[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 246 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.337 views

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-01 16:49
WABnetwork
nooit van gehoord maar nieuw en behoorlijke stijging en volume

• Bastrianos
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12-2022
Heb de NANO boot ook volledig gemist. Ben gisteren uit ZIL gestapt en vanmorgen er weer in. Beetje profit gepakt, maar wil de sprint naar boven niet missen.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ben uit Nano gestapt, wat RLC verkocht en extra ZIL en ook wat ICX gekocht.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Blijft ook maar doorgaan idd. +1250 sats nu.
Maar bij ICX heb ik het idee dat hij niet zo hard gaat stijgen als NANO maar we gaan 't meemaken.

• Bastrianos
ICX gaat inderdaad als een speer omhoog. Lekker hoor. Heb ik ook niet :)

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:19
Nano neemt ff pauze en de rest gaat ook redelijk beginnen nu. Groene zondag dan toch? Koning Bitcoin voorop uiteraard.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:26
Bastrianos schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:21:
[...]

ICX gaat inderdaad als een speer omhoog. Lekker hoor. Heb ik ook niet :)
Mijn enige munt naast BTC. Zit er al vanaf de ICO in. Op 10 dollar toen 50 procent verkocht. Op 3.5 weer gekocht. Maar toen daalde die zelfs nog naar 50 cent haha. Wel nog aardige duit bijgekocht toen.

Dus ik zit voorlopig nog erg goed met deze munt. Hopen dat die weer naar die ATH van 12 dollar ooit zal stijgen. :+ Ben ieder geval blij dat die weer wat doet :D

EDIT: hij gaat nu wel echt door ook! 1300 ook al voorbij!

[ Voor 5% gewijzigd door GovertNL op 26-08-2018 14:24 ]

• Bastrianos
GovertNL schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:23:
[...]

Mijn enige munt naast BTC. Zit er al vanaf de ICO in. Op 10 dollar toen 50 procent verkocht. Op 3.5 weer gekocht. Maar toen daalde die zelfs nog naar 50 cent haha. Wel nog aardige duit bijgekocht toen.

Dus ik zit voorlopig nog erg goed met deze munt. Hopen dat die weer naar die ATH van 12 dollar ooit zal stijgen. :+ Ben ieder geval blij dat die weer wat doet :D

EDIT: hij gaat nu wel echt door ook! 1300 ook al voorbij!
Goed ingeschat qua verkoopmoment. Klasse. Dat gaan we allemaal meemaken met onze chill munten. Wanneer durf je (50%) te verzilveren.

• Taro
  • Niet online

Taro

ICX @ 1310 verkocht, NEO en ONT had ik alweer de deur uitgedaan, BTC ook verkocht voor USDT. Tijd om andere dingen te gaan doen, nu komt het rode gedeelte van de zondag eraan denk ik.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:34:
ICX @ 1310 verkocht, NEO en ONT had ik alweer de deur uitgedaan, BTC ook verkocht voor USDT. Tijd om andere dingen te gaan doen, nu komt het rode gedeelte van de zondag eraan denk ik.
Netjes man. Mijn LRC is ook sinds aankoop flink omhoog gegaan dus in een klein halfuurtje 4% meer BTC. Gekocht op 1660 verkocht op 1725 net. Nu weer in BTC wachten want ik heb het idee dat we iets gaan zakken...

Edit: zie die groene pegels ook bij LRC, wat een geluk zeg haha.. Ik zie ook nog best grote buy-orders staan dus misschien gaat ie nog wel hoger.

[ Voor 12% gewijzigd door Tominatie op 26-08-2018 14:38 ]

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 14:26
Bastrianos schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:34:
[...]

Goed ingeschat qua verkoopmoment. Klasse. Dat gaan we allemaal meemaken met onze chill munten. Wanneer durf je (50%) te verzilveren.
Had nog veel beter gekund. Maar ik mag zeker niet klagen. Er zijn ook genoeg mensen die op die 12 dollar zijn ingestapt. Dan is het denk wel even slikken dat je muntje weer zakt naar 50 cent.

• Bastrianos
Buyorder van 207 is er door. Ik heb nu ook IOST, Haha!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-01 19:21
aicaramba schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 11:39:
Een correspondent artikel over Bitcoin, maar meer specifiek, blockchain.

https://decorrespondent.n...ets/519071687772-2a5ee060

Ze stellen eigenlijk dat block chain niets toevoegt en een overbodige hype is. Al stellen ze wel dat het wellicht nog open staat voor het volwassen worden. Wat vinden jullie van het artikel?
Thx voor het delen. Had de link van @Chris.nl gemist. Kan me prima vinden in de bevindingen van de schrijver.

• Tominatie
  • Niet online
Bastrianos schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:53:
Buyorder van 207 is er door. Ik heb nu ook IOST, Haha!
Haha, ik koop straks ook wel weer een zak met IOST. Gewoon voor de leuk; want stel hij stijgt een mooie 10% hebben we met zijn allen wat te juichen. :)

Eerst wacht ik nog heel even af wat BTC gaat doen. & maybe koop ik weer wat LRC in voor een tweede rondje want die staat ook weer op 1660 nu. 8)7

• Tominatie
  • Niet online
Op POA is iemand die gewoon schijt heeft en met zijn 1 miljoen POA buy-wall de hele koers procenten verschuift haha. Nog 600k van over nu.

• Alabama_man
lighting_ schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 12:12:
[...]

Ben met het artikel grotendeels mee eens. Maar in jaren 90 waren ook sceptische mensen over internet. Het MKB zei waarom heb ik een internetpagina nodig?
En ook de GSM mobiel werd niet direct geaccepteerd.. Waarom wil ik de hele tijd bereikbaar zijn? ik heb toch thuis een antwoord apparaat. Dit zijn pioniers tijden en we zien in de komende jaren of het naar iets toe leidt.
Als we de bovenstaande vragen terugbrengen naar de vraag: waarom wil ik beter bereikbaar zijn? Kunnen we de blockchain vraag dan terugbrengen naar: waarom wil ik iets voor eeuwig onaanpasbaar vastleggen? Voor wat betreft de laatste vraag schat ik in dat we deze behoefte overschatten. Het is mens eigen dat we fouten maken en daardoor zal er altijd behoefte zijn aan de mogenlijkheid om die te kunnen herstellen.

• Tominatie
  • Niet online
Héérlijk dit zeg. Die LRC herhaalt gewoon hetzelfde ritje.. maar nu hold ik hem wel even wat langer. Verwacht er nog wel meer van. Nog maar 31BTC volume (in de laatste 12 uur is het volume wel 120% omhoog gegaan).

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:48
Alabama_man schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Als we de bovenstaande vragen terugbrengen naar de vraag: waarom wil ik beter bereikbaar zijn? Kunnen we de blockchain vraag dan terugbrengen naar: waarom wil ik iets voor eeuwig onaanpasbaar vastleggen? Voor wat betreft de laatste vraag schat ik in dat we deze behoefte overschatten. Het is mens eigen dat we fouten maken en daardoor zal er altijd behoefte zijn aan de mogenlijkheid om die te kunnen herstellen.
Plus de vraag, zijn er voor de toepassingen die blockchain mogelijk maakt ook goede alternatieven? En ja die zijn er of zijn net zoals blockchain in ontwikkeling. Daarnaast kun je technologisch iets vast leggen naar je moet nog altijd (vaak) de koppeling maken tussen de digitale en fysieke wereld en dat is waar je vaak een bedrijf voor nodig hebt.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Grijns, kon wel lachen om dit artikel.
In een op de vijftien woningen wordt in cryptomunten belegd

Column: Gratis geld bestaat niet
Door JIM TEHUPURING
Vandaag, 10:00 in GELD
Bron: https://www.telegraaf.nl/...-gratis-geld-bestaat-niet

Ik denk er anders over, maar ja, ben geen econoom :) :+

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorXS op 26-08-2018 16:41 ]

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Alabama_man schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 15:39:
[...]

Lees je dan eens in bij Po.et. Die hebben wel een prima idee waarom je iets onaanpasbaar vast zou willen leggen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-01 19:55
Dadelijk nog een ronde voor Nano? Hij is weer bijna teruggezakt tot fibonacci level 38.2 net als bij het vorige ritje *O*

• lighting_
RaptorXS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:38:

[...]

Over een jaar of 2 is hij crypto adviseur.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 24-01 08:26
ggj87 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:57:
Dadelijk nog een ronde voor Nano? Hij is weer bijna teruggezakt tot fibonacci level 38.2 net als bij het vorige ritje *O*
Hoe teken je die fibonacci levels (vermoed bijv. bij Binance Advanced) en vanuit waar trek je die als ik mag vragen? Is dat op basis van de hoogste top?

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
RaptorXS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:38:

[...]

Hoef je geen econoom voor te zijn toch ?
In crypto bestaat gratis geld wel.
Heb vorig jaar een leuke zak Btrash gratis gekregen, was flink wat waard.
Daarnaast aantal airdrops gehad, en no op Ethos wallet nog steeds. Allemaal gratis geld.

• Taro
  • Niet online

Taro

Zojuist weer mijn pf opgeschoond. Even 54.000 Peepcoins ingewisseld voor in totaal 0,97 USDT, met een withdrawal fee van 1 USDT, kortom, Bleutrade mag ze houden. Was een leftover van een paar honderd miljoen PAC coins die ik ooit voor een halve LTC heb gekocht. Note to self: Blijf van de shitcoins en vage exchanges af :D

Wat doen jullie overigens met bijvoorbeeld BitcoinX en Super Bitcoin forks die op Binance staan? Ik kan ze alleen withdrawen, maar wil ze gewoon verwijderen.

• ggj87
Sahara schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:04:
[...]

Hoe teken je die fibonacci levels (vermoed bijv. bij Binance Advanced) en vanuit waar trek je die als ik mag vragen? Is dat op basis van de hoogste top?
Met de Fibinacci Retracement tool. Je gaat dan van het laagste punt naar het hoogste punt en dan kun je een beetje proberen in te schatten tot hoe ver het terug kan zakken. 38.2 en 61.8 zijn belangrijke niveaus.

• Taro
  • Niet online

Taro

Ja, zullen we weer een rondje NANO doen? Stap ik nu in.

• RaptorXS
Dysmael schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:06:
[...]

Hoef je geen econoom voor te zijn toch ?
In crypto bestaat gratis geld wel.
Heb vorig jaar een leuke zak Btrash gratis gekregen, was flink wat waard.
Daarnaast aantal airdrops gehad, en no op Ethos wallet nog steeds. Allemaal gratis geld.
Ik kreeg vorig jaar gratis BitcoinCash, had het al eerder vermeld :)

• Dysmael
RaptorXS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:15:
[...]

Ik kreeg vorig jaar gratis BitcoinCash, had het al eerder vermeld :)
Iedereen kreeg vorig jaar gratis Btrash, snel gedumpt voor 0,1 of zo
Toen die enorm begon te pumpen daarna zelfs nog meer aan verdient door 0,2 naar 0,5 of zo te laten rijden.
Bij de pump op het coinbase nieuws nog eens een paar btc aan overgehouden.

... gratis geld :9

• Alabama_man
walletje-w schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 16:25:
[...]

Plus de vraag, zijn er voor de toepassingen die blockchain mogelijk maakt ook goede alternatieven? En ja die zijn er of zijn net zoals blockchain in ontwikkeling. Daarnaast kun je technologisch iets vast leggen naar je moet nog altijd (vaak) de koppeling maken tussen de digitale en fysieke wereld en dat is waar je vaak een bedrijf voor nodig hebt.
Opzich doen de technische alternatieven er nog niet eens zoveel toe. Daar waar deze geen ander antwoord geven op de vraag: waarom wil ik iets voor eeuwig onaanpasbaar vastleggen?
De koppeling maken tussen digitaal en fysiek technisch uiteindelijk wel op te lossen. Belangrijker is is de vraag. Wat doen we in een situatie waarin de voor eeuwig onaanpasbaar vastgelegde informatie onjuist of fout blijkt te zijn?

@Bartvandelaar ff snel beetje doorheen gescrollt. Eerste waar ik aan moest denken wat het nieuwsbericht over dat Kodak een blockchain ging starten. Maar ook hiervoor geld weer. Stel er is foute data ingevoerd. Bijv. verkeerde eigenaar van de content. Dan is voor eeuwig de verkeerde eigenaar aan het stukje content gekoppeld en daar kun je dan niks meer aan doen.

• Sahara
ggj87 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:07:
[...]

Met de Fibinacci Retracement tool. Je gaat dan van het laagste punt naar het hoogste punt en dan kun je een beetje proberen in te schatten tot hoe ver het terug kan zakken. 38.2 en 61.8 zijn belangrijke niveaus.
Thanks. Met die Fibonacci tool trek je die retracements op basis van de daily grafiek, of per 1h, 4h, 5 minuten etc?

• ggj87
Sahara schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:40:
[...]

Thanks. Met die Fibonacci tool trek je die retracements op basis van de daily grafiek, of per 1h, 4h, 5 minuten etc?
Volgens mij maakt dat helemaal niets uit want je trekt hem van de laagste prijs naar de hoogste prijs, dan zie je automatisch op elk timeframe de niveaus. Op kleinere timeframes kun je wel iets beter de hoogste en laatste prijzen zien.

• lighting_
Alabama_man schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Opzich doen de technische alternatieven er nog niet eens zoveel toe. Daar waar deze geen ander antwoord geven op de vraag: waarom wil ik iets voor eeuwig onaanpasbaar vastleggen?
De koppeling maken tussen digitaal en fysiek technisch uiteindelijk wel op te lossen. Belangrijker is is de vraag. Wat doen we in een situatie waarin de voor eeuwig onaanpasbaar vastgelegde informatie onjuist of fout blijkt te zijn?

@Bartvandelaar ff snel beetje doorheen gescrollt. Eerste waar ik aan moest denken wat het nieuwsbericht over dat Kodak een blockchain ging starten. Maar ook hiervoor geld weer. Stel er is foute data ingevoerd. Bijv. verkeerde eigenaar van de content. Dan is voor eeuwig de verkeerde eigenaar aan het stukje content gekoppeld en daar kun je dan niks meer aan doen.
Wacht dat je van allerlei soorten prive data?
Als iemand je private key heeft ben je de sjaak

• Dysmael
Alabama_man schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:20:
[...]

Dan is voor eeuwig de verkeerde eigenaar aan het stukje content gekoppeld en daar kun je dan niks meer aan doen.
Nee hoor, niks aan de hand dan. Blockchain is geen wet en kan niet aan fysieke objecten gekoppeld worden.
Snappen sommige lui alleen nog niet (kuck $dig kuch $petro)

Is wat dat betreft precies hetzelfde als goud ergens in bewaring geven en papiertje terugkrijgen waarop staat hoeveel goud je in bewaring gegeven hebt. Dat kan ook in een centrale database staan.

Hoe zie je dat anders voor je met bv Tether?
Kan ik met mijn Tethers naar de bank waar ze zogenaamd de dollars gestald hebben en van die bank eisen dat ze mij de Tethers omruilen voor de dollars? En welke dollar hoort bij welke Tether ?

• deppenboks
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ik heb de hele tijd het gevoel dat de exchanges ons lopen te beneppen door stiekem veel meer coins te laten verhandelen dan ze daadwerkelijk in wallet hebben.......

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
deppenboks schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:14:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat de exchanges ons lopen te beneppen door stiekem veel meer coins te laten verhandelen dan ze daadwerkelijk in wallet hebben.......
Als dat waar zou zijn en het komt uit kost het ze miljarden aan inkomsten. Waarom het risico lopen om wat meer geld te verdienen waarmee je mogelijk de kip met het gouden ei vermoord ?

Verder kan iedereen die bijvoorbeeld 1 BTC heeft deze 20x per dag verkopen en terug kopen.

En zie ook dit: https://bitinfocharts.com...st-bitcoin-addresses.html Meer dan 1 miljard aan alleen al BTC voor Bitfinex en Binance.

[ Voor 20% gewijzigd door PilatuS op 26-08-2018 19:20 ]

• RaptorXS
Er wordt veel meer verhandeld maar buiten de bekende beursen om :)

• ggj87
Hoe zouden ze dat moeten doen dan? Ze kunnen toch geen nep munten maken? Wat als je die wilt overmaken?

• PilatuS
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:36:
[...]

Hoe zouden ze dat moeten doen dan? Ze kunnen toch geen nep munten maken? Wat als je die wilt overmaken?
Ze kunnen opzich niet bestaande munten verhandelen om de koers te beinvloeden. Alleen het risco tegenover de winst gaat compleet nergens over. Je moet wel gek zijn om dit te doen als exchange.

• Alabama_man
Dysmael schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 17:50:
[...]

Nee hoor, niks aan de hand dan. Blockchain is geen wet en kan niet aan fysieke objecten gekoppeld worden.
Snappen sommige lui alleen nog niet (kuck $dig kuch $petro)

Is wat dat betreft precies hetzelfde als goud ergens in bewaring geven en papiertje terugkrijgen waarop staat hoeveel goud je in bewaring gegeven hebt. Dat kan ook in een centrale database staan.

Hoe zie je dat anders voor je met bv Tether?
Kan ik met mijn Tethers naar de bank waar ze zogenaamd de dollars gestald hebben en van die bank eisen dat ze mij de Tethers omruilen voor de dollars? En welke dollar hoort bij welke Tether ?
Als je data in een database niet rechtsgeldend kunt verklaren wat heb je er dan überhaupt aan? Of begrijp ik je verkeerd?

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:15

Bever!

3

PilatuS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:39:
[...]

Ze kunnen opzich niet bestaande munten verhandelen om de koers te beinvloeden. Alleen het risco tegenover de winst gaat compleet nergens over. Je moet wel gek zijn om dit te doen als exchange.
Coinbase doet het, waarom een exchange niet?

• Taro
  • Niet online

Taro

Bever! schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 20:59:
[...]

Coinbase doet het, waarom een exchange niet?
Heb je daar bewijs van?

• Taro
  • Niet online

Taro

Het gedoe rondom Bitmain is een mooie soap aan het worden:

https://samsonmow.com/bitmain-ipo-and-technical-challenges/
https://twitter.com/NewsCrypt0/status/1033786190217003008

Bitmain wordt daarnaast natuurlijk vaak met BCH gecombineerd, waardoor die ook een (nog) slechtere naam krijgt.

• RaptorXS
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:18:
Het gedoe rondom Bitmain is een mooie soap aan het worden:

https://samsonmow.com/bitmain-ipo-and-technical-challenges/
https://twitter.com/NewsCrypt0/status/1033786190217003008

Bitmain wordt daarnaast natuurlijk vaak met BCH gecombineerd, waardoor die ook een (nog) slechtere naam krijgt.
Bitmain :

Bitmain was founded by Jihan Wu and Micree Zhan in 2013.
Jihan Wu verkoopt de Antminers, heeft bitcoin.org in zijn bezit,
net als de de mining pool en is nogal dik met Rodger Ver,de Bitcoin Judas.
BCH scumbags :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:34
Ben er weer na 5 crypto-afkick-dagen!

Morgen BTC weer naar $6300? Ik schat de kans 73%.

Wat heeft NANO een gigantische run gemaakt zeg! Zit nog niet op de 0,001 BTC waar ik ooit uitgestapt ben, maar als je rond de 0.0004 BTC was ingestapt had je nu mooi 30% rendement! Ik verwacht dat hij morgen dan ook weer terugzakt naar dat niveau (0.0004 BTC). Nu wel redelijk interessant om te kopen is NEO & BNB denk ik. Maar goed, blijft een gokje hè ;) (zit zelf 100% in fiat)

• Tominatie
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media.giphy.com/media/lfAP3k8sFSzp6/giphy.gif

Gebeurt echt geen reet met bitcoin, when moon????
Heb wel weer een prima dagje achter de rug met 8% meer BTC. Alts blijven 't gewoon lekker doen.. :*)
Nog een lange weg te gaan om kiet te spelen op binance sinds de alt-crash maar ben goed op weg.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tezos +98% vandaag, zie https://coinmarketcap.com/currencies/tezos/#markets. Waarom zouden de Koreanen 2,5x zoveel betalen?

• ggj87
Tominatie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:46:
[afbeelding]

Gebeurt echt geen reet met bitcoin, when moon????
Heb wel weer een prima dagje achter de rug met 8% meer BTC. Alts blijven 't gewoon lekker doen.. :*)
Nog een lange weg te gaan om kiet te spelen op binance sinds de alt-crash maar ben goed op weg.
Als je goed kijkt zie je dat jij al op de moon bent ;) Stuur die raket maar eens terug, wij willen ook!

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2025
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:57:
Tezos +98% vandaag, zie https://coinmarketcap.com/currencies/tezos/#markets. Waarom zouden de Koreanen 2,5x zoveel betalen?
Lijkt een foutje te zijn op coinone / coinmarketcap's weergave van coinone prijs: https://www.reddit.com/r/..._tezos_in_korean_markets/

Wel goed om te zien dat er weer verdubbelaars zijn geweest de laatste tijd, zoals Nano en Walton. Maar die waren ook wel enorm ver gezakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Timberly2 op 26-08-2018 21:59 ]

• PilatuS
  • Niet online
Er is nog wel kans op verder omhoog op dit moment. Geen idee wat die kans is. De 6800 zal gebroken moeten worden om de weg naar 7200 en verder vrij te maken.

• Tominatie
  • Niet online
ggj87 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:57:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat jij al op de moon bent ;) Stuur die raket maar eens terug, wij willen ook!
Lullig voor jullie, maar de 6800 gaat vannacht gepasseerd worden ben ik bang. We gaan nu sideways op de moon en daarna naar mars. >:)

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01 23:39
Wordt eindelijk weer wat volume in WAN gepompt :)

Zo, de studie gaat weer beginnen, werk ook weer dus ben weer van de partij :) Heb 8 weken rust gehad.

[ Voor 51% gewijzigd door mprkooij op 26-08-2018 22:02 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Timberly2 schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 21:58:
[...]

Lijkt een foutje te zijn op coinone / coinmarketcap's weergave van coinone prijs: https://www.reddit.com/r/..._tezos_in_korean_markets/
Ik zie dat trouwens ZIL en STEEM ook niet correct zijn op CMC, die zijn ook enorm hoog.

Iemand overigens al ervaring met OWallet voor ONT?

https://medium.com/ontolo...pdate-notice-47c59a74ac39

ONG is nu trouwens ook gelist op CMC:

https://coinmarketcap.com/currencies/ong/#markets

1,28 Dollar per stuk, nice *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Taro op 26-08-2018 22:06 ]

• djwice
  • Niet online
Ik vroeg me af, hoe denken jullie over de impact van het uitbetalen in bitcoin van de Mt. Gox:
nieuws: Japanse rechter stopt faillissement Mt. Gox en begint rehabilitatiepr...

Zou dat een korte opleving (door de aankoop door Mt. Gox) en daarna een dump van ongeveer 166.000 bitcoins opleveren?
En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/YEN koers gaat doen?
En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/EU koers gaat doen?
En op welk moment verwachten jullie dit?

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
djwice schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:03:
Ik vroeg me af, hoe denken jullie over de impact van het uitbetalen in bitcoin van de Mt. Gox:
nieuws: Japanse rechter stopt faillissement Mt. Gox en begint rehabilitatiepr...

Zou dat een korte opleving (door de aankoop door Mt. Gox) en daarna een dump van ongeveer 166.000 bitcoins opleveren?
En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/YEN kroes gaat doen?
En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/EU kroes gaat doen?
Ik heb oprecht geen idee, weet er te weinig vanaf, maar door je typo ben ik wel gaan googelen naar Doutzen Kroes :9~

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• PilatuS
  • Niet online
djwice schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:03:

En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/YEN kroes gaat doen?
En zo ja, wat verwachten jullie dat dit met de BTC/EU kroes gaat doen?
Zie ook dit topic: Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Ik denk dat het erg afhangt van wat BTC op het moment van uitbetalen aan het doen is. De meeste mensen hebben die coins als verloren beschouwt. Er zal vast wat gedumpt gaan worden, maar afhankelijk van wat BTC doet. Stel BTC maakt een dikke low op moment van uitbetalen denk ik dat mensen de boel wel even zullen vasthouden omdat het geld toch al kwijt was. Staat BTC op een ATH kan je er op rekenen dat er keihard gedumpt gaat worden. Ik denk dat hoe lager het staat hoe kleiner de kans op een grote dump, maar er zal sowieso verkocht gaan worden natuurlijk. Zeker iets om goed in de gaten te houden :)

Edit: Voor zover ik weet krijgen mensen uitbetaald in BTC, niet in fiat. Er worden dus geen coins gekocht die snel weer gedumpt worden. Mensen krijgen BTC en de vraag is wat ze er mee gaan doen.

[ Voor 6% gewijzigd door PilatuS op 26-08-2018 22:10 ]

• djwice
  • Niet online
Chris.nl schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:09:
[...]

Ik heb oprecht geen idee, weet er te weinig vanaf, maar door je typo ben ik wel gaan googelen naar Doutzen Kroes :9~
LOL :)
Ik heb hem even voor je ge-edit. ;)
Veel plezier met DK d:)b

Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/

• PilatuS
  • Niet online
Zil is ook wakker geworden nadat iemand er meer dan een miljoen heeft gekocht :)

• djwice
  • Niet online
Thanks
Edit: Voor zover ik weet krijgen mensen uitbetaald in BTC, niet in fiat. Er worden dus geen coins gekocht die snel weer gedumpt worden. Mensen krijgen BTC en de vraag is wat ze er mee gaan doen.
Klopt, ik bedoel Mt. Gox moet ook dat aantal BTC hebben om uit te betalen. Ik neem ruwweg aan dat hij dat nu niet op voorraad heeft, en dus op dal momenten gaat kopen. Dan uitkeert aan personen, als zij het dumpen, dan lager terug koopt etc. om zo relatief goedkoop van zijn schuld af te komen.

Vandaar mijn verwachting op een korte stijging door aankoop, omdat analytische BTC-Wales dit wellicht opmerken en dat die tijdelijk de prijs opdrijven om tegen een goede prijs aan Mt. Gox te kunnen verkopen.

• Taro
  • Niet online

Taro

Zojuist OWallet voor ONT geïnstalleerd, je kunt er zowel de nieuwe ONT (mainnet) heen sturen als oude NEP-5 (NEO mainnet) omzetten naar nieuwe ONT. Verder is er ook support voor ONG.

Omdat ik een slechte holder ben heb ik nu een deel van Binance afgehaald en naar de OWallet gestuurd. ONG is 1,28 Dollar waard, het loont dus best wel om ONT te holden, ik heb er begin deze maand al een aantal ontvangen op Binance.

Binance zal binnenkort waarschijnlijk het traden van ONG ook gaan supporten.

OWallet kan je op https://github.com/ontio/OWallet/releases downloaden.

Ps. Wel goed om te weten, je moet een Ontology ID aanmaken, dat kost 0.1 ONG, je moet dus al ONG hebben om met een Node te kunnen staken.

[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 26-08-2018 22:26 ]

• PilatuS
  • Niet online
djwice schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:19:
[...]

Klopt, ik bedoel Mt. Gox moet ook dat aantal BTC hebben om uit te betalen. Ik neem ruwweg aan dat hij dat nu niet op voorraad heeft, en dus op dal momenten gaat kopen.
Voor zover ik weet hebben ze die coins gewoon. Het zijn de coins die terug gevonden zijn. Als coins van hun naar de mensen gaan is er geen aankoop en alleen mogelijke verkoop. Dit is dan een hele andere situatie.

• Dysmael
Alabama_man schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 19:42:
[...]

Als je data in een database niet rechtsgeldend kunt verklaren wat heb je er dan überhaupt aan? Of begrijp ik je verkeerd?
Je begrijpt het goed!

• Sahara
Conclusie met NANO en eigenlijk elke andere hype coin... je kan het beste profiteren als ie flink aan het stijgen is, moeilijker is het profiteren als ie op z´n retour is en af en toe bij een steun bounced, maar dan zonder volume en kracht. Ik denk in die situaties dat het bijna zinloos is om dat te timen en je beter kan wachten op de volgende pump - die vaak in de ochtend plaats vindt.

• ggj87
Dat denk ik ook ja, het wordt nu wel heel lastig. Er is volgens mij ook een whale die zich wel lijkt te vermaken op de zondagavond met af en toe een buywall van 9000 Nano en een sellwall van 11000 Nano.

• Tominatie
  • Niet online
Ik vraag me af welke coin op binance morgen door het dak gaat. Suggesties? :P

• Bastrianos
PilatuS schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:14:
Zil is ook wakker geworden nadat iemand er meer dan een miljoen heeft gekocht :)
1 mio is veel, maar blijkbaar niet genoeg voor ZIL om door de 635 door te breken. Steeds weer motorproblemen.

• PilatuS
  • Niet online
Bastrianos schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:43:
[...]

1 mio is veel, maar blijkbaar niet genoeg voor ZIL om door de 635 door te breken. Steeds weer motorproblemen.
Had gehoopt dat ie verder ging inderdaad. Helaas begon BTC toen ook te dalen en was het weer over.

• Taro
  • Niet online

Taro

Tominatie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:43:
Ik vraag me af welke coin op binance morgen door het dak gaat. Suggesties? :P
NEO is de afgelopen tijd verdacht stil gebleven. Daarnaast XLM en EOS.

• Sahara
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:47:
[...]

Sorry hoor maar NEO is vergane glorie. Speculeer met NEO als je geen of weinig winst wil maken. Als je genoegen neemt met 1 pump per maand, dan is NEO wel een top coin. Sorry @TomTorquay voor mijn NEO rant, maar NEO presteert helaas slecht(er). Koop dan gewoon ONT, daar heb je meer vuurwerk van, maar Taro jij hebt al ONT dus dat wist je al.

• Bartvandelaar
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:47:
[...]

Ik zou mijn geld op ICX zetten. Ook al heeft die al wat stappen gemaakt. Die heeft oo nog wel wat goed te maken.

• Sahara
Iemand heeft z'n spaarvarken open gemaakt en zit ZIL te kopen wederom. Hopelijk dat ie nu wel doorstoot.

• Tominatie
  • Niet online
WaBi gaat toch ook wel ongekend hard hoor... Nano is ook weer vertrokken.

• Taro
  • Niet online

Taro

Sahara schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 22:59:
[...]

Sorry hoor maar NEO is vergane glorie. Speculeer met NEO als je geen of weinig winst wil maken. Als je genoegen neemt met 1 pump per maand, dan is NEO wel een top coin. Sorry @TomTorquay voor mijn NEO rant, maar NEO presteert helaas slecht(er). Koop dan gewoon ONT, daar heb je meer vuurwerk van, maar Taro jij hebt al ONT dus dat wist je al.
Ja idd :)

Ik heb nu 20x zoveel ONT als NEO en ben dat verschil steeds groter aan het maken. Heb nog goede hoop en wil NEO nog niet helemaal afschrijven, maar echt verder dalen doet het ook niet, dus dan maar genieten van de GAS opbrengst, die helaas nu ook niet echt heel hoog is.
Tominatie schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:06:
WaBi gaat toch ook wel ongekend hard hoor... Nano is ook weer vertrokken.
Ik heb de Nano tab eerder vanavond maar gesloten, daar valt op dit moment niet meer op te traden, die gaat alle kanten op. Benieuwd wat die vannacht gaat doen.

WaBi gaat idd ook lekker, maar, op de lange termijn geen idee wat ik er mee moet. Ik ben gestopt met dit soort coins en groene candles te chasen. Als ik een munt al heb koop ik bijv. wel wat bij, zoals bij Nano, maar in een nieuwe coin stappen tijdens een pump doe ik niet (behalve laatst bij Key 8)).

Iemand hier die WaBi hold en zo ja, waarom?

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 26-08-2018 23:26 ]

• Tominatie
  • Niet online
Taro schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:13:
[...]

WaBi gaat idd ook lekker, maar, op de lange termijn geen idee wat ik er mee moet. Ik ben gestopt met dit soort coins en groene candles te chasen. Als ik een munt al heb koop ik bijv. wel wat bij, zoals bij Nano, maar in een nieuwe coin stappen tijdens een pump doe ik niet (behalve laatst bij Key 8)).

Iemand hier die WaBi hold en zo ja, waarom?
Denk niet dat veel mensen hier WaBi holden, sowieso vind ik het er maar dood uit zien. Ik weet nog wel dat de ICO een behoorlijke hype mee had en veel mensen wilden erin investeren. WaBi wil hetzelfde als VET, Waltonchain maar ik geloof weer in een andere sector.

Alleen de ontwikkelingen liggen stil lijkt wel, hij is ook echt flink gedaald en de community is stil. TRAC is een veel beter alternatief met meer potentieel (+ actieve community en ontwikkelingen) :)

• Bartvandelaar
Daaaag ICX. Fijn je gekend te hebben.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 23:50:
Daaaag ICX. Fijn je gekend te hebben.
Die heeft er zin in! *O* Letsgoo

• Tominatie
  • Niet online
Kiek em goan @Bartvandelaar
Die 16BTC sell-wall wordt opgegeten alsof het niks is OMFG!

• Bartvandelaar
En het mooie is dat ik er niet eens in zit. Het wordt een steeds kleiner puntje vanaf de aarde die raket. Jij wel aan boord?

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:05:
En het mooie is dat ik er niet eens in zit. Het wordt een steeds kleiner puntje vanaf de aarde die raket. Jij wel aan boord?
Ja zeker vanaf 1316 sats aan boord. Ik dacht dat jij er ook in zat :o
Helaas wel maar met een klein gedeelte van mijn BTC, durfde niet vol in te stappen.

• Bartvandelaar
Goed bezig baas. Hopelijk gaat ie wat verder dan de maan en komt die tot aan mars.

• Tominatie
  • Niet online
Bartvandelaar schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 00:11:
Goed bezig baas. Hopelijk gaat ie wat verder dan de maan en komt die tot aan mars.
Dat hoop ik ook, ga ditmaal is niet verkopen. Heb een SL op 1330 gezet en nu wacht ik ook echt het ritje uit. :)

• Bartvandelaar
Wilde net vragen wat je einddoel was. Maar ik heb het antwoord al. Zal me niet verbazen als die de 1 dollar aantikt. Gezien de andere pumps afgelopen dagen.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
IOTA pump? (17,8% *O* )

• Bastrianos
Het is sowieso een groene start van de maandag. Zelfs ZIL is door de 635 heen. :9

• B-Bandit
Ik merk dat er vandaag toch iets mist...een Nano pump ofzo :+

Nayh zonder gekheid zit zowel in ZIL als ICX en beide gaan ook lekker nu. Maar na 9 dagen met in totaal 250% gains voelt die 20% op 1 dag toch wat mager B)

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

• ggj87
Klopt de orderhistorie die je ziet eigenlijk wel? Als ik op Bitcoinwisdom Nano/BTC bekijk op Binance en op mijn telefoon of PC de Binance app erbij houdt (die 2 zijn wel goed gesynchroniseerd), dan zie ik dat de historie van Bitcoinwisdom en de apps niet hetzelfde is. Op Bitcoinwisdom worden er bijv. 3000 Nano’s verkocht maar die zie ik in de apps niet langskomen, ook niet op dezelfde tijdstippen :?

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Mijn verstand zegt... “Verkopen en straks in de dip terug kopen!”

Mijn gevoel zegt... “HODL LIKE A PRO MOFO!”

Voor alle mensen die dit herkennen.. :(:)

• Storm300
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-12-2023
D-Ed schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 10:20:
Mijn verstand zegt... “Verkopen en straks in de dip terug kopen!”

Mijn gevoel zegt... “HODL LIKE A PRO MOFO!”

Voor alle mensen die dit herkennen.. :(:)
Mijn verstand zegt: Handelen tegen mijn gevoel in.
Mijn gevoel zegt: Show me the money!!!!

• Pranjic
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 20-11-2025
Ik heb de helft van mijn VET, 2 dagen geleden verkocht voor 220 sats :(

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:45
Ik heb ooit mn ICX weggedaan voor rond de 1,50 (met een flink verlies). Twijfel nu om weer in te stappen. Maar iets met green candles chasen houdt me tegen.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
outlandos schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:30:
Ik heb ooit mn ICX weggedaan voor rond de 1,50 (met een flink verlies). Twijfel nu om weer in te stappen. Maar iets met green candles chasen houdt me tegen.
Mijn gemiddelde inkoopprijs voor ICX is 3,50 ofzo.. Ik HODL nog steeds met deze prijs :'(

• hazecase
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 31-12-2025
Blik1984 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:40:
[...]

Mijn gemiddelde inkoopprijs voor ICX is 3,50 ofzo.. Ik HODL nog steeds met deze prijs :'(
Haha hier ook avg. buy price $3,55 gelukkig een deel verkocht op $4,20
Daarna op $0,66 weer een flinke zak gekocht dus van mij mag hij weer naar de $9,00

ICX, VEN, WABI, ONT, NANO, IOTA, GVT, WTC, ZIL en ADA mogen allemaal wel weer naar ATH wat mij betreft :) *O*

• Alabama_man
Dat vind ik dan vreemd. Hoe zit het dan bijv. met je belasting digitaal aangeven? In principe voer je daar ook gewoon data in een database in. En de ingevoerde data wordt gebruikt om te bepalen hoeveel geld je nog moet betalen of terugkrijgt. Als die data niet rechtsgeldend was dan zou dit niet moeten kunnen.
Daarnaast werken bedrijven nu juist hard om data in een dergelijke blockchain rechtsgeldend te kunnen verklaren. Zo is bijv ING bezig met een blockchain oplossing om de manier van handelsfinanciering te optimaliseren (bron: cryptopodcast 23 aug, vanaf ca 42min40).

• rvT
  • Laatst online: 05-06-2019

rvT

Kan niet wachten op de nieuwe whitepaper van WTC :)

Kan wel is een grote verrassing gaan worden. RFID chips gaan de massaproductie fase in op zeer korte termijn.

Ondanks de forse daling de laatste tijd heb ik me nooit zorgen gemaakt.

• B-Bandit
outlandos schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:30:
Tsjah, ik heb zelf de gok maar genomen. Mijn ooit zo glorieuze ICX waren op hun hoogtepunt bijna een hele BTC waard, nu nog naar 0.15. De stijging van gisteren geeft mij in elk geval het vertrouwen dat de munt niet dood is, dus heb voor 0.14 BTC de stack verdubbeld. Heeft 2 weken geleden bij Nano goed gewerkt >:)

Overigens sta ik kwa BTC inleg met zowel Nano als ICX helemaal kiet. Desondanks is mijn hele portefeuille nog altijd tienduizenden euro's in de min. Komt vooral door al die semishitcoins die nog steeds niet moonen. Eind van het jaar zal blijken welke er blijven leven en welke definitief afgeschreven kunnen worden.

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:16
B-Bandit schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:37:
[...]

Tsjah, ik heb zelf de gok maar genomen. Mijn ooit zo glorieuze ICX waren op hun hoogtepunt bijna een hele BTC waard, nu nog naar 0.15. De stijging van gisteren geeft mij in elk geval het vertrouwen dat de munt niet dood is, dus heb voor 0.14 BTC de stack verdubbeld. Heeft 2 weken geleden bij Nano goed gewerkt >:)

Overigens sta ik kwa BTC inleg met zowel Nano als ICX helemaal kiet. Desondanks is mijn hele portefeuille nog altijd tienduizenden euro's in de min. Komt vooral door al die semishitcoins die nog steeds niet moonen. Eind van het jaar zal blijken welke er blijven leven en welke definitief afgeschreven kunnen worden.
Ik ben, door 2 weken geleden in de dip best fors in te leggen, sinds vandaag weer boven inleg. Nu op 5% in de plus. Wel vrij slecht gediversificeerd, all-in (92%) op VET

• B-Bandit
Blik1984 schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 12:39:
[...]

Ik ben, door 2 weken geleden in de dip best fors in te leggen, sinds vandaag weer boven inleg. Nu op 5% in de plus. Wel vrij slecht gediversificeerd, all-in (92%) op VET
Lekker man, tja soms moeten we het ook van gelukjes hebben...meer kan ik het niet noemen. Merk wel dat bij Nano het lezen van TA wel echt helpt hoor. Heb een paar keer signalen gekregen via Reddit maar ook hier via Malarky en de aangewezen weerstandsniveau's bestaan echt...je ziet de koers struggelen om centen en langzaam omhoog gaan en dan toch kan het opeens bij een bepaald niveau gaan knallen. Bij Nano waren er zeker 3 zulke niveau's afgelopen week. Zou wel eens de achtergrond hier achter willen weten.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 16:12
Pranjic schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 11:18:
Ik heb de helft van mijn VET, 2 dagen geleden verkocht voor 220 sats :(
ja dat hebben we allemaal wel meegemaakt :O

• Tominatie
  • Niet online
Pleuris ey. Alles gaat me toch een partijtje door het dak. 8)7 <3

Vraag me wel af of bitcoin nog wat gaat doen.

• Tominatie
  • Niet online
https://www.coindesk.com/...n-futures-hit-record-low/
The bearish sentiment in the bitcoin (BTC) futures market hit a record low last week, likely indicating the worst of the plunge in the leading cryptocurrency is behind us.
Pagina: 1 ... 246 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!