Ik lul ook zomaar wat
Dit is wel erg hindsight.Malawolar schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:15:
[...]
Een echt expert in crypto bestaat niet. Of je was er vroeg bij en hebt dankzij de bullrun flink geoogst. Of je hebt het af en toe bij het rechte eind. De stijgingen zijn namelijk op niets gebaseerd. Als een Dogecoin vandaag 5% plust zegt dat al genoeg. Je zou kunnen zeggen dat iemand een expert is in research doen naar coins die daadwerkelijk iets toevoegen in de maatschappij, die dan inkoopt en daar binnen 5 jaar miljonair mee wordt, net als op de beurs zeg maar, de rest is puur geluk. En iedereen met een beetje gezond verstand ziet wel dat tussen de 15 en 20k een goed verkoop moment was (althans een deel van je inleg). Dito voor de bodem, die zal echt niet ineens onder de 5k gaan, dus dat of daar in de buurt is een prima koopmoment.
Ik ben erin gegaan toen het rond de 300 was. Veel behouden tot nu toe. Wat maakt het slim en wat niet? Niemand die het weet. Btc staat "waarschijnlijk" nog in de kinderschoenen.
Ik ben van mening dat het ver over de 500k gaat per btc. Daarom hold ik. Toekomst zal uitmaken of het een goede zet is. Maar 1 ding is zeker. Crypto wordt het helemaal of helemaal niet de komende 10 jaar. Zoals nu blijven sluimeren bij het grote publiek zal het niet worden.
Ook dat is slechts mijn mening. Maar daarom hold is en koop ik bij. Omdat ik erin geloof. Maakt mij nog geen expert.
Geen idee, hoe werkt dat tegenwoordig met Bitcoin Core? Kun je daar eens een video van laten zien? Ik weet dat het voor 2016 niet echt een probleem was om onmiddellijk geld door te sturen. Maar toen de max blocksize limiet maar niet verhoogd werkt, is dat allemaal gestopt met werken.shovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:35:
Is het echt heel bijzonder dat je bcash met een QR code kunt versturen of mis ik iets?
Geld waar je op moet wachten vind ik maar stom geld. Dan lost Bitcoin helemaal niks op en kun je beter Visa blijven gebruiken.
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 28-08-2018 17:41 ]
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Ik denk het ook. Alleen ik ben te chicken om alles om te zetten dus heb ik een klein deeltje VET, REQ en IOTA in ETH gestoken.Sahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:21:
Ik heb voor de time being al m'n alt coins verkocht en zit in BTC. Ik heb het gevoel dat de alts gaan wegzakken. Misschien dat ik zo nog m'n BTC in usdt gooi.
In nederland niet. Maar voor een land als Afrika wel. Ging wel snel maar of het in real life zo gaatshovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:35:
Is het echt heel bijzonder dat je bcash met een QR code kunt versturen of mis ik iets?
[ Voor 8% gewijzigd door lighting_ op 28-08-2018 18:11 ]
BTCC? Geen idee, dat is een Bitcoin Cash fork. Geloof dat ze 1 minuut block times hebben.Kain_niaK schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:40:
[...]
Geen idee, hoe werkt dat tegenwoordig met Bitcoin Core?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ah, ik zie dat je doelt op de transactie snelheid. Dat doet Bitcoin inderdaad niet zo snel.[b]
Geen idee, hoe werkt dat tegenwoordig met Bitcoin Core? Kun je daar eens een video van laten zien?
Geld waar je op moet wachten vind ik maar stom geld. Dan lost Bitcoin helemaal niks op en kun je beter Visa blijven gebruiken.
Ik betwijfel wel sterk of BCH zo snel blijft als t visa aantallen transacties moet verwerken.
Maar daar heb ik geen bewijs voor
Hier wél n filmpje dat exact hetzelfde laat zien met ETN (heb ik niet en shill t ook niet)
YouTube: Instant Payment BETA vendor application
[ Voor 32% gewijzigd door shovelhead1340 op 28-08-2018 18:30 ]
Ik lul ook zomaar wat
Zou je verbaasd van staan te kijken, genoeg ontwikkelende landen (Afrika is geen landlighting_ schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:10:
[...]
In nederland niet. Maar voor een land als Afrika wel. Ging wel snel maar of het in real life zo gaat

Iets om rekening mee te houden. Of niet, maar dan is het in ieder geval even genoemd
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Op alts verlies je toch altijd veel meer dan je op btc kan winnen in korte tijd.
Dat gebeurde in Juni 2014 ook voordat BTC in de bearmarkt raakte. Heb je dat daarop gebaseerd? Of waarom denk je dat dat nu ook gaat gebeuren?Malarky schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:12:
Zoals ik al eerder zei.. een pump voor de finale dump door de 6k is wel het enige realistische scenario als we niet 8k gaan. Ik blijf USDT en wacht even af of we stabiliseren op 7k of dat we grote rode candles gaan zien.
Op alts verlies je toch altijd veel meer dan je op btc kan winnen in korte tijd.
Maar nu heb ik iets waar mensen misschien wel wat mee kunnen. Ben me door het topic hier meer in TA gaan verdiepen en baalde er altijd van dat ik bij Binance beperkte orders kon plaatsen. <knip> Deel maar geen linkjes als je niet weet of het wel veilig is
Voor de rest: thanks iedereen voor de bijdragen hier, zitten veel leerzame dingen tussen!
[ Voor 44% gewijzigd door Grotman op 28-08-2018 22:21 ]
Ik lul ook zomaar wat
Yeah! Dankzij jou eerdaags ook in VIB gestapt. Wat is je uitstap punt in sats ongeveerd?Tominatie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:50:
Ik snap jullie bear-denkwijze wel hoor. Het is natuurlijk ook moeilijk om die pessimistische kijk niet te hebben na maanden van daling. Toch moeten jullie niet zo sip blijven toekijken in USDT maar gewoon lekker genieten van het herstel waar we in zitten. Zie dat mijn VIB weer een pumpje te pakken heeft! LETSGO
Ook heerlijk dat hot de 12 sats aantikt, best lekker als je er een half miljoen van hebt xD
en verlaats mijn alts
Prepare for the next ATH
Dat lijkt mij ook een struikelblok, immers met een API key zou je niet de eerste zijn die gehacked werd of gestript van je coins op één of andere wijze via die API key.shovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:27:
Hoewel ik t n interessant idee vindt ben ik niet erg happig op t delen van mijn API keys
Of die site gebruikt de api keys om n coin massaal te pumpenSahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:30:
[...]
Dat lijkt mij ook een struikelblok, immers met een API key zou je niet de eerste zijn die gehacked werd of gestript van je coins op één of andere wijze via die API key.
Ik lul ook zomaar wat
Dash/pivx en elke fork daarvan kan dit ook. Zijn maar een paar honderd verschillende muntjes met hetzelfde trucje.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Leuk, welkom!Izualez schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:11:
Hey allen, lees al een tijdje mee maar had nog niet het gevoel wat bij te kunnen dragen.
-knip-
Voor de rest: thanks iedereen voor de bijdragen hier, zitten veel leerzame dingen tussen!
Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1
[ Voor 34% gewijzigd door Taro op 28-08-2018 20:39 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Zag dat het telefoonnummer (+91) op die site uit India komt, dus iemand in India zou in theorie over jouw coins kunnen beschikken als ze kwaad willen.shovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:34:
[...]
Of die site gebruikt de api keys om n coin massaal te pumpen
Precies, daarnaast is in BTC blijven zitten veel beter voor verslavingsgevoelige mensen..Tominatie schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 19:50:
Ik snap jullie bear-denkwijze wel hoor. Het is natuurlijk ook moeilijk om die pessimistische kijk niet te hebben na maanden van daling. Toch moeten jullie niet zo sip blijven toekijken in USDT maar gewoon lekker genieten van het herstel waar we in zitten. Zie dat mijn VIB weer een pumpje te pakken heeft! LETSGO
Mja het bijtijds in en uitstappen had mij (ons?) veel verlies/winstverdamping kunnen besparen. Ik zit momenteel ook voor 25% in usdt sinds 6700. Helaas de pump gemist maar btc kennende komt er wel weer een forse correctieChris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:39:
[...]
Precies, daarnaast is in BTC blijven zitten veel beter voor verslavingsgevoelige mensen..
[afbeelding]
Prepare for the next ATH
Ah ja, ik heb niet gedacht aan het baat wat ze kunnen hebben door coins te dumpen. Hmm, ik ga er nog eens kritisch naar kijken, want dan is gratis en geen fee plots een stuk verdachter. Excuses! Wie weet kan ik het koppelen aan een lege Binance account en de orders als alerts naar mijn mail sturen.shovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:34:
[...]
Of die site gebruikt de api keys om n coin massaal te pumpen
Je kan op Binance wel IP's whitelisten, maar dat schiet dan ook niet veel op. Je kan bij Binance geen extra authenticatie voor trades toevoegen toch?
Wel met een paper wallet.Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:39:
[...]
Precies, daarnaast is in BTC blijven zitten veel beter voor verslavingsgevoelige mensen..
[afbeelding]
Ik vond het plaatje al geniaal. Maar bij deze opmerking heb ik toch even hard zitten schuddebuiken.
Rookworst zonder r is ook worst.
September zou zo maar eens een hele mooie maand kunnen gaan wordenTaro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:37:
We herhalen gisteravond weer? NEO en ONT zijn weer vertrokken. Mogelijk met BTC nu ook door de 7.100 heen, zou mooi zijn.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
En Bitcoin Core?Crypts schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:35:
[...]
Dash/pivx en elke fork daarvan kan dit ook. Zijn maar een paar honderd verschillende muntjes met hetzelfde trucje.
Bitcoin is niet zo snel, dat zei ik al eerder, daar hoef ik geen filmpje voor te zoeken toch?[b]
En Bitcoin Core?
Ik lul ook zomaar wat
Ik lul ook zomaar wat
Durf ik zo niet te zeggen. Vind ik opzich ook niet zo heel boeiend. De echte vraag is we de weg omhoog kunnen vinden voor langere tijd. Daarvoor moeten we nog een flink stuk hoger, wat er in de tussentijd voor een correctie komt maakt daar ook niet voor uit. We beginnen we steeds dichter bij de top te komen die je mag verwachten als bounce van de laatste low. Dan is het uitbreken omhoog of anders flink de diepte in. Dat is een punt wat ik wel heel boeiend vind en dat bedoel ik ook met de post die jij quote. De persoon die zegt dat het allemaal gokken is heeft geen idee waar ie het over heeft.orf schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:10:
[...]
Wanneer verwacht jij een correctie op deze stijging?
'PHPResource schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:28:
[...]
Yeah! Dankzij jou eerdaags ook in VIB gestapt. Wat is je uitstap punt in sats ongeveerd?
Ook heerlijk dat hot de 12 sats aantikt, best lekker als je er een half miljoen van hebt xD
Heb niet echt een target maar dit is nog niet een punt waarbij ik denk "verkopen!!", een 8% extra BTC is mooi maar ik verwacht er nog wel meer van denk ik. Probeer ondertussen door te swingtraden meer te vergaren zoals verkopen 631/629 sat en dan weer in te kopen op 615.
Ik wacht nog even op de grotere pump die ik wel zie komen..
Toch begint dat wel te komen op hele beperkte schaal. Denk dat het een beetje hetzelfde idee is als degene die bedacht dat een ronde steen wat makkelijker een berg afrolt dan een vierkante. Tegenwoordig hebben we alleen leuk lichtmetaal met fancy rubber eromheen en dat rolt toch wel erg lekker.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Zou je kunnen aangeven wat het eerstvolgende weerstandspunt is? Je hebt het namelijk de laatste tijd vaak bij het juist eindPilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 21:56:
[...]
Durf ik zo niet te zeggen. Vind ik opzich ook niet zo heel boeiend. De echte vraag is we de weg omhoog kunnen vinden voor langere tijd. Daarvoor moeten we nog een flink stuk hoger, wat er in de tussentijd voor een correctie komt maakt daar ook niet voor uit. We beginnen we steeds dichter bij de top te komen die je mag verwachten als bounce van de laatste low. Dan is het uitbreken omhoog of anders flink de diepte in. Dat is een punt wat ik wel heel boeiend vind en dat bedoel ik ook met de post die jij quote. De persoon die zegt dat het allemaal gokken is heeft geen idee waar ie het over heeft.
Bij mij knaagt het om nu nog veel extra bij te gaan kopen. Uit ervaring weet ik ook dat dat de volgende ochtend ook zo maar weer verdampt kan zijn, maar dat is toch dat bearish gevoel dat ik nog steeds heb en dat we misschien wel allemaal los moeten gaan laten.
Ik ben in ieder geval eerder vandaag weer ingestapt en heb toch nog een mooie groene dag gehad
Alles wat ik aangeef is puur wat ik online tegenkom met mijn eigen ideeën er over hoorBerry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:18:
[...]
Zou je kunnen aangeven wat het eerstvolgende weerstandspunt is? Je hebt het namelijk de laatste tijd vaak bij het juist eind
Vind dit wel een goede analyse: https://www.tradingview.c...evels-Support-Resistance/
ja de bodem timen is gewoon bijna niet te doen, als je nu de MC ziet, is mijn verwachting dat het uiteindelijk omhoog zal gaan, kan je alleen geduldig zijn? Persoonlijk heb ik al genoeg geïnvesteerd, dus doe niks, maar dat is alleen omdat ik niet wil dat crypto invloed heeft op mijn privé levenTaro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:21:
Over een paar dagen/weken denken we waarschijnlijk allemaal: Had ik begin augustus toch nog maar meer en groots ingeslagen. Zelfs EOS begint nu mee te doen. En VET voor 0,006 Dollar, NEO voor 16 Dollar, ONT voor 1,10 Dollar waren toch echt wel koopjes...
Bij mij knaagt het om nu nog veel extra bij te gaan kopen. Uit ervaring weet ik ook dat dat de volgende ochtend ook zo maar weer verdampt kan zijn, maar dat is toch dat bearish gevoel dat ik nog steeds heb en dat we misschien wel allemaal los moeten gaan laten.
Ik ben in ieder geval eerder vandaag weer ingestapt en heb toch nog een mooie groene dag gehad
Dit zijn de momentjes waarop ik spijt heb dat ik vanmiddag dacht dat de alts zouden zakken.. en eerst in BTC ben gaan zitten en op 7040 in usdt. Nouja het is zoals het is, maar in de tussentijd is ZIL en IOST mooi doorgestegen, maar ik heb m'n winst verzilverd. Het is makkelijk te denken "kut ik heb nu minder BTC", maar voor hetzelfde geld kakt het straks alsnog in door winstnemingen en dan heb je het aan het rechte eind. En ja, FOMO neigingen voel ik nu ook, maar in the end of the day gaat het om de USD value en niet om het aantal sats. Want van USD kan je brood kopen en van sats niet 123Taro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:21:
Over een paar dagen/weken denken we waarschijnlijk allemaal: Had ik begin augustus toch nog maar meer en groots ingeslagen. Zelfs EOS begint nu mee te doen. En VET voor 0,006 Dollar, NEO voor 16 Dollar, ONT voor 1,10 Dollar waren toch echt wel koopjes...
Oke help mij even, als jij dit plaatje zie, welke conclusies trek je dan? Ik zou zeggen rond de 7700 is een belangrijk punt, echter zitten we daar nog nietPilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:26:
[...]
Alles wat ik aangeef is puur wat ik online tegenkom met mijn eigen ideeën er over hoor
Vind dit wel een goede analyse: https://www.tradingview.c...evels-Support-Resistance/
Ik deel die mening niet, long term is mijn doel zoveel mogelijk btc te vergaren, short term USD waarde zal mij een worst zijn.Sahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Dit zijn de momentjes waarop ik spijt heb dat ik vanmiddag dacht dat de alts zouden zakken.. en eerst in BTC ben gaan zitten en op 7040 in usdt. Nouja het is zoals het is, maar in de tussentijd is ZIL en IOST mooi doorgestegen, maar ik heb m'n winst verzilverd. Het is makkelijk te denken "kut ik heb nu minder BTC", maar voor hetzelfde geld kakt het straks alsnog in door winstnemingen en dan heb je het aan het rechte eind. En ja, FOMO neigingen voel ik nu ook, maar in the end of the day gaat het om de USD value en niet om het aantal sats. Want van USD kan je brood kopen en van sats niet 123
Maar je kan op ieder moment BTC en USD uitwisselen, als je veel USD hebt vergaard, kan je daar toch in verhouding ook weer meer BTC voor kopen. Het is echt exact hetzelfde wat waarde betreft, ik begrijp die denkwijze niet.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
[...]
Ik deel die mening niet, long term is mijn doel zoveel mogelijk btc te vergaren, short term USD waarde zal mij een worst zijn.
Lees de rest evenBerry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:31:
[...]
Oke help mij even, als jij dit plaatje zie, welke conclusies trek je dan? Ik zou zeggen rond de 7700 is een belangrijk punt, echter zitten we daar nog niet
Ik deel je mening wel, maar op een andere manier. Ik let wel op USD waarde want je zou kunnen zeggen dat er na een harde stijging, een correctie komt ivm dat BTC overbought is, als ie dipt dan koop ik lager terug en heb ik meer BTC value. Maar ik heb dan nog steeds hetzelfde USD value... Ik streef er naar op korte termijn m'n kapitaal min of meer intact te houden en te laten groeien en op long term nouja meer te vergaren in USD en dan natuurlijk ook in BTC. Maar dat is logisch.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:34:
[...]
Ik deel die mening niet, long term is mijn doel zoveel mogelijk btc te vergaren, short term USD waarde zal mij een worst zijn.
ff aan de zijlijn nu
Prepare for the next ATH
JepTaro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:37:
[...]
Maar je kan op ieder moment BTC en USD uitwisselen, als je veel USD hebt vergaard, kan je daar toch in verhouding ook weer meer BTC voor kopen. Het is echt exact hetzelfde wat waarde betreft, ik begrijp die denkwijze niet.
De afgelopen maanden fijn geweest om terug naar usd te gaan, aangezien btc vaak terugzakte, echter kan het ook straks zo zijn dat btc echt gaat stijgen en je dan minder terug zou kunnen terugkopen.
Ik zeg niet dat deze strategie beter is, is slechts wat ik geloof
":) denk dat jij een betere trader bent dan ik, ik kan het namelijk niet goed inschatten wanneer je moet verkopen, in afwachting van een daling natuurlijk om meer btc te krijgenSahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:40:
[...]
Ik deel je mening wel, maar op een andere manier. Ik let wel op USD waarde want je zou kunnen zeggen dat er na een harde stijging, een correctie komt ivm dat BTC overbought is, als ie dipt dan koop ik lager terug en heb ik meer BTC value. Maar ik heb dan nog steeds hetzelfde USD value... Ik streef er naar op korte termijn m'n kapitaal min of meer intact te houden en te laten groeien en op long term nouja meer te vergaren in USD en dan natuurlijk ook in BTC. Maar dat is logisch.
Ik ben het met je eens dat het in een stijgende markt beter is om in BTC dan USDT te zitten, maar, of je nu 1.000 Dollar hebt of voor 1.000 Dollar aan BTC, dat maakt in principe niet uit. Je kunt ook meer BTC vergaren door tijdens een daling in USDT te zitten. Het is dus afhankelijk van wat de koers doet welke van de twee een betere keuze is en dat weet je pas achteraf.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:46:
[...]
Jepervan uitgaande dat de prijs van btc niet behoorlijk stijgt. Persoonlijk zit ik erin voor een langere termijn en geloof ik echt dat de waarde van btc nog behoorlijk zal gaan stijgen. Vandaar dat ik zoveel mogelijk btc zou willen vergaren.
De afgelopen maanden fijn geweest om terug naar usd te gaan, aangezien btc vaak terugzakte, echter kan het ook straks zo zijn dat btc echt gaat stijgen en je dan minder terug zou kunnen terugkopen.
Ik zeg niet dat deze strategie beter is, is slechts wat ik geloof
Ik probeer deze twee te combineren door in USDT te gaan zitten als er een daling aan lijkt te komen en in BTC te zitten als er een stijging aan lijkt te komen. Dat kan ook de verkeerde kant op werken, afgelopen nacht heb ik BTC waarde verloren en jij gewonnen, maar komende nacht kan dat maar zo weer andersom zijn. Een goede trader zal beide in ieder geval combineren voor het maximale rendement (of met shorts/longs aan de gang gaan).
In NL moet ik ook veel moeite doen om brood te kopen voor USD hoor...Sahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:30:
[...]
Dit zijn de momentjes waarop ik spijt heb dat ik vanmiddag dacht dat de alts zouden zakken.. en eerst in BTC ben gaan zitten en op 7040 in usdt. Nouja het is zoals het is, maar in de tussentijd is ZIL en IOST mooi doorgestegen, maar ik heb m'n winst verzilverd. Het is makkelijk te denken "kut ik heb nu minder BTC", maar voor hetzelfde geld kakt het straks alsnog in door winstnemingen en dan heb je het aan het rechte eind. En ja, FOMO neigingen voel ik nu ook, maar in the end of the day gaat het om de USD value en niet om het aantal sats. Want van USD kan je brood kopen en van sats niet 123
Relatief offtopic: En zelfs het wiel is 'perongeluk' uitgevonden hé...Crypts schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:00:
Dat shillen van bch schiet ook gewoon niet op... Er zijn al zat alternatieven die dit oppakken, er beter en sneller in zijn en het is leuk hoor maar ik kan er nog steeds nergens mee afrekenen.
Toch begint dat wel te komen op hele beperkte schaal. Denk dat het een beetje hetzelfde idee is als degene die bedacht dat een ronde steen wat makkelijker een berg afrolt dan een vierkante. Tegenwoordig hebben we alleen leuk lichtmetaal met fancy rubber eromheen en dat rolt toch wel erg lekker.Zitten we alleen nog met dat hele blockchain verhaal, ipv een usp gaat dat een beetje de molensteen om de nek worden van. Het lost geen beloften in en sterker nog, het maakt helemaal niks klaar. Maakt het niet nutteloos maar laten we er vooral over zwijgen en op de achtergrond hopen op ontwikkelingen die de wereld tussen crypto's en fiat ontsluiten. Tot nu toe heb ik geen enkel project kunnen vinden wat zich hierop richt.

Misschien kunnen we ons nog niet indenken welke toepassingen de blockchain (lees betrouwbare manier van dataopslag / communicatie) uiteindelijk zal hebben...
Met ook leuke grafiekjes over een aantal landen waar crypto booming is.Is Bitcoin The New Safe Haven Trade?
Bron: geen MSM maar: https://www.zerohedge.com...coin-new-safe-haven-tradeAs recent events in Turkey and Iran show, hard currency and precious metal confiscation is a very real threat. Crypto is now a very real alternative.
Het is een hit and miss. Dus ik ben zeker geen betere trader, maar na de stijging van de afgelopen dagen wil ik m'n winst niet zien verdampen.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:48:
[...]
":) denk dat jij een betere trader bent dan ik, ik kan het namelijk niet goed inschatten wanneer je moet verkopen, in afwachting van een daling natuurlijk om meer btc te krijgen
Ja en dat is iets wat ik niet beheersTaro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:51:
[...]
Ik ben het met je eens dat het in een stijgende markt beter is om in BTC dan USDT te zitten, maar, of je nu 1.000 Dollar hebt of voor 1.000 Dollar aan BTC, dat maakt in principe niet uit. Je kunt ook meer BTC vergaren door tijdens een daling in USDT te zitten. Het is dus afhankelijk van wat de koers doet welke van de twee een betere keuze is en dat weet je pas achteraf.
Ik probeer deze twee te combineren door in USDT te gaan zitten als er een daling aan lijkt te komen en in BTC te zitten als er een stijging aan lijkt te komen. Dat kan ook de verkeerde kant op werken, afgelopen nacht heb ik BTC waarde verloren en jij gewonnen, maar komende nacht kan dat maar zo weer andersom zijn. Een goede trader zal beide in ieder geval combineren voor het maximale rendement (of met shorts/longs aan de gang gaan).
Ik vraag mij dan af; hoe bepaal je weer in btc in te stappen wanneer er echt een grote stijging ontstaat? ervan uitgaande dat je in usdt zit natuurlijk
Ligt er ook aan op welke manier je aan de slag gaat. Je kan proberen om iedere dag in en uit te stappen. Of je pakt de grote bewegingen over weken en maanden. Dus kopen op een low zo rond de 6k. Dan de bounce omhoog pakken die weken of langer gaat duren. Dan kijken of de boel uitbreekt omhoog of dat er weer een daling naar 6k komt. Als je alleen al deze bewegingen voor een groot deel kan pakken zit je al heel goed. Dan hoef je echt niet precies op de bodem in te kopen en precies op de top te verkopen om veel winst te maken. Zolang je het grootste deel van de daling maar in fiat zit en het grootste deel van de stijging in BTC. Dit is wat ik zelf zoveel mogelijk probeer te doen en dat is ook een stuk makkelijker dan iedere dag kopen en verkopen.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:48:
[...]
":) denk dat jij een betere trader bent dan ik, ik kan het namelijk niet goed inschatten wanneer je moet verkopen, in afwachting van een daling natuurlijk om meer btc te krijgen
Edit: Laatste ritje wat ik zelf op deze manier heb gepakt los van deze was 6.8k naar iets boven de 8k.
[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 28-08-2018 23:05 ]
Dat is ook eigenlijk wat ik beoogde te zeggen. Nu wordt er een probleem bij blockchain gezocht en dat gaat niet werken. Er moet niet een probleem met blockchain opgelost worden maar een nieuwe toepassing gevonden worden. Mijn idee is ook niet meer dan een transitie.Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:53:
[...]
Relatief offtopic: En zelfs het wiel is 'perongeluk' uitgevonden hé...
[afbeelding]
Misschien kunnen we ons nog niet indenken welke toepassingen de blockchain (lees betrouwbare manier van dataopslag / communicatie) uiteindelijk zal hebben...
Maar hoe heb je dat dan ingeschat vanaf half dec vorig jaar? Na de ATH is het enorm gedaald, op welke momenten heb jij toen gekocht en op basis waarvan? Aangezien ik de lows zelf niet kan inschatten.PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:01:
[...]
Ligt er ook aan op welke manier je aan de slag gaat. Je kan proberen om iedere dag in en uit te stappen. Of je pakt de grote bewegingen over weken en maanden. Dus kopen op een low zo rond de 6k. Dan de bounce omhoog pakken die weken of langer gaat duren. Dan kijken of de boel uitbreekt omhoog of dat er weer een daling naar 6k komt. Als je alleen al deze bewegingen voor een groot deel kan pakken zit je al heel goed. Dan hoef je echt niet op de bodem in te kopen en precies op de top te verkopen om veel winst te maken. Zolang je het grootste deel van de daling maar in fiat zit en het grootste deel van de stijging in BTC. Dit is wat ik zelf zoveel mogelijk probeer te doen en dat is ook een stuk makkelijker dan iedere dag kopen en verkopen.
Hoe heb jij de verschillende lows bepaald na de ath?
[ Voor 28% gewijzigd door Berry powel op 28-08-2018 23:08 ]
Door naar heel veel TA's te kijken en er zelf over na te denken. Ik ga niet van 1 mening uit. Heb een ander ritje kunnen maken van 6.2k naar iets boven de 11k. Als er low gemaakt wordt en het begint meerdere procenten te stijgen over meerdere dagen gok ik er op dat bodem is geweest. Dan is het kopen en in de gaten houden of het klopt. Zo niet dan is het verkopen met een klein beetje winst of anders iets verlies. Als het dan begint te stijgen is het afwachten tot hoe ver het gaat. De top was bij die rit 11.8k en heb verkocht op 11.2k. Toen weer gewacht tot een nieuwe bodem. Hierbij helpt support en resistance ook goed en kijken wat een mogelijke breakout is. Sinds de 11.8k en bodem daarna is het makkelijker geworden omdat we sindsdien in een driekhoek zitten. Bij deze rit omhoog is het zien of we verder dan ongeveer 7.5k kunnen komen. Nou kan dit ook 7.2k zijn of 8k zijn, maar dat moeten we nog maar zien. Geen breakout maakt de kans op een nieuwe low heel groot.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:07:
[...]
Maar hoe heb je dat dan ingeschat vanaf half dec vorig jaar? Na de ATH is het enorm gedaald, op welke momenten heb jij toen gekocht en op basis waarvan? Aangezien ik de lows zelf niet kan inschatten.
Hoe heb jij de verschillende lows bepaald na de ath?
Dank! Ik vind het erg tof om te leren over verschillende handelsstrategieën. Wat zijn naar jouw mening enkele goede TA'ers die je volgt?PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:12:
[...]
Door naar heel veel TA's te kijken en er zelf over na te denken. Ik ga niet van 1 mening uit. Heb een ander ritje kunnen maken van 6.2k naar iets boven de 11k. Als er low gemaakt wordt en het begint meerdere procenten te stijgen over meerdere dagen gok ik er op dat bodem is geweest. Dan is het kopen en in de gaten houden of het klopt. Zo niet dan is het verkopen met een klein beetje winst of anders iets verlies. Als het dan begint te stijgen is het afwachten tot hoe ver het gaat. De top was bij die rit 11.8k en heb verkocht op 11.2k. Toen weer gewacht tot een nieuwe bodem. Hierbij helpt support en resistance ook goed en kijken wat een mogelijke breakout is. Sinds de 11.8k en bodem daarna is het makkelijker geworden omdat we sindsdien in een driekhoek zitten. Bij deze rit omhoog is het zien of we verder dan ongeveer 7.5k kunnen komen. Nou kan dit ook 7.2k zijn of 8k zijn, maar dat moeten we nog maar zien. Geen breakout maakt de kans op een nieuwe low heel groot.
Bepaal je overigens van te voren wanneer je je mogelijke verlies neemt? is dit een vast percentage dat je hanteert via een SL?
Alles gaat lekker toch, zelfs de Litecoin
Ik dacht al dat je zoiets bedoelde...Crypts schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:03:
[...]
Dat is ook eigenlijk wat ik beoogde te zeggen. Nu wordt er een probleem bij blockchain gezocht en dat gaat niet werken. Er moet niet een probleem met blockchain opgelost worden maar een nieuwe toepassing gevonden worden. Mijn idee is ook niet meer dan een transitie.
Nu ben ik bang dat ik toch ga shillen. Maar dit is wel een reden dat ik vol in IOST zit. Samengevat: IOS wil een service (snelle, schaalbare, en relatief energiezuinige blockchain) neerzetten waar (ook met JavaScript) dApps op gedraaid kunnen worden. Ze (met investeerder) hebben naast 'het bedrijf' een tak opgezet die 50mil heeft klaarstaan om dApp-startups te ondersteunen, de één zet in op nfc betalingen, de ander wil het nieuwe YouTube voor contentcreators worden, weer eentje wil de nieuwste betaalbare cloudopslag uit de grond stampen, etc. En ik loop op reddit te roepen dat ze niet zozeer nieuwe apps hoeven te bedenken maar ook bestaande apps kunnen switchen naar de blockchain om onfeilbare databases / communicatie te garanderen.
Kortom, ik weet nog niet waar ik het over heb, maar zit zelf ook in die richting te denken
Misschien moest ik eens op een vrije dag één enorme shillpost of topic schrijven met links en info...
[ Voor 4% gewijzigd door Chris.nl op 29-08-2018 03:00 ]
Ik kijk sowieso altijd hier: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:19:
[...]
Dank! Ik vind het erg tof om te leren over verschillende handelsstrategieën. Wat zijn naar jouw mening enkele goede TA'ers die je volgt?
Bepaal je overigens van te voren wanneer je je mogelijke verlies neemt? is dit een vast percentage dat je hanteert via een SL?
Bij popular today zitten over het algemeen de betere mensen. TomProTrader is sowieso wel een goede. Die had bijvoorbeeld de vorige dip en daarna omhoog perfect voorspeld. Bij newest zit vaak heel veel zooi, maar ook daar kijk ik wel naar. Neem sowieso alles niet aan voor waarheid. Het is voor mij meer om juist een idee te krijgen en ook om te zien of meerdere mensen het met elkaar eens zijn. Je hebt ook niet een TA nodig die het perfect voorspeld, puur de mogelijkheden zien werkt prima. De 6800 was bijvoorbeeld een moeilijk punt, zodra ie daar gisteren door heen ging heb ik gelijk gekocht.
Qua kopen en verkopen op lange termijn doe ik dat niet met een stop loss. Ik wil zien dat de bodem is geweest door meerdere dagen omhoog en ik wil zien dat de top is geweest door meerdere dagen omlaag. Soms koop ik wel gelijk of verkoop ik gelijk op een punt maar dat hangt van de exacte situatie af.
Als zelfs die gaat dan zijn we écht weer bullishRaptorXS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:24:
[...]
Alles gaat lekker toch, zelfs de Litecoin
Waar is @Slux trouwens?
Was die niet op vakantie in Verwegistan? Australie ofzo?Taro schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:27:
[...]
Als zelfs die gaat dan zijn we écht weer bullish![]()
Waar is @Slux trouwens?
JuistRaptorXS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:30:
[...]
Was die niet op vakantie in Verwegistan? Australie ofzo?
En iedereen is blij voor um.Slux schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 16:36:
[...]
Nieuw-Zeeland en daarna Australia, dus jullie zijn zo 6 weken van mij verlost , en ik van jullie
Top bedankt! Ik heb het gevoel dat jij er ook behoorlijk wat tijd in steekt, klopt dat? Blijf wel benieuwd naar de redenen wanneer je de koers "ruimte" geeft (na x aantal dagen daling verkopen) vs direct verkopen.PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:26:
[...]
Ik kijk sowieso altijd hier: https://www.tradingview.com/symbols/BTCUSD/
Bij popular today zitten over het algemeen de betere mensen. TomProTrader is sowieso wel een goede. Die had bijvoorbeeld de vorige dip en daarna omhoog perfect voorspeld. Bij newest zit vaak heel veel zooi, maar ook daar kijk ik wel naar. Neem sowieso alles niet aan voor waarheid. Het is voor mij meer om juist een idee te krijgen en ook om te zien of meerdere mensen het met elkaar eens zijn. Je hebt ook niet een TA nodig die het perfect voorspeld, puur de mogelijkheden zien werkt prima. De 6800 was bijvoorbeeld een moeilijk punt, zodra ie daar gisteren door heen ging heb ik gelijk gekocht.
Qua kopen en verkopen op lange termijn doe ik dat niet met een stop loss. Ik wil zien dat de bodem is geweest door meerdere dagen omhoog en ik wil zien dat de top is geweest door meerdere dagen omlaag. Soms koop ik wel gelijk of verkoop ik gelijk op een punt maar dat hangt van de exacte situatie af.
Er zit een groot verschil in entousiast zijn over een coin en het nog steeds objectief bekijken of proberen een coin te pushen alsof je er verliefd op bent. De mensen die echt aan het shillen zijn hebben meestal 0 objectiviteit. Het is denk ik voor iedereen leuk om hier te lezen over coins en wat er mogelijk mee kan gebeuren en waarom iemand er entousiast over is. Zodra mensen nergens anders meer over kunnen praten en een coin geen negatieve punten meer kan hebben voor ze ben ik er wel klaar mee
Ben de laatste tijd meer op korte termijn bezig en ook met alts. Eerst was het alleen BTC sinds 2016 en alleen lange termijn. Was er toen veel minder mee bezig dan nu.Berry powel schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:34:
[...]
Top bedankt! Ik heb het gevoel dat jij er ook behoorlijk wat tijd in steekt, klopt dat? Blijf wel benieuwd naar de redenen wanneer je de koers "ruimte" geeft (na x aantal dagen daling verkopen) vs direct verkopen.
Direct verkopen op lange termijn is eigenlijk geen optie. Je weet niet of de bodem 6k is of 5k. Je weet ook niet of de top 10k is of 14k. Ik heb dan liever iets minder winst dan te vroeg kopen of te vroeg verkopen. Stel de koers tikt 7.3k en gaan met 100 dollar omlaag. Is dat de top, of een correctie en gaat het daarna naar 8k ? Dat kan je niet weten. Vandaar ook mijn sell toen op 11.2k met de top van 11.8k. Met 600 dollar omlaag en maar blijven gaan maakt dat de kans groot dat de top geweest is. Beter 600 dollar later verkopen dan dat het nog 2k omhoog was gegaan. De driehoek waar we nu in zitten helpt sowieso flink om het op lange termijn beter te doen met de juiste punten. Toen de 11.8k top er was, was er nog geen driehoek. Die driehoek is ook niet heilig maar geeft een goede indicatie.
Dank je! Ik had me een tijdje geleden voorgenomen niet over 'mijn coin' te beginnen als hij niet genoemd wordt. En ben me er daarnaast bewust van dat ik inmiddels een tunnelvisie heb, dus niet objectief ben. Roepers dat hun coin bv wel $80 p/s waard gaat worden zitten (ook) in mijn allergie.PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:41:
[...]
Er zit een groot verschil in entousiast zijn over een coin en het nog steeds objectief bekijken of proberen een coin te pushen alsof je er verliefd op bent. De mensen die echt aan het shillen zijn hebben meestal 0 objectiviteit. Het is denk ik voor iedereen leuk om hier te lezen over coins en wat er mogelijk mee kan gebeuren en waarom iemand er entousiast over is. Zodra mensen nergens anders meer over kunnen praten en een coin geen negatieve punten meer kan hebben voor ze ben ik er wel klaar mee
Ik vind dit topic vooral tof voor de TA's, BTCpraat en het meelezen van de discussies / ruzies. De strategieën als overnachten USDT of BTC vermeerderen kan ik ook enorm waarderen, al doe ik dit zelf vooralsnog niet. Ik heb inmiddels zoveel coins dat elke (toekomstige) dollarcent >€1000 waard is, dus ik zie wel waar het schip strand bij een volgende bullrun (tot die tijd laat ik me eventueel scheren tot op het bot). Ik hoop tijdens een ATH bijtijds uit te stappen om vervolgens, na een vakantie, meer als een PilatuS te gaan traden. Blijkt dat ik nu toch op het verkeerde paard gegokt heb, dan ben ik m'n inleg kwijt en heb ik een interessante tijd gehad.
Ik ervaar wat jij zegt niet echt als shillen. Wat ik hier soms over XRP of Bcash lees daar in tegenChris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 23:59:
[...]
Dank je! Ik had me een tijdje geleden voorgenomen niet over 'mijn coin' te beginnen als hij niet genoemd wordt. En ben me er daarnaast bewust van dat ik inmiddels een tunnelvisie heb, dus niet objectief ben. Roepers dat hun coin bv wel $80 p/s waard gaat worden zitten (ook) in mijn allergie.
Vind het topic zelf de laatste tijd ook erg goed te doen over het algemeenIk vind dit topic vooral tof voor de TA's, BTCpraat en het meelezen van de discussies / ruzies. De strategieën als overnachten USDT of BTC vermeerderen kan ik ook enorm waarderen
30 000 restaurants in Europa die op thuisbezorgd zijn aangesloten? Daar heb ik het meest gebruik van gemaak de weken dat ik in Nederland was, want ik had geen euros bij, alleen maar Bitcoin Cash.Crypts schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 22:00:
Dat shillen van bch schiet ook gewoon niet op... Er zijn al zat alternatieven die dit oppakken, er beter en sneller in zijn en het is leuk hoor maar ik kan er nog steeds nergens mee afrekenen.
Toch begint dat wel te komen op hele beperkte schaal. Denk dat het een beetje hetzelfde idee is als degene die bedacht dat een ronde steen wat makkelijker een berg afrolt dan een vierkante. Tegenwoordig hebben we alleen leuk lichtmetaal met fancy rubber eromheen en dat rolt toch wel erg lekker.Zitten we alleen nog met dat hele blockchain verhaal, ipv een usp gaat dat een beetje de molensteen om de nek worden van. Het lost geen beloften in en sterker nog, het maakt helemaal niks klaar. Maakt het niet nutteloos maar laten we er vooral over zwijgen en op de achtergrond hopen op ontwikkelingen die de wereld tussen crypto's en fiat ontsluiten. Tot nu toe heb ik geen enkel project kunnen vinden wat zich hierop richt.
30 Augustus is er een Bitcoin Cash meetup in Amsterdam, dan gaan we gewoon bij een restaurant eten die Bitcoin Cash accepteert.
Er zijn in Nederland veel meer plaatsen waar Bitcoin Cash geaccepteerd wor dan in Canada.
Arnhem bijvoorbeeld heeft 120 winkels waar Bitcoin Cash geaccepteerd word. Horen zeggen op de Bitcoin Cash meeting in Berlijn. Ik ga het zelf uitpluizen.
[ Voor 6% gewijzigd door Kain_niaK op 29-08-2018 10:24 ]
Arnhem Bitcoinstad ja, niet Arnhem Bcashstad: https://www.arnhembitcoinstad.nl/Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:35:
[...]
Arnhem bijvoorbeeld heeft 120 winkels waar Bitcoin Cash geaccepteerd word.
Het is ook begonnen als Bitcoin stad en dat zegt de site ook. Dat er zaken zijn die daarnaast Bcash erbij doen is een ander verhaal. Dit is weer typisch shillen en Bcash noemen terwijl het in de basis Bitcoin is en niet Bcash.
Pas op, zo direct staat hier weer een toelichting van meer dan 6.000 woorden..PilatuS schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:39:
[...]
Arnhem Bitcoinstad ja, niet Arnhem Bcashstad: https://www.arnhembitcoinstad.nl/
Het is ook begonnen als Bitcoin stad en dat zegt de site ook. Dat er zaken zijn die daarnaast Bcash erbij doen is een ander verhaal. Dit is weer typisch shillen en Bcash noemen terwijl het in de basis Bitcoin is en niet Bcash.
Als er zoiets gezegt wordt wat gewoon het zwaar verdraaien van de waarheid is dan zeg ik het ook hoor. Dat er daarna een post volgt van 6k woorden, denk je dat ik die ga lezen ?D-Ed schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:46:
[...]
Pas op, zo direct staat hier weer een toelichting van meer dan 6.000 woorden..
Ik vind het gewoon smerig shillen. Doen alsof alle winkels daar Bcash accepteren terwijl het gewoon Bitcoin is dat ze accepteren en misschien ook Bcash. Persoonlijk vind ik dit gewoon een leugen.
[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 29-08-2018 00:49 ]
8k in 24hr
GrapjasMidacmm schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:54:
Ik ben nu bullish op bcash woorden.
8k in 24hr
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik woon vlak bij Arnhem dus kom er constant. Heb nog nooit iets van Bcash gezien daar. Kan wel 2 Whoppers voor de prijs van 1 krijgen bij de BK als ik betaal met BTC daar.oisyn schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:56:
Lol. Nou ken ik de lui die daarachter zitten een beetje, en dat zijn absoluut small blockers. Volgens mij ondersteunt BitKassa ook niet eens bch.
Dit is gewoon ook weer een compleet ander niveau van shillen. Keihard te waarheid verdraaien om iets mooier te laten lijken dan dat het is.
Edit: Zie de Burger King er nu trouwens niet meer bij staan. Is wel vrij lang geweest. Geen zin om zelf dingen te gaan vertellen die niet kloppen
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 29-08-2018 01:14 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Chris.nl op 16-09-2018 13:16 ]
Heb nu maar wat ICX en ZIL op Binance gegooid om mee te 'spelen'. Maar al met al heb ik meer dan een hele BTC op Binance staan en ondanks hun goede trackrecord ben ik daar ook niet helemaal happy mee.
En via je mobiel toegang tot je ledger kan volgens mij niet. Maar zelfs dan weet ik niet of ik dat wel zou doen.
Overigens vandaag voor het eerst ICX via zijn eigen mainnet en eigen wallet overgemaakt en binnen een minuut kreeg ik al een deposit melding van Binance! Kijk dat is nou lekker vlot! Bijna net zo vlot als Nano....haha.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb ooit problemen met Bittrex gehad, waardoor ik een nacht niet heb geslapen en toen ik weer kon inloggen direct alles overgezet naar Binance, op een paar niet ondersteunde alts na. Toen heb ik wel besloten om o.a. ADA en NEO voor een deel in een wallet te zetten als het vertrouwen in de markt goed was en sinds een paar dagen ook weer met ONT. Ik heb +-1/3e dus niet op Binance staan, de rest wel, dat durf ik wel aan. Ik vertrouw CZ dat hij er alles aan zal doen om iedereen te compenseren als er iets mis gaat, daarnaast kan het je veel geld kosten als je niet op tijd kunt kopen of verkopen.B-Bandit schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:01:
Wat baal ik ervan dat je eigenlijk niet kan vertrouwen op exchanges. Doordat ik alles op m'n ledger heb staan kan je daardoor ook gewoon niet handelen. ZIL stond gisteren bijvoorbeeld lekker hoog, maar kon geen stoploss plaatsen omdat alles op de ledger stond. Nu weer half afgezakt. Bij HOT en nano heb ik wel stoplosses staan omdat ik daar nog mee heb gehandeld.
Heb nu maar wat ICX en ZIL op Binance gegooid om mee te 'spelen'. Maar al met al heb ik meer dan een hele BTC op Binance staan en ondanks hun goede trackrecord ben ik daar ook niet helemaal happy mee.
En via je mobiel toegang tot je ledger kan volgens mij niet. Maar zelfs dan weet ik niet of ik dat wel zou doen.
Overigens vandaag voor het eerst ICX via zijn eigen mainnet en eigen wallet overgemaakt en binnen een minuut kreeg ik al een deposit melding van Binance! Kijk dat is nou lekker vlot! Bijna net zo vlot als Nano....haha.
En het is toch immers geld dat je kunt missen als er iets verkeerd gaat, niet waar?
En ja, zo ben ik dan ook wel weer, voor het geld van een Ledger kan je ook een paar NEO halen
Edit: Gisteren wat ZIL ingeruild voor EOS, die gaat nu mooi omhoog, ik denk dat ik +-25 stuks in een wallet ga zetten voor de lange termijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 29-08-2018 08:13 ]
Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:10:
[...]
En ja, zo ben ik dan ook wel weer, voor het geld van een Ledger kan je ook een paar NEO halen
Maar denk dat het van de grootte van je PF afhangt. In januari was mijn PF nog 70k USD waard. Ik had mijn ledger ook echt verstopt. Inmiddels slingert ie maar wat rond. Die paar duizend die er nog op staat
De transactie van 1200 ICX die ik net deed was maar 1000 dollar waard. In januari was dat nog een whopping 8000 dollar. Wat een nostalgie...
Hmm EOS hè? Nog niet veel mee gedaan...wel gisteren dankzij het geshill van iemand in IOST gestapt
[ Voor 8% gewijzigd door B-Bandit op 29-08-2018 08:16 ]
PilatuS schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:39:
[...]
Arnhem Bitcoinstad ja, niet Arnhem Bcashstad: https://www.arnhembitcoinstad.nl/
We zijn allemaal begonnen met Bitcoin, ik ook. Jij ook. Jullie willen nog steeds niet accepteren dat de mensen binnen Bitcoin die naar links zijn gegaan daarmee niet opeens niet meer met Bitcoin bezig zijn.
Ik claim niet dat de mensen die naar rechts zijn gegaan opeens niet meer met Bitcoin bezig zijn,
Jullie claimen dat een grote groep rechtdoor is gegaan, en dat wie naar links of naar rechts gaat niet meer met Bitcoin bezig is.
Terwijl dat gebaseerd is op het geloven van leugens. Als je Bitcoin meer als geld zou gaan gebruiken en minder als speculatie middel zou je daar snel achter komen. Wanneer Tether onderuit gaat (met opzet of zonder opzet) dan kom je daar nog wel achter.
Als er hier word gezegt: "Oh je kunt in Nederland nergens iets met Bitcoin Cash doen"
Dan reageer ik met feiten. Ik kan bij elke eettent die via thuisbezordt aan levering doet met Bitcoin betalen via Bitcoin Cash.
Er staan gewoon Bitcoin op thuisbezord en als je op klikt krijg je de keuze om met BTC of BCH te betalen.
Die winkels die via Bitcoin Arnhem staat zijn aangesloten en nu ook Bitcoin Cash betalingen accepteren die ondersteunen gewoon Bitcoin. Bitcoin is BTC en BCH.
Dat zijn gewoon de feiten. Als het je daar moeilijk mee hebt moet je niet kwaad op mij zijn maar kwaad op de mensen die er voor gezorgd hebben dat Bitcoin gebruik voor mij te duur is geworden.
Nu gebruiken de websites die voor mij nuttig zijn, allemaal Bitcoin Cash (voornamelijk yours.org). Wie zijn fout is dat? Want ze zijn allemaal met Bitcoin begonnen en ooit ergens overgeschakeld.
Ik weet dat het jullie absoluut geen drol kan schelen of Bitcoin een goed betaalmiddel is of niet, maar sommige mensen dus wel. Maar die mogen blijkbaar niet meer mee doen.
zie je die kerel met die NO2X op zijn hoofd? (Aaron Van Wirdum) Daar moet je kwaad op zijn. Niet op mij.
En die wereld vreemde kerel die Bitcoin Arnhem stad verteld om maar tabs te openen, die moet je negeren. Want die leeft buiten de realiteit.
En het resultaat daarvan kun je op de Bitcoin Arnhem stad heel goed zien.
Terwijl er sinds 2013 al gewaarschuwd is geweest door Bitcoiners (waaronder ik) dat dit zou gaan gebeuren.
En dan durven er sommige mensen een oplossing voor dat probleem, een scam te noemen????
[ Voor 80% gewijzigd door Kain_niaK op 29-08-2018 08:40 ]
De echte drop moet nog steeds komen had ik begrepen...
Mijn bol was hier nogal wazig over, die van jou was wel duidelijk?mugenmarco schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:44:
[...]
De echte drop moet nog steeds komen had ik begrepen...
Wilde altijd al iets over computers weten
Zero.
Toen ik in Berlijn was heb ik met mensen gesproken die mij vertelde dat Bitcoin Arnhem stad nu ook Bitcoin Cash accepteert. Daarom dat ik het hier herhaalt heb. Bitkassa lijkt inderdaad alleen nog BTC te ondersteunen. Ik zal dus moeten uitzoeken hoeveel van de winkels die hier vermeld staan. https://www.arnhembitcoinstad.nl/#deelnemersPilatuS schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 00:59:
[...]
Ik woon vlak bij Arnhem dus kom er constant. Heb nog nooit iets van Bcash gezien daar. Kan wel 2 Whoppers voor de prijs van 1 krijgen bij de BK als ik betaal met BTC daarHet is dus nog maar de vraag of je daar inderdaad met Bcash kan betalen. Weet dat niet dus zeg er niets over, maar het lijkt er dus sterk op van niet.
Dit is gewoon ook weer een compleet ander niveau van shillen. Keihard te waarheid verdraaien om iets mooier te laten lijken dan dat het is.
Edit: Zie de Burger King er nu trouwens niet meer bij staan. Is wel vrij lang geweest. Geen zin om zelf dingen te gaan vertellen die niet kloppen
Dus naar bit kassa ook zelf Bitcoin Cash betalingen ondersteunen.
Ik zal jullie iets laten weten wanneer ik klaar ben met mijn onderzoek. Ik ben nu toch in Nederland. Tijd voor wat daden.
Ik heb zelf Monero, Ethereum, Dogecoin, Dash, BTC en BCH. Maar ik heb in mijn leven alleen nog maar BCH als betaal middel gebruikt.Chris.nl schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 01:03:
[...]
Ik hoop voor je dat BCash het ver schopt en je dik tevreden blijft in het leven. Kan het waarderen dat je 100% voor één coin gaat. Het is zelfs je levensstijl, respect.
Maar ik heb vanmiddag serieus een kwartiertje zitten fantaseren hoe een lol ik kan hebben van het registreren van een is-bcash-echt-bitcoin.nl domein, en een index.html te typen met een vlijmscherp antwoord. Als je eenmaal hosting hebt kost een extra domein haast geen drol en ik flans makkelijk wat kul in elkaar. Na even met de juiste termen te googelen besloot ik dat een extra website niet nodig was. Kortom: Je roept een bepaalde emotie, reactie, gedachtengoed op bij mij wat je wellicht niet wil bereiken. Hoeft niet hardop, maar probeer eens te reflecteren wat je wil (Je gevonden goudklompje ook anderen gunnen) en wat je zoal bij een ieder voor reactie losmaakt.
Ik vind het tof om te lezen dat NL het goed doet qua acceptatie van Bitcoin Cash. Ik zie het meer als acceptatie van betalen met cryptocurreny. Er komt wellicht een hele goede app voor NFC/QR betalingen waarin de consument ook voor BCash kan kiezen. Maar alleen BCash is niet heilig, dan doe je alternatieven als Monero, XRP, BTC tekort imo.
Heeft er iemand hier in Nederland al eens met Monero of XRP betaald? Wat ik ben er nu toch. Zou het ook wel tof vinden om ergen met iets anders te kunnen betalen dan alleen BCH of BTC.
Laat maar weten waar. Ethereum en Dash zou wel te vinden moeten zijn. XRP, dogecoin en monero lijkt me straf.
Zonder dollen: de meeste coins zijn niet direct bedoeld als betaalmiddel.
Een enkele shop zal naast BTC / BCH wellicht ETH aannemen maar dan heb je het denk ik wel gehad.
Vergeet ook niet dat dit allemaal vrij nieuw is voor medewerkers en producenten van betaaloplossingen. Hoe meer coins er support moeten hebben hoe lastiger. Tijd is geld...Crypto zit ook nog lang niet in de mainstream fase.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!