Ik ben ook miljoenen misgelopen. Heb namelijk geen bitcoin gekocht in maart 2010.
Fack. Nu heb ik meer captain morgan nodig.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Ik kan me nog herinneren dat destijds op het nieuws werd gemeld dat Bitcoin $100 had bereikt. Was toen nog een vaag internetgeld muntje. En later toen het $1000 had gehaald was het ook op het nieuws. Tja, als je toen toch maar eens wat verder had gegoogeldVerwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:31:
Ik ben ook miljoenen misgelopen. Heb namelijk geen bitcoin gekocht in maart 2010.
En zo is hetYub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:31:
[...]
Haha! En toch zegt mij dat allemaal niks. Ik mag uiteindelijk nog niet klagen, heb meer vrijheid en ongeveer 1300 euro in de maand meer vrij te besteden en op het werk doe ik nog even goed lachend het werk of zeik ik bepaalde managers helemaal af. Dus f*ck die Lamborghini's. Geestelijke vrijheid, dat is wat telt!
Ik kan mij nog herinneren dat ik het eerste topic hier op Tweakers over Bitcoin voorbij zag komen. Heb toen de TS gelezen en dacht: Wat moet je daar nou weer mee ? In die tijd had ik makkelijk meerdere BTC's per dag of dagen kunnen minen, maar ik vond het maar een nutteloos iets wat toch nooit iets zou worden. Damn, was i wrongVerwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:31:
Doe mij maar eerst financiële vrijheid, de rest kan later altijd nog.Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:31:
[...]
Haha! En toch zegt mij dat allemaal niks. Ik mag uiteindelijk nog niet klagen, heb meer vrijheid en ongeveer 1300 euro in de maand meer vrij te besteden en op het werk doe ik nog even goed lachend het werk of zeik ik bepaalde managers helemaal af. Dus f*ck die Lamborghini's. Geestelijke vrijheid, dat is wat telt!
Precies. Maar klein beginnen, niet hebzuchtig zijn en niet direct een miljoenen boot willen hebben. Uiteindelijk is dat (vaak) allemaal terug te relateren aan ego gedrag. Je mag al blij zijn als je geen huur/hypotheek hebt, dat wat in Nederland makkelijk 40% vreet van je salaris. Als je dit hebt bereikt, ga je geestelijk je echt vrijer voelen en dus ook eventueel beter functioneren op het werk en in een relatie. Dus kleine winsten pakken, dat is de eerste stap.ggj87 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Doe mij maar eerst financiële vrijheid, de rest kan later altijd nog.
Verwijderd
Ik heb me nog nooit geestelijk goed gevoeld binnen een relatie.Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Precies. Maar klein beginnen, niet hebzuchtig zijn en niet direct een miljoenen boot willen hebben. Uiteindelijk is dat (vaak) allemaal terug te relateren aan ego gedrag. Je mag al blij zijn als je geen huur/hypotheek hebt, dat wat in Nederland makkelijk 40% vreet van je salaris. Als je dit hebt bereikt, ga je geestelijk je echt vrijer voelen en dus ook eventueel beter functioneren op het werk en in een relatie. Dus kleine winsten pakken, dat is de eerste stap.
Zelfs geen huur/hypotheek is voor mij niet eens nodig. Puur geen zorgen over geld en kunnen eten en drinken wat je wil is voor mij al genoegYub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:47:
[...]
Precies. Maar klein beginnen, niet hebzuchtig zijn en niet direct een miljoenen boot willen hebben. Uiteindelijk is dat (vaak) allemaal terug te relateren aan ego gedrag. Je mag al blij zijn als je geen huur/hypotheek hebt, dat wat in Nederland makkelijk 40% vreet van je salaris. Als je dit hebt bereikt, ga je geestelijk je echt vrijer voelen en dus ook eventueel beter functioneren op het werk en in een relatie. Dus kleine winsten pakken, dat is de eerste stap.
Je bent een slimme jongen, dat zie ik aan de manier van schrijven/reageren, dus ook dat komt goed! Meerderheid hier overigens! Dat is gelijk ook wat mij steeds terug brengt naar dit topic. Niet alleen dus de crypto maar de denkwijze hier algemeen.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Zelfs geen huur/hypotheek is voor mij niet eens nodig. Puur geen zorgen over geld en kunnen eten en drinken wat je wil is voor mij al genoeg
Het leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt.
Of niet, sideways uit het puntje glippen kan ook. Soort van: dat je even stopt met stoten om een orgasme uit te stellen, maar dat het er toch heel lullig uitsijpelt.Als ik het goed begrijp (volgens die neergaande driehoek theorie) is de kans groot dat we ergens komende dagen/weken een 'krachtige' beweging krijgen.
Ah toe, ook voor de grappen toch? Voor mij is het inmiddels een hobby geworden, 'k ben een paar virtuele gasten hier gaan waarderen en wil gewoon elke dag een paar keer lachen. Uiteindelijk kan ik blij voor anderen hier zijn en heel, heel misschien ooit zelf in mijn handjes knijpen.Yub schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:59:
[...]
Je bent een slimme jongen, dat zie ik aan de manier van schrijven/reageren, dus ook dat komt goed! Meerderheid hier overigens! Dat is gelijk ook wat mij steeds terug brengt naar dit topic. Niet alleen dus de crypto maar de denkwijze hier algemeen.
'k Had het er vanmiddag nog over met mijn broertje. Gewoon met beide benen op de grond blijven staan, maar stiekem toch dat gokje wagen.Jong, maak je geen illusie dat je ooit rijk zal worden of de lotto wint. Je zal altijd moeten werken voor je geld. Als je voor een dubbeltje geboren bent, zal je nooit een kwartje worden.
[ Voor 38% gewijzigd door Chris.nl op 06-10-2018 23:17 ]
Kennis delen > DM
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd
Wel grappig, zo heb ik mijn leven ook een beetje ingericht, wel zonder dikke bedragen in crypto of wat dan ook.PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:53:
[...]
Zelfs geen huur/hypotheek is voor mij niet eens nodig. Puur geen zorgen over geld en kunnen eten en drinken wat je wil is voor mij al genoeg
Voor mij is dat ook gewoon rijk zijn. Geen zorgen over geld en vrijwel alles kunnen doen wat je wil qua eten en uitgaan, als je daarmee niet gelukkig kan zijn maakt 50 miljoen op je rekening ook niet uit. Ik verbaas mij soms echt hoe sommige mensen kunnen zeiken terwijl ze alles hebben wat je maar kan wensen. Een huis, bed, eten, douche, noem maar op. Wat heb je nog meer nodig ? Als je dan ook nog eens op vakantie kan gaan en eens een leuke PC kan kopen of wat je ding dan ook is, heb je alles wat je maar nodig kan hebben in het leven qua spullen. Beter kijken naar wat je wel hebt, dan naar wat je niet hebtVerwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:27:
[...]
Goed eten, lekker genieten, leuke dingen, geen stress.
Helemaal mee eens. Vind het leuk om een mooie motor te hebben en een leuke PC, maar iets als een Lambo boeit mij echt compleet niets. Moet er niet aan denken om 4 auto's te hebben als ik het zou kunnen betalen. Die dingen geven mij denk ik meer zorgen dan dat ik er plezier van zou hebben.Het is maar net waar je waarde aan hecht en waar je geluk in vind.materiale zaken zijn het voor mij persoonlijk niet.
Verwijderd
Niets aan toe te voegenPilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:36:
[...]
Voor mij is dat ook gewoon rijk zijn. Geen zorgen over geld en vrijwel alles kunnen doen wat je wil qua eten en uitgaan, als je daarmee niet gelukkig kan zijn maakt 50 miljoen op je rekening ook niet uit. Ik verbaas mij soms echt hoe sommige mensen kunnen zeiken terwijl ze alles hebben wat je maar kan wensen. Een huis, bed, eten, douche, noem maar op. Wat heb je nog meer nodig ? Als je dan ook nog eens op vakantie kan gaan en eens een leuke PC kan kopen of wat je ding dan ook is, heb je alles wat je maar nodig kan hebben in het leven qua spullen. Beter kijken naar wat je wel hebt, dan naar wat je niet hebt
[...]
Helemaal mee eens. Vind het leuk om een mooie motor te hebben en een leuke PC, maar iets als een Lambo boeit mij echt compleet niets. Moet er niet aan denken om 4 auto's te hebben als ik het zou kunnen betalen. Die dingen geven mij denk ik meer zorgen dan dat ik er plezier van zou hebben.
Bron, Engelstalig: https://www.zerohedge.com...uches-lowest-level-bubbleCrypto Volumes Tumble To 17-Month Low As "Bitcoin Becomes Boring"
Kennis delen > DM
En ook een plukje BTC, toch?PilatuS schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:45:
Ingekocht op 0.478. Eens kijken wat ie gaat doen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:49:
Ik heb me nog nooit geestelijk goed gevoeld binnen een relatie.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
[ Voor 4% gewijzigd door Swaha op 07-10-2018 00:57 ]
Jeetje @Taro , dankjewel voor je uitgebreide reactie! Eigenlijk bevestig je hiermee mijn gevoel dat traden (mbv stop-losses) ook best link kan zijn.. Ik baalde tot nu toe erg dat ik steeds de dips kocht. Maar misschien is dat zo'n slechte strategie nog niet en misschien blijf ik het wel gewoon zo doen.Taro schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:24:
@Marthusiast dat is erg lastig... Bitcoin kan vannacht nog naar de 7.800 gaan, of morgenochtend op 5.400 staan, al dan niet met een tussenstop op 6.450 (ook voor 7.800).
Stop losses gebruik ik weinig meer, om de simpele reden dat je 1: Meer verlies accepteert dan de actuele koers waar je op het moment dat je hem instelt op staat en 2: De koers vaak iets later weer omhoog gaat en je dus beter niet had kunnen verkopen. Daarom kies ik er vaak voor om in stapjes te verkopen of te kopen en voordat ik ga slapen maak ik de keuze te blijven zitten of uit te stappen. Daarmee accepteer ik een verlies.
Van zaterdag op zondag is doorgaans een rode nacht, maar het feit dat we al dagen rond de 6.600 zweven, er afgelopen nacht een stuk boven zijn geweest (bijna 6.700) en vorige week nog lager stonden, stemt mij op zich optimistisch. Als we uitbreken is dat waarschijnlijk groots, dus die koersstijging wil je meepakken, maar de daling zeker niet. Om die reden zou ik pas verkopen met een stop loss als er echt paniek is. En die is er onder de 6.300-6.400 denk ik, want dat is voor iedereen een bevestiging dat de neergaande weg is ingeslagen en er geen houden meer aan is.
Ik lees regelmatig mee met TA'ers, maar ben zelf geen lijnentrekker, ik kijk mee met anderen en vaar mijn eigen koers. Iemand anders kan nu vast wel zeggen welke Fibonacci waarde met welke koers overeenkomt en waar dus mogelijk de meeste support is. Maar, laten we eerlijk zijn, support bij 6.300 heeft nu geen zin, die ligt op 5.800 of lager. Daarom verwacht ik dat lager dan 6.378 (ik heb iets met x78 op basis van de historie) een definitieve gang naar beneden voorspelt. 6.478 zou ik zelf nog accepteren, maar veel lager niet. Dus als ik nu zelf een stop loss voor vannacht zou zetten, dan zou ik die rond 6.378 plaatsen, mogelijk iets hoger. Waar je ook altijd aan moet denken is dat als je deze op 6.400 zet, dat je zelf meehelpt aan het doorbreken van de 6.400 grens. Dus 6.378 Stop, en de Limit op 6.250 of iets dergelijks.
En let op: De limit die je instelt is niet de verkoopprijs! Je order wordt als een marketorder uitgevoerd tegen de meeste gunstige koop prijs die er op dat moment is. Dat kan dus ook 6.377 zijn. Daarom mag het verschil tussen de Stop en Limit best groot zijn, ook omdat Bitcoin erg snel kan dalen en de Stop Limit orders in volgorde worden uitgevoerd. Stelt dus dat iemand anders de Stop loss instelt op 6.379, met Limit 6.100 en hij verkoopt 1.000 Bitcoins, dan mis jij de boot en blijf je met een Sell order zitten die niet wordt ingevuld. Aan de andere kant moet je de limit niet te laag zetten (op 1.000 Euro bijv.), want, stel dat er duizenden stop losses op de weg naar beneden worden uitgevoerd en jij bent pas bij de 5.800 aan de beurt om tot 1.000 te verkopen, dan verkoop je misschien alles wel voor 5.700 Dollar, om daarna de prijs weer naar 5.900 op te zien veren. Dan had je liever alles gehouden. Dus de Limit moet voldoende laag zijn om ingevuld te worden, maar niet té laag om je BTC voor een habbekrats weg te geven.
Dus lang verhaal kort: 6.378 Dollar Stop, Limit 6.250. En dat zou je ook in stappen kunnen doen, bijv. 50% bij dat getal en 25% al bij 100 hoger en 25% bij 100 lager. Achteraf weet je pas wat juist was
[ Voor 7% gewijzigd door Marthusiast op 07-10-2018 01:20 ]
Als BTC omhoog vliegt wil je in de meeste gevallen juist wel in alts zitten.Swaha schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:55:
Bij een flinke dump wil je namelijk niet in alts zitten, maar als Bitcoin omhoog vliegt ook niet.Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ja is ook zo @Chris.nl ! In mijn post 'veronderstelde' ik (misschien iets te impliciet) dat de neergaande driehoek TA klopteChris.nl schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:01:
@Marthusiast
[...]
Of niet, sideways uit het puntje glippen kan ook. Soort van: dat je even stopt met stoten om een orgasme uit te stellen, maar dat het er toch heel lullig uitsijpelt.
Ik heb iig m'n dood of de gladiolen tactiek gekozen en blijf erbij, kan jullie alleen maar wijsheid en succes wensen.
Ik denk persoonlijk niet in driehoekjes en zoals je weet is de BTC koers nu erg vlak.Swaha schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 00:55:
First post hier! Lees al ruim een jaar zo afentoe hier dit topic, is over het algemeen uiterst vermakelijk om te lezen! Ik volg crypto vanaf begin 2017 maar ben pas eind 2017 ingestapt helaas... Dus dan weten de meeste hier wel hoe het er voor staat...
Maar op dit moment is het wel erg saai, volgens mij zit iedereen op de Big Bang te wachten die er volgens TA eind volgende week aan zit te komen. En daar gaat mijn vraag eigenlijk over: wat is jullie strategie de komende week? Vind het eigenlijk best wel lastig, de meeste alts staan vrij laag nu en dus is het zonde om ze tegen deze prijzen te verkopen. Maar ik denk dat ik ze grotendeels om ga zetten naar Bitcoin. En dat zou zomaar wel eens morgen kunnen gaan gebeuren. Waarom? Ik denk dat er best wel een grote kans is dat dat de alts aankomende week flink gedumpt gaan worden... Het eind van de "TA driehoek" komt in zicht, en ik denk dat er behoorlijk wat mensen ervoor gaan kiezen om deze periode veilig in te gaan vanuit Bitcoin ipv. alts. Bij een flinke dump wil je namelijk niet in alts zitten, maar als Bitcoin omhoog vliegt ook niet.Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Is dat zo? Ik heb namelijk het idee dat wanneer Bitcoin kort maar heftig omhoog schiet, de alts het afleggen tov. Bitcoin in die periode. En dat de alts pas na de stijging bij trekken. Dus dan kun je beter Bitcoin hebben om daarna deze om te zetten naar alts. Al met al een hele interessante periode nu: gevoelsmatig denk ik dat we eerst heftig naar beneden gaan en dat we daarna een mega bounce krijgen waardoor we flink omhoog schieten. Maar als je daar goed op wilt acteren, moet je er wel 24/7 mee bezig zijn.TomTorquay schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 01:06:
[...]
Als BTC omhoog vliegt wil je in de meeste gevallen juist wel in alts zitten.
Over de volgende week: ik verwacht ook een crash (kan ook langer duren), maar voor de zekerheid heb ik ook een buy order klaar staan op $6850, voor moesten we toch omhoog uitbreken.
Even een stukje quote van jou @toilet_paper , was erg onder de indruk van hoe jij dit zo 'beeldend' omschreef!toilet_paper schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 11:27:
...Verder zit ik eigenlijk in vrijwel alle altcoins in de top 15 marketcap. Tether niet.
Ik prop er soms wat geld bij, maar doe er verder weinig mee, behalve hopen dat ze allemaal met een slingshot rondom BTC keihard in prijs gaan stijgen. zoals ze met een slingshot rondom BTC zijn gedaald.
Een beetje als die vent die mij laatst met de fiets inhaalde toen ik met de auto op de snelweg reed. Die was met de bretels achter de deurklink blijven haken.Dat principe...
Nee, dat zie ik eigenlijk niet. Er zit hooguit een vertraging van enkele minuten op. Als BTC omhoog of omlaag gaat, dan volgen de alts meestal instantaan. Het is inderdaad wel zo dat er vaak wel een of andere coin de verandering in BTC compleet negeert en pas een halve dag later aansluit, maar het is moeilijk te voorspellen welke coin dat zal zijn en m.i. geldt dat dus niet voor de meerderheid van de altcoins.Swaha schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 01:25:
Is dat zo? Ik heb namelijk het idee dat wanneer Bitcoin kort maar heftig omhoog schiet, de alts het afleggen tov. Bitcoin in die periode. En dat de alts pas na de stijging bij trekken. Dus dan kun je beter Bitcoin hebben om daarna deze om te zetten naar alts.
Nee, eigenlijk nietMarthusiast schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 01:46:
@TomTorquay ik kijk vaak ook nog even met een schuin oog naar de BTC dominance tov andere munten, doe jij dat ook?
Zonder traders/winstnemers geen volume, zonder holders geen waarde. Ik denk dat beiden nodig zijn voor een gezonde markt/coin.Marthusiast schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 01:05:
Door gewoon niet te paniekerig in en uit te stappen en toch wat meer te investeren omdat je 'gelooft' in een project maakt misschien dat de koersen wat meer omhoog willen ipv steeds te vallen door winstnemingen van individuen.
Nee, dan is het prijsverloop succesvol. Een project is succesvol als er daadwerkelijk veel goede code op github geplaatst wordt (dus niet alleen het aantal commits tellen) en/of het product daadwerkelijk geïmplementeert en gebruikt wordt irl.Maarja die paradox weer he. Is een project succesvol als de koers van bijbehorende coin 'moont'?
Moeder aarde vraagt je om ook wat winst te maken met PoS projecten, de mensheid vraagt je om af en toe iets op Giro555 te storten. Of een broodje aan een zwerver te geven omdat je weet dat je um 5 minuten later met een joint in z'n smoel tegenkomt als je um geld geeft. Of gewoon een oud vrouwtje helpen oversteken.Paradox 'nuttig project for the greater good'/'winst op individuele belegging'. Wat 'is' belangrijker? Ik worstel daarmee.
MFI is eigenlijk een verbeterde RSI. Zoek het maar eens opMarthusiast schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 02:38:
Ok @TomTorquay , dank voor je reactie, ik moet even flink gaan googlen denk ik (en dat ga ik ook zeker doen!).. ik hou vooral de RSI en idd! de https://alternative.me/crypto/fear-and-greed-index/ in de gaten.
Kennis delen > DM
Ach, 7:00 valt nog wel meeMarthusiast schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 02:38:
Ik ga Verstappen missen (te vroeg voor in het weekend).
Boy.... Als dat waar is, dan gaan we wat meemaken. Pakt vast niet positief uit voor BTC, of zie ik dat verkeerd?
Kennis delen > DM
Zag hier gisteren ook al iets over op Twitter, ze hebben o.a. een andere bank als partner gekregen (HSBC), die heeft mogelijk ook wat opstartproblemen, of er is inderdaad wel echt iets aan de hand. De USDT verhalen zullen ook wel weer oplaaien. Iets om in de gaten te houden, zal hier en daar ook wel voor wat paniek in de markt zorgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 07-10-2018 09:27 ]
[ Voor 27% gewijzigd door New Yorker op 07-10-2018 09:58 ]
Weg
No way dat tether omvalt, ook no way dat Bitfinex aan het kortste eind trekt. Het zou mij niks verbazen -als- de nood heel hoog wordt dat de CEO's van deze grote exchanges met elkaar bellen en voor elkaar zorgen. Kan mij niet voorstellen dat CZ of de CEO van Bitfinex elkaar niet helpen mocht dat ooit nodig zijn. Immers als één zo een grote exchange omvalt dan is de vraag welke de volgende is. Too big to fail.. herinner ik nog maar goed in relatie met de banken.New Yorker schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:56:
Ach het is maar een dagelijkse ''fud of the day''.
We overleven dit ook wel.
Kennis delen > DM
Totdat het een keer geen fud isNew Yorker schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 09:56:
Ach het is maar een dagelijkse ''fud of the day''.
We overleven dit ook wel.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 07-10-2018 10:16 ]
Goedemorgen Midacmm , weet zo even niet waar je op doeld , maar daar ga je me vast aan herinnerenMidacmm schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:15:
2 geloven op 1 kussen, slaapt de duivel tussen @cryptore
ik vond mcgregor tegen khabib ook spannend maar wel vroegcryptore schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:53:
[...]
Goedemorgen Midacmm , weet zo even niet waar je op doeld , maar daar ga je me vast aan herinneren![]()
Maar belangrijker nog , vanmorgen 2 mooie races gezien , verstappen op 3 , en Rossi helaas op 4 , man , man het was weer spannend.
En dat we vandaag ook maar weer eens een spannende crypto Zondag mogen beleven , flink omhoog , of omlaag , als er maar iets gebeurd...
Die heb ik dus gemist , Mcgregor gewonnen ?bie100 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
ik vond mcgregor tegen khabib ook spannend maar wel vroeg
nee! khabib was oppermachtigcryptore schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Die heb ik dus gemist , Mcgregor gewonnen ?
Khabib maar daarna ging khabib buiten de ring los op connors crew en khabibs mensen gingen de ring in om connor te beuken.cryptore schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:06:
[...]
Die heb ik dus gemist , Mcgregor gewonnen ?
[ Voor 10% gewijzigd door DeeSung op 07-10-2018 11:10 ]
ja heerlijk was dat haha beetje oud zeer nogDeeSung schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Khabib maar daarna ging khabib buiten de ring los op connors crew.
Het moment waarop je 'betaald' voor 1 gevecht maar er 3 te zien krijgt... Lekker rommelig einde was dat.bie100 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:02:
[...]
ik vond mcgregor tegen khabib ook spannend maar wel vroeg
Oke dan , geen saaie wedstrijd dus , zeker even terug kijken danDeeSung schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:08:
[...]
Khabib maar daarna ging khabib buiten de ring los op connors crew en khabibs mensen gingen de ring in om connor te beuken.
kijk ook maar Tony Ferguson vs. Anthony Pettis was ook een knalpartij hoorcryptore schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:12:
[...]
Oke dan , geen saaie wedstrijd dus , zeker even terug kijken dan
Kennis delen > DM
Staat een mooie buy wall op BinanceTominatie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:02:
Goeiemorge![]()
Heb Ripple aangeschaft, staat op een mooie support dus met enige positieve marktbeweging zal Ripple mooi meegaan.
Verder zal het een heerlijk saai dagje blijven, gok ik.
Prepare for the next ATH
TA-gezien is Ripple dus nog een gevaarlijke, heb mijn SL aangepast zodat ik gegarandeerd een winstje pakMomenteel zit XRP precies op het bovenste deel van zijn supportzone. De daily ziet er zeer bearish uit wanneer gekeken wordt naar de candlesticks. Daarnaast zijn de EMA's ook richting bearish aan het gaan op de daily en zijn al zeer bearish op de 1h/4h chart. https://www.tradingview.com/x/YeVRZk9J/
Ik zou juist zeggen dat de 1D van XRP er redelijk goed uitziet. De Stoch RSI staat op oversold wat op een stijging zou moeten duiden.Tominatie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:45:
[...]
TA-gezien is Ripple dus nog een gevaarlijke, heb mijn SL aangepast zodat ik gegarandeerd een winstje pak![]()
Maar vraag me af of TA van invloed is op Ripple, aangezien daar toch wel de meeste FOMO boys zitten. Tellen de wetten van TA dan nog wel?
Haha ik heb hetzelfde, maar gebruik dan vooral supportlevels en weerstanden in mijn analyse en neem altijd meningen van andere mensen mee. Die gebruiken wel dure TA-termen waar ik nog steeds mijn twijfels over heb.ggj87 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:55:
[...]
Ik zou juist zeggen dat de 1D van XRP er redelijk goed uitziet. De Stoch RSI staat op oversold wat op een stijging zou moeten duiden.
Ik gebruik tegenwoordig ook supportlevels hoor. Die blijken tot nu toe akelig accuraat al heb ik er nog geen een trade mee durven doen. Gisteren na de dump wel in XRP gestapt en zou nu nipt winst hebben. Hopelijk zet het een keer door. Double bottom ftw!!11Tominatie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:59:
[...]
Haha ik heb hetzelfde, maar gebruik dan vooral supportlevels en weerstanden in mijn analyse en neem altijd meningen van andere mensen mee. Die gebruiken wel dure TA-termen waar ik nog steeds mijn twijfels over heb.![]()
Zo heeft iedere TA'er ook weer een eigen visie, wel grappig.
Hopen dat je gelijk krijgt![]()
Ik hanteer dezelfde tactiek mbt Ripple als @Klaas25 nu, namelijk; HOLDDDDDDDDDDDDDDDDDDD!ggj87 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:02:
[...]
Ik gebruik tegenwoordig ook supportlevels hoor. Die blijken tot nu toe akelig accuraat al heb ik er nog geen een trade mee durven doen. Gisteren na de dump wel in XRP gestapt en zou nu nipt winst hebben. Hopelijk zet het een keer door. Double bottom ftw!!11
Er zullen vast wel overzichtjes zijn te vinden van de percentages die alts zijn gestegen en weer gedaald t.o.v. BTC tijdens de vorige bullrun. Daar zou ik zelf ook naar moeten zoeken.Marthusiast schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 01:39:
[...]
Ofwel: weet jij of daar indices van zijn? Lijkt me heel leuk om bij een BTC stijging in de alt te stappen die de grootste elasticiteit heeft (slingshot het grootst). Miss ook leuk om deze elasticiteit per alt in de tijd te zien in een grafiek.. Ofzo.. Affijn.. ik denk weer hardop..
[ Voor 43% gewijzigd door Chris.nl op 07-10-2018 13:10 ]
Haha, De laatste maanden zit ik er niet meer zo dicht op hoorChris.nl schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:59:
Even een bold statement, die ik toch serieus bedoel, maken: IOTA doet regelmatig / gemiddeld (met enige vertraging ivm elastiekje) een factor 2,5 van wat BTC doet in percentage. Hou um maar eens in de gaten, die factor is iig een indruk die ik al een tijdje heb.
Mocht @D-Ed nu reageren dat ik loop te lullen, dan heeft ie vast gelijk, hij houdt um nog beter in de smiezen.
Gun je over een tijd de uitspraak: te leuk met privé en crypto om me druk over werk te maken 👊D-Ed schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:09:
[...]
Haha, De laatste maanden zit ik er niet meer zo dicht op hoorIk heb m’n potje vast staan en houd het vanaf de kant in de gaten. Ik let ook totaal niet op btc.. Probeer hier af en toe bij te lezen en check af en toe mijn Delta app.
Te druk met werk en privé om me druk te maken over de cryptomarkt op dit moment..
Leuk werk hoorChris.nl schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:16:
[...]
Gun je over een tijd de uitspraak: te leuk met privé en crypto om me druk over werk te maken 👊
25 upload naar 125 mb.
same hereqwasd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 14:58:
[...]
25 upload naar 125 mb.
Ik zie veel perspectief in oyster pearl en het team ervan. Dit is een token die ik hodl voor een langere tijd.
Prepare for the next ATH
Weekje wachten nogNew Yorker schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:35:
RIP cryptocurrency slowchat 2018-2018.
Als het niet uitkomt hoeven we hem ook niet meer serieus te nemen.PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:52:
Volgens Alessio Rastani gaan we vrij snel een grote move zien. Ben het daar ook wel mee eens. Hij heeft het over een paar dagen tot een week. We gaan het zien (of niet)
Weg
Dat is wel een hele makkelijke op basis van de charts... Bitcoin kan weinig andere kanten meer op rond die tijd dus er zal inderdaad wel iets gebeuren. Ben benieuwd wat we gaan zien. Hoe dan ook kan het interessant gaan worden.PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:52:
Volgens Alessio Rastani gaan we vrij snel een grote move zien. Ben het daar ook wel mee eens. Hij heeft het over een paar dagen tot een week. We gaan het zien (of niet)
We gaan het beleven, ik wacht wel rustig af welke kant het opgaat want dat weet momenteel niemandPilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:52:
Alleen hij zegt grote kans opwaarts. Terwijl veel ta juist grotere kans neerwaarts aangeeftPilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:52:
Niet mee eens. Niemand heeft 100% van de voorspellingen goed.New Yorker schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:56:
[...]
Als het niet uitkomt hoeven we hem ook niet meer serieus te nemen.
Mee eens. Aan de andere kant zitten we al enige tijd op dit punt en komt hij er nu mee, niet anderhalve week terug. Het is zeker iets wat nogal logisch is en iedereen ook wel verwacht, wou het alleen even delen in welke tijd hij denkt dat het gaat gebeurenbraamr80 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:32:
[...]
Dat is wel een hele makkelijke op basis van de charts...
Het is zijn mening natuurlijk want niemand die het weet. Waarom hij dit denkt is wel goed onderbouwt. Zag hier laatst iemand zeggen dat TA goed is in aangeven wanneer iets gebeurt, niet wat er gaat gebeuren. Ben het daar ook mee eens.Bever! schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:41:
[...]
Alleen hij zegt grote kans opwaarts. Terwijl veel ta juist grotere kans neerwaarts aangeeft
Kennis delen > DM
Kennis delen > DM
Thx voor de tip
Vanmorgen verkocht , had ze beter even vast kunnen houden
Hij verwacht eerder stijging dan daling, meestal zit hij juist.PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 17:52:
Hij heeft er wel echt verstand van en ik neem wat hij zegt ook wel serieus. Het is trouwens wel zo dat de vorige keer dat we tegen de bovenkant van de driehoek kwamen hij ook dacht dat we uit zou breken omhoog, toen kwam er toch weer een daling.dabla schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:15:
[...]
Hij verwacht eerder stijging dan daling, meestal zit hij juist.
Wtf?..
Zou opzich kunnen, maar is niet waarschijnlijk denk ik. Als je met miljoenen gaat gooien is het erg risicovol om dat op deze manier te doen en de koers zo extreem te laten bewegen. Het zou ook goed kunnen dat het deze persoon veel geld heeft gekost in plaats van heeft opgelevert. Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik denk zelf niet dat dit opzet was.PHPResource schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:27:
[...]
Wtf?..
Ze hebben het over een malfunctioning bot, maar wie weet wel gewoon een bewuste actie? Wellicht om de markt aan te slingeren
Dat heeft hij al een poosje geleden aangegeven met een andere indicator.PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 18:47:
[...]
Mee eens. Aan de andere kant zitten we al enige tijd op dit punt en komt hij er nu mee, niet anderhalve week terug. Het is zeker iets wat nogal logisch is en iedereen ook wel verwacht, wou het alleen even delen in welke tijd hij denkt dat het gaat gebeuren
Die had ik ook gezienggj87 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 20:40:
[...]
Dat heeft hij al een poosje geleden aangegeven met een andere indicator.
[YouTube: When Will Bitcoin Go Back Up? Here's the Exact Date...]
Op 1:43
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq