- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:28:
[...]
Jij zegt dat ADA de enige munt is die gebruikt kan worden, dat klopt niet en maakt mijn opmerking waar en de jouwe niet.
Ieder heeft zijn eigen rebuy regels.....Tominatie schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 15:38:
Zo, ripple flink aan het zakken. Hij staat nu wel op een interessant punt, ik hou hem goed in de gaten. Hij kan natuurlijk ook nog flink verder zakken.
Persoonlijk raak ik XRP pas weer aan zodra hij rond het niveau van 15 september staat
Buy low they told me
Raak 'm tot dusver ook nog niet aan. Had gisteren voor mezelf gesteld als hij rond de 7300-7400 sats zou komen dat het dan weer interessant werd voor een trade, alleen zie ik tot dusver nog steeds geen reden om in te kopen.fast_ray schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:01:
[...]
Ieder heeft zijn eigen rebuy regels.....
Persoonlijk raak ik XRP pas weer aan zodra hij rond het niveau van 15 september staat![]()
Buy low they told me
Niet naar bedoeld, maar met dat soort uitspraken roep men noueenmaal iets op. Maakt niet uit over welke coin het gaat. Als iemand zegt dat ie over x jaar x bedrag waard is en zelfs als enige munt functioneel zal zijn, dan mag ie een weerwoordje verwachten.fast_ray schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 19:15:
[...]
ADA de enige munt die werkelijk als crypto valuta gebruikt kan worden in de toekomst.
Deze zal over 5 jaar rond de 10/15 euro staan en dan volledig stabiliseren zodat je er iedere dag hetzelfde voor kan kopen.
XRP is hooguit de brug die een jaar of 2 a 3 als semi crypto oplossing gebruikt zal worden.
Is en blijft gecentraliseerd........
Zelf heb ik ook een wc-eend coin waarin ik stellig vertrouw dat ie een goede toekomst zal hebben, naast andere blockchains. Daarop doelde ik met:
Maar op bovenstaande manier shillen lijkt me averechts werken.Chris.nl schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 16:00:
Meedoen is belangrijker dan winnen
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 06-10-2018 16:14 ]
Op dit moment vormen we uiteraard een bearflag uit het boekje en gaan we zo verder naar benee tot zo'n 7200 of misschien wel 7100 sat.
Zeker niet als shill bedoeld mijn opmerking.Chris.nl schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:09:
[...]
Niet naar bedoeld, maar met dat soort uitspraken roep men noueenmaal iets op. Maakt niet uit over welke coin het gaat. Als iemand zegt dat ie over x jaar x bedrag waard is en zelfs als enige munt functioneel zal zijn, dan mag ie een weerwoordje verwachten.
Zelf heb ik ook een wc-eend coin waarin ik stellig vertrouw dat ie een goede toekomst zal hebben, naast andere blockchains. Daarop doelde ik met:
[...]
Maar op bovenstaande manier shillen lijkt me averechts werken.
Het was een antwoord op de vraag in welke currency men geloofd.
Laat ik ook even duidelijk zijn, ik zeg niet dat het de enige munt is die functioneel is..
Ik zie het als dat het op dit moment de enige munt is die alle eigenschappen heeft om als werkelijke real world valuta door te gaan..... Na de bridge periode van XRP
Een weerwoord met onderbouwing is ook geen probleem hoor, ieder heft recht op een eigen mening.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb ze nog steeds, was ze eigenlijk per ongeluk uit het oog verloren... Staan wel weer hoger dan direct na de dump, maar weet niet of ik ze zal houden of wegdoen.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:12:
XRP, weg ermee! Lekker stress, wordt massaal gedumpt... kom maar op met die 45 cent, minder mag ook.
Afijn, ik deel het als ik mooie ritjes maak, maar ook als ik een mindere dag heb. Vandaag al 250 Dollar in de min, niet alleen door XRP, maar verschillende coins en trades die niet goed uitpakten. Wel heb ik de pf nu zo staan dat als er een mooie run komt dat ik alles heb wat ik dan zou willen hebben, maar, daardoor ook erg vatbaar voor snelle dalingen. We gaan het wel zien. Als we uitbreken dan verwacht ik naar boven, grote gok, maar zonder risico te nemen kom je nergens.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Jaa, tis moeilijk traden vandaag. Ben ook voor 4% op me bek gegaan vooralsnog. Ik fomo'de paar uurtjes geleden in KEY op 96 sat maar staat nu op 92 sat.Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:27:
[...]
Ik heb ze nog steeds, was ze eigenlijk per ongeluk uit het oog verloren... Staan wel weer hoger dan direct na de dump, maar weet niet of ik ze zal houden of wegdoen.
Afijn, ik deel het als ik mooie ritjes maak, maar ook als ik een mindere dag heb. Vandaag al 250 Dollar in de min, niet alleen door XRP, maar verschillende coins en trades die niet goed uitpakten. Wel heb ik de pf nu zo staan dat als er een mooie run komt dat ik alles heb wat ik dan zou willen hebben, maar, daardoor ook erg vatbaar voor snelle dalingen. We gaan het wel zien. Als we uitbreken dan verwacht ik naar boven, grote gok, maar zonder risico te nemen kom je nergens.
Nu ben ik bagholder van VET en KEY en allebei omdat ik dacht dat de break-out een feit was, maar bleek bij alle 2 een fake-out.
Dus voor mij de komende tijd geen trades zolang KEY/VET geen break-out hebben. Heb bij beide een SL gezet dus mocht Bitcoin echt vreselijk hard dalen, pak ik een acceptabel verlies.
Hier hetzelfde , heb de laatste dagen weinig gedaan met de coins , maar vandaag niet gehandeld , maar links en rechts wat bijgekocht , heb een leuke PF nu , laat de run naar boven maar komen , ik denk ook dat we wel een beetje uitgebodemd zijn , maar ja het blijft cryptoTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:27:
[...]
Ik heb ze nog steeds, was ze eigenlijk per ongeluk uit het oog verloren... Staan wel weer hoger dan direct na de dump, maar weet niet of ik ze zal houden of wegdoen.
Bullish tegen beter weten in, voelt het een beetje....
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat dacht ik dus gisteren ook al toen ik ze kocht... Ik zit er steeds meer over te denken om alles te verkopen en een soort "confidence buys" in te stellen. Bijv: Als Bitcoin hoger komt dan 6725, koop dan voor x Dollar BTC.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:49:
NEO is ook wel interessant aan het worden..
Het mooie is wel dat ik nu weer GAS en ONG aan het genereren ben, dat dekt de verliezen niet, maar maakt voor het gevoel wel iets goed.
Ik zie wel bij veel mensen het vertrouwen toenemen. De kans op een uitbraak naar boven wordt daardoor steeds groter.Chris.nl schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:57:
'k Heb vandaag ook nog wat wc-eend coins bijgekocht. Nu maar duimen dat dit idd de bodem is.
Bullish tegen beter weten in, voelt het een beetje....
IOST mist bij mij nog, als we ook maar iets stijgen dan stort ik wat bij om die ook aan de pf toe te voegen, heb daar net als jou wel vertrouwen in.
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 06-10-2018 18:03 ]
NEO daalt eigenlijk weer een beetje teveel dagen van de afgelopen 7 dagen, 6 rode daily candles tel ik de laatste 7 dagen. Best veel. NEO heeft al een niet beste trackrecord vs andere coins. Ik zou uitkijken met NEO. Het kan idd stijgen en je krijgt GAS, maar uhh, NEO zou gewoon weer de all time low kunnen opzoeken en daardoor heen breken.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:49:
NEO is ook wel interessant aan het worden..
Dit alles om input te krijgen voor de tradebot die ik aan het ontwerpen ben. Dat moet automatisch kunnen met wel als kanttekening dat ik dagelijks een half uurtje het computertje in mijn hoofd gebruik om alles goed te zetten. Dat is lastig in een algoritme te vangen.
Ik heb namelijk echt geen tijd om dagelijks meerdere uren zaken te monitoren. Tot nu toe gaat dat best wel goed eigenlijk. Geen bergen winst, maar toch wel zeker 10% winst in totaal. In deze markt lijkt mij dat heel redelijk.
mocht je dat goed in je vingers hebben dan hou ik me aanbevolen voor dat programma!
DAPS gaat lekker, mooi laag op 2 sats kunnen inkopen van de week. Gisteren een mooie nieuwsbrief met aankondiging van 3 extra exchanges en meer goed nieuws, op naar de 10 satsDakillerbean schreef op maandag 24 september 2018 @ 18:53:
Zo, wie zit er ook net als ik helemaal klaar voor de DAPS airdrop en vrijgave op exchanges? Hoop op een leuke klapper, heb er nogal wat in de aanbieding. Speculaties gaan tot een sat of 30 met een start op 2 of 3 sat. Ik ben er in ieder geval klaar voor. Beetje BTC klaarstaan op BleuTrade, hopen op 1, 2 of 3 sat met de start en dan inslaan die handel... en als we meteen naar de 20 of 30 gaan, mijn huidige stack de deur uit doen en weer keiharde eurotjes cashen...
[ Voor 13% gewijzigd door Chris.nl op 06-10-2018 18:42 ]
Ik zit op Binance, daar geldt 0,1%. Maar ik gebruik een potje BNB en dan krijg je 50% korting. Dat is dus eigenlijk bijna te verwaarlozen mits BNB niet teveel inkakt natuurlijk, maar die heb ik 2 weken geleden voor 9,7 cent ingekocht en die is ook gestegen. No harms done tot nu toe.Chris.nl schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:42:
@bruutone zoek ook even uit wat de fees zijn.. als je bv per trade 0,75% kwijt bent wil je dit tevoren incalculeren. Ik zou iets grotere marges pakken, ook om te voorkomen dat je verkoop bij verlies te snel getriggerd wordt. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik alleen bijkoop en hold, dus geen trader ben.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Voor de volledigheid: 0,075% is niet 50% korting tov 0,1% en BNB was 9,7 Dollar, niet 9,7 cent, want dan had ik er duizenden ingeslagenbruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:48:
[...]
Ik zit op Binance, daar geldt 0,1%. Maar ik gebruik een potje BNB en dan krijg je 50% korting. Dat is dus eigenlijk bijna te verwaarlozen mits BNB niet teveel inkakt natuurlijk, maar die heb ik 2 weken geleden voor 9,7 cent ingekocht en die is ook gestegen. No harms done tot nu toe.
lol, daar zul je dan weinig aan hebben omdat de meeste variabelen toch echt door mij zelf worden bekeken.hager1 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:37:
(Dit alles om input te krijgen voor de tradebot die ik aan het ontwerpen ben. Dat moet automatisch kunnen met wel als kanttekening dat ik dagelijks een half uurtje het computertje in mijn hoofd gebruik om alles goed te zetten. Dat is lastig in een algoritme te vangen. )
mocht je dat goed in je vingers hebben dan hou ik me aanbevolen voor dat programma!
Mocht ik het nu echt goed in de vingers krijgen en het ook leuk blijven vinden ( ik ben normaliter vrij snel weer verveeld en dan zoek ik weer iets anders), dan mag je ook je vermogen bij mij onderbrengen, dan delen we de winst en niet het verlies
DAPS , is waar ook , daar heb ik ook nog een hele pluk van staan op bleutrade , kijk er nooit naar , maar oke dan , listen op meerdere exchanges ? dat zou zowaar nog wat kunnen gaan worden ook , zal het toch maar eens weer in de gaten gaan houden , thanxErnemmer schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:41:
[...]
DAPS gaat lekker, mooi laag op 2 sats kunnen inkopen van de week. Gisteren een mooie nieuwsbrief met aankondiging van 3 extra exchanges en meer goed nieuws, op naar de 10 sats
Ik beweer ook niet dat ( die 0,075%)... . Wel dat 50% dus resulteert in 0,05% fee. En idd het was 9,7 dollar, te snel getyptTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:53:
[...]
Voor de volledigheid: 0,075% is niet 50% korting tov 0,1% en BNB was 9,7 Dollar, niet 9,7 cent, want dan had ik er duizenden ingeslagen
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
0,05% fee op Binance heb je alleen als je 4.500 tot 10.000 BTC (niet per se BTC, maar ter waarde van zoveel BTC) in de afgelopen 30 dagen hebt verhandeld en meer dan 1.000 tot 2.000 BNB in je pf hebt zitten. Weet je het zeker? En die punt is geen komma he.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 18:58:
[...]
Ik beweer ook niet dat ( die 0,075%)... . Wel dat 50% dus resulteert in 0,05% fee.
[ Voor 6% gewijzigd door Taro op 06-10-2018 19:04 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
https://www.binance.com/en/fee/schedule en ook boven de Buy en Sell opties als je aan het handelen bent.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:03:
Nee, dat had ik niet op mijn vizier. Waar staat dat dan?
Top dat je mij daar even op wijst. Stelletje smiechten...Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:04:
[...]
https://www.binance.com/en/fee/schedule en ook boven de Buy en Sell opties als je aan het handelen bent.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Een tijd geleden was het inderdaad 0,1% met 50% korting als je BNB gebruikte. Een paar maanden geleden is de nieuwe werking in het leven geroepen. Daar zijn ze altijd heel open en eerlijk in geweest en is goed en netjes over gecommuniceerd. Dat betekent natuurlijk niet dat iedereen het altijd ziet en opmerkt, maar Binance is wat mij betreft altijd heel open en eerlijk. Volg vooral ook CZ op Twitter, een CEO/eigenaar waar je tot nu toe altijd prima op kunt vertrouwen: https://twitter.com/cz_binance.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:09:
[...]
Top dat je mij daar even op wijst. Stelletje smiechten...
HODL TILL YOU DROP!
De grens zou op 50 cent zitten OF 45 cent... 3x raden wat het word ;pbruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:14:
XRP is toch langzaam verder aan het inzakken. Net buy-order gezet op 0,46003. Fingers crossed dat hij niet verder inzakt. Wat denken jullie?
Verwijderd
Lekker met bitcoin smijten. Mooi werk.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Jij hebt er ook echt wel een neus voor hoor, wederom spot on, congrats!Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:50:
Mijn DGB gaat ook heerlijk!gisteravond ingekocht op 393 sats, en nu staat ie 384. Ik ga voor de -10%
Verwijderd
Tnx manTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:51:
[...]
Jij hebt er ook echt wel een neus voor hoor, wederom spot on, congrats!
Ja, ik zie ook wel een upwards trend, dus ben net ingegaan op 0,483 USDT. Nu maar hopenYub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:52:
Met 7 cent verschil weer 5400 XRP gekocht. Nu een kleine stijging van 2/3 cent? En dan weer verkopen..
Het zal maximaal hikken tegen de 0,50 dollar cent. Dus verwacht er niet heel veel van.bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:00:
[...]
Ja, ik zie ook wel een upwards trend, dus ben net ingegaan op 0,483 USDT. Nu maar hopen
Pa, mag ik €2,50?
€2,43? Waar heb je €1,86 voor nodig?
Digibyte vind ik toch 1 van de slechtere projecten. Zelfde als Verge xD.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:50:
Mijn DGB gaat ook heerlijk!gisteravond ingekocht op 393 sats, en nu staat ie 384. Ik ga voor de -10%
Er komt zo vast een whale die de prijs weer even naar 51 dollarcent duwtHet zal maximaal hikken tegen de 0,50 dollar cent. Dus verwacht er niet heel veel van.
Maar RSI en Stochastic RSI geven aan dat 'ie nu al behoorlijk oversold is. Maar 46 of 45 dollarcent kan 'ie nog wel gaan aantikken.
Daarna zal 'ie wellicht corrigeren omhoog, mooi voor een longpositie.
Ook voor de whale is het zaterdagavond, die ligt waarschijnlijk nu met 4 dames in bed te feesten. Maar laten we op het beste hopen!bruutone schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:16:
[...]
Er komt zo vast een whale die de prijs weer even naar 51 dollarcent duwt
Dat ligt er maar net aan waar een whale woont, misschien is hij pas net wakkerYub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:19:
[...]
Ook voor de whale is het zaterdagavond, die ligt waarschijnlijk nu met 4 dames in bed te feesten. Maar laten we op het beste hopen!
Verwijderd
"Pa, mag ik €2,50?"Chris.nl schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:08:
@Verwijderd wat moet jij een lol met je kids hebben...
"€2,43? Waar heb je €1,86 voor nodig? Nou voor deze keer krijg je die €1,49. Maar heb nu geen kleingeld, dus vraag maar ff aan je moeder of zij nog €0,99 heeft. Als je wat overhoudt van die €0,73 wil ik wel het wisselgeld terug makker."
Cryptogogisch verantwoorde opvoeding.
Of hyperdeflatie.Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:31:
[...]
"Pa, mag ik €2,50?"
"€2,43? Waar heb je €1,86 voor nodig? Nou voor deze keer krijg je die €1,49. Maar heb nu geen kleingeld, dus vraag maar ff aan je moeder of zij nog €0,99 heeft. Als je wat overhoudt van die €0,73 wil ik wel het wisselgeld terug makker."
Cryptogogisch verantwoorde opvoeding.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Oftewel: Geen reden om specifiek ARK te kopen, dat gaat ook gewoon op voor de meeste andere cryptocurrency.A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:40:
OM terug te komen op het punt waarom ark 1000 wordt per coin.. wacht maar tot bitcoin de 100-200K aantikt
Verwijderd
DeeSung schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:12:
[...]
Digibyte vind ik toch 1 van de slechtere projecten. Zelfde als Verge xD.
De meeste?Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 20:48:
[...]
Oftewel: Geen reden om specifiek ARK te kopen, dat gaat ook gewoon op voor de meeste andere cryptocurrency.
[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 06-10-2018 21:16 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, ARK is niet uniek. Durf kritisch te zijn op jezelf.
En wat betreft je Ninja-edit: Je weet nu al dat ARK wel zomaar 2000x omhoog zal gaan? Wie heeft je die garantie gegeven?
[ Voor 24% gewijzigd door Taro op 06-10-2018 21:17 ]
Ark is wel uniekTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:16:
[...]
Ja, ARK is niet uniek. Durf kritisch te zijn op jezelf.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Jij bent ook uniek
doe niet zo bijdehand man . loser
[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 06-10-2018 21:32 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Marketing, marketing, niet uniek, niet objectief, etc. etc.A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:18:
Aces, Smartbridges, PDOS, beste HD wallet.. etc etc..... ARK is een gigant
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Het was juist positief bedoeld... Niets persoonlijks hoor.A87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:18:
Aces, Smartbridges, PDOS, beste HD wallet.. etc etc..... ARK is een gigant
[...]
doe niet zo bijdehand man . loser
oef, gezien de huidige koers... ouch!Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:52:
Met 7 cent verschil weer 5400 XRP gekocht. Nu een kleine stijging van 2/3 cent? En dan weer verkopen..
@A87 lol relaxt
[ Voor 5% gewijzigd door mugenmarco op 06-10-2018 21:23 ]
bewijst hoe dom je bent kerelTaro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:19:
[...]
Marketing, marketing, niet uniek, niet objectief, etc. etc.
Hou daar eens mee op svp.
Andere mensen dom noemen geeft geen blijk van aanwezige intelligentie bij jou.
Steeds smerige dingen posten mag wel heh?RaptorXS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:25:
[...]
Hou daar eens mee op svp.
Andere mensen dom noemen geeft geen blijk van aanwezige intelligentie bij jou.
er zijn wel meer mensen die dingen posten waarbij ik echt denk van 'w-t-f'. maar ik negeer het dan gewoon :-) moet je ook eens proberen
oke maar ff serieus xrp hurts my eyes
Zolang er geen mod ingrijpt of jij niet op de rapporteerknop drukt, ja.
Persoonlijk heb ik liever dat jij stopt met het kontinu editten van je postings als er weer wat onzinnigs staat.
Die post over marketing is kritisch, niet smerig. De daar voor was niet verkeerd bedoelt.
nog scheinheilig ook..PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:31:
[...]
Die post over marketing is kritisch, niet smerig. De daar voor was niet verkeerd bedoelt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Als ik naar jouw idee een smerige reactie op je geef, dan kan je daarvoor de "Rapporteren" optie gebruiken en hoef je me niet dom te noemen. Ik wil ook wel graag de discussie met je aangaan over of ik dom ben of niet, maar de meeste mensen zullen een IQ van boven de 140 eerder als intelligent classificeren. Zullen we die dus voor het gemak maar overslaan en weer on-topic gaan?
Oh well, weer een paar grote wallets die leeg zijn. Des te groter de groei eind deze maand! XRP, DOGE,OST,EFL en een paar andere die ik vergeten ben> MAAN!
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Ik koop natuurlijk niet alles in één keer hé. Ik kan een aantal keren kopen als het nog verder zakt. Momenteel mag het beide kanten uitgaan.mugenmarco schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:22:
[...]
oef, gezien de huidige koers... ouch!
@A87 lol relaxt
Verwijderd
Adres + privatekey = coins. Als de key die je bedoelt de privatekey is of anders de lijst random woorden. Met deze 2 dingen kan je een wallet herstellen. Als het gaat om het paswoord van de wallet heb je daar helaas niets aan zonder de wallet zelf.jsiegmund schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:54:
Het enige wat ik nog heb is het adres vd wallet en de key die erbij hoort
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Met een light wallet (dus zonder het downloaden van de hele blockchain), zou je icm de private key weer bij je coins moeten kunnen. Daar zou ik dus even op Googlen.jsiegmund schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:54:
Vraagje voor STRAT eigenaren. Ik heb daar ook ooit eens wat geld ingestoken en ben een beetje klaar met het hele coin gedoe, dus wilde dat er weer uit halen. Maar ik heb - zo lijkt het - geen back-up gemaakt van mn wallet. Het enige wat ik nog heb is het adres vd wallet en de key die erbij hoort, die had ik wel ergens anders opgeslagen. Is er dan nog een manier om het geld eraf te halen, of niet? Het gaat maar om een paar tientjes dus ik ga er niet heel veel moeite aan spenderen, maar toch... als het kan dan haal ik het er liever af.
Verwijderd
Yo, een nocoiner wannabe. Pak de rotte tomaten!jsiegmund schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:54:
Vraagje voor STRAT eigenaren. Ik heb daar ook ooit eens wat geld ingestoken en ben een beetje klaar met het hele coin gedoe, dus wilde dat er weer uit halen. Maar ik heb - zo lijkt het - geen back-up gemaakt van mn wallet. Het enige wat ik nog heb is het adres vd wallet en de key die erbij hoort, die had ik wel ergens anders opgeslagen. Is er dan nog een manier om het geld eraf te halen, of niet? Het gaat maar om een paar tientjes dus ik ga er niet heel veel moeite aan spenderen, maar toch... als het kan dan haal ik het er liever af.
Ik wil dus een beetje leren traden.
Koers van BTC is momenteel rond de $6600. Op Binance kan je een stop loss inzetten (met een stop en een limit). Hoe zouden jullie dat aanpakken? Wanneer is een daling significant? En als het zo hard daalt (zou dalen) is de prijs dan al niet gezakt onder de limit als de stop afgaat? Als ik de stop limit iets te hoog instel loop ik natuurlijk ook het risico dat ik verkoop als de koers even diep 'piekt', dat wil ik ook niet.. Dus keuzes.. Hoe zouden jullie nu (bij deze koers) de stop en de limit instellen? Ben benieuwd..
Zulke dingen heeft iedereen gehad die al wat langer met crypto bezig is. We voelen je pijn en weten er alles vanYub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:59:
Begin alsjeblieft niet over STRAT, te vroeg verkocht en 40k misgelopen, en dat allemaal door een rood wijntje of 3
Zelf ook genoeg voorbeelden van. 1tje was met XLM. Airdrop gehad en dat waren er nogal een hoop. Gelijk verkocht voor niet al te veel geld. Paar maanden laten deed ie x100 ofzo
[ Voor 9% gewijzigd door PilatuS op 06-10-2018 22:04 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
We bewegen al een tijdje tussen de 6350 en 6600, de vraag is dus wanneer je het als een sterke koersval ziet. Ikzelf zou pas onder de 6.475 echt verkopen. Ik zet nooit een stop op een rond honderdtal, omdat je er vaak net iets doorheen zakt en de koers daarna weer opveert.Marthusiast schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:01:
Vraagje aan de traders in deze community. Aangezien we aan het einde van een neerwaarts bewegende driehoek zitten (daar zijn meerderen het over eens) wil ik mezelf beschermen tegen een sterke koersval. Ofwel: verkopen als de pleuris uitbreektAlleen soms zijn de bewegingen van een munt grillig (momenteel niet echt, maar ik denk dat daar snel verandering in gaat komen, als de driehoek theorie juist blijkt te zijn.
Ik wil dus een beetje leren traden.
Koers van BTC is momenteel rond de $6600. Op Binance kan je een stop loss inzetten (met een stop en een limit). Hoe zouden jullie dat aanpakken? Wanneer is een daling significant? En als het zo hard daalt (zou dalen) is de prijs dan al niet gezakt onder de limit als de stop afgaat? Als ik de stop limit iets te hoog instel loop ik natuurlijk ook het risico dat ik verkoop als de koers even diep 'piekt', dat wil ik ook niet.. Dus keuzes.. Hoe zouden jullie nu (bij deze koers) de stop en de limit instellen? Ben benieuwd..
Dus bijvoorbeeld: Stop op 6478, Limit op 6350 (niet hoger, dan mis je mogelijk de boot en blijf je met een niet ingevulde Sell order zitten).
16 bitcoins voor € 675 verkopen, en het 4 jaar later naar de € 19k zien gaan, dat doet ook pijn.Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:59:
Begin alsjeblieft niet over STRAT, te vroeg verkocht en 40k misgelopen, en dat allemaal door een rood wijntje of 3
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Pijnlijk ja. Ik heb totaal 900k euro laten schieten, en dat besef kwam vreemd genoeg pas voor een rood stoplicht.. STRAT was maar een van die 'successen'. Maar hé, morgen 5:30 opstaan om voor de baas te gaan werken. Achja, inmiddels wel stalen ballen. Hoeveel mannen hebben dat tegenwoordig nog.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:03:
[...]
Zulke dingen heeft iedereen gehad die al wat langer met crypto bezig is. We voelen je pijn en weten er alles van
Zelf ook genoeg voorbeelden van. 1tje was met XLM. Airdrop gehad en dat waren er nogal een hoop. Gelijk verkocht voor niet al te veel geld. Paar maanden laten deed ie x100 ofzoZolang ik winst heb sinds ik bezig ben en geen verlies kan ik nog wel om lachen, ook al doet het soms pijn.
Ik probeer dus te anticiperen (en mezelf te beschermen) voor een echt krachtige koersval (en te voorkomen dat het wat 'ruis' is voordat er een gigantische pump komt).
Gelden de getallen die je noemt (in jouw denkwijze (dank daarvoor!!)) dan nog steeds?
Is die 900k ook niet in het meest optimistische scenario ? Dus bij verkopen op de top voor iedere munt ? Ook op de helft verkopen was natuurlijk genoeg geld geweest, maar of je die 900k ook echt volledig had gepakt ?Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
Pijnlijk ja. Ik heb totaal 900k euro laten schieten, en dat besef kwam vreemd genoeg pas voor een rood stoplicht.. STRAT was maar een van die 'successen'. Maar hé, morgen 5:30 opstaan om voor de baas te gaan werken. Achja, inmiddels wel stalen ballen. Hoeveel mannen hebben dat tegenwoordig nog.
Verwijderd
Pfoeh.Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:07:
[...]
Pijnlijk ja. Ik heb totaal 900k euro laten schieten, en dat besef kwam vreemd genoeg pas voor een rood stoplicht.. STRAT was maar een van die 'successen'. Maar hé, morgen 5:30 opstaan om voor de baas te gaan werken. Achja, inmiddels wel stalen ballen. Hoeveel mannen hebben dat tegenwoordig nog.
Mijn digibyte trade lijkt ineens zo gek nog niet.
Respect voor je positieve houding gast, zo'n bedrag is geen kattenpis...
Bullballs.
Zeker het overwegen waard idd @PilatuS , dank! Keuzes, keuzes he..PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:07:
@Marthusiast Wat dacht je van verkopen en terug kopen bij een breakout ? Ik zit zelf lekker in USDT te wachten in deze tijden. Some even een ritje, maar weinig trek om in BTC te blijven zitten nu. Snap dat je er in zit en wil blijven zitten, maar of dat de beste optie is ? Misschien ook wel, maar ik doe het zelf niet.
Optimistic you must be!PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:09:
[...]
Is die 900k ook niet in het meest optimistische scenario ? Dus bij verkopen op de top voor iedere munt ? Ook op de helft verkopen was natuurlijk genoeg geld geweest, maar of je die 900k ook echt volledig had gepakt ?
Altijd leuk om te kijken wat je bent misgelopen ALS je niet die ene beslissing had genomen. Man, zo pijnlijk. Steeds wanneer BTC in het nieuws is word ik er ook fijn aan herinnerd door vrienden hoeveel geld ik ben misgelopen. Ach, fuck it! Mijn dag komt nog wel.
Edit.. net een hele reeks, zagen jullie dat?
[ Voor 26% gewijzigd door Marthusiast op 06-10-2018 22:17 ]
Nee, ik dan. Pas met alts begonnen in de laatste paar maanden. De hele bullrun alleen met BTC bezig geweestScreamGT schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:15:
[...]
Optimistic you must be!
Altijd leuk om te kijken wat je bent misgelopen ALS je niet die ene beslissing had genomen. Man, zo pijnlijk. Steeds wanneer BTC in het nieuws is word ik er ook fijn aan herinnerd door vrienden hoeveel geld ik ben misgelopen. Ach, fuck it! Mijn dag komt nog wel.
Nope, dat waren echte bewuste twijfel momenten en niet op de top van een ATH. Het zal dus nog iets meer zijn geweest maar daar wil ik niet meer overna denken. Morgenvroeg heb ik wel weer wat meer spijt, als dat kreng afgaatPilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:09:
[...]
Is die 900k ook niet in het meest optimistische scenario ? Dus bij verkopen op de top voor iedere munt ? Ook op de helft verkopen was natuurlijk genoeg geld geweest, maar of je die 900k ook echt volledig had gepakt ?
Hoeveel geld ben je misgelopen ?Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:25:
[...]
Nope, dat waren echte bewuste twijfel momenten en niet op de top van een ATH. Het zal dus nog iets meer zijn geweest maar daar wil ik niet meer overna denken. Morgenvroeg heb ik wel weer wat meer spijt, als dat kreng afgaat
Zoveel:

* PilatuS holt nu heel hard weg...
Haha! En toch zegt mij dat allemaal niks. Ik mag uiteindelijk nog niet klagen, heb meer vrijheid en ongeveer 1300 euro in de maand meer vrij te besteden en op het werk doe ik nog even goed lachend het werk of zeik ik bepaalde managers helemaal af. Dus f*ck die Lamborghini's. Geestelijke vrijheid, dat is wat telt!PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:28:
[...]
Hoeveel geld ben je misgelopen ?
Zoveel:
[Afbeelding]
* PilatuS holt nu heel hard weg...
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!