[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.344 views

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01-2025

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

sh4d0wman schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:15:
Monero is bij zeer geschikt voor darkmarket gebruik en Nederland is een aardige producent. Ik denk dat je daar wel iets zou kunnen kopen :P

Zonder dollen: de meeste coins zijn niet direct bedoeld als betaalmiddel.
Een enkele shop zal naast BTC / BCH wellicht ETH aannemen maar dan heb je het denk ik wel gehad.
Vergeet ook niet dat dit allemaal vrij nieuw is voor medewerkers en producenten van betaaloplossingen. Hoe meer coins er support moeten hebben hoe lastiger. Tijd is geld...Crypto zit ook nog lang niet in de mainstream fase.
Buiten een enkele winkel die op eigen houtje BTC/BCH ondersteunt is het voornamelijk bitpay. Dat is natuurlijk gemakkelijk, de winkel kan dan gewoon beslissen om euros te krijgen en hoeft zich nergens zorgen voor de pakken.

Neem nu winkels die bij thuisbezord zijn aangesloten, die hoeveel het woord Bitcoin niet eens te kennen. Zij krijgen betaald via thuisbezorgd die verschillende manieren aanbied om te betallen.

Een daarvan is bitpay, die alleen BCH en BTC ondersteunt.

Thuisbezorgd heeft bitpay hun in 2013 altijd 100% in euro's laten uitbetalen. In 2017 hebben ze daar natuurlijk wel spijt van gehad.

Ik vraag me af hoeveel winkels en webshops er in Nederland zijn die BTC/BCH ondersteunen (of alleen BTC of alleen BCH) op eigen houtje, dus direct. Ik denk dat dat er minder dan 1000 zijn, maar ik heb er voor de rest helemaal geen data van.

Sowieso is Bitcoin niet zo nuttig als betaalmiddel in Nederland vergeleken met Venezuela bijvoorbeeld. Omdat ons huidig geld het gewoon prima doet. Aan de andere kant, als je e loon ontvangt in Bitcoins wil je die Bitcoins natuurlijk overal kunnen gebruiken. En dan heb je er niet veel aan dat je het alleen online kunt gebruiken.

Dat is ook wel weer een beetje een kip en een ei probleem.

"Kunnen we jou in Bitcoins betalen"
"Ja maar ik kan daar geen eten mee kopen"

vs

"Waarom accepteer je voor het eten dat je verkoopt geen Bitcoins?"
"Omdat er niemand in de omgeving is die zijn loon in Bitcoin krijgt"

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
ZIL weer ingeslagen na er gisteren hoger te zijn uitgestapt. Toch 10 sats minder betaald en voor hetzelfde geld meer ZIL :)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:34:
ZIL weer ingeslagen na er gisteren hoger te zijn uitgestapt. Toch 10 sats minder betaald en voor hetzelfde geld meer ZIL :)
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/ef/58/a6/ef58a6c6d8126d131b30115b8eca8684.jpg

Verwijderd

Bitcoin incognito.... The best... :)

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 15:45
Potdrie, kooporder ICX op 3000 (ETH) ingelegd gisteravond, is hij vannacht gegaan tot 3001... 8)7

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:33
Down
Down
Down it goes.

• Careclown
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-01 15:08
Goedemorgen,

VET en REQ zijn weer een beetje gezakt sinds gisteren maar ik denk dat het nog wel wat lager kan voor ik weer inkoop.

IOTA lijkt het vol te houden. Gisteren op 0.00242ETH verkocht en nu is het 0.00262ETH.
Denk dat IOTA wel weer mee naar beneden zal gaan dus ik wacht het nog lekker af.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://image.ibb.co/eQ49v9/Annoyed_Bird_29082018103633.jpg

• Sahara
Aangezien jouw onderschrift "Shitcoin hodler for life." Dan neem ik aan dat Bitcoin Cash ook een shitcoin is :? ;)

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:41:
[...]

Aangezien jouw onderschrift "Shitcoin hodler for life." Dan neem ik aan dat Bitcoin Cash ook een shitcoin is :? ;)
Daar laat ik me niet over uit. Ik hold zelf geen bcash...

• Sahara
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:42:
[...]

Daar laat ik me niet over uit. Ik hold zelf geen bcash...
Wie dan wel vraag ik mij af...

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:47:
[...]

HTML, MOON, BTS, GVT, KRL, RLC, BNB, ETN. En natuurlijk ETH en BTC

• Sahara
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:50:
[...]

HTML, MOON, BTS, GVT, KRL, RLC, BNB, ETN. En natuurlijk ETH en BTC
Wow, hier past toch afgezien van ETH, BTC en BNB wel deze pic bij:

Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/0x0/https://cdn.steemitimages.com/DQmTkcvLfPdSv4LgyaxLAPuSWB35kEwS15hawfmyqCBpnmN/image.png ;)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd

Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 10:53:
[...]

Wow, hier past toch afgezien van ETH, BTC en BNB wel deze pic bij:

[afbeelding] ;)
Vergeet BTS niet :*)

Verder denk ik zeker dat ik ooit alleen in een klein appartementje ga eindigen met ongelooflijke bags shitcoins.

Heb er nu al zin in. *O*

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
EOS gaat lekker vandaag *O* oOo

* Taro gaat er extra fiat instoppen, als BTC niet ineens hard daalt, dan verwacht ik veel van de EOS koers (ik sta niet achter de coin)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Kain_niaK

Kain_niaK

[...]

Alles is voor Bcassie

Verwijderd

[...]

Oh sorry ik las WAT dan wel. My bad

• Taro
  • Niet online

Taro

Nice, kijk EOS gaan! Precies op tijd bijgekocht :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-01 14:11
Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:
Ik had nog een heel klein restje fiat die ik een tijdje geleden in EOS had gestopt (op 4,7). Net met >25% winst verkocht *O* . Helaas gaat dat dan als nog maar over een aantal euro, maar toch :P

Nu maar eens alle fiat naar USDT omzetten om van Kraken over te stappen op Binance. Hopelijk kan ik daar wat runs mee pakken om het kleine verlies (25%) van de afgelopen maanden hodlen om te zetten naar een mooie winst.

Verwijderd

Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 09:03:
[...]

Heeft er iemand hier in Nederland al eens met Monero of XRP betaald? Wat ik ben er nu toch. Zou het ook wel tof vinden om ergen met iets anders te kunnen betalen dan alleen BCH of BTC.

Laat maar weten waar. Ethereum en Dash zou wel te vinden moeten zijn. XRP, dogecoin en monero lijkt me straf.
Doel van XRP is ook niet om er mee te kunnen betalen ;)

• Kain_niaK

Kain_niaK

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:43:
[...]

Doel van XRP is ook niet om er mee te kunnen betalen ;)
Wat is het doel van een currency waar je niet mee kunt betalen?

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-01 09:33
Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

XRP is geen currency.....

XRP zorgt voor veel snellere en veel goedkopere transacties onder banken, ga je ergens in verdiepen.....

Verwijderd

Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:59:
[...]

Je zou een game kunnen ontwikkelen met een bankdirecteurtje in een rood 3 delig pak wat al springend XRP muntjes verzameld.

Gebruik je fantasie en de toepassingen zijn oneindig.

• Kain_niaK

Kain_niaK

mugenmarco schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:00:
[...]

XRP is geen currency.....

XRP zorgt voor veel snellere en veel goedkopere transacties onder banken, ga je ergens in verdiepen.....
Voor de technologie van ripple labs heb je geen XPR nodig ...

En om het over een andere noot te gooien.

https://twitter.com/ActualAdviceBTC

[ Voor 16% gewijzigd door Kain_niaK op 29-08-2018 12:07 ]

Verwijderd

Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:05:
[...]

Voor de technologie van ripple labs heb je geen XPR nodig ...

En om het over een andere noot te gooien.

https://twitter.com/ActualAdviceBTC

[video]
Ga nou maar eerst eens ff research doen :)

• CryptoKevin
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-01-2022
- spam -

[ Voor 98% gewijzigd door .oisyn op 29-08-2018 13:01 ]

Verwijderd

Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 11:30:
Helaas, pump net gemist :-( Ben je nu uitgestapt of verwacht je meer groei?

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03:50

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:09:
[...]
Dat is de million dollar question :P IOTA gaat ook nog steeds lekker door terwijl VET juist weer wat terug liep. Ik blijf het ook moeilijk vinden op zo'n mini-raket in te stappen. Nog wel BTC aangekocht rond 7050 usd.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-01 06:48

Ryan1981

Je ne sais pas

De Britse pond begint ondertussen ook een interessante cryptovaluta te worden :+ :

British Pound in Fresh 11-Month Low vs. Euro as May says 'No Deal' Brexit "Won't be the End of the World"

• Taro
  • Niet online

Taro

[...]

Ik hou nog even vast. De afgelopen tijd gaat de markt omhoog, dus heb ik besloten minder snel uit te stappen, omdat je los van een dipje, ook weleens een stijging mist. Nadeel is dat ik nu te lang vast kan gaan houden (meerdere dagen) en daardoor weer veel rood mee pak, maar ik hou het gewoon goed in de gaten en maak gaandeweg keuzes.

Verder dwing ik mijzelf nu om alleen te handelen met mijn favorieten lijstje op Binance, dus niet te vaak te wisselen, of te veel te spreiden. Soms baal ik bijv. dat ik een stijging van ADA heb gemist, maar dan kijk ik naar ONT en heb ik daar meer % op gepakt, dus dwing ik mijzelf om niet ook weer extra ADA te kopen (los van wat ik buiten de exchange heb staan), maar gewoon te blijven zitten.

Voor de volledigheid, ik heb nu: BTC, NEO, ONT, ZIL, VET, EOS, BNB in mijn handelspotje zitten. Ook coins met dividend dus. In mijn favorieten lijstje staan verder nog IOST, XLM, RLC en NANO, maar die pak ik alleen mee als ik een grotere stijging dan bij de coins in mijn pf verwacht.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Jammer dat XRP achterblijft.

Weg

Verwijderd

Alle coins krijgen vroeg of laat toch hun pump wel voordat we in zijn geheel weer naar een diepere low gaan.

• .oisyn
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Kain_niaK schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 08:24:
Jullie claimen dat een grote groep rechtdoor is gegaan, en dat wie naar links of naar rechts gaat niet meer met Bitcoin bezig is.
Ik claim idd dat als je de weg opgaat die wegleidt van decentralisatie en immutability, je niet meer met Bitcoin bezig bent. Dat staat overigens los van het block size debate, al heeft het er wel een beetje mee te maken.
Als er hier word gezegt: "Oh je kunt in Nederland nergens iets met Bitcoin Cash doen"
Ik geloof dat ik die opmerking heb gemist.
Dat zijn gewoon de feiten. Als het je daar moeilijk mee hebt moet je niet kwaad op mij zijn maar kwaad op de mensen die er voor gezorgd hebben dat Bitcoin gebruik voor mij te duur is geworden.
Kijk, dat is dan ook wel weer het standaard narrative. "Het is te duur geworden." "Het werkt niet meer." Als een gebroken plaat die in januari is blijven hangen. De mempool is leeg, transacties gaan snel en de fees zijn laag, al best wel lang. De fees zijn op BCH doorgaans hoger, in termen van sat/B. In dollars uiteraard lager, want ja, 0.079.

Wat echter jammer is, is dat jij vooral doet aan korte termijn denken. Oh, je kan nu niet betalen, dus dan moeten we nu kosten wat kost daar op korte termijn een oplossing voor verzinnen, ookal druist die oplossing in tegen sommige van de kernpunten waar bitcoin voor staat: een open, immutable, decentralized, trustless, permissionless, censorship resistent ledger. Met een als maar groter wordende blocksize gaat überhaupt niemand meer de moeite doen om zijn transacties efficient te maken, want ja, er is toch ruimte zat. Met als resultaat dat je straks zit met een enorm lompe database bestaande uit allemaal onzintransacties die er eigenlijk niet voor eeuwing in hoeven te staan. Een database die door de gewone gebruiker in het westen nauwelijks zelf te syncen is, laat staan in landen waar internetconnectiviteit behoorlijk achter loopt (en die het hardst staan te springen om "sound money"). Maar hey, dat maakt niet uit, want gebruikers zijn niet belangrijk, toch? Bedrijven (merchants, exchanges en miners) kunnen dat prima zelf bepalen. Decentralized my ass. Sterker nog, eigenlijk hebben merchants ook niets te zeggen, eigenlijk zouden de miners alles moeten bepalen. Waarom die narrative gepushed wordt binnen het BCH kamp snap ik dus echt niet.

Maar goed. Als er iets is wat ik heb geleerd in mijn 15 jaar ervaring in de gamesindustrie is dat efficientie niet vanzelf gaat. Pas als men wordt gedwongen door kunstmatige danwel hardwarematige limieten, blijkt men ineens hele creatieve oplossingen te kunnen verzinnen die veel beter peformen en veel minder geheugen gebruiken dan als je iedereen maar gewoon zijn gang laat gaan. En dat zie je nu ook bij de blokchain. Natuurlijk, het is even door de zure appel heen bijten en het komt adoptie op korte termijn niet ten goede, maar er wordt wel enorm veel werk verzet om de boel veel efficienter te doen. Wallets en exchanges batchen hun transacties veel beter, er wordt beter omgegaan met dust, en aan de kant van het protocol zie je oplossingen als SegWit en Schnorr signatures om transacties in het algemeen efficienter te laten zijn. En dan natuurlijk de enorme hoeveelheid werk die wordt verzet in layer 2 oplossingen, waardoor al die domme kleine transacties niet eens meer op de blockchain zelf hoeven te staan. Dat zijn allemaal oplossingen die op lange termijn zich zo ontzettend hard gaan terugbetalen.

En verder, immutability is een belangrijk goed. Zonder immutability geen vertrouwen in het systeem zelf. En dus kun je imho niet om de haverklap naar hartelust changes gaan zitten maken. Daar denken ze bij BCH blijkbaar anders over. Daar denken ze zelfs zó anders over, dat de dev teams van de verschillende clients het niet meer met elkaar eens zijn en dan gewoon hun eigen featureset pushen, waardoor de boel drijgt op te splitsen in 2 of meer chains. De toko wordt gerund door een stel clowns die allemaal hun eigen belangen hebben, en nu het allemaal in het water drijgt te vallen komen de "miljardairs" morgen bijeen om te bespreken hoe het nou verder moet. Oh ja, had ik decentralisatie al eens genoemd?

Nee, als er een coin moet komen die op lange termijn een valide alternatief moet zijn voor het huidige monetaire systeem, dan moet je de boel goed aanpakken en vooruit denken. Een solide simpele base layer is daarbij heel belangrijk, en moet je changes maken dan liefst op een backwards compatible manier. Vind ik dat de blocksize voor altijd op 1MB moet blijven? Absoluut niet, op lange termijn is het gewoon te weinig. Maar nu is het daar nog niet tijd voor, en beter houden we 'm even kunstmatig laag zodat het van belang blijft om efficient met transacties om te blijven gaan. Net zoals wij ook in onze games aan het begin van een project geheugen en een deel frametime reserveren om ervoor te zorgen dat het niet meteen allemaal wordt opgesnoept door die paar nieuwe features die aan het begin van het project worden gemaakt, en er daarna geen ruimte meer is.
En dan durven er sommige mensen een oplossing voor dat probleem, een scam te noemen???? |:(
Kijk, dat is dus weer een typische Kian_niaK redenatie. Serieus gast, je leest *nooit* wat mensen daadwerkelijk zeggen. Het is alsof je vlug over de woorden scant en daar vervolgens zelf maar een draai aan geeft. Heb je last van dyslexie of een vergelijkbare aandoening waardoor je moeite hebt met lezen of begrijpend lezen? Serieuze vraag, want het is echt frappant hoe vaak je dit doet. Of verdraai je gewoon expres woorden van mensen? Dat kan natuurlijk ook. Een beetje zoals je goede vriend Ver ook vaak doet.

Ik daag je uit om aan te wijzen wie een grotere blocksize (want dat is waarnaar je refereert als je zegt "een oplossing voor dat probleem") een scam noemt. Ik wens je veel succes met het doornemen van alle posts, maar ik kan je nu al vertellen dat niemand dat ooit heeft gedaan. Ja, ik heb zo mijn problemen met Bitcoin Cash, om verschillende redenen. Puur het feit dat ze grotere blokken gebruiken is daar niet een van, ook al ben ik het in beginsel niet eens met die beslissing.

Voor de goede orde, grotere block sizes zijn geen scam. BCH als munt zelf vind ik niet eens een scam. Maar waar BCH wel last van heeft, zijn scammers, fraudeurs en pathologische leugenaars die aan de touwen trekken. Roger K. Ver, Jihan Wu en met name Craig S. Wright. De community zou er goed aan doen om vooral die laatste persoon te ditchen, want het enige waar hij wat om geeft is zijn eigen persoon en hij laat jullie met plezier in as achter als het hem uitkomt.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Sahara
Lijkt het nu op dat men de BTC lager wil krijgen? Zie verkoop van tientallen BTC op Binance (bijv. op 7091,39)

Verwijderd

.oisyn schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

Ik claim idd dat als je de weg opgaat die wegleidt van decentralisatie en immutability, je niet meer met Bitcoin bezig bent. Dat staat overigens los van het block size debate, al heeft het er wel een beetje mee te maken.

[...]

[...]

Kijk, dat is dan ook wel weer het standaard narrative. "Het is te duur geworden." "Het werkt niet meer." Als een gebroken plaat die in januari is blijven hangen. De mempool is leeg, transacties gaan snel en de fees zijn laag, al best wel lang. De fees zijn op BCH doorgaans hoger, in termen van sat/B. In dollars uiteraard lager, want ja, 0.079.

Wat echter jammer is, is dat jij vooral doet aan korte termijn denken. Oh, je kan nu niet betalen, dus dan moeten we nu kosten wat kost daar op korte termijn een oplossing voor verzinnen, ookal druist die oplossing in tegen sommige van de kernpunten waar bitcoin voor staat: een open, immutable, decentralized, trustless, permissionless, censorship resistent ledger. Met een als maar groter wordende blocksize gaat überhaupt niemand meer de moeite doen om zijn transacties efficient te maken, want ja, er is toch ruimte zat. Met als resultaat dat je straks zit met een enorm lompe database bestaande uit allemaal onzintransacties die er eigenlijk niet voor eeuwing in hoeven te staan. Een database die door de gewone gebruiker in het westen nauwelijks zelf te syncen is, laat staan in landen waar internetconnectiviteit behoorlijk achter loopt (en die het hardst staan te springen om "sound money"). Maar hey, dat maakt niet uit, want gebruikers zijn niet belangrijk, toch? Bedrijven (merchants, exchanges en miners) kunnen dat prima zelf bepalen. Decentralized my ass. Sterker nog, eigenlijk hebben merchants ook niets te zeggen, eigenlijk zouden de miners alles moeten bepalen. Waarom die narrative gepushed wordt binnen het BCH kamp snap ik dus echt niet.

Maar goed. Als er iets is wat ik heb geleerd in mijn 15 jaar ervaring in de gamesindustrie is dat efficientie niet vanzelf gaat. Pas als men wordt gedwongen door kunstmatige danwel hardwarematige limieten, blijkt men ineens hele creatieve oplossingen te kunnen verzinnen die veel beter peformen en veel minder geheugen gebruiken dan als je iedereen maar gewoon zijn gang laat gaan. En dat zie je nu ook bij de blokchain. Natuurlijk, het is even door de zure appel heen bijten en het komt adoptie op korte termijn niet ten goede, maar er wordt wel enorm veel werk verzet om de boel veel efficienter te doen. Wallets en exchanges batchen hun transacties veel beter, er wordt beter omgegaan met dust, en aan de kant van het protocol zie je oplossingen als SegWit en Schnorr signatures om transacties in het algemeen efficienter te laten zijn. En dan natuurlijk de enorme hoeveelheid werk die wordt verzet in layer 2 oplossingen, waardoor al die domme kleine transacties niet eens meer op de blockchain zelf hoeven te staan. Dat zijn allemaal oplossingen die op lange termijn zich zo ontzettend hard gaan terugbetalen.

En verder, immutability is een belangrijk goed. Zonder immutability geen vertrouwen in het systeem zelf. En dus kun je imho niet om de haverklap naar hartelust changes gaan zitten maken. Daar denken ze bij BCH blijkbaar anders over. Daar denken ze zelfs zó anders over, dat de dev teams van de verschillende clients het niet meer met elkaar eens zijn en dan gewoon hun eigen featureset pushen, waardoor de boel drijgt op te splitsen in 2 of meer chains. De toko wordt gerund door een stel clowns die allemaal hun eigen belangen hebben, en nu het allemaal in het water drijgt te vallen komen de "miljardairs" morgen bijeen om te bespreken hoe het nou verder moet. Oh ja, had ik decentralisatie al eens genoemd?

Nee, als er een coin moet komen die op lange termijn een valide alternatief moet zijn voor het huidige monetaire systeem, dan moet je de boel goed aanpakken en vooruit denken. Een solide simpele base layer is daarbij heel belangrijk, en moet je changes maken dan liefst op een backwards compatible manier. Vind ik dat de blocksize voor altijd op 1MB moet blijven? Absoluut niet, op lange termijn is het gewoon te weinig. Maar nu is het daar nog niet tijd voor, en beter houden we 'm even kunstmatig laag zodat het van belang blijft om efficient met transacties om te blijven gaan. Net zoals wij ook in onze games aan het begin van een project geheugen en een deel frametime reserveren om ervoor te zorgen dat het niet meteen allemaal wordt opgesnoept door die paar nieuwe features die aan het begin van het project worden gemaakt, en er daarna geen ruimte meer is.

[...]

Kijk, dat is dus weer een typische Kian_niaK redenatie. Serieus gast, je leest *nooit* wat mensen daadwerkelijk zeggen. Het is alsof je vlug over de woorden scant en daar vervolgens zelf maar een draai aan geeft. Heb je last van dyslexie of een vergelijkbare aandoening waardoor je moeite hebt met lezen of begrijpend lezen? Serieuze vraag, want het is echt frappant hoe vaak je dit doet. Of verdraai je gewoon expres woorden van mensen? Dat kan natuurlijk ook. Een beetje zoals je goede vriend Ver ook vaak doet.

Ik daag je uit om aan te wijzen wie een grotere blocksize (want dat is waarnaar je refereert als je zegt "een oplossing voor dat probleem") een scam noemt. Ik wens je veel succes met het doornemen van alle posts, maar ik kan je nu al vertellen dat niemand dat ooit heeft gedaan. Ja, ik heb zo mijn problemen met Bitcoin Cash, om verschillende redenen. Puur het feit dat ze grotere blokken gebruiken is daar niet een van, ook al ben ik het in beginsel niet eens met die beslissing.

Voor de goede orde, grotere block sizes zijn geen scam. BCH als munt zelf vind ik niet eens een scam. Maar waar BCH wel last van heeft, zijn scammers, fraudeurs en pathologische leugenaars die aan de touwen trekken. Roger K. Ver, Jihan Wu en met name Craig S. Wright. De community zou er goed aan doen om vooral die laatste persoon te ditchen, want het enige waar hij wat om geeft is zijn eigen persoon en hij laat jullie met plezier in as achter als het hem uitkomt.
Je moet ook een layer hebben die corruptie toestaat.

Anders haken veel rijke en machtige personen meteen al af.

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Sahara schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:49:
Lijkt het nu op dat men de BTC lager wil krijgen? Zie verkoop van tientallen BTC op Binance (bijv. op 7091,39)
Met 'tientallen' aan BTC ga je geen invloed hebben op de prijs hoor. :)

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Lijkt erop dat we een tijd in de 7000-7200 range gaan blijven hangen. Hoop dat de alts lekker door blijven gaan! Vandaag ziet het er toch wel wat roder uit, alles is lichtjes gezakt op een aantal na (waaronder IOTA, lekker hoor Ed!)

Hold, moon.

• Kaascrackers
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 13-10-2025
Is Nano alweer stervende? Of toch maar hodlen die handel...

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
Kaascrackers schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:36:
Afbeeldingslocatie: http://forums.ilounge.com/attachments/ipod-nano/4992d1126364513-nano-nano-nano-nano.jpg

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Zit in GTO, een van de weinige munten die nog niet lekker is gestegen de afgelopen dagen.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Greymore1 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:40:
Zit in GTO, een van de weinige munten die nog niet lekker is gestegen de afgelopen dagen.
Ik hoop het voor je maar hij heeft toch al een ritje gemaakt 1375 naar 1500. Beetje hetzelfde als ADA.

• Taro
  • Niet online

Taro

Als je toch weinig waarde hecht aan decentralisatie en blockchain, waarom kijk je dan niet eens naar EOS? Die stijgt nu ook weer mooi.
[...]

De huidige EOS pump pak je wel mee hoop ik? *O* *O*

[ Voor 36% gewijzigd door Taro op 29-08-2018 13:52 ]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:30:
Lijkt erop dat we een tijd in de 7000-7200 range gaan blijven hangen. Hoop dat de alts lekker door blijven gaan! Vandaag ziet het er toch wel wat roder uit, alles is lichtjes gezakt op een aantal na (waaronder IOTA, lekker hoor Ed!)

Hold, moon.
Thx!

Gisterenavond heb ik een (voor mij althans) ontzettende move gemaakt... Dik 35% van mijn MIOTA omgezet in USDT omdat dacht dat ‘we’ zouden dippen... Anderhalf uur alles in de gaten gehouden en werd me toch een partijtje zenuwachtig omdat 0,80 alweer in de buurt kwam... Kooporder ingesteld op 0,2 cent lager dan dat ik ze verkocht en gaan slapen..

Vanmorgen werd ik wakker met net wat meer MIOTA’s dan toen ik ging slapen! Dit was eens maar nooit meer _/-\o_

• Careclown

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• orf
  • Laatst online: 22:32

orf

.oisyn schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 12:43:
[...]

[...]

[...]

Kwamen de hoge fees (in december?) en de lange transactietijden ook niet door bepaalde miners die alleen transacties verwerkten met hoge fees én spam transacties die vertraagden?

[...]

Wat een enorm goede reactie!

Wel een beejte jammer dat het in dit topic heel snel ondersneeuwt en dat de verschillende topics over crypto niet zo goed werken, waardoor dit soort waardevolle posts slecht gelezen worden.

Ik hoop dat @Kain_niaK een keertje inhoudelijk kan reageren in plaats van er één punt uit te pakken of vrolijk weer over een ander BCH verhaal begint.

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
Alt season is upon us. Hier kan geen TA tegen op. Let it begin !

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Machlah schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:09:
[...]

Alt season is upon us. Hier kan geen TA tegen op. Let it begin !
dont ask what crypto can do for you but what you can do for crypto.

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 14:19
Kaascrackers schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:36:
Echt geen idee. Op dit moment houd ik vast met een stop loss op 4200. Uitbreken of afsterven, we gaan het zien. Laatste paar uur redelijk horizontaal aan het bewegen...dus...

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Tominatie
  • Niet online
wehave schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:55:
[...]
Yup precies. 220 uur gewerkt in 2 maanden deze zomer om vol de dip te kunnen kopen. Over 10 jaar op mijn 29ste kan ik hopelijk een huis kopen met 1 bitcoin. ;).

"OTC market is drying up like crazy. We do a lot of OTC deals with luxconsulting.
The demand from buyers is growing every week. But the supply is just not there.

Getting requests to buy 1500 Bitcoin on a weekly base. But even miners cant manage these amounts"

#bullish? >:)

Holden en bijkopen == moonen
:)

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10-2025
Hallo Allemaal,
Naar vele reacties te hebben gelezen ook zelf maar een gebruiker aangemaakt. Interessant forum om te volgen.
Ik zelf Eos gisteren om 18 uur verkocht met +13%. Maar hij gaat maar door :( :(
Nog mensen die later zijn ingestapt?

• Tominatie
  • Niet online
Berry1980 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:09:
Hallo Allemaal,
Naar vele reacties te hebben gelezen ook zelf maar een gebruiker aangemaakt. Interessant forum om te volgen.
@Taro o zit geloof ik ook te genieten van een ritje EOS. :P

Leuk dat je nu ook op het forum bent. Zo begon ik een jaar geleden in Augustus ook. Als ultieme noob keek ik mee naar de experts die hier aan 't tikken waren om daarna een paar maanden later ook een account te maken. Welkom!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:05:
[...]

Yup precies. 220 uur gewerkt in 2 maanden deze zomer om vol de dip te kunnen kopen. Over 10 jaar op mijn 29ste kan ik hopelijk een huis kopen met 1 bitcoin. ;).

"OTC market is drying up like crazy. We do a lot of OTC deals with luxconsulting.

Getting requests to buy 1500 Bitcoin on a weekly base. But even miners cant manage these amounts"

Tegen die tijd heb je al 3 huizen , 1 jacht en 3 vrouwen ;)
(1 vrouw per huis en als je rust wil een jacht)

• Taro
  • Niet online

Taro

Berry1980 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:09:
Hallo Allemaal,
Welkom! En idd @Tominatie, ik zit er ook (nog) in.

Had al EOS, maar vanochtend een paar minuten voor de piek bijgekocht. Zag net een buy order langskomen voor meer dan 200.000 Dollar en verwacht wel dat steeds meer mensen weer in EOS zullen stappen. Tijd geleden hebben o.a. Eric Choe en Philakone (Zie Twitter) verwachtingen voor EOS afgegeven van 33 - 50 Dollar per stuk. Daarnaast traden zij veel met EOS, ze maken er mooie ritjes mee. Een groot publiek van deze traders zit dus ook veel in EOS. Daarnaast is er tijdens de EOS ICO enorm veel geld binnengehaald, de middelen om iets groots neer te zetten zijn dus aanwezig.

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Ik heb het gevoel dat we vanavond een correctie gaan zien.. Ik lees te veel positieve berichten online.

Zero.

• PilatuS
  • Niet online
Nano wordt weer wakker zo te zien :)

• Tominatie
  • Niet online
Pelox schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:33:
Ik heb het gevoel dat we vanavond een correctie gaan zien.. Ik lees te veel positieve bericht online.
De meeste hier denken aan een correctie geloof ik. Daarnaast zijn er heeel veel mensen die een short openen tussen 7100-7200, TA zegt namelijk dat 't dan moet zakken. Geloof er geen zak van, ik denk dat we overtuigend de 7.2k overgaan na een tijdje van accumuleren.

Poll: Wat gaat de bitcoin doen op korte termijn?
We zakken weer onder de $7000
We doen een paar dagen geen reet
We gaan over een tijdje zwaar de $7200 over
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400901&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Careclown
Ik denk dat we een kleine resistance rond 7150 krijgen waarna de prijs weer zal droppen voor het verder voorbij de 7200 zal schieten :)

• Tominatie
  • Niet online
Careclown schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:49:
Ik denk dat we een kleine resistance rond 7150 krijgen waarna de prijs weer zal droppen voor het verder voorbij de 7200 zal schieten :)
Je kan best gelijk hebben. De 7100-7200 wordt sowieso wel erg zwaar. Veel bears openen daar hun short en misschien zorgt dat wel voor een domino-effect en zakken we terug onder de 7000 om dan vrij snel weer te herstellen door de shorters die dan weer een long openen.

Persoonlijk hoop ik dat de bulls even laten zien wie de komende tijd gaat domineren. Overtuigend de 7200 over zou echt een mooie bevestiging zijn van de "ommekeer" die we wellicht maken...

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-01 03:33
Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:56:
[...]

Je kan best gelijk hebben. De 7100-7200 wordt sowieso wel erg zwaar. Veel bears openen daar hun short en misschien zorgt dat wel voor een domino-effect en zakken we terug onder de 7000 om dan vrij snel weer te herstellen door de shorters die dan weer een long openen.

Persoonlijk hoop ik dat de bulls even laten zien wie de komende tijd gaat domineren. Overtuigend de 7200 over zou echt een mooie bevestiging zijn van de "ommekeer" die we wellicht maken...
Ik denk dat we misschien de 7200 raken maar dan weer omlaag zullen zakken richting 6800, misschien nog iets lager. Daarna is het hek van de dam! *O* oOo *O*

Zero.

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 15:45
Zoveel mensen, zoveel verwachtingen. Uiteindelijk is het vrijwel onontkoombaar dat iemand (per toeval) gelijk krijgt :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Wat ik in ieder geval wel weet is dat als ik hier over dalingen, omlaag zakken, prijs droppen en dergelijke lees, en BTC maakt een move zoals rond 15:37, dat ik alweer met mijn muis boven de market sell knop hang om een zware daling voor te zijn. Als iedereen die dat leest dat daardoor ook daadwerkelijk gaat doen, dan wordt het vanzelf de waarheid.

Dus kappen nou, we gaan definitief omhoog, geen getwijfel en doorstomen zoals de afgelopen dagen!

• Berry1980
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-10-2025
Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:09:
Wat ik in ieder geval wel weet is dat als ik hier over dalingen, omlaag zakken, prijs droppen en dergelijke lees, en BTC maakt een move zoals rond 15:37, dat ik alweer met mijn muis boven de market sell knop hang om een zware daling voor te zijn. Als iedereen die dat leest dat daardoor ook daadwerkelijk gaat doen, dan wordt het vanzelf de waarheid.

Dus kappen nou, we gaan definitief omhoog, geen getwijfel en doorstomen zoals de afgelopen dagen!
Heel herkenbaar dan naar de Market Sell knop te gaan :) zie mijn verkoop van EOS gisteren aan het einde van de middag

• Taro
  • Niet online

Taro

Berry1980 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:23:
[...]

Heel herkenbaar dan naar de Market Sell knop te gaan :) zie mijn verkoop van EOS gisteren aan het einde van de middag
Ik heb een paar minuten geleden toch ook maar op de knop gedrukt bij NEO, ONT en EOS om geen dief van mijn eigen portemonnee te worden.

Afbeeldingslocatie: https://www.marklanphen.nl/tweakers/Binance29082018.PNG

[ Voor 9% gewijzigd door Taro op 29-08-2018 16:47 ]

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:56:
Mensen die op 7100 een short openen gaan niet opeens op 7000 een long openen, die gaan dat pas veel lager doen ;)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Sahara
Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 16:42:
[...]

Ik heb een paar minuten geleden toch ook maar op de knop gedrukt bij NEO, ONT en EOS om geen dief van mijn eigen portemonnee te worden.

[afbeelding]
Dat deed ik gisteren ook en toen na deze soort gelijk getimede daling stegen de alts weer vrolijk een uurtje later weer (verder).

• PilatuS
  • Niet online
Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:05:
[...]

Zulke dingen doen mij erg afvragen of er nog wel een dikke drop naar onder de 6k komt. Verder ook de grote aankopen met hidden bids op exchanges. Het lijkt er op dat de grote jongens de laatste tijd flink aan het inkopen zijn. Zeker met grote aantallen doe je zoiets niet voor 3 weken, maar eerder voor een half jaar of langer. Vind dit persoonlijk een erg goed signaal :)

• ggj87
Pfoe, nog net boven de 7000 weten te verkopen.

Verwijderd

Ik zie zo juist dat het weer pluk tijd is voor de mannen met geld
We worden weer geknipt en geschoren :P

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Is er op Gdax euhm coinbase pro eigenlijk de mogelijkheid om voor een coin een tweede wallet aan te maken? Of op eender welke exchange? Ik heb twee geldstromen die ik gescheiden wil houden, voor administratie hoeft dat niet maar het is meer om overzicht voor mezelf te bewaren. Ik zie iig geen andere optie dan of een tweede account aanmaken of een absurd hoge sell order te zetten voor hetgeen er nu op staat zodat deze niet meer als beschikbaar staan. Misschien weet iemand anders nog iets? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• gws24
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 31-01 15:04

gws24

Thinking is hard!

Crypts schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:11:
Is er op Gdax euhm coinbase pro eigenlijk de mogelijkheid om voor een coin een tweede wallet aan te maken? Of op eender welke exchange? Ik heb twee geldstromen die ik gescheiden wil houden, voor administratie hoeft dat niet maar het is meer om overzicht voor mezelf te bewaren. Ik zie iig geen andere optie dan of een tweede account aanmaken of een absurd hoge sell order te zetten voor hetgeen er nu op staat zodat deze niet meer als beschikbaar staan. Misschien weet iemand anders nog iets? :?
Op Bitstamp kan je geloof ik tot 10 verschillende sub accounts hebben voor precies dat doel.

edit: https://www.bitstamp.net/...e-and-manage-subaccounts/

[ Voor 5% gewijzigd door gws24 op 29-08-2018 18:27 ]

I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.

• Taro
  • Niet online

Taro

Zet het ene bedrag op Coinbase, het andere op Coinbase Pro?

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 13:01:
[...]

Je moet ook een layer hebben die corruptie toestaat.

Anders haken veel rijke en machtige personen meteen al af.
Dat is dus wel een van de punten waardoor ik eigenlijk wel blij ben met BCH. Het heeft alle scam artists en conspiracy theorists meegetrokken naar hun kant :)
Waarom niet gewoon in een eigen wallet ipv op een exchange?

[ Voor 45% gewijzigd door .oisyn op 29-08-2018 18:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Izualez
  • Laatst online: 27-01 08:59
shovelhead1340 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:27:
Hoewel ik t n interessant idee vindt ben ik niet erg happig op t delen van mijn API keys
Ik heb net even getest, het werkt ook door een lege exchange account te koppelen. Nadeel is dat je dan wel je mail alerts in de gaten moet houden en trades handmatig moet triggeren, maar voordeel is dat je je echte account beschermt.
Misschien van het weekend eens knutselen of ik de alert mails met een enkele klik kan controleren en bij goedkeuren alsnog de trade order plaats, via mijn eigen IP en API.

Thanks voor het kritisch denken!

• Chris.nl
  • Niet online
ggj87 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 17:53:
Pfoe, nog net boven de 7000 weten te verkopen.
Gelukkig zitten we weer in de 7000 range op dit moment...
-edit-
Ik wou te graag :') 't gevecht rond de 7000 is nog bezig
-edit-
Héhé... 7010... 'k Blijf niet editen maar bla dus...

[ Voor 22% gewijzigd door Chris.nl op 29-08-2018 19:03 ]

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

wat is / was er met EOS ?
ben net thuis namelijk ?

btw mijn 2e BTC koop order 6980 was toch aangetikt :)

Prepare for the next ATH

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07-01 12:06
wehave schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 14:55:
[...]

All Hail, king of the crypto's!

Verwijderd

Vreemd, als BTC een duikeling maakt knallen de ALTS keihard mee maar als het dan stijgt blijven ze achter

• Sahara
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:03:
Vreemd, als BTC een duikeling maakt knallen de ALTS keihard mee maar als het dan stijgt blijven ze achter
Dat is normaal.. maar m'n ZIL krabbelt wel redelijk snel weer overeind gelukkig. Maar de alts stijgen vaak met een vertraging terug naar het oude niveau in vergelijking met de BTC.

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Taro schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 18:25:
[...]

Zet het ene bedrag op Coinbase, het andere op Coinbase Pro?
Ja fuck man... Zat dat net te bedenken. |:(
Soms is iets zo simpel dat ik het gewoon over het hoofd zie. :D

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Crypts schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:27:
[...]

Ja fuck man... Zat dat net te bedenken. |:(
Soms is iets zo simpel dat ik het gewoon over het hoofd zie. :D
Nogmaals, waarom niet gewoon op een eigen wallet. Het is niet van jou als je de keys niet hebt, he :)

• daboemann
Gebruiken jullie iets van een app voor handelen op Binance (op iOS iPhone/iPad)? Of zijn ze allemaal niet te vertrouwen? Zou het op zich wel handig vinden aangezien mijn PC door de kids op zolder staat en we geen laptop hebben :)

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:35

Snippertje

Light up your life

daboemann schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:52:
Gebruiken jullie iets van een app voor handelen op Binance (op iOS iPhone/iPad)? Of zijn ze allemaal niet te vertrouwen? Zou het op zich wel handig vinden aangezien mijn PC door de kids op zolder staat en we geen laptop hebben :)
Ja, de app van Binance zelf is uitstekend zelfs.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• daboemann
Snippertje schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:53:
[...]

Ja, de app van Binance zelf is uitstekend zelfs.
Helaas alleen voor Android:( dan toch maar de computer denk ik -O-

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:35

Snippertje

Light up your life

daboemann schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:57:
[...]

Helaas alleen voor Android:( dan toch maar de computer denk ik -O-
Werkt dit niet? https://support.binance.c...o-Install-Binance-iOS-APP

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Volgens mij had ik hem nog op mn iphone staan een tijdje geleden. Heb zelfs ook een tijdje via de browser van safari op binance gezeten.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Taro
  • Niet online

Taro

daboemann schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:52:
Ik gebruik de Binance iOS App op mijn iPhone en de Binance website op mijn iPad, de App is daarvoor niet echt geschikt.

Verwijderd

Blijft even spannend rond de 7k grens :) Wat gaan jullie doen vannacht? Alts, BTC of tetheren?

• daboemann
Het is gelukt, bedankt :)

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:15:
Blijft even spannend rond de 7k grens :) Wat gaan jullie doen vannacht? Alts, BTC of tetheren?
Poll: Wat doen jullie vannacht?
BTC
Alts
Tetheren
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400904&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:15:
IK zit in alts , btc en usdt

Verwijderd

Jongens stop.

Allemaal leuk en aardig met bitcoin 7k dit blabla dat blabla.

Ondertussen is dit topic zwaar aan het moonen en heeft een ATH van 1000 pagina's aan crypto shitcoin posts bereikt! (met wellicht 3 pagina's aan waardevolle pareltjes van posts daartussen)

Gefeliciteerd allemaal! Nu hopen dat @.oisyn of @Grotman dit topic niet meteen een hardfork geeft zodat we nog ff door kunnen moonen naar 10k pagina's! _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:38:
Jongens stop.

Allemaal leuk en aardig met bitcoin 7k dit blabla dat blabla.

Ondertussen is dit topic zwaar aan het moonen en heeft een ATH van 1000 pagina's aan crypto shitcoin posts bereikt! (met wellicht 3 pagina's aan waardevolle pareltjes van posts daartussen)

Gefeliciteerd allemaal! Nu hopen dat @.oisyn of @Grotman dit topic niet meteen een hardfork geeft zodat we nog ff door kunnen moonen naar 10k pagina's! _/-\o_
Hahahaha :+ :+
'k zag het ook al. Je zou maar alles gaan teruglezen, hoeveel uur ben je dan wel niet bezig? :o

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

'k zag het ook al. Je zou maar alles gaan teruglezen, hoeveel uur ben je dan wel niet bezig? :o
Sterker nog, ik ben bang dat ik iedere pagina heb gelezen :D En die van het vorige topic, het topic daarvoor, het topic daarvoor....

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 29-08-2018 20:44 ]

Verwijderd

Tominatie schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

Dit vraagt om een TA met grafiek en diverse kleurlijnen.

• ggj87
Ik postte hier laatst een link naar https://tensorcharts.com/ maar begreep zelf nog niet zo goed hoe het werkte. Nu zie ik dat ze tutorials hebben op YouTube die het mooi uitleggen. Best aan te raden om eens te kijken, maakt een hoop inzichtelijk! Wat je op die site ziet zijn niet alleen de gebruikelijke candlesticks maar ook het hele orderboek en orderhistorie eroverheen gezet. Dan wordt duidelijk waar er in een candlestick veel werd gekocht en waar niet.

Tutorial playlist op YouTube:
YouTube: TensorCharts - Heatmap Candlestick [tutorial #1]

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
ggj87 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 20:45:
Ik postte hier laatst een link naar https://tensorcharts.com/ maar begreep zelf nog niet zo goed hoe het werkte. Nu zie ik dat ze tutorials hebben op YouTube die het mooi uitleggen. Best aan te raden om eens te kijken, maakt een hoop inzichtelijk! Wat je op die site ziet zijn niet alleen de gebruikelijke candlesticks maar ook het hele orderboek en orderhistorie eroverheen gezet. Dan wordt duidelijk waar er in een candlestick veel werd gekocht en waar niet.

Tutorial playlist op YouTube:
YouTube: TensorCharts - Heatmap Candlestick [tutorial #1]
Daar is het volume toch voor?

• ggj87
Dat kan ook ja, maar dit is iets gedetailleerder.
Pagina: 1 ... 250 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!