iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Je gaf zelf al aan dat je die 1 BTC 'te veel' hebt en wilde verkopen. Waarom doe je dat niet gewoon? Ja je staat nu 5% verlies op die 1 BTC ten op zichte van gisteren, maar winst is winst. Je kunt wel blijven wachten tot je een ons weegt, maar het ideale verkoop moment weet je toch pas achteraf.. Lekker genieten dat je 1 BTC over hebt om uit te cashen dat is wat ik zou doen. Edit: en de reden dat ik denk ik nooit een lambo ga rijdenSpecy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:50:
[...]
Oioioi. Had wel die BTC naar Coinbase gestuurd maar ik moest 'm nog naar euro omzetten. Twijfel nu - hij kan of weer net zo hard omhoogschieten (wat soms gebeurt) - of juist niet.....
[ Voor 4% gewijzigd door daboemann op 11-10-2018 08:05 ]
Dumpje die met de tijd een pumpje wordt.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ach joh, das de jeugd.. Die hebben nog niet zo’n dikke huid ontwikkeldScreamGT schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:19:
Kan iedereen even rustig aan doen svp. Gelijk doemscenario’s voorspellen, GLOBAL RESET!!1!!. Als er iets is wat zeker is bij cryptos; er is niks zeker aan.
alle buy orders naar beneden bijschroeven.........we are going down down down.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:29:
De breakdown is een feit!
nou Dumpje een DumpScreamGT schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:19:
Kan iedereen even rustig aan doen svp. Gelijk doemscenario’s voorspellen, GLOBAL RESET!!1!!. Als er iets is wat zeker is bij cryptos; er is niks zeker aan.
Patience is the key in this game
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Die waardeloze driehoeken toch hemugenmarco schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:
Sweet jesus dit is gewoon pijnlijk.
Ik had hem overigens niet verwacht, maarja…. weer een stapje terug in mijn PF.
Verwijderd
Wat gaan we nu krijgen?
Eerst hadden we de death-cross, nu de break-out triangle.
Ik denk iets in de trend van candle-stairs ofzo.
Maar omhoog of omlaag? Tja, das de vraag!
Stairway to heaven wordt in de stellingen gezetVerwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:59:
(wel nog een beetje geduld hebben, vrees ik)
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Tone Vaysmugenmarco schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:16:
er moet een kerstwonder ontstaan mocht ik ooit in de plus komen, maar wie zag dit wel aankomen dan?
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Ongeveer iedereen die bezig was met die driehoek theorie wist dat er een 65% kans was dat we naar beneden uit zouden breken. Het is hier best uitgebreid besproken.mugenmarco schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:16:
er moet een kerstwonder ontstaan mocht ik ooit in de plus komen, maar wie zag dit wel aankomen dan?
Dat vele hoopvol waren voor een uitbraak naar boven terzijde.
Kippevel man
Maar die bouncing boobies van @.oisyn kon ik ook wel appreciëren
Niet om na te trappen, en ik weet, achteraf is het altijd makkelijk praten. Maar enerzijds die driehoek, anderzijds de samenknijpende volatiliteit en anderzijds de mogelijkheid van een bear flag werden hier gisteren allemaal vermeld op het forum. Dus dat was wel een teken aan de wand dat er iets drastisch kon gaan gebeuren.mugenmarco schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:16:
Zo dramatisch is dit nu toch ook weer niet (zoals @ScreamGT ook al zei), zijn een paar 100 points gezakt, en dan? Had persoonlijk een hevigere uitbraak verwacht (in om het even welke richting dan ook) dan dit, dit kan evengoed ook gewoon een bear trap zijn. Mochten we de 6k opnieuw gaan testen vandaag dan kan het misschien wel gevaarlijk worden.TomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Kippevel man![]()
Maar die bouncing boobies van @.oisyn kon ik ook wel appreciëren![]()
[...]
Niet om na te trappen, en ik weet, achteraf is het altijd makkelijk praten. Maar enerzijds die driehoek, anderzijds de samenknijpende volatiliteit en anderzijds de mogelijkheid van een bear flag werden hier gisteren allemaal vermeld op het forum. Dus dat was wel een teken aan de wand dat er iets drastisch kon gaan gebeuren.
Verwijderd
Na weken zijwaards is dit toch best een redelijke drop? Het bevestigd in mijn opinie in ieder geval dat de trend naar beneden is.dabla schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:26:
[...]
Zo dramatisch is dit nu toch ook weer niet (zoals @ScreamGT ook al zei), zijn een paar 100 points gezakt, en dan? Had persoonlijk een hevigere uitbraak verwacht (in om het even welke richting dan ook) dan dit, dit kan evengoed ook gewoon een bear trap zijn. Mochten we de 6k opnieuw gaan testen vandaag dan kan het misschien wel gevaarlijk worden.
Dat het volgende week op 7,5k kan staan is natuurlijk heel goed mogelijk, maar 5.5k ook.
oh je mag het er best in wrijven hoor want ik was gisteren vrij koppig, maar kom op iedereen zegt zo vaak en zoveel watTomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:21:
[...]
Kippevel man![]()
Maar die bouncing boobies van @.oisyn kon ik ook wel appreciëren![]()
[...]
Niet om na te trappen, en ik weet, achteraf is het altijd makkelijk praten. Maar enerzijds die driehoek, anderzijds de samenknijpende volatiliteit en anderzijds de mogelijkheid van een bear flag werden hier gisteren allemaal vermeld op het forum. Dus dat was wel een teken aan de wand dat er iets drastisch kon gaan gebeuren.
Verwijderd
Ik heb alles gewoon nog in shitcoins staan en gek genoeg is mijn bitcoin waarde nog een stuk hoger als vorige week donderdag.mprkooij schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:31:
Hier had ik even niet op gerekend. Had alles gewoon in BTC zitten... Aardige klap in m'n wallet.
Wel iets minder in fiat waarde. Maar boeiend. We zien het over wat jaren wel.
Afgelopen december/januari zag ik mijn folio over de nacht met 3k in waarde toenemen. Nu dus het tegenovergestelde. Ik heb gezien wat er mogelijk is, en mogelijk blijft.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Is inderdaad een drop, maar hebben toch al neigere drops meegemaakt niet? En ik had eigenlijk ook een hevigere uitbraak verwacht (zie ook post van @Tominatie i.v.m. bollinger band squeeze) in één van beide richtingen. Natuurlijk wisten we dat de kans (65%) dat we naar beneden groter was dan naar boven, maar toch niemand die dit met zekerheid wou/kon zeggen. Ik blijf erbij, de komende uren zullen van groot belang zijn en pas dan zullen we met zekerheid kunnen zeggen of deze trend wordt doorgezet of niet.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:30:
[...]
Na weken zijwaards is dit toch best een redelijke drop? Het bevestigd in mijn opinie in ieder geval dat de trend naar beneden is.
Dat het volgende week op 7,5k kan staan is natuurlijk heel goed mogelijk, maar 5.5k ook.
Dramatisch zou ik het ook niet noemen. We zitten nog altijd boven de $6000, dus het hoeft allemaal niet zo erg te zijn over langere termijn gezien. Maar na weken van zijwaartse beweging zou ik een drop van > 10% in de meeste altcoins nu ook weer niet willen bagatelliseren. En de vraag is of het hierbij blijft. Ik denk niet dat we zomaar een v-shape recovery gaan zien, de kansen op een verdere daling lijken me voorlopig het grootst.dabla schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:26:
Zo dramatisch is dit nu toch ook weer niet (zoals @ScreamGT ook al zei), zijn een paar 100 points gezakt, en dan? Had persoonlijk een hevigere uitbraak verwacht (in om het even welke richting dan ook) dan dit, dit kan evengoed ook gewoon een bear trap zijn. Mochten we de 6k opnieuw gaan testen vandaag dan kan het misschien wel gevaarlijk worden.
Verwijderd
Klopt het is niet het einde van de wereld natuurlijk, er zijn veel grotere drops geweest maar we komen dan ook wel steeds lager te staan inmiddels. Dus veel ruimte voor grote drops is er ook niet meer, tenzij echt iedereen zijn handjes eraf trekt en de support totaal wegvalt.dabla schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:38:
[...]
Is inderdaad een drop, maar hebben toch al neigere drops meegemaakt niet? En ik had eigenlijk ook een hevigere uitbraak verwacht (zie ook post van @Tominatie i.v.m. bollinger band squeeze) in één van beide richtingen. Natuurlijk wisten we dat de kans (65%) dat we naar beneden groter was dan naar boven, maar toch niemand die dit met zekerheid wou/kon zeggen. Ik blijf erbij, de komende uren zullen van groot belang zijn en pas dan zullen we met zekerheid kunnen zeggen of deze trend wordt doorgezet of niet.
We gaan zien wat er vandaag gebeurt! In ieder geval weer eens wat actie in bitcoin
Ik zou ff in de gaten houden of het geen bearflag is wat er nu wordt gevormd. Want dan zou BTC nog wel eens een eind verder kunnen dalen.mprkooij schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:31:
Hier had ik even niet op gerekend. Had alles gewoon in BTC zitten... Aardige klap in m'n wallet.
Als 'ie vervolgens onder de 6k komt, ben ik bang dat er veel stop losses zullen worden getriggered, waardoor BTC nog weer verder zal dalen. Dan komt 5800 in zicht, waar een vrij stevige bodem wordt gezien door veel analisten (dus bestaat deze ook).
Wanneer BTC óók hier doorheen breekt, dan zou ik er sowieso uitstappen, want dan kan BTC ineens echt ver zakken.
Dus als je de mogelijkheid hebt zou ik de charts ff goed in de gaten houden nu.
Het is handen-aan-de-knoppen-tijd.
Ja, de stortvloed aan informatie werkt behoorlijk verlammend voor een nieuwkomer, dat heb ik zelf destijds goed genoeg ondervonden.mugenmarco schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:31:
oh je mag het er best in wrijven hoor want ik was gisteren vrij koppig, maar kom op iedereen zegt zo vaak en zoveel watik weet gewoon niet meer wie ik kan geloven.
Ik kan alleen maar als tip meegeven om jezelf zoveel mogelijk in te lezen. Uiteindelijk kan je in de crypto space niemand echt vertrouwen. Youtube staat vol met "cryptokenners" die in werkelijkheid alleen hun eigen portefeuille proberen vullen. Op ons forum gaat het er naar mijn mening vrij objectief aan toe, maar dan nog blijft het tricky om ongeïnformeerd anderen na te apen. Soms veranderen inzichten zodanig snel dat wat een uur geleden nog logisch leek opeens compleet onrealistisch blijkt te zijn.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Het zou mij flink verbazen als we verder onder de 6200 schieten, want dit is de afgelopen weken toch een bodem gebleken. Iedereen ziet dit meer als een inkoopmoment, of het nog verder daalt ok nog een beter inkoop moment.
Maar mensen willen niet uit de crypto, en daarom kan het maar 1 kant op structureel.
En dat is omhoog.
Dus als je de boot nu hebt gemist, lekker blijven zitten, panic sellen resulteert alleen maar in minder BTC en hij komt toch wel weer terug op een hoger niveau.
/just my 2 cents.
Precies, het kan/kon vriezen of dooien zoals de TA believers ook "voorspelden".Sam2013 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:50:
We praten al weken lang over 5 K en uitbrekende mogelijkheden naar beneden of naar boven.
Vindt het wel frappant dat crypto's de aandelenbeurzen volgen.
Ben blij dat ik een SL had gezet op Nano en nu maar ff kijken wat ik ga doen.
Optie 1: nu alts inkopen, want dalen zullen ze niet meer mits bitcoin echt een duikvlucht gaat maken
Optie 2: wachten tot bitcoin herstelt en de daarbij komende altsprint waardoor je al een klein beetje profit misloopt.
Misschien doe ik Optie 1 met S/L. Lastig
Iedergeval weer een mooi buymoment deze maand. Zoals @.oisyn al zegt: DIT ZIJN KANSEN! ! ! !
Hold.
Jongens toch, jongens toch. Straks gaan ze nog zeggen dat de koers inzakt omdat een whale naar de grote wc is geweest
Gisteren deden de alts het nog prima, ik denk dus dat niet veel mensen deze drop hadden zien aankomen. Wederom jammer dat er dan uiteindelijk paniek uitbreekt en de alts ook instorten, dat viel in eerste instantie namelijk wel mee. Ik heb standvastig vastgehouden en zie wel waar het schip nu strandt.
Alleen bij IOTA moeten er nog wat buyorders gevuld worden, moeilijk zat.
want rond die tijd ze je ook een aantal alts naar boven knallen i.p.v. naar beneden.....
Precies. Denk dat Bitcoin zich enigsinds gaat herstellen waardoor alts weer flink door het dak gaan. Dit zijn altijd die lekkere trades, bitcoin daalt hard -> alts dalen nog ff wat harder -> heerlijke discount -> opkopen alle paniek -> bitcoin herstelt -> alts herstellen nog ff 4x zo hard -> paniek sellers krijgen fomo -> heerlijke profit.Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:49:
De alts zijn overigens best weer hard aan het herstellen.
Das een mooie cycle om te doorlopen.
Ergens klopt het niet,Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:54:
[...]
Precies. Denk dat Bitcoin zich enigsinds gaat herstellen waardoor alts weer flink door het dak gaan. Dit zijn altijd die lekkere trades, bitcoin daalt hard -> alts dalen nog ff wat harder -> heerlijke discount -> opkopen alle paniek -> bitcoin herstelt -> alts herstellen nog ff 4x zo hard -> paniek sellers krijgen fomo -> heerlijke profit.
Das een mooie cycle om te doorlopen.
aangezien BTC op 30% van ATH zit en Alt's gemiddels 10-20%
Ja, en? Zodus?DaCoTa schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:41:
Zet hem eens op 1d candles, dan zie je dat dit zo ongeveer iedere maand wel een keer voorkomt, groen of rood.
Zoals welke dan? Mijn alts zijn stabiel sinds vannacht.Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:49:
De alts zijn overigens best weer hard aan het herstellen.
ONT, NEO, LTC, OMG, VET, ICX, XRP: allemaal geen beweging in...
Dat wil toch niet zeggen dat er hele mooie trades op alts gemaakt kunnen worden?SonyEricsson schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Ergens klopt het niet,
aangezien BTC op 30% van ATH zit en Alt's gemiddels 10-20%
Als bitcoin groen is zijn alts groener, als bitcoin rood is zijn alts roder.
We hebben hierop 1 uitzondering gehad dit jaar. De rush van bitcoin naar 8k waarbij alts alleen maar minder waard werden in sats. Dat was echt de grote alt-crash..
Serieus? Dan delisten ze wat shitcoins om weer een andere shitcoin te listen. Hou op hoor.hazecase schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
Binance will list Ravencoin op 12-10-2018 en pfieuw naar de maan!
Alles voor het goede doel toch..Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:07:
[...]
Serieus? Dan delisten ze wat shitcoins om weer een andere shitcoin te listen. Hou op hoor.
Uhm, hold your horses. Hoewel ik het niet zo op driehoeken heb moet ik toch een observatie kwijt.. Volgens mij is de breakout nog steeds geen feit. Er was een grote descending triangel en daarbinnen een kleinere ascending triangle. Zitten we nog steeds niet binnen de grote?Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:59:
Ok, de driehoek is gebroken met een uitbraak naar beneden.
Wat gaan we nu krijgen?
Eerst hadden we de death-cross, nu de break-out triangle.
Er is meer dan één triangle. De kleinste driehoek is wel gebroken, de grote niet.Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
Maar die triangle waar de TA'ers het over hebben is toch nog steeds niet gebroken nu?
Ik was je voorTomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:09:
[...]
Er is meer dan één triangle. De kleinste driehoek is wel gebroken, de grote niet.
Gelukkig had ik daar dan wel weer een klein zakje van.. Dat maakt weer een klein beetje goed. Mijn grootste alt holdings, zoals ADA, bewegen nauwelijks.hazecase schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
Verwijderd
Ach nee toch. Zitten we dus nog steeds in die lamme triangles.Chris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:09:
[...]
Uhm, hold your horses. Hoewel ik het niet zo op driehoeken heb moet ik toch een observatie kwijt.. Volgens mij is de breakout nog steeds geen feit. Er was een grote descending triangel en daarbinnen een kleinere ascending triangle. Zitten we nog steeds niet binnen de grote?
Ik was echt toe aan wat nieuws.
When squares when circles
Verwijderd
Was @AtlAntA deze niet vol enthousiasme aan het binnenharken met z'n rigs?hazecase schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Ik hoop op een bytecoin achtige pump voor je. Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe Peugeot GTI en veranda.AtlAntA schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:00:
Haha was na een paar weken gestopt met het minen van ravencoin. Heb er een kleine 6k. Beetje zuur dat ik niet doorgegaan ben maar zeer benieuwd wat het brengt! Lief dat jullie aan mij dachten!
Ik wacht nog altijd op de Möbius strip.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:54:
When squares when circles
Ja dat zou wel tof zijn. De huidige waarde vertegenwoordigd nog geen 7 tientjes dus een vervroegd pensioen zal er niet in zitten.Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:10:
[...]
Ik hoop op een bytecoin achtige pump voor je. Ben benieuwd naar de foto's van je nieuwe Peugeot GTI en veranda.
Maar wie het kleine niet eert zullen we maar zeggen.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Geen bounce, geen paniek, geen volatiliteit. Gewoon helemaal niks, alsof we hier al tijden vertoeven.
TA'ers zullen zeggen: we gaan nog flink zakken, want niks wijst bullish.
Mijn gevoel zegt: we doen gewoon helemaal niks!
Mijn gevoel zegt: weer 10% verdamptTominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:43:
Mijn gevoel zegt: we doen gewoon helemaal niks!
Maar inderdaad, dit stelt weinig voor / kon er ook nog wel bij. 't Was geen grote move...
24000 ennnnn we zijn uitgestapt. Je zou het ook eens moeten proberen @Tominatiemprkooij schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:48:
Was weer in MDA gestapt op 20450. Staat nu op 22000. Lijkt wel iedere dag hetzelfde te gebeuren
Precies, dit zijn we onderhand wel gewend dit jaar. Mijn holdbags beginnen weer een zielig aantal sats waard te wordenChris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:55:
[...]
Mijn gevoel zegt: weer 10% verdampt![]()
Maar inderdaad, dit stelt weinig voor / kon er ook nog wel bij. 't Was geen grote move...
Helaas, kan ik volgende week pas bijkopen maar 't zal niet zoveel uitmaken. Een bullrun wordt toch niet gestart, we zullen nog wel eindeloos in deze range blijven.
Haha, ik heb de ballen d'r niet voor. En sowieso wil ik het risico niet nemen, heb zelf ook enorm veel winst gemaakt laatste weken aan leuke alt-trades dus dat wil ik niet zien verdampen. Vannacht is er al een mooie 0,02BTC verdampt van mijn tradepotje en dan heb ik het nog niet over mijn hold-bags die op kucoin staan. Daar is ook wel een behoorlijke hap vanaf.mprkooij schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
24000 ennnnn we zijn uitgestapt. Je zou het ook eens moeten proberen @Tominatie
In dat geval blijft bijkopen 'rendabel', al is de bearrun kopen niet enorm rendabel geweest, uiteindelijk wel....Tominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 13:58:
[...]
Precies, dit zijn we onderhand wel gewend dit jaar. Mijn holdbags beginnen weer een zielig aantal sats waard te worden![]()
Helaas, kan ik volgende week pas bijkopen maar 't zal niet zoveel uitmaken. Een bullrun wordt toch niet gestart, we zullen nog wel eindeloos in deze range blijven.
Gewoon nog een paar maandjes zo doorgaan.
Yup precies. Hold en bijkopen, ook al wordt je er soms niet vrolijk van. Elke keer wordt elke bull-hoop die ik koester weer de grond in geboord door een -5% van bitcoin.Chris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:04:
[...]
In dat geval blijft bijkopen 'rendabel', al is de bearrun kopen niet enorm rendabel geweest, uiteindelijk wel....
Gewoon nog een paar maandjes zo doorgaan.
Waarom? ik snap et nog steeds niet. Ik hoor alleen maar positief nieuws over crypto.
Dan kunnen we wel whales beschuldigen die het bewust/kunstmatig laag houden, maar daar geloof ik niet in mits bewijs. Al was het sentiment bullish en er waren weer miljoenen kopers die 1 bitcoin willen kopen, kan zo'n whale blokkeren wat die wilt, nut zal het niet hebben.
Dus het sentiment is op de 1 of andere manier nog steeds bearish.
Bedoel je deze transactie?Martine schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:20:
Er zijn 22.500 bitcoins verkocht las ik ergens, maar waar is dat geld gebleven? Naar de fiat, usdt of wordt straks alles in één klap in XRP gestopt voor een pump?
Of deze transactie...
[ Voor 27% gewijzigd door Nila op 11-10-2018 14:29 ]
You're not completely useless, you can always serve as a bad example!
Waarom zou dat niet kunnen?Klaas25 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:25:
En hoe kan dan het XRP 24 hour volume hoger zijn dan de afgelopen 8 dagen?En lijkt beetje te stijgen. vanmorgen 720M nu 736M. Terwijl de waarde dus 13% gekelderd is.
Volume is toch gewoon het aantal wat er getradet werd (inclusief sells dus).
Wees je bewust van een eventuele tunnelvisie hé.. Dat wij als fanatiekelingen positieve nieuwsberichten weten te vinden, betekent niet dat de burger deze in het mainstream nieuws voor de kiezen krijgt. Daarnaast schijnt de aandelenmarkt wat minder te gaan. Dus hopen cryptobulls dat handelaren hun geld omzetten naar de cryptomarkt. Sure, crypto's zijn veel stabieler dan stocksTominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:11:
[...]
Yup precies. Hold en bijkopen, ook al wordt je er soms niet vrolijk van. Elke keer wordt elke bull-hoop die ik koester weer de grond in geboord door een -5% van bitcoin.![]()
Waarom? ik snap et nog steeds niet. Ik hoor alleen maar positief nieuws over crypto.
Dan kunnen we wel whales beschuldigen die het bewust/kunstmatig laag houden, maar daar geloof ik niet in mits bewijs. Al was het sentiment bullish en er waren weer miljoenen kopers die 1 bitcoin willen kopen, kan zo'n whale blokkeren wat die wilt, nut zal het niet hebben.
Dus het sentiment is op de 1 of andere manier nog steeds bearish.
Het is gewoon wat het is, en ik geloof dat het weer wordt wat het was. Daarnaast bestaat tijd alleen omdat anders alles tegelijkertijd gebeurt. Dus eh... Biertje?
Misschien gaan de handelaren wel in crypto omdat ze daar wel rendement hopen te halen als dit niet meer uit aandelen kan.Chris.nl schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 14:56:
[...]
Wees je bewust van een eventuele tunnelvisie hé.. Dat wij als fanatiekelingen positieve nieuwsberichten weten te vinden, betekent niet dat de burger deze in het mainstream nieuws voor de kiezen krijgt. Daarnaast schijnt de aandelenmarkt wat minder te gaan. Dus hopen cryptobulls dat handelaren hun geld omzetten naar de cryptomarkt. Sure, crypto's zijn veel stabieler dan stocksNiet mijn redenatie dus.
Het is gewoon wat het is, en ik geloof dat het weer wordt wat het was. Daarnaast bestaat tijd alleen omdat anders alles tegelijkertijd gebeurt. Dus eh... Biertje?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
De crypto's hebben een flinke correctie gehad, nu is het tijd voor nieuwe ATH's.
Ik weet dat het een kut redenering is maar ik hoop er wel op!
Ik ookTominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:10:
De aandelenbeursen hebben ATH's gehaald, nu is het tijd voor een flinke correctie.
De crypto's hebben een flinke correctie gehad, nu is het tijd voor nieuwe ATH's.
Ik weet dat het een kut redenering is maar ik hoop er wel op!
Dat hoop ik ook omdat ik dan het first movers advantage kan halen. Zonder grootschalige adaptatie, zoals die nu langzaam op gang komt, zou enkel het een piramidespel zijn toch?zomertje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:04:
[...]
Misschien gaan de handelaren wel in crypto omdat ze daar wel rendement hopen te halen als dit niet meer uit aandelen kan.
Mijn broer doet het leuk met aandelen, die denkt er serieus over na om aandelen te kopen van bedrijven die iets met crypto / blockchain technologie doen. Hij is zich daarin aan het verdiepen, de coins / tokens zelf brand ie zijn vingers (nog) niet aan. Ik weet niet of hij representatief is voor alle handelaren, maar imo zijn ze bedachtzaam en vliegen ze er niet met dezelfde fomo in als ik / wij ooit gedaan hebben.
-edit-
Uiteraard heb ik hem op 't hart gedrukt dat BTC een prima investering is
[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 11-10-2018 15:23 ]
IOTA en Nano schieten beiden door de -10% in 24h.
Natuurlijk als gevolg van een rode candle op bitcoin. Die trouwens weer wordt opgekocht.
Idk man, 6k is erg sterk. Het wordt wel geprobeerd zoals net; dat er weer honderden btc'tjes worden verkocht maar die worden razendsnel opgekocht. Nu alweer boven 6.3k lol, kleine bounce.Sahara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:22:
Wordt dit een crash landing of gewoon een crash met de BTC / alts. Kan eerlijk gezegd nauwelijks wachten totdat die 6k nu eindelijk van het bord verdwijnt. Hoop alleen dat met deze drop usdt heel blijft
Ik weet dat ik ongewild met zulke uitlatingen onder andere op jouw tenen stap en anderen (sorry daarvoorTominatie schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:26:
[...]
Idk man, 6k is erg sterk. Het wordt wel geprobeerd zoals net; dat er weer honderden btc'tjes worden verkochten maar die worden razendsnel opgekocht. Nu alweer boven 6.3k lol, kleine bounce.
De richting van BTC maakt me niet zoveel uit, alleen al zakt het nog verder krijg ik wel een short-term sad feeling.Sahara schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:28:
[...]
Ik weet dat ik ongewild met zulke uitlatingen onder andere op jouw tenen stap en anderen (sorry daarvoor), maar met een goedkopere BTC kan je met het geld van nu toch weer meer BTC kopen.
Maar zit hier voor de lange termijn. Van mij mag het best naar 5k gaan maar heb mijn twijfels of dat wel gaat lukken. Alles wordt zo snel opgekocht deze regionen, je moet echt met een enorme zak BTC's komen om de prijs naar beneden te drukken. Wie weet gaat het nog gebeuren.
Ik zet mijn geld op een stijging. Anders zou ik niet in alts zitten maar gewoon in BTC.
Geen idee. Ik zie alleen dat mijn mandje met 239 verschillende coins flink omlaag gegaan was (0.6 BTC verlies of zo), wat inmiddels 0.4 is. Nog steeds flink verlies maar wel minder dan eerder vandaag.TomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:57:
[...]
Ja, en? Zodus?
[...]
Zoals welke dan? Mijn alts zijn stabiel sinds vannacht.
ONT, NEO, LTC, OMG, VET, ICX, XRP: allemaal geen beweging in...
239 verschillende coins??Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:43:
[...]
Geen idee. Ik zie alleen dat mijn mandje met 239 verschillende coins flink omlaag gegaan was (0.6 BTC verlies of zo), wat inmiddels 0.4 is. Nog steeds flink verlies maar wel minder dan eerder vandaag.
Spreid je winkansenTomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:52:
239 coins? WTF? Wat is daar het idee achter?
En vergoot de kans dat je wat exit scams meepakt in je portfolio
klinkt meer als gotta catch them all...239 is wel beetje erg veel. en klinkt meer of de random coin selector gebruikt is dan daadwerkelijk inkopen met het idee dat het product echt iets kan worden.TomTorquay schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 15:52:
239 coins? WTF? Wat is daar het idee achter?
[ Voor 22% gewijzigd door nemesis2212 op 11-10-2018 16:03 ]
Hoeveel % winst? 2BTC zegt nogal weinigSpecy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:03:
Werkt best lekker hoor, die 239 coins. Tot vannacht had ik de afgelopen 3 weken 2 BTC winst. (Nu nog 1.6, kan ik eigenlijk ook niet echt over klagen).
Het doet me deugd te zien dat er geen paniek uitbreekt en een dergelijke dump 'gewoon' wordt opgevangen.
Ondanks vanacht heb ik er geen slecht gevoel over.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!