Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 313 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.951 views

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
TomTorquay schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Booking eist 28% commissie van de verhuurders van kamers (wat velen doorrekenen naar de klanten). Als je dat kan omzeilen, dan kunnen de kortingen serieus oplopen inderdaad.
Grand hotel krasnapolsky booking.com heeft veel voordeel vandaag & last minute marketing troep 259 euro

Travala.com = 236 euro is 9% korting

En we weten hoeveel booking.com verdient/waard is.

Maarja hetzelfde is met thuisbezorgd en takeaway kijk wat ze waard zijn. Ja je kan ook geen gebruik maken van de apps en Goedkoper uitzijn.

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
De alts gaan echt goed zeg! Had ik niet verwacht met die dalende bitcoin :P
SUB tikte zelfs al 1800 sat aan <3

GVT is ook weer eens vertrokken. 8)7

• DW23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 05-11 12:43
Ik volg enkele TA'ers al een tijdje, maar wat ik niet begrijp is het volgende: We naderen het einde van deze wedge / descending triangle / andere vakterm, en iedereen is er heilig van overtuigd dat er een enorme klapper omhoog of omlaag wordt gemaakt. Dat, terwijl de huidige trend heel duidelijk 'trading sideways' is. Alsof Bitcoin echt aan het afkoelen is van de gekte uit november/december 2017.

Waarom wordt met relatief weinig volume toch zo'n grote sprong verwacht? Kan deze 'sideways' trend niet gewoon nog een paar maanden voortdurend, met een lage volatiliteit, zoals we in september en 1e week oktober zagen?

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
DW23 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:39:
Waarom wordt met relatief weinig volume toch zo'n grote sprong verwacht? Kan deze 'sideways' trend niet gewoon nog een paar maanden voortdurend, met een lage volatiliteit, zoals we in september en 1e week oktober zagen?
Volgens mij zegt niemand grote sprongen, maar meer dat dat er "iets" gaat gebeuren. Omlaag of omhoog, who knows. Ziet er in ieder geval goed uit voor de weg omhoog, maar dat is nogal afhankelijk wat BTC doet rond de 6800, anders is het gewoon een false breakout.

Ik wacht nog rustig met m'n zak USD :+

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:21
mprkooij schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:49:
@Tominatie Even weer m'n stalen ballen ingezet :P We zitten weer in MDA.
entry?

Ik denk toch dat er nu echt wel een serieuzere correctie zit aan te komen :9

Zit vooral in FUN en YOYO op dit moment. Die charts zien er ook goed uit op dit moment.

[ Voor 14% gewijzigd door dotcom87 op 10-10-2018 13:05 ]

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:34
dotcom87 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:04:
[...]

entry?

Ik denk toch dat er nu echt wel een serieuzere correctie zit aan te komen :9

Zit vooral in FUN en YOYO op dit moment. Die charts zien er ook goed uit op dit moment.
17250

• Tominatie
  • Niet online
Man oh man, heerlijk traden zo. De ene alt naar de andere trekt een sprintje... Bij Komodo zojuist werd er ook een bull wakker.

Heb mijn zakje LRC die ik gister uit FOMO kocht op 1815 verkocht net op 1823 verkocht 10 minuten later teruggekocht op 1770 sat, wat een heerlijk volatiel kreng zeg. TA-gezien staan de seinen op groen dus ben benieuwd.

Bitcoin zou ook ready moeten zijn voor een sprintje, RSI staat laag.

• Tominatie
  • Niet online
Je zou gisteren trouwens maar een bag van TRIG/BTC hebben gekocht op 450 sat om daarna even 2 uurtjes wat anders te gaan doen. Kom je terug is ie -50% door binance zijn delisting besluit. :$

Iedergeval weer een reden om de echte shitcoins die er staan op binance te mijden.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:45:
Je zou gisteren trouwens maar een bag van TRIG/BTC hebben gekocht op 450 sat om daarna even 2 uurtjes wat anders te gaan doen. Kom je terug is ie -50% door binance zijn delisting besluit. :$

Iedergeval weer een reden om de echte shitcoins die er staan op binance te mijden.
Ow. Die had ik dus. Daarom gisteren een plotselinge Binanceportfolio-daling gok ik dan (maar inmiddels is dat alweer goedgemaakt).

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Een munt als TRIG of CHAT waren de munten die 30 of 40% deden op een dag, net zoals nu met ARN, DLT of MDA. Dat bijvoorbeeld MDA over enige tijd gedelist wordt zou mij ook niets verbazen. Tot die tijd kan je er belachelijk veel mee verdienen.

• Tominatie
  • Niet online
Maar Triggers is ook echt dood, want buiten binance is hij op geen enkele andere exchange gelist. Past ie mooi in het rijtje; bitconnect, .. etc. haha

Mensen die nu kopen hebben wel enorme ballen..

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52

Enigzins ook wel ergelijk hoe dat dan gaat. Wordt gelist op een exchange; dus gesupport. Maar na een tijdje blijkt het toch shit te zijn, dus zwaai zwaai met je investering als je er niet bovenop zit.

Gaat natuurlijk nog vaker voorkomen, maar niet echt hoopvol zo 8)7

Wat mij betreft mag er een flinke rem op nieuwe listings

(heb overigens niks in "shitcoins")

[ Voor 29% gewijzigd door JorzoR op 10-10-2018 14:43 ]

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 26-11 10:45
https://www.nu.nl/west-br...d.html#coral_talk_wrapper

Hoe steel je crypto..? (is een retorische vraag btw)
Als diegene hier actief is en zich hier komende dagen stil houd dan weten we wie het is haha. :P

[ Voor 20% gewijzigd door Klaas25 op 10-10-2018 14:56 ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Klaas25 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:55:
https://www.nu.nl/west-br...d.html#coral_talk_wrapper

Hoe steel je crypto..? (is een retorische vraag btw)
Als diegene hier actief is en zich hier komende dagen stil houd dan weten we wie het is haha. :P
Wie dan?

Weg

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik volg enkele TA'ers al een tijdje, maar wat ik niet begrijp is het volgende: We naderen het einde van deze wedge / descending triangle / andere vakterm, en iedereen is er heilig van overtuigd dat er een enorme klapper omhoog of omlaag wordt gemaakt. Dat, terwijl de huidige trend heel duidelijk 'trading sideways' is. Alsof Bitcoin echt aan het afkoelen is van de gekte uit november/december 2017.

Ja precies, zo goed als iedereen verwacht een enorme sprong omdat het het einde van de triangle is.
Maar met hetzelfde gemak maak je daar een extended triangle van en dan gaan we vrolijk vlak door.

Als je los van TA kijkt maar naar basis economische regels is het voor mij zo klaar als een klontje.
Bitcoin zeker en waarschijnlijk de alts ook moeten eerst nog een flinke run omlaag krijgen voor we naar een echte bullrun kunnen....... als je historisch gaat inzoomen op iedere bullrun zie je vlak daarvoor een scherpe dip die als "catalist" werkt.
Zie het in ieder geval vanuit hier niet nu ineens wel full bull mode gaan.
De bodem van 5K heeft namelijk het hele jaar nog geen enkele keer voldoende kracht opgeleverd om de markt echt te keren

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 15:25

ScreamGT

joejoe

OST pumpje!

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• RmNL90
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 25-08-2021
Klaas25 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 22:05:
[...]

Zeker nu doen. Met de bullrun zijn die dingen weer niet te verkrijgen. Keys offline. Geen hack risico.
Begrijp ik het nu goed dat ze alle 718 coins ondersteunen / je deze op de ledger kan zetten (zie: https://www.ledger.com/pages/supported-crypto-assets). Ik was namelijk altijd in de veronderstelling dat deze enkel een stuk of 30 ''gevestigde'' munten ondersteunde..

Thanks alvast!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:21
Lang geleden dat ik aan ICO's heb meegedaan, en dan doe ik er nu opeens 2 in 1 week. Beiden Vechain related, namelijk OceanEX en SafeHaven

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Blik1984 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:13:
Lang geleden dat ik aan ICO's heb meegedaan, en dan doe ik er nu opeens 2 in 1 week. Beiden Vechain related, namelijk OceanEX en SafeHaven
Is er al een exchange waar die OceanEX wordt verhandeld?

• Sanalologo
  • Laatst online: 19-11-2023
''Cryptocurrency is een munteenheid waarmee op dit moment slechts nog in gehandeld kan worden op internet. Het is een nog niet geaccepteerd betaalmiddel.''

Wat hebben die journalisten toch een beperkte kennis he?

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:21
Sahara schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 16:31:
[...]

Is er al een exchange waar die OceanEX wordt verhandeld?
hehe

OceanEx wordt een exchange, gaat binnen nu en 3 weken open.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Shorts kruipen weer richting ATH's, media/forums zijn negatief, ik stel mijn koop orders een stukje naar beneden voor de komende dagen.

Zoals het er nu uitziet gaan we eerder die grote stap naar beneden zien dan dat we omhoog gaan.

• Tominatie
  • Niet online
De aandelenhandel is best wel een beetje rood zeg. 8)7

Bitcoin moon soon :)F

• PilatuS
  • Niet online
Slux schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 17:04:
Shorts kruipen weer richting ATH's
Een flinke short squeeze zou leuk zijn. Wil wel weer eens een dikke 1000 dollar candle zien. Omlaag kan natuurlijk heel goed hoor, maar met crypto weet je het nooit.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023

Periodes met lage volatiliteit worden klassiek afgewisseld met periodes van hoge volatiliteit. En, hoe minder volume je hebt, hoe makkelijker de koers extreem kan reageren. Tel daar dan nog eens die driehoek bij en dan zou het logisch zijn als we een serieuze move krijgen. Ervaringen uit het verleden geven echter geen garantie voor de toekomst. Een berekende gok laten ze echter wel toe, en dat is al heel wat meer dan gewoon lukraak wat gokken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

TomTorquay schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:08:
[...]

Periodes met lage volatiliteit worden klassiek afgewisseld met periodes van hoge volatiliteit.
Inderdaad, dat is erg logisch. Als er nóg langer een lage volatiliteit zou zijn, dan zou de periode met lage volatiliteit dus simpelweg worden verlengd. Omdat je of lage of hoge volatiliteit hebt, wisselen ze elkaar altijd af.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• TomTorquay
Taro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:17:
Inderdaad, dat is erg logisch. Als er nóg langer een lage volatiliteit zou zijn, dan zou de periode met lage volatiliteit dus simpelweg worden verlengd. Omdat je of lage of hoge volatiliteit hebt, wisselen ze elkaar altijd af.
Damn, jij hebt me door :+ Het is alsof je zegt dat periodes met vorst afwisselen met periodes van dooi. Alleen duren sommige dooiperiodes wel 300 dagen :+
Maar goed, in het geval van volatiliteit speelt de tijd ook wel z'n rol. Zo'n cyclus verloopt wel een beetje volgens een 'regelmatig' patroon, het is niet dat je jaren van lage volatiliteit hebt gevolgd door 1 week hoge volatiliteit.

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
PilatuS schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Een munt als TRIG of CHAT waren de munten die 30 of 40% deden op een dag, net zoals nu met ARN, DLT of MDA. Dat bijvoorbeeld MDA over enige tijd gedelist wordt zou mij ook niets verbazen. Tot die tijd kan je er belachelijk veel mee verdienen.
Ik vind het maar lastig om een instapmoment te bepalen als je niet de hele dag naar meerdere schermen tegelijk kan staren... Iemand nog een goede tip? 8)

• Tominatie
  • Niet online
Komaan LRC, de weg is vrij naar de maan. Tikkeltje bull-volume, tikkeltje fomo is het enige wat nog nodig is.

d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b :Z

@mprkooij nog steeds in MDA? Die is ook weer naar de maan aant gaan haha

Verwijderd

Te koop:

3796,2 DGB. Absolute nieuwstaat, slechts 1 keer mee getrade. Slechts 394 sats per stuk!

Reactie graag via pb. Alleen verzenden, verzendkosten voor koper.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:36:
Te koop:

3796,2 DGB. Absolute nieuwstaat, slechts 1 keer mee getrade. Slechts 394 sats per stuk!

HAhaha :') :')

Dan heb ik ook nog wat in de "AANBIEDING"

Een zak met xxxx dragonchain voor 4944 sat per stuk.
Als u interesse heeft in deze coins 30% boven de actuele koers meld het.
Hold ze al meerdere maanden en heb er geweldige tijden mee gehad. :D

• Tominatie
  • Niet online
Jeetjemina, de ene naar de andere alt vliegt +10% de lucht in. Nu LOOM en CVC.
MDA komt ook telkens hoger en dan zit ik leuk met mijn zak LRC die geen reet doet.

Het lijkt wel alsof de bullrun is begonnen met bitcoin die er niet aan mee doet 8)7 :+

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:36:
Te koop:

daar heb ik nog een zak vol van staan hier, maar goed het is bijna sinterklaas >:)

• Specy
Van mij mag het best zo saai blijven. Sinds vanmorgen 0.2 BTC winst gemaakt.

• Tominatie
  • Niet online
Specy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:58:
Van mij mag het best zo saai blijven. Sinds vanmorgen 0.2 BTC winst gemaakt.
Precies haha, bitcoin is misschien boring as hell maar de alts zijn echt niet normaal de laatste dagen. :9

• bruutone
Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:55:
Jeetjemina, de ene naar de andere alt vliegt +10% de lucht in. Nu LOOM en CVC.
MDA komt ook telkens hoger en dan zit ik leuk met mijn zak LRC die geen reet doet.

Het lijkt wel alsof de bullrun is begonnen met bitcoin die er niet aan mee doet 8)7 :+
lol net ff 50 euro gepakt in een minuutje op loom, thx 8) Kleine stapjes zijn ook lekker..

• Tominatie
  • Niet online
bruutone schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:05:
[...]

lol net ff 50 euro gepakt in een minuutje op loom, thx 8) Kleine stapjes zijn ook lekker..
Haha netjes, hij ging idd wel héél hard. Gelukkig begint mijn LRC ook te stijgen. Mijn ATH in bitcoin is ZOOOO FUCKING dichtbij. Komaan! oOo <3

• bruutone
Dat zijn echt whales die zich kapot lachen. Die zitten wellicht ergens in een ivoren toren onder genot van goede whisky en sigaar, laptop onder de hand. Een voor een cashen en maar lol hebben terwijl de bankrekening volloopt. Welke zullen we nu eens doen jongens?

• Specy
Hm, BTC dominance op CoinMarketCap blijft hangen rond 52.4. Was een paar dagen terug volgens mij nog 51-nogwat. Dus, eigenlijk dalen de alts nog tov BTC, blijkbaar. Maar ik zie dat dat vooral Ripple is. Dus de rest stijgt blijkbaar. Nou, mooi/n :)

• Specy
Woot. Ok, nou wordt het raar: Een EXCHANGE (YoBit) die coins gaat pumpen. Krijg net dit mailtje binnen (please remove als het hier niet mag, maar dit is geen gewone pump-en-dump maar een exchange die het doet, bijzonder shady dus):
YoBit Pump in 21 hrs!

Dear YoBit Users!

YoBit Pump in 21 hrs, timer: https://yobit.net/en/pump/timer/

We will buy one random coin for 1 btc every 1-2 mins 10 times
(total buy amount - 10 btc).

Only one coin will be pumped, not 10.

Sincerely yours,
Team of Yobit.Net

• Tominatie
  • Niet online
@Specy LOL. Het is toch illegaal om zoiets te organiseren? Yobit is lekker bezig.

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:47:
@Specy LOL. Het is toch illegaal om zoiets te organiseren? Yobit is lekker bezig.
In de wereld van aandelen wel ja, in de crypto wereld mag alles :P

Vind het zelf belachelijk dat een exchange zich hier mee bezig gaat houden.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Alle publiciteit is publiciteit, maar misschien is dit iets waarmee zo'n exchange zichzelf uiteindelijk in de vingers snijdt. Zou maarzo wat serieuze toekomstige klanten kunnen weerhouden hun zaken daar te doen. 'k Vond bijvoorbeeld de delist-actie van Binance iets professioneler / betrouwbaarder overkomen dan dit geintje.

• TomTorquay
Vreemd hoor, die Yobit-actie

• Tominatie
  • Niet online
Ik vind persoonlijk NANO er erg goed uit zien, dus heb besloten mijn winst te pakken op SUB,LRC,EOS.
Misschien gaat ie niet stijgen op de zeer korte termijn maar ik verwacht er toch de komende tijd wel wat actie.

S/L heb ik ruim genomen op 3150 sat gezet. d:)b

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 17:08
Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:59:
Ik vind persoonlijk NANO er erg goed uit zien, dus heb besloten mijn winst te pakken op SUB,LRC,EOS.
Misschien gaat ie niet stijgen op de zeer korte termijn maar ik verwacht er toch de komende tijd wel wat actie.

Waar baseer je dat op? Ik zat btw naar nuls te kijken

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:02:
[...]

Waar baseer je dat op? Ik zat btw naar nuls te kijken
Puur alleen al dat een munt weinig doet kan vaak betekenen dat ie wel wat gaat doen. Genoeg mensen kijken naar munten die al een tijdje stilstaan en in het verleden een hoop gedaan hebben.

• Berry powel
PilatuS schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:03:
[...]

Puur alleen al dat een munt weinig doet kan vaak betekenen dat ie wel wat gaat doen. Genoeg mensen kijken naar munten die al een tijdje stilstaan en in het verleden een hoop gedaan hebben.
WTC onder andere?

• PilatuS
  • Niet online
Zou kunnen, maar die heeft net een run gedaan de afgelopen dagen en lijkt nog bezig te zijn met een correctie. Ik pak altijd even de 2 of meer uur candles erbij om het verleden van een munt te zien.

Edit: Het gaat vooral om munten die al dagen of nog langer weinig doen. Dus voor langere tijd sideways gaan. Munten die de afgelopen week een aardig run omhoog gepakt hebben zou ik minder snel doen. Bij munten als MDA is het anders, maar daar moet je ook bovenop zitten als je ze koopt.

[ Voor 29% gewijzigd door PilatuS op 10-10-2018 20:11 ]

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:55
[quote]Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:59:

En waar staat je sell op?
Btw ONT staat ook al tijdje stil?

• Berry powel
NANO ziet er idd wel mooi uit, misschien maar wat aanschaffen :)

Verwijderd

Specy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:37:
Woot. Ok, nou wordt het raar: Een EXCHANGE (YoBit) die coins gaat pumpen. Krijg net dit mailtje binnen (please remove als het hier niet mag, maar dit is geen gewone pump-en-dump maar een exchange die het doet, bijzonder shady dus):

[...]
Hmmm Yobit... Echt een legendarische exchange.

Ze hebben ook 'invest boxes' vet vaag systeem is dat. Daar zijn echt veel mensen kapot op gegaan.

Hun dicegame is wel heel leuk.

• Berry powel
ZEC ziet er ook wel een beetje hetzelfde als nano uit

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo kijk die sell en buy walls van btc eens op binance :)

edit weg alweer

[ Voor 14% gewijzigd door sourcecode op 10-10-2018 20:57 ]

Prepare for the next ATH

• ricktr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-01-2021
zijn er hier ook mensen met een tradinbot?

• .oisyn
  • Laatst online: 12:36

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ja, die van mij heet @PilatuS :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• mprkooij
Tominatie schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:33:
Komaan LRC, de weg is vrij naar de maan. Tikkeltje bull-volume, tikkeltje fomo is het enige wat nog nodig is.

d:)b d:)b d:)b d:)b d:)b :Z

@mprkooij nog steeds in MDA? Die is ook weer naar de maan aant gaan haha
Potverrrrrrrr had een sell order op 18250

• Tominatie
  • Niet online
Puur een gokje, niet echt ergens op gebaseerd.
Nano is net als Bitcoin al een tijdje héél erg stabiel, ik verwacht een grote beweging omhoog bij bitcoin en NANO is er dan altijd als de kippen bij om deze beweging van bitcoin te imiteren maar dan nog ff wat extremer. :P

Verwijderd

Geavanceerd botje. Hoe programmeer je dat hij hier ook post enzo?

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Mmm, zat net de crypto update van de Televaag te bekijken, gaat ook over een toegenomen
OTC handel, met als grootste opkoper JP Morgan.Dit ivm aankomende ETF verwachtingen...
Hele artikel is hier te zien: https://www.telegraaf.nl/...coin-bodem-nu-wel-bereikt
:)

• Berry powel
ben enorm benieuwd naar het einde van het jaar. Weet iemand of er vorig jaar rond november überhaupt een duidelijke trigger was?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:24:
[...]

Geavanceerd botje. Hoe programmeer je dat hij hier ook post enzo?
Ben een AI, meer niet :P

• New Yorker
  • Niet online
Hoeveel kost je?

Weg

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Hoeveel lever je op?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Specy
Ooh. Weer 0.1 BTC winst. Die alts gaan echt als een gek vandaag (nou ja, het is niks vergeleken met januari, maar voor de laatste tijd is dit echt flink).

Ik zit nu boven de grens wat ik aan Bitcoins wil hebben, dus ik ga 1 BTC verkopen. Even kijken hoe dat ook alweer moet, is lang geleden!

• PilatuS
  • Niet online
Het pumpen van die random muntjes bevalt mij wel. Net een ritje gepakt op EVX.

• Nurksis
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-02 09:08
Hoe pakken jullie zo'n pump mee, meestal ben ik aan de late kant...
Hoe signaleren jullie die pumps?

• PilatuS
  • Niet online
Nurksis schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:54:
Hoe pakken jullie zo'n pump mee, meestal ben ik aan de late kant...
Hoe signaleren jullie die pumps?
In mijn geval best een hoop dingen bij elkaar. Ik zie dat genoeg munten 50% doen en EVX was pas net begonnen met 20%. De correctie op de eerste stijging leek wel zo'n beetje klaar. De vorige top was 9k sats. Toen ie weer begon te klimmen en de sellwall op 9k er aan ging heb ik het laatste stuk van die sellwall opgekocht. Toen ging ie als een idioot door. Wel te vroeg verkocht, maar toch een snelle mooie winst. Ik kijk ook altijd wat er aan sellwalls staat, staan daar meerdere BTC's op een laag volume coin doe ik eerder niet. Boven die sellwall op 9k stond erg weinig, dus dan gaat ie eerder door dan dat er op 9.1k weer een dikke wall staat. Ik kijk voornamelijk naar het grote geheel, ook wat een munt de laatste dagen heeft gedaan. Dan alles bij elkaar maakt of ik het doe of niet.

Edit: Ik sta natuurlijk wel volledig klaar om te kopen. Heb meerdere tabs open met een aantal munten die mogelijk interessant zijn om op in te stappen. Ik ga bij limit order kijken hoeveel ik er wil kopen want daar kan je zien hoeveel BTC het is. Wel handig om op te letten want bij de ene munt moet je er zegmaar 1000 kopen en bij de andere 100 of 10.000. Als ik dan de aantallen heb zet ik die klaar bij market order in alle tabs. Dan is het wissellen tussen de tabs terwijl ik ook andere dingen aan het doen ben. Zodra er dan iets gebeurt is het maar 1 klik om te kopen en dan kijken waar ik ga uitstappen.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 10-10-2018 22:31 ]

• bruutone
Gebruikt een van jullie toevallig cc scanner. Lijkt mij wel een handige tool.

https://www.iosacademie.nl/?a=ccscanner

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Lekker rustig in cryptoland, op de Amerikaanse aandelenbeurzen is het huilen met de pet op.
Dow Jones - 3,2% en de Nasdaq - 4,1%. 8)7

• mprkooij
Zoooo lastig hoe hoog ik m'n buyorder voor MDA nu weer moet zetten :P Heb het gevoel dat die vannacht door gaat knallen naar 23000-24000.

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:24:
Zoooo lastig hoe hoog ik m'n buyorder voor MDA nu weer moet zetten :P Heb het gevoel dat die vannacht door gaat knallen naar 23000-24000.
Dat ding blijft maar gaan inderdaad. Zou mij niets verbazen als er nog 100% bij komt de komende dagen. Candles pakken is leuk, maar je zou bijna nu kopen en hopen dat ie over 3 dagen minimaal 50% hoger staat. Aan de andere kant moet er wel ergens een keer een dikke correctie komen, maar die had ik al lang verwacht. Telkens even iets terug en gewoon weer dik omhoog, keer op keer weer.

• mprkooij
PilatuS schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:25:
[...]

Dat ding blijft maar gaan inderdaad. Zou mij niets verbazen als er nog 100% bij komt de komende dagen. Candles pakken is leuk, maar je zou bijna nu kopen en hopen dat ie over 3 dagen minimaal 50% hoger staan. Aan de andere kant moet er wel ergens een keer een dikke correctie komen, maar die had ik al lang verwacht. Telkens even iets terug en gewoon weer dik omhoog, keer op keer weer.
Het volume is wel met 2k BTC gedaald.

• hazecase
  • Laatst online: 04-11 19:45
Heeft iedereen hier een goeie dag? Of zijn er mensen met mij waar niet zoveel gaande is. 50% van mijn PF bestaat dus ook uit VET en Nano.. Die mogen ook wel weer eens wat gaan doen vind ik

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:27:
[...]

Het volume is wel met 2k BTC gedaald.
Klopt inderdaad. Mogelijk komt er een einde aan het feestje, maar dat einde had ik al lang verwacht eigenlijk.

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Is ICX tegen het dak aan het hikken?

Man die mag van mij ook wel eens gaan

• Klaas25
Ik heb net even globaal de netflix film Banking on Bitcoin gekeken. Wist helemaal niet dat er zoiets was lol. Maar wat mega intressant. Wij hier maar zeuren over koersverloop maar damn.. er zit me toch wat achter. Ik snap nu ook pas goed de negatieve kijk erop en drugs linken etc. Er zijn heel wat mensen die veel voor BTC hebben moeten opofferen..

Maar die blanke gast op het eind die beweert Satoshi Nakamoto te zijn en eenmalig in beeld komt om dat te beweren en erna nooit meer... lol. Iemand met aandacht tekort?

• New Yorker
  • Niet online
Was dat niet craig wright?

Weg

• mprkooij
Buy order van MDA ingesteld op 18750, denk dat ik die vannacht wel aantik.

• PilatuS
  • Niet online
Je kan het ook als reclame zien :p

Ben zelf inmiddels wel FUD proof geworden. Sowieso vrij logisch dat mensen achter crypto aan gaan als de waarde toeneemt. Dit zijn gewoon gasten die mensen proberen te scammen voor zoveel mogelijk geld of op andere manier aan geld willen komen via het internet. Dus als er met creditcards of wat dan ook geld te verdienen is doen ze dat. Zodra er met crypto geld te verdienen is doen ze dan ook, vrij logisch eigenlijk dat het totale gestolen bedrag toeneemt wanneer de waarde van crypto toeneemt.

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 26-11 16:31

raq

bruutone schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 22:11:
Gebruikt een van jullie toevallig cc scanner. Lijkt mij wel een handige tool.

https://www.iosacademie.nl/?a=ccscanner
Hmm, komt op mij om een of andere reden niet echt betrouwbaar over. Meer een onderbuik gevoel, iets te hijgerige website.
Botjes is sowieso wel een werkje om naar wens in te stellen, wat kennis vereist.
Zelf gebruik ik profit trailer voor het verkopen van coins, aankopen doe ik vaak zelf en voor een aantal coins laat ik het botje dat doen op bepaalde momenten.
Een botje kan je balans in een ogenblik laten verdampen, als niet alle veiligheidsmaatregelen goed zijn geconfigureerd. Met een beetje pech zit je zo met een enorme bag van die coins die gedelist gaan worden op binance, "want de rsi en lowbb is lekker laag" dat denk en doet het botje dan - >kopen!

De tijd leert of het tij keert

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-11 21:29
En nu gaat het hard...

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Jezus wat een dump. Was ik eindelijk een beetje bullish bleek het weer een vals teken... :( Dan nu maar extreem bearish dan gaan we weer omhoog. BTC 4000 2018!

• Paradeux
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 08-06-2022
Gaat lekker zo.... Hopelijk blijft er nog wat van over

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

https://www.reddit.com/r/pyonbchgyang/ :F :F _O- _O- _O- _O- _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/w89p9dwster11.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/c9ntvy2ys6r11.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/x4ertf5rl0r11.jpg

[ Voor 83% gewijzigd door Kain_niaK op 11-10-2018 04:27 ]

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Moeten jullie niet slapen? Ik heb een alibi. Ben aan het werk.. laat maar lekker zakken

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
ARN pumpt als een gek, wat is dat nou? :’)

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Yub schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 04:26:
Moeten jullie niet slapen? Ik heb een alibi. Ben aan het werk.. laat maar lekker zakken
Toen ripple van 0.2 naar 0.5 ging, was natuurlijk een uitgelezen kansje voor een lekkere short.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yZgj8ZUF3AiMH9nKY6AXqAWJ/thumb.png

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• bruutone
potverdrie, mijn telefoon heeft mij wakker gemaakt. Ben ik blij dat ik gisteren alles in USDT heb gezet....

Vraag is natuurlijk of kopen nu al zin heeft? Wat denken jullie?

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:13
Het mooiste is nog dat ik vandaag na weken overwegen eindelijk weer BTC heb gekocht met fiat _O-

En nog voor 2000 euro ook...majah gelukkig niet allemaal besteed aan alts. Anders had je last van het dubbele dip effect. Moet zeggen dat ik de bounce op 6100 wel weer sterk vond. Geen idee of het nu herstelt of mogelijk verder zakt.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• bruutone
Ik vind het volume niet echt overtuigend, dus kan zo nog maar een keer droppen.

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:23
Alles in de tent, -10% -O- . Ach, we vinden ooit weer de weg terug omhoog!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:08:
[...]

Een flinke short squeeze zou leuk zijn. Wil wel weer eens een dikke 1000 dollar candle zien. Omlaag kan natuurlijk heel goed hoor, maar met crypto weet je het nooit.
Dat is even lekker wakker worden hier ;)

• Klaas25
Jeemig. Komt de voorspelling van 10-10-2018 dan toch uit. Alles onderuit. Global reset.

• bie100
wat een paniek sta al 10 maanden in de min kan dit er ook nog wel bij :O

• Specy
Specy schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:47:
Ooh. Weer 0.1 BTC winst. Die alts gaan echt als een gek vandaag (nou ja, het is niks vergeleken met januari, maar voor de laatste tijd is dit echt flink).

Ik zit nu boven de grens wat ik aan Bitcoins wil hebben, dus ik ga 1 BTC verkopen. Even kijken hoe dat ook alweer moet, is lang geleden!
Oioioi. Had wel die BTC naar Coinbase gestuurd maar ik moest 'm nog naar euro omzetten :( . Twijfel nu - hij kan of weer net zo hard omhoogschieten (wat soms gebeurt) - of juist niet.....

• bie100
Specy schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:50:
[...]

Oioioi. Had wel die BTC naar Coinbase gestuurd maar ik moest 'm nog naar euro omzetten :( . Twijfel nu - hij kan of weer net zo hard omhoogschieten (wat soms gebeurt) - of juist niet.....
bij twijfel niet doen of juist wel? :9
Pagina: 1 ... 313 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!