Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 310 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.163.967 views

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
ScreamGT schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:55:
Iemand per ongeluk nog miljonair geworden tijdens dit weekend?

Benieuwd wat aankomende week gaat gebeuren.
Last hour 0.00%
Last 24 hours -0.53%
Last 7 days 1.38%

Hoop dat de komende 7 dagen idd wat volatieler zijn :O

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-11 15:31
Had dit weekend even een Carlos Matos momentje met XRP. Bye money. ;w :)

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:52

Nee geen miljonair, wel nog 20.000 WHEN tokens gewonnen.... O-)

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 26-11 00:10

Miljonair nog net niet ... wel leuk wat btc verdiend met AXPR en TFL , mocht ook wel weer een keer

Verwijderd

paul-s83 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:30:
ETN gaat weer lekker @Verwijderd ! *O*
Ja klopt! Ik hodl nog steeds mijn fake minen coins. Eens kijken waar dat schip strand als de boel eens echt gaat stijgen.

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Nee geen miljonair, wel nog 20.000 WHEN tokens gewonnen.... O-)
Haha nice man! Waarmee? Trade wedstrijd op latoken?

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:52
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:20:
[...]

Haha nice man! Waarmee? Trade wedstrijd op latoken?
Was op Coinpulse bag is nu goedgevuld laat ze maar eens even staan.
Toch rond de 30.000 stuks voor nop... ;)

• mprkooij
Damn, wat doet MDA grote pump..

Verwijderd

BoulaMouzer schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:31:
[...]

Was op Coinpulse bag is nu goedgevuld laat ze maar eens even staan.
Toch rond de 30.000 stuks voor nop... ;)
Ja klopt coinpulse had eveneens een trading competition.

Das zeker een leuke hoeveelheid die je daar bij elkaar hebt gespaard. Ik heb die 2000 stuks van mij vrij vroeg tegen marktwaarde gedumpt, ik geloof rond de 1300 gwei. Zelfs de eerste 100 voor 3450 gwei verkocht.

Sindsdien is het flink gezakt... Maargoed dit is crypto, beetje hype en wie weet. Ik hoop serieus dat je er een leuke smak geld aan overhoudt!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

mprkooij schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:34:
Damn, wat doet MDA grote pump..
En zo een grote dump...

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Taro schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

En zo een grote dump...
Dat dacht ik toen ie op +50% stond ook en ik met een klein beetje winst verkocht :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Wederom iemand die aangeeft een grote breakout te verwachten: https://twitter.com/Crypt...tatus/1049036466209378305.

Goed om op te merken is dat hij verwacht dat veel mensen stop losses hebben ingesteld. Doh, klinkt natuurlijk erg logisch, gisteren hier nog over gehad, maar, bijkomend betekent dat dat het enorm hard omlaag kan gaan omdat die elkaar allemaal zullen triggeren. Zet je Limit dus laag genoeg op je Stop order.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• toilet_paper
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 02:42
Ik vind het best spannend, kan er werkelijk geen pijl op trekken wat 'ie gaat doen.
Volgens mij verwacht iedereen een breakout.
Hij kruipt wel tot het gaatje. Meestal wordt zo'n patroon wat eerder doorbroken, dus ik verwachtte zelf eigenlijk al eerder een move. Maar ja, dit is natuurlijk wel een patroon op grote schaal.
Maar maandag is een mooie dag daarvoor.

Zelfs mijn gevoel weet niet wat 'ie moet voelen.
Klein beetje bullish, maar kan gevolg van de stiekeme wens zijn.
Ook zie je vaak na zo'n mega move als begin september, ergens weer een correctie de andere kant op. In dit geval zou dat dus omhoog zijn.
Verstand zegt dat het beter is dat we ff naar 5000 gaan zodat alle mensen op de startblokken een reden hebben om in te springen. (En voor mij om ff wat bij te kopen voor weinig :-)) Dan moet BTC daarna wel ff weer vlot naar 6000+ anders blijven de mensen op de startblokken staan wachten of 'ie misschien nóg lager gaat. Of ze trekken zich terug. Dat mot niet. Want bij een prijs van 10k+ einde jaar smaken de hertenbiefstukken toch wat lekkerder.
Handen aan de knoppen iig.
Als 'ie dan naar beneden gaat, ben ik benieuwd of 'ie door de 5800 kan breken.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-11 12:42
Taro schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:55:
Wederom iemand die aangeeft een grote breakout te verwachten: https://twitter.com/Crypt...tatus/1049036466209378305.

Goed om op te merken is dat hij verwacht dat veel mensen stop losses hebben ingesteld. Doh, klinkt natuurlijk erg logisch, gisteren hier nog over gehad, maar, bijkomend betekent dat dat het enorm hard omlaag kan gaan omdat die elkaar allemaal zullen triggeren. Zet je Limit dus laag genoeg op je Stop order.
Ik zie die grafiek nu dagelijks langs komen met dat driehoekje. Maar iedereen heeft het over een grote move, wat zou daar dan de aanleiding voor zijn? Voor hetzelfde breekt ie door die driehoek heen en gebeurt er niks, gaat ie weer verder zijwaarts, of meer waarschijnlijk idd omlaag. Ik zie eerlijk gezegd niet in waarom er nu na elke failed push net onder de 61.8 fib retracement er nu dan opeens wel een uitbraak komt van epische proporties. Dit zijn net zulke dromen dat NEO eoy op $1000 staat, ik bedoel come on :F minder dromen voor een hoop mensen hier, de realiteit is dat vooralsnog BTC in een dalende trend zit. Period.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

En zondag op maandag is doorgaans een rode nacht ivm laag volume en dumpende weekendtraders. Als er vannacht iets gebeurt dan ga ik uit van een daling. Zit in BTC en zet deze keer wél een stop loss.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:25:
[...]
Ik zie die grafiek nu dagelijks langs komen met dat driehoekje. Maar iedereen heeft het over een grote move, wat zou daar dan de aanleiding voor zijn? Voor hetzelfde breekt ie door die driehoek heen en gebeurt er niks, gaat ie weer verder zijwaarts
Omdat in het verleden een driekhoek vrijwel altijd een grote run omhoog of omlaag geeft. Het hoeft inderdaad niet, maar meestal gaat het wel zo. Zodra er een richting gekozen is, dus bijvoorbeeld 6800+ of 6400- gaat het over het algemeen hard. Op zulke punten gaan mensen kopen of verkopen en gaat het hard omhoog of omlaag. Eigenlijk iedere driehoek geeft op het eind een grote move, dus is het niet zo vreemd dat mensen een grote move verwachten :)

• toilet_paper
@Sahara Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar veel soortgelijke patronen blijken nu eenmaal vaak te leiden tot grote(re) moves. Het is alsof 'ie momentum opbouwt. Mensen wachten dan af en er is een trigger nodig om de markt een bepaalde kant op te laten bewegen. En dan gaat het vaak ineens met geweld.

• toilet_paper
Verdorie Pilatus je was me voor :-)

• PilatuS
  • Niet online
toilet_paper schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:34:
Verdorie Pilatus je was me voor :-)
Net ? 3 minuten man, in crypto is dat soms 5% :+

• Sahara
We zien het wel, maar ik zie eerlijk gezegd niet in wie dan de rekening moet betalen om de BTC weer bijv. boven de 10k te krijgen, ik bedoel het gaat om miljarden market cap dat er als vers geld in moet stromen. Beetje zoals met XRP een paar weken terug, het is maar de vraag of men zoveel vertrouwen nog heeft na de continue downtrend van de afgelopen maanden. Ik blijf in usdt en zie wel wat er voor m'n neus afspeelt.

• Martine
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En dan zet je geen stoploss buy order? Doe ik wel eens, gewoon voor de zekerheid. Mocht hij 10% stijgen dan ben ik erbij! Naja, het eerste mis is, maar mocht de raket omhoog vertrekken pik ik toch iets mee. :)

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:43:
We zien het wel, maar ik zie eerlijk gezegd niet in wie dan de rekening moet betalen om de BTC weer bijv. boven de 10k te krijgen, ik bedoel het gaat om miljarden market cap dat er als vers geld in moet stromen.
Marketcap zegt niets, nogal handig om te weten :)

Marketcap is de laatste trade van BTC maal het aantal BTC dat er is. Dat er 3 miljoen of meer BTC verloren is gegaan wordt niet mee genomen. Dat een nog groter deel helemaal niet te koop is wordt ook niet mee genomen. Als BTC daalt of stijgt zegt marketcap gewoon echt compleet niets, het zegt 0,0 en niets meer.

Er is maar 50 miljoen nodig om BTC 100 dollar te verhogen. Dus met 500 miljoen kan je BTC makkelijk 1000 dollar hoger krijgen wat in marketcap belachelijk veel meer is. Zodra de vraag enorn toeneemt zal de prijs enorm stijgen. Stel BTC gaat vanuit hier, dus rond de 6.6k naar meer dan 6.8k gaan mensen instappen en is het prima mogelijk dat we voor het eind van het jaar op meer dan 10k zitten. Dat er dan miljarden aan marketcap bijkomen zegt niets over hoeveel geld er in is gegaan. Er zijn miljoenen nodig om de marketcap miljarden hoger te krijgen en daarom zeg ik het nog maar een keer: Marketcap zegt niets.

Edit: Ergens eens gelezen dat er zo'n 10 tot max 20% nodig is om de marketcap hoger te krijgen. Dus voor 100 tot 200 miljoen wat er in wordt gestopt gaat de marketcap met 1 miljard omhoog.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 07-10-2018 23:59 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Spannend hoor...... De CEO van binance is ook bullish voor de komende tijden. Eigenlijk iedereen wel. Dus dat wordt flink zakken binnenkort. :Y)

VET is trouwens nog stabieler/saaier dan BTC, die staat al 20 dagen niks te doen. :)F

• .oisyn
  • Laatst online: 03:19

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:50:
[...]

Marketcap zegt niets, nogal handig om te weten :)

Marketcap is de laatste trade van BTC maal het aantal BTC dat er is. Dat er 3 miljoen of meer BTC verloren is gegaan wordt niet mee genomen. Dat een nog groter deel helemaal niet te koop is wordt ook niet mee genomen. Als BTC daalt of stijgt zegt marketcap gewoon echt compleet niets, het zegt 0,0 en niets meer.
Betere metric: buy support. De dikte van het orderbook op de grotere exchanges.

Hier gesorteerd in verhouding tot market cap: https://coinmarketbook.cc

Daar kun je ook goed zien hoe illiquid coins als bch en xrp in werkelijkheid zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 08-10-2018 00:04 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sahara
Tominatie schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:52:
Spannend hoor...... De CEO van binance is ook bullish voor de komende tijden. Eigenlijk iedereen wel. Dus dat wordt flink zakken binnenkort. :Y)

VET is trouwens nog stabieler/saaier dan BTC, die staat al 20 dagen niks te doen. :)F
LOL nou ehh ik herinner mij een paar maanden geleden nog wel de CEO van BITMEX zeggen dat de BTC naar de 50K gaat.. toen stond BTC veeel hoger. Al deze verkooppraatjes.. zijn puur bedoeld imho om mensen te laten kopen, en dan laat een whale een scheet en dan dropt het weer hard. Nouja we weten allemaal wel dat exchanges volatiliteit fijn vinden, dus het boeit hun geen bal of die 50K wordt gehaald of niet, als mensen maar kopen en wanneer een whale dumpt, weer verkopen zodoende worden die exchange CEO's blij van al die transactie kosten >:)

• Tominatie
  • Niet online
@Sahara haha, daar zit een kern van waarheid in. Alhoewel CZ alles ook wel graag naar de moon ziet gaan denk ik. Is zelf ook fanatiek shitcoin holder.

• toilet_paper
@Martine Zet je die dan op 10% boven de huidige koers? Dat lijkt me nogal een gat...

• Sahara
toilet_paper schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:10:
@Martine Zet je die dan op 10% boven de huidige koers? Dat lijkt me nogal een gat...
Buy high ... :P

• Martine
  • Niet online
Klopt, dan het ik misschien toch nog iets of niets. Zet hem wat later, wordt hij aangetikt zakt het vervolgens en kijk je een paar dagen laten weer, zit je met verlies. :/

Je snapt het idee. :9

• Marthusiast
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 15-06-2024
Toch maar wat limiet orders (verkoop) geplaatst:

BTC: 50% verkopen als koers (stop) onder de 6472 dollar komt en tegen minimaal 6373 dollar
ADA: 50% verkopen als koers onder de 0.08 dollar komt en tegen minimaal 0.07 dollar
MIOTA: 50% verkopen als koers onder de 0.54 dollar komt en tegen minimaal 0.5296 dollar
XRP: 75% verkopen als de koers onder de 0.43 dollar komt en tegen minimaal 0.4096 dollar

In deze munten heb ik een belangrijk deel van mijn investering zitten. Ik deel dit om te laten zien hoe ik denk, te laten zien dat ik tips als die van @Taro en @PilatuS toepas (in elk geval probeer) en ik niet bang ben om dom over te komen. Haha..
Deze move omdat ik verwacht dat we omhoog uitbreken (en dus ter bescherming van mijn port als we dat niet doen).

Wat denken jullie? Dom bezig? Of zouden jullie hetzelfde doen?
Mmm. ook best spannend dit..

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 01:10:
Wat denken jullie? Dom bezig? Of zouden jullie hetzelfde doen?
Opzich een prima manier om er voor te zorgen dat je geen flink velies gaat krijgen mocht het omlaag gaan. Aan de andere kant liggen de verkoop koersen flink lager dan wat ze nu zijn. Dus mocht het toch omlaag gaan vind ik dat de stop losses aan de lage kant zijn. Opzich geen slechte manier als je er in zit, maar daarom zit ik er zelf nu niet in. Ik pak liever minder winst dan verlies als het omhoog gaat.

Edit: Bull market ik zit er voor 80% van de tijd of meer in. Bear market ik zit er 80% of meer van de tijd niet in. Niet helemaal waar want het hangt af van de grote bewegingen over weken of maanden, maar op dit moment en al meer dan 2 weken sinds we rond de top zitten vanaf 6k zit ik er niet in.

[ Voor 21% gewijzigd door PilatuS op 08-10-2018 01:25 ]

• Marthusiast
Heb best al wat 'klappen' gehad dit jaar @PilatuS , door zwaardere koersvallen dan ik had 'gedacht'. Dit is ook geen day-trader strategie, meer een soort van 'ok mocht het dan toch echt mis gaan (en ik zit niet elke minuut naar de charts te kijken (wel om de zoveel uur, behalve 's-nachts)) dan kan ik iig plm de helft mbv tether weer terugkopen, alleen goedkoper, dus positie verbeteren.. Dat verklaart misschien dat ik ze wat 'lager' (tov 'normaal' in jouw beleving) heb gezet. Dank voor je reactie! En ik hoop dat de bull snel losgelaten wordt ipv dat dit scenario werkelijkheid wordt ;)

Edit nav jouw edit: ik zit er het hele jaar al 'in'. Vannacht voor het eerst (bij wijze van expiriment) wat extra BTC vergaard door te verkopen (naar USDT), en goedkoper terug te kopen. Niet veel, maar wel gaaf ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Marthusiast op 08-10-2018 01:27 ]

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 01:24:
meer een soort van 'ok mocht het dan toch echt mis gaan
Daarmee zit je goed :) Niet te hoog, niet te laag. Als het er om gaat dat als BTC naar 5k en lager gaat zit je er prima mee. Ze zijn alleen niet strak, maar nogal los, wat prima is om niet te willen verkopen bij een grote daling maar alleen bij een grote.
Edit nav jouw edit: ik zit er het hele jaar al 'in'. Vannacht voor het eerst (bij wijze van expiriment) wat extra BTC vergaard door te verkopen (naar USDT), en goedkoper terug te kopen. Niet veel, maar wel gaaf ;)
Sinds de grote val zit ik er meestal niet in. Ik wacht tot er vrij zeker een bodem gevonden is. Achteraf was dat boven de 6k. Dan koop tot de top gevonden is en de boel weer begint te dalen. Niet de maximale winst, maar wel flink wat zekerheid een prima winst iedere keer.

[ Voor 36% gewijzigd door PilatuS op 08-10-2018 01:33 ]

• Marthusiast
Ik kan ze wel annuleren denk ik want we gaan los!!

• PilatuS
  • Niet online
Marthusiast schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 01:30:
Ik kan ze wel annuleren denk ik want we gaan los!!
Wacht maar even wat er gebeurt. We hebben al zeker 4x eerder zo'n stijging gezien waarbij het toch weer omlaag ging. Heb gekocht, maar moet zien of het echt wat gaat worden :)

Edit: Weer een false breakout dus. Gekocht en verkocht met vrijwel geen winst na fee's.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 08-10-2018 01:53 ]

• Marthusiast
Haha ik ook bijna geen winst, verkocht op 6615 en teruggekocht op 6600..
Mooie indicators trouwens, RSI en MFI !! ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Marthusiast op 08-10-2018 02:00 ]

• Chris.nl
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 00:00:
[...]

Betere metric: buy support. De dikte van het orderbook op de grotere exchanges.

Hier gesorteerd in verhouding tot market cap: https://coinmarketbook.cc

Daar kun je ook goed zien hoe illiquid coins als bch en xrp in werkelijkheid zijn.
Tof linkje, die kende ik nog niet.

Hoe mag ik um opvatten? Bijvoorbeeld: NEO is momenteel een betere investering met meer kans op winst dan ARK? Of zitten er meer haken en ogen aan?

-edit- Laat maar, 'k heb er iets langer over nagedacht.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 08-10-2018 12:04 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Chris.nl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 04:52:
Tof linkje, die kende ik nog niet.
Interessante link idd. Weet ook wel niet goed wat we er juist moeten mee aanvangen. Tussen 0 en de huidige waarde van NEO is er blijkbaar meer buy pressure dan bij ARK. Maar of dat ook wil zeggen dat NEO harder omhoog schiet dan ARK? Ik ga het eens opvolgen denk ik, kan een handige tool blijken te zijn, maar voorlopig is het me nog niet helemaal duidelijk.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• bruutone
  • Laatst online: 16-11 06:25
Ik ga tussen 13-15 in ieder geval even traden, om 14.30 gaat in de US de beurs weer open en wekelijks is dat weer vuurwerk en significant in de candles. Of praat ik nu weer eens complete onzin als noob?

• TomTorquay
bruutone schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 06:59:
Ik ga tussen 13-15 in ieder geval even traden, om 14.30 gaat in de US de beurs weer open en wekelijks is dat weer vuurwerk en significant in de candles. Of praat ik nu weer eens complete onzin als noob?
Crypto is 24h/24h :?
Je denkt toch niet dat de 'professionals' van Wall Street eerst even wat BTC bijkopen wanneer ze op hun 'bureau' aankomen voor een nieuwe werkweek?

• bruutone
Crypto loopt wellicht door, maar is wel onderdeel van een groter geheel en dus onlosmakelijk verbonden lijkt mij.. Denk bijv ook even aan de kleine kantoren die voor hun clientèle wellicht een portfolio beheren. Niet alles hangt onder een tradebot en als je ziet dat deze op hol kan slaan -zoals gisteren zo mooi geïllustreerd- zullen er toch echt mensen op een knopje moeten drukken. Tijdzones lijken mij dus wel degelijk relevant.

The bigger picture dus...

• TomTorquay
Maar waarom zou iedereen dan exact bij het begin van de week z'n move moeten doen? Volgens mij loopt dat dermate gespreid dat het effect van tijdzones op koersen zeer beperkt blijft.

• braamr80
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-06 21:33
In december/januari was dat effect er echt wel, maar de laatste maanden merk je weinig meer van de verschillende tijdzones op de handel in crypto.

• bruutone
TomTorquay schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:32:
Maar waarom zou iedereen dan exact bij het begin van de week z'n move moeten doen? Volgens mij loopt dat dermate gespreid dat het effect van tijdzones op koersen zeer beperkt blijft.
Je bent vrij om zaken te negeren/ontkennen/waarde in te schatten. Ik spui hier gewoon mijn hersenkronkels, net zoals iedereen hier met als doel dat we er allemaal 'wijzer' van worden :(:)

• TomTorquay
bruutone schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:37:
[...]

Je bent vrij om zaken te negeren/ontkennen/waarde in te schatten. Ik spui hier gewoon mijn hersenkronkels, net zoals iedereen hier met als doel dat we er allemaal 'wijzer' van worden :(:)
Ja, maar ik sta open voor jouw visie. Ik zou het alleen eens op de charts willen zien. Ik zie het niet. Maar voorbeelden zijn welkom.

• bruutone
Ja, maar ik sta open voor jouw visie. Ik zou het alleen eens op de charts willen zien. Ik zie het niet. Maar voorbeelden zijn welkom.
Kijk eens op de BTC chart, uurniveau. Neem de laatste 2 weken, dus 24/9 en 1/10 tussen 12-17 uur.

Wrong date :)

[ Voor 3% gewijzigd door bruutone op 08-10-2018 07:48 . Reden: typo ]

• TomTorquay
bruutone schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:43:
Kijk eens op de BTC chart, uurniveau. Neem de laatste 2 weken, dus 24/9 en 1/10 tussen 12-17 uur.

Wrong date :)
Afbeeldingslocatie: https://weerwoord.be/uploads/5bbaf397ba71a.png
De voorbije twee weken heb ik 12u-18u tussen groene lijntjes gezet. Ik zie weinig, eerlijk gezegd. Misschien een heel lichte voorkeur voor een lichte stijging inderdaad, maar om daar nu op te gaan speculeren?

• bruutone
Zoom maar eens in op 17 september... Voor de goede orde; Ik beweer ook niet dat er altijd een grote impact is, maar dat kan wel op basis van marktsentiment/mediakanalen.

Wees vrij om ermee te doen wat je wil. :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

PilatuS schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 23:50:
[...]
Er is maar 50 miljoen nodig om BTC 100 dollar te verhogen. Dus met 500 miljoen kan je BTC makkelijk 1000 dollar hoger krijgen wat in marketcap belachelijk veel meer is. Zodra de vraag enorn toeneemt zal de prijs enorm stijgen. Stel BTC gaat vanuit hier, dus rond de 6.6k naar meer dan 6.8k gaan mensen instappen en is het prima mogelijk dat we voor het eind van het jaar op meer dan 10k zitten. Dat er dan miljarden aan marketcap bijkomen zegt niets over hoeveel geld er in is gegaan. Er zijn miljoenen nodig om de marketcap miljarden hoger te krijgen en daarom zeg ik het nog maar een keer: Marketcap zegt niets.
Je zou kort door de bocht een lijn van 0 naar de huidige waarde van een cryptocurrency kunnen trekken (Y-as) en op de X-as het aantal munten naast elkaar zetten van 0 tot max supply. Als je daarna voor iedere individuele coin op de X-as de Y-waarde optelt, dan kom je een heel eind in de juiste richting denk ik.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Mensen die nog in travala geinvesteerd hebben? Ik ga een kleine bag halen en hopelijk kan ik daarmee gekke vakanties boeken later.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

DeeSung schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:13:
Mensen die nog in travala geinvesteerd hebben? Ik ga een kleine bag halen en hopelijk kan ik daarmee gekke vakanties boeken later.
Ik heb meegedaan aan die ICO (was eerder Concierge.io), maar ze een tijdje geleden van de hand gedaan. Ik zou ze niet opnieuw kopen. Wel goed project, maar, er is al zoveel keuze, dus valt buiten mijn radar.

• toilet_paper
RSI zit ook gewoon exact in het midden op de daily.

http://prntscr.com/l3g8td

• DeeSung
  • Niet online
Taro schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:23:
[...]

Ik heb meegedaan aan die ICO (was eerder Concierge.io), maar ze een tijdje geleden van de hand gedaan. Ik zou ze niet opnieuw kopen. Wel goed project, maar, er is al zoveel keuze, dus valt buiten mijn radar.
Ja ik had er mijn twijfels bij toen het nog concierge was en kon je alleen wat boeken in vietnam. Maar keek vandaag op travala.com en was aangenaam verrast. Kan zelfs in nederland boeken nu en goedkoper dan booking.com.

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Nog steeds geen waarde beschikbaar voor VTHO op Binance.. Wanneer komt dat eigenlijk?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• DeeSung
  • Niet online
Voor alle vechain lovers en haters!

Krijg alleen een laad ring te zien tweakerss

YouTube: Vechain $500 2018!💰 $VET Moon Mission!! Overtake Ethereum???...

[ Voor 45% gewijzigd door DeeSung op 08-10-2018 10:09 ]

Verwijderd

Zijn er ook YouTubers die geen onzin uitkramen en elkaar of coins afzeiken...

Gewoon een YouTuber(-ster) die echt gedegen analyses oid geeft....

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:47:

Nope :*)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

YouTube: Carlos Matos

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11 11:41
Vanwaar die dump nu? Omhoog!

Ik denk dat het trouwens nog best eens naar beneden kan met die voorspellingen. Je kunt die 6550 range zien als support maar ook als weerstand.

• TomTorquay
ggj87 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:00:
Vanwaar die dump nu? Omhoog!

Ik denk dat het trouwens nog best eens naar beneden kan met die voorspellingen. Je kunt die 6550 range zien als support maar ook als weerstand.
Leef jij in de toekomst? :P
Ik zie geen dump?

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16

The chartguys, analyses maar geen adviezen (in publieke kanaal). Geen onzin kanaal imo
YouTube: TheChartGuys

• DeeSung
  • Niet online
De beste channels,

DataDash
SunnyDecree
ReadySetCrypto
Chico Crypto

Verwijderd

JoebarRC schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:15:
[...]

The chartguys, analyses maar geen adviezen (in publiek anaal). Geen onzin anaal imo
YouTube: TheChartGuys
Hihihi

• TomTorquay
Tien minuten in de hoek, Jaapio!
_O-

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07-11 07:16
O O O... zucht :), wordt tijd voor wat actie

[ Voor 8% gewijzigd door JoebarRC op 08-10-2018 11:45 ]

• ScreamGT
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-11 15:25

ScreamGT

joejoe

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• DeeSung
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:50:
[...]

2 weken terug een lading van gekocht. Laat maar komen.
Dan zou ik de video ff bekijken xD.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

DeeSung schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Dan zou ik de video ff bekijken xD.
Heb ik gekeken! Heb jij de comments gezien? En sowieso dat hele kanaal wel eens godd bekeken?

Afgelopen maand sprak hij over Neo, en dat ie al zn crypto zou dumpen. Hij weet niet eens dat Vechain een twin token systeem heeft.

Erg triest kanaal, waarbij hij niet weet waar hij over praat. Kijk eens in de comment section, zijn reacties op andere onderbouwde comments.... “I WON BITCH”.

Ja, zo een kanaal neem ik zeker serieus.

Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-10 00:06

• DeeSung
  • Niet online
ScreamGT schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

Heb ik gekeken! Heb jij de comments gezien? En sowieso dat hele kanaal wel eens godd bekeken?

Afgelopen maand sprak hij over Neo, en dat ie al zn crypto zou dumpen. Hij weet niet eens dat Vechain een twin token systeem heeft.

Erg triest kanaal, waarbij hij niet weet waar hij over praat. Kijk eens in de comment section, zijn reacties op andere onderbouwde comments.... “I WON BITCH”.

Ja, zo een kanaal neem ik zeker serieus.
Ja hij is wat extreem in zijn uitlatingen.

Maar wat wel zeker is is dat vechain een coin waar mensen miljoenen ingooien om een X-node/node te bemachtigen vanwege de mooie procenten en het niet eens zeker is wie/welke bedrijven/parnerships nou concreet gebruik van vechain gaat maken.

Als dnv-gl en deloitte hun eigen chain creeren of icon gaan gebruiken of toch voor ethereum kiezen. We dont know. Maar als ik naar vechains lead blockchain developper kijk en the cocacola kid. Weet ik zeker dat er betere mensen in de blockchain space zijn.

De vechain shill army is groot dus mensen worden zoiezo gebrainwashed/beinvloed. Drm blijf ik skeptisch en gooi ik het hier voor jullie.

Ookal willen sommige het niet horen xD

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 11:02
DeeSung schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Maar wat wel zeker is is dat vechain een coin waar mensen miljoenen ingooien om een X-node/node te bemachtigen vanwege de mooie procenten en het niet eens zeker is wie/welke bedrijven/parnerships nou concreet gebruik van vechain gaat maken.

Als dnv-gl en deloitte hun eigen chain creeren of icon gaan gebruiken of toch voor ethereum kiezen. We dont know. Maar als ik naar vechains lead blockchain developper kijk en the cocacola kid. Weet ik zeker dat er betere mensen in de blockchain space zijn.

De vechain shill army is groot dus mensen worden zoiezo gebrainwashed/beinvloed. Drm blijf ik skeptisch en gooi ik het hier voor jullie.

Er zijn nooit zekerheden in de wereld, dus alhoewel dat prima twijfels die je daar uit, die gelden volgens mij voor alle crypto's die er zijn. Tevens denk ik dat bepaalde zaken best wel zijn afgedekt middels contracten en aangezien ze ook beiden een node hebben, hebben ze ook wel baat bij het slagen van Vechain. Dus of die angst heel reeel is, dat weet ik niet.

Een kritisch tegengeluid is verder prima, maar laat dat kritische tegengeluid dan wel een beetje normaal qua kwaliteit zijn. Dit Youtube filmpje is weer bagger van de bovenste plank, die gast weet niet eens dat er VET en VTHO is, als je dan commentaar hebt verdiep je dan een beetje erin. Zelfde als dat filmpje van die Rus/Chinees een paar weken geleden die aan het klagen was over dat die de locatie niet kon vinden van het kantoor van Vechain, dat een paar BYD werknemers niks van de samenwerking wisten en dat die geen inside information kreeg van vechain toen die uiteindelijk de locatie gevonden had. Waardeloze kritiek

Is tot nog toe voor mij alleen nog maar de reden dat ik denk dat Vechain erg sterk gaat zijn, de FUD die erover verschijnt is zo ontzettend mager danwel fake dat er blijkbaar gewoon niet zoveel te vinden valt.

• ScreamGT

ScreamGT

joejoe

DeeSung schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:47:
[...]

Laten we maar gewoon zeggen dat deze gozer 8 van de 10 keer geen flauw idee heeft over wat hij zegt. Een beetje extreem in je uitlatingen kan, maar hier zie ik een kind van 10 zijn fictieve wereld uitspuwen.

Ik wil graag alles zien. Dit omdat ik meerdere cryptos in mijn bezit heb. Van alle die ik heb zijn al meerdere FUD verhalen naar buiten gekomen, prima! Maar tot nu toe doen deze coins het nog prima! En als dat zakje met vechains straks nog geen pakje kauwgom meer waard is, bad luck I guess! Crypto hodlen heeft nou eenmaal risico’s.

• Chris.nl
  • Niet online
PiePiew... Toch een paar mooie pogingen om BTC te lanceren, nu op $6712

• toilet_paper
Hij lijkt toch omhoog te gaan uitbreken...

• TomTorquay
Linke boel hoor jongens. Er lijkt weinig momentum achter te zitten...

• bruutone
Is het al half 3? :+

• Chris.nl
  • Niet online
O ja, sorry te vroeg. FF een rood balkje doen dan...

• bruutone
Chris.nl schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:24:
[...]

O ja, sorry te vroeg. FF een rood balkje doen dan...
roffel roffel...

• TomTorquay
We zijn al aan het stijgen sinds 12u. Toen was het 6:00 in New York. Vroege vogels, die Wall Streeters :+

• bruutone
TomTorquay schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:27:
[...]

We zijn al aan het stijgen sinds 12u. Toen was het 6:00 in New York. Vroege vogels, die Wall Streeters :+
Dat is de kudde fomo's...

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 18:02
Ik heb gehoord dat ze eindelijk hun bonus hebben gekregen :+

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Ik zet mijn geld op een fake breakout.
Te voorzichtig met te weinig volume.
Max 6.8 / 7 k dollar en dan weer terug het hok in.

• New Yorker
  • Niet online
Azië gaat weer profiteren.

Weg

Verwijderd

Mag ook wel, chinees nieuwjaar staat weer om de hoek. Die gabbers kunnen dan wel een paar centen gebruiken.

• braamr80
De longs alweer +12 %. Zal dan inderdaad wel weer de andere kant op gaan...

• mprkooij
Taro schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:47:
[...]

En zo een grote dump...
Ruim 15 uur later nog niet gedumpt. Staat op hetzelfde als wanneer ik het gister aankondigde :P

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:39:
[...]

Mag ook wel, chinees nieuwjaar staat weer om de hoek. Die gabbers kunnen dan wel een paar centen gebruiken.
We zitten nog steeds in een chinees nieuwjaar.

Weg

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-11 20:45
Hubba hubba. Ik zit (in Bitcoins gerekend) nog 0.1% onder mijn hoogste stand van 9 juni. Nog een klein beetje en ik heb - nogmaals, in Bitcoins, niet in euro's - een nieuwe ATH bereikt :) . In euro's sta ik nog op 32% verlies of zo. (tov hoogste stand - niet tov inleg).

[ Voor 7% gewijzigd door Specy op 08-10-2018 14:49 ]

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
De cinezen hebben national holiday gehad
National Day in China is a holiday that has been celebrated in some form since the Western Jin dynasty in the early 3rd century AD.

Year Date Day Holiday
2018 1 Oct to 7 Oct Mon to Sun National Day Holiday
2019 1 Oct to 7 Oct Tue to Mon National Day Holiday
Edit, bronvermelding: https://publicholidays.cn/national-day/
:)

[ Voor 9% gewijzigd door RaptorXS op 08-10-2018 14:52 ]

• mprkooij
Oyster Pearl begint ook weer wat omhoog te gaan :) 10% meegepakt

• DeeSung
  • Niet online
Heb weer extra crypto gekocht.

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 28-11 15:19
mprkooij schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:49:
Oyster Pearl begint ook weer wat omhoog te gaan :) 10% meegepakt
Gisteren ook weer op ingestapt. En die gaan in de bag tot een nieuwe ATH. Eerder gaan ze de deur niet uit.

• mprkooij
burnebie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:51:
[...]

Gisteren ook weer op ingestapt. En die gaan in de bag tot een nieuwe ATH. Eerder gaan ze de deur niet uit.
Ik heb er best wel vertrouwen in dat die weer op een punt komt waarop die rond juni stond.

• DeeSung
  • Niet online
1000 oyster voor 80 euro zit je in de top 100.000

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Beter laat dan nooit.....

Tip van de dag: Winding Tree (LIF)

koers bijna verdubbeld in week tijd.

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• fast_ray
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-01-2021
Serieus hahahahaha
Kopen kopen kopen
Je weet dat bij de VEN > VET overgang de tokens door 100 zijn gedeeld neem ik aan.
500 dollar voor 1 VET, ik zou zeggen reken de market cap ff uit die daarbij hoort.
5 dollar voor 1 VET is al heeeeeeeeeeeel optimistisch

Maar ik help het je uiteraard hopen (heb zelf ook een zakje)

• braamr80
Stond wel op mijn lijstje (LIF) om bij een daling (na het nieuws) nog eens op te pikken. Met deze stijging van afgelopen week laat ik hem eerst wel even afkoelen. Om nu nog in te stappen zou niet verstandig zijn (denk ik)

Vind het wel een mooi project en zou best wel eens wat kunnen gaan worden. (maar daar zijn er wel meer van)

• Tominatie
  • Niet online
Mooi groen vandaag :*)

enorme break-out incoming????? :Y :P

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:36
Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:31:
Mooi groen vandaag :*)

enorme break-out incoming????? :Y :P
ja vast wel :O }:O

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-11 11:02
fast_ray schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:13:
[...]

Serieus hahahahaha
Kopen kopen kopen
Je weet dat bij de VEN > VET overgang de tokens door 100 zijn gedeeld neem ik aan.
500 dollar voor 1 VET, ik zou zeggen reken de market cap ff uit die daarbij hoort.
5 dollar voor 1 VET is al heeeeeeeeeeeel optimistisch

Maar ik help het je uiteraard hopen (heb zelf ook een zakje)
Misschien moet je het filmpje even kijken...
Pagina: 1 ... 310 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!