iets verlies pakken en later weer instappen dan maanden/jaren lang als bagholder achter te blijven.
Gezien zijn prijsstelling vermoedde ik BTC.
Deze schommelt makkelijk 3-600 dollar binnen een dag.
Als hij een paar uur geduld heeft kan hij zeer waarschijnlijk quitte spelen.
10 mei deed ik onderstaande euforische postgabn88 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:07:
Ik heb nu dus met 5% verlies verkocht waardoor de winst is gedaald van ~80% naar ~70%. Maar ik verwacht dat we nog lager gaan, en dan stap ik weer in. Scheef zitten is dodelijk in deze markt.
Momenteel zegt cointrackr me €1279,82 M'n voetjes staan weer op de grond, maar 'k blijf content met de volatiliteit en wil niet piepen dat 't twee kanten op kan gaan.Thnx, vandaag is m'n inleg verdubbeld toevallig, zit volgens cointrackr op €2093,56 terwijl ik €1000 ingelegd heb. Nog 110% stijging ofzo en ik heb m'n initiële doel van 440% behaald. Maar ik krijg al fomo bij het idee van uitstappen. Wat nou als ik m'n doel behaal voordat er een nieuwe bullrun is en ik tijdens zo'n run nog eens makkelijk 440% kan pakken? 't Volume doet het leuk dus kans dat ie een volgende run meedoet lijkt me aanzienlijk.
't Dood of de gladiolen spel gaat iig leuk.
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 22-05-2018 11:18 ]
Ik ben ook niet van het holden om te holden, maar dat je nu uitstapt komt nogal over als een paniekreactie. Nooit met verlies verkopen is inderdaad een foute tip, maar vanaf het moment dat je met verlies staat verkopen is ook geen goed idee. Tenzij je heel goed weet dat je een zware fout hebt gemaakt.gabn88 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:07:
Ik heb nu dus met 5% verlies verkocht waardoor de winst is gedaald van ~80% naar ~70%. Maar ik verwacht dat we nog lager gaan, en dan stap ik weer in. Scheef zitten is dodelijk in deze markt.
Herkenbaar, hier veel winst verloren afgelopen december en januari. Momenteel 60% in fiat en 40% in Cardano/ADA. Verder nog een klein bedrag in andere Coins van Airdrops.Chris.nl schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:17:
[...]
10 mei deed ik onderstaande euforische post
[...]
Momenteel zegt cointrackr me €1279,82 M'n voetjes staan weer op de grond, maar 'k blijf content met de volatiliteit en wil niet piepen dat 't twee kanten op kan gaan.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Die gaat de $1 wel weer raken, even wachten met kopenmprkooij schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 10:21:
RLC gaat er ook niet op vooruit
Probleem met hodl is dat mensen er van uit gaan dat er coins op termijn altijd weer een nieuwe ATH zullen halen..ggj87 schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:11:
Weet je wat het probleem is met holden? Dat kun je eigenlijk het beste doen als je BTC hebt gekocht op een prijs die hij nu niet meer kan halen. Bijv. $1000. Als je dan weet dat je een slechte handelaar bent kun je idd. beter holden ook al zakt de koers zoals dit jaar. Lekker boeiend dan, staat nog altijd 8x hoger dan toen. Maar als je nu wilt holden zul je in een dip moeten kopen, op een hardware wallet zetten, uitloggen en niet meer op internet naar crypto kijken voor 1 a 2 jaar. Hopelijk zijn de koersen dan een stuk hoger dan nu.
Als je LTC even als voorbeeld neemt: ATH in BTC: 0,032 (nu 0,016) en ATH in USD: $364 (nu $133) Om een nieuwe ATH in BTC te halen moet LTC dus 100% stijgen, om een nieuwe ATH in USD te halen moet LTC iets van 280% stijgen.
Je kunt je afvragen of dat ooit gaat gebeuren..
Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt, maar ik vrees er dus voor.
Mijn excuses voor de onnodige sneer van vannacht
Of je verlies beperken en met 50% (of ander percentage) uitstappen?TomTorquay schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:19:
[...]
Ik ben ook niet van het holden om te holden, maar dat je nu uitstapt komt nogal over als een paniekreactie. Nooit met verlies verkopen is inderdaad een foute tip, maar vanaf het moment dat je met verlies staat verkopen is ook geen goed idee. Tenzij je heel goed weet dat je een zware fout hebt gemaakt.
Verwijderd
Och maak mij daar niet druk om, met winst de deur uitgedaanTomTorquay schreef op dinsdag 22 mei 2018 @ 11:28:
[...]
Ik hoop voor jou dat het goed uitpakt, maar ik vrees er dus voor.
Mijn excuses voor de onnodige sneer van vannacht

Dit topic is gesloten.
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!