Zijn er nog mensen hier die Nexo hebben? Die is de afgelopen week ook weer aan het 88% gestegen. Nog een lange weg te gaan maar het begin is gemaakt
Verwijderd
Die bytecoin pump was legendarisch en ongetwijfeld de beste prijs die je daar ooit voor had gekregen. Een buitenkansje in alle opzichten.Dakillerbean schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:10:
[...]
Heel herkenbaar dit... En zelf meegemaakt met ByteCoin. Iedereen lachte me uit, iedereen zei dat het niks kon wezen. Scam coin, blabla. Tot ik ze met de binance listing (wel met een beetje mazzel) voor +49.900% van de hand deed. DAT was pas moon!
Moet ik wel weer toegeven dat iedereen die me uitlachte, me het dan ook wel weer gunde. Waaronder hier, waarvoor hulde.
En zo heb ik wel meer “bergjes” half slapende muntjes waar ondertussen flink aan wordt geknutseld en waarvan ik oprecht denk dat deze een soortgelijk effect gaan geven. Wellicht niet die +50k% maar een x10 is ook prima... En met mij heb ik @Verwijderd volgens mij mee, die ook bergen muntjes heeft die in de volksmond “shitcoins” genoemd worden, die stiekem ooit een keer loskomen en een leuk rendement gaan opleveren.
Maar los van dit alles, heb ik me hier altijd verbaasd over hoe kort de HODL termijn hier is. Soms zelfs 5 dagenTerwijl het toch echt een minimale 1 jaar en langer term is, en hoort te zijn...
We hodlen stug door, bijvoorbeeld GVT. Die gaat pas de deur uit bij 90k per stuk
Gewoon 5 a 6 jaar vasthouden en kijken wat er in de tussentijd gebeurd. Mocht de markt in zijn totaliteit nog eens boven de biljoen komen zal er vast wat winst inzitten. En zo niet, jammer dan. Het luttele bedragje wat erin zit is al afgeschreven en wordt niet gemist.
Als je er tienduizenden euro's in hebt gegoten op een relatief hoog punt is dat natuurlijk een ander verhaal, dan zou ik er ook actiever op zitten en deze gok niet wagen.
Het blijft een afweging.
Maar hoeveel shitcoins van 5 a 6 jaar geleden leven nu nog?Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 09:48:
Gewoon 5 a 6 jaar vasthouden en kijken wat er in de tussentijd gebeurd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Alles wat meer dan 1 cent waard is leeft..oisyn schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
Maar hoeveel shitcoins van 5 a 6 jaar geleden leven nu nog?
Weg
Verwijderd
Niet veel tot geen. Het is ook zeker een grote gok!.oisyn schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
Maar hoeveel shitcoins van 5 a 6 jaar geleden leven nu nog?
HTML bijvoorbeeld stamt al uit 2013 en is na een 51% attack met double spend jaren dood geweest. Met een doorstart eind 2017 met nieuwe blockchain, die toch tot een pump van zo'n 40 sats ging. Wie weet kunnen ze dat truukje nog eens herhalen. De kans is klein, maar zeker niet onmogelijk.
Ik heb een deel in zulke shitcoins staan, en een deel in Bitcoin. Met die shitcoins hoop ik op een mooie giga pump ooit, het deel bitcoin probeer ik langzaam uit te breiden door wat te traden als er zich leuke kansen voordoen. Zo hoop ik er ooit iets meer uit te halen dan er in is gegaan.
Of dat zal lukken moet blijken. Hoe dan ook heb ik met crypto al een heleboel lol gehad en ik vind het ook gewoon leuk om er wat mee om te prutsen. En dat is het belangrijkste. Een succesvolle trade is gewoon een soort kick, denk dat iedereen dat hier wel herkent. Beetje entertainment voor je geld, wat moet je er anders mee? Sparen tot de dood?
En hoewel Bitcoin natuurlijk de heilige graal is van crypto is ook Bitcoin niet onsterfelijk. Kijk bijvoorbeeld naar die security bug die laatst ontdekt is. Zou die succesvol uitgebuit zijn dan was de koers misschien ook gigantisch hard onderuit gegaan.
En kan nog makkelijk in waarde halveren als BTC hetzelfde doet. 'k Wil graag bullish zijn maar meer dan hodl'n, vrolijk bijkopen (direct afschrijven) en soort van trots zijn op de handige Tominaties hier zit er momenteel niet in.New Yorker schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:06:
[...]
Alles wat meer dan 1 cent waard is leeft.
Af en toe lees ik een wikkekeurig stukje oud topic van begin dit jaar terug. Man man man wat was dat een leuke tijd die weer gaat komen. Maar wanneer....
Ik wil graag een en ander automatiseren zodat ik niet de hele tijd alles in de gaten moet houden.
Doel is dat er automatisch voor een x bedrag gekocht wordt bij een y-waarde. Indien x gekocht en deze een bepaald percentage daalt (bijv Y= -1%) wil ik automatisch verkopen, maar ook automatisch verkopen indien de y-waarde met een bepaald percentage (Y= +5%) stijgt.
Hoe krijg ik dat voor elkaar? Ik gebruik momenteel Tradedash - Binance.
Kan dat echt alleen maar met een tradebot? En is dat niet heel link omdat je dan software via een api toegang verleend tot je portfolio? Er kan immers een hack inzitten die zo je hele PF leeg trekt. In feite doe ik dat nu al natuurlijk via tradedash, maar goed...
Heeft er hier iemand ervaring met zulke software en wat zijn dan de ervaringen/aanbevelingen?
Doel is dat er automatisch voor een x bedrag gekocht wordt bij een y-waarde. Indien x gekocht en deze een bepaald percentage daalt (bijv Y= -1%) wil ik automatisch verkopen, maar ook automatisch verkopen indien de y-waarde met een bepaald percentage (Y= +5%) stijgt.
Kan dat echt alleen maar met een tradebot? En is dat niet heel link omdat je dan software via een api toegang verleend tot je portfolio? Er kan immers een hack inzitten die zo je hele PF leeg trekt. In feite doe ik dat nu al natuurlijk via tradedash, maar goed...
[ Voor 32% gewijzigd door bruutone op 05-10-2018 11:10 . Reden: ff wat uitgebreid en aangescherpt.. ]
Ik kom niet verder dan Googlewijsheden, maar vond bijvoorbeeld dit artikel over een opensource tradebot, Gekko. Misschien kan je het in die hoek zoeken, waarschijnlijk geeft over een uurtje iemand een betere reactie.bruutone schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:45:
Ik wil graag een en ander automatiseren zodat ik niet de hele tijd alles in de gaten moet houden.
Doel is dat er automatisch voor een x bedrag gekocht wordt bij een y-waarde. Indien deze een bepaald percentage droppen (zeg 1%) wil ik automatisch verkopen, maar ook automatisch verkopen indien de y-waarde met een bepaald percentage (zeg 5%) stijgt.
Weekend dip is weer in volle gang, bodem voor XRP is 50 cent?
@bruutone ik zie dat je inmiddels je vraagstelling aangescherpt hebt. Als blijkt dat je toch een tradebot moet gebruiken kan je er misschien een aparte account voor aanmaken met 'speelgeld'... Dat je bij een eventuele hack niet je grotere potten coins kwijt bent.
Ja, daar zat ik ook al over te denken inderdaad. Eerst de bot even een maandje laten lopen met 500 euro op een secundaire account. Bedankt voor het meedenken!Chris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:14:
@bruutone ik zie dat je inmiddels je vraagstelling aangescherpt hebt. Als blijkt dat je toch een tradebot moet gebruiken kan je er misschien een aparte account voor aanmaken met 'speelgeld'... Dat je bij een eventuele hack niet je grotere potten coins kwijt bent.
Ik snap dat dit een slowchat is, maar horen de helft van de posts op deze pagina niet gewoon thuis in het handelstopic?
Daarnaast vind ik dat er relatief weinig gesproken wordt over de reden waarom een token/coin omhoog zou moeten gaan.
Daarnaast vind ik dat er relatief weinig gesproken wordt over de reden waarom een token/coin omhoog zou moeten gaan.
Ja, maar als Bitcoin onderuit gaat, gaat alles mee. Vrijwel elke andere coin zal een credibility dip krijgen.Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:21:
[...]
En hoewel Bitcoin natuurlijk de heilige graal is van crypto is ook Bitcoin niet onsterfelijk. Kijk bijvoorbeeld naar die security bug die laatst ontdekt is. Zou die succesvol uitgebuit zijn dan was de koers misschien ook gigantisch hard onderuit gegaan.
"There are no stupid questions, only stupid people."
Verwijderd
Yup. En daarmee is relatief alles een gok, of je het geld nu in shitcoin x flikkert of in majestueuze Bitcoin haarzelf.BlackBeltBob schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:19:
Ja, maar als Bitcoin onderuit gaat, gaat alles mee. Vrijwel elke andere coin zal een credibility dip krijgen.
^Dat zag je dus in Januari gebeuren, geen rocketscience.BlackBeltBob schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:19:
Ik snap dat dit een slowchat is, maar horen de helft van de posts op deze pagina niet gewoon thuis in het handelstopic?
[...]
Ja, maar als Bitcoin onderuit gaat, gaat alles mee. Vrijwel elke andere coin zal een credibility dip krijgen.
De rede dat er weinig gesproken wordt over eventuele waardeverhoging van een coin is omdat hier vaak geen touw aan vast te knopen is :,) . Als er positief nieuws naar buiten komt dan zie je een patroon dat coins vaak meer waard worden, bij negatief nieuws.... simple as that. Verder heb je de whales die iedereen als een stel poppen staan te bespelen.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik heb afgelopen week een nieuwe telefoon gekocht, alleen de Google Authenticator staat nog op m'n oude telefoon. Die key is alleen kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Hoe kan ik nu de Authenticator app overzetten? Of moet ik gewoon de tweestapsverificatie eraf halen en op mijn nieuwe telefoon installeren?
Zo heb ik het ook gedaan, 2FA disablen en daarna weer enablen met je nieuwe telefoon.MichaelR10 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:49:
Ik heb afgelopen week een nieuwe telefoon gekocht, alleen de Google Authenticator staat nog op m'n oude telefoon. Die key is alleen kwijtgeraakt tijdens een verhuizing. Hoe kan ik nu de Authenticator app overzetten? Of moet ik gewoon de tweestapsverificatie eraf halen en op mijn nieuwe telefoon installeren?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
HOT gaat goed....deel verkocht op 18 jammer dat hij nu nog iets hoger is gegaan.
Winst is winst
Winst is winst
XRP begon in 2013 met 7 miljard coins en sprong op 24–07–2014 naar 8 miljard en op 27–08–2014 ineens naar 28 miljard, op 24–11–2014 naar 30 miljard, op 27–02–2015 naar 31miljard enz. enz. tot nu 39 miljard. Het lijkt alsof Ripple zijn plaatsje op de ranking op coin market cap manipuleert door iedere keer weer een miljard extra XRP in de strijd te gooien.
Hier in het hodl kamp (en dan in het echte)cursquidHome schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:21:
HOT gaat goed....deel verkocht op 18 jammer dat hij nu nog iets hoger is gegaan.
Winst is winst
Er zijn al vanaf het begin 100 miljard XRP. 55 miljard daarvan heeft Ripple in escrow geplaatst zodat ze die niet ineens op de markt kunnen dumpen (niet dat ze dat zouden doen, daarmee maak je in een keer je geloofwaardigheid stuk). Elke maand komt er 1 miljard XRP vrij die verkocht kan worden, alle XRP van die 1 miljard die niet verkocht wordt gaat opnieuw in escrow.tias86 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 12:30:
XRP begon in 2013 met 7 miljard coins en sprong op 24–07–2014 naar 8 miljard en op 27–08–2014 ineens naar 28 miljard, op 24–11–2014 naar 30 miljard, op 27–02–2015 naar 31miljard enz. enz. tot nu 39 miljard. Het lijkt alsof Ripple zijn plaatsje op de ranking op coin market cap manipuleert door iedere keer weer een miljard extra XRP in de strijd te gooien.
Niks manipulatiefs aan, in tegendeel.
[ Voor 3% gewijzigd door Thy... op 05-10-2018 12:45 ]
ja ik hodl voor een deel, de rest probeer ik de waves te volgen.
moet zeggen dat HOT mij tot nu toe al aardig wat procenten winst heeft opgeleverd afgelopen maand. Moet wel zeggen geduld is hierbij wel nodig als je ziet hoeveel BTC volume handel is over de dagen heen. Maar met een beetje slim inkopen en verkopen op de juiste momenten pak ik toch telkens +10%.
Ik zit nu te wachten tot XRP nog een beetje gaat dippen. Dan heb ik die wave ook met een mooie winst kunnen doorlopen.
Love crypto
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Als je kennis van PHP of Perl hebt, dan kan ik je CCXT aanraden: https://github.com/ccxt/ccxt.bruutone schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 10:45:
Kan dat echt alleen maar met een tradebot? En is dat niet heel link omdat je dan software via een api toegang verleend tot je portfolio? Er kan immers een hack inzitten die zo je hele PF leeg trekt. In feite doe ik dat nu al natuurlijk via tradedash, maar goed...Heeft er hier iemand ervaring met zulke software en wat zijn dan de ervaringen/aanbevelingen?
Heb er nu zelf ook een Binance bot mee gemaakt. Daarvoor wel een 2e Binance account aangemaakt (via referral link uiteraard
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Thx Taro!
Daar ga ik mij eens in verdiepen. Het alternatief is om bijvoorbeeld eenmalig te investeren in een goede bot, maar zelf iets in elkaar brouwen is natuurlijk nog leuker en lucratiever omdat je de initiële investering niet hoeft te doen
Daar ga ik mij eens in verdiepen. Het alternatief is om bijvoorbeeld eenmalig te investeren in een goede bot, maar zelf iets in elkaar brouwen is natuurlijk nog leuker en lucratiever omdat je de initiële investering niet hoeft te doen
Niet alleen dat: Als je een bestaande bot hebt die verkocht wordt is de kans vrij groot dat heel veel mensen dezelfde trades proberen te doen die jij doet. Dus zit je met elkaar te concurreren en is het veel moeilijker om winst te maken. Met een eigen bot en volledig eigen strategie zit je daar in ieder geval niet mee (moet je wel nog een goeie strategie bedenken natuurlijk).bruutone schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:04:
Thx Taro!
ccxt is prima hiervoor, omdat het tientallen tradingsites ondersteunt.
[ Voor 4% gewijzigd door Specy op 05-10-2018 13:17 ]
Nog een tip als je met ccxt aan de gang gaat: Maak eerst een eigen wrapper. Want heel veel dingen (errormeldingen, maar ook bepaalde parameters) zijn afhankelijk van de site. ccxt is niet heel erg consistent: Bij de ene exchange gooit 'ie een exceptie, bij de andere krijg je een message terug die dan ook weer per exchange verschillend is.
Daarbij veranderen die messages ook nogal eens als een exchange weer eens een update doet of zo. En kun je netjes iets teruggeven wat de messages van meerdere exchanges interpreteert en naar een vlaggetje omzet zodat je met 1 simpele check weet wat er gebeurt.
Met een eigen wrappertje krijg je niet hele smerige code zodra je een keer een andere exchange toevoegt.
Daarbij veranderen die messages ook nogal eens als een exchange weer eens een update doet of zo. En kun je netjes iets teruggeven wat de messages van meerdere exchanges interpreteert en naar een vlaggetje omzet zodat je met 1 simpele check weet wat er gebeurt.
Met een eigen wrappertje krijg je niet hele smerige code zodra je een keer een andere exchange toevoegt.
Dat is nu misschien zo maar dat wil niet zeggen dat dat ook zo is als BTC werkelijk van de troon gestoten wordt...... the king is dead......long live the new kingVerwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 11:21:
[...]
Yup. En daarmee is relatief alles een gok, of je het geld nu in shitcoin x flikkert of in majestueuze Bitcoin haarzelf.
Met andere woorden als BTC vandaag werkelijk dood gaat zal de markt dippen maar is het niet zo dat in 1 klap alle alts waardeloos zullen worden. Er wordt dan gewoon gekoppeld aan de nieuwe koning.
Verwijderd
Daar ben ik het deels mee eens. Wanneer bitcoin valt zal de markt echt wel meegesleurd worden de afgrond in. De dominance van bitcoin is meer dan 50%, dat gaat niet ongezien opeens verdwijnen alsof er niets aan de hand is. Euh oke, bitcoin 3 cent, nouja dan koop ik wel ethereum. Zo werkt het niet. Het zal ongetwijfeld ook een zeer grote impact hebben op de geloofwaardigheid van crypto in het algemeen. Want bitcoin is niet alleen nummer 1 omdat het simpelweg de eerste was. Het heeft talloze hacks en attacks doorstaan, het heeft zichzelf bewezen op manieren die andere alts nog niet eens kunnen benaderen. Ook al zijn ze sneller, hipper, efficiënter.fast_ray schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Dat is nu misschien zo maar dat wil niet zeggen dat dat ook zo is als BTC werkelijk van de troon gestoten wordt...... the king is dead......long live the new king
Met andere woorden als BTC vandaag werkelijk dood gaat zal de markt dippen maar is het niet zo dat in 1 klap alle alts waardeloos zullen worden. Er wordt dan gewoon gekoppeld aan de nieuwe koning.
Of het moet heel geleidelijk gebeuren in een periode van jaren dat een alt zich steeds dichter opwerkt naar de spot van bitcoin. Maar deze flippening wordt ook al jaren besproken en tot nu toe is er weinig wat de positie van bitcoin echt heeft bedreigd.
Er zal in geval van een absolute crash heus wel wat spul overleven maar of het ooit weer van de grond komt is dan maar de vraag. Het zal hoe dan ook jaren duren voor zoiets gecorrigeerd is. Verliezen zullen her en der gigantisch zijn en ook dat schrikt erg af.
En we weten allemaal wie de nieuwe king of crypto wordtfast_ray schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 13:44:
[...]
Dat is nu misschien zo maar dat wil niet zeggen dat dat ook zo is als BTC werkelijk van de troon gestoten wordt...... the king is dead......long live the new king
XRP zeker?Klaas25 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
En we weten allemaal wie de nieuwe king of crypto wordt![]()
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dat kan alleen iets zijn dat een soort van eco-systeem aanbiedt, Vechain dusKlaas25 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
Bcash natuurlijk, kan je in duizenden pizzatenten over de gehele wereld mee betalenKlaas25 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:25:
[...]
Meh. Ik heb meer dan 230 verschillende coins dus de winnaar zal er vast wel tussen zitten.
't Is niet de grootste bag, maar ik heb er wel een paar, ja.DJT schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:18:
Nog iemand anders die ChainLINK als grootste bag heeft momenteel?
Als we kijken naar precies een jaar terug is XRP verdubbelt in waarde. Dat kan je van genoeg andere coins niet zeggen. Ben zo bullish!!!
Shill shill.
Shill shill.
Als je kijkt naar de ATH en nu doet BTC het veel beter. En dat zonder 100% in 1 weekKlaas25 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:58:
Als we kijken naar precies een jaar terug is XRP verdubbelt in waarde. Dat kan je van genoeg andere coins niet zeggen. Ben zo bullish!!!
Shill shill.
Zit te twijfelen om nog ff in WAN mee te reizen... Vannochtend mooie winst maar eruit gegaan bij 1647
"Lies, damned lies, and statistics"Klaas25 schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:58:
Shill shill.
Hou hou jij alles uit elkaarSpecy schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 15:46:
Meh. Ik heb meer dan 230 verschillende coins dus de winnaar zal er vast wel tussen zitten.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Nee, 5 tradingsites (ik koop en verkoop ook steeds, om steeds een beetje winst te pakken). Als ik gehacked word ben ik dus wel de sjaak.ScreamGT schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 17:21:
[...]
Hou hou jij alles uit elkaarIk zelf ben al een beetje gek aan het worden met 7. Bewaar jij ze op een ledger?
Maar ja, zelfs als je een coin noemt kan ik je niet altijd vertellen of ik die nou heb of niet. Het zijn er wat veel om allemaal te onthouden...
[ Voor 16% gewijzigd door Specy op 05-10-2018 17:26 ]
Zo, i'm back.
Elke dag denk ik weer bij thuiskomst: zou bitcoin iets hebben gedaan? En elke keer verbaas ik mij erover hoe stabiel de markt is, voor al een wat langere tijd. Eerder had je nog whale pumps en dumps, die zijn compleet gone. Stablecoins? We dont need one anymore.
Heb wel het idee dat de alts elke dag steeds beter gaan presteren. Zelfs VET probeert weer door de 200 sats te breken. De bulls en bears zijn voor nu in evenwicht maar mijn gevoel zegt dat hij gaat uitbreken naar boven. We hebben al meerdere malen iets lagere regionen getest, maar daar komt hij niet doorheen. Bulls gaan naar mijn idee een flinke overwinning neerzetten.
Heb zelf sowieso een zak met VET staan die ik kocht op 200 sat.
Als hij overtuigend door de 201 sats beukt, koop ik sowieso bij. Als hij daarna ook nog is overtuigend de 204 sats passeert, ga ik all-in mits ik niet in ICX/BTC ben gestapt die ik ook wel interessant eruit vind zien.
Naast VET/BTC, ICX/BTC hou ik XRP ook in de gaten, die komt toch wel bij een hele belangrijke support waar een grote bounce/grote daling goed mogelijk is.
Elke dag denk ik weer bij thuiskomst: zou bitcoin iets hebben gedaan? En elke keer verbaas ik mij erover hoe stabiel de markt is, voor al een wat langere tijd. Eerder had je nog whale pumps en dumps, die zijn compleet gone. Stablecoins? We dont need one anymore.
Heb wel het idee dat de alts elke dag steeds beter gaan presteren. Zelfs VET probeert weer door de 200 sats te breken. De bulls en bears zijn voor nu in evenwicht maar mijn gevoel zegt dat hij gaat uitbreken naar boven. We hebben al meerdere malen iets lagere regionen getest, maar daar komt hij niet doorheen. Bulls gaan naar mijn idee een flinke overwinning neerzetten.
Als hij overtuigend door de 201 sats beukt, koop ik sowieso bij. Als hij daarna ook nog is overtuigend de 204 sats passeert, ga ik all-in mits ik niet in ICX/BTC ben gestapt die ik ook wel interessant eruit vind zien.
Naast VET/BTC, ICX/BTC hou ik XRP ook in de gaten, die komt toch wel bij een hele belangrijke support waar een grote bounce/grote daling goed mogelijk is.
ok eens maar een dikke drop van een paar whales kan er zo voor zorgen dat we dik naar beneden gaan..........Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:24:
Zo, i'm back.
Elke dag denk ik weer bij thuiskomst: zou bitcoin iets hebben gedaan? En elke keer verbaas ik mij erover hoe stabiel de markt is, voor al een wat langere tijd. Eerder had je nog whale pumps en dumps, die zijn compleet gone. Stablecoins? We dont need one anymore.![]()
Prepare for the next ATH
Als holder hou ik wel rekening met dat scenario idd, al was het maar om er niet enorm zuur van te worden maar vrolijk bij te gaan kopen....sourcecode schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:29:
[...]
ok eens maar een dikke drop van een paar whales kan er zo voor zorgen dat we dik naar beneden gaan..........
Wat denk je van WAN? Zit je er nog in btw?Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:24:
Zo, i'm back.
Elke dag denk ik weer bij thuiskomst: zou bitcoin iets hebben gedaan? En elke keer verbaas ik mij erover hoe stabiel de markt is, voor al een wat langere tijd. Eerder had je nog whale pumps en dumps, die zijn compleet gone. Stablecoins? We dont need one anymore.![]()
feit is gewoon dat alles lam is, en schuiven van vermogen in munten is nu het gebeuren.Chris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:37:
[...]
Als holder hou ik wel rekening met dat scenario idd, al was het maar om er niet enorm zuur van te worden maar vrolijk bij te gaan kopen....
zolang err geen geld in de markt stroomt is het niks.........
eerlijk gezegd denk ik eerder down dan up
Prepare for the next ATH
Nop, had daar mijn winst op gepakt. Heb ze voor gemiddeld 1672 sats verkocht, wat mij een mooie 7% meer BTC heeft opgeleverd terwijl ik er gisterenavond pas in was gestapt.mprkooij schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:37:
[...]
Wat denk je van WAN? Zit je er nog in btw?
Staat nog wel in mijn watchlist maar ik vraag me af of er op korte termijn weer een flinke stijging aan zit te komen. TA-gezien is het nog steeds geen gekke aankoop, maar verwacht toch eerst een tijdje stabilisatie.
Misschien koop ik over een tijdje weer in als hij 1700 sats wil gaan breken.
ICX, XRP en met name VET vind ik voor nu interessantere short term opties. En tuurlijk blijft alles afhankelijk van BTC, dus dat is ook wel eentje om in de gaten te houden.
Ik was aant scrollen op reddit, zie ik opeens de naam "Kain_niaK". Overal te vinden die gozert
https://www.reddit.com/r/...k_i_dont_want_your_money/
Hij is net een virus.Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:55:
Ik was aant scrollen op reddit, zie ik opeens de naam "Kain_niaK". Overal te vinden die gozert
Weg
Weet nog steeds niet wat ik van hem moet vinden. Beetje gekke vogel is het wel met zijn BCH. Die Roger Ver is een soort god voor hem lijkt het wel, hij is een fanatiek volgeling.
Maar hij verwed 1 BCH op reddit terwijl ie dat helemaal niet kan missen.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
[–]CP70[S] [score verborgen] 44 minuten geledenTominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:55:
I think u/Kain_niaK is blocked in this sub, but I will ask in these comments as I did in the others. What say you?
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Dat topic gaat juist over vergeven.. Laten we geen olie op het vuur gooien aub voordat het hier heel het weekend weer oorlog is
ADA de enige munt die werkelijk als crypto valuta gebruikt kan worden in de toekomst.
Deze zal over 5 jaar rond de 10/15 euro staan en dan volledig stabiliseren zodat je er iedere dag hetzelfde voor kan kopen.
XRP is hooguit de brug die een jaar of 2 a 3 als semi crypto oplossing gebruikt zal worden.
Is en blijft gecentraliseerd........
De dagelijkse Ripple discussie gaat weer beginnen, dit was het startschot.
Bitcoin is king, derest is shit. Accepteer et!!!!!
Ze kennen hem daar goed iig.I stand by that comment given u/Kain_niaK's history of harassment and untruths. u/WalterRyan said it well... People just don't give a shit about manners on the internet.
Maar maarD-Ed schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:05:
[...]
Dat topic gaat juist over vergeven.. Laten we geen olie op het vuur gooien aub voordat het hier heel het weekend weer oorlog is
Je hebt gelijk
Ripple is echt XRP,
BCH is de echte bitcoin,
TA is niet toepasbaar op crypto,
Azië is wakker,
BTC is dood
Zo, graag gedaan!
Oow ja, morgen is het Chinese nieuwjaar en stappen institutionele beleggers bij volle maan in.
BCH is de echte bitcoin,
Azië is wakker,
BTC is dood
Zo, graag gedaan!
Oow ja, morgen is het Chinese nieuwjaar en stappen institutionele beleggers bij volle maan in.
Verwijderd
Wel erg grappigTominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:55:
Ik kan dit niet serieus nemen als je bonus van wall street vergeten bent.Midacmm schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:25:
Ripple is echt XRP,
BCH is de echte bitcoin,
Azië is wakker,
BTC is dood
Zo, graag gedaan!
Weg
Haha, er zijn er vast meer.New Yorker schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:29:
[...]
Ik kan dit niet serieus nemen als je bonus van wall street vergeten bent.
Man, man, wat houd ik toch van dit wereldje. Kost een paar ruggen maar dan heb je ook wat!
Los van de Ripple discussie ben ik Bitcoin dankbaar voor het baanbrekende werk van mijn huidige cryptogenot. Daarom gun ik BTC een spreekwoordelijk eeuwig bestaan. Daarnaast accepteer ik dat PoS op dit moment nog niet gedecentraliseerd, onfeilbaar en/of (vul reden x maar in) genoeg is om PoW te vervangen. Milieutechnisch gezien hekel ik PoW, dat is imo een king die ik wil missen. ✌️Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:18:
De dagelijkse Ripple discussie gaat weer beginnen, dit was het startschot.![]()
Was zelf trouwens ingestapt in XRP op 7780Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:24:
Zo, i'm back.
Chris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:19:
[...]
Ze kennen hem daar goed iig.
[...]
Maar maar
Je hebt gelijk
Ik zeg ook niet dat ik weer een keer hap in de toekomst maar vandaag houd ik het liever rustagg..
Wow, dat is knap werk van je. De 24h low ligt er net iets onder.
Toch weet ik het niet met XRP, echt overtuigend omhoog bouncen doet hij vooralsnog niet. Zit zelf vooral in ICX nu. Alhoewel ik het wel scherp in de gaten houdt.
Hij speelt wel aardig pianoTominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 18:55:
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Wordt dit de eerste vrijdagavond in vele weken die rood gaat kleuren? Rode candle incoming...
Verwijderd
Ja inderdaad dat kan ie best goed! Als ie crypto nou een tikkeltje minder serieus nam...
Ach, verschil moet er wezen.
Ik zie jou trouwens ook regelmatig voorbij komen op reddit, @A87:
Zo'n gevoel heb ik ook. Ripple zakt ook verder nu. SPANNENDTaro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:07:
Wordt dit de eerste vrijdagavond in vele weken die rood gaat kleuren? Rode candle incoming...
Hopen op wat actie iedergeval.
7738Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:43:
[...]
Wow, dat is knap werk van je. De 24h low ligt er net iets onder.![]()
Toch weet ik het niet met XRP, echt overtuigend omhoog bouncen doet hij vooralsnog niet. Zit zelf vooral in ICX nu. Alhoewel ik het wel scherp in de gaten houdt.
[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 05-10-2018 20:10 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Of de moeder van alle whales komt ons zo weer redden en sprint gelijk even naar de 6.800+ door, dat zie ik ook nog wel gebeurenTominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:09:
[...]
Zo'n gevoel heb ik ook. Ripple zakt ook verder nu. SPANNEND
Hopen op wat actie iedergeval.
Lastig man, ik zou zelf niet in durven stappen. Dus mijn mening is: links laten liggen. Maar jij zit er al in, dus dan is de keuze moeilijker.mprkooij schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:09:
[...]
7738![]()
Altijd heel lastig.. Zal ik er in blijven zitten en pak ik even wat verlies en later krabbelt die weer op of zal ik eruit gaan en lekker ergens anders in gaan
Op dit scenario hoop ikTaro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:11:
[...]
Of de moeder van alle whales komt ons zo weer redden en sprint gelijk even naar de 6.800+ door, dat zie ik ook nog wel gebeuren
Of er gebeurt gewoon nog steeds helemaal niks en bitcoin blijft uitermate stabiel, zoals de afgelopen tijd.
Verwijderd
Het zou wat zijn als bitcoin een jaar a 2 jaar lang rond de 6600 blijft zweven.Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:13:
[...]
Op dit scenario hoop ik![]()
![]()
Of er gebeurt gewoon nog steeds helemaal niks en bitcoin blijft uitermate stabiel, zoals de afgelopen tijd.
Dat zou ik echt niet trekken
Dan nog liever naar de 4k
Over anderhalf jaar ofzo is er weer een halving van de BTC :Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Het zou wat zijn als bitcoin een jaar a 2 jaar lang rond de 6600 blijft zweven.
Dat zou ik echt niet trekken![]()
Dan nog liever naar de 4k
21 mei 2020 volgens deze site: http://www.thehalvening.com/#1
Ik heb al de hele dag een buy order voor ICX uitstaan op 0.66 USDT, maar helaas.. niks lijkt ICX te raken. Goed teken op zich natuurlijk.
Verwijderd
Dus rond die tijd zou de waarde hoger moeten liggen om de het minen winstgevend te houden toch? Of in ieder geval aantrekkelijk.RaptorXS schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:22:
[...]
Over anderhalf jaar ofzo is er weer een halving van de BTC :
21 mei 2020 volgens deze site: http://www.thehalvening.com/#1
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Of ze verlagen de hashpower om het renderend te houden en daarmee wordt het geheel onveiliger. Zou wel een dingetje voor Bitcoin worden...Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:25:
[...]
Dus rond die tijd zou de waarde hoger moeten liggen om de het minen winstgevend te houden toch? Of in ieder geval aantrekkelijk.
De beloning voor een geminded block wordt dan gehalveerd, van 12,5 BTC nu, naar 6,25 BTC.Verwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:25:
[...]
Dus rond die tijd zou de waarde hoger moeten liggen om de het minen winstgevend te houden toch? Of in ieder geval aantrekkelijk.
Dus ja dat zou je wel verwachten.
[ Voor 0% gewijzigd door RaptorXS op 05-10-2018 20:29 . Reden: typo ]
Yup zeker positief. Heb ook niet het idee dat ICX veel lager gaat dan waar die nu is. Vandaar ook dat ik 'm heb aangeschaft. Maar ook omhoog lijkt ie nog niet te willen, maar op t moment staat alles stil dus je kan er nog niet echt veel over zeggen.bruutone schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:24:
Ik heb al de hele dag een buy order voor ICX uitstaan op 0.66 USDT, maar helaas.. niks lijkt ICX te raken. Goed teken op zich natuurlijk.
Sorry, mijn schuld... Ik zit nu in de verkeerde clubTaro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:07:

Zal ff op zoek gaan naar iets met bull in de naam...
Redbull geeft je vleugelsChris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
Sorry, mijn schuld... Ik zit nu in de verkeerde club
[Afbeelding]
Bestel gewoon een redbull in die tokoChris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
[Afbeelding]
Verwijderd
Kan toch niet dit Chris, als hodler zijndeChris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
[Afbeelding]
Bestel een reddbull, snel!
Ohnee rood! Bestel iets groens met een stier!
We zijn te traag @Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Midacmm op 05-10-2018 20:32 ]
Verwijderd
Maar wel een great minds think alike achtig ietsMidacmm schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:31:
We zijn te traag jaapio
Verwijderd
-60% ofzo nog maar. Valt meeMidacmm schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:33:
Haha sta jij ook op verlies?
Van mij mag XRP even flink terugzakken, verlies dan wel wat maar zit met 5k op de zijlijn te wachten om meer te kopen. Ripple is dus een scam! Oplichters, dumpen die happpp!
Wel lachen, nu op NPO1, Flikken Rotterdam, over een 10 miljoen aan euri's Bitcoin
afpersing. Best wel mainstream die BTC
afpersing. Best wel mainstream die BTC
Van mij mag ie ook zakken. Pas rond de 7300-7400 sat denk ik aan instappen, vindt het nu te riskant.Yub schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:36:
Van mij mag XRP even flink terugzakken, verlies dan wel wat maar zit met 5k op de zijlijn te wachten om meer te kopen. Ripple is dus een scam! Oplichters, dumpen die happpp!
Precies. Laat hem maar eerst door de 0,50 dollar cent heen zakken, daarna gaan we vrij rap richting de 40/45. Met een beetje geluk volgende week. Ik verwacht geen aankondigingen van Ripple meer deze maand.Tominatie schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:45:
[...]
Van mij mag ie ook zakken. Pas rond de 7300-7400 sat denk ik aan instappen, vindt het nu te riskant.
YouTube: BEARS BEARS BEARS BEARS METAL 2.0Chris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:29:
[...]
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Wat een gel*l over die XRP. Volgende staan we misschien wel op 80 eurocent en loop je weer de boot mis.
Het is gewoon een erg risicovolle munt. Stond 2 of 3 weken terug nog op 22 cent.
Het is gewoon een erg risicovolle munt. Stond 2 of 3 weken terug nog op 22 cent.
geld voor alle muntenVerwijderd schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 20:58:
Wat een gel*l over die XRP. Volgende staan we misschien wel op 80 eurocent en loop je weer de boot mis.
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik stap wel weer volledig in BTC, er is overduidelijk wat hulp nodig. Ik voel dat het pijn gaat doen, maar dat heb ik wel voor jullie over. Moon! (Toch?
)
doe jij dat nou voor al je munten ?Taro schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 21:01:
Ik stap wel weer volledig in BTC, er is overduidelijk wat hulp nodig. Ik voel dat het pijn gaat doen, maar dat heb ik wel voor jullie over. Moon! (Toch?)
of alleen je speelgeld ?
Prepare for the next ATH
Ik denk dat Ripple nog wel een stukkie kan dalen voordat ik er wat mooie procentjes op kan pakken. Dat mag jij bestempelen als gelul.
Zo heeft iedereen zijn mening/visie. Dat vind ik altijd interessant om te lezen.
Zo heeft iedereen zijn mening/visie. Dat vind ik altijd interessant om te lezen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!