Cryptopia, heel fijne Exchange.mprkooij schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:07:
Ik hoor jullie altijd over verschillende coin's praten die ik nog nooit heb gezien op Binance. Welke Exchange gebruiken jullie voor de "kleinere/minder bekende" coins?
Ik gebruik:
Binance
Cryptopia
Huobi
Bittrex
Kucoin
HitBTC
Bluetrade
Echt actief ben ik eigenlijk alleen op Binance en Cryptopia. De andere exchanges ben ik ooit op gestart omdat daar een munt exclusief te vinden was. Het is op zich wel handig zo, het meeste kan ik nu wel vinden.
Binance
Cryptopia
Huobi
Bittrex
Kucoin
HitBTC
Bluetrade
Echt actief ben ik eigenlijk alleen op Binance en Cryptopia. De andere exchanges ben ik ooit op gestart omdat daar een munt exclusief te vinden was. Het is op zich wel handig zo, het meeste kan ik nu wel vinden.
[ Voor 37% gewijzigd door DJT op 21-05-2018 12:41 ]
Daar zitten alle Chinezen.Grono112 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:30:
[...]
Voor de Aziatische muntjes gebruik ik ook vaak Huobi. op 24H volume toch de derde partij volgens CMC.
https://coinmarketcap.com/exchanges/volume/24-hour/
nu viel mij meteen op dat OKEX op 24H volume groter is dan BinanceNooit geweten?
Kucoin , stap nu regelmatig in op net geliste coins , zit nu in LALA , deze gaat lekker op het momentmprkooij schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:07:
Ik hoor jullie altijd over verschillende coin's praten die ik nog nooit heb gezien op Binance. Welke Exchange gebruiken jullie voor de "kleinere/minder bekende" coins?
Lol bij die alibaba tweet staat zelfs een 'contract die ondertekend wordt' emoticon. Dat is echt niet onbewust gedaan. Jammer genoeg is dit weer zo'n gebakken lucht ceo van een vage crypto munt met allemaal dubieuze omstandigheden eromheen. En daar hebben we helaas al zoveel van.Slux schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:26:
[...]
Dank voor de uitleg![]()
Netflix
https://twitter.com/justinsuntron/status/950992805932838913
Ik heb een aantal kennissen in China die hebben er ook nooit van gehoord, plus er zijn genoeg Chinese die het ook bevestigen op media, dat het niet de Chinese Netflix is,
In die tweet zegt hij echt de Chinese netflix
Samenwerking allibaba misschien niet direct geroepen maar als je dit soort tweets de wereld in brengt is het toch niet niet zo gek dat mensen dan denken ? zeer onprofessioneel.
https://twitter.com/justinsuntron/status/994745911753498624
Zo kan je ze twitter af gaan en een aantal cryptische tweets tegen komen waar hij dingen beweerd die niet kloppen.
Die white paper in chinees was grotendeels een copy en paste, hij kwam met argumenten dat ze wel wat beter te doen hadden dan zich daar mee bezig te houden.
Het stukje over dat hij met valse accounts werkte was ook bewezen, stond zelfs op film, die verkoop van zijn aandelen idem, die zo genoemde private investeerder was hij zelf, transacties waren te herleiden.
Argument dat Azietanen op een andere manier handelen klopt deels maar dat betekend niet dat ze normaal kunnen communiceren, neem een VEN als voorbeeld, alhoewel zij er ook wel een handje van hebben, BMW, LVT en dan hebben we het alleen over de crypto markt.
Zo is er nog Alibaba, Baidu, enz enz dat zijn allemaal gerespecteerde bedrijven bekend over de hele wereld.
Die tweeten echt niet zo.
Bij TRX spat het amateurisme eraf en zijn zij zelf verantwoordelijk voor de meeste FUD, de argumenten die ik noemde zijn geen FUD.
Het is een leuke coin om lekker te verdienen op het moment, buy the rumor sell the news verhaal, zo gaat het met alle coins op het moment.
Ik hoop voor je dat je er niet te laat uitstapt en een lekkere winst er aan overhoudtmaar pas er mee op, er zijn genoeg mensen de fout ingegaan met TRX.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Zag LALA ook inderdaad. Denk nu te laat om in die coin te stappen op het moment?cryptore schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:52:
[...]
Kucoin , stap nu regelmatig in op net geliste coins , zit nu in LALA , deze gaat lekker op het moment
Verwijderd
Dit word een erg rustige saaie dag denk ik
Ga er maar eens lekker op uit
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2018 12:59 ]
Op naar de bouwmarkt voor wat technisch lego!Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:58:
Lekker buiten darten.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:58:
nee hoor , mooi hoog volume , gaat op neer , steeds iets pakken , vind het een leuk spelletje , heb er nog 7 coins staan , doen verder weinig , alleen DRGN is een mooie coin , heb het aantal al goed weten te verhogenmprkooij schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:57:
[...]
Zag LALA ook inderdaad. Denk nu te laat om in die coin te stappen op het moment?
Binance
Huobi
Kucoin
Coinexchange.io
Yobit
Bleutrade
Huobi
Kucoin
Coinexchange.io
Yobit
Bleutrade
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Verwijderd
Vandaar ook mijn long term holds in Ven en Icx. Komt wel goed.Storm300 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 11:47:
[...]
Alleen China heeft al ca. 400M mensen (van de 1400M) in de leeftijdscategorie van 15 t/m 35. En laat dat nou net de generatie zijn die het meest op heeft met de digitalisering en alles wat daar bij komt kijken. Dus je zou wel gek zijn om niet je geld in een Chinees aangelegd project te pompen.
Over Cryptopia: heb je wel eens withdrawal-issues ervaren? Alsin: meer twee weken moeten wachten totdat het eindelijk van Cryptopia naar elders is verplaatst? Ik las was tweets van meerdere mensen die hierover klagen. Dat weerhoudt me er momenteel van om Cryptopia te gebruikenDJT schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:37:
NEO niet vergeten natuurlijk. En ICX was toch Koreaans?Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:34:
[...]
Vandaar ook mijn long term holds in Ven en Icx. Komt wel goed.
ja klopt ICX is KoreaansTomTorquay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:43:
[...]
NEO niet vergeten natuurlijk. En ICX was toch Koreaans?

Staat toch een stevige sell wall op 8500 op bitfenix. Ben benieuwd of die er nog aangaat.
Verwijderd
Ik bedoelde meer de Aziatische markt in het algemeen.TomTorquay schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:43:
[...]
NEO niet vergeten natuurlijk. En ICX was toch Koreaans?
Ik gebruik Cryptopia sinds november en heb daar nog nooit last van gehad. Bij sommige andere overigens wel. Maar tot nu toe werkt Cryptopia altijd perfect - en heel snel (ook beduidend sneller dan sommige andere exchanges). Ik heb wel alleen BTC erafgehaald, weet niet of dat nog iets uitmaakt (wellicht wel).DelTorro schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Over Cryptopia: heb je wel eens withdrawal-issues ervaren? Alsin: meer twee weken moeten wachten totdat het eindelijk van Cryptopia naar elders is verplaatst? Ik las was tweets van meerdere mensen die hierover klagen. Dat weerhoudt me er momenteel van om Cryptopia te gebruiken
https://twitter.com/redth...s/998489540913315846?s=21#BTC block 523,034 was actually mined by a 5m/s miner as per antpool, probably the luckiest one in history: antpool.com/poolStats.htm?…

Hoeveel geluk heb je dan als het je op die manier lukt om een block (12.5 BTC) te minen
Dat van die tweet klopt en zal ook echt bewust gedaan zijn.AtlAntA schreef op maandag 21 mei 2018 @ 12:55:
[...]
Lol bij die alibaba tweet staat zelfs een 'contract die ondertekend wordt' emoticon. Dat is echt niet onbewust gedaan. Jammer genoeg is dit weer zo'n gebakken lucht ceo van een vage crypto munt met allemaal dubieuze omstandigheden eromheen. En daar hebben we helaas al zoveel van.
Ik zeg niet dat ik er direct in geloof, maar waarom is het dan ineens ongeloofwaardig?!
Facebook, Amazon etc zijn allemaal (achter de schermen) bezig met crypto. Hopen dat je op de juiste trein springt. Time will tell. Ik ben blij dat dit allemaal gebeurt in mijn tijd.................
Denk jij nou echt dat ze bij Ali zitten te slapen?! Die zijn dik 5 jaar geleden al begonnen met het uitdenken van de blockchain toekomst en welke munt ze daar bij willen.
Wie zegt mij dat dit niet een (ver) opgezet plan is. Ik ga niet mee in de hype, maar het zou mij ook niets verbazen als het wel ooit uitkomt.
Vanaf 1 juni heeft TRX zijn eigen platform, we zullen zien welke Dapps er gebruik van gaan maken.
1 ding weet ik zeker, Chinezen kiezen voor een Chinees produkt. En laten er nou heeeeeeeel veel Chinezen zijn..........Het is gewoon vraag & aanbod in combinatie met de wet van de grote getallen.
Dus kan ik mijn TRX maar beter houden?Storm300 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:45:
[...]
Dat van die tweet klopt en zal ook echt bewust gedaan zijn.
Ik zeg niet dat ik er direct in geloof, maar waarom is het dan ineens ongeloofwaardig?!
Facebook, Amazon etc zijn allemaal (achter de schermen) bezig met crypto. Hopen dat je op de juiste trein springt. Time will tell. Ik ben blij dat dit allemaal gebeurt in mijn tijd.................
Denk jij nou echt dat ze bij Ali zitten te slapen?! Die zijn dik 5 jaar geleden al begonnen met het uitdenken van de blockchain toekomst en welke munt ze daar bij willen.
Wie zegt mij dat dit niet een (ver) opgezet plan is. Ik ga niet mee in de hype, maar het zou mij ook niets verbazen als het wel ooit uitkomt.
Vanaf 1 juni heeft TRX zijn eigen platform, we zullen zien welke Dapps er gebruik van gaan maken.
1 ding weet ik zeker, Chinezen kiezen voor een Chinees produkt. En laten er nou heeeeeeeel veel Chinezen zijn..........Het is gewoon vraag & aanbod in combinatie met de wet van de grote getallen.
Dat moet je helemaal zelf weten, ik ben niet van het financiële advies. En niemand hier trouwens, les 1.
Ik vind het een munt met potentie en andere totaal niet.
Ieder zijn mening en keuze........
het nadeel is dan dat je nog een speler(s) mist omdat ze geen hype en pump en dumps willen.
naar pump en dumps zoeken is gewoon dom dom dom, je bent bijna nooit snel zat, mischien enkel een keer zoals bij bytecoin
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 21-05-2018 14:59 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ahh wtf een lucky bastard is dat. Zal net 1 of andere hobby miner zijn die voor een paar knaken een onrendabele antminer heeft gekocht om wat mee om te knoeien. Laat het een nachtje draaien en bam! 12.5 btc rijker.Bmfd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:31:
[...]
https://twitter.com/redth...s/998489540913315846?s=21
[afbeelding]
Hoeveel geluk heb je dan als het je op die manier lukt om een block (12.5 BTC) te minen
Stiekem hoop ik dat dat waar is haha. Het is je gegund hobbyminer! Door mensen als jij is minen populair. Held!
$8500 is opeens een lastige hindernis?
Over 1 a 2 jaar ben je heel erg blij als je deze munt nog hebt in grote getallen.Storm300 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 14:50:
[...]
Dat moet je helemaal zelf weten, ik ben niet van het financiële advies. En niemand hier trouwens, les 1.
Ik vind het een munt met potentie en andere totaal niet.
Ieder zijn mening en keuze........
Tussen de dingen die slecht/verkeerd zijn gegaan voor trx zijn er ook heel erg veel dingen goed gegaan.
En vergeet niet dat het ook nog eens een erg jong bedrijf is, ze zijn al erg ver gekomen in zo weinig tijd.
Als je het block bekijkt is het gewoon een antpool block dus misschien dat een 5 M/s miner dat gevonden heeft maar die krijgt zeker geen 12,5 btc. Ik gok trouwens gewoon op een foutje in hun rapportage.AtlAntA schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:15:
[...]
Ahh wtf een lucky bastard is dat. Zal net 1 of andere hobby miner zijn die voor een paar knaken een onrendabele antminer heeft gekocht om wat mee om te knoeien. Laat het een nachtje draaien en bam! 12.5 btc rijker.
Stiekem hoop ik dat dat waar is haha. Het is je gegund hobbyminer! Door mensen als jij is minen populair. Held!
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Ik had er 25.000, nu nog de helft, denk dat ik ze maar bewaarwehave schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:37:
[...]
Over 1 a 2 jaar ben je heel erg blij als je deze munt nog hebt in grote getallen.
Tussen de dingen die slecht/verkeerd zijn gegaan voor trx zijn er ook heel erg veel dingen goed gegaan.
En vergeet niet dat het ook nog eens een erg jong bedrijf is, ze zijn al erg ver gekomen in zo weinig tijd.
Hmm vind mijn versie leukergws24 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:39:
[...]
Als je het block bekijkt is het gewoon een antpool block dus misschien dat een 5 M/s miner dat gevonden heeft maar die krijgt zeker geen 12,5 btc. Ik gok trouwens gewoon op een foutje in hun rapportage.
Wat Storm300 ook al zij, je moet je aan of verkoop niet door iemand hier op het forum laten beslissen.golfgti5 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:40:
[...]
Ik had er 25.000, nu nog de helft, denk dat ik ze maar bewaar
Altijd uitgaan van je eigen gevoel en onderzoek, heb je een leuke winst, dan is het verstandig om de cashen, boeit het je niet en je vind gokken leuk hou ze lekker.
Als ik zelf twijfel dan verkoop ik de boel, helemaal met zulke coins als TRX vaak genoeg gehad dat ik bleef zitten en vervolgens de boel inzakte, maar ook mee gemaakt dat het niet gebeurde en hij sky high ging, in beide gevallen was ik er ziek van maar uiteindelijk gaat het om de centjes en de winst kan niemand je meer afpakken.
En voor mij is met shortraden 25% winst een mooi rendement, stijgt het pech, kan altijd later nog instappen maar de winst heb ik, of ik stap er met 50% uit, ik heb wel geleerd om niet meer terug te kijken of een munt nou crashed of moont.
Happy trading
Komop GVT, maak je klaar voor de volgende run! Zie een mooie groene candle omhoog nu, kom op het juiste moment aankakken. Genoten van het weer!

Ik zat te denk om de winst om te zetten naar Neblio, heb daar veel vertrouwen in, liggen ruim voor met hun roadmap doelstellingen, echter de laatste tijd wat gezakt en weinig beweging inSlux schreef op maandag 21 mei 2018 @ 15:59:
[...]
Wat Storm300 ook al zij, je moet je aan of verkoop niet door iemand hier op het forum laten beslissen.
Altijd uitgaan van je eigen gevoel en onderzoek, heb je een leuke winst, dan is het verstandig om de cashen, boeit het je niet en je vind gokken leuk hou ze lekker.
Als ik zelf twijfel dan verkoop ik de boel, helemaal met zulke coins als TRX vaak genoeg gehad dat ik bleef zitten en vervolgens de boel inzakte, maar ook mee gemaakt dat het niet gebeurde en hij sky high ging, in beide gevallen was ik er ziek van maar uiteindelijk gaat het om de centjes en de winst kan niemand je meer afpakken.![]()
En voor mij is met shortraden 25% winst een mooi rendement, stijgt het pech, kan altijd later nog instappen maar de winst heb ik, of ik stap er met 50% uit, ik heb wel geleerd om niet meer terug te kijken of een munt nou crashed of moont.
Happy trading
Daarnaast om iedereen even bullish te maken:
#Nasdaq is going to open its crypto exchange next month!
Just to let you know #Nasdaq is 2nd largest stock market exchange in world in terms of volume! Total volume of #Nasdaq exchange is 9 trillion usd!
Current #Bitcoin price is @8k usd with 141 billion usd marketcap!
If 10% (of 9 trillion usd ) #Nasdac volume comes into the bitcoin market which is 900 billion usd! Then the expected bitcoin price will rise to 6.5x from the current price
8000 x 6.5 = 52000USD
If only 1% volume of Nasdaq comes into bitcoin market! Then, btc price will be 13k usd.
If only.........................Tominatie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:08:
[...]

Die is wel tricky vind ik zelf, gaat vrij weinig volume in om, maar wie weet kan nog komengolfgti5 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:05:
[...]
Ik zat te denk om de winst om te zetten naar Neblio, heb daar veel vertrouwen in, liggen ruim voor met hun roadmap doelstellingen, echter de laatste tijd wat gezakt en weinig beweging in
Wel leuk concept en relatief weinig supply... en decentraal
Wordt de bitcoin verhandelbaar op de nasdaq dan? Als dat zo is dan kan hun stelling kloppen maar als het een exchange ernaast wordt dan voegt het weinig toe tov bijvoorbeeld binance of gdax.Tominatie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:08:
[...]
Wordt hiermee de dx.exchange (https://dx.exchange) bedoeld? Als dat het geval is: de exchange gebruikt alleen dezelfde trading engine als dat door NASDAQ ook wordt gebruikt, het is geen exchange waar de NASDAQ voor de rest iets mee te maken heeft.Tominatie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:08:
[...]
Het wordt dan wel weer een beetje toegankelijker voor de reguliere handelaren, al denk ik dat de meeste er inmiddels wel inzitten.AtlAntA schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:12:
[...]
Wordt de bitcoin verhandelbaar op de nasdaq dan? Als dat zo is dan kan hun stelling kloppen maar als het een exchange ernaast wordt dan voegt het weinig toe tov bijvoorbeeld binance of gdax.
Toen er BTC short producten op de markt kwamen voegde het ook vrij weinig toe volgens mij
In that case: no moonBmfd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:15:
[...]
Wordt hiermee de dx.exchange (https://dx.exchange) bedoeld? Als dat het geval is: de exchange gebruikt alleen dezelfde trading engine als dat door NASDAQ ook wordt gebruikt, het is geen exchange waar de NASDAQ voor de rest iets mee te maken heeft.

Ik heb zin in een rush naar een nieuw ATH, dat er elke minuut een bericht wordt gepost over hoe mooi het leven is.

Onze vrienden van LekkerCryptisch hadden er ook nog een artikel over geschreven: https://lekkercryptisch.n...t-als-exchange-van-NASDAQTominatie schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:23:
[...]
In that case: no moon![]()
Ik heb zin in een rush naar een nieuw ATH, dat er elke minuut een bericht wordt gepost over hoe mooi het leven is.
Wel weer een geval van slimme marketing gezien het aantal nieuwsberichten en hype rond deze exchange.
nou ff weer corectie
Prepare for the next ATH
Exact. Wordt weer een leuke weekVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:42:
Zo ook weer terug en zie gelijk dat shitcoin BTC weer aan het duiken is

Zeker. Helaas na de mooie groene candle weer een zelfde rode klote candle.
ach, de daily grafiek van BTC is weer n mooie haircut van Bart Simpson.
Een higher low van hoger dan 8380 is gewoon prima imo, denk dat de huidige koers gewoon prima is als dit de bodem is van consolidation (en dat zou t best wel s kunnen zijn)
Een higher low van hoger dan 8380 is gewoon prima imo, denk dat de huidige koers gewoon prima is als dit de bodem is van consolidation (en dat zou t best wel s kunnen zijn)
[ Voor 57% gewijzigd door rogier2012 op 21-05-2018 16:58 ]
Maar op Cryptopia hebben ze Linda.DelTorro schreef op maandag 21 mei 2018 @ 13:38:
[...]
Over Cryptopia: heb je wel eens withdrawal-issues ervaren? Alsin: meer twee weken moeten wachten totdat het eindelijk van Cryptopia naar elders is verplaatst? Ik las was tweets van meerdere mensen die hierover klagen. Dat weerhoudt me er momenteel van om Cryptopia te gebruiken

Bij bv Vertcoin duurt dat 10 minuten of zo.Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:53:
Na 3 dagen en 85 GB verder, is mijn Ethereum wallet eindelijk gesynced.
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven..
en wat is de meerwaarde hiervan ?Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 16:53:
Na 3 dagen en 85 GB verder, is mijn Ethereum wallet eindelijk gesynced.
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven..
je munten offline ?
Prepare for the next ATH
Ja dus niet op een Exchange, is dat een domme actie dan?sourcecode schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:05:
[...]
en wat is de meerwaarde hiervan ?
je munten offline ?

Verwijderd
Een walet is prima toch, zou ik ook doen als ik veel had en wilde hodl
Ik hodl alleen mijn casinocoins en die staan dan ook in een walet
Ik hodl alleen mijn casinocoins en die staan dan ook in een walet
Prima keuzeBeaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:14:
[...]
Ja dus niet op een Exchange, is dat een domme actie dan?Ik heb geen hardware wallet dus ik dacht dat dit een goede oplossing was....
[ Voor 4% gewijzigd door Bmfd op 21-05-2018 17:25 ]
Je kunt ook MyEtherWallet offline gebruiken, dan hoef je niet de hele blockchain te downloaden
Klopt, maar die zijn slachtoffer geworden van een DNS hack toch? Ik ben bij lange na niet tech savvy genoeg om dat door te hebben als ik een transactie wil doen. Dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.Nickr92 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:26:
Je kunt ook MyEtherWallet offline gebruiken, dan hoef je niet de hele blockchain te downloaden
Of raakt een dergelijke aanval/hack je niet als je het offline gebruikt?
[ Voor 7% gewijzigd door Beaulion op 21-05-2018 17:34 ]
Als je de ruimte hebt (die heb je) en de tijd (die had je blijkbaar) dan is dit een goede oplossing als je geen hardware wallet zoals een ledger oid wilt hebben.Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Klopt, maar die zijn slachtoffer geworden van een DNS aanval toch? Ik ben bij lange na niet tech savvy genoeg om dat door te hebben als ik een transactie wil doen. Dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.
Of raakt een dergelijke aanval je niet als je het offline gebruikt?
Dat is ook het idee van offline gebruiken, als jij een lokale kopie draait van MEW communiceer je ook niet meer met myetherwallet.com.Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Klopt, maar die zijn slachtoffer geworden van een DNS hack toch? Ik ben bij lange na niet tech savvy genoeg om dat door te hebben als ik een transactie wil doen. Dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.
Maar ik raad iedereen altijd aan om een hardware wallet aan te schaffen, je blijft anders een stuk vatbaarder om je coins kwijt te raken.
[ Voor 11% gewijzigd door Nickr92 op 21-05-2018 17:42 ]
Ah ok ik snap het. Dank voor de uitleg. Zeker een goede oplossing dan. Mocht ik de ruimte straks toch nodig hebben die de wallet nu inneemt dan ga ik MEW offline gebruiken.Nickr92 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:41:
[...]
Dat is ook het idee van offline gebruiken, als jij een lokale kopie draait van MEW communiceer je ook niet meer met myetherwallet.com.
Maar ik raad iedereen altijd aan om een hardware wallet aan te schaffen, je blijft anders een stuk vatbaarder om je coins kwijt te raken.
Je kunt een wallet overigens ook prima uitprinten en in een kluis bij de bank leggen (als het niet die ene Rabobank is waar pas meer dan 1000 kluisjes gestolen zijnBeaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:47:
[...]
Ah ok ik snap het. Dank voor de uitleg. Zeker een goede oplossing dan. Mocht ik de ruimte straks toch nodig hebben die de wallet nu inneemt dan ga ik MEW offline gebruiken.
Behalve bij brand.Specy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Je kunt een wallet overigens ook prima uitprinten en in een kluis bij de bank leggen (als het niet die ene Rabobank is waar pas meer dan 1000 kluisjes gestolen zijn). Veiliger dan op papier wordt het niet!
Verwijderd
Je kunt het ook in spiegelbeeld laten tatoeëren rond je anus. Niemand die daar bij mij rondneust.Specy schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:55:
[...]
Je kunt een wallet overigens ook prima uitprinten en in een kluis bij de bank leggen (als het niet die ene Rabobank is waar pas meer dan 1000 kluisjes gestolen zijn). Veiliger dan op papier wordt het niet!
En wat nu als je op maandag er bij moet terwijl je net de bedenkelijke shoarma van zondagavond eruit hebt gewerkt? Grote kans dat het wat minder leesbaar is.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:00:
[...]
Je kunt het ook in spiegelbeeld laten tatoeëren rond je anus. Niemand die daar bij mij rondneust.
Zo zie je maar, uiteindelijk zijn het allemaal shitcoins.AtlAntA schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:04:
[...]
En wat nu als je op maandag er bij moet terwijl je net de bedenkelijke shoarma van zondagavond eruit hebt gewerkt? Grote kans dat het wat minder leesbaar is.
Blij je weer te zien @Verwijderd. Ik miste al de creatieve oplossingen.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:00:
[...]
Je kunt het ook in spiegelbeeld laten tatoeëren rond je anus. Niemand die daar bij mij rondneust.
[ Voor 10% gewijzigd door Beaulion op 21-05-2018 18:14 ]
Verwijderd
Naja ik heb nou weer zo'n mooi verhaal dat ik die hier wel moet delen natuurlijk.Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:10:
[...]
Blij je weer te zien @Verwijderd. Ik miste al de creatieve oplossingen.
Jullie weten dat ik een derde van mn crypto heb lopen vergokken op Yobit. Door omstandigheden. Wachtwoorden weggegpleurd etc etc. Helemaal klaar met yobit jank jank koetsie koetsie huil
Ik hou alleen nog html-coin wat in de gaten want die moet ik dumpen zodra ze op HitBTC verschijnen. Vanochtend bedacht ik me dat ik ook nog met zo'n honderd dollar in een ico zat: kryll.io.
Driemaal raden welke exchange de shitcoin is gelist na de ico. Echt je bedenkt het niet.
Niet om negatief uit de hoek te komen hoor, maar fokking moederneuk die hoerencrypto's maar.
https://twitter.com/kryll_io/status/997521251785682944Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:26:
[...]
Naja ik heb nou weer zo'n mooi verhaal dat ik die hier wel moet delen natuurlijk.
Jullie weten dat ik een derde van mn crypto heb lopen vergokken op Yobit. Door omstandigheden. Wachtwoorden weggegpleurd etc etc. Helemaal klaar met yobit jank jank koetsie koetsie huil
Ik hou alleen nog html-coin wat in de gaten want die moet ik dumpen zodra ze op HitBTC verschijnen. Vanochtend bedacht ik me dat ik ook nog met zo'n honderd dollar in een ico zat: kryll.io.
Driemaal raden welke exchange de shitcoin is gelist na de ico. Echt je bedenkt het niet.
Niet om negatief uit de hoek te komen hoor, maar fokking moederneuk die hoerencrypto's maar.
Yobit is zo ongeveer de allergrootste shitexchange waarvan ik nog altijd denk dat het een scam is en het wordt door Kryll afgedaan als 'great news'. Gotta love crypto en het daarbij horende gehypeGreat news! $KRL #Kryll is now listed on the famous @YobitExchange!! #Yobit
Weet niet of het al genoemd is op dit forum maar je kan je momenteel inschrijven voor EPIPHANY op https://www.epnex.io , bij het invullen van je NEO adres ontvang je er alvast 30 onder het mom van ''je weet het nooit''.
Doe er allen je voordeel mee!
[ Voor 34% gewijzigd door .oisyn op 21-05-2018 19:33 . Reden: Geen referral sharing ]
Dat geloof je zelf toch niet?nRealsus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:52:
Weet niet of het al genoemd is op dit forum maar je kan je momenteel inschrijven voor EPIPHANY op https://www.epnex.io , bij het invullen van je NEO adres ontvang je er alvast 30 onder het mom van ''je weet het nooit''. knip
[ Voor 15% gewijzigd door .oisyn op 21-05-2018 19:33 ]
Maar 30 Neo, weet je hoeveel dat is?
Oh wacht, je bedoelt epnex?
Dan kan het wel, sorry.
[ Voor 13% gewijzigd door Ton Hasselt op 21-05-2018 19:04 ]
Ik gebruik Exodus voor alle ERC20 tokens, heb ETH, RLC, GVT, EOS, etc. allemaal offline staan met één wallet die geen blockchain hoeft te downloaden en ook nog eens makkelijk werkt en er goed uitziet.Beaulion schreef op maandag 21 mei 2018 @ 17:30:
[...]
Klopt, maar die zijn slachtoffer geworden van een DNS hack toch? Ik ben bij lange na niet tech savvy genoeg om dat door te hebben als ik een transactie wil doen. Dus vandaar dat ik hiervoor heb gekozen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Denk dat je Epiphany krijgt, geen NEO
Ik heb zelf niet aan deze airdrop meegedaan, maar voor zover ik weet is het wel een legitieme actie.
Zoals onderaan dit topic al is aangegevennRealsus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:52:
Weet niet of het al genoemd is op dit forum maar je kan je momenteel inschrijven voor EPIPHANY op https://www.epnex.io , bij het invullen van je NEO adres ontvang je er alvast 30 onder het mom van ''je weet het nooit''
- quote het dan ook nietGeen links met referral, geen gebedel om invites.

Ik heb er zelf geen probleem mee, maar vaak zie je dat mensen hun referral gaan spammen en gaan bedelen om hun referral te gebruiken, dus om dat te voorkomen is deze regel ingevoerd. Je kunt best vragen of mensen je een PM willen sturen als ze gebruik willen maken van jouw referral, als bedankje.
Niet 30 Neo, maar 30 Epnex
[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 21-05-2018 19:34 ]
Hij is laaaaaaaaaag vandaaaaaag. Nice nice ik heb geen sell en buy order gezet dus ik heb hem nog en m'n balance is aardig naar beneden geschoten.
Ik zie dit trouwens iedere keer gebeuren. VOOR een belangrijk event wordt een coin helemaal de diepte in getrapt om daarna keihard te boosten!?!?!
[ Voor 20% gewijzigd door mprkooij op 21-05-2018 19:09 ]
Ach verkeerd gelezen.
Moet dat een Neo offline wallet zijn, of mag dat ook op een Exchange?
Komt goed.mprkooij schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Hij is laaaaaaaaaag vandaaaaaag. Nice nice ik heb geen sell en buy order gezet dus ik heb hem nog en m'n balance is aardig naar beneden geschoten.

Zal alleen werken als de Exchange dat gaat ondersteunen, offline wallet dus.Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Ach verkeerd gelezen.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Zelf zou ik altijd een cold wallet gebruiken. Vaak meegemaakt dat de exchange een airdrop niet ondersteund.Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:08:
[...]
Ach verkeerd gelezen.
Eerst gaan de oogjes open...chang1982 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:14:
ben benieuwd hoe we morgen wakker worden
ofwel op 8200 ofwel op max 8450. in t 1e geval kan je over n halve week lekker goedkope bitcoins kopen rond 7700ish, in t laatste geval blijven we lekker stuiteren voor de komende 2 dagen waarna er n break komt die beide kanten op kan.chang1982 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:14:
ben benieuwd hoe we morgen wakker worden
[ Voor 41% gewijzigd door rogier2012 op 21-05-2018 19:19 ]
Staat er nog iets op stapel voor RLC? Waarom zoveel vertrouwen in deze munt?
Want ik heb het idee dat hij juist in naar beneden uitbreekt uit zijn/haar opgaande trend en eerder de 0.00021 op gaat zoeken dan de maan.. (Beginners-TA
)
(Of hij moet ongeveer NU omhoogschieten!
Want ik heb het idee dat hij juist in naar beneden uitbreekt uit zijn/haar opgaande trend en eerder de 0.00021 op gaat zoeken dan de maan.. (Beginners-TA
[ Voor 10% gewijzigd door snwbrdr_NL op 21-05-2018 19:33 . Reden: nulletjes herschikt. ]
iExecRLC v2 launch 29 meisnwbrdr_NL schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:30:
Staat er nog iets op stapel voor RLC? Waarom zoveel vertrouwen in deze munt?
Want ik heb het idee dat hij juist in naar beneden uitbreekt uit zijn/haar opgaande trend en eerder de 0.00021 op gaat zoeken dan de maan.. (Beginners-TA)
Het is net alsof ze het allemaal timen dat eind mei en die mainnets. Zucht moet ik van alles wat kopen..
Met een beetje geluk is het vakantiegeld binnen. 🤑Greymore1 schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:44:
Het is net alsof ze het allemaal timen dat eind mei en die mainnets. Zucht moet ik van alles wat kopen..
Ah. Zie ik niet terug op coinmarketcal.com vandaar.
Of is dat die cloud marketplace die op 31 mei staat?
Ik hou hem nog ff vast in dat geval..
Als ie nog wat daalt, koop ik nog wat bij.snwbrdr_NL schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:46:
[...]
Ah. Zie ik niet terug op coinmarketcal.com vandaar.
Of is dat die cloud marketplace die op 31 mei staat?
Ik hou hem nog ff vast in dat geval..
Er zal een reden zijn waarom PWC (een gevestigd en bewezen multinational) zich heeft ingekocht in Vechain... en oh ja, partnerships met o.a. LVMH en BMW.Slux schreef op maandag 21 mei 2018 @ 10:10:
[...]
Goed dat een CEO een doel heeft, maar dat is echt de grootste onzin die er bestaat, dat zal echt nooit gebeuren.
Kijk alleen al naar de opzet van bijvoorbeeld een IBM, die zijn beursgenoteerd met ik weet niet hoeveel mensen en jaren langen eigen ontwikkelingen in huis, dan heb ik het nog niet eens over de financiële middelen die ze hebben, plus de partijen waar ze mee samen werken.
Denk je nou echt dat de grote westerse multinationals met een Vechain gaan samen werken ?
Dan kan je een DNVGL op noemen maar die werken ook met een Deloitte
https://www2.deloitte.com...rtification_industry.html
Veel zo niet de meeste multinationals doen alleen zaken met gevestigde en bewezen bedrijven, Vechain heeft nog een hele lange weg te gaan op dat gebied.
En nogmaals ik denk best dat ze wat zullen bereiken en je leuk aan VEN kan verdienen maar je moet wel realistisch blijven.
Prima dat de droom van de CEO een stip aan de horizon is, maar je bewering dat er geen Westerse en geen gevestigde bewezen bedrijven gaan samenwerken met een nietszeggend bedrijfje als Vechain slaat eigenlijk helemaal nergens op
Iemand zo een paraat voorbeeld van een ico die een mainnet heeft gelanunced in het verleden?
Ben benieuwd of dat een gevalletje buy the hype wordt of dat je beter kunt vasthouden tot na de launch..
Time will tell.snwbrdr_NL schreef op maandag 21 mei 2018 @ 19:54:
[...]
Iemand zo een paraat voorbeeld van een ico die een mainnet heeft gelanunced in het verleden?
Ben benieuwd of dat een gevalletje buy the hype wordt of dat je beter kunt vasthouden tot na de launch..
Waar kan je dat adres kwijt?nRealsus schreef op maandag 21 mei 2018 @ 18:52:
Weet niet of het al genoemd is op dit forum maar je kan je momenteel inschrijven voor EPIPHANY op https://www.epnex.io , bij het invullen van je NEO adres ontvang je er alvast 30 onder het mom van ''je weet het nooit''.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Rechts bovenin een account aanmaken.
Je hoeft dus eigenlijk geen Neo in je wallet te hebben?
Klopt, gewoon even Neon Wallet installeren.Ton Hasselt schreef op maandag 21 mei 2018 @ 20:15:
[...]
Je hoeft dus eigenlijk geen Neo in je wallet te hebben?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!