Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 316 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.949 views

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-11 21:26
Ik bedacht me net dat ik nog wat REQ op myetherwallet heb staan. Nu moet ik blijkbaar wat ETH in m'n walletjes hebben om m'n REQ naar Binance te sturen. Maar ik kom er niet uit hoeveel dat moet zijn. Kan iemand daar iets over zeggen? Ik heb niet heel veel daar staan, iets van 570 REQ tijdens.

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-11 19:52
technoaddict schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:59:
Ik bedacht me net dat ik nog wat REQ op myetherwallet heb staan. Nu moet ik blijkbaar wat ETH in m'n walletjes hebben om m'n REQ naar Binance te sturen. Maar ik kom er niet uit hoeveel dat moet zijn. Kan iemand daar iets over zeggen? Ik heb niet heel veel daar staan, iets van 570 REQ tijdens.
Ik heb dat ook nooit echt begrepen toen ik daar een keer gebruik van maakte, onnodig ingewikkeld in ieder geval 8)7

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Kijk o.a. eens op https://www.reddit.com/r/...ch_ethereum_i_would_need/. Je moet zoeken in de hoek van GWEI / GAS.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
dCY schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 10:42:
USDT is een dikke scam coin, die coin zie ik binnenkort met problemen hebben.. (o.a. problemen met bitfinex, Block1, Noble Bank, no audits..)
Wat vertel je nou zeg
:z

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Klaas25
  • Laatst online: 26-11 10:45
Bitter weinig. Volgens mij is 0.01 ETH genoeg. Als het niet genoeg is voor meerdere transacties..

Verwijderd

Inderdaad heel weinig. Je kunt er 0.01 heensturen, dit is meer dan genoeg voor de transactiekosten op het ethereum netwerk. Beter stuur je iets meer dan je daadwerkelijk nodig hebt. Indien je in bezit bent van meerdere ERC20 tokens kun je het altijd wel gebruiken.

Mocht het alleen om REQ gaan kun je altijd na het versturen van je REQ je wallet compleet leegtrekken door het resterende aantal ETH te versturen naar een exchange of iets dergelijks.

• dimdam
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-03 09:40
:
Ik ben benieuwd of de Ravencoin vandaag nog wat gaat doen :')

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:34
Iemand had net gewoon een buy order geplaatst van 20btc voor 90K aan MDA. 8)7
Afbeeldingslocatie: https://cdn1.imggmi.com/uploads/2018/10/12/45dd688a8b3d60ed93b81884cd91cc99-full.png

Ik snap niet wat hier gebeurt. Lijkt wel alsof er een wall wordt neergezet waardoor die niet lager kan gaan dan 25499 op dit moment.

[ Voor 60% gewijzigd door mprkooij op 12-10-2018 13:38 ]

• BlakHawk
  • Laatst online: 09-01-2021
Taro schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 08:30:
Ik verwacht rond 13:00-15:00 of een mega dip of een mega stijging. Maar, tot die tijd blijf ik overal vanaf. Ik denk dat veel mensen na de dip van gisteren het zekere voor het onzekere nemen en "veilig" het weekend in willen gaan. Bijna iedere coin zal af en toe even pieken, wil je snel door je geld heen raken dan moet je daar vooral achteraan rennen. MDA is redelijk te timen geweest, maar dat zal ook niet eindig doorgaan.

Vanavond of morgenochtend stap ik mogelijk weer in als er richting is gekozen.
Maar waar is een dip nu op gebaseerd eigenlijk?
Is er nieuws ofzo?

Youtube: DashcamNL

• mprkooij
En die wall die net stond bij 25k staat nu op 26k dezelfde wall..

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
mprkooij schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:58:
Boel wordt gemanipuleerd, als je het mij vraagt...

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• mprkooij
TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Ja lijkt mij ook. Maar als het zo door gaat gaan we nog wel een beetje omhoog straks.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

dfrenner schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:57:
[...]
Maar waar is een dip nu op gebaseerd eigenlijk?
Is er nieuws ofzo?
Sentiment en gevoel.

XRP ziet er overigens nu goed uit en ADA gaat ook lekker.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 19:29

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 09:16:
[...]

Dat is de grootste fout die je kan maken. Echt waar.
Het is zoals die voetballers die eerst een foute pass geven en daarna de tegenstander in een vlaag van overdreven compensatiedrang onderuit schoffelen en rood pakken. Aanvaard je verlies en begin iedere keer met een schone lei.
Inderdaad, een verlies goedmaken klinkt altijd zo lekker. Maar een verlies goed willen maken insinueert dat je dat ook daadwerkelijk kunt. En juist dat verlies dat je gemaakt hebt, is een bevestiging van het feit dat je het eigenlijk niet kunt. Jezus dit begint behoorlijk Cruijfiaans te klinken. Maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Niemand wil verlies maken, maar toch doen we dat. Hoe kan dat nu?

Niemand kan een markt perfect timen. Echt waar. Niemand kan dat. Er is niet iets als PERFECT op het hoogste punt uitstappen of PERFECT op de dip kopen. Dat kun je niet uitrekenen. Daarom lees je hier zo vaak: 'Ja, ik ben uitgestapt op xxxx stats. Maar ja, ik had ook 200 sats hoger uit kunnen stappen'. Ja, als je in de toekomst kon kijken, dan had je dat zeker kunnen doen. Maar helaas kunnen we dat niet. Dus daarom stappen we uit op een punt waarvan we denken hier heb ik een lekker stukje winst gepakt. Of we stappen uit op een punt waarvan we kunnen zeggen: hier heb ik mijn verlies zo veel mogelijk binnen de perken weten te houden. En dat is allemaal prima. Sta jezelf dat ook gewoon toe. De ene dag pak je een plukje winst. De andere dag is minder positief en pak je wat verlies. Zolang je onder de streep uiteindelijk maar in de plus komt te staan. En in zo'n berenmarkt is dat nog knap lastig hoor. Zolang je niet elke dag de verkeerde beslissing maakt (te hoog kopen of coins kopen die al een behoorlijke pump gehad hebben, bij daling weer met verlies verkopen en repeat) loopt het allemaal wel los.

Ik zie het allemaal over minimaal 3 jaar wel waar alles dan staat. Heb een paar muntjes die ik sowieso wat jaartjes wil gaan houden. En dat dat op jaarbasis dan nu -20% (noem maar wat) in de min staat lekker boeiend. Ik ben er heilig van overtuigd dat we wel weer zo'n bullrun als vorig december mee gaan maken, al voelt dat misschien dit hele jaar al niet zo. Als je jaren en jaren terug gaat zie je dat het gewoon een terugkerend fenomeen is. Waarom vanaf nu in eens dan niet meer?

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

DAMAGE schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:11:
[...]
... Waarom vanaf nu in eens dan niet meer?
waarom wel? Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst ...
De huidige munten kunnen ook gewoon naar 0 gaan, je weet het niet.

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Verwijderd Dat is zeker waar. Als ik 5 keer achter elkaar een 6 gooi met een dobbelsteen is het zeker ook niet gegarandeerd dat ik de 6e keer weer een 6 gooi. Daar heb je een punt. Maar als je kijkt naar waar Crypto op dit moment staat dan is dat echt nog in de kinderschoenen. Ik weiger te geloven dat er niet ooit weer zo'n bullrun kan komen. Zodra het straks weer allemaal aan gaat trekken dan gaat het gewoon weer net zo'n sneeuwbal worden. Dan beginnen de mensen die er niets mee hebben ook weer te investeren. Want wie wil er nu niet een graantje mee pikken? Dat weer de tijd aan breekt dat mensen die je nog nooit over crypto hoorde ook in eens BTC gaan kopen. Prachtig toch? Vorig jaar December nog mee gemaakt.

Dat we nu al zo lang rond die 6k aan het schommelen zijn vind ik persoonlijk ook een erg sterk teken. Ja we hebben gezien dat BTC in eens 200 kan droppen. Maar we hebben ook zeker dagen gezien waar die er zo weer in eens bij komen. Vergelijk de totale marketcap van nu eens met die van december vorig jaar. Als je die cijfers bekijkt dan geloof je bijna niet wat je ziet.

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-11 09:06
Wat denken jullie van ZRX van zodra die verhandelbaar is op Coinbase Pro? Staat er al op maar nog geen buy/sell mogelijkheid.

SPiET

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-11 21:41
Allemaal weer even snel Tron (trx) kopen:

https://twitter.com/justi.../1050721196843495426?s=19

Ben erg benieuwd welke partner dit nu is....

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Oh jeetje de Tronnen-man is weer partner posts aan het maken. Dat is een tijdje geleden zeg!

• mprkooij
spietie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:36:
Wat denken jullie van ZRX van zodra die verhandelbaar is op Coinbase Pro? Staat er al op maar nog geen buy/sell mogelijkheid.
Zodra die live gaat zal die wel even gaan stijgen. Denk ik. Maar heb ook al een aantal keer gezien dat als een coin ergens gelist wordt dat die opeens instort.

• dotcom87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:21
mprkooij schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:58:
Ik ben er ook eens ingestapt :) op naar de 30k!

• mprkooij
dotcom87 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Het is er wel een die je in de gaten moet houden :) Hij kan snel up gaan, maar ook snel down.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
mprkooij schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 13:32:
Iemand had net gewoon een buy order geplaatst van 20btc voor 90K aan MDA. 8)7
[Afbeelding]

Ik snap niet wat hier gebeurt. Lijkt wel alsof er een wall wordt neergezet waardoor die niet lager kan gaan dan 25499 op dit moment.
Zoals ik gisteren ook al zei, de whales spelen spelletjes met MDA. Een 20BTC buyorder is leuk, maar gisteren kwamen ze met een 40BTC en 140BTC sellorder aanzetten. We waren lekker aan het klimmen naar de 26000 toen die 140BTC sellorder er kwam te staan en we met 10% onderuit gingen in 3 seconden.

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:07
In TRX gestapt beter gaat ie vliegen.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Taro schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:18:
[...]

Zag hier gisteren ook al iets over op Twitter, ze hebben o.a. een andere bank als partner gekregen (HSBC), die heeft mogelijk ook wat opstartproblemen, of er is inderdaad wel echt iets aan de hand. De USDT verhalen zullen ook wel weer oplaaien. Iets om in de gaten te houden, zal hier en daar ook wel voor wat paniek in de markt zorgen.

Edit: Misschien maar weer eens tijd om een deel om te zetten naar Euro en terug te storten. Dan dwing ik mijzelf ook weer om zorgvuldiger te traden. Instappen kan altijd weer.
Begint toch een beetje enger te worden met Bitfinex i.c.m. Tether. Zie: https://cryptovest.com/ne...wallets-keep-fluctuating/ Bitfinex schijnt HSBC kwijt te zijn als banking partner en op de subreddit van Bitfinex lijken withdrawals https://www.reddit.com/r/bitfinex/ fors vertraagd te zijn.

Ik vraag mij hierbij af als je xxxx aantal USDT hebt op een exchange zoals Binance (waar je geen fiat van en naar kunt overmaken) je dan risico loopt mocht de USDT/USD value verder zakken, want op dit moment is de prijs ca. $ 0,98 voor USDT/USD. Op het moment kost 1 BTC bij Binance 6312 USDT en bij Kraken 6201 USD. Maw je krijgt wel nu al minder btc voor je USDT, maar zou het wezenlijk kunnen dat in het uiterste geval bijv. een BTC bij Binance 3000 USDT kost en dezelfde BTC bij Kraken 8000 USD?

• Noedels
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09-2021
TomTorquay schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Ben inderdaad geruchten tegengekomen dat MDA team zelf achter deze manipulatie zit.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-11 21:17

sourcecode

Prepare for the next ATH

zit net mijn totale verlies vanaf het begin te berekenen

-60% nou ja betere tijden komen, en dan hoop ik te zeggen +600% :)

Prepare for the next ATH

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

sourcecode schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:30:

Dan ben je waarschijnlijk mid tot eind december vorig jaar gestart?

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
sourcecode schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:30:

Au! Waar ik zelf vaak naar kijk: Doe je het beter of slechter dan "de markt"? In dit geval het beste te zien door je eigen winst/verlies te vergelijken met het verschil in marketcap tussen instapmoment(en) en nu.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

DAMAGE schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:32:
[...]

Dan ben je waarschijnlijk mid tot eind december vorig jaar gestart?
eind november

was toen vol in xvg gegaan :) alleen de winst nooit genomen, echt een startersfout

Prepare for the next ATH

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

mijn gevoel zegt dat we nog onder de 6K gaan, als dat zo is komt mijn koop moment nog 1 keer

Prepare for the next ATH

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
sourcecode schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:42:
mijn gevoel zegt dat we nog onder de 6K gaan, als dat zo is komt mijn koop moment nog 1 keer
Mijn gevoel zegt dat ook. En als ie onder de 5.8K gaat, denk ik dat ie zo onder de 5K komt. Zit jij in echt fiat of in USDT/PAX/TrueUSD?

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Sahara schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 16:58:
[...]

Mijn gevoel zegt dat ook. En als ie onder de 5.8K gaat, denk ik dat ie zo onder de 5K komt. Zit jij in echt fiat of in USDT/PAX/TrueUSD?
Nu nog even in de TOP 10 coins, maar ga binnekort over naar fiat

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Minimaal herstel vandaag, niet echt overtuigend. Alts trekken wel weer wat aan over het algemeen. Als bitcoin zich weer koest houdt en stabiliseert zie ik de alts gewoon weer de stijgende lijn oppakken.

Tot de volgende random bitcoin pump/dump van een whale.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

Tominatie schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:17:
Minimaal herstel vandaag, niet echt overtuigend. Alts trekken wel weer wat aan over het algemeen. Als bitcoin zich weer koest houdt en stabiliseert zie ik de alts gewoon weer de stijgende lijn oppakken.

Tot de volgende random bitcoin pump/dump van een whale.
ik ben er wel klaar mee nu, die 5K gaan we echt wel zien

Prepare for the next ATH

• Tominatie
  • Niet online
Dat hoor ik nu al maanden en geloof er zelf voor geen ene malle moer in. Maar ik ga niet telkens herhalen waarom ik niet geloof in een nieuw ATL dit jaar. :Y)

[ Voor 30% gewijzigd door Tominatie op 13-10-2018 12:47 ]

• dimdam
Zit flink wat volume in de ZRX , ik hoop dat die nog een keer , omhoog knalt oOo

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

dimdam schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:40:
Zit flink wat volume in de ZRX , ik hoop dat die nog een keer , omhoog knalt oOo
same here nog ff door naar de 13500

Prepare for the next ATH

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Bijna 18:00 kom er maar in met de weekend pump :D
(Weekend dip is zo 2017.. :) )

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat een dominantie van btc zeg, alle coins gaan als een slaaf achter BTC aan.
zou dit breken als er etf is of regulering etc...

Prepare for the next ATH

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Hier maar weer eens de verse TA van BTCDirect:
https://btcdirect.eu/nl-n...e=nieuwsbrief%20week%2041
En zoals altijd bij een TA, het kan vriezen of dooien.
Onze scenario’s
Wat zal het woorden? Hosanna of hel? De TA geeft ons zoals gewoonlijk twee scenario’s.
;)

[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 12-10-2018 17:51 . Reden: typo ]

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Acidrain schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 17:48:
Bijna 18:00 kom er maar in met de weekend pump :D
(Weekend dip is zo 2017.. :) )
Afgelopen donderdag hebben we al dipje gehad.

Weg

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

freestyler2 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:09:
Beter laat dan nooit.....

Tip van de dag: Winding Tree (LIF)

koers bijna verdubbeld in week tijd.
Zoals eerder vermeld, degene die geluisterd hebben, hebben leuk zakcentje kunnen verdienen (en stil upgoing)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11 22:57
voor de TA liefhebbers: https://www.tradingview.c...BTCUSD/ideas/?sort=recent
Samengevat, het kan naar boven -of naar beneden :)

• Tominatie
  • Niet online
Heb weer even een klein beetje bitcoin bijgekocht.

Zou de 6.1-6.2k weerstand nog getest worden? :P
SAAIE BOEL :>

• mprkooij
dotcom87 schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Als je er nog inzit, kijk uit. Volume dropt steeds verder naar beneden, er worden hele grote buywalls door een persoon neergezet die de prijs op dit moment af en toe lekker naar boven laat gaan daarna laat die persoon zijn grote sellwall fulfillen. Er zit volgens mij een grote panic sell binnenkort aan te komen. Maar dit is wat ik denk. Je kunt er natuurlijk in blijven zitten :)

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:17
Kreeg een bericht van Coinbase dat ik me "moet" Identificeren via een foto van mijn Rijbewijs/ e/o / paspoort.
Heb 9 mails met Coinbase die gaan over "ons" BSN nummer en dat "je" in overtreding bent van de Nederlandse wet als je deze uitgeeft aan bedrijven die hier niets mee te maken hebben.'

Ben persoonlijk niet happy om mijn BSN te geven aan coinbase. Niemand (behalve de belastingdienst/ziekenhuis, etc) hebben mijn BSN. Zolang google gehackt can worden, en coinbase zegt. Joh.. We zijn echt zuinig met je gegevens. wtf moet ik doen. BSN #NR geven is een overtreding in Nederland.

Iemand een simpele oplossing.?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Zijn er nog mensen die de o3 wallet in de appstore of google play hebben gedownload?

https://o3.network/

Dat is een Neo&Ont wallet

Geeft gelijk een overzicht van alle Nep-5 tokens met het laatste nieuws van https://neonewstoday.com/

Het mooie is dat je nu via de app gelijk nep-5 tokens kan kopen via Switcheo.

Zeker een aanrader om ff te checken voor de Neo&ont fans.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeeSung schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:07:
Zijn er nog mensen die de o3 wallet in de appstore of google play hebben gedownload?

https://o3.network/

Dat is een Neo&Ont wallet

Geeft gelijk een overzicht van alle Nep-5 tokens met het laatste nieuws van https://neonewstoday.com/

Het mooie is dat je nu via de app gelijk nep-5 tokens kan kopen via Switcheo.

Zeker een aanrader om ff te checken voor de Neo&ont fans.
Ik had de O2 variant voor ONT, O3 nog niet geïnstalleerd. Heb op dit moment ook geen NEO of ONT in een wallet, als de koers weer opwaarts gaat zal ik eens kijken. Heb gisteren een nieuwe laptop binnen gekregen, sowieso even kijken wat ik wel of niet opnieuw installeer. Binance is overigens nu een stuk sneller bij een hoog volume :)

[ Voor 11% gewijzigd door Taro op 12-10-2018 23:12 ]

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 11:08
Bad Brains schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:59:
Kreeg een bericht van Coinbase dat ik me "moet" Identificeren via een foto van mijn Rijbewijs/ e/o / paspoort.
Heb 9 mails met Coinbase die gaan over "ons" BSN nummer en dat "je" in overtreding bent van de Nederlandse wet als je deze uitgeeft aan bedrijven die hier niets mee te maken hebben.'

Ben persoonlijk niet happy om mijn BSN te geven aan coinbase. Niemand (behalve de belastingdienst/ziekenhuis, etc) hebben mijn BSN. Zolang google gehackt can worden, en coinbase zegt. Joh.. We zijn echt zuinig met je gegevens. wtf moet ik doen. BSN #NR geven is een overtreding in Nederland.

Iemand een simpele oplossing.?
Als ondernemer is jouw bsn verwerkt in jouw btw nummer en publiek voor iedereen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Klopt, je kan wel moeilijk doen over je BSN, maar als je ondernemer bent, of ooit de BTW voor je zonnepanelen hebt teruggevraagd, dan is dat echt geen geheim meer. Ik zou er persoonlijk niet te moeilijk over doen.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Taro schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:10:
[...]

Ik had de O2 variant voor ONT, O3 nog niet geïnstalleerd. Heb op dit moment ook geen NEO of ONT in een wallet, als de koers weer opwaarts gaat zal ik eens kijken. Heb gisteren een nieuwe laptop binnen gekregen, sowieso even kijken wat ik wel of niet opnieuw installeer. Binance is overigens nu een stuk sneller bij een hoog volume :)
Zeker doen! Je wil iig je coins niet voor altijd laten staan op een exchange. Straks blokkeren ze je en moet je een ID opsturen.

• dimdam
mprkooij schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 22:39:
[...]

Als je er nog inzit, kijk uit. Volume dropt steeds verder naar beneden, er worden hele grote buywalls door een persoon neergezet die de prijs op dit moment af en toe lekker naar boven laat gaan daarna laat die persoon zijn grote sellwall fulfillen. Er zit volgens mij een grote panic sell binnenkort aan te komen. Maar dit is wat ik denk. Je kunt er natuurlijk in blijven zitten :)
Ik zat er net nog in , geen winst helaas het viel helemaal stil , het voelde niet goed dus ik ben er weer uit , nu maar in de TRX :')

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeeSung schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:26:
[...]

Zeker doen! Je wil iig je coins niet voor altijd laten staan op een exchange. Straks blokkeren ze je en moet je een ID opsturen.
Ik ben bij Binance LVL2, dus dat zal geen probleem zijn. En het nadeel van een aparte wallet vind ik dat je niet remote kunt verkopen als er een forse drop is. Daarom laat ik altijd alles (behalve de hodl pf) gewoon op de exchange staan. Als Binance wordt gehacked dan accepteer ik dat risico.

• mprkooij
dimdam schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:26:
[...]

Ik zat er net nog in , geen winst helaas het viel helemaal stil , het voelde niet goed dus ik ben er weer uit , nu maar in de TRX :')
In TRX :P? Why

• PilatuS
  • Niet online
Reversed Bart idee. Aangezien we op flinke support zitten best een mogelijkheid.

Afbeeldingslocatie: https://www.tradingview.com/x/06cR5GFB

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Vanmorgen toch wat extra VET ingeslagen. Kleine plukken elke keer, dat dan weer wel.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

@PilatuS Doen! Daar gaan we voor. Ik heb inmiddels weer 100% ingeslagen (ADA, ONT, NEO), vrijdag op zaterdag is vaak positief. En zo niet, dan heb ik pech :)

• mprkooij
Taro schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:41:
@PilatuS Doen! Daar gaan we voor. Ik heb inmiddels weer 100% ingeslagen (ADA, ONT, NEO), vrijdag op zaterdag is vaak positief. En zo niet, dan heb ik pech :)
Zo lekker :9 Je verwacht vannacht een stijging?

• dimdam
Ja nu je het zegt , zou kunnen pumpen hoop ik , maar voor nu , zie ik niets bezonders , dus kijk morgen wel , beetje saai nu , tijd voor actie oOo

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

mprkooij schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:43:
[...]

Zo lekker :9! Je verwacht vannacht een stijging?
Niet per se, maar, ik hanteer sinds het uitbetalen van 50% van onlangs gewoon een lekkere "we zien het wel strategie". Meestal is vrijdag op zaterdag positief, NEO is maar 15 Dollar, ADA heb ik ooit 1,41 Dollar zien doen, dus 7 cent is maar 5% van de waarde van toen. Dat zegt niets, maar ik ga er gewoon voor.

Ik heb nu een paar keer MDA, ZRX meegepakt, eerder vandaag XRP, dat doet het toch leuk. En als BTC verder dipt dan heb ik pech, maar, ik had eerlijk gezegd een enorme snelle dip van 6550 regionen naar 6100 of lager verwacht. De huidige koers is nog best positief. Een opleving behoort dus volgens mij nog zeker tot de mogelijkheden. Het bedrag waar ik nu mee speel is echt pure winst, heb mijn inleg er al tig keer uit, dus weer even tegen de stroom inzwemmen :)

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Taro schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Niet per se, maar, ik hanteer sinds het uitbetalen van 50% van onlangs gewoon een lekkere "we zien het wel strategie". Meestal is vrijdag op zaterdag positief, NEO is maar 15 Dollar, ADA heb ik ooit 1,41 Dollar zien doen, dus 7 cent is maar 5% van de waarde van toen. Dat zegt niets, maar ik ga er gewoon voor.

Ik heb nu een paar keer MDA, ZRX meegepakt, eerder vandaag XRP, dat doet het toch leuk. En als BTC verder dipt dan heb ik pech, maar, ik had eerlijk gezegd een enorme snelle dip van 6550 regionen naar 6100 of lager verwacht. De huidige koers is nog best positief. Een opleving behoort dus volgens mij nog zeker tot de mogelijkheden. Het bedrag waar ik nu mee speel is echt pure winst, heb mijn inleg er al tig keer uit, dus weer even tegen de stroom inzwemmen :)
Als je kijkt hoe sterk BTC steeds terug komt zal die vast iets dippen maar dan verwacht ik dat het daarna ook wel vrij rap weer aan trekt. Wat jij?

Verwijderd

Weer een boel mooie serieuze posts over traden en de stand van zaken, helemaal top.

Hey kijk, daar is straatdichter Imro weer:

Nu kun je van Imro natuurlijk vinden wat je wilt. Feit blijft dat deze man ruim 9(!) jaar geleden als sprak over lambo's op de m00n, wat op zijn minst interessant te noemen is.

Zou er meer schuilen dan slechts toeval in deze door drugs opgewekte visioenen?

Een mooie filosofische gedachte om dit weekend officieel in te luiden wat mij betreft.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:21:
Weer een boel mooie serieuze posts over traden en de stand van zaken, helemaal top.

Hey kijk, daar is straatdichter Imro weer:
Sommige mensen houden het niveau hoog en andere zorgen er weer voor dat het gemiddeld wordt :+

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:21:
Zou er meer schuilen dan slechts toeval in deze door drugs opgewekte visioenen?
Januari 2016 heeft ie haarfijn uitgelegd waarom je 't best in crypto kan stappen.

Wat een visionair. Hoop dat ie inmiddels een lambo heeft.

Verwijderd

Chris.nl schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:38:
[...]

Januari 2016 heeft ie haarfijn uitgelegd waarom je 't best in crypto kan stappen.
[Twitter]
Wat een visionair. Hoop dat ie inmiddels een lambo heeft.
Ja, dit is zeker jammer.

Ik hoopte dat zijn woorden 'ingestraald door god, zo gaan die zaken ook niet meer kapot.' zouden slaan op goedgekeurde regulaties en Bitcoin-ETF's.

Helaas gooit zijn spuitende aambei een beetje roet in het eten.

• mprkooij
Mis de tijdens waar ik mijn geld zomaar ergens in een coin gooide en ik de dag erna wakker werd en het dik omhoog was geschoten.

• RaptorXS
mprkooij schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:49:
Mis de tijdens waar ik mijn geld zomaar ergens in een coin gooide en ik de dag erna wakker werd en het dik omhoog was geschoten.
Die tijden zijn voorbij en met zoveel "veelbelovende" shitcoins is dat niet gek.
Ze voegen niks toe.

:)

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Mooi. Met mijn alts weer op het niveau van voor de drop van 2 dagen geleden. Nu omhoog!

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
He didn't sell.. Damp iet! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 13-10-2018 03:24 ]

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Gezien de ontwikkelingen op de financiële markten verwacht ik eerlijk gezegd niet een moon. Hoogstens dat we een stukje stijgen naar de vorige support rond 6400 met een nog veel grotere kans dat we nog een keer droppen en dan naar 6100. Reken de procenten maar eens uit en trade met ratio, niet op basis van je much needed dopamine trade fix. })

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DAMAGE schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 00:08:
[...]

Als je kijkt hoe sterk BTC steeds terug komt zal die vast iets dippen maar dan verwacht ik dat het daarna ook wel vrij rap weer aan trekt. Wat jij?
Ja, dat gevoel heb ik ook. Al zou <5.800 ook wel mogelijk zijn, omdat ik weinig mensen er nieuw geld in zie steken. Aan de andere kant staat er volgens mij een enorme hoeveelheid fiat aan de zijlijn te wachten die al op exchanges aanwezig is om in te stappen. Het is voornamelijk de terughoudendheid die ervoor zorgt dat het niet gebeurt. Het geld voor een fikse stijging is er dus ook wel zonder nieuwe instappers.

Afijn, mijn pf toch vannacht 0,8% gestegen. Tot nu toe werkt de tactiek om van vrijdag op zaterdag niet in fiat te zitten dus wederom prima. Later vandaag stap ik waarschijnlijk weer uit of zet ik strakke stop losses.

• bruutone
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 06:25
Net een short gezet op DLT met een limit sell order op +15%. Hopelijk herhaalt de trend zich in de loop van de dag...

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
PilatuS schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 23:35:
Reversed Bart idee. Aangezien we op flinke support zitten best een mogelijkheid.

[Afbeelding]
Botje11 ;) Twijfel zelf ook...

[ Voor 3% gewijzigd door dabla op 13-10-2018 08:44 ]

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik wil toch even de aandacht vestigen op POWR. Net een flinke daling gehad, stevige support op de 2500.

Finale tech challenge over paar dagen. Staat op de kalender voor crypto. Volume neemt toe, nu nog een mooi inkoopmoment? Verkopen weer over dag of 5 net voor het event.

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 13-10-2018 12:08 ]

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Specy schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 03:21:
Mooi. Met mijn alts weer op het niveau van voor de drop van 2 dagen geleden. Nu omhoog!
Dan moet jij de biggest shitcoins die er zijn in je pf hebben :?

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

MDA gaat weer...

• cursquidHome
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Dit kan toch niet waar zijn. Vanmorgen zag ik hem tussen de 30 en 31 heen en weer flippen. Denk nee te groot risico is al ruim 300% gestegen de afgelopen tijd. Maar hij gaat gewoon nog verder |:( . Dit kan toch niet zo doorgaan? Jammer genoeg heb ik geen mda ;w

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

cursquidHome schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:33:
[...]

Dit kan toch niet waar zijn. Vanmorgen zag ik hem tussen de 30 en 31 heen en weer flippen. Denk nee te groot risico is al ruim 300% gestegen de afgelopen tijd. Maar hij gaat gewoon nog verder |:( . Dit kan toch niet zo doorgaan? Jammer genoeg heb ik geen mda ;w
Heeft overigens wel een erg lage supply, dus kan ook nog wel even doorgaan tot 4-5 Dollar/stuk. Ik hou er denk ik een paar honderd aan.

• hager1
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-11 21:43
ik spring in en uit met een klein bedrag bij MDA inmiddels 50% bij mogen schrijven over de afgelopen 2 dagen. Het kon minder zeg maar.

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
hager1 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 09:40:
ik spring in en uit met een klein bedrag bij MDA inmiddels 50% bij mogen schrijven over de afgelopen 2 dagen. Het kon minder zeg maar.
Hier 25%

• mprkooij
Ook maar weer in MDA gegaan dan maar...

Volume is ook van 1600btc naar 3500btc gegaan.

[ Voor 39% gewijzigd door mprkooij op 13-10-2018 10:29 ]

• cursquidHome
mprkooij schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:26:

Ballen hoor, ik durf het niet aan.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mprkooij schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:26:

Jij leert het ook nooit he :+

De kans dat ie nu inzakt is veel groter dan dat ie omhoog gaat

• mprkooij
Slux schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 10:51:
[...]

Jij leert het ook nooit he :+

De kans dat ie nu inzakt is veel groter dan dat ie omhoog gaat
Aajohhh, dat dachten we bij 10k sats ook en 15k sats ook. We dachten dat 22k wel echt de limiet was. Bring it onnnnnnnnn

• RaptorXS
De Winklevoss twins zijn goed bezig:
Gemini Launches Litecoin (LTC) Trading, Delays Bitcoin Cash (BCH) Support
Hele artikel hier te lezen, vers van de pers: https://news.livecoinwatc...bitcoin-cash-bch-support/ ;)

• hager1
door toename volume lijkt de MDA gestabiliseerd te zijn. helaas maar waar. was wel leuk om mee te liften met de flow omhoog.

• dimdam
hager1 schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:17:
door toename volume lijkt de MDA gestabiliseerd te zijn. helaas maar waar. was wel leuk om mee te liften met de flow omhoog.
Dat was gisteren ook zo denk dat die een beetje gestuurd word en vanavond weer komt :')

• Pranjic
  • Laatst online: 20-11 14:58
dimdam schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Dat was gisteren ook zo denk dat die een beetje gestuurd word en vanavond weer komt :')
Ik ben uit MDA gestapt, ik zit nu in een kort ritje TRX.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

MDA gaat wederom :)

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ipoNUxc.jpg

Die support heeft ons het hele jaar nog niet teleurgesteld. Dus bij deze:

Poll: Gaan we nog door deze support heen zakken?
Ja
Nee
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=401091&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Kiek um gaan!!!

Edit: Verkocht @ 36070.

[ Voor 47% gewijzigd door Taro op 13-10-2018 13:20 ]

• dimdam
Taro schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 13:18:
Kiek um gaan!!!

Edit: Verkocht @ 36070.
Niet normaal hij gaat maar door 8)7

• hager1
vrese leuk! ik moest naar honden cursus, zie hem nou eens staan op 38800. jahoe!

• cursquidHome
En ik vanmorgen maar denken 31000 ga ik er niet voor neerleggen want dat is echt hoog..... |:(

• mprkooij
cursquidHome schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:22:
En ik vanmorgen maar denken 31000 ga ik er niet voor neerleggen want dat is echt hoog..... |:(
Dit dacht ik ook, toen wel ingestapt op 32000, eruit gegaan op 35000, zie ik dat we nu op bijna 40000 zitten. Ik zit er nu weer in rond 38500 (ik hou wel van een risicootje *knipoog naar ABN AMRO beleggen reclame*), ik geloof best dat we naar 50K+ gaan aangezien het volume ook weer naar 4.7k BTC is gegaan.

[ Voor 7% gewijzigd door mprkooij op 13-10-2018 14:37 ]

• PilatuS
  • Niet online
Lastig muntje dit. 450% in 1 week zonder echt een correctie Ding kan nog eens 300% doen of ineens een 60% correctie gaan doen. Er moet wel een keer een dikke correctie komen, maar wanneer ? Hij heeft vandaag wel zulke dikke candles gedaan dat ik er nu even niet meer in wil stappen. Stel BTC gaat een run omhoog doen dan denk ik dat er nog wel meer in zit, en hoewel deze munt zich niet heel veel van BTC aantrekt ging ie gisteren wel omlaag toen BTC dat deed. De verleiding is zo enorm groot, maar helaas is het risico nog groter.

• mprkooij
PilatuS schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:44:
Lastig muntje dit. 450% in 1 week zonder echt een correctie Ding kan nog eens 300% doen of ineens een 60% correctie gaan doen. Er moet wel een keer een dikke correctie komen, maar wanneer ? Hij heeft vandaag wel zulke dikke candles gedaan dat ik er nu even niet meer in wil stappen. Stel BTC gaat een run omhoog doen dan denk ik dat er nog wel meer in zit, en hoewel deze munt zich niet heel veel van BTC aantrekt ging ie gisteren wel omlaag toen BTC dat deed. De verleiding is zo enorm groot, maar helaas is het risico nog groter.
Ik zie hem echt nog wel de 50K+ aantikken. Elke keer weer opnieuw, heb mezelf al meerdere keren voor m'n kop geslagen dat ik dacht van "hij kan echt niet hoger dan dit" terwijl ik elke keer weer zie op hetzelfde moment en zelfde tijdstippen dat die stijgt.

• PilatuS
  • Niet online
mprkooij schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Ik zie hem echt nog wel de 50K+ aantikken. Elke keer weer opnieuw, heb mezelf al meerdere keren voor m'n kop geslagen dat ik dacht van "hij kan echt niet hoger dan dit" terwijl ik elke keer weer zie op hetzelfde moment en zelfde tijdstippen dat die stijgt.
Zou ook zeker goed kunnen. Aan de andere kant hebben we ook nog eens die whale die af en toe met zijn 140BTC wall aankomt. Ik hou het zeker in de gaten want de kans op nog verder is er zeker.
Pagina: 1 ... 316 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!