Bedankt voor de opoffering. De 6600 zal straks wel gebroken worden.Taro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:01:
Ik stap wel weer volledig in BTC, er is overduidelijk wat hulp nodig. Ik voel dat het pijn gaat doen, maar dat heb ik wel voor jullie over. Moon! (Toch?)
Over tegenstrijdigheden gesproken.. en hoezo weer de boot missen? *kijkt even om zich heen en lacht*Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:58:
Wat een gel*l over die XRP. Volgende staan we misschien wel op 80 eurocent en loop je weer de boot mis.
Het is gewoon een erg risicovolle munt. Stond 2 of 3 weken terug nog op 22 cent.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Op Binance staat mijn "speelgeld", als ik zeg dat ik in USDT zit of in cryptocurrency X, dan is dat altijd voor mijn speelgeld, al is het toch wel een bedrag dat er toe doet (VIP1). Op andere locaties heb ik DRGN, GET, OAK, een stapel NEO, ONT en een enorme sloot ADA. Ik kan niet zo goed holden, dus vandaar.sourcecode schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:03:
[...]
doe jij dat nou voor al je munten ?
of alleen je speelgeld ?
Gelukkig hoorde ik net van @fast_ray dat ADA naar de 10-15 Dollar gaat in een paar jaar, dus eigenlijk ben ik al binnen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Ik ben zojuist in DGB gestapt op 393 sats.
Die staat ook al weken stil en ik mis ze al sinds ik ze bruut heb vergokt op yobit. Kijken of het wat wordt!
Die staat ook al weken stil en ik mis ze al sinds ik ze bruut heb vergokt op yobit. Kijken of het wat wordt!
Komop man VET, beuk jezelf d'r is doorheen. Slapjanus
Zelfde voor bitcoin overigens, zo moeilijk ist toch niet man. Die paar tientjes omhoog tot de 6.6k, tjonge.
Zelfde voor bitcoin overigens, zo moeilijk ist toch niet man. Die paar tientjes omhoog tot de 6.6k, tjonge.
Voor de liefhebbers. hierbij de verse TA van BTCDirect, met leuke grafiekjes etc.
Bron: https://btcdirect.eu/nl-n...e=nieuwsbrief%20week%2040To the moon of to the bottom? De komende week wordt beslissend.
Wat doet de koers nu?
Sinds het begin van de bearmarkt zijn de bewegingen van de koers steeds kleiner. Je zou bitcoin inmiddels zelfs stabiel kunnen noemen. Deze week bewoog de koers zich binnen een betrekkelijk kleine marge tussen 5600 en 5750 euro. Dat lijkt een flinke beweging, maar voor bitcoin is dit heel rustig.
[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 05-10-2018 21:39 ]
Ik denk dat we eerder eerst naar beneden moeten voor we weer naar boven kunnen. Daarom ga ik nu toch echt voor shorts.
Grappig ik denk juist dat we de weg naar beneden al gehad hebben en dat we een stevige bodem aan het zetten zijn waarbij stabilisatie niet meer dan gezond is. Het hoort gewoon bij de cyclus. Bijkopen en wat traden op gunstige momenten is naar mijn idee the way to go.bruutone schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:41:
Ik denk dat we eerder eerst naar beneden moeten voor we weer naar boven kunnen. Daarom ga ik nu toch echt voor shorts.
Dus dat doe ik al maanden lang, ik kan er natuurlijk flink naast zitten.
Mja, we kunnen pas achteraf oordelen.
Ik ben het met je eens @Tominatie
Die bodem hebben we gezien.
Echter ben ik die laffe markt vandaag zat.
Ik ga zuipen. Tot zo
Die bodem hebben we gezien.
Echter ben ik die laffe markt vandaag zat.
Ik ga zuipen. Tot zo
Na de zoveelste bullshit reply van Poloniex hun support, ben ik maar even uit mijn gigantische slof geschoten. Ik heb altijd geleerd dat bedrijven en dan vooral Amerikaanse nogal allergisch zijn voor de woorden; advocaat, escaleren en financiële instanties. Mijn bijna jaar oude ticket is nu geëscaleerd naar een team manager, en men gaat uitzoeken of mijn funds tegen de huidige koers in USD kan worden teruggestort.
Applaus voor mijzelf.
Applaus voor mijzelf.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Gaat het om een groot bedrag?ScreamGT schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:02:
Na de zoveelste bullshit reply van Poloniex hun support, ben ik maar even uit mijn gigantische slof geschoten. Ik heb altijd geleerd dat bedrijven en dan vooral Amerikaanse nogal allergisch zijn voor de woorden; advocaat, escaleren en financiële instanties. Mijn bijna jaar oude ticket is nu geëscaleerd naar een team manager, en men gaat uitzoeken of mijn funds tegen de huidige koers in USD kan worden teruggestort.
Applaus voor mijzelf.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Leuk dat je ADA fan bent, maar wat je zegt is gewoon niet waar.fast_ray schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:15:
[...]
ADA de enige munt die werkelijk als crypto valuta gebruikt kan worden in de toekomst.
Aangezien whales niet massaal dumpen zal het wel omhoog gaan knallen loop van de maanden.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Denk dat je gelijk hebt. Waarom zou je als whale tot nu toe zijn blijven zitten en dan ineens een bak verkopen?A87 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:30:
Aangezien whales niet massaal dumpen zal het wel omhoog gaan knallen loop van de maanden.
Meestal stapt een whale even in (koers stijgt, mensen denken "hee ik ga kopen" en stijgt nog een stukje) en verkopen dan weer (waarna de koers min of meer terugzakt naar waar 'ie zonder whale geweest was, maar die whale heeft wel de winst gepakt).
Althans, ik ga er maar vanuit dat die gekke sprongen die we vaak gezien hebben zoiets als dit zijn. Die zijn er de laatste tijd vrijwel niet geweest (vorige week wel 1 keer). Eigenlijk weet ik ook niet zo goed waarom, want die techniek werkt ook nu nog best wel lijkt me.
Het zou trouwens ook best kunnen dat die gekke sprongen niet ontstaan door een whale, maar doordat een hoop mensen dezelfde bot gebruiken die op hetzelfde moment besluit om te gaan kopen.
Overigens: Vandaag met mijn alts de hele winst van gisteren kwijtgeraakt. Meh
Net geen 400 euro met de huidige koers. EFL was begin dit jaar €0,50 waard, was dus aanzienlijk meer.
Al stond er 10 euro op, ik laat mij niet afwimpelen. Ik weet dat men dit in cold storage heeft staan, en hierover kan beschikken. Ze zijn gewoon te lui om dit te doen wanneer een coin van de lijst is gehaald i.v.m. te weinig trade volume of iets dergelijks.
Ik ben in ieder geval benieuwd waarmee ze straks komen aanzetten!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Een delisting dus? Voor 400 Euro moet je uiteraard je best doen. Hopelijk krijg je het terug, gewoon los gaan en op al hun Twitter nieuwsberichten reageren met het ticketnummer, daar zijn ze wel gevoelig voor.ScreamGT schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Net geen 400 euro met de huidige koers. EFL was begin dit jaar €0,50 waard, was dus aanzienlijk meer.
Al stond er 10 euro op, ik laat mij niet afwimpelen. Ik weet dat men dit in cold storage heeft staan, en hierover kan beschikken. Ze zijn gewoon te lui om dit te doen wanneer een coin van de lijst is gehaald i.v.m. te weinig trade volume of iets dergelijks.
Ik ben in ieder geval benieuwd waarmee ze straks komen aanzetten!
Probleem is, dat deze niet eens écht delisted is. Hij staat op temporarily disabled.Taro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:55:
[...]
Een delisting dus? Voor 400 Euro moet je uiteraard je best doen. Hopelijk krijg je het terug, gewoon los gaan en op al hun Twitter nieuwsberichten reageren met het ticketnummer, daar zijn ze wel gevoelig voor.
Maar het grootste hekel blok is dat er nooit een update of bericht is verstuurd in de afgelopen 4 jaar met een announcement. Iets wat ik ook vermeld heb.
Je moet toch als exchange mensen ervan op de hoogte stellen wanneer een wallet disabled wordt?
Geen mail, geen berichtgeving op hun announcements pagina.. helemaal niks.
@bruutone wat zijn jouw selltargets voor ICX? Ik zit er al sowieso wel rustig bij. Ingekocht op 1018 sat dus ook al daalt ie, veel verder dan 1018 zal hij niet gaan. Is nu ook veel fijner holden zo.
Als ik de fib levels erbij pak zou rond de 1060 de eerste grote weerstand liggen, d'r staat al een sellorder op 1065 van 14BTC, opzich valt dat mee als er echt een uitbraak in lijkt te zitten. Dus als hij eenmaal naar die hoogte schiet zet ik een SL op 1030 en kijk ik de hele rit uit. Want verkopen rond 1060 zie ik nog niet zitten, verwacht nog wel meer vuurwerk. Misschien niet vandaag, maar de komende tijd.
Als ik de fib levels erbij pak zou rond de 1060 de eerste grote weerstand liggen, d'r staat al een sellorder op 1065 van 14BTC, opzich valt dat mee als er echt een uitbraak in lijkt te zitten. Dus als hij eenmaal naar die hoogte schiet zet ik een SL op 1030 en kijk ik de hele rit uit. Want verkopen rond 1060 zie ik nog niet zitten, verwacht nog wel meer vuurwerk. Misschien niet vandaag, maar de komende tijd.
Kijk hoe laag dat volume ligt op binance BTC/USDT.
https://www.tradingview.com/x/fhANZgbA/
Echt stilte voor de storm, er zal toch wel wat gebeuren komend weekend zou je denken?
ICX doet het echt top, dobbert wat heen en weer. Zou mooi zijn als ie de 1040 overtuigend breekt. Denk dat het whale-volume er wel is als ik af en toe die orders voorbij zie komen.
https://www.tradingview.com/x/fhANZgbA/
Echt stilte voor de storm, er zal toch wel wat gebeuren komend weekend zou je denken?
ICX doet het echt top, dobbert wat heen en weer. Zou mooi zijn als ie de 1040 overtuigend breekt. Denk dat het whale-volume er wel is als ik af en toe die orders voorbij zie komen.
Dat zou je inderdaad zeggen, ik dacht het alleen vorige week ook alTominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:53:
Precies deze, eigenlijk denk je elke dag "nu gaat er wat gebeuren", maar telkens is het stabiel asf.PilatuS schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:56:
[...]
Dat zou je inderdaad zeggen, ik dacht het alleen vorige week ook alGeen idee hoe lang dit nog zo door zal gaan. Misschien gebeurt er in het weekend inderdaad wel wat. Want bij laag volume is manipulatie makkelijker, maar dat er weer niets gebeurt zou mij ook niets verbazen.
We gaan het meemaken.
haha een rechte lijn omhoogTominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:06:
Net nu we het erover hebben zie ik toch iets van een groen candle'tje naar boven ontstaan. 6620 nu, begin moet er zijn hé.. Com'n!
Gekocht op 6615 toen die 30BTC wall wel erg snel opgegeten werdTominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:08:
LETSGOOOOOOOO BOOYYYYYYYYS
[ Voor 5% gewijzigd door PilatuS op 06-10-2018 00:09 ]
Respect voor de whale die schijt had. Hopen dat we de >6600 wel houden!
Hij zit nu precies tegen de bovenkant van de driehoek. Is (toevallig??) ook precies het fib 61.8 niveau.Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:14:
Bitmex blijft hangen bij 6600, binance en bitfinex bij 6660. Ik had oprecht meer FOMO/reactie verwacht na zo'n pump en laag volume. Valt me best tegen nog.
Ik had uit een ver verleden nog een klein zakje SPR (Spreadcoin). Ging vanavond ineens >40% omlaag terwijl hij de laatste tijd rustig aan het stijgen was. Blijkt dat Bittrex vandaag bekend heeft gemaakt om hem te de-listen. Best een lullige actie eigenlijk..
Grappige is dat deze pump door een kleine walvis is veroorzaakt die een marketbuy deed op 6-10-2018 0:07.
Hij kocht in 1 keer ~500 BTC waardoor de koers gelijk meer dan 100 dollar steeg. De markt reageert er een beetje verbaasd op, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Hij kocht in 1 keer ~500 BTC waardoor de koers gelijk meer dan 100 dollar steeg. De markt reageert er een beetje verbaasd op, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Lijkt een beetje hetzelfde als op de 27ste vorige maand. Even leuk omhoog, om weer net zo hard in te zakken.Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:14:
Bitmex blijft hangen bij 6600, binance en bitfinex bij 6660. Ik had oprecht meer FOMO/reactie verwacht na zo'n pump en laag volume. Valt me best tegen nog.
Dat is iets wat tricky blijft met crypto. Een nieuwe listing is bam omhoog, maar andersom is bam omlaag.DJT schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:19:
Ik had uit een ver verleden nog een klein zakje SPR (Spreadcoin). Ging vanavond ineens >40% omlaag terwijl hij de laatste tijd rustig aan het stijgen was. Blijkt dat Bittrex vandaag bekend heeft gemaakt om hem te de-listen. Best een lullige actie eigenlijk..
Lullig als je die coin hebt natuurlijk, maar dit is ook wel een nadeel van dat er te veel coins zijn.
[ Voor 43% gewijzigd door PilatuS op 06-10-2018 00:21 ]
Maar hoe doen ze dat dan? Want de koers stijgt op ALLE beurzen. Kopen ze dan in op verschillende beurzen of apen bots alles na?Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:19:
Grappige is dat deze pump door een kleine walvis is veroorzaakt die een marketbuy deed op 6-10-2018 0:07.
Geen idee, maar er zit denk wel een georganiseerde groep achter. Laat ik het zo zeggen: het is geen natuurlijke groei.ggj87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:21:
[...]
Maar hoe doen ze dat dan? Want de koers stijgt op ALLE beurzen. Kopen ze dan in op verschillende beurzen of apen bots alles na?
Zodra BTC ergens flink omhoog gaat zal het vanzelf op andere beurzen ook omhoog gaan. Dus kopen, want het zal omhoog gaan, dus het gaat omhoog.ggj87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:21:
[...]
Maar hoe doen ze dat dan? Want de koers stijgt op ALLE beurzen. Kopen ze dan in op verschillende beurzen of apen bots alles na?
Sowieso is het grootste deel van de handel bots en die kijken vast ook wel naar andere beurzen. Je weet gewoon dat als ie ergens 100 omhoog gaat dat de andere beurs waar jouw bot zit ook wel volgt. Prima punt om te kopen dus.
[ Voor 22% gewijzigd door PilatuS op 06-10-2018 00:24 ]
Nou dit kleine groene staafje was leuk jongens. Tijd om weer terug in te kakken en dagenlang stabiel rond dezelfde prijs te hangen. Zin in!
Daar zorgen de arbitrage bots wel voorTominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:22:
[...]
Geen idee, maar er zit denk wel een georganiseerde groep achter. Laat ik het zo zeggen: het is geen natuurlijke groei.
Rond 6650 uitgestapt. Klein beetje winst, maar ik zie dit gewoon niet doorzetten. Precies zoals op de 27ste toen we naar 6800 gingen. Even flink omhoog en weer terug naar waar we vandaan kwamen.Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:26:
Nou dit kleine groene staafje was leuk jongens. Tijd om weer terug in te kakken en dagenlang stabiel rond dezelfde prijs te hangen. Zin in!
Toch nog een klein beetje winst, lekker man. Ik was ff hyped toen ik die grote groene candle zag maarja ik moet denk ook gewoon accepteren dat we niet opeens naar de moon gaan komende tijd. Mja, al stabiliseren we boven de >6600 vind ik dat al een hele prestatie.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:28:
[...]
Rond 6650 uitgestapt. Klein beetje winst, maar ik zie dit gewoon niet doorzetten. Precies zoals op de 27ste toen we naar 6800 gingen. Even flink omhoog en weer terug naar waar we vandaan kwamen.
PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:28:
[...]
Rond 6650 uitgestapt. Klein beetje winst, maar ik zie dit gewoon niet doorzetten. Precies zoals op de 27ste toen we naar 6800 gingen. Even flink omhoog en weer terug naar waar we vandaan kwamen.
Grote buy order blijkbaar dus. Even flink omhoog, maar niet genoeg andere mensen die ook willen kopen. Meer verkopers dan kopers, dus weer omlaag. Heb zelf verkocht omdat ik de 27ste wel weer zie herhalen. Nu nog wat winst, mogelijk over 10 minuten of anders 2 uur verlies. Zie het niet doorzetten.
Maar echt zakken zie ik ons evenmin. Gewoon weer stabiel rond de 6.6kPilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:37:
[...]
Grote buy order blijkbaar dus. Even flink omhoog, maar niet genoeg andere mensen die ook willen kopen. Meer verkopers dan kopers, dus weer omlaag. Heb zelf verkocht omdat ik de 27ste wel weer zie herhalen. Nu nog wat winst, mogelijk over 10 minuten of anders 2 uur verlies. Zie het niet doorzetten.
Totdat whale nummertje 2 zin heeft in een daling. De pump hebben we iedergeval al gehad.
Nou ik heb ook nog maar een duit in het zakkie gedaan, beetje BTC bijgekocht.. Niet dat het zal helpen, maar ik hoop het wel!
Ik koop nog een keer voor hetzelfde bedrag als de dump heeeeeel groot is, maar ik ben een bull he.. Dus knallen maar!
Ik koop nog een keer voor hetzelfde bedrag als de dump heeeeeel groot is, maar ik ben een bull he.. Dus knallen maar!
[ Voor 32% gewijzigd door Marthusiast op 06-10-2018 00:42 ]
Netjes, als ik kon had ik het ook gedaan. Maar ik ben altijd aan de beurt rond de 18e van elke maand.Marthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:41:
Nou ik heb ook nog maar een duit in het zakkie gedaan, beetje BTC bijgekocht.. Niet dat het zal helpen, maar ik hoop het wel!
Ook dan weer even terug naar de 27ste. Toen gingen we van 6.8k terug naar 6.5k in 2 dagen tijd. Mogelijk nu dus van 6.7k naar 6.4k. Misschien houdt de 6.6k het ook wel of wordt het 6.5k, maar dan koop ik dan liever lager in dan nu vasthouden.Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:39:
[...]
Maar echt zakken zie ik ons evenmin. Gewoon weer stabiel rond de 6.6k![]()
Totdat whale nummertje 2 zin heeft in een daling. De pump hebben we iedergeval al gehad.
Ach, er is iig weer even actie en volatiliteit.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:37:
[...]
Ik heb toch maar weer ingekocht ondanks dat ik wéér hoger inkoop dat ik had verkocht... Ik zou graag 'restart new game' willen doen maar kan dat nergens vinden op Binance
Ik vraag me wel eens af of die 'walvissen' daar ook niet een beetje mee spelen.. Zo van: 'goh ze krijgen nu allemaal salaris.. laten we het even wat goedkoper maken, dan even een beetje stijgen en dan een giga-dump'..Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:42:
[...]
Netjes, als ik kon had ik het ook gedaan. Maar ik ben altijd aan de beurt rond de 18e van elke maand.
Maarja.. Ik vraag me graag hardop dingen af..
Ik hoop dat het niet zo gaat als op de 27ste en dat we verder omhoog gaan, maar omlaag lijkt mij nu even wat meer waarschijnlijk dan omhoog. Op de 22ste hebben we ook nog hetzelfde verhaal gezien, toen duurde het dalen wat langer, maar ook toen is het niet omhoog gegaan. Dit is de 3e keer in korte tijd dat we even een pumpje doen om toch weer in te zakken.ggj87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 00:43:
[...]
Ach, er is iig weer even actie en volatiliteit.
Ik heb toch maar weer ingekocht ondanks dat ik wéér hoger inkoop dat ik had verkocht... Ik zou graag 'restart new game' willen doen maar kan dat nergens vinden op Binance
Eens @PilatuS , ik geloof dat er volgens de TA'ers maar plm 30% kans is dat we omhoog uitbreken toch? Dus of feestvieren. of (meer waarschijnlijk) lekker goedkoop bijkopen.. dat bijkopen heeft een beetje de nadruk dit jaar in mijn adoptie..
Lekker dom bijgekocht maar weer dus.. Schapen he... en dam..
[ Voor 3% gewijzigd door Marthusiast op 06-10-2018 01:24 ]
Hi folks, ik lees al een aantal maanden zo half-om-half mee met jullie. Een uurtje of 3 geleden zat ik te denken om hier te posten dat ik verwachtte dat BTC vóór 24u een pump(je) zou gaan doen, omdat de grafiek de laatste 24 uur in een wedge bewoog. Er zat een break out aan te komen. Wilde natuurlijk geen flater slaan, dus toch maar niet gedaan :-) Nu zit ik hier een beetje te balen...
Mag je hier afbeeldingen plaatsen van charts met lijnen erin (eigen TA) en je verwachting aangeven of ligt dat om een of andere reden gevoelig?
Ik kan dat namelijk niet goed afleiden uit alle regels die worden genoemd.
Mag je hier afbeeldingen plaatsen van charts met lijnen erin (eigen TA) en je verwachting aangeven of ligt dat om een of andere reden gevoelig?
Ik kan dat namelijk niet goed afleiden uit alle regels die worden genoemd.
Dat ligt er aan wie je het vraagtMarthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:24:
ik geloof dat er volgens de TA'ers maar plm 30% kans is dat we omhoog uitbreken toch?
Ik vind TA zelf ook niet erg handig om te zien wat er gaat gebeuren, want sommige hebben het goed en sommige hebben het fout. Ik gebruik het meer om support en resistance te zien en om mogelijkheden te zien. Dan is het kopen bij een breakout of op support en verkopen op resistance.
Dat mag zeker en wordt door veel mensen ook gewaardeerd. Als er wat mensen langskomen die kop of munt doen om te kopen en verder nergens naar kijken, plaatjes gaan posten met glazenbollen of gaan lopen afzeiken, kan je die gewoon negerentoilet_paper schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:26:
Ik denk het wel pleepapier ( @toilet_paper ) , maar als de mods het niet met mij eens zijn: dan neem ik de schuld op me..
Delen die hap!! Daar gaat het hier toch hopelijk om? (mijn weg ook nog aan het vinden)
Als je er bij zegt dat er grappen gemaakt mogen worden, dan hoeft .oisyn niet alle posts te editen.toilet_paper schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:26:
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Eens.. Dat is het probleem ook een beetje als je naar 'feiten' zoekt imo.. Ook TA gaat op basis van gevoel.. Althans, zo ervaar ik het.. Maar idd, veel verschillende TA's geven een soort kompas.. Ofzo..PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:29:
[...]
Dat ligt er aan wie je het vraagt
Ik vind TA zelf ook niet erg handig om te zien wat er gaat gebeuren, want sommige hebben het goed en sommige hebben het fout. Ik gebruik het meer om support en resistance te zien en om mogelijkheden te zien. Dan is het kopen bij een breakout of op support en verkopen op resistance.
Er hoeven altijd maar een x aantal mensen met veel coins zich aan TA te houden om het te laten werken.
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Hoezo? Kun je dat eens in een figuurtje aantonen, want ik zie geen wedge over de voorbije 24htoilet_paper schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:26:
Hi folks, ik lees al een aantal maanden zo half-om-half mee met jullie. Een uurtje of 3 geleden zat ik te denken om hier te posten dat ik verwachtte dat BTC vóór 24u een pump(je) zou gaan doen, omdat de grafiek de laatste 24 uur in een wedge bewoog. Er zat een break out aan te komen.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Voor mij is omhoog uitbreken uit de grote driehoek net zo goed mogelijk op dit moment als omlaag. Ik durf het echt niet te zeggen, dus hou ik met beide rekeningMarthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:33:
[...]
Eens.. Dat is het probleem ook een beetje als je naar 'feiten' zoekt imo.. Ook TA gaat op basis van gevoel.. Althans, zo ervaar ik het.. Maar idd, veel verschillende TA's geven een soort kompas.. Ofzo..
Of er hoeven maar genoeg mensen overtuigd te zijn van een bepaalde TA om ons als een kudde te laten reageren @DAMAGE .. Ofwel, wat is nu eigenlijk de impuls? Een gemeenschappelijk gevoel? Een geaccepteerde TA? Als iedereen zijn eigen keuzen maakt (ook tegen het gemeengoed in) denk ik dat de beste crypto-oplossingen overleven.. (en (minder belangrijk) ook nog wat geld waard worden).. Ok misschien reageer ik nu wel TE heilig..Ben hier ook echt wel om te kijken hoe jullie geld verdienen, en deel graag mijn eigen ervaringen.. Zo, dat is dan ook duidelijk.. Die spanningsboog he.. Geloof in de technologie/communities (vwb welke 'crypto' oplossing dan ook) en toch een beetje die hebberigheid. Ok. Ik zal mijn signature even editen.. denk ik.. (ga ik even over nadenken).
Grappen maken mag altijd, ik kan een hoop hebben, ben wat gewend met mijn internet alias door de jaren heen :-) De meeste mensen hebben stoere namen dus dacht ik laat ik es de contrarian uithangen. Beetje humor is altijd goed.
Met TA kun je in mijn ogen vrij goed voorspellen wanneer er iets gaat gebeuren, maar niet -of in midere mate- wat er gaat gebeuren. Ik wacht daarom meestal op confirmation en stap dan snel in.
Met TA kun je in mijn ogen vrij goed voorspellen wanneer er iets gaat gebeuren, maar niet -of in midere mate- wat er gaat gebeuren. Ik wacht daarom meestal op confirmation en stap dan snel in.
bitcoin knalt ineens omhoog , gaat nu echt spannend worden.
[ Voor 37% gewijzigd door A87 op 06-10-2018 01:43 ]
Ja man! Kijk dan!A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:43:
Helemaal mee eenstoilet_paper schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:40:
Verder speel er ook gewoon heel erg veel mee. Zitten we op het einde van een driehoek en moet er iets gebeuren dan kan goed nieuws of slecht nieuws de outbreak of downbreak zijn. Verder is manipulatie ook een feit en als er ergens een whale denk: Hey laat ik eens voor 50 miljoen BTC kopen omdat ik toch nog 300 miljoen over heb, verandert dat ook alles.
Bitcoin knalde omhoog. Nu zitten we een dikke vette 25 dollar hoger dan eerst. Verder is dit de 3e keer in 2 weken tijd dat we zien wat we gezien hebben. Weinig spannends op dit moment als je het mij vraagtA87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:43:
[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 06-10-2018 01:49 ]
Geld verdienen met cryptoMarthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:40:
Ben hier ook echt wel om te kijken hoe jullie geld verdienen,
Ik wist niet dat jij op een komeet genaamd K2 leefde, op zo'n slordige op 2,4 miljard km van de Aarde. De pump waarover jij spreekt vond immers 2u geleden plaats...A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:43:
bitcoin knalt ineens omhoog
https://www.hln.be/wetens...meter-van-aarde~a105d582/
Zoals je weet ben ik geen fan van TA maar eigenlijk zeg jij het hetzelfde als de TA van BTCDirect die ik vandaag plaatste, het kan alle kanten op.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:45:
[...]
Helemaal mee eens
Verder speel er ook gewoon heel erg veel mee. Zitten we op het einde van een driehoek en moet er iets gebeuren dan kan goed nieuws of slecht nieuws de outbreak of downbreak zijn. Verder is manipulatie ook een feit en als er ergens een whale denk: Hey laat ik eens voor 50 miljoen BTC kopen omdat ik toch nog 300 miljoen over heb, verandert dat ook alles.
[...]
Bitcoin knalde omhoog. Nu zitten we een dikke vette 25 dollar hoger dan eerst. Verder is dit de 3e keer in 3 weken tijd. Weinig spannends als je het mij vraagt
Dat ik de link plaatste wil niet zeggen dat ik het eens ben met hun conclusie maar vindt het wel de moeite om te delen. Wat een ander er mee doet, moeten/mogen ze zelf weten.
TomTorquay, deze lijnen had ik ongeveer staan:
http://prntscr.com/l2qx9f
Moet nog ff uitzoeken hoe afbeeldingen plaatsen ook al weer moet
http://prntscr.com/l2qx9f
Moet nog ff uitzoeken hoe afbeeldingen plaatsen ook al weer moet

Geld verdienen met cryptoMarthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:40:
Ben hier ook echt wel om te kijken hoe jullie geld verdienen,
Ik wist niet dat jij op een komeet genaamd K2 leefde, op zo'n slordige op 2,4 miljard km van de Aarde. De pump waarover jij spreekt vond immers 2u geleden plaats...A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:43:
bitcoin knalt ineens omhoog
https://www.hln.be/wetens...meter-van-aarde~a105d582/
pamp it https://i.warosu.org/data/biz/img/0096/27/1527375286862.jpg
[ Voor 67% gewijzigd door A87 op 06-10-2018 01:56 ]
Blijft geniaalMarthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:58:
Gewoon goed luisteren naar Warren Buffett mensen..
https://i.imgur.com/02Bxkye.gifv
Die memes zijn misschien nog wel het leukste van de crypto scene. Heb me kapot gelachen door alleen maar de daily op reddit te volgen.. Eerst lambo's, toen de suicide hotlines. Tis toch gewoon amusement? Nee, nee, ik ben niet harteloos.. Maar mensen.. soms..
@toilet_paper, bedankt, dat had je goed gezien inderdaad.
(Ik zat op een te ruim timeframe te kijken)
(Ik zat op een te ruim timeframe te kijken)
Ze hoeven zich alleen maar aan de basis regeltjes te houden om het te laten werken. Als je in een decending triangle zit dan breekt hij over het algemeen naar beneden uit. Als genoeg mensen dat weten en daar naar handelen dan breek hij inderdaad uit naar beneden. Want iedereen kan die lijntjes trekken en zien wanneer hij naar beneden uit zou moeten breken. Laat mensen nu bang zijn om geld te verliezen en ze verkopen alvast voordat hij uberhaupt naar beneden gaat met als resultaat dat hij inderdaad naar beneden gaat.Marthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 01:40:
Of er hoeven maar genoeg mensen overtuigd te zijn van een bepaalde TA om ons als een kudde te laten reageren @DAMAGE .. Ofwel, wat is nu eigenlijk de impuls? Een gemeenschappelijk gevoel? Een geaccepteerde TA? Als iedereen zijn eigen keuzen maakt (ook tegen het gemeengoed in) denk ik dat de beste crypto-oplossingen overleven.. (en (minder belangrijk) ook nog wat geld waard worden).. Ok misschien reageer ik nu wel TE heilig..Ben hier ook echt wel om te kijken hoe jullie geld verdienen, en deel graag mijn eigen ervaringen.. Zo, dat is dan ook duidelijk.. Die spanningsboog he.. Geloof in de technologie/communities (vwb welke 'crypto' oplossing dan ook) en toch een beetje die hebberigheid. Ok. Ik zal mijn signature even editen.. denk ik.. (ga ik even over nadenken).
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Klopt @DAMAGE , maar ik denk ook wel eens (fijn dat je me helpt meedenken) dat TA alleen maar persoonlijk KAN zijn omdat iedereen 'andere' lijntjes trekt. Voor de lijntjestrekkers met veel volgers leidt dat misschien wel tot self-fulfilling-prophecies.. Ik ben dus eerlijk gezegd vaak geneigd het tegenovergestelde te doen tov de common-sense.. En ja, dan verlies ik vaak. Maar ben heeeeeel graag eigenwijs. En ik heb alleen mezelf ermee.. dus geen zorgen.. Goed punt!
Kan het ook verrekken, de wijn smaakt goed.
Ik zat voor de lol ook eens te schetsen voor de langere termijn:
http://prntscr.com/l2r41j
Leuk om te doen, grafieken voorspellen, afbeeldingen opslaan en later terugkijken hoever je er wel niet naast zat. Op een bepaald punt heb je steeds een verzameling voorspellingen liggen die je kunt checken en kijken of je 'gevoel' voor charts zich in positieve zin ontwikkelt.
Ik zat voor de lol ook eens te schetsen voor de langere termijn:
http://prntscr.com/l2r41j
Leuk om te doen, grafieken voorspellen, afbeeldingen opslaan en later terugkijken hoever je er wel niet naast zat. Op een bepaald punt heb je steeds een verzameling voorspellingen liggen die je kunt checken en kijken of je 'gevoel' voor charts zich in positieve zin ontwikkelt.
Nah @toilet_paper , veel te veel gebaseerd op wat we nu 'weten'.. De 'verrassingen' zijn moeilijk in te plannen he? Maar goed, als dit het meest ongunstige scenario is (
) blijf ik nog even meelezen hoor!
Leuk dat je erbij bent!!
Leuk dat je erbij bent!!
@Marthusiast Thanks :-)
Ik heb nu eenmaal niet veel meer gegevens dan wat we nu weten.
Had graag gewild dat dat anders was.
Ik heb nu eenmaal niet veel meer gegevens dan wat we nu weten.
Had graag gewild dat dat anders was.
Zelfs 'gegevens' zijn onderwerp om 'geinterpreteerd' te worden wee-cee-papier!! ( @toilet_paper ) .. gewoon naar elkaar luisteren en elkaar niet veroordelen om 'onze' mening. Dan komen we er wel en helpen we elkaar. Want daar gaat het toch om, in-the-end?
Solid statement @Marthusiast
Note to self: TP olle driethuus (oud toilet in het achterhoeks) pas je schrijfstijl eens ietwat aan zodat het wat luchtiger overkomt .
Ok, will do.
Note to self: TP olle driethuus (oud toilet in het achterhoeks) pas je schrijfstijl eens ietwat aan zodat het wat luchtiger overkomt .
Ok, will do.
@toilet_paper TA's zijn welkom, ik lees ze graag! Over het algemeen ben ik vooral geneigd TA's en voorspellingen van mensen met 3 lettergrepen in de naam serieus te nemen. Maar goed, ik ben meestal ook aardig tegen 4 lettergrepen. Verder vind ik mensen met 2 cijfers in de naam veelal simpele shillers (excl. ggj87) en kunnen mensen die hun naam in spiegelbeeld hebben geschreven juist niet reflecteren. Kortom; durf domme dingen te zeggen, voorspellen en analyseren, wellicht heb je op sommige punten gelijk.
Heb je ook coins die je hold?
Heb je ook coins die je hold?
Ik hanteer momenteel een range van 0.66-0.70 USDT. Afhankelijk van hoe de munt het doet verruim ik de bovengrens. Het orderboek bekijk ik niet echt als ik eenmaal ben ingestapt, want een bot kan deze gewoon faken. Op het moment dat ik ga cashen doe ik dat wel natuurlijk en lift dan graag nog even mee op een grote order.Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 23:13:
@bruutone wat zijn jouw selltargets voor ICX? Ik zit er al sowieso wel rustig bij. Ingekocht op 1018 sat dus ook al daalt ie, veel verder dan 1018 zal hij niet gaan. Is nu ook veel fijner holden zo.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Iemand enig idee wanneer Binance ONG en VTHO beschikbaar gaat maken om te traden? ONG heeft nog best een leuke prijs die per stuk in de buurt komt van ONT. VTHO is weinig waard, maar de aantallen zijn ook hoger.
Ik ga ze niet ergens anders heen sturen, om daar om te wisselen en daarna weer naar Binance te sturen, want dan verlies je teveel.
Ik ga ze niet ergens anders heen sturen, om daar om te wisselen en daarna weer naar Binance te sturen, want dan verlies je teveel.
Vertel mij wat. Ik had opeens 21.4 VTGO op binance. K dacht ah leuk. Gelijk overzetten. Kosten: 21 VTHO. U ontvangt 0.4 VTHO.Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 08:29:
Iemand enig idee wanneer Binance ONG en VTHO beschikbaar gaat maken om te traden? ONG heeft nog best een leuke prijs die per stuk in de buurt komt van ONT. VTHO is weinig waard, maar de aantallen zijn ook hoger.
K dacht wtf, ok laat maar.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Wat nasty dingen aan de gang met Bitcoin, sommige miners creëren lege blocks, waardoor transacties langer duren. Daardoor worden de fee's hoger en dus krijg je meer inkomsten tijdens de volgende blocks. Het feit dat men hier überhaupt mee bezig is is niet goed.
Uiteraard wordt de naam van Jihan Wu hier weer bij genoemd...
Voor meer info: https://twitter.com/CobraBitcoin/status/1048405225583853570 en https://twitter.com/WhalePanda/status/1048230005560500224.
Voor meer info: https://twitter.com/CobraBitcoin/status/1048405225583853570 en https://twitter.com/WhalePanda/status/1048230005560500224.
Wat een mooie dag!
Alles in het groen, buiten schijnt het zonnetje. Kwestie van sell orders instellen en lekker genieten van je vrije dag
Alles in het groen, buiten schijnt het zonnetje. Kwestie van sell orders instellen en lekker genieten van je vrije dag
Vol in Proof of stake. Neo, cardano, arkTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:34:
Wat nasty dingen aan de gang met Bitcoin, sommige miners creëren lege blocks, waardoor transacties langer duren. Daardoor worden de fee's hoger en dus krijg je meer inkomsten tijdens de volgende blocks. Het feit dat men hier überhaupt mee bezig is is niet goed.
Das wel een slechte zaak. Maar uiteindelijk zullen de miners die gebruik maken van antpool behoorlijk boos worden aangezien ze minder gaan verdienen (geen transacties meenemen -> geen extra fee's).Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 09:34:
Dus het is goed mogelijk dat BCH mensen hier achter zitten die proberen de bitcoin transactie fee's omhoog te krijgen waardoor bitcoin cash er beter uit komt te zien.
Als dat echt zo is; wordt nogmaals bevestigd waarom ik BCH nooit van me leven zal aanraken.
Maar toch best gek dat het mogelijk is om lege blocks te minen.
@Chris.nl Heel goed dat je mij niet serieus neemt 
Ik hold vnl. Bitcoin.
Paar ETH. Bagje XRP vanwege alle ontwikkelingen die ik bij Ripple verneem. Heb hekel aan boten missen enzo.
Verder zit ik eigenlijk in vrijwel alle altcoins in de top 15 marketcap. Tether niet.
Ik prop er soms wat geld bij, maar doe er verder weinig mee, behalve hopen dat ze allemaal met een slingshot rondom BTC keihard in prijs gaan stijgen. zoals ze met een slingshot rondom BTC zijn gedaald.
Een beetje als die vent die mij laatst met de fiets inhaalde toen ik met de auto op de snelweg reed. Die was met de bretels achter de deurklink blijven haken.Dat principe.
Ik heb niet specifiek favorieten, als ik iets positiefs hoor rondom een coin, waarvan ik denk 'Goed verhaal' is de kans voor die coin groter dattie er wat geld bijgepropt krijgt de eerstvolgende keer dat ik weer met geld ga strooien.
Heb ook wat Dogecoin gewoon omdat het kan. Lisk zit ik in, die zit zo onnoemelijk laag, kan bijna niet verder en kan dus niet veel anders doen dan omhoog gaan. Nano zit ik in, deze zit momenteel in een mooie wedge, maar kan ook wel es naar beneden gaan uitbreken. Ach ja we zien wel.
Als alles binnenkort weer de hoogte in knalt maakt het me geen ree... niet zoveel uit waar ik in zit.
'T is soms net een kudde schapen die achter elkaar aanrennen over de heuvels, omhoog en omlaag en weer omhoog. Onderweg 'n beetje dom kiek'n.
En wij zien ze als rennende shoarma en zitten constant te loeren welke er het lekkerst uitziet.
Ik hold vnl. Bitcoin.
Paar ETH. Bagje XRP vanwege alle ontwikkelingen die ik bij Ripple verneem. Heb hekel aan boten missen enzo.
Verder zit ik eigenlijk in vrijwel alle altcoins in de top 15 marketcap. Tether niet.
Ik prop er soms wat geld bij, maar doe er verder weinig mee, behalve hopen dat ze allemaal met een slingshot rondom BTC keihard in prijs gaan stijgen. zoals ze met een slingshot rondom BTC zijn gedaald.
Een beetje als die vent die mij laatst met de fiets inhaalde toen ik met de auto op de snelweg reed. Die was met de bretels achter de deurklink blijven haken.Dat principe.
Ik heb niet specifiek favorieten, als ik iets positiefs hoor rondom een coin, waarvan ik denk 'Goed verhaal' is de kans voor die coin groter dattie er wat geld bijgepropt krijgt de eerstvolgende keer dat ik weer met geld ga strooien.
Heb ook wat Dogecoin gewoon omdat het kan. Lisk zit ik in, die zit zo onnoemelijk laag, kan bijna niet verder en kan dus niet veel anders doen dan omhoog gaan. Nano zit ik in, deze zit momenteel in een mooie wedge, maar kan ook wel es naar beneden gaan uitbreken. Ach ja we zien wel.
Als alles binnenkort weer de hoogte in knalt maakt het me geen ree... niet zoveel uit waar ik in zit.
'T is soms net een kudde schapen die achter elkaar aanrennen over de heuvels, omhoog en omlaag en weer omhoog. Onderweg 'n beetje dom kiek'n.
En wij zien ze als rennende shoarma en zitten constant te loeren welke er het lekkerst uitziet.
Er staan gewoon 2 sell orders op SUB van 150 BTC. Dus wil je groots inslaan.. 
Op 1947 staat ook nog een sell order van 104 BTC. Niet normaal
Die 3 sell orders bij elkaar zijn meer dan 5% van de circ. supply van SUB.
Op 1947 staat ook nog een sell order van 104 BTC. Niet normaal
Die 3 sell orders bij elkaar zijn meer dan 5% van de circ. supply van SUB.
[ Voor 46% gewijzigd door Tominatie op 06-10-2018 11:48 ]
In het verlengde van enkele posts gisteravond:
Ik zie trouwens een mogelijk H&S patroon bij XRP, dus die ben ik nu aan het shorten.
http://prntscr.com/l2ucbf
Gewoon kijken hoe dat loopt :-)
Ik zie trouwens een mogelijk H&S patroon bij XRP, dus die ben ik nu aan het shorten.
http://prntscr.com/l2ucbf
Gewoon kijken hoe dat loopt :-)
Leuk dat je geen ADA fan bent maar wat maakt jouw opmerking wel waar?PilatuS schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 22:18:
[...]
Leuk dat je ADA fan bent, maar wat je zegt is gewoon niet waar.
Jij zegt dat ADA de enige munt is die gebruikt kan worden, dat klopt niet en maakt mijn opmerking waar en de jouwe niet.fast_ray schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:18:
[...]
Leuk dat je geen ADA fan bent maar wat maakt jouw opmerking wel waar?
Weer een dump waarbij ik denk: lafjes!
Ik denk dat we grotere moves gaan zien de komende 7 dagen.
Ben benieuwd
Ik denk dat we grotere moves gaan zien de komende 7 dagen.
Ben benieuwd
XRP moet ff naar de 45 dollarcent zodat we daarna weer lekker kunnen cashen en alsnog dumpen.
Het volume blijft dalen, dus er is goede hoop. .
Het volume blijft dalen, dus er is goede hoop. .
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Mooie rode candle, voornamelijk bij XRP. Wel jammer dat ik er nog 1.500 had, maar is allemaal relatief.
Edit: Toch wel weer mooie weerstand, ook bij Bitcoin. Wordt gelijk weer groots ingeslagen. Ik verkoop niets en kijk het even aan, hopelijk volgt er een bounce.
Edit: Toch wel weer mooie weerstand, ook bij Bitcoin. Wordt gelijk weer groots ingeslagen. Ik verkoop niets en kijk het even aan, hopelijk volgt er een bounce.
[ Voor 60% gewijzigd door Taro op 06-10-2018 15:24 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!