[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 137 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.115 views

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:42:
Meestal zijn de IP-adressen een dood spoor. Ze leiden meestal naar 1 of ander internetcafé in China ofso.
Toch zou je de IP-adressen wel kunnen doorgeven aan de politie.
Aangezien zijn telefoon is gestolen in Kroatië kan hij hopen dat de dieven thuis (in Kroatië) op z'n account hebben ingelogd. Of de dieven zo dom gaan geweest zijn is nog een andere vraag natuurlijk. Als ze in een internetcafé gehandeld hebben, dan wordt het erg moeilijk. Sowieso, als het gestolen bedrag erg beperkt is, vermoed ik dat de politie zelfs geen moeite zal doen om de IP-adressen na te trekken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:44:
[...]
Aangezien zijn telefoon is gestolen in Kroatië kan hij hopen dat de dieven thuis (in Kroatië) op z'n account hebben ingelogd. Of de dieven zo dom gaan geweest zijn is nog een andere vraag natuurlijk. Als ze in een internetcafé gehandeld hebben, dan wordt het erg moeilijk. Sowieso, als het gestolen bedrag erg beperkt is, vermoed ik dat de politie zelfs geen moeite zal doen om de IP-adressen na te trekken.
Het frappante is dat in mijn mailgeschiedenis wordt aangegeven dat de activiteiten (inloggen in mijn email- account) vanuit Nederland heeft plaatsgevonden...

Ga morgen toch maar eens een poging wagen bij het bureau.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05:15
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:53:
[...]

Het frappante is dat in mijn mailgeschiedenis wordt aangegeven dat de activiteiten (inloggen in mijn email- account) vanuit Nederland heeft plaatsgevonden...

Ga morgen toch maar eens een poging wagen bij het bureau.
zou ik ook doe, niet geschoten is altijd mis

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:53:
Zou het kunnen dat ze hebben ingelogd via het mobiele abonnement van jouw telefoon? Anders zou het wel heel toevallig zijn. Alleszins: aangeven bij de politie, je weet nooit dat het iets opbrengt!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
Vechain heeft hun nieuwe productie robot gelanceerd.

http://9gag.com/gag/aV3RVO8

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• TomTorquay
B) B) B)

[ Voor 97% gewijzigd door TomTorquay op 25-06-2018 02:41 ]

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
O. I just noticed that for some reason Coinmarketcap wasn't showing me the graph until today. I reloaded it, and now I see that 1 or 2 days before they locked my account, something that kinda looks like a pump-and-dump (although a rather small one - 50% or so) was performed on the coin that they were saying I was manipulating. Huh. Ok. That definitely wasn't me.

So now I wonder if they are somehow thinking that I had something to do with that P&D??? Or, maybe my bot started to bid below the prices that the people who were trying to dump it were trying to sell for. And pushing it down that way.

The amount of trading is definitely still lower since.

Edit: Uhm. Ok ik slaap half. Sorry, Nederlands :)

[ Voor 8% gewijzigd door Specy op 25-06-2018 03:02 ]

Verwijderd

Op het originele bericht: dat was ik idd. Maar gelukkig heb je het al aangepast, anders zou iedereen weten dat ik mini armen heb. :+ :X

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 03:23:
[...]

Op het originele bericht: dat was ik idd. Maar gelukkig heb je het al aangepast, anders zou iedereen weten dat ik mini armen heb. :+ :X
Ik zie ook politie.

Weg

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 03:23:
[...]

Ik had eerst niet gezien dat die kerel zo'n mini-armpjes had. Bij nader inzien wel, en toen heb ik het maar weggehaald. Lachen met gehandicapten vind ik niet zo netjes ;)

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 03:27:
[...]

Ik had eerst niet gezien dat die kerel zo'n mini-armpjes had. Bij nader inzien wel, en toen heb ik het maar weggehaald. Lachen met gehandicapten vind ik niet zo netjes ;)
Lachen met gehandicapten is juist gezellig. Ze uitlachen is wat minder leuk. :+

Verwijderd

The cops! Act sober 8)

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:59

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Graag een applaus of biertje want ik heb de absolute bodem een klein deel verkocht. Dus vandaar de stijging :P

Ach ja, heb nu in ieder geval winst zeker gesteld en zit er verder nog diep in dus nu maken zowel een daling als stijging mij blij en is de stress weg. Dat is ook wat waard.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Zo zo ziet er weer naar uit dat we een groene week gaan krijgen.

Was wel te verwachten nadat ik gister de boel had verkocht :F

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:04
Ha dig om nu nog wat te kopen?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Ik denk het niet.

Verwijderd

sh4d0wman schreef op maandag 25 juni 2018 @ 04:56:
Graag een applaus of biertje want ik heb de absolute bodem een klein deel verkocht. Dus vandaar de stijging :P

Ach ja, heb nu in ieder geval winst zeker gesteld en zit er verder nog diep in dus nu maken zowel een daling als stijging mij blij en is de stress weg. Dat is ook wat waard.
Bedankt. Eindelijk weer groen. IK heb PUNDI-X verkocht. Teveel FUD verspreiding dus de stack van IOTEX ermee uitgebreid >:) Meer vertrouwen in.

Verkoop nog eens wat. Misschien dat BTC dan 10% omhoog knalt _/-\o_

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07:37
bij mij is het allesbehalve groen meer rood eigenlijk :O

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
Load the Korea FUD..

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zo lang azie niet slaapt gaan we niet omhoog.

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Pamp eet.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
https://globalcoinreport....ct-a-rebound-here-is-why/

Gordon maar geloven. :9

Maakt het wel spannend. We kunnen gewoon op ochtend wakker worden en dan staat alles op groen en knalt het omhoog. En nauwelijks wetend waar dat nou opeens vandaan komt.

• Klaas25
  • Laatst online: 01-12-2025
Wie heeft er TRX. Vandaag is toch de TRX independence day. En word er een miljard coins vernietigd. Dat moet vast iets doen met de waarde van de resterende munten :P

Verwijderd

Klaas25 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:30:
Wie heeft er TRX. Vandaag is toch de TRX independence day. En word er een miljard coins vernietigd. Dat moet vast iets doen met de waarde van de resterende munten :P
.... ben benieuwd

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
FYI: YouTube: Bitcoin Needs A Miracle... Is This It?

Meesten onder jullie zullen die man wel kennen ;)

[ Voor 19% gewijzigd door dabla op 25-06-2018 10:36 ]

• Slux
  • Niet online
Ze zullen die miljard wel van coins afhalen die nog niet uitgegeven zijn, om vervolgens binnenkort 20 miljard coins in de huidige circulatie te pompen.

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-01 14:31

Malarky

Wils voor wat ieder

Malarky schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:57:
[...]

Anyway, voor nu zit ik groot in SKY want die heeft nog zijn verlies vanaf 6200 niet goed gemaakt in BTC, RLC ook niet maar die had al een pumpje afgelopen dagen gehad. Ben vanmiddag begonnen met ONT, want dat is de nieuwe XLM, loopt altijd knoerhard als de markt omhoog gaat.
De crypto markt is niet te voorspellen maar de hardlopers wel. Zijn ALTIJD dezelfde: namelijk de hothatches vlak voor de crisis. Die gaan als eerste aan.

Nu is het tijd voor de slower gainers als AE en zeker OMG.

• Storm300
  • Laatst online: 12-12-2023
Slux schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:36:
[...]

Ze zullen die miljard wel van coins afhalen die nog niet uitgegeven zijn, om vervolgens binnenkort 20 miljard coins in de huidige circulatie te pompen.
BS die 35 miljard staan gelocked t/m 2020, dus 1 miljard van 65 miljard.
Iets met druppel en hete plaat, maar toch........

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 22:48

hmr

Wat heb ik gemist dat VEN zo in is gekukeld? Of gewoon door de daling van BTC?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Weakhand
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-02-2021
hmr schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:19:
Hij volgt een vrij gelijk patroon met de daling van BTC. Ik denk gewoon BTC inderdaad...

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik weet nog dat iedereen helemaal geil werd van VeChain in dit topic.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Asians....................

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Op $6250 ligt echt een enorme weerstand, da's moeilijk omhoog komen zo. Het mooie is dat er ook een enorme weerstand naar beneden staat.

Resultaat -> eeuwenlang sideways... hoop dat er wat actie komt straks. Zo boring anders.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:00
Weakhand schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:32:
[...]

Hij volgt een vrij gelijk patroon met de daling van BTC. Ik denk gewoon BTC inderdaad...
Als het enkel aan BTC zou liggen, dan zou 1 VEN nog altijd 0,0005 BTC waard zijn; de satoshi waarde zou dan stabiel moeten zijn.

Realiteit is dat VeChain ook nog waarde tov BTC verliest, en met een dalende BTC erbij heeft dat een dubbele werking voor de dollarwaarde.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RaJsG2l.png

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Sahara
Het is volgens mij nu echt op je tellen passen, FOMO en dan binnen notime de deksel op je neus krijgen als je nu instapt. Zou mij niks verbazen dat het ff omhoog gaat en daarna BAM weer paar honderd punten eraf.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:02
In een dip is bitcoin het stabielst en in een stijging stijgen de alts meer. Niets meer dan normaal, dus wat VeChain momenteel doormaakt is normaal. Ik ben nog steeds fan van VeChain en tov van TRX, EOS, Bitcoin Cash en Cardano is de prijs natuurlijk belachelijk laag.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• Tominatie
  • Niet online
Zag Zebi hier weleens voorbij komen. Hij word gelist op Okex (https://twitter.com/zebid.../1011196670208438274?s=21) :*)

@Sahara denk dat het wel meevalt, maar iedereen zijn eigen visie. Denk dat we een sprint gaan trekken naar de 6.3k

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08-2025
https://medium.com/@Vidri...-into-crypto-266b59c4ede7

Snel instappen anders ben je te laat😄

• Weakhand
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:33:
[...]

[...]

Als het enkel aan BTC zou liggen, dan zou 1 VEN nog altijd 0,0005 BTC waard zijn; de satoshi waarde zou dan stabiel moeten zijn.

Realiteit is dat VeChain ook nog waarde tov BTC verliest, en met een dalende BTC erbij heeft dat een dubbele werking voor de dollarwaarde.

[afbeelding]
Nee oké, Vechain presteert nu inderdaad ondermaats. De vraag is of dit significant is; als in er is een reden dat Vechain individueel slechter begint te presteren, of dat het inderdaad de bovengenoemde reden is (alts gaan harder in upwsings en crashen ook harder in een downswing). Ik neig dan naar dat laatste op basis van de grafiek (VET/BTC/USD).

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-01 14:12
Oke en wanneer is de ´next wave of regulation´?

• AtlAntA
Complete flatline weer die BTC.

• Richh
Weakhand schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:05:
[...]

Nee oké, Vechain presteert nu inderdaad ondermaats. De vraag is of dit significant is; als in er is een reden dat Vechain individueel slechter begint te presteren, of dat het inderdaad de bovengenoemde reden is (alts gaan harder in upwsings en crashen ook harder in een downswing). Ik neig dan naar dat laatste.
Ik ook, maar daarbij is het wel een proces dat meer alts doorlopen. Wanneer de boel (half) "live" gaat (mainnet launch en dergelijke) lijkt de speculatieve interest in de projecten af te nemen.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:06:
Positief blijven ;)

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

• AtlAntA
Fuckzooi geheugen als een olifant heb jij of niet. ;)

• Chris.nl
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:18:
[...]

Fuckzooi geheugen als een olifant heb jij of niet. ;)
'k Heb in m'n agenda staan dat ik je de 30e kan quoten... Dedicated to the bone :+

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Nu online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:06:
Is deze flatline niet gewoon wat het kost aan stroom om 1 bitcoin te minen? (geen idee, speculatie vanaf mijn kant, maar ik hoor wel overal dat het veel stroom kost om een bitcoin te minen).

In dit geval wordt er altijd vraag gecreëerd door de miners en is er dus een bodem. Waarom zou je immers stroom betalen om een bitcoin te minen, als je hem voor een lager bedrag ook gewoon kan kopen?

Veel lager zal hij dan niet gaan, totdat de miners definitief het vertrouwen verliezen en ermee stoppen.

• Richh
Biggg schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:26:
[...]

Is deze flatline niet gewoon wat het kost aan stroom om 1 bitcoin te minen? (geen idee, speculatie vanaf mijn kant, maar ik hoor wel overal dat het veel stroom kost om een bitcoin te minen).

In dit geval wordt er altijd vraag gecreëerd door de miners en is er dus een bodem. Waarom zou je immers stroom betalen om een bitcoin te minen, als je hem voor een lager bedrag ook gewoon kan kopen?

Veel lager zal hij dan niet gaan, totdat de miners definitief het vertrouwen verliezen en ermee stoppen.
Dat is hier inmiddels al heel vaak besproken :P

First of all: in veel landen is stroom zo goedkoop of duur dat er geen bedrag bestaat 'wat het kost om 1 Bitcoin te minen'. Er kwam laatst een infographic langs die sprak over 2000 dollar op Venezuela ofzoiets? In China liggen de kosten ook nog altijd lager dan de koers.

Second of all: als mining teveel kost, dan schakelen miners (een deel) van hun farm uit. Met als gevolg een dalende difficulty, met als gevolg minder benodigde hashing power, met als gevolg lagere kosten voor het minen van 1 Bitcoin.
In principe is mining van Bitcoin altijd winstgevend: als dat het niet zo zijn, zou de difficulty dalen en vult het zich vanzelf weer in.
Het enige 'probleem' is dat de miners dure hardware af zullen schrijven (niet ons probleem), en dat een lagere difficulty minder 'secure' is, al moet je dat ook relatief bekijken: het is nog altijd fors meer secure dan een jaar geleden.

[ Voor 13% gewijzigd door Richh op 25-06-2018 13:33 ]

• Chris.nl
  • Niet online
[...]

Schijnt stroom in Venezuela enorm goedkoop te zijn, denk dus niet dat we op de bodem zitten die jij omschrijft...

• AtlAntA
[...]

No offense maar het is wel wat raar dat mensen hier investeren in iets waarvan ze niet eens weten wat het inhoudt en hoe het gemaakt wordt en hoe het systeem in elkaar steekt.
https://www.investopedia....does-bitcoin-mining-work/
wat @Richh dus zegt :)
Chris.nl schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:20:
[...]

'k Heb in m'n agenda staan dat ik je de 30e kan quoten... Dedicated to the bone :+
ow boy.. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik dan best wat stof kan happen. :p

• Tominatie
  • Niet online
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:31:
[...]

Dat is hier inmiddels al heel vaak besproken :P

First of all: in veel landen is stroom zo goedkoop of duur dat er geen bedrag bestaat 'wat het kost om 1 Bitcoin te minen'. Er kwam laatst een infographic langs die sprak over 2000 dollar op Venezuela ofzoiets? In China liggen de kosten ook nog altijd lager dan de koers.

Second of all: als mining teveel kost, dan schakelen miners (een deel) van hun farm uit. Met als gevolg een dalende difficulty, met als gevolg minder benodigde hashing power, met als gevolg lagere kosten voor het minen van 1 Bitcoin.
In principe is mining van Bitcoin altijd winstgevend: als dat het niet zo zijn, zou de difficulty dalen en vult het zich vanzelf weer in. Het enige probleem is dat de miners dure hardware af zullen schrijven.
Precies. Laatst riep m'n moeder naar boven: TOM ER STAAT WAT IN DE KRANT OVER BITCOIN EN SNAP ER HELEMAAL NIKS VAN! MISSCHIEN LEUK VOOR JOU!

Dus ik begon te lezen en het ging over mining farms in IJsland, ze settelen zich daar massaal door de enorm lage stroomkosten en het klimaat. Omdat het daar zo lekker koud is heb je al een natuurlijke koeler.

Dus een bitcoin in IJsland creëren is veel goedkoper dan bijvoorbeeld in Spanje. :P

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:35:
[...]

Precies. Laatst riep m'n moeder naar boven: TOM ER STAAT WAT IN DE KRANT OVER BITCOIN EN SNAP ER HELEMAAL NIKS VAN! MISSCHIEN LEUK VOOR JOU!

Dus ik begon te lezen en het ging over mining farms in IJsland, ze settelen zich daar massaal door de enorm lage stroomkosten en het klimaat. Omdat het daar zo lekker koud is heb je al een natuurlijke koeler.

Dus een bitcoin in IJsland creëren is veel goedkoper dan bijvoorbeeld in Spanje. :P
Aha jullie lezen ook NRC :)

• AtlAntA
[...]

Afaik is het in Venezuela nog steeds rendabel om bitcoin te minen als de BTC boven de 500 USD blijft. Ik geloof dat dit alleen om stroomkosten gaat. Materiaalkosten zijn er natuurlijk ook maar echt betere of efficientere bitcoin miners zijn er al in geen jaren uitgekomen voor zover ik weet en het schijnt dat de ASICS die ervoor gebruikt worden op de fans na best betrouwbaar zijn.

• Richh
[...]

Heb jij er ook zo een? Ik kreeg laatst zowaar een Nu.nl-linkje doorgestuurd.
https://www.nu.nl/cryptov...an-hype-rond-bitcoin.html
Het artikel geeft niet eens antwoord op de vraag uit de titel :')

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/937afa3ef2877cd52256d6e2aa1c9a4e/tenor.gif?itemid=7569635

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:38:
[...]

Afaik is het in Venezuela nog steeds rendabel om bitcoin te minen als de BTC boven de 500 USD blijft. Ik geloof dat dit alleen om stroomkosten gaat. Materiaalkosten zijn er natuurlijk ook maar echt betere of efficientere bitcoin miners zijn er al in geen jaren uitgekomen voor zover ik weet en het schijnt dat de ASICS die ervoor gebruikt worden op de fans na best betrouwbaar zijn.
jeetje die mensen in Venezuela worden slapend rijk op die manier :o

• Tominatie
  • Niet online
@Richh lol inderdaad. Maar nu.nl is ook wel zaad hoor. Wat daar soms wordt gepost heeft echt 0 nieuwswaarde of lijkt geschreven door één of andere idioot. Slechte journalistiek.

• AtlAntA
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:40:
[...]

jeetje die mensen in Venezuela worden slapend rijk op die manier :o
Nou niet echt want elektriciteit wordt door de staat aangeleverd. Dit schijnt nogal ver onder kostprijs te zitten om ervoor te zorgen dat het land niet in totale armoede vervalt. En naar het schijnt mag je niet bovengemiddeld gebruiken want dan wordt je meegenomen naar het bureau. Heb er laatst een reddit thread over gelezen maar kan die zo snel niet terug vinden.

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:44

Maestro

Fijne feestdagen

AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:35:
[...]
No offense maar het is wel wat raar dat mensen hier investeren in iets waarvan ze niet eens weten wat het inhoudt en hoe het gemaakt wordt en hoe het systeem in elkaar steekt.

[...]
Ach, de gemiddelde Nederlander (en Belg?) steekt ook vele duizenden euro's in andere dingen waarvan ze geen flauw idee hebben wat er met het geld gebeurt. Als ze er zelf -op termijn- maar beter van worden is het al goed.

AKA: Pensioenfondsen
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:39:
[...]

Heb jij er ook zo een? Ik kreeg laatst zowaar een Nu.nl-linkje doorgestuurd.
https://www.nu.nl/cryptov...an-hype-rond-bitcoin.html
Het artikel geeft niet eens antwoord op de vraag uit de titel :')
Dá's vrij standaard bij nu.nl hoor :P

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Tominatie
  • Niet online
AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:42:
[...]

Nou niet echt want elektriciteit wordt door de staat aangeleverd. Dit schijnt nogal ver onder kostprijs te zitten om ervoor te zorgen dat het land niet in totale armoede vervalt. En naar het schijnt mag je niet bovengemiddeld gebruiken want dan wordt je meegenomen naar het bureau. Heb er laatst een reddit thread over gelezen maar kan die zo snel niet terug vinden.
Hahaha dat is klote zeg. Dan zou ik met de hele buurt afspreken dat we allemaal een beetje stroom aftappen om de miners te laten draaien. oOo

Dan loopt de hele buurt binnen en kan er toch nog eind v/h jaar een leuke buurt BBQ georganiseerd worden :P

• Richh
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:45:
[...]

Hahaha dat is klote zeg. Dan zou ik met de hele buurt afspreken dat we allemaal een beetje stroom aftappen om de miners te laten draaien. oOo

Dan loopt de hele buurt binnen en kan er toch nog eind v/h jaar een leuke buurt BBQ georganiseerd worden :P
Roostertje erover heen en gaan!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MLiYyij.jpg

• Sahara
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:50:
[...]

Roostertje erover heen en gaan!
[afbeelding]
Hoeveel kost zo een setup?

• Richh
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:55:
[...]

Hoeveel kost zo een setup?
Tegen de huidige prijzen met 6 dikke kaarten... een halve Bitcoin?

• Sahara
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:57:
[...]

Tegen de huidige prijzen met 6 dikke kaarten... een halve Bitcoin?
Zo een ASIC is dat wat of is dat niks? Of is het beter te minen met zoveel vga kaarten? Misschien praat ik nu poep, maar ik weet hier 0,0 van af.. dus dat is mijn disclaimer meteen :)

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:01:
[...]

Zo een ASIC is dat wat of is dat niks? Of is het beter te minen met zoveel vga kaarten? Misschien praat ik nu poep, maar ik weet hier 0,0 van af.. dus dat is mijn disclaimer meteen :)
ASICS zijn gespecialiseerd in het minen van 1 bepaald algoritme, dus je kunt er specifieke crypto's mee minen. Met GPU kun je ieder algoritme minen dus in feite alle POW coins.

Correct me if I'm wrong.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:01:
[...]

BTC is al jaren niet meer te minen met een GPU. Het kan wel, maar dan heb je over 10.000 jaar nog niet 1 BTC met een GTX1080Ti. Je kan wel GPU's gebruiken om andere coins te minen en die laten uitbetalen in BTC om zo toch BTC te krijgen. Wat betreft een ASIC liggen de stroomkosten in NL zo hoog dat dit ook niet opschiet. Ik denk dat je met de huidige koers meer aan stroom kwijt bent dan wat je aan BTC zal minen.

• Tominatie
  • Niet online
RED ALARM****

RODE TAMPON GESPOT^&&&*

Wel typerend, we gingen net lekker naar die 6250 om nu weer fucking hard ter aarde te storten. Life is hard.

• Weakhand
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 13:06:
[...]

Ik ook, maar daarbij is het wel een proces dat meer alts doorlopen. Wanneer de boel (half) "live" gaat (mainnet launch en dergelijke) lijkt de speculatieve interest in de projecten af te nemen.
Klopt inderdaad. Wellicht is een verklaring dat hoe tastbaarder het product -> hoe meer het op reële waarde geschat kan worden -/- hoe minder speculatief het dus wordt? Al zou die verklaring de prille stadia waarin coins die live gaan nog altijd niet helemaal dekken (immers nog geen real life adoptie), maar dat hier dan toch een deel emotie bijzit? Zoiets?

• Tominatie
  • Niet online
$MAN staat op +20% vandaag. Klinkt leuk, maar staat nu pas een fractie boven mijn aankoop prijs. 8)7

Nog veel groene dagen te gaan, vooral bij ZIL en DRGN.

Maar we zullen straks wel weer door de 6k gaan, standaard ritueeltje.

• Richh
Weakhand schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:24:
[...]

Klopt inderdaad. Wellicht is een verklaring dat hoe tastbaarder het product -> hoe meer het op reële waarde geschat kan worden -/- hoe minder speculatief het dus wordt? Al zou die verklaring de prille stadia waarin coins die live gaan nog altijd niet helemaal dekken (immers nog geen real life adoptie), maar dat hier dan toch een deel emotie bijzit? Zoiets?
Zoiets vermoed ik wel :)

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Leuk ritje LTC achter de rug €65 -> €71,50 in 1 dag. Ben bang dat het feest weer even afgelopen is, heb mijn tradebag weer omgezet in keiharde cash (geen bitcoin cash :p).

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Donderdag of vrijdag wordt Judgement day denk ik. De resterende ruimte in de descending triangle wordt steeds kleiner en gebaseerd op current highs en lows van de laatste 6 maanden is de bewegingsruimte binnen die driehoek volgende week dinsdag op. Deze week gaat bepalen of we uit de beartrend stappen of nog niet. Duimen maar!

Gaan we richting 5400 dan hebben we volgens mij tot uiterlijk 12 juli (give or take) nodig om opnieuw naar beneden of naar boven te moeten uitbreken.

We zitten hoe dan ook denk ik in de eindfase van de beartrend.

[ Voor 5% gewijzigd door power_user op 25-06-2018 14:42 ]

PSN: Oldzkoel

• Slux
  • Niet online
gabn88 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:32:
Leuk ritje LTC achter de rug €65 -> €71,50 in 1 dag. Ben bang dat het feest weer even afgelopen is, heb mijn tradebag weer omgezet in keiharde cash (geen bitcoin cash :p).
LTC is ook de perfecte munt om dat mee te doen, met die korte ritjes kan je flink verdienen.

• AtlAntA
power_user schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:32:
Donderdag of vrijdag wordt Judgement day denk ik. De resterende ruimte in de descending triangle wordt steeds kleiner en gebaseerd op current highs en lows van de laatste 6 maanden is de bewegingsruimte binnen die driehoek volgende week dinsdag op. Deze week gaat bepalen of we uit de beartrend stappen of nog niet. Duimen maar!

Gaan we richting 5400 dan hebben we volgens mij tot uiterlijk 12 juli (give or take) nodig om opnieuw naar beneden of naar boven te moeten uitbreken.

Ik wil dat je gelijk krijgt. :)

Verwijderd

Ik vind het toch vreemd dat NEO zo weinig doet
Als je uit gaat van de prijzen rond de kerst heeft NEO een enorme tik gehad
Komt dat nog goed of stappen de meeste in ONT

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:20
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:45:
Laten we hopen dat het nog goedkomt met NEO, heb er zo'n 30% van mijn PF in hangen. Wordt idd niet echt vrolijk van de afgelopen weken. Niet eens zozeer de $ waarde, maar ook in sats is het een flinke domper.

[ Voor 8% gewijzigd door Ypuh op 25-06-2018 15:47 ]

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:45:
Kijken naar individuele munten heeft imho niet zo heel veel zin, de vraag is of het met het sentiment nog goed komt.. -O-

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 20:25
Stokstaart schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:47:
[...]

Kijken naar individuele munten heeft imho niet zo heel veel zin, de vraag is of het met het sentiment nog goed komt.. -O-
Heeft zeker zin, kijk hoe bnb & ont het bijvoorbeeld hebben gedaan, deze heb je liever qua sats in je pf dan neo

Verwijderd

Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:56:
[...]

Heeft zeker zin, kijk hoe bnb & ont het bijvoorbeeld hebben gedaan, deze heb je liever qua sats in je pf dan neo
Ik stap komend weekend uit VEN en mijn idee was om dan in NEO te gaan maar ik heb nu twijfels

• Berry powel
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:58:
[...]

Ik stap komend weekend uit VEN en mijn idee was om dan in NEO te gaan maar ik heb nu twijfels
Niemand die het weet! Heb bijvoorbeeld nog een lekker zakje Trx, was in hindsight ook niet zo handig

• AtlAntA
Jakkes ravencoin is van 330 sats naar 307 gegaan.

Verwijderd

Berry powel schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:00:
[...]

Niemand die het weet! Heb bijvoorbeeld nog een lekker zakje Trx, was in hindsight ook niet zo handig
Nee indd dat klopt, gaat GVT of ONT worden denk ik

• Berry powel
Vraag mij btw ook af in hoeverre Ta-traders een fijn rendement bij elkaar handelen? zie redelijk wat positief nieuws (winstgevende trades) op Twitter langskomen, maar waarom dan die paid groups en al die posts met juiste trades? Als je echt veel geld met crypto verdient zou je dat denk ik niet doen.

• Berry powel
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:01:
[...]

Nee indd dat klopt, gaat GVT of ONT worden denk ik
Twijfelde gister om ONT voor 0,00072 te kopen, niet gedaan, blijkt een gemiste kans. Ach ja merk dat het mij allemaal gelukkig minder doet.

De bodem is voor mij toch niet te voorspellen

• Tominatie
  • Niet online
ZIL doet het ook weer eens "goed", maar voor mij nog een hele lang weg te gaan. Er staat genoeg op het programma en ben super benieuwd hoe het platform zich verder gaat ontwikkelen. Wordt gewoon een HOLD.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43

CyBeRSPiN

sinds 2001

power_user schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:32:

Tja, het blijft toch echt actueel vraag en aanbod. Alleen bij meer vraag dan aanbod stijgt de prijs. Er moet dus weer hernieuwd enthousiasme komen om BTC te kopen. Alle mooie wishful thinking TA-verhaaltjes doen daar weinig aan af. Ik zie daar zelf nog weinig signalen van. Mensen die vatbaar voor FOMO waren hebben eind vorig jaar deksel op de neus gekregen en zijn er klaar mee of HODL-en door, maar gaan niet (extra) instappen voorlopig..

[ Voor 3% gewijzigd door CyBeRSPiN op 25-06-2018 16:20 ]

Verwijderd

Als het nu eens door zou stijgen naar de 6400

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:21:
Jep enorme weerstand op 6250-6300, daarnet kwamen we tegen de 6250 en zakte die door tot net onder 6100. Is behoorlijk pittig om doorheen te komen.

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:02
Goede input man. Als het nou eens door zou stijgen naar 64000....

We zitten echt nog wel een tijd in een bear market. Ik sta verbaasd als we dit jaar stabiel boven de 400b uitkomen tenzij er ineens een flinke katalysator komt.

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Dat kan vandaag en morgen nog zonder uit te breken. Grote kans dat we daar naar toe gaan of ergens in de 6300 om dan weer 900 dollar te droppen :+

PSN: Oldzkoel

• Sahara
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:58:
[...]

NEO is uitgehyped.. ben er op 5470 sats uitgestapt op vrijdag. NEO is net een abonnement op sats verlies. Safe to say dat ik dat abonnement vrijdag tijdelijk heb opgezegd.

• dabla
Het gaat hard nu

• Tominatie
  • Niet online
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:04
Recht omhoog

• gabn88
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18-01 13:05
Knalt wel lekker door. Helaas niet opnieuw ingestapt op €68.50 in LTC, was te bang voor een knal naar beneden. Staat nu alweer op €71,50.. Lijkt wel een klein beetje FOMO te zijn nog.

Verwijderd

Jeetje..ik zeg 6400 en meteen daar na tikt hij ff 6380 aan

• Tominatie
  • Niet online
Prachtig dat ik flink heb kunnen bijkopen deze dip. wacht, morgen staat het toch wel weer op 5.5k :+

MOONMOONMOON!!

• dabla
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:31:
Jeetje..ik zeg 6400 en meteen daar na tikt hij ff 6380 aan
Zeg eens 20.000 :+

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
grappig om te lezen hoe iedereen zo blij is als hij weer de 6500 aan tikt, terwijl dit best een trieste hoogte is van BTC. ik wacht wel tot we weer de 10K aantikken dan wordt het pas weer interessant.

• Tominatie
  • Niet online
nemesis2212 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:33:
grappig om te lezen hoe iedereen zo blij is als hij weer de 6500 aan tikt, terwijl dit best een trieste hoogte is van BTC. ik wacht wel tot we weer de 10K aantikken dan wordt het pas weer interessant.
Van elk groen momentje dit jaar moet je genieten.

Anders geraak je in een GGZ instelling met suïcidale neigingen en zware depressies.

• Sahara
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:32:
Prachtig dat ik flink heb kunnen bijkopen deze dip. wacht, morgen staat het toch wel weer op 5.5k :+

MOONMOONMOON!!
In dat geval mss fff winst nemen just in case... Maar gefeliciteerd met de (tijdelijke) MOOON!

• Berry powel
nemesis2212 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:33:
Ik begrijp dat niet, wat zegt 10k? Eind feb tikte hij ook weer ong 10k in euro aan en kijk waar we nu staan...
Pagina: 1 ... 137 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!