Sahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 09:27:
Beetje balen dat ik de afgelopen dagen IOTA, ADA, WTC in bezit had.. maar ongeduldig werd en verkocht. Met IOST en ZIL ben ik ook ongeduldig, maar nu hodl ik maar. ZIL moet toch één dezer dagen ook flink omhoog springen?!
Ik heb van de Nano winst al mijn posities uitgebreid en ga nu juist rustig in Hodl mode. Vind het wel prima werken zo. Als een munt uitbreekt verkoop ik het uitbreekgedeelte en investeer ik dat in de andere munten. Heb al mijn andere munten bijna kunnen verdubbelen op deze wijze.
ZIL heb ik verdrievoudigd omdat die nog echt in zijn kinderschoenen staat maar het nu al zo goed doet. HOT idem. ICX uiteindelijk ook verdubbeld omdat deze teken van leven gaf. ITC ook uitgebreid (Chinese variant van Iota). En ten slot Phoenix (PHX), voorheen Red Pulse (RPX)?
Ben het daytraden wel weer zat hoor. Man wat een energie kost dat. Respect voor jullie
Edit: ohja en Pundi X (NPXS)! Hoor ik ook niet meer zo veel over hier. Vind wel lekker die gratis airdrops elke maand

en een munt die ook al echt in gebruik is.
[
Voor 7% gewijzigd door
B-Bandit op 28-08-2018 09:34
]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q