Ja shit.. Daar kwam ik van de week mee aanzetten en toen vond ik het allemaal 'net niet..' Had ik toen maar ff wat van gepakt maar goed.. IOTA staat lekker in het groen dus ik klaag nietfreestyler2 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:09:
Beter laat dan nooit.....
Tip van de dag: Winding Tree (LIF)
koers bijna verdubbeld in week tijd.
Verwijderd
Optie 1: break-up.Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:31:
Mooi groen vandaag
enorme break-out incoming?????![]()
Haha nee, dit is geen Geordie Shore achtig drama dat tienermeisjes slapeloze nachten bezorgd. Dit is een enorme uitbraak naar boven, gedreven door massieve vloedgolven fiat die de markt instromen. Dit is het moment waarop we gewacht hebben! De lambo's vliegen je om de oren. Zonnepanelen, robot koffiebekers, kinderen van 2 met i7 octacore gedreven kleurpotloden. Maan op aarde. Dit is de leve.
Optie 2: break-down.
Kutkutkutkut. Dit is een enorme uitbraak naar beneden. Bitcoin maakt een duikvlucht naar diep onder de 4k. De alts vallen helemaal kapodtstuk op de betonnen vloer van de bodemloze put. Leegstaande huizen, financiële wanhoop. De Bitcoin familie huilend op televisie. Tevens staat deze term gelijk aan de mentale staat van de cryptofanaten. Mental breakdown. Daytraders en hodlers dringend naar de uitgang, de eindeloze tunnel met aan het eind het steeds zwakker wordende licht van fiat. We gaen near den kloten!
Optie 3: break-even.
Huh? Bitcoin de nieuwe stablecoin? Je leest het goed. We blijven eindeloos naar rechts bewegen. Dubbeltjes werk. Saaiheid. Zelfs je centjes op de bank zetten is volatieler. Hopen dat Binance gehackt wordt of iets dergelijks, voor een beetje spanning binnen de crypto wereld. Want wij crypto adrenaline junkies kunnen hier slecht tegen. 2019: 6600 2020:6600 2021:6600. Gatverdamme.
Optie 4: breaky-breaky.
Lame radioterm voor fossielen die denken dat ze nog hip zijn met hun radiozendmeuk. Serieus, koop een computer en ga Skypen ofzo, lamme tak.
Nee dit was clickbait. Als je de video bekijkt zie je dattie vechain afkraakt.fast_ray schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:13:
[...]
Serieus hahahahaha
Kopen kopen kopen
Je weet dat bij de VEN > VET overgang de tokens door 100 zijn gedeeld neem ik aan.
500 dollar voor 1 VET, ik zou zeggen reken de market cap ff uit die daarbij hoort.
5 dollar voor 1 VET is al heeeeeeeeeeeel optimistisch
Maar ik help het je uiteraard hopen (heb zelf ook een zakje)
Verwijderd
https://www.nu.nl/interne...-nederlandse-routers.html
Kut RTL zit de stemming te verkloten.... We willen FOMO van de break-out. Geen RTL breaky-breaky
Kut RTL zit de stemming te verkloten.... We willen FOMO van de break-out. Geen RTL breaky-breaky
Ik durf er een wedje op te leggen dat het optie 1 gaat worden @Verwijderd
Binnenkort >7k
Binnenkort >7k
Nee dit soort filmpjes verdoe ik mijn tijd niet aan.Blik1984 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:41:
[...]
Misschien moet je het filmpje even kijken...
Happy trading als je in dit soort sprookjes gelooft......
Zou dit filmpje ff bij de lambo dealer laten zien, krijg je hem zeker weten meteen mee
Vechain begint ook weer iets te doen. Nog mensen die meedoen aan het OCE flash event?
De vechain community is echt hyped voor deze ICO, om 9 minuten gaat het event van start. Er wordt al gesproken over een uitverkoop binnen 5 minuten.
De vechain community is echt hyped voor deze ICO, om 9 minuten gaat het event van start. Er wordt al gesproken over een uitverkoop binnen 5 minuten.
Ik lees de hele tijd MDMA.Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:56:
+77% MDA pumpje
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
Is de Vechain break-out een feit? Wat een buypower zeg. NIET NORMAAL, HET BULL MARKET GEVOEL komt er steeds meer in bij mij.
Voor de liefhebbers, een TA van Madelon Vos:
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Stilte-voor-de-storm.aspx
Doe er mee wat je wil want net als iedereen weet zij ook niet welke kant we opgaan.Prijsanalyse bitcoin: Stilte voor de storm
Bron: https://www.iex.nl/Crypto...Stilte-voor-de-storm.aspx
Je maakt je onsterfelijk belachelijk... lees dan op zijn minst de comments onder het filmpje, het is een anti-vechain filmpjefast_ray schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:35:
[...]
Nee dit soort filmpjes verdoe ik mijn tijd niet aan.
Happy trading als je in dit soort sprookjes gelooft......
Zou dit filmpje ff bij de lambo dealer laten zien, krijg je hem zeker weten meteen mee
Om 17:30Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 16:52:
Vechain begint ook weer iets te doen. Nog mensen die meedoen aan het OCE flash event?
Oh, dacht 17:00 haha. Ga jij er aan mee doen?
Ben benieuwd of VET de 210 sats gaat passeren.
Wel de bedoeling, benieuwd of het gaat lukkenTominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:08:
[...]
Oh, dacht 17:00 haha. Ga jij er aan mee doen?![]()
Ben benieuwd of VET de 210 sats gaat passeren.
Als je dat nu nog moet vragen ben je te laatDJ-Promo schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:14:
Hoe kun je meedoen?
Haha duidelijk.Blik1984 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:18:
[...]
Als je dat nu nog moet vragen ben je te laat
Bitcoin beweegt naar 6.7k, alts gaan door het dak heen. Al met al kan je toch spreken van een mooie maandag.
Dacht gelezen te hebben dat de aandelen beurzen in China een paar % onderuit gegaan zijn.Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:28:
Bitcoin beweegt naar 6.7k, alts gaan door het dak heen. Al met al kan je toch spreken van een mooie maandag.
Wie weet zien we daarom vanavond/vannacht nog wel wat vuurwerk uit die hoek.
Dat die Chinezen massaal hun beurscentjes weghalen en in crypto's stoppen.RaptorXS schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:32:
[...]
Dacht gelezen te hebben dat de aandelen beurzen in China een paar % onderuit gegaan zijn.
Wie weet zien we daarom vanavond/vannacht nog wel wat vuurwerk uit die hoek.
Had je ook gewoon in reactie nummer 1 kunnen zeggen.Blik1984 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:06:
[...]
Je maakt je onsterfelijk belachelijk... lees dan op zijn minst de comments onder het filmpje, het is een anti-vechain filmpje
Dan had ik me niet onsterfelijk belachelijk hoeven te maken
Dacht daar heb je weer zo'n moonboy die heel de dag youtube en reddit zit te kijken voor mooninfo.
Daar kun je echt voor de meest onzinnige shitcoins nog vinden dat je er in 2 weken een lambo mee kan verdienen.
MDA is ook een drug;)
Heren, vandaag is update te downloaden voor de Delta app, voor IOS.
Deze bevat nu Delta Direct, waarin je op de hoogte blijft van al het nieuws gericht op jouwn favoriete coins.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
ONT stijgt ook lekker vandaag en maakt de laatste minuten nog een mooie groene candle.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
ADA, VET etc hebben het allemaal goed gedaan vandaag. Zit voor nu weer terug in BTC, ik kijk et ff aan.Taro schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:26:
ONT stijgt ook lekker vandaag en maakt de laatste minuten nog een mooie groene candle.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ja, net natuurlijk de dag nadat ik 50% van mijn speelgeld heb teruggestort, zal je altijd zienTominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:30:
[...]
ADA, VET etc hebben het allemaal goed gedaan vandaag. Zit voor nu weer terug in BTC, ik kijk et ff aan.
Maarja, je kunt altijd meer verdienen met meer inzet, maar ook meer verliezen. Had ook de andere kant op kunnen gaan.
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV
True, je kan niet altijd winnen. Vandaag heb ik iedergeval het verlies van eergisteren goed gemaakt. Toen ging ik vol op me bek vanwege FOMO. Kocht gister VET in op 197 sat, want hield deze sowieso al een tijdje in de gaten vanwege de flatline dus een break-out zat er aan te komen. Had al een bag VET staan op 200 sat en nu alles eruit op 207. Mooi is datTaro schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:32:
[...]
Ja, net natuurlijk de dag nadat ik 50% van mijn speelgeld heb teruggestort, zal je altijd zien
Maarja, je kunt altijd meer verdienen met meer inzet, maar ook meer verliezen. Had ook de andere kant op kunnen gaan.
Nu weer veilig in BTC, kijk vanavond rond een uurtje of 10 nog weleens.
Jup, 'k ben geen kind meer maar krijg er tekens 't liedje van in m'n hoofd. Alle tieners zeggen ja tegen MDMA, Je meisje is een mots, ze had seks met je pa. Geen blad voor me mond maar recht voor me raap, ze zullen er niet zijn als het slecht met me gaat....
moet je nagaan hoe de markt opveert na deze BTC pump......
geen idee of die doortrekt
maar als de markt dus echt aantrekt, gaan we mooie tijden beleven
geen idee of die doortrekt
maar als de markt dus echt aantrekt, gaan we mooie tijden beleven
Prepare for the next ATH
Je hebt enorme ballen nodig om in MDA te stappen maar je kan er echt gigantische procenten op pakken. Niet normaal.
Nano heeft op dit moment een flinke sellwall staan op 0.000333 BTC, dat kan ook wel eens interessant worden als die daar door heen geraakt.
Echt de beste app (wat mij betreft) om je PF in de gaten te houdenDeTowel schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:25:
[...]
MDA is ook een drug;)
Heren, vandaag is update te downloaden voor de Delta app, voor IOS.
Deze bevat nu Delta Direct, waarin je op de hoogte blijft van al het nieuws gericht op jouwn favoriete coins.
Geen idee, alle beurzen staan in het rood, zelfs goud zakt. Alleen de crypto's en de rente niet.Rechtzodiegaat schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:36:
[...]
Dat die Chinezen massaal hun beurscentjes weghalen en in crypto's stoppen.
En er wordt al gewaarschuwd door de NL bank dat de (aandelen)markt weleens plots in een
neerwaartse trend kan gaan.
edit: bron: https://www.belegger.nl/B...wt-voor-schuldenkurk.aspx
[ Voor 10% gewijzigd door RaptorXS op 08-10-2018 19:46 ]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
ADA kruipt ook lekker door. Toch nog wat procentjes gepakt vanavond.
Als ik naar begin september kijk zit er naar mijn weten een flinke dump aan te komen. Zo ja, dan pak ik er wel een paar voor mijn verzameling bij zodra de bodem is geraakt.Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:10:
Je hebt enorme ballen nodig om in MDA te stappen maar je kan er echt gigantische procenten op pakken. Niet normaal.
Ryzen 7800X3D - MSI RTX 5080 OC Ventus - MSI B650 WiFi Gaming Plus - 64GB Corsair DDR5 - 2TB SSD - 34” Red Eagle IIyama - Fractal North XL
ik hou het wel bij BTC deze nacht
Prepare for the next ATH
He shit ik wist het wel, DGD is dan toch uitgebroken
Ik had hem al een paar weken in de gaten omdat hij als een van de weinige munten nog niet was gestegen. Had al bijna een order geplaatst maar zoals altijd toch weer vergeten en andere dingen aan het doen. Kijk ik net is hij zaterdag van 59700 naar74800 gegaan. Was toch een hele mooie winst geweest.
Jongens, hou SUB/BTC in de gaten. Whales in play there,
1694 ingestaptTominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:21:
Jongens, hou SUB/BTC in de gaten. Whales in play there,
ff spelen......
Prepare for the next ATH
Er stond een sellorder van 200BTC op 1688, ben toen ingestapt want die werd opgegeten als de malle. Heel gekke whale plays daar met enorme buywalls ook. Kan alle kanten op, ben benieuwd.
en een buy wall van 166 BTC op 1695 SATTominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:27:
[...]
Er stond een sellorder van 200BTC op 1688, ben toen ingestapt want die werd opgegeten als de malle. Heel gekke whale plays daar met enorme buywalls ook. Kan alle kanten op, ben benieuwd.
Prepare for the next ATH
Klopt, grote walvissen zijn heen en weer aan het pingpongen. Dat volume is ook echt niet normaal haha.
Die buywall van 167BTC verplaatst ie soms ook dus dat wordt nog wat dan..
Maar deelde hier laatst ook al iets over SUB toen stonden er sellorders van 400BTC ofzo, dus er zitten daar echt big whales. Sindsdien hou ik hem in de gaten.
Zo zie bij HOT ook buy orders in de miljoenen voorbij vliegen.
Haha geweldig. Met al die whales moet ik steeds vaker aan deze scene denken. Die beschrijft de hele cryptowereld perfect, waarbij Marlon Brando de whale is en Martin Sheen de alsmaar verliezende newbie handelaar:
Prima profiteren van de bounce van SUB op deze manier. Ben benieuwd hoever die komt, ik denk dat het meer mensen is opgevallen dat SUB een behoorlijke daling heeft gemaakt door een whale.
Ik hold 'm gewoon, tis zeker riskant want wie weet is de whale nog niet klaar met verkopen.
Ik hold 'm gewoon, tis zeker riskant want wie weet is de whale nog niet klaar met verkopen.
loopt lekker op nuTominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:50:
Prima profiteren van de bounce van SUB op deze manier. Ben benieuwd hoever die komt, ik denk dat het meer mensen is opgevallen dat SUB een behoorlijke daling heeft gemaakt door een whale.
bedankt maat voor de tip
Prepare for the next ATH
Enjoysourcecode schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:06:
[...]
loopt lekker op nu
bedankt maat voor de tip
Ik hold ze nog wel een tijdje. Ik denk dat er heel veel mensjes zijn die nu ff een snelle profit pakken (want echt heel veel mensen hebben die 200BTC sellorder helpen opkopen op 1688 sat).
Ik wacht tot hun uitverkocht zijn en dan neem ik het ritje mee omhoog.
Alleen kan het zometeen ook gewoon weer in elkaar storten, ik neem het nodige risico.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Volgens mij was er gezeik tussen de developers en komt er de 31e een fork aan. Geen idee of dat positief of negatief uit gaat vallen, maar in ieder geval alert zijn...Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:09:
Zijn hier mensen met Siacoin? Op zich ook een goede voor de langere termijn.
Mooi gevecht op $6700 benieuwd waar we morgen ochtend staan. Voor nu slaap lekker cryptokinders!
Verwijderd
Serieus? Dat heb ik niet kunnen vinden.Taro schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:13:
[...]
Volgens mij was er gezeik tussen de developers en komt er de 31e een fork aan. Geen idee of dat positief of negatief uit gaat vallen, maar in ieder geval alert zijn...
Thanks dan wacht ik anders maar even met kopen. Wilde het net halen. Zie er wel potentie in namelijk.
@PilatuS ondertussen al ingestapt of vertrouw je het nog niet goed genoeg met BTC? Want echt stijgen met volume doen we niet.
Ik denk dat wat we nu zien qua stijging nog zou kunnen uitpakken als een bulltrap. 't Blijft afwachten wat het wordt. Al hodl ik zelf vrolijk door, ik durf niets te adviseren.
De alts gaan echt lekker vandaag. Een van de beste dagen van de afgelopen 2 weken.
Zo, winst op ADA gepakt, toch weer 6% (gekocht op 0,82, verkocht op 0,87). Gelijk maar ingezet op NANO want die heeft al een tijdje niet zo veel gedaan en schiet hopelijk deze week ook weer eens wat omhoog. Pure gok dus. Hopelijk gaat BTC een keer goed door de 6700 heen, naar boven wel te verstaan
.
XRP zakte helaas nog wat in de afgelopen dagen (gekocht op 0,56) dus die houd ik maar even vast tot ik ongeveer break-even kan spelen of een kleine winst kan pakken. Tenzij we diep rood gaan, in dat geval hoop ik dat ik op tijd weer er naar kan kijken om te verkopen. Misschien toch maar een stop loss
.
Heb mijn 'vermogen' nu opgesplits in 2 delen, ongeveer 75 en 25% qua verhouding. Dit was ooit 2k (in februari en begin augustus 1k per keer ingezet), na de bear market is daar nog zo'n 1,2k van over waarvan dus vooral de februari inleg verdampt is. Ik merk dat ik met het grote deel vaak op wat grotere coins (hogere market cap) inzet, maar daar vaak toch initieel wat verlies op sta. Met het kleinere deel lukt het me dan gelukkig wel om dit enigszins te compenseren. Hierdoor sta ik netto ongeveer gelijk na elke trade. Ik heb nog wel hoop dat er ooit een dag komt waarbij beide delen omhoog gaan. Opsplitsen in meer delen zie ik overigens met die relatief kleine bedrag niet zitten, dan ben je echt aan het micro-managen voor een paar euro.
XRP zakte helaas nog wat in de afgelopen dagen (gekocht op 0,56) dus die houd ik maar even vast tot ik ongeveer break-even kan spelen of een kleine winst kan pakken. Tenzij we diep rood gaan, in dat geval hoop ik dat ik op tijd weer er naar kan kijken om te verkopen. Misschien toch maar een stop loss
Heb mijn 'vermogen' nu opgesplits in 2 delen, ongeveer 75 en 25% qua verhouding. Dit was ooit 2k (in februari en begin augustus 1k per keer ingezet), na de bear market is daar nog zo'n 1,2k van over waarvan dus vooral de februari inleg verdampt is. Ik merk dat ik met het grote deel vaak op wat grotere coins (hogere market cap) inzet, maar daar vaak toch initieel wat verlies op sta. Met het kleinere deel lukt het me dan gelukkig wel om dit enigszins te compenseren. Hierdoor sta ik netto ongeveer gelijk na elke trade. Ik heb nog wel hoop dat er ooit een dag komt waarbij beide delen omhoog gaan. Opsplitsen in meer delen zie ik overigens met die relatief kleine bedrag niet zitten, dan ben je echt aan het micro-managen voor een paar euro.
Nog niet ingestapt. Kijk het nog even aan. Boven de 6750 komen lijkt nogal een opgave te zijn. Waar we nu zitten zou terug naar 6650 mij wel logisch lijken.Tominatie schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:19:
@PilatuS ondertussen al ingestapt of vertrouw je het nog niet goed genoeg met BTC? Want echt stijgen met volume doen we niet.
sub weer buywall 244 BTC op 1717
Prepare for the next ATH
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Nice @ Sub, gaat lekker zo
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Dat weet je pas achteraf, ik blijf er nu vanaf.
Ik zit weer volledig in BTC, met stop loss erop.
Truste!
Taro schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 23:21:
[...]
Dat weet je pas achteraf, ik blijf er nu vanaf.
Ik zit weer volledig in BTC, met stop loss erop.
Truste!
Ik duik er ook maar eens in, klein beetje hoop dat mijn stack morgen nog in het groen staat gebaseerd op.... op.. vertrouwen
Helaas, nog niet het verwachte vuurwerk uit China, waar ik een beetje op rekende..
Nou ja, wat nu nog niet is kan altijd nog komen.
Nou ja, wat nu nog niet is kan altijd nog komen.
@RaptorXS , misschien omdat alle cryptohandelaars heel behendig zijn geworden door dit topic (of reddit) mee te lezen dit jaar? (En alle whales slapen ofzo?)
Het maakt een werknacht niet interessanter in ieder geval.
Maar de 'winst' van gisteren vasthouden is natuurlijk een goed begin van wat we allemaal hopen.
Maar de 'winst' van gisteren vasthouden is natuurlijk een goed begin van wat we allemaal hopen.
Zolang het volume zo laag blijft bij BTC is er weinig nodig om de markt te bewegen. Het is nu wel mooi om te zien wat het met bepaalde altcoins doet en dus te weten welke alts potentieel een leuke investering zijn. Ik pik her en der een graantje mee, maar ga zeker niet all-in nu.
Verwijderd
- edit: foutje van livecoinwatch -
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 06:03 ]
whoehoe! ik ben bullish voor NPXS.....ik heb weer wat gekregen op mijn account....go to the moon and give me the lamboo
. Wanneer gaat deze nu ook eens uitbreken? We zijn nu een maand verder en prijs staat nog steeds op dezelfde waarde in vergelijking met een maand geleden.
Meer personen die genieten van de dividend van NPXS?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Verwijderd
Haha Bytecoin nu alweer delistedsjorremans schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:42:
Misschien wel handig om te delen hier.
https://support.binance.com/hc/en-us/articles/360017720731
Dit zaakje stinkt
Mooie waarschuwing. Dump uwer zakken!
Wat ik me nu afvraag is zal dit nu voordelen voor mensen kunnen zijn door een dump te verwachten en dan middels een andere exchange low te kopen in de verwachting dat hij daarna echt wel weer gaat stijgen. Ondanks binance zijn beslissing?sjorremans schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:42:
Goede zaak dat Bincance de kwaliteit van coins/projecten wil waarborgen. Imo een vorm van regulatie die gewenst is, vergelijkbaar met een winkel die een product uit de schappen haalt ivm gebreken. Petje af.sjorremans schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:42:
Verwijderd
Hodlbaarheidsdatum verstreken.Chris.nl schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:50:
[...]
Goede zaak dat Bincance de kwaliteit van coins/projecten wil waarborgen. Imo een vorm van regulatie die gewenst is, vergelijkbaar met een winkel die een product uit de schappen haalt ivm gebreken. Petje af.
Haha sinds de publicatie van dat artikel hebben die coins plots een stuk meer volumesjorremans schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:42:
Verwijderd
Zie de koers van bytecoin als een kaartenhuis in elkaar zakken dan.PHPResource schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:10:
[...]
Haha sinds de publicatie van dat artikel hebben die coins plots een stuk meer volume
Weer een plekje vrij voor een nieuwe shitcoin.
[edit] je zou die dingen maar gekocht hebben voor 20 cent per stuk. Ouch...
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 10:18 ]
Daar had ik helaas een zakje vanVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:15:
[...]
Zie de koers van bytecoin als een kaartenhuis in elkaar zakken dan.
Weer een plekje vrij voor een nieuwe shitcoin.
~~~[edit] je zou die dingen maar gekocht hebben voor 20 cent per stuk. Ouch...
Whahahaha lekker aan verdiend, nooit meer aankomen... Koers is ook nog verder ingekakt na het bericht. Heerlijk, die Binance logs waar ik ze voor 24 cent per stuk van de hand deed... Ik ga ze uitprinten en op mijn slaapkamer ingelijst ophangenVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
Haha Bytecoin nu alweer delistednog geen half jaar verkrijgbaar op Binance.
Dit zaakje stinktgelukkig is @Dakillerbean ze allang kwijt.
Voor de liefhebber:

Nog iemand interesse in mijn hedendaagse pareltjes? Die waardeloze Dravite waar ik er bergen van heb, lijkt weer nieuw leven ingeblazen te worden. Ben die rommel gewoon door blijven staken, en heb er inmiddels 18 miljoen. Als ik die nu eens voor 1 sat kan wegschuiven....
[ Voor 3% gewijzigd door Dakillerbean op 09-10-2018 10:47 . Reden: Plaatje ]
Eindelijk weer een coin in mijn port boven ATH geweest vandaag , bestaat niet zo heel lang maar toch 
Geeft toch klein beetje bull gevoel haha
https://kryll.io/
Verwijderd
Nu nog even boven de ico prijswehave schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:12:
Eindelijk weer een coin in mijn port boven ATH geweest vandaag , bestaat niet zo heel lang maar toch
Daarna gaan we door naar een dollar of 10 per stuk makker.
Moet lukken toch met nog geen 12 miljoen in omloop?
Zeker niet verkeerd hoor. Zie nu dat er een inhaalslag was gemaakt. Heb even niet meer zo scherp op het project gelet maar was even sprake van dat er geen airdrops meer zouden komen, maar die van deze week maakt alles weer goed.cursquidHome schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:21:
whoehoe! ik ben bullish voor NPXS.....ik heb weer wat gekregen op mijn account....go to the moon and give me the lamboo. Wanneer gaat deze nu ook eens uitbreken? We zijn nu een maand verder en prijs staat nog steeds op dezelfde waarde in vergelijking met een maand geleden.
Ondanks de koersdaling sta ik inmiddels wel weer kiet dankzij de airdrops. Ook mooi dat die bijna geen koersdrukkend effect lijken te hebben. Ik vind het wel prima zo, langzame maar stabiele stijger
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kiek is aan. Zitten nog zoveel scams tussen. Electroneum, verge mogen ook gedelist worden.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
Waaat Verge delisten.. met hun top top programmeur? lolDeeSung schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
Kiek is aan. Zitten nog zoveel scams tussen. Electroneum, verge mogen ook gedelist worden.
Verwijderd
DeeSung schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
Kiek is aan. Zitten nog zoveel scams tussen. Electroneum, verge mogen ook gedelist worden.
Verwijderd
Je had toch ook nog Vites? Zit ook wel weer wat leven in, hoop die meuk weg te kunnen doen op een paar satDakillerbean schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:41:
[...]
Whahahaha lekker aan verdiend, nooit meer aankomen... Koers is ook nog verder ingekakt na het bericht. Heerlijk, die Binance logs waar ik ze voor 24 cent per stuk van de hand deed... Ik ga ze uitprinten en op mijn slaapkamer ingelijst ophangen
Voor de liefhebber:
[Afbeelding]
Nog iemand interesse in mijn hedendaagse pareltjes? Die waardeloze Dravite waar ik er bergen van heb, lijkt weer nieuw leven ingeblazen te worden. Ben die rommel gewoon door blijven staken, en heb er inmiddels 18 miljoen. Als ik die nu eens voor 1 sat kan wegschuiven....
Haha ja idd.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:23:
[...]
Nu nog even boven de ico prijs
Daarna gaan we door naar een dollar of 10 per stuk makker.
Moet lukken toch met nog geen 12 miljoen in omloop?
tussen de 1 en 10 dollar zie ik wel lukken
Vites komt eraanVerwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Je had toch ook nog Vites? Zit ook wel weer wat leven in, hoop die meuk weg te kunnen doen op een paar sat
Verwijderd
Van mij mag Binance zeker Electroneum delisten!DeeSung schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:52:
[...]
Zou betekenen dat ze eerst door Binance gelist gaan worden namelijk
Vites heb ik een paar dagen gehad, even meegelift op de pump destijds, en weer snel van de hand gedaan... gevalletje x3 met een paar tientjes maar mag eigenlijk geen naam hebben...Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:17:
[...]
Je had toch ook nog Vites? Zit ook wel weer wat leven in, hoop die meuk weg te kunnen doen op een paar sat
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 09:46:
[...]
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Die man baalt wel dat hij de rechten voor die stock foto heeft afgestaan denk ik
mwa, ik vraag me af hoe vaak de stockfoto's van deze man commercieel worden ingezet. Ik gok heel weinig.Taro schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:14:
Die man baalt wel dat hij de rechten voor die stock foto heeft afgestaan denk ik
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Ik heb ooit een advocaat van Shutterstock achter mij aangekregen, 420 Dollar aftikken voor een paar afbeeldingen waarvan wij de rechten op zich wel hadden, maar die door andere websites waren overgenomen, incl. onze bijbehorende berichten. Ze probeerden ons daarvoor te laten betalen. Uiteindelijk geschikt voor 50% van de kosten om erger te voorkomen. Geen idee of ze bijv. Twitter en Tweakers weleens benaderen ivm de rechten.Luuk schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:26:
[...]
mwa, ik vraag me af hoe vaak de stockfoto's van deze man commercieel worden ingezet. Ik gok heel weinig.
Zijn foto's zijn leuk voor cryptodoeleinden, maar verder niet echt inderdaad.
Edit: Ondertussen zakt BTC verder weg...
Verwijderd
Kakhiel gebruikt ze ook heel vaak.Luuk schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:26:
[...]
mwa, ik vraag me af hoe vaak de stockfoto's van deze man commercieel worden ingezet. Ik gok heel weinig.
Verwijderd
Stukje comic relief: YouTube: Cryptocurrencies: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)
met vriend Carlos
met vriend Carlos
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 15:14 ]
MDA / Moeda Loyalty Points is al sinds een paar dagen alleen maar up up up aan het gaan? Why is that lol.
Oh ik heb nu al een aantal keer kunnen kopen MDA/BTC 16000 sats en verkocht voor 17000 sats mooie winst steeds
Oh ik heb nu al een aantal keer kunnen kopen MDA/BTC 16000 sats en verkocht voor 17000 sats mooie winst steeds
[ Voor 36% gewijzigd door mprkooij op 09-10-2018 15:25 ]
Je kunt embedden op het forum. Je kunt zelf tijd codes door geven. gewoon youtube link tussen video tags [] smijten.Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 15:14:
Stukje comic relief: YouTube: Cryptocurrencies: Last Week Tonight with John Oliver (HBO)
met vriend Carlos
code:
1
| [video]https://youtu.be/g6iDZspbRMg?t=824[/] |
Kijk. Dan krijg je dit. "The point is, many tweakers are buying coins for no other reason than that other tweakers are buying them"
[ Voor 8% gewijzigd door Kain_niaK op 09-10-2018 15:22 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!