[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 247 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.344 views

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:20
Iets met vallende messen, mooiste bloemen langs de rand van de afgrond enzo :9

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:32
Tominatie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:08:
Pleuris ey. Alles gaat me toch een partijtje door het dak. 8)7 <3

Vraag me wel af of bitcoin nog wat gaat doen.
Hmm valt wel mee toch? Ik heb helaas NANO met 18% verlies weggedaan net (knap he?!)

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
PHPResource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:19:
[...]

Hmm valt wel mee toch? Ik heb helaas NANO met 18% verlies weggedaan net (knap he?!)

• PHPResource
Haha dank! Paar keer leuke fomo ritjes mee gemaakt gisteren. En bij de laatste ging het mis

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
[...]

Het heeft natuurlijk te maken in welke coins je zit..... Nano is de enige die echt rood staat. (samen met RLC, maar dat is niet meer noemenswaardig - die staat altijd rood..). Maar dat NANO een rood dagje zou krijgen MOEST ook wel na die enorme stijging. Ik zit nog steeds op een daling van POA te wachten maar die lijkt maar geen correctie te willen doen. :'(

Op ICX is mijn SL gehit dus ik had 'm beter gisteren voor meer winst kunnen verkopen. LRC zojuist verkocht met een heerlijke profit en nu zit ik weer volledig in BTC. Door al die stijgingen weet ik echt niet meer in welke coin ik moet gaan zitten....

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-01 15:45
Ja het lijkt tijd om je winst te pakken op Nano en te zien waar deze correctie eindigt.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-01 16:12
PHPResource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:22:
[...]

Haha dank! Paar keer leuke fomo ritjes mee gemaakt gisteren. En bij de laatste ging het mis
valt mee loop zelf al 7 maanden achter de feiten aan ;)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
B-Bandit schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:45:
[...]
Zou wel eens de achtergrond hier achter willen weten.
Fibonacci niveau's gebasseerd op eerdere highs en lows. En inderdaad, dat klopt heel vaak heel goed :)

• PHPResource
Tominatie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:25:
[...]

Het heeft natuurlijk te maken in welke coins je zit..... Nano is de enige die echt rood staat. (samen met RLC, maar dat is niet meer noemenswaardig - die staat altijd rood..). Maar dat NANO een rood dagje zou krijgen MOEST ook wel na die enorme stijging. Ik zit nog steeds op een daling van POA te wachten maar die lijkt maar geen correctie te willen doen. :'(

Op ICX is mijn SL gehit dus ik had 'm beter gisteren voor meer winst kunnen verkopen. LRC zojuist verkocht met een heerlijke profit en nu zit ik weer volledig in BTC. Door al die stijgingen weet ik echt niet meer in welke coin ik moet gaan zitten....
Ja ik had beter moeten weten inderdaad. Dat maakt het kiezen van een coin ook zo moeilijk.. bijna alles is gestegen en daalt nu iets, wat wordt het instapmoment.

Is BAT nog een leuke instapper?

• Tominatie
  • Niet online
PHPResource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 13:40:
[...]
Is BAT nog een leuke instapper?
Geen idee, maar alles wat nog niet een +10% heeft neergezet op 1 dag is denk een best veilige keuze. 8)
Op binance heb ik m'n keuze gemaakt en zit vol in Viberate (6miljoen marketcap, p&d coin en het volume is 100BTC wat mij toch het idee geeft dat er iets in de pijplijn zit.

Heb op 576 sats ingekocht en ik kijk het wel even aan. Geen SL en geen targets voor nu.

• Tominatie
  • Niet online
Er gebeurt weer wat met bitcoin jongens....... 6800 komt in zicht!!!!!!

Die 6.8k is toch echt een meme aan het worden.

[ Voor 26% gewijzigd door Tominatie op 27-08-2018 14:41 ]

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 14:19
Nano gaat weer!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Tominatie
  • Niet online
BTC gooit een beetje roet in't eten, hij zakt een stukkie nu en gelijk de alts die volgen....

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 14:19
Tominatie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 14:55:
[...]

BTC gooit een beetje roet in't eten, hij zakt een stukkie nu en gelijk de alts die volgen....
Jep, de correlatie met BTC lijkt weer terug :+ Oftewel, de pump is eruit denk ik zo maar.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• Tominatie
  • Niet online
Op finex is er weer een hidden bid op 6700 precies, die al honderden BTC's heeft gekocht.
Ik heb zelf ook BTC bijgekocht nu, maar alleen omdat ik het nodig heb voor een spelletje. #adoptie #usecase #waar'teigenlijkvoordient

HOLDDDDD MOOOOON

• PilatuS
  • Niet online
Beetje domme titel, maar wel erg interessante info over mainstream nieuws.

YouTube: The Bitcoin Secret Insiders Don't Want You to Know

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 09:10
PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 15:45:
Beetje domme titel, maar wel erg interessante info over mainstream nieuws.

YouTube: The Bitcoin Secret Insiders Don't Want You to Know
Ik bekijk elk filmpje ivm bitcoin welke die man online zet maar dit bevat toch infeite heel weinig nieuws...Een titel om clicks te halen maar iedereen met een beetje verstand weet dat je de mainstream media beter niet volgt.

• PilatuS
  • Niet online
Rebbelx schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:05:
[...]

Ik bekijk elk filmpje ivm bitcoin welke die man online zet maar dit bevat toch infeite heel weinig nieuws...Een titel om clicks te halen maar iedereen met een beetje verstand weet dat je de mainstream media beter niet volgt.
Weinig info over BTC zelf in deze video inderdaad, maar daar gaat deze video ook niet over. Er wordt hier nog wel eens gezegt dat nieuws bepalend is en verder niets, daar geeft deze video een goede blik op :)

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

PIVX inkoopmomentje denk ik. Volgens mij doet PIVX hetzelfde als DASH en Monero, en moet je kijken wat die waard zijn. Echter is PIVX een PoS ipv PoW zoals die andere privacymunten, en daarom heeft het geen land aan energie nodig.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
[...]

Ik zou als ik jou was dit forse verlies heel erg goed onthouden.. ik handel nu na mijn verlies van -8,7% (ONT) van ca. 2 weken geleden heel secuur, als ik tegenwoordig een positie inneem reken ik gelijk uit wat ik maximaal in % wil verliezen (bijv. 2%), ik schrijf het op en ik hou mij eraan. Bovendien als ik zie dat BTC op een moment hard daalt dan verkoop ik die positie meteen. En nog iets, vanochtend om een uur of 8 heb ik getrade met WAN, die toen al zo een 30% ofzo gestegen was, had gekocht tussen 2002 - 2052 sats, en uiteindelijk binnen 1 uur met een totale winst van $ 3,00 (na aftrek kosten) verkocht op 2042 - niet veel daarna zakte ie diep naar beneden. Je kan maar beter met een klein verlies of een marginale winst eruit stappen dan met -8,7% of met -18%. En zeker met coins die +20 %- +45% staan moet je helemaal uitkijken dat je niet jezelf diep in je vingers snijdt. Als je maar vaak genoeg in en uitstapt zit er soms ook een grote vis bij, naast die kleine verliesjes/winstjes. Just my $ 0,02.

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:31

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

De BNB raket is ook vertrokken

• PHPResource
Sahara schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 16:56:
[...]

Ik zou als ik jou was dit forse verlies heel erg goed onthouden.. ik handel nu na mijn verlies van -8,7% (ONT) van ca. 2 weken geleden heel secuur, als ik tegenwoordig een positie inneem reken ik gelijk uit wat ik maximaal in % wil verliezen (bijv. 2%), ik schrijf het op en ik hou mij eraan. Bovendien als ik zie dat BTC op een moment hard daalt dan verkoop ik die positie meteen. En nog iets, vanochtend om een uur of 8 heb ik getrade met WAN, die toen al zo een 30% ofzo gestegen was, had gekocht tussen 2002 - 2052 sats, en uiteindelijk binnen 1 uur met een totale winst van $ 3,00 (na aftrek kosten) verkocht op 2042 - niet veel daarna zakte ie diep naar beneden. Je kan maar beter met een klein verlies of een marginale winst eruit stappen dan met -8,7% of met -18%. En zeker met coins die +20 %- +45% staan moet je helemaal uitkijken dat je niet jezelf diep in je vingers snijdt. Als je maar vaak genoeg in en uitstapt zit er soms ook een grote vis bij, naast die kleine verliesjes/winstjes. Just my $ 0,02.
Thanks voor jouw 0.02 cents! Het was zuur om m'n verlies te nemen maar dat eindeloze hodlen in 2018 heeft me ontzettend veel winst gekost.. Vandaar het beginnen met daytraden met wisselend resultaat

• Sahara
PHPResource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:12:
[...]

Thanks voor jouw 0.02 cents! Het was zuur om m'n verlies te nemen maar dat eindeloze hodlen in 2018 heeft me ontzettend veel winst gekost.. Vandaar het beginnen met daytraden met wisselend resultaat
De aanhouder wint en als je maar consequent snel je verlies neemt (bijv. met stop loss of een bepaalde koers in je hoofd) dan kost het niet teveel. Ik heb ook lang gehodled en nope dat is nu niet een goede strategie vind ik, helemaal niet met coins met een hoge volatiliteit. Alhoewel moet ik wel zeggen dat ik nu de coins IOST, ZIL en BTC hodl, maar die zijn imho goed te hodlen op een termijn van meer dan een dag of 3, die hebben niet zo een enorm risico zoals WAN, WTC, NANO die hard kunnen stijgen maar ook dalen.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01 13:40

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sahara schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:22:
[...]

De aanhouder wint en als je maar consequent snel je verlies neemt (bijv. met stop loss of een bepaalde koers in je hoofd) dan kost het niet teveel. Ik heb ook lang gehodled en nope dat is nu niet een goede strategie vind ik
Tegenspraak van de eeuw. HODLen is een langetermijnstrategie. Je kunt dus niet zeggen dat dat nú niet een goede strategie is. Overigens is het wel iets dat vooral van toepassing is op Bitcoin. Van alle andere tokens kun je je afvragen of ze de klap ooit weer te boven kwamen (aan de andere kant, als je je DOGE hebt gehodld van 2014 naar eind 2017 heb je ook weer met winst kunnen verkopen ;))

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Alabama_man schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:09:
[...]

Dat vind ik dan vreemd. Hoe zit het dan bijv. met je belasting digitaal aangeven? In principe voer je daar ook gewoon data in een database in. En de ingevoerde data wordt gebruikt om te bepalen hoeveel geld je nog moet betalen of terugkrijgt. Als die data niet rechtsgeldend was dan zou dit niet moeten kunnen.
Daarnaast werken bedrijven nu juist hard om data in een dergelijke blockchain rechtsgeldend te kunnen verklaren. Zo is bijv ING bezig met een blockchain oplossing om de manier van handelsfinanciering te optimaliseren (bron: cryptopodcast 23 aug, vanaf ca 42min40).
Is toch zo, daarom ook veel blockchain crypto spul ook bullshit.
Geld dat op een bank staat zijn ook nummers in een database. En ja; dat wordt net zo makkelijk afgepakt. Die getallen worden gewoon aangepast. Banken pakken gewoon geld af als dat nodig is, kan je niks tegen doen (zie Griekenland)

En de belasting ditto; je doet er niets tegen. Het kan momenteel wel even "onwettig" zijn maar dat is met een simpele wetswijziging of 'noodplan' makkelijk te omzeilen.

Dat is waarom Bitcoin wel werkt; daar kan de Nederlandse regering, of dat van een ander land dus niet zomaar even van bepalen dat ze wat bijdrukken, of afpakken. Hooguit verbieden.

Crypto is niet te verbinden aan fysieke zaken. Dat werkt dan volledig op goed vertrouwen, crypto voegt niets toe.

ICO voor crypto om autoregistraties op vast te leggen zou vorig jaar vast veel geld hebben opgehaald, maar nu is het er en heb jij een private key die cryptografisch gelinked is aan het VIN nummer van je auto.
En dan kan hij niet meer gestolen worden? Hoe moet ik dat voor me zien precies?
Ik kan nu toch ook naar de politie stappen? Auto's staan gewoon op naam.
Oh we vertrouwen het centrale systeem niet meer dus daarom blockchain? Dan nog is het centrale systeem nodig om het te handhaven

• Sahara
.oisyn schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:38:
[...]

Tegenspraak van de eeuw. HODLen is een langetermijnstrategie. Je kunt dus niet zeggen dat dat nú niet een goede strategie is. Overigens is het wel iets dat vooral van toepassing is op Bitcoin. Van alle andere tokens kun je je afvragen of ze de klap ooit weer te boven kwamen (aan de andere kant, als je je DOGE hebt gehodld van 2014 naar eind 2017 heb je ook weer met winst kunnen verkopen ;))
Ok dat is dan wel zo, alleen dan kan je ook zeggen dat je niet moet panikeren dat je xx% verlies hebt, immers het is geen optie die expireert, maar als je maar lang genoeg hodled KAN het weer veel hoger staan. Als iemand xx% verlies neemt dan is het om nog meer verlies te voorkomen op korte of lange termijn.
Alhoewel herinner ik ook in het handelstopic op tweakers iemand die van al z'n spaargeld 1 of 2 bitcoins had gekocht toen die nog op ca. 16k stond, toen daalde BTC met 20% ofzo op die bepaalde dag en hij verkocht in paniek, en de volgende dag steeg het weer met 20% ;w ... dus ja hodlen loont, maar niet altijd.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
weer thuis , en even kijken , heb wat ritjes gemist afgelopen weekend zie ik , zat vorige week eigenlijk alleen in btc , is niets aan , en heb er toen toch maar 8 bij gekocht op Kucoin , en ze gaan lekker , en nu op naar de 6800 .....

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
cryptore schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:04:
weer thuis , en even kijken , heb wat ritjes gemist afgelopen weekend zie ik , zat vorige week eigenlijk alleen in btc , is niets aan , en heb er toen toch maar 8 bij gekocht op Kucoin , en ze gaan lekker , en nu op naar de 6800 .....
8 BTC bijgekocht? :o
Jij hebt vertrouwen in een stijging (8>

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• cryptore
TomTorquay schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:07:
[...]

8 BTC bijgekocht? :o
Jij hebt vertrouwen in een stijging (8>
Zoow 8 btc , was het maar zo,n feest , nee 8 andere coins ;)

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
Hopen dat die de 16336 haalt, dan verkoopt mn botje ze.

• Sahara
RelBel80 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:20:
[...]

Hopen dat die de 16336 haalt, dan verkoopt mn botje ze.
Nice! Over bots gesproken.. wat voor bot is het? En is er iemand die hier zo een bot gebruikt met een trailing stop loss? Ik heb er over gelezen dat zo een trailing stop loss bot er voor Binance bestaat, maar heb geen idee over veiligheid (API) en of het werkt.

• RelBel80
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 25-11-2025
Sahara schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:25:
[...]

Nice! Over bots gesproken.. wat voor bot is het? En is er iemand die hier zo een bot gebruikt met een trailing stop loss? Ik heb er over gelezen dat zo een trailing stop loss bot er voor Binance bestaat, maar heb geen idee over veiligheid (API) en of het werkt.
Gebruik nu gekko, met een eigen strategie. Via de Binance API idd. Is wel mooi hoor je kan ook backtesten op historische data. Botje zelf opzetten is niet zo moeilijk, strategie wel.

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
@Sahara Toch 1 Dollar per NEO gepakt :D Wel met ONT 1,5x zoveel marge, maar toch.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Sahara
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:47:
@Sahara Toch 1 Dollar per NEO gepakt :D Wel met ONT 1,5x zoveel marge, maar toch.
Nice :) Er zijn toch nog groene NEO dagen! Beetje jammer alleen dat IOST en ZIL beide niet meer net als NEO op hun hoogtepunt van vandaag staan.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
https://tensorcharts.com

Deze site werd net door iemand gedeeld op een ander forum. Je kunt er koop/verkoop support op zien. Misschien heeft iemand er wat aan. Ik ga hem er wel bij houden :)

Uitleg:
bars above the line are sell side, below the line buy side, blue boxes have little support, red some and yellow boxes are heavy support

• Matadores
  • Laatst online: 31-01 12:26
Sahara schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:54:
[...]

Nice :) Er zijn toch nog groene NEO dagen! Beetje jammer alleen dat IOST en ZIL beide niet meer net als NEO op hun hoogtepunt van vandaag staan.
Er zullen nog vele hoogtepunten gaan komen voor NEO; daar heb ik het grootste vertrouwen in.

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
ggj87 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 18:57:
Deze site werd net door iemand gedeeld op een ander forum.
Welk forum? :)

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

rvT schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:36:
Kan niet wachten op de nieuwe whitepaper van WTC :)

Kan wel is een grote verrassing gaan worden. RFID chips gaan de massaproductie fase in op zeer korte termijn.

Ondanks de forse daling de laatste tijd heb ik me nooit zorgen gemaakt.
Gaat anders niet zo lekker die wtc

• cryptore
Nog meer ITC-ers hier ? die is vandaag ook lekker bezig

• rvT
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:24:
[...]

Gaat anders niet zo lekker die wtc
Omdat? Vanwege het feit dat WTC vandaag -5,5% staat?

14-8 was WTC $1,90, nu $3,92. Laatste dagen vrijwel elke dag +15-20%. Dus nee, gaat idd niet zo lekker die wtc :D

• Taro
  • Niet online

Taro

Is vandaag 50 Miljoen USDT/Tether uit de reserves naar Bitfinex verstuurd. Ik begrijp dat dat nog weleens gecombineerd gaat met een pump van BTC. Volgens mij is daar weinig bewijs voor, of een toevallige samenkomst van omstandigheden. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat er weer voor 50 Miljoen aan echte Dollars is gestort waar echte mensen echte BTC van gaan kopen. Zou dus goed nieuws kunnen zijn:

https://twitter.com/eurtprinter/status/1034057862832705537

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• BTC100K2021

BTC100K2021

Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 19:58:
Is vandaag 50 Miljoen USDT/Tether uit de reserves naar Bitfinex verstuurd. Ik begrijp dat dat nog weleens gecombineerd gaat met een pump van BTC. Volgens mij is daar weinig bewijs voor, of een toevallige samenkomst van omstandigheden. Maar het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat er weer voor 50 Miljoen aan echte Dollars is gestort waar echte mensen echte BTC van gaan kopen. Zou dus goed nieuws kunnen zijn:

https://omniexplorer.info...wQpMdGxRQnFKyb3G1FAJysSfz

En 30 weer de andere kant op.

• Sahara

LOL, nou uhh ik hoop dan maar dat er voor enorme hoeveelheden BTC wordt aangekocht zodat die shorters één voor één worden geREKT. Maar de CEO van zowel Tether als Bitfinex is dezelfde persoon (bron: https://en.wikipedia.org/wiki/Tether_(cryptocurrency). We weten idd niet wat er echt met al die Tethers gebeurt, maar dat weten de shorters ook niet, dus het kan wel zijn dat zij moeten coveren binnenkort... I hope so >:)

• BTC100K2021

BTC100K2021

Heren analytici,

Wat is er aan de hand met ETH, volgt een pad compleet tegen de trend van de laatste 1,5 week in. Nagenoeg alle ALTS zijn flink gestegen, BTC is licht stijgend maar ETH gaat langzaam door het putje.

• Sahara
IOST is aan het pumpen.

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Pre-ejaculatie pump was dat.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Dysmael schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 17:41:
[...]

Is toch zo, daarom ook veel blockchain crypto spul ook bullshit.
Geld dat op een bank staat zijn ook nummers in een database. En ja; dat wordt net zo makkelijk afgepakt. Die getallen worden gewoon aangepast. Banken pakken gewoon geld af als dat nodig is, kan je niks tegen doen (zie Griekenland)

En de belasting ditto; je doet er niets tegen. Het kan momenteel wel even "onwettig" zijn maar dat is met een simpele wetswijziging of 'noodplan' makkelijk te omzeilen.

Dat is waarom Bitcoin wel werkt; daar kan de Nederlandse regering, of dat van een ander land dus niet zomaar even van bepalen dat ze wat bijdrukken, of afpakken. Hooguit verbieden.

Crypto is niet te verbinden aan fysieke zaken. Dat werkt dan volledig op goed vertrouwen, crypto voegt niets toe.

ICO voor crypto om autoregistraties op vast te leggen zou vorig jaar vast veel geld hebben opgehaald, maar nu is het er en heb jij een private key die cryptografisch gelinked is aan het VIN nummer van je auto.
En dan kan hij niet meer gestolen worden? Hoe moet ik dat voor me zien precies?
Ik kan nu toch ook naar de politie stappen? Auto's staan gewoon op naam.
Oh we vertrouwen het centrale systeem niet meer dus daarom blockchain? Dan nog is het centrale systeem nodig om het te handhaven
Ben het niet helemaal met je eens dat data in een database niet rechtsgeldend kan zijn. Zelf ben ik werkzaam in de bouw. Daar worden databases (op basis van het zogeheten VISI protocol) ingezet ter vastlegging van communicatie tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer. In geval dat er rechtszaken worden gestart geld dan het geen dat in dit systeem is vastgelegd. Sterker nog. Afspraken die buiten dit systeem om worden gemaakt zijn zelfs niet geldend.

Overige punten sluiten trouwens wel prima aan op mijn standpunt over dat de toegevoegde waarde van een blockchain wordt overschat.

• Dysmael
Ik denk dat ik mij vergis, maar zou het net zo kunnen werken als Bitcoin en dat gewoon wisselgeld is?

USDT kan net zo goed worden gebruikt om shorts mee te openen, of om de rest vd altmarkt mee pumpen of om arbitrage toe te passen door verschil in btc-alt, eth-alt en usdt-alt pairs.
TuutjDrie schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:08:
Heren analytici,

Wat is er aan de hand met ETH, volgt een pad compleet tegen de trend van de laatste 1,5 week in. Nagenoeg alle ALTS zijn flink gestegen, BTC is licht stijgend maar ETH gaat langzaam door het putje.
ETH is een shitcoin, gepumped doordat iedereen in 2017 ETH moest kopen om met ICO's mee te doen.

Er is géén enkele reden nu om ETH te kopen. (denk je van wel, noem hem mij dan aub ik ben nieuwsgierig naar valide redenen om ETH te kopen)

Maar alle ICO's die al die ETH gekregen hebben staan wel onder erg veel druk nu om te verkopen omdat ze zo stom waren om niet direct te liquideren maar in plaats daarvan zaten te speculeren met hun verkregen funds.

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 28-01 20:04

sourcecode

Prepare for the next ATH

Ik ben voor een deel ingestapt nu hij gaat klimmen nu

Prepare for the next ATH

• Bartvandelaar
sourcecode schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

Ik stiekem ook 8)7. Maar dan wel met wisselgeld.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:36

Bever!

3

https://www.straitstimes....blockchain-technology-for

Pretty gaaf. Anquan, de private versie van Zilliqa, gaat samen met Deloitte de Singapore stock exchange voorzien van DLT techniek..

• Dysmael
Alabama_man schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:34:
[...]

Ben het niet helemaal met je eens dat data in een database niet rechtsgeldend kan zijn. Zelf ben ik werkzaam in de bouw. Daar worden databases (op basis van het zogeheten VISI protocol) ingezet ter vastlegging van communicatie tussen Opdrachtgever en Opdrachtnemer. In geval dat er rechtszaken worden gestart geld dan het geen dat in dit systeem is vastgelegd. Sterker nog. Afspraken die buiten dit systeem om worden gemaakt zijn zelfs niet geldend.
Ok, dan voegt blockchain toch niets toe ?
Dan nog; afspraken buiten dit systeem zijn niet geldend, tot de partijen besluiten het toch te doen.

• Taro
  • Niet online

Taro

sourcecode schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:41:
[...]

De moves die ONT en NEO nu maken lijken mij interessanter :)

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
Dysmael schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:45:
[...]

Ok, dan voegt blockchain toch niets toe ?
Dan nog; afspraken buiten dit systeem zijn niet geldend, tot de partijen besluiten het toch te doen.
Agree

• Sahara
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 20:51:
[...]

De moves die ONT en NEO nu maken lijken mij interessanter :)
Thanks. Hopelijk schiet ie door die 3880 weerstandje.

• PHPResource
Ligt het aan mij of keert de rust en het vertrouwen heeel langzaam terug in crypto?

• Bartvandelaar
NEO hebt u ook goed bezien @Taro. Topper.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ben benieuwd of die vannacht door de 6800 gaat

Prepare for the next ATH

• ggj87
Nano moet nu de 4200 vasthouden anders vrees ik dat hij er flink onder gaat.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
PHPResource schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 21:15:
Ligt het aan mij of keert de rust en het vertrouwen heeel langzaam terug in crypto?
Lol laten we dat stellen als de marketcap eens verdubbeld is. Het is nu 1 dagje groen..

Omisego stond als laag boven de 5 euro en nu nog slechts op 3,50. Maar we zijn zo verwend en/of gestraft met lage prijzen dat ik richting de 4 euro al door ga vinden want ik heb een x aantal op 3 euro gekocht waardoor me gemiddelde inkoopprijs zit iets onder de 3,50 zit nu en dat verlaag ik liever dan dat ik nu voor me gevoel hoger inkoop.

struggles... nja eind september maar afwachten?

[ Voor 3% gewijzigd door Klaas25 op 27-08-2018 21:44 ]

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

let op ADA :)

Prepare for the next ATH

• ggj87
De TI’s zijn al flink overbought maar ik zie dat die wel goed gedipt is en nog niet eens zo heel veel gestegen. Denk je dat die de moeite waard is?

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik wilde het net posten. ADA Lets go!
Edit: Ben ook in BAT gestapt. Maakt zich volgens mij klaar voor een shot naar het noorden.

[ Voor 21% gewijzigd door Bastrianos op 27-08-2018 22:01 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

NEO even verkocht, nu EOS en ADA voor gehaald (tijdelijk, wil wel weer terug naar NEO).

Edit: Gelukkig ONT niet verkocht, die is nu ook weer aan de beurt *O*

Edit 2: Auw, ADA... shit happens.

[ Voor 39% gewijzigd door Taro op 27-08-2018 22:13 ]

• daboemann
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 31-01 14:11
Kan ik iemand blij maken door zijn of haar refer ID te gebruiken bij het aanmaken van een binance account? Wil het toch eens gaan proberen met wat alts

• PilatuS
  • Niet online
@Taro Op welke manier hou jij de coins in de gaten waar je in gaat stappen ? Heb je daar een handig overzicht voor ofzo ?

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
daboemann schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:24:
Kan ik iemand blij maken door zijn of haar refer ID te gebruiken bij het aanmaken van een binance account? Wil het toch eens gaan proberen met wat alts
@Taro kan daar iets mee geloof ik.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Taro
  • Niet online

Taro

PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:26:
@Taro Op welke manier hou jij de coins in de gaten waar je in gaat stappen ? Heb je daar een handig overzicht voor ofzo ?
Ik heb een aantal favorieten open in Binance tabs, ik switch de hele avond door tussen de tabs, en verder wat ervaring en gevoel (en natuurlijk ook wat geluk, maar dat hoeft niemand te weten d:)b ).

[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 27-08-2018 22:30 ]

Verwijderd

NEX gaat volgende week beginnen met zijn ICO. FMA heeft goedkeuring gegeven en kan zijn tokens dus releasen voor de start van hun exchange die later dit jaar gepland staat. Verwacht hier erg veel van!

• Sahara
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:29:
NEX gaat volgende week beginnen met zijn ICO. FMA heeft goedkeuring gegeven en kan zijn tokens dus releasen voor de start van hun exchange die later dit jaar gepland staat. Verwacht hier erg veel van!
Aha dus dat is de rede van de stijging van NEO en GAS.

• cryptore
Deze zal vast wel vaker genoemd zijn , maar voor info over coins , kijk ik vaak op deze site
https://coin-deck.com/coins

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ben ik trouwens de laatste die nog in ltc geloofd? Die moet toch een keertje weer gaan toch? :D Althans dat hoop ik. Laatst weer even historie bekeken op gdax en dat stemt niet vrolijk tov btc. ;(

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ok, voldoende geweest voor vandaag, winst veilig gesteld, naar USDT, op ZIL na.
Crypts schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:50:
Ben ik trouwens de laatste die nog in ltc geloofd? Die moet toch een keertje weer gaan toch? :D Althans dat hoop ik. Laatst weer even historie bekeken op gdax en dat stemt niet vrolijk tov btc. ;(
Ik denk dat LTC een beetje voor de oude garde is, het momentum is eruit. Vroeger was ik fan van LTC, maar nu gebruik ik het alleen af en toe nog om wat tussen exchanges te wisselen, al is NEO daar ook prima geschikt voor.

[ Voor 77% gewijzigd door Taro op 27-08-2018 22:53 ]

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:51:
Een hoop alts beginnen te dalen nu. Vaak is dat een voorteken van BTC die ook omlaag gaat.

• Sahara
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:51:

[...]

Ik denk dat LTC een beetje voor de oude garde is, het momentum is eruit. Vroeger was ik fan van LTC, maar nu gebruik ik het alleen af en toe nog om wat tussen exchanges te wisselen, al is NEO daar ook prima geschikt voor.
Heb je IOST nog?

• Taro
  • Niet online

Taro

Nee, gisteren al uitgestapt, net als RLC. Ik post naar mijn gevoel al teveel van mijn acties, wil voorkomen dat het een persoonlijk dagboek wordt hier :)

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:03:
[...]

Nee, gisteren al uitgestapt, net als RLC. Ik post naar mijn gevoel al teveel van mijn acties, wil voorkomen dat het een persoonlijk dagboek wordt hier :)
Ik vind het persoonlijk dagboek interessant om te lezen :)

Edit: Ben zelf trouwens zojuist volledig uitgestapt. Zoals ik het zie zijn er nu 2 opties. De 6.8k breken of anders flink omlaag. Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat omlaag meer waarschijnlijk is.

[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 27-08-2018 23:06 ]

• Sahara
Taro schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:03:
[...]

Zo'n persoonlijk dagboek is wel wat hoor :), immers er zijn zoveel coins op Binance, dat iedereen hier elkaar op ideeën kan brengen qua wat interessant is te kopen.

• Dysmael
CBNC post net iets bullish over BTC, grote kans dat er een dump aan komt dus
https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/1034184283701825536

• PilatuS
  • Niet online
Dysmael schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:10:
CBNC post net iets bullish over BTC, grote kans dat er een dump aan komt dus
https://twitter.com/CNBCFastMoney/status/1034184283701825536
95% kans was het toch ? :P

• Sahara
PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:05:
[...]

Ik vind het persoonlijk dagboek interessant om te lezen :)

Edit: Ben zelf trouwens zojuist volledig uitgestapt. Zoals ik het zie zijn er nu 2 opties. De 6.8k breken of anders flink omlaag. Zoals het er nu naar uitziet denk ik dat omlaag meer waarschijnlijk is.
Wow wat een constatering: het kan omhoog of omlaag :+ . Die 6700 is al best wel ff in beeld, zondag toen die onder de 6600 kwam was BTC best wel snel weer terug bij 67xx. Zou mij niks verbazen als de 67 nog ff in beeld is en dan het naar boven popt.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:15:
[...]

Wow wat een constatering: het kan omhoog of omlaag :+ . Die 6700 is al best wel ff in beeld, zondag toen die onder de 6600 kwam was BTC best wel snel weer terug bij 67xx. Zou mij niks verbazen als de 67 nog ff in beeld is en dan het naar boven popt.
No shit het kan omhoog of omlaag. Het punt is wat ik denk dat hier waarschijnlijk is op dit moment. De 6800 is een heel belangrijk punt in de weg omhoog. Na meerdere pogingen is die niet omhoog gebroken, maar iedere keer weer omlaag als we daar in de buurt komen. Dan is voor mij de weg omlaag meer waarschijnlijk dan omhoog. Als ik zou denken dat we de 6800 vannacht omhoog zou gaan breken had ik niet verkocht. We zitten al enige tijd in een vrij strakke range, dan is het of flink omhoog of flink omlaag. De kans dat we nog 3 dagen rond de 6700 blijven hangen is extreem klein, er moet een breakout of breakdown komen. Nou hoef ik hier natuurlijk niet gelijk te hebben, maar het is zoals ik het nu zie.

Edit: In het verleden is het keer op keer zo geweest dat als een bepaald level niet binnen enige tijd gebroken kan worden dat dan de weg omlaag is en flink omlaag ook. Misschien gebeurt er morgen pas iets en blijven we hier nog even hangen, maar ik wil de aankomende nacht niet in BTC zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door PilatuS op 27-08-2018 23:26 ]

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 22:55:
[...]

Een hoop alts beginnen te dalen nu. Vaak is dat een voorteken van BTC die ook omlaag gaat.
Zou kunnen ja. De Williams %R op 1D staat op overbought, is vaak een teken geweest dat het omlaag gaat, maar zeg nooit nooit.

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:34:
[...]

Zou kunnen ja. De Williams %R op 1D staat op overbought, is vaak een teken geweest dat het omlaag gaat, maar zeg nooit nooit.
We zitten ook nog in een rising wedge die over het algemeen omlaag breekt en niet omhoog.

Niet dat het niet omhoog kan natuurlijk. Het is voor mij nu even waarvan ik denk dat waarschijnlijker is. Mogelijk gaan we wel omhoog en dat zou prachtig zijn, alleen op dit moment lijkt er voor mij op van niet :)

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:35:
[...]

We zitten ook nog in een rising wedge die over het algemeen omlaag breekt en niet omhoog.

Niet dat het niet omhoog kan natuurlijk. Het is voor mij nu even waarvan ik denk dat waarschijnlijker is. Mogelijk gaan we wel omhoog en dat zou prachtig zijn, alleen op dit moment lijkt er voor mij op van niet :)
De handelaar die ik op Investing.com volg zei in zijn laatste post dat de huidige bewegingen van BTC steeds meer weg hebben van een bearflag.
With a 6,795.5 High during the weekend, BTC is kept on the high 5H trading levels, still on Higher Lows, indicating that the Channel Up (RSI = 59.900, MACD = 52.000, Highs/Lows = 3.5214, B/BP = 97.7739) should be seeking a Higher High next, possibly on the MA200 = 7053.4. The previous 1W candle closed out the week on +5.35% in gains, completing a bullish two week streak. Although I remain long (TP = 7,500, 0.618 Fibonacci retracement on 1D), I do not expect this week to close above 7,100 as the Monthly candle has to close on a relatively significant loss. However the longer the price trades below 7,000 and this consolidation on 1D extends (RSI = 51.313, ADX = 41.827), the more the pattern will resemble a bearish flag

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:46:
[...]

De handelaar die ik op Investing.com volg zei in zijn laatste post dat de huidige bewegingen van BTC steeds meer weg hebben van een bearflag.
[...]
Dit is wel een mooie manier om het te laten zien: https://www.tradingview.c...bOyA-BTC-Ascending-wedge/

Deze geeft hetzelfde op grote schaal weer: https://www.tradingview.c...TIME-TO-SELL-AND-GO-AWAY/

Ik hoop serieus dat dit niet gebeurt, maar ik moet vanavond kiezen of ik wel of niet in BTC wil gaan zitten, dan kies ik er nu voor om dat niet te doen. Gaat het wel omhoog zal het ook wel flink omhoog gaan, want waar we nu zitten moet er een flinke actie komen. Ik heb alleen liever minder winst dan verlies. Een stop loss zetten zou nog kunnen, maar dat schiet ook niet echt op. Wil je dat die niet wordt geraakt als het weer omhoog gaat moet deze flink laag staan. Anders loop je het risico dat ie geraakt wordt en dat het alsnog omhoog gaat. Dan heb je en verlies en geen winst wanneer het daarna omhoog gaat.

Maar goed, we gaan het zien. Ik zie liever een uitbraak omhoog door de 6.8k heen dan omlaag :)

• Chris.nl
  • Niet online
Ik gedraag me niet bearish (stap niet tussentijds uit in poging te vermeerderen) maar voel me niet bullish. 'k Hoorde wel een 'koop bitcoins bij ons in 55 seconden' reclame op Q-Music rond 22.30. Ben de naam van de adverteerder vergeten maar vond het wel tof om te horen, reclame is reclame.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Chris.nl schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:02:
Ik gedraag me niet bearish (stap niet tussentijds uit in poging te vermeerderen) maar voel me niet bullish. 'k Hoorde wel een 'koop bitcoins bij ons in 55 seconden' reclame op Q-Music rond 22.30. Ben de naam van de adverteerder vergeten maar vond het wel tof om te horen, reclame is reclame.
Hoorde de reclame ook in de auto, etoro ofzo? Weet het niet zeker meer :)
Edit: Tijdje geleden maakte ook Bitcoin Meester daar reclame.

[ Voor 6% gewijzigd door RaptorXS op 28-08-2018 00:12 ]

• ggj87
PilatuS schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 23:53:
[...]

Dit is wel een mooie manier om het te laten zien: https://www.tradingview.c...bOyA-BTC-Ascending-wedge/

Deze geeft hetzelfde op grote schaal weer: https://www.tradingview.c...TIME-TO-SELL-AND-GO-AWAY/

Ik hoop serieus dat dit niet gebeurt, maar ik moet vanavond kiezen of ik wel of niet in BTC wil gaan zitten, dan kies ik er nu voor om dat niet te doen. Gaat het wel omhoog zal het ook wel flink omhoog gaan, want waar we nu zitten moet er een flinke actie komen. Ik heb alleen liever minder winst dan verlies. Een stop loss zetten zou nog kunnen, maar dat schiet ook niet echt op. Wil je dat die niet wordt geraakt als het weer omhoog gaat moet deze flink laag staan. Anders loop je het risico dat ie geraakt wordt en dat het alsnog omhoog gaat. Dan heb je en verlies en geen winst wanneer het daarna omhoog gaat.

Maar goed, we gaan het zien. Ik zie liever een uitbraak omhoog door de 6.8k heen dan omlaag :)
Dit valt me ook op bij 1D:

https://stockcharts.com/s...gies:bollinger_band_squee

Er zou dus een doorbraak te wachten kunnen staan. Maar of dat omhoog of omlaag is?

• RaptorXS
Heb het nog nooit begrepen, zelfs TA liefhebbers weten het niet ?
Ik speur toch liever op het nieuws over crypto's want denk nog steeds dat het nieuws belangrijker is voor de koersen van crypto's :)
Edit: Technieken uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RaptorXS op 28-08-2018 00:21 ]

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:13:
[...]
Er zou dus een doorbraak te wachten kunnen staan. Maar of dat omhoog of omlaag is?
Waar we nu zitten kan niet zo blijven, misschien nog 1 of 2 dagen, maar dat is de max zo'n beetje. Dan moet er inderdaad een grote move komen. Van wat ik nu zie denk ik eerder omlaag dan omhoog, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Voor deze nacht zit ik liever niet in BTC.
RaptorXS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:19:
Heb het nog nooit begrepen, zelfs TA liefhebbers weten het niet ?
Ik speur toch liever op het nieuws over crypto's want denk nog steeds dat het nieuws belangrijker is voor de koersen van crypto's :)
Wat mensen zien in TA is je zeker al 10x verteld, maar je blijft het onzin vinden dus weer een discussie beginnen is nutteloos. Blijkbaar vind je het gewoon leuk om iedere keer weer TA af te zeiken. Na 50x wordt het alleen wel een beetje een plaat die blijft hangen.

Wat betreft dat nieuws wat je ook al tig keer hebt verteld dat zo belangrijk voor je is, kijk dit eens: YouTube: The Bitcoin Secret Insiders Don't Want You to Know

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:23:
[...]

Waar we nu zitten kan niet zo blijven, misschien nog 1 of 2 dagen, maar dat is de max zo'n beetje. Dan moet er inderdaad een grote move komen. Van wat ik nu zie denk ik eerder omlaag dan omhoog, maar zeker weten doe ik dat natuurlijk niet. Voor deze nacht zit ik liever niet in BTC.

[...]

Wat mensen zien in TA is je zeker al 10x verteld, maar je blijft het onzin vinden dus weer een discussie beginnen is nutteloos. Blijkbaar vind je het gewoon leuk om iedere keer weer TA af te zeiken. Na 50x wordt het alleen wel een beetje een plaat die blijft hangen.

Wat betreft dat nieuws wat je ook al tig keer hebt verteld dat zo belangrijk voor je is, kijk dit eens: YouTube: The Bitcoin Secret Insiders Don't Want You to Know
Grijns, heb de video bekeken maar kende de man 5 jaar geleden nog niet, had die toen ook al van die filmpjes? :)
Edit, maar ja wij denken er fundamenteel anders over en dacht dus dat het daarom een discussieforum is hier.

[ Voor 5% gewijzigd door RaptorXS op 28-08-2018 00:39 ]

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:36:
[...]

Grijns, heb de video bekeken maar kende de man 5 jaar geleden nog niet, had die toen ook al van die filmpjes? :)
Grappig. Weer hetzelfde zeggen in je vorige post en daarna bij een reactie nergens op ingaan. Dus gewoon weer die plaat die blijft hangen waarbij je 50x hetzelfde nutteloze commentaar geeft en bij iedere reactie die er op komt ook nergens op in gaat. Ik zie de volgende TA is onzin en nieuws is alles reactie binnenkort wel weer verschijnen hoor :)

• RaptorXS
PilatuS schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:39:
[...]

Grappig. Weer hetzelfde zeggen in je vorige post en daarna bij een reactie nergens op ingaan. Dus gewoon weer die plaat die blijft hangen waarbij je 50x hetzelfde nutteloze commentaar geeft en bij iedere reactie die er op komt ook nergens op in gaat. Ik zie de volgende TA is onzin en nieuws is alles reactie binnenkort wel weer verschijnen hoor :)
Lees de edit maar :)

• Chris.nl
  • Niet online
Zie ik nu een groen balkje vollopen?

-edit-

Waarschijnlijk wil ik te graag :')

[ Voor 19% gewijzigd door Chris.nl op 28-08-2018 00:51 ]

• ggj87
Net 2 kooporders van 57 en 36 BTC.

• Sahara
Er is nu maar 1 of een paar whales nodig die een paar honderd btc's koopt en hij schiet omhoog naar de 6800.. is niet zo ver weg meer.

Edit: Ik blijf maar in BTC, hou IOST en ZIL aan. En zien wel waar 't eindigt. In het slechte geval wordt het een herhaling van zetten van afgelopen zondag en dat was niet zo erg after all.

[ Voor 21% gewijzigd door Sahara op 28-08-2018 00:56 ]

• PilatuS
  • Niet online
Het is inderdaad een discussieforum. Niet zeg 50x hetzelfde achter elkaar iedere keer als er iets van TA langskomt zonder enige vorm van discussie. Je voegt niets toe en er is geen discussie. Het is oneindig herhalen dat TA onzin is en nieuws alles is. De posts van jou dat TA BS is en nieuws alles is heb ik echt al 50x gezien. Wat doe je hier los van keer op keer hetzelfde herhalen waarbij een discussie niet eens mogelijk is ? Ook wanneer je verteld wordt dat niet kijken naar de mogelijkheden die TA bied met support en resitance is gestoord is als je handelt. Verder dat nieuws gewoon nutteloos is zoals in dat filmpje ook duidelijk verteld wordt door 1 van de beste investeerders ooit. Dat is geen discussie dat is keer op keer hetzelfde herhalen zonder discussie.
Sahara schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 00:53:
[...]

Er is nu maar 1 of een paar whales nodig die een paar honderd btc's koopt en hij schiet omhoog naar de 6800.. is niet zo ver weg meer.
Ik hoop het :)

• Sahara
Daar gaat ie....

• Chris.nl
  • Niet online
Bam bam 6766
_edit_
Bam bam 6756

Wat een flipperkast

[ Voor 65% gewijzigd door Chris.nl op 28-08-2018 00:59 ]

Pagina: 1 ... 247 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!