Weg
Vind zulke dingen toch altijd vrij weinig zeggen. Het is meer de mening van de persoon die het schrijft. Er zijn nog tig van zulke site's waar lijsten met coins staan en vaak genoeg zijn die compleet anders. Waar bij de ene lijst coin X nummer 1 is staat ie er bij een andere lijst niet eens op. Alleen de munten die in een hoop lijsten voorkomen vind ik zelf nog wel interessant.
Ja idd, wat @TomTorquay zegtSpecy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:03:
Werkt best lekker hoor, die 239 coins. Tot vannacht had ik de afgelopen 3 weken 2 BTC winst. (Nu nog 1.6, kan ik eigenlijk ook niet echt over klagen).
Dus.. Hoeveel procent winst/verlies heb je nu?
LOLD-Ed schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Ja idd, wat @TomTorquay zegtSowieso niet slim om iedere keer je echte winsten/verliezen te delen.. Je kunt ook gewoon in percentages praten zodat mensen je niet als 'target' gaan zien..
Dat wilden we toch
Daarom dus *alleen* absolute getallen en geen percentages dit keer he.D-Ed schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:52:
[...]
Ja idd, wat @TomTorquay zegtSowieso niet slim om iedere keer je echte winsten/verliezen te delen.. Je kunt ook gewoon in percentages praten zodat mensen je niet als 'target' gaan zien..
Andersom zou ook kunnen, kan ik best gaan doen, maar niet allebei over dezelfde periode.
Kom op, we weten allemaal dat je de voorbije 3 weken geen 50% winst gaat gepakt hebben op je 200+ coins. Dus dat je sowieso met meer dan 5BTC speelt is nogal duidelijk. Zeg dan ook gewoon wat je exacte winstpercentage was, in plaats van wat mist te spuien.Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 17:19:
Daarom dus *alleen* absolute getallen en geen percentages dit keer he.
Andersom zou ook kunnen, kan ik best gaan doen, maar niet allebei over dezelfde periode.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Toch wel interessant om te zien dat de drop van vannacht/vanmorgen op BTC toch wel gering was en inderdaad BTC zo sterk blijft. Het is redelijk saai om zo een tijdje door te gaan maar we weten allemaal dat we in het laatste kwartaal zitten en als je naar voorgaande jaren kijkt is dat altijd nog feest geweest. Zou mooi zijn als we dat nu weer door kunnen zetten. Maar wie weet is dit gewoon het jaar dat het voor het eerst sinds tijden niet gebeurt en we lekker door kwakkelen tot 2019.
[ Voor 12% gewijzigd door DAMAGE op 11-10-2018 17:41 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Ach, het is maar een forum hier en wat je post bepaal je zelf wel toch, er zitten sneuneuzen genoeg die alles beter denken te weten. Who caresSpecy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:32:
Ok, vanaf het punt waarop mijn verlies van vandaag hersteld is (op het huidige tempo kon dat wel eens vandaag nog gaan lukken, bijna driekwart van het verlies van eerder vandaag is alweer hersteld) zal ik als ik iets post alleen nog percentages posten.
Spiegel gevonden? @RaptorXSRaptorXS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:38:
Ach, het is maar een forum hier en wat je post bepaal je zelf wel toch, er zitten sneuneuzen genoeg die alles beter denken te weten. Who cares
Verwijderd
Lekker zelf weten wat je post toch. Leuk als je een bitcoin kunt cashen, boeiend hoeveel procent het is. Ik vind je strategie wel mooi, 239 shitcoins. En er dan ook nog winst uit trekken, dan ben je gewoon een baas. Of het nou 8% is of 963,14%.Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:32:
Ok, vanaf het punt waarop mijn verlies van vandaag hersteld is (op het huidige tempo kon dat wel eens vandaag nog gaan lukken, bijna driekwart van het verlies van eerder vandaag is alweer hersteld) zal ik als ik iets post alleen nog percentages posten.
Zelf heb ik er maar een stuk of 8 shitcoins en sta iets van -60% ten opzichte van mijn initiële investering. Traden gaat echt belachelijk slecht hier de laatste week, zonet ook mijn DGB verkocht op de absolute low. Fackin hell. Maar boeiend. Komen vast nog wel wat kansjes.
Ik ga nu proberen wat NANO aan te schaffen. Waarom? Geen idee eigenlijk... Iets met driehoeken enzo.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik koop om dezelfde reden nu 100% BTC en zo misschien daarmee nog wat MDA als ik daar een kans zie.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:52:
[...]
Ik ga nu proberen wat NANO aan te schaffen. Waarom? Geen idee eigenlijk... Iets met driehoeken enzo.
Edit: Yes, mooi
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 11-10-2018 19:07 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
*Ja, ik weet dat het niet echt minen is.
+21% in de laatste 15 minuten
Wut?
EDIT: coinbase listing
[ Voor 28% gewijzigd door Rechtzodiegaat op 11-10-2018 19:13 ]
Was nog net op tijd. Op 141 gekocht, 50% op 143 verkocht en de rest op 144. Nog geen 45 seconden in de munt gezetenRechtzodiegaat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:07:
ZRX trekt bij mij in zijn uppie de boel weer een eind omhoog, raar muntje is dat toch...
Wut?
Staan wel erg dikke walls nu van zo'n 30 BTC.Rechtzodiegaat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:22:
Nice. Ja die gaat nog wel een keer.
Ik moet toch altijd smakelijk lachen om jou reacties. Voor dat we beide miljonair zijn gaan wij nog eens samen een biertje doen in de kroeg. Een avondje hard lachen.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:52:
[...]
Lekker zelf weten wat je post toch. Leuk als je een bitcoin kunt cashen, boeiend hoeveel procent het is. Ik vind je strategie wel mooi, 239 shitcoins. En er dan ook nog winst uit trekken, dan ben je gewoon een baas. Of het nou 8% is of 963,14%.
Zelf heb ik er maar een stuk of 8 shitcoins en sta iets van -60% ten opzichte van mijn initiële investering. Traden gaat echt belachelijk slecht hier de laatste week, zonet ook mijn DGB verkocht op de absolute low. Fackin hell. Maar boeiend. Komen vast nog wel wat kansjes.
Rookworst zonder r is ook worst.
Don't be the bag holder zoals laatst gebeurde met GAS. LOL wat zullen sommigen balen die hoog gekocht hebben.. Dat was ook met een exchange listing immers.PilatuS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:20:
[...]
Was nog net op tijd. Op 141 gekocht, 50% op 143 verkocht en de rest op 144. Nog geen 45 seconden in de munt gezetenNieuw record
Nu kijken of ie nog een keer wil.
Dat we lekker nog een keer gaan dippen wordt steeds duidelijker.
Tijd dus om te bepalen hoe we weer gaan instappen in deze markt :-)
buy 1 op 5900 dollar
buy 2 op 5300 dollar
buy 3 op 4700 dollar
buy 4 op 3900 dollar
Het is een bewuste keus om overal tussen de 50 en 100 dollar boven de support te gaan zitten.
Reden hiervoor is het sentiment van de markt, de markt kan op of juist net voor ieder punt van deze 4 besluiten om om te draaien...... Door er net boven te gaan zitten pakt ie de buy order dan nog net mee.
Kan het scherper, zeer zeker, maar denk je in wat die paar tientjes per BTC doen op je verwachte opbrengst rond of boven de vorige ATH.
Good luck traders, over niet al te lange tijd zal er weer een lichtje te zien zijn vanuit deze donkere tunnel
Daarom was ik ook heel snel weer weg. Even snel wat pakken, niet te hebberig worden en wegwezenSahara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:30:
[...]
Don't be the bag holder zoals laatst gebeurde met GAS. LOL wat zullen sommigen balen die hoog gekocht hebben.. Dat was ook met een exchange listing immers.
Het blijft natuurlijk wel een gok, maar stel hij gaat omlaag verkoop ik wel met iets verlies. Blijven zitten zie ik sowieso niet als optie bij zulke candles. Liever 2% verlies pakken dan blijven zitten en naar 5% of meer gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 11-10-2018 19:35 ]
Let wel even op dat de meeste coinlistings op grote exchanges over het algemeen slechts een kortdurend effect hebben op de koers.......
1 a 2 dagen meestal en dan weer terug rond het peil van voor de listing.
- sell and rebuy werkt prima
- zorg dat je als hodler niet op de piek instapt
Mooi recent voorbeeld is ADA na de listing op kraken
[Masternodes] Het grote Masternodes topic deel 1
[ Voor 13% gewijzigd door freestyler2 op 11-10-2018 19:52 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
Dat moet een keertje goed komen. En dan tegen random mensen aan de bar zeggen: 'tis toch wat met die shitcoins, dikke pump en dumps man. Hopen dat de uitbraak van de triangle gigantisch naar boven is, anders geen lambo dit jaar ben ik bang...' en weglopen.Bartvandelaar schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:24:
[...]
Ik moet toch altijd smakelijk lachen om jou reacties. Voor dat we beide miljonair zijn gaan wij nog eens samen een biertje doen in de kroeg. Een avondje hard lachen.
Altijd leuk.
Ach, die meisjes weten heus wel wat je bedoelt. Die worden ook regelmatig gepumpt en gedumpt.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:51:
[...]
Dat moet een keertje goed komen. En dan tegen random mensen aan de bar zeggen: 'tis toch wat met die shitcoins, dikke pump en dumps man. Hopen dat de uitbraak van de triangle gigantisch naar boven is, anders geen lambo dit jaar ben ik bang...' en weglopen.
Altijd leuk.
Verwijderd
De echte golddiggers lopen wel achter je aan: 'zei je nou lambo?'Rechtzodiegaat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:54:
[...]
Ach, die meisjes weten heus wel wat je bedoelt. Die worden ook regelmatig gepumpt en gedumpt.
Werd wel blij van dit berichtje, zojuist me pc eens aan geslingerd en de wallet gestart.hazecase schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
Binance will list Ravencoin op 12-10-2018 en pfieuw naar de maan!
Hij is nu bij 12 augustus met de sync.. Nog 8 weken te gaan
Hoop dat ik ze nog voor live gang op Binance kan krijgen
Dat zou wel vet zijn. Je kan dan een mooie smak geld maken. Elke keer als een coin op Binance komt is er één grote pump!Acidrain schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Werd wel blij van dit berichtje, zojuist me pc eens aan geslingerd en de wallet gestart.
Hij is nu bij 12 augustus met de sync.. Nog 8 weken te gaan![]()
Hoop dat ik ze nog voor live gang op Binance kan krijgen
[ Voor 62% gewijzigd door DAMAGE op 11-10-2018 21:01 ]
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
.edit: oh wacht dat kan tegenwoordig anders:
#Bitcoin suffering its own sell-off overnight. Here's how @AnthonyGriz is trading the #crypto crash. pic.twitter.com/vlj4Gr4GuJ
— CNBC Futures Outlook (@FuturesOutlook) 11 oktober 2018
[ Voor 43% gewijzigd door .oisyn op 11-10-2018 21:07 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
wat moet ik hier uit opmaken ?.oisyn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:03:
Mega bullish nu: https://twitter.com/CNBCF...tatus/1050435091711893504
.edit: oh wacht dat kan tegenwoordig anders:
[Twitter]
Prepare for the next ATH
CNBC heef het 95% van de keren fout. Is een chart van te vinden waarop alle dingen die hun zeggen staan en wat er daarna met de koers gebeurt. Zeggen hun dat het omlaag gaat is de kans op omhoog dus heel groot.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Edit: ^ Wat die andere twee dus zeggen
[ Voor 12% gewijzigd door ggj87 op 11-10-2018 21:21 ]
ik weet het niet hoor.
we roepen iedere keer dat het een bodem is.......
Prepare for the next ATH
Net als vroeger Robeco op de beleggingsmarkt dus. Mijn broer zei altijd. Als Robeco zegt "verkopen", dan moet je kopen.oisyn schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:19:
CNBC tweet over de dip, dus de bodem is bereikt. CNBC is een contraindicator met een 95% correctheid
Edit: En nog een 34BTC wall erbij ook
[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 11-10-2018 21:33 ]
Hmmm ergens verwacht ik toch weer dat we even later op 25-26k sats zitten.
[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 11-10-2018 21:38 ]
Er zijn 2 whales bezig. 1tje begon met een 50BTC sellwall die later herplaatst werd en tot op 30BTC is opgegeten. De andere whale heeft nog 140BTC, die werd geplaatst en weggehaald zonder dat er iets van gekocht is. Vrij tricky nu om iets mee te doen. Die gast met 50BTC zorgde al voor een 10% val, laat staan als die met 140BTC echt wil verkopen en de boel opnieuw gaat plaatsen. Als die whales niets doen stijgt ie wel door, gaan ze wel wat doen gaat die munt de komende dagen nergens heen.mprkooij schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 21:36:
MDA HAS FALLEN! (eruit gegaan op 24500, had gekund op 26000 maarja)
Hmmm ergens verwacht ik toch weer dat we even later op 25-26k sats zitten.
Eén van de weinige in mijn portfolio met groene cijfers 🙈Rechtzodiegaat schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:07:
ZRX trekt bij mij in zijn uppie de boel weer een eind omhoog, raar muntje is dat toch...
Wut?
Daarom de logaritmische chart van BTC er nog maar eens even op nageslagen.
Het valt gelukkig allemaal nog mee.
http://prntscr.com/l50maq
Nou ben ik benieuwd of bitcoin onder de 6.2k gaat komen want hij wil weer een testje wagen lijkt het.
Verwijderd
Ach, mijn pf was allang compleet ingestort, in de fik gestoken en geblust met slootwater. Dit kan er ook nog wel bij, lekker boeiend ook.Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:44:
We waren de laatste tijd net een beetje in een stijgende lijn aan het komen om dan in 1 dag gewoon weer compleet in te storten. Het blijft me verbazen hoe snel het kan gaan.![]()
Nou ben ik benieuwd of bitcoin onder de 6.2k gaat komen want hij wil weer een testje wagen lijkt het.
Ik ben inmiddels wel de trotse eigenaar geworden van een bagje NANO zie ik net.
De kans is dus groot dat de koers van NANO nog gaat halveren binnen nu en 24 uur.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Het verbazingwekkende blijft dat de cryptokoersen de aandeel koersen blijkbaar volgen, en geenTominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:44:
We waren de laatste tijd net een beetje in een stijgende lijn aan het komen om dan in 1 dag gewoon weer compleet in te storten. Het blijft me verbazen hoe snel het kan gaan.![]()
safe heaven is zoals goud.
De Dow is weer 2 % lager gesloten, we wachten wel even af hoe het verre Oosten ermee omgaat.
Dat is toevallig nu zo, maar was geen verassing aan het einde van de driehoek. Om dit te kunnen zeggen moet het eerder ook zo zijn geweest, dus ook bij de vorige vallen omlaag van crypto, en dat is niet het geval. Verder waren de beurzen al lang aan het dalen voordat crypto mee ging. Deze 2 vallen nu toevallig zo samen, maar dat is het dan ook, toeval.RaptorXS schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Het verbazingwekkende blijft dat de cryptokoersen de aandeel koersen blijkbaar volgt, en geen
safe heaven is zoals goud.
Haha, mijn pf is ook wel behoorlijk ingestort maar het ging toch weer de goede kant op. "ging", want nu is alles weer lager dan het was. Mijn holds stonden gister op -20% gemiddeld, nu op -32%. Dan groeien we geleidelijk 2 weekies, om dan in 1 dag weer al die dagen steady groei te niet te doen. Dat frustreert wel een beetje moet ik zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:48:
[...]
Ach, mijn pf was allang compleet ingestort, in de fik gestoken en geblust met slootwater. Dit kan er ook nog wel bij, lekker boeiend ook.
Ik ben inmiddels wel de trotse eigenaar geworden van een bagje NANO zie ik net.
De kans is dus groot dat de koers van NANO nog gaat halveren binnen nu en 24 uur.
Jullie zijn gewaarschuwd.
Achja, hold.
Ik ben trouwens ook eigenaar van een zak NANO. Dus mocht ie flink zakken kunnen we samen een praatgroepje oprichten waar we onze ervaringen kunnen delen en verwerken.
Ok, tijd voor een koude ice tea after work. Heb weer wat cente verdiend voor de aankomende bijkoop.
Verwijderd
'Mijn naam is Tom en... Ik... Ik kocht...' Plotseling barst Tom in snikken uit. Lotgenoot Jaap slaat vermanend arm om hem heen. 'Vertel het maar aan de rest van de groep Tom, komop je kunt het.' Fluistert hij in Tom's oor. 'Ik... Ik kocht NANO... Vlak na de break-out van de kleine triangle...' stottert Tom tussen zijn tranen door.Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:55:
[...]
Haha, mijn pf is ook wel behoorlijk ingestort maar het ging toch weer de goede kant op. "ging", want nu is alles weer lager dan het was. Mijn holds stonden gister op -20% gemiddeld, nu op -32%. Dan groeien we geleidelijk 2 weekies, om dan in 1 dag weer al die dagen steady groei te niet te doen. Dat frustreert wel een beetje moet ik zeggen.
Achja, hold.
Ik ben trouwens ook eigenaar van een zak NANO. Dus mocht ie flink zakken kunnen we samen een praatgroepje oprichten waar we onze ervaringen kunnen delen en verwerken.![]()
Ok, tijd voor een koude ice tea after work. Heb weer wat cente verdiend voor de aankomende bijkoop.
De mensen van de praatgroep reageren geschokt. Een vrouw valt van haar stoel met haar gezicht op het beton. Een andere man zet zijn hoed op verlaat hoofdschuddend de kamer.
'Je kocht NANO na de kleine break-out? Jezus Tom...' zegt de groepsleider, die anders nooit maar dan ook nooit oordeelt. 'Rustig, rustig...' zegt Jaap. 'Ik kocht ook NANO he, Tom was niet de enige, iedereen maakt fouten.'
De groepsleider fronst zijn wenkbrauwen. Zijn mondhoeken zakken naar beneden vlak voor hij begint te spreken: 'Ik heb dit nog nooit eerder gedaan... Maar ik heb liever dat jullie nu gewoon weggaan. Gewoon oprotten nu. Deze groep heeft grenzen. Pak je spullen en flikker gewoon de fok op, vieze vuile vieze stumperts!'
'Even chill nu kereltje, even chill nu.' zegt Tom, en uit zijn broekzak trekt hij een M9 beretta
Ok dit gaat nergens over.
Hahaha love it!! Dit maakt de cryptoscene zo geweldig. In barre tijden van bearmarkets vinden we steun bij elkaar middels cynische memes en prachtige anekdotes.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:18:
[...]
'Mijn naam is Tom en... Ik... Ik kocht...' Plotseling barst Tom in snikken uit. Lotgenoot Jaap slaat vermanend arm om hem heen. 'Vertel het maar aan de rest van de groep Tom, komop je kunt het.' Fluistert hij in Tom's oor. 'Ik... Ik kocht NANO... Vlak na de break-out van de kleine triangle...' stottert Tom tussen zijn tranen door.
De mensen van de praatgroep reageren geschokt. Een vrouw valt van haar stoel met haar gezicht op het beton. Een andere man zet zijn hoed op verlaat hoofdschuddend de kamer.
'Je kocht NANO na de kleine break-out? Jezus Tom...' zegt de groepsleider, die anders nooit maar dan ook nooit oordeelt. 'Rustig, rustig...' zegt Jaap. 'Ik kocht ook NANO he, Tom was niet de enige, iedereen maakt fouten.'
De groepsleider fronst zijn wenkbrauwen. Zijn mondhoeken zakken naar beneden vlak voor hij begint te spreken: 'Ik heb dit nog nooit eerder gedaan... Maar ik heb liever dat jullie nu gewoon weggaan. Gewoon oprotten nu. Deze groep heeft grenzen. Pak je spullen en flikker gewoon de fok op, vieze vuile vieze stumperts!'
'Even chill nu kereltje, even chill nu.' zegt Tom, en uit zijn broekzak trekt hij een M9 beretta
Wat wel een genot van die rode cijfers is het ontbreken van de XRP en BCH shillers
[ Voor 3% gewijzigd door Chris.nl op 11-10-2018 23:44 ]
En dat vinden we nier raar, dat vinden we alleen maar heel bijzonderChris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:43:
Alleen @Verwijderd kan vermanend een arm om iemand heen slaan en het als steun verkopen
[ Voor 76% gewijzigd door Bartvandelaar op 12-10-2018 00:39 ]
Weg
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Een XRP zou bijv. zo maar naar de 0,2 dollar kunnen gaan.
[ Voor 21% gewijzigd door RaptorXS op 12-10-2018 02:06 ]
YouTube: THIS HAPPENS....WHEN WE DO OUR SOUNDCHECK
[ Voor 6% gewijzigd door The Redman op 12-10-2018 03:06 ]
Cliffhanger!Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 23:18:
[...]
'Mijn naam is Tom en... Ik... Ik kocht...' Plotseling barst Tom in snikken uit. Lotgenoot Jaap slaat vermanend arm om hem heen. 'Vertel het maar aan de rest van de groep Tom, komop je kunt het.' Fluistert hij in Tom's oor. 'Ik... Ik kocht NANO... Vlak na de break-out van de kleine triangle...' stottert Tom tussen zijn tranen door.
Dit was nog geen spetterend vuurwerk nee, de timing van de listing net na een dip werkt ook niet mee.AtlAntA schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 00:59:
Heb even geen flauw benul wat ik met mijn ravencoin moet doen.
Ondertussen moet mijn wallet nog steeds 8 weken syncen dus mijn coins zitten nog op slot.. Ik ga vanmiddag maar eens googlen of er issues zijn (geweest) met die wallet en hoe op te lossen..
Er is een fork geweest. Heb je de nieuwste wallet wel geïnstalleerd?Acidrain schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:27:
[...]
Dit was nog geen spetterend vuurwerk nee, de timing van de listing net na een dip werkt ook niet mee.
Ondertussen moet mijn wallet nog steeds 8 weken syncen dus mijn coins zitten nog op slot.. Ik ga vanmiddag maar eens googlen of er issues zijn (geweest) met die wallet en hoe op te lossen..
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Shorts zakken weer wat in ook
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Vanavond of morgenochtend stap ik mogelijk weer in als er richting is gekozen.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Ahh, dank voor de heads up, dat zal het zijnAtlAntA schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 07:35:
[...]
Er is een fork geweest. Heb je de nieuwste wallet wel geïnstalleerd?
Dan ben ik toch benieuwd: op een dag als gisteren heb jij toen veel verlies gemaakt? Of heb je het enigszins kunnen beperken? Of zat je al volledig in USDT voor de daling?Taro schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:30:
Ik verwacht rond 13:00-15:00 of een mega dip of een mega stijging. Maar, tot die tijd blijf ik overal vanaf.
[...]
Vanavond of morgenochtend stap ik mogelijk weer in als er richting is gekozen.
lijkt wel dat een aantal mensen een dump en daarna de pump hebben geregeld, wel makkelijk cashen zo.
maar ik ga er niet veel over zeggen, wil gewoon mijn verliest weer goed maken :-)
Dat is de grootste fout die je kan maken. Echt waar.mugenmarco schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:03:
wil gewoon mijn verliest weer goed maken :-)
Het is zoals die voetballers die eerst een foute pass geven en daarna de tegenstander in een vlaag van overdreven compensatiedrang onderuit schoffelen en rood pakken. Aanvaard je verlies en begin iedere keer met een schone lei.
Je hebt helemaal gelijk.TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Dat is de grootste fout die je kan maken. Echt waar.
Het is zoals die voetballers die eerst een foute pass geven en daarna de tegenstander in een vlaag van overdreven compensatiedrang onderuit schoffelen en rood pakken. Aanvaard je verlies en begin iedere keer met een schone lei.
*opent wallets en verkoopt hodl holdings met verlies. Pakt een biertje en gaat weekend vieren. Great succes!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Hoewel ik het normaal gesproken wel met je eens ben, ben ik dat nu niet.TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Als je nu je verlies pakt weet je zeker dat je echt verlies hebt, maar door de gok te nemen en te HODLEN heb je kans dat je je verlies toch nog meer kan beperken (or not)
ben ik zeker mee eens. Al is dat wel lastig als je nog niet lang in de crypto zit, voor veel mensen denk ik.TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:16:
[...]
Ik merk zelf ook nu ik een paar keer bewust "winsten" heb gepakt en weer tijdens de "dips" gekocht heb dat het makkelijker accepteren is. Je kan dan veel meer realistisch bekijken omdat je geen verlies in te halen hebt maar gewoon winst kan verzilveren als je dat wilt. Ik heb nu met een klein bedrag al zeker mijn inzet kunnen verdubbelen door telkens de procentjes te pakken. Uiteindelijk sta ik nu nog steeds met verlies ten opzichte van mijn start, maar deze winsten geven me wel beter beeld hoe ik eigenlijk had moeten starten. maargoed dat noemt men leergeld
trouwens mijn ervaring met XRP afgelopen nacht.......op kraken zakte hij tot 0,32 euro cent. helaas stond mijn buy order nog ietsjes lager anders had ik nu weer mooi mijn procentjes kunnen pakken. Nu toch maar afwachten op de volgende dip of de markt moet gaan veranderen de komende dagen. Ik heb wel geleerd dat geduld zeker loont. Ook al stijgt hij.....ik heb al een paar keer gehad dat uiteindelijk hij toch voldoende zakt tot mijn buy order en daarna toch +10% kunnen pakken.
Voor de geinteresseerde onder jullie mijn winsten heb ik momenteel vooral met HOT behaald. Die walls zijn enorm maar de procenten zijn ook leuk als je het goede moment uitkiest.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb 275 Dollar verlies gemaakt in de nacht dat BTC dropte. Gisterochtend direct alles verkocht, met verlies dus, maar er van uitgaande dat het de komende weken nog wel lager zal gaan stap ik ook niet zomaar weer in.daboemann schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:02:
[...]
Dan ben ik toch benieuwd: op een dag als gisteren heb jij toen veel verlies gemaakt? Of heb je het enigszins kunnen beperken? Of zat je al volledig in USDT voor de daling?
Gisteravond wat leuke trades gemaakt met BTC, MDA en ZRX en het verlies voor +-20% gecompenseerd. Direct daarna weer in USDT gegaan. Heb nu alleen nog wat BNB. En voor de volledigheid: Nog wel in de hodl pf: OAK, DRGN, GET en een groot aantal ADA in een wallet. Als we echt diep gaan, dan verkoop ik denk ik die ADA ook, want dat tikt wel hard aan.
Overnight nemen van posities is killing.. en zoals bijv @Taro kortgeleden volgens mij schreef dat stop losses vaak of te wijd zijn of te strak waardoor je verkoopt en even later de koers weer opveert. Ik denk dat velen hier moeten realiseren dat niet traden en in USDT zitten ook voordelen heeft dat je niet continu achter de feiten aanloopt. Het is niet een "must" om continu in een alt of BTC te zitten. Het lijkt wel een verslaving dat je continu in een coin wil zitten i.v.m. FOMO, maar als je maar lang genoeg in USDT zit voelt het meer als verlies die ik niet gemaakt heb, winst ook niet, maar verlies voelt toch erger imho.daboemann schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:06:
Bij mij gaat het vooral 's nachts fout de laatste tijd. En overdag kijk ik niet vaak genoeg om echt te acteren op pieken en dalen. Misschien moet ik toch maar meer gaan spelen met stop limit orders / buy orders /sell orders, of iets van een trading bot. Of wat vaker terug naar USDT en wachten. Ik merk trouwens ook dat ik te veel met 100% inleg speel (aan/uit), in plaats van wat rustiger aan. Blijft een leuk maar lastig spelletje die crypto wereld. Tot zo ver mijn zelfreflectie van de afgelopen weken.
Met HOT Was ik ook van plan wat te handelen maar is nu een hodl coin.. Handel je met het ETH paar denk ik? Ga ik ook eens doencursquidHome schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:29:
[...]
....
Voor de geinteresseerde onder jullie mijn winsten heb ik momenteel vooral met HOT behaald. Die walls zijn enorm maar de procenten zijn ook leuk als je het goede moment uitkiest.
Nope niet met ETH gewoon met BTC. Ik heb geduld!D-Ed schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:34:
[...]
Met HOT Was ik ook van plan wat te handelen maar is nu een hodl coin.. Handel je met het ETH paar denk ik? Ga ik ook eens doen
Ik doe niet in ETH omdat ik dan te actief moet zijn en dat lukt mij niet.
Usdt is een stable coin met een wat obscure geschiedenis. Maar stel nou dat je ipv usdt, TrueUSD of Pax of usd of euro gebruikt om je alt/btc in die stable coin te parkeren. En stel nu dat die stable coin (ff nu niet usdt) de meest gebruikte stable coin is, dan is ook 1:1 zeker dat die stable coin net zo gehaat zou worden/zijn als Tether omdat vele juist het verkopen van BTC naar een stable coin zien als één van de grote oorzaken waarom BTC en de alts maar dalen en dalen.dCY schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:42:
USDT is een dikke scam coin, die coin zie ik binnenkort met problemen hebben.. (o.a. problemen met bitfinex, Block1, Noble Bank, no audits..)
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!