[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 138 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.110 views

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:34:
[...]

In dat geval mss fff winst nemen just in case... Maar gefeliciteerd met de (tijdelijke) MOOON!
Winst nemen, dat doe ik pas op bitcoin 100k.

Zou wel gek zijn :P
Gaat alleen maar geld in!

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 06:53
nemesis2212 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:33:
grappig om te lezen hoe iedereen zo blij is als hij weer de 6500 aan tikt, terwijl dit best een trieste hoogte is van BTC. ik wacht wel tot we weer de 10K aantikken dan wordt het pas weer interessant.
Pomp nu gewoon even geld erin joh, zijn we eerder bij de 10k :+

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:35:
[...]

Ik begrijp dat niet, wat zegt 10k? Eind feb tikte hij ook weer ong 10k in euro aan en kijk waar we nu staan...
Nu 10k is iets compleet anders dan eind feb. De 10k toen was een bounce in een weg omlaag waar we nog steeds zitten. Nu 10k halen betekend een weg omhoog. Als we de 10k kunnen halen ligt dat ver buiten de downtrend.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16:11
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:41:
[...]

Nu 10k is iets compleet anders dan eind feb. De 10k toen was een bounce in een weg omlaag waar we nog steeds zitten. Nu 10k halen betekend een weg omhoog. Als we de 10k kunnen halen ligt dat ver buiten de downtrend.
Wed dat deze pumps artificieel door whales gemaakt zijn en dat er binnen de kortste keren idd weer een massive dump volgt die weer voor de FOMO people een hoop geld gaat kosten. Ik heb deze hele pump van gisteren middag gemist, zat op het strand in Scheveningen naar de VOLVO ocean race binnenkomst te kijken en nouja toen kwam die spike :F

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

En weer 1 persoon die de boel omhoog drukt, thats it

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:10
nemesis2212 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:33:
grappig om te lezen hoe iedereen zo blij is als hij weer de 6500 aan tikt, terwijl dit best een trieste hoogte is van BTC. ik wacht wel tot we weer de 10K aantikken dan wordt het pas weer interessant.
Klopt. Het bewijst maar weer dat crypto aanzet tot overmatig drank gebruik. Het korte termijn geheugen (korsakoff?) van de gemiddelde tweaker crypto investeerder is zo goed als verzopen. :Y

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• PilatuS
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:46:
[...]

Wed dat deze pumps artificieel door whales gemaakt zijn en dat er binnen de kortste keren idd weer een massive dump volgt die weer voor de FOMO people een hoop geld gaat kosten. Ik heb deze hele pump van gisteren middag gemist, zat op het strand in Scheveningen naar de VOLVO ocean race binnenkomst te kijken en nouja toen kwam die spike :F
Mee eens :)

Wat er nu gebeurt hebben we al tig keer gezien en zegt niets over verder omhoog gaan. We moeten inderdaad iets van 9k of 10k gaan zien wil het vrij zeker zijn dat weg omhoog gevonden is.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Stokstaart schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:47:
[...]

Kijken naar individuele munten heeft imho niet zo heel veel zin, de vraag is of het met het sentiment nog goed komt.. -O-
Waarom goud nu geen veilige haven lijkt te zijn
en
Bitcoin
Veel handelaren voor de korte termijn zullen denken dat de kracht van goud als een veilige haven aan het afnemen is, maar dat is volgens Ash niet het geval. Hij denkt wel dat sommige beleggers zich ook tot alternatieven hebben gekeerd, zoals bitcoin.
Bron: https://www.belegger.nl/C...-haven-lijkt-te-zijn.aspx

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:25
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:41:
[...]

Een bounce achteraf ja, maar eind jan stonden we een stuk lager. Ik zie niet in waarom dat anders is dan nu. We kunnen de 10k weer aantikken en dan net zoals eind maart weer naar de 6k gaan.

Hoop natuurlijk op het tegendeel, maar sentiment en 10k zeggen mij vrij weinig, het verandert namelijk te snel :)

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
WTF dikke manipulatie dit. Check history op GDax. Alles rood-groen-rood-groen...

Iemand's bot blijft hangen ofzo LOL

[ Voor 19% gewijzigd door ggj87 op 25-06-2018 16:53 ]

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Mijn NEO moet nog 50% omhoog, dan sta ik weer quite, we zijn er bijna! :+ >:)

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:51:
[...]

Een bounce achteraf ja, maar eind jan stonden we een stuk lager. Ik zie niet in waarom dat anders is dan nu. We kunnen de 10k weer aantikken en dan net zoals eind maart weer naar de 6k gaan.

Hoop natuurlijk op het tegendeel, maar sentiment en 10k zeggen mij vrij weinig, het verandert namelijk te snel :)
De 10k aantikken en dan weer naar 6k is extreem onwaarschijnlijk. Als je naar het verleden kijkt bij flinke correcties bij niet alleen Bitcoin zul je zien dat het gewoon niet zo werkt in de praktijk. 10k vanuit hier moet vrijwel zeker een einde van de downtrend betekenen. Het kan prima naar 10k gaan en dan omlaag naar 8k, maar naar 6k zou nergens op slaan.

Zie ook dit plaatje waarbij 10k ver buiten de lijn zit van wat je mag verwachten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3v7hn08NjbUCd5K7liSpJQEh/full.jpg

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
We hebben vandaag ruimte tot ongeveer 6550.....daar boven komt ie niet....

PSN: Oldzkoel

• RaptorXS
power_user schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:56:
We hebben vandaag ruimte tot ongeveer 6550.....daar boven komt ie niet....
Het is weer einde middag, eerst maar eens kijken hoe de mensen erover denken die net wakker worden :)

• ggj87
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dgi45peUcAAGz8L?format=jpg

Via Twitter.

• Sahara
gabn88 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:53:
Mijn NEO moet nog 50% omhoog, dan sta ik weer quite, we zijn er bijna! :+ >:)
Positief blijven denken... is bij NEO super hard nodig, al met al moet btc dan met 50% stijgen want NEO die doet niks op eigen kracht.

• Berry powel
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:55:
[...]

De 10k aantikken en dan weer naar 6k is extreem onwaarschijnlijk. Als je naar het verleden kijkt bij flinke correcties bij niet alleen Bitcoin zul je zien dat het gewoon niet zo werkt in de praktijk. 10k vanuit hier moet vrijwel zeker een einde van de downtrend betekenen. Het kan prima naar 10k gaan en dan omlaag naar 8k, maar naar 6k zou nergens op slaan.

Zie ook dit plaatje waarbij 10k ver buiten de lijn zit van wat je mag verwachten.

[afbeelding]
Ik hoop het! Maar voor mijn gevoel is de markt zo klein en manipuleerbaar dat 10k gewoon niet zoveel zegt. Hopelijk heb ik het compleet verkeerd :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Lolbot

edit: Wel handige manier om het volume te verhogen... Wat als iemand bij GDAX nu gewoon dacht: ik heb een manier om het volume te verhogen, zonder risico, want een trade kost zo'n exchange in principe toch niks :p

[ Voor 33% gewijzigd door gabn88 op 25-06-2018 17:03 ]

• AtlAntA
Lijkt me op een slecht geconfigureerde bot.

• ggj87
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:02:
[...]

Lijkt me op een slecht geconfigureerde bot.
Dan moet die persoon nu veel geld verliezen. Hij is dit nu al bijna 10 min. aan het doen met 1 cent verlies per keer.

• Tominatie
  • Niet online
Lol idd, die gozer is lekker bezig daar op GDAX.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Die maakt weinig winst idd zo te zien, knap dat ie het zo lang volhoudt.

Meestal sluit gdax je vrij snel af als je dit doet

live stream
https://www.gdax.com/trade/BTC-USD

[ Voor 16% gewijzigd door Slux op 25-06-2018 17:06 ]

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:01:
[...]

Ik hoop het! Maar voor mijn gevoel is de markt zo klein en manipuleerbaar dat 10k gewoon niet zoveel zegt. Hopelijk heb ik het compleet verkeerd :)
Om Bitcoin naar 10k te krijgen heb je aan een paar miljoen niet genoeg hoor. Het is opzich wel mogelijk de boel naar 10k te pushen, maar daar heb je extreme bedragen voor nodig. Alle Bitcoins bij elkaar zijn op dit moment zo'n 108 miljard waard. Een coin van een paar cent valt makkelijk te manipuleren, met Bitcoin is dat al lang niet meer zo of je moet er extreem veel geld tegenaan gooien. Tuurlijk kan het wel alle kanten op, maar de 10k aantikken en dan weer omlaag naar 6k is extreem omwaarschijnlijk. 10k raken zou een nieuwe uptrend geven en dan moet er iets heel geks gebeuren wil het exteem zakken in plaats van verder door omhoog gaan.

• Tominatie
  • Niet online
Die kerel op GDAX maakt zoveel verlies, heb te doen met 'm.

• AtlAntA
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:11:
Die kerel op GDAX maakt zoveel verlies, heb te doen met 'm.
Ik zit met verbazing naar de history te kijken. Hoe lang is dit al gaande?

• PilatuS
  • Niet online
En het blijft ook maar doorgaan zo. Leuk als ie aan het slapen is en over een paar uur wakker wordt :P

• Berry powel
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:07:
[...]

Om Bitcoin naar 10k te krijgen heb je aan een paar miljoen niet genoeg hoor. Het is opzich wel mogelijk de boel naar 10k te pushen, maar daar heb je extreme bedragen voor nodig. Alle Bitcoins bij elkaar zijn op dit moment zo'n 108 miljard waard. Een coin van een paar cent valt makkelijk te manipuleren, met Bitcoin is dat al lang niet meer zo of je moet er extreem veel geld tegenaan gooien. Tuurlijk kan het wel alle kanten op, maar de 10k aantikken en dan weer omlaag naar 6k is extreem omwaarschijnlijk. 10k raken zou een nieuwe uptrend geven en dan moet er iets heel geks gebeuren wil het exteem zakken in plaats van verder door omhoog gaan.
Voor mij om te leren he, hoeveel procent van de btc is nu niet meer beschikbaar?
Zal namelijk een behoorlijke hoeveelheid al verloren zijn gegaan waar niet meer bij te komen is.

• JorzoR
  • Laatst online: 13-01 06:53
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:13:
[...]

Ik zit met verbazing naar de history te kijken. Hoe lang is dit al gaande?
Als ik Twitter zo bekijk zo'n 45 minuten denk ik :D

Als z'n trade zo'n 1 cent per trade kost, zo'n 10 trades per seconde lijkt het, even voor het gemakt;
45 * 60 * 10 * 0,01 = 270 dollar. Valt mee :+

[ Voor 22% gewijzigd door JorzoR op 25-06-2018 17:18 ]

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:15:
[...]

Voor mij om te leren he, hoeveel procent van de btc is nu niet meer beschikbaar?
Zal namelijk een behoorlijke hoeveelheid al verloren zijn gegaan waar niet meer bij te komen is.
Naar schatting ergens tussen de 1 miljoen en 4 miljoen BTC.

• Berry powel
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:15:
[...]

Naar schatting ergens tussen de 1 miljoen en 4 miljoen BTC.
Eek! Zal dit ook niet een van de redenen kunnen zijn dat het nooit mainstream wordt?

• Tominatie
  • Niet online
Wel bijzonder dat GDAX er niks tegen doet. Dit ziet er echt debiel uit zo.

• AtlAntA
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:18:
Wel bijzonder dat GDAX er niks tegen doet. Dit ziet er echt debiel uit zo.
Wel goed voor de volume cijfers.

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:17:
[...]

Eek! Zal dit ook niet een van de redenen kunnen zijn dat het nooit mainstream wordt?
Ligt er aan wat je bedoelt met mainstream. Iedere BTC heeft genoeg decimalen om verdeelt te worden over miljarden mensen. Je kan prima 0.0000432 BTC kopen voor 1000 dollar mocht de prijs extreem omhoog gaan. Wat betreft mainstream als betaalmiddel is BTC daar compleet ongeschikt voor met maar 7 transacties per seconde. Bij de vorige bullrun werd het zo druk op het netwerk dat de fee's van een paar cent naar meerdere dollars gingen. Als miljoenen mensen BTC willen gaan versturen loopt het netwerkt compleet vast en moet je 100 dollar aan transactie fee's betalen om 10 dollar aan BTC te versturen.

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:20:
[...]

Wel goed voor de volume cijfers.
En voor de zakken van GDAX :P

Want je betaald toch gewoon een fee over market trades?

Anyways, he's losing money REAL quick.

Verwijderd

Ik zit mij af te vragen of het grote publiek ooit weer zal instappen. Ik denk het wel, als de prijs maar hoog genoeg gaat. Men vergeet snel, en hebzucht zit nu eenmaal in ons reptielenbrein.

• AtlAntA
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:24:
[...]

En voor de zakken van GDAX :P

Want je betaald toch gewoon een fee over market trades?

Anyways, he's losing money REAL quick.
Ja market orders betaal je inderdaad fee over. Zal wel Russisch mafia geld zijn wat wit wordt gewassen. Moet ook gebeuren natuurlijk.

• Slux
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:27:
Men vergeet snel, en hebzucht zit nu eenmaal in ons reptielenbrein.
Daar is dit topic ook een mooi voorbeeld van :X

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:27:
Ik zit mij af te vragen of het grote publiek ooit weer zal instappen. Ik denk het wel, als de prijs maar hoog genoeg gaat. Men vergeet snel, en hebzucht zit nu eenmaal in ons reptielenbrein.
Denk van wel. Helemaal als we ergens rond de 10k zitten, het weer flink in het nieuws komt en mensen weten dat 20k of hoger mogelijk is. 100% of meer winst in maanden tijd is nogal verleidelijk.

• Berry powel
PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:23:
[...]

Ligt er aan wat je bedoelt met mainstream. Iedere BTC heeft genoeg decimalen om verdeelt te worden over miljarden mensen. Je kan prima 0.0000432 BTC kopen voor 1000 dollar mocht de prijs extreem omhoog gaan. Wat betreft mainstream als betaalmiddel is BTC daar compleet ongeschikt voor met maar 7 transacties per seconde. Bij de vorige bullrun werd het zo druk op het netwerk dat de fee's van een paar cent naar meerdere dollars gingen. Als miljoenen mensen BTC willen gaan versturen loopt het netwerkt compleet vast en moet je 100 dollar aan transactie fee's betalen om 10 dollar aan BTC te versturen.
Dank! Hoor vaak dat btc gezien wordt als een vorm van stored value, soms vergeleken met goud. Maar waar is dan de toegevoegde waarde van btc, naast dat het misschien de eerste en nu de grootste cryptovaluta is?

• AtlAntA
Hij koopt elke keer 0.001btc voor 1 cent hoger dan hij het verkoopt. Keer op keer weer. Meerdere malen per seconde lijkt het wel. Ik zie de logica niet echt. Moet bijna wel een verkeerd ingestelde bot zijn toch?

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:33:
Hij koopt elke keer 0.001btc voor 1 cent hoger dan hij het verkoopt. Keer op keer weer. Meerdere malen per seconde lijkt het wel. Ik zie de logica niet echt. Moet bijna wel een verkeerd ingestelde bot zijn toch?
Ja idd, maar het lijkt me dat je zoiets toch even controleert en mocht hij fout lopen dat dan aanpast. Er zou toch wat achter moeten zitten zou je denken.

• PilatuS
  • Niet online
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:30:
[...]

Dank! Hoor vaak dat btc gezien wordt als een vorm van stored value, soms vergeleken met goud. Maar waar is dan de toegevoegde waarde van btc, naast dat het misschien de eerste en nu de grootste cryptovaluta is?
Het mooie van crypto is dat je iets met waarde snel de hele wereld over kan sturen zonder tussenkomt van banken. Het nadeel is dus wel dat het erg beperkt is in transacties per seconde. BTC is inderdaad zoveel waard omdat het de eerste munt is, er zijn genoeg andere munten die technisch beter zijn.

Verder heeft BTC natuurlijk geen waarde, het is puur omdat er vraag naar is en het aanbod erg beperkt is. Verder omdat mensen het kopen omdat ze verwachten er later meer voor terug krijgen. Goud is eigenlijk net zo onzinnig qua waarde als BTC. Het kost belachelijk veel geld en energie om het uit de grond te krijgen. Vervolgens wordt een heel groot deel ergens in een kluis gelegt omdat wij vinden dat het waarde heeft. Tuurlijk heeft goud ook wel nut in de praktijk los van sieraden, maar de prijs van goud is veel hoger dan wat het echt waard is qua praktisch nut. Dit dus puur en alleen omdat wij vinden dat het waarde heeft en dat is met BTC niet anders.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:35:
[...]

Ja idd, maar het lijkt me dat je zoiets toch even controleert en mocht hij fout lopen dat dan aanpast. Er zou toch wat achter moeten zitten zou je denken.
4 maanden bearmarkt doet sommige mensen compleet doorslaan. Ik zie hem al compleet verward achter GDAX zitten met een onverzorgd baardje en plukken uitgetrokken haar. Manisch lachend om zijn bot, terwijl zijn met bloed doorlopen ogen tranen laten vallen.

Gewoon de average daytrader dus.

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:15
Wat denken jullie van Theta? Nu aardig omhoog op binance. Is dat wat?

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44

Maestro

Fijne feestdagen

Wat schijnt daar zo fel? Het is de ONT MOON!! :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
@Malarky Je had weer verdomd gelijk wat betreft Sky. d:)b

[ Voor 5% gewijzigd door Ton Hasselt op 25-06-2018 18:08 ]

• Tominatie
  • Niet online
Maestro schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:05:
Wat schijnt daar zo fel? Het is de ONT MOON!! :P
Wat schijnt daar zo fel? HET IS DE BITCOIN, ONT, ZIL EN MAN MOON

LETSGOOOOOOOOO

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:08:
[...]

Wat schijnt daar zo fel? HET IS DE BITCOIN, ONT, ZIL EN MAN MOON

LETSGOOOOOOOOO
Tis Linda met haar stralende lach.

• Tominatie
  • Niet online
Vandaag is echt fantastisch. Genieten dit! Hoop dat we blijven herstellen nu.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
ONT, wtf
+25% op 12h 7(8)7

reminder aan mezelf: swing trade in het vervolg met ONT ipv met NEO

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
algemeen bekend toch? timing van deze swing komt ont enorm goed uit qua mainet soon ook

[ Voor 61% gewijzigd door rogier2012 op 25-06-2018 18:17 ]

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Wie heeft er de shitcoin verge puur omdat het 2 cent is en je makkelijk je geld mee kan verdubbelen?

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:11
Daar heb ik BCN voor :p

• TomTorquay
Misschien wel, maar dat verschil zo extreem was?
+9% tegenover +25% :o
Ik moet beter opletten in 't vervolg!

[ Voor 8% gewijzigd door TomTorquay op 25-06-2018 18:18 ]

• Ton Hasselt
Klaas25 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:16:
Wie heeft er de shitcoin verge puur omdat het 2 cent is en je makkelijk je geld mee kan verdubbelen?
Ik. :w

• TomTorquay
Klaas25 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:16:
Er zijn grenzen...
Alternatieven genoeg.

• Ton Hasselt
TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:20:
[...]

Er zijn grenzen...
Alternatieven genoeg.
Ach, ik heb zowat de hele top 100.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:21:
[...]

Beter bekend als de THC index.

• Sahara
Ton Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:21:
[...]

Van alles 1 stuk neem ik aan? En dan van eth en btc ook he. Maar ehhhh Linda staat die in de top 100?

• Ton Hasselt
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:25:
[...]

Van alles 1 stuk neem ik aan? En dan van eth en btc ook he. Maar ehhhh Linda staat die in de top 100?
Staat voor mij op nummer 1. :)F

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Kleine update: Ze zijn het nu aan het onderzoeken. Dus dat klinkt nog wel alsof het nog goed af kan gaan lopen...

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Kom mensen, klik deze link weer eens aan om te zien hoe weinig geld er (relatief gezien) eigenlijk nog maar omgaat in crypte tov 'de echte wereld'..

http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/

Gewoon even een paar minuten op je inlaten werken *O*

• Ton Hasselt
D-Ed schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:42:
Kom mensen, klik deze link weer eens aan om te zien hoe weinig geld er (relatief gezien) eigenlijk nog maar omgaat in crypte tov 'de echte wereld'..

http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/

Gewoon even een paar minuten op je inlaten werken *O*
Wordt tijd dat we daar verandering in brengen. :X

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:17:
[...]

alsof er niet een veelvuldig bedrag is verloren in normale valuatas.
Andere redenen zijn er wel maar niet deze.

• hmr
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:12:
[...]

Ik weet nog dat iedereen helemaal geil werd van VeChain in dit topic.
Nog steeds.. solide investering in mijn ogen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Gisteren een mooie fuckup gemaakt :( Ik kon 953 ONT kopen, iets te lang gewacht, werden er 903. Toen gingen BTC en ONT erg hard omhoog. Rond die piek verkocht, +-600 Dollar winst. Even wat anders gaan doen, toen kwamen er nog een x tientallen centen bij. Ik dacht: Die kakt wel weer in, resist the fomo, niet kopen.

Voor afgelopen nacht een lage buy order ingesteld, maar die werd natuurlijk niet aangetikt en vanochtend steeg ONT verder. Nu kan ik er 811 kopen, dat is nog steeds mooi, maar toch wel erg zuur. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, ik heb vertrouwen in een stijging van ONT deze week richting mainnet, maar BTC kan roet in het eten gooien en zo maar weer onder de 6k zakken.

Lastig, lastig, ik stap denk ik voor een deel in en kijk dan weer verder, maar die zelf opgelegde doelstelling van 1.000 stuks ga ik niet meer redden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Klaas25
"yeaaaaah.....hey man
your looking at the proud owner.. proud owner man,
of some Cardano. ADA..
It's cheap man.
Bought me all kinds of coooonss oOo d:)b

All kinddsssss... " 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Klaas25 op 25-06-2018 19:15 ]

• Klaas25
Taro schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:11:
Gisteren een mooie fuckup gemaakt :( Ik kon 953 ONT kopen, iets te lang gewacht, werden er 903. Toen gingen BTC en ONT erg hard omhoog. Rond die piek verkocht, +-600 Dollar winst. Even wat anders gaan doen, toen kwamen er nog een x tientallen centen bij. Ik dacht: Die kakt wel weer in, resist the fomo, niet kopen.

Voor afgelopen nacht een lage buy order ingesteld, maar die werd natuurlijk niet aangetikt en vanochtend steeg ONT verder. Nu kan ik er 811 kopen, dat is nog steeds mooi, maar toch wel erg zuur. Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen, ik heb vertrouwen in een stijging van ONT deze week richting mainnet, maar BTC kan roet in het eten gooien en zo maar weer onder de 6k zakken.

Lastig, lastig, ik stap denk ik voor een deel in en kijk dan weer verder, maar die zelf opgelegde doelstelling van 1.000 stuks ga ik niet meer redden.
Dat heb ik dus ook steeds met die klote ripple. Die goedkope coins kan je zo tientallen missen of winnen doordat de prijs een (tienden)cent zakt of stijgt. Doet gewoon beetje zeer mja. Niet tevreden zijn he.. hebberig |:(

• Tominatie
  • Niet online
Nou jongens, heb zojuist al m'n coins op de Ledger gezet. Toch wel super gaaf zo'n apparaatje.

Heb nu 35000 MCT tokens, mijn doel is om er toch zeker wel 250.000 van te verkrijgen. Mocht hij echt een deel van de utility overnemen die GAS heeft kan het zomaar een hele grote worden.

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024

Als je niet kocht en ging Holden toen het ultralaag stond dan zou ik ook niet kopen terwijl het 'hoog' staat. Maar goed, da's mijn idee. Als een coin +25% gedaan heeft in een dag tijdens bear market stap ik niet op dat moment in.

Ik herken dat van die ronde getallen willen hebben ook wel bij mezelf (toevallig altijd ronde getallen die hoger liggen dan wat ik op dat moment heb :*) ). Maar als ik het dan bereik ben ik eigenlijk nog niet tevreden en wil ik het dubbele van dat ronde getal. Voor mij ook moeilijk maar soms maar tevreden met wat je al wel hebt denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door power_user op 25-06-2018 19:23 ]

PSN: Oldzkoel

• Klaas25
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:19:
Nou jongens, heb zojuist al m'n coins op de Ledger gezet. Toch wel super gaaf zo'n apparaatje.

Heb nu 35000 MCT tokens, mijn doel is om er toch zeker wel 250.000 van te verkrijgen. Mocht hij echt een deel van de utility overnemen die GAS heeft kan het zomaar een hele grote worden.
Nou zit ik ook wel aan zo'n ledger te denken. (ik heb nu een bitvavo account als noob hodler)
Maar als ik het dan wil verkopen vanaf mn ledger. Hoe aan wie en waar doe ik dat dan? Terug naar Bitvavo?

• Slux
  • Niet online
Zonder zweethandjes en hardkloppingen ?
Mooi apparaat idd alleen zo slecht voor mij gezondheid, denk dat roken nog gezonder is in mijn geval :+

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

power_user schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:19:
[...]

Als je niet kocht en ging Holden toen het ultralaag stond dan zou ik ook niet kopen terwijl het 'hoog' staat. Maar goed, da's mijn idee. Als een coin +25% gedaan heeft in een dag tijdens bear market stap ik niet op dat moment in.
Een aankomende mainnet launch negeert nagenoeg alle andere regels, been there, done that. ONT kan zo morgen weer +20% doen.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• Tominatie
  • Niet online
Slux schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:21:
[...]

Zonder zweethandjes en hardkloppingen ?
Mooi apparaat idd alleen zo slecht voor mij gezondheid, denk dat roken nog gezonder is in mijn geval :+
Haha zonder zweethandjes. Alles netjes opgeschreven en gecontroleerd. No stress :P

• Sahara

Mooi gedaan met die MCT. Heb jij vooral die MCT gekregen door je order in het orderboek te leggen iets boven een andere bied, of heb je de laat geboden (en zodoende meer betaalt)? In het begin heb ik teveel betaald toen het nog niet was gezakt, maar ik vind die 200 MCT die je elke keer mag lappen om te withdrawen aan de hoge kant.

• A87
  • Niet online

A87

Op die ledger staat dus niets zonder ledger kan je al je coins binnenharken.

Verwijderd

A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:35:
Op die ledger staat dus niets zonder ledger kan je al je coins binnenharken.
????????????

• A87
  • Niet online

A87

Die 25 woorden is je private key.
ALLES wat je aan coins hebt staat onder die eene private key

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 19:53 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-01 09:49
Ik raad iedereen aan om 'indien je bij een site waar je wallet op staat' de key van de 2fa authentication goed te bewaren!

Mobiel was zo goed als dood en kom met geen mogelijkheid meer op 2 sites waar mijn wallet staat.

just my word of advice.

Ps, herstel is in zicht :-)

• Tominatie
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:35:
[...]

Mooi gedaan met die MCT. Heb jij vooral die MCT gekregen door je order in het orderboek te leggen iets boven een andere bied, of heb je de laat geboden (en zodoende meer betaalt)? In het begin heb ik teveel betaald toen het nog niet was gezakt, maar ik vind die 200 MCT die je elke keer mag lappen om te withdrawen aan de hoge kant.
Heb voornamelijk orders gezet, heb ook aan te hoge kant gekocht hoor, daar niet van.

Gemiddeld heb ik ze gekocht voor 0.0000028. Maar ben nog lang niet klaar met kopen. :P

(maar wacht wel even tot Switcheo 'm gaat listen, dat is toch wel een veel fijnere exchange - en ook nog decentraal.)

Maar NEO moet dan eerst gaan updaten zodat NEP-8 tokens op decentrale exchanges gelist kunnen worden.

• Klaas25
Ik vroeg me nog af. Als je voor 100 euro investereert en je haalt er 200 euro uit. Moet je dan 200 euro aan belasting opgeven of wat je ermee verdient hebt? Dat is 200-100=100.

(fictieve bedragen, ik snap dat 100-200 euro niet boeit)

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:31
Klaas25 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:54:
Ik vroeg me nog af. Als je voor 100 euro investereert en je haalt er 200 euro uit. Moet je dan 200 euro aan belasting opgeven of wat je ermee verdient hebt? Dat is 200-100=100.

200 opgeven. Dat is immers je vermogen.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:12

Bever!

3

de waarde die het heeft in eur -> totaal

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:31
Lekker 100 BTC muurtje op bitfinex. :Y

Saaie boel momenteel. :N

[edit]
Ahh, twee zelfs..

[ Voor 18% gewijzigd door LED-Maniak op 25-06-2018 19:56 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• RaptorXS

Crypto opgeven aan belasting [NL] :)

• Tominatie
  • Niet online
LED-Maniak schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:56:
Lekker 100 BTC muurtje op bitfinex. :Y

Saaie boel momenteel. :N

[edit]
Ahh, twee zelfs..
Idd maar er staan ook wel wat heerlijke sellwals bij 6350 en 6400.

Blijft nog wel even saai denk ik. Maar vindt het voor vandaag wel prima eigenlijk. Hopelijk morgen weer verder met herstellen.

• TomTorquay

Klassiek verhaal ;)
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DS9Kqn8X4AAI_8R.jpg

Verwijderd

This is klaas-jan from Holland

Klaas-Jan likes crypto

He hodled his favorite altcoin after february 2018

The market went lower and lower

Klaas-jan thought everything was oké. His coin would pump soon to the moon
HODL is cool, he even bought a T-shirt with 'HODL'

Now his portfolio is only 20% of what it initially was

Dont be like klaas-jan

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2018 20:12 ]

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
LED-Maniak schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:54:
[...]

200 opgeven. Dat is immers je vermogen.
Is het zelfs niet zo erg dat wanneer je bijvoorbeeld €100.000 investeert, en toch met €50.000 verlies uitstapt/stopt, je dan volgens de belastingdienst €50.000 inkomen hebt gehad?

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• Tominatie
  • Niet online
Nu @tias86 al tijden verdwenen is, wat ik betreur komt BPT helemaal niet meer aanbod. Ik zag 'm net staan en hij is wel heel goedkoop hoor, er komt een hoop aan voor Blockport. 28 juni gaat namelijk de beta versie voor iedereen open (in heel Europa) en kan je met Euro's BTC, ETH, BCC, XRP en LTC kopen. In het derde kwartaal komt naast de Euro gateway ook de USD gateway. Daarnaast krijgt hun token (BPT) zijn usecase als fee-verlager en limiet-verhoger. Daarna zullen er veel meer tokens worden toegevoegd en wordt het steeds aantrekkelijker om hier ook is te gaan traden.

• orf
  • Laatst online: 23:42

orf

Chris.nl schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:08:
[...]

Is het zelfs niet zo erg dat wanneer je bijvoorbeeld €100.000 investeert, en toch met €50.000 verlies uitstapt/opgeeft, je dan volgens de belastingdienst €50.000 inkomen hebt gehad?
De regels in Nederland zijn écht enorm simpel. Je betaalt vermogensrendementsheffing over je vermogen op 1 januari van het belastingjaar. De percentages staan op de site van de belastingdienst. Het maakt niet uit of dat vermogen in Euro's of crypto of goud is. De waarde op 1 januari is bepalend.

• RaptorXS
[...]

Is het zelfs niet zo erg dat wanneer je bijvoorbeeld €100.000 investeert, en toch met €50.000 verlies uitstapt/opgeeft, je dan volgens de belastingdienst €50.000 inkomen hebt gehad?
Zo heb ik het nog nooit bekeken maar zou zomaar kunnen :) Afhankelijk van je aankoop/verkoop jaar.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

[...]

Is het zelfs niet zo erg dat wanneer je bijvoorbeeld €100.000 investeert, en toch met €50.000 verlies uitstapt/stopt, je dan volgens de belastingdienst €50.000 inkomen hebt gehad?
Het gaat niet om inkomen, maar om vermogen. Je hoeft dus minder belasting te betalen, want anders had je over 100.000 belasting mogen afdragen, nu maar over 50.000.

• Chris.nl
  • Niet online
Ah natuurlijk.. ik maakte even een denkfout ivm "laten uitbetalen is inkomsten", maar het gaat idd om vermogen, of dit nu op de bank / ledger of exchange staat...

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• RaptorXS
Taro schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:12:
[...]

Het gaat niet om inkomen, maar om vermogen. Je hoeft dus minder belasting te betalen, want anders had je over 100.000 belasting mogen afdragen, nu maar over 50.000.
Klopt helemaal en in NL mogen we de handjes dichtknijpen met ons belasting systeem over vermogen :)

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

We gaan nog ff mooi door de 6.300 heen!

• A87
  • Niet online

A87

Wat mij opvalt die gasten die per dag 500 euro verdienen met traden ofso, zijn hier al maanden AFK weg.
Knap dat in die tussentijd mensen nog denken geld te kunnen verdienen met traden als alles steeds omlaag crasht :P lmao.... Traden moet je doen als je 30% pakt in 3 weken hodl

[ Voor 17% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 20:19 ]

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-01 09:49
Taro schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:16:
We gaan nog ff mooi door de 6.300 heen!
_/-\o_
A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Wat mij opvalt die gasten die per dag 500 euro verdienen met traden ofso, zijn hier al maanden AFK weg.
Knap dat in die tussentijd mensen nog denken geld te kunnen verdienen met traden als alles steeds omlaag crasht :P lmao....
De laatste tijd is het inderdaad lastig op die manier veel geld te verdienen, eerst ging de koers redelijk omhoog en daarna weer redelijk omlaag, nu gaat hij beetje bij beetje lager en lager.

[ Voor 63% gewijzigd door mugenmarco op 25-06-2018 20:19 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Knap dat in die tussentijd mensen nog denken geld te kunnen verdienen met traden als alles steeds omlaag crasht :P lmao....
Ik heb gisteren anders prima dat bedrag gehaald hoor :) En ik had vandaag minimaal hetzelfde kunnen halen als ik wél was ingestapt.

• Slux
  • Niet online
Die gaat niet helemaal op, nog een oud plaatje van Turbo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xtLwIXrlp8A4y2Z4h9LlOg3b/full.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Slux op 25-06-2018 20:21 ]

Pagina: 1 ... 138 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!