[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 136 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.165.125 views

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Wat vinden jullie van Coinbase Pro? GDAX verdwijnt 29 juni en wordt vervangen door Coinbase Pro. Ik vind de GUI van Coinbase Pro echt heel irritant. De grafiek is veel te klein op tablets en smartphones waardoor alle grafieken nogal vlak lijken. Bij GDAX zijn de grafieken en orders onder elkaar ingedeeld, niet naast elkaar, veel beter. Wordt na deze week wel vervelend werken als we alleen Coinbase Pro overhouden :(

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:09:
[...]

Damn man, wat een fucked up situatie... Heb je in een eerdere post al een keer uitgelegd wat er precies is gebeurd?
Volgens mij kon hij ineens niet meer inloggen op zijn Cryptopia account. Heel erg zuur.

Ik heb ooit op Bittrex een soortgelijk probleem gehad, ik had er voor een aantal BTC staan en werd gebanned door CloudFlare (De loadbalance service, zit voor de website om hoge load te voorkomen/verdelen), omdat ik de 2FA code meerdere keren verkeerd had ingevoerd door een trage WiFi verbinding. Ik heb nog nooit zo slecht geslapen, want Bittrex staat niet bekend om de goede en snelle support. Gelukkig werd de ban kort daarna automatisch opgeheven, heb er direct alles weggehaald en ben naar Binance gegaan, die wel een goede support en geen CloudFlare hebben.

Wat vaak werkt is om hulp vragen met je support ticket nummer op Twitter, direct na een nieuwe aankondiging van de betreffende exchange, dan helpen ze graag snel omdat je het voor een groot publiek vraagt en ze graag aan hun reputatie werken.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-01 19:10
ggj87 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:18:
Wat vinden jullie van Coinbase Pro? GDAX verdwijnt 29 juni en wordt vervangen door Coinbase Pro. Ik vind de GUI van Coinbase Pro echt heel irritant. De grafiek is veel te klein op tablets en smartphones waardoor alle grafieken nogal vlak lijken. Bij GDAX zijn de grafieken en orders onder elkaar ingedeeld, niet naast elkaar, veel beter. Wordt na deze week wel vervelend werken als we alleen Coinbase Pro overhouden :(
Ja dikke kak. Je kan op mobiel ook niet meer in 1 oogopslag het 24uurs volume zien.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
Specy schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:04:
Ik heb er echt even geen zin meer in. Met die ellende van vorige week (nog steeds bezig met support, zit te wachten op een reply) lijkt ik voorlopig voor zo'n 11 Bitcoins aan diverse munten te zijn kwijtgeraakt. En de koerst blijft ook maar dalen - nou ja, dan is het verlies van die Bitcoins minder erg zullen we maar zeggen :( :(

NOOM! (omgekeerde MOON).
Echt heel zuur man....lijkt mij onverdraaglijk om er geen controle over te hebben. hopelijk komende week snel een reply van support...

Verwijderd

Taro schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:18:
[...]

Volgens mij kon hij ineens niet meer inloggen op zijn Cryptopia account. Heel erg zuur.

Ik heb ooit op Bittrex een soortgelijk probleem gehad, ik had er voor een aantal BTC staan en werd gebanned door CloudFlare (De loadbalance service, zit voor de website om hoge load te voorkomen/verdelen), omdat ik de 2FA code meerdere keren verkeerd had ingevoerd door een trage WiFi verbinding. Ik heb nog nooit zo slecht geslapen, want Bittrex staat niet bekend om de goede en snelle support. Gelukkig werd de ban kort daarna automatisch opgeheven, heb er direct alles weggehaald en ben naar Binance gegaan, die wel een goede support en geen CloudFlare hebben.

Wat vaak werkt is om hulp vragen met je support ticket nummer op Twitter, direct na een nieuwe aankondiging van de betreffende exchange, dan helpen ze graag snel omdat je het voor een groot publiek vraagt en ze graag aan hun reputatie werken.
Heel erg zuur idd. @Specy wat Taro al aangeeft is inderdaad een goede strategie. Op diverse social media en forums zoals bijvoorbeeld de cryptopia subReddit op een nette en beschaafde manier aandacht creëren voor je probleem. Vaak hebben exhanges wel personen aan het werk die social media wat bijhouden, en ze zien liever niet veel reputatie schadende berichten. Het zou kunnen helpen je problemen sneller op te lossen.

Heel veel succes.

Edit: wat averechts werkt is meerdere tickets aan gaan maken uit onmacht. Je komt dan iedere keer achteraan de rij met tickets te staan. Dus laat het bij die ene die je al hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2018 23:31 ]

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Bitmain heeft dus 42% van de totale rekenkracht van het bitcoin-netwerk in handen lees ik net ergens. Dat is dan toch helemaal niet decentraal? Ik snap het niet zo goed. Zie vaak EOS gebasht worden omdat het niet decentraal zou zijn maar voor Bitcoin geld niet anders... Of zie ik het verkeerd? Snap zelf nog niet zo heel goed hoe dat in zijn werking gaat. Graag een expert die mij meer kan vertellen. ;)

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Turbo-Puppy heeft een ban

Weg

Verwijderd

Tominatie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:29:
Bitmain heeft dus 42% van de totale rekenkracht van het bitcoin-netwerk in handen lees ik net ergens. Dat is dan toch helemaal niet decentraal? Ik snap het niet zo goed. Zie vaak EOS gebasht worden omdat het niet decentraal zou zijn maar voor Bitcoin geld niet anders... Of zie ik het verkeerd? Snap zelf nog niet zo heel goed hoe dat in zijn werking gaat. Graag een expert die mij meer kan vertellen. ;)
Klopt, valt allemaal reuze mee hoe decentraal btc is. XRP is zelfs nog decentraler maar goed het verschil inzien tussen ripple en xrp is ook lastig hier :)

Verwijderd

• Tominatie
  • Niet online
FUD???????????

• Taro
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

EOS wordt door 1 partij gedomineerd die andere partijen blokken laat "producen", maar zij blijven zelf in the lead. Ze kunnen dus zelf een fork pushen. Bij BTC wordt de software door onafhankelijke ontwikkelaars ontwikkeld die door vele partijen wordt gebruikt.

EOS kan ineens zelf een keuze maken, waar bij BTC de miners samen/zelf besluiten of ze wel of niet aan de betreffende fork meedoen. Doen ze dat niet, dan krijg je afsplitsingen zoals BCH, BTG, etc. bij EOS moet je gewoon meedoen, anders ben je geen "block producer" meer.

EOS is dus niet decentraal, BTC wel, maar, inderdaad niet zo decentraal meer als gewenst is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• New Yorker
  • Niet online
Hij is verbannen uit tweakers. Dat kan je zien onder zijn pagina je kan niet reageren dat betekent hij heeft een ban.

Weg

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
If Bitmain were to halt mining BCH and instead used 100% of its resources for mining BTC, it could theoretically reach around 45% of the total Bitcoin hash rate.
Als, dan, mogelijk en theoretisch gezien. :P niet echt van toepassing nu dus :)

https://bitcoinist.com/bitmain-51-percent-bitcoin-hashrate/

Edit: Vergeet ook niet dat een 51% attack wanneer zoiets uitkomt de koers zal slopen. Ze hebben er totaal geen baat bij om zoiets te doen als ze het al konden doen.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 24-06-2018 23:43 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Ton Hasselt schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:52:
[...]

Als het een beetje lekker loopt, wil ik er wel enkele duizenden euro's in stoppen.
Ga niet op mij af maar het lijkt een mooi momentje van inkopen, net gelist op een tweede exchange (Cryptopia) en die stijging is vakkundig mede door de daling van btc behoorlijk de kop ingedrukt. Ik ben nog meer dust aan het verzamelen (jezus wat ik heb veel geld uitstaan nog op shitty exchanges, schrik er een beetje van...) en dat gaat mooi daarheen. Probeer weer verstandig te zijn en de helft in eigen wallet en de andere helft op.... Nah dat gaat me toch niet lukken, vindt het traden veel te leuk. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• ggj87
Of zelf aangevraagd om zich meer op zijn nieuwe investering te richten?

Hij is wel goed uitgestapt zeg! Als zijn nieuwe investering goed uitpakt is hij misschien nog op tijd om de dip te kopen. Dan is hij wel echt een koning (en mega rijk) _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
Bedankt @Taro @PilatuS

Dus EOS is echt pure troep, daar zal ik mijn vingers niet aan branden. Hoop dat de rekenkracht in de toekomst meer verdeeld raakt onder de bitcoin miners. Alleen maar goed voor het netwerk.

@New Yorker Hoezo zou onze Turbo een ban hebben gekregen? wtf.
Ik begon me inderdaad al zorgen te maken over zijn afwezigheid. Graag een verklaring van de moderators

• New Yorker
  • Niet online
Dat moet je oisyn vragen.

Weg

Verwijderd

New Yorker schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:33:
[...]

Hij is verbannen uit tweakers. Dat kan je zien onder zijn pagina je kan niet reageren dat betekent hij heeft een ban.
Niet perse toch? Je kunt er ook voor kiezen om geen reacties toe te staan.

Wellicht heeft Turbo-Puppy even een tweakers break om niet weer litecoin ingezogen te worden door onze oerbull @Tominatie.

• ggj87
Ik denk zelf aangevraagd. Zie je ook veel in examen periodes.

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Crypts schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:35:
Ga niet op mij af maar het lijkt een mooi momentje van inkopen, net gelist op een tweede exchange (Cryptopia) en die stijging is vakkundig mede door de daling van btc behoorlijk de kop ingedrukt.
Heb vandaag ook m'n eerste Peepcoins gekocht. Ben benieuwd hoe ver die ons kan brengen. Iemand nog een goeie tip voor een aanschaf op Kucoin?

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• Tominatie
  • Niet online
Het lijkt me ook niet dat Turbo een ban heeft, is denk ik gewoon druk bezig met z'n nieuwe investering om daarna fris en fruitig een hele grote bag met Litecoins te kopen.

• Specy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-01 20:39
Tominatie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:07:
[...]

Jeetje man..... Wat is er eigenlijk precies gebeurt? Ben je gehackt? ;(
Nee. Ik snapte er eerst helemaal niks van maar ik denk dat ik het een beetje begin te snappen.

Ik had een bot gemaakt, in december, die een soort luxe versie van scalping toepaste: Koop laag in en verkoop een stuk hoger, indien mogelijk. Werkt vooral goed als er wat ruimte tussen de aan- en verkoopprijs ligt, en vooral als een coin maar op 1 plek verhandeld wordt (want dan is er geen externe invloed die de koers plotseling laat verschuiven).

Overigens was mijn gedachte ook dat dit een erg 'vriendelijke' bot is: Hij gaat bijvoorbeeld niet een panic sell doen als de koers toch al daalt, en omdat 'ie alleen steeds koopt en verkoopt heeft 'ie in totaal geen effect op de koers. Sterker: Iemand die wil kopen kan meer of goedkoper kopen doordat mijn bot iets aan het verkopen is, en iemand die wil verkopen kan duurder verkopen als mijn bot aan het kopen is - dus hij voegt liquiditeit toe zonder verder effect te hebben.

Anyway, die bot draaitde dus vanaf december. Met veel succes. Ik begon met kleine bedragen per munt (0.01 BTC, later 0.1 BTC), maar kwam er al snel achter dat zelfs met hogere bedragen (0.5 BTC) alles nog prima liep en ik nog steeds winst maakte op de meeste transacties.

Eind februari, toen de koers daalde, begon dit te falen en heb ik 'm flink omlaaggeschaald en ook wat Bitcoins verkocht, omdat ik vreesde dat de koers alleen maar verder zou dalen (ja, ik weet het nu, stom, maar ik zit er pas sinds november in, dit was de eerste grote daling die ik meemaakte). Achteraf het stomste wat ik kon doen: Uiteindelijk met fors verlies weer een aantal Bitcoins teruggekocht. Intussen werkte mijn bot niet goed meer en die heb ik dus ook flink teruggeschaald, hij werkte weer met veel kleinere bedragen.

In april begon alles weer goed te lopen en heb ik de bedragen weer omhoog gezet.

En toen kwam eind mei en juni. Mijn bot begon - voor het eerst - verlies te maken. Maar, wijs geworden (dacht ik) door de ervaring uit februari besloot ik deze keer maar gewoon helemaal niks te doen en het uit te zitten - het "niet bewegen als je geschoren wordt" verhaal.

Tja, en toen was vorige week ineens mijn account weg. Blijkbaar - en na een paar dagen nadenken denk ik dat ik begin te snappen waarom - had mijn bot een negatieve invloed op 1 bepaalde coin, die maar op 1 exchange verhandeld werd. Overigens is er in het koersverloop niks vreemds te zien, en zou degene die het meeste verlies maakt door de koers te laten dalen ikzelf zijn. En is, als ik op coinmarketcap kijk, de handel in die munt sinds de dag dat mijn account weg is vrijwel nihil geworden (wat dus wel betekent dat mijn bot blijkbaar veel meer invloed had dan ik dacht, dat moet ik dan wel toegeven - de handel in deze munt is ingestort maar ik had mijn bot niet aangepast, omdat ik dat niet in de gaten gehouden heb; toen ik deze coin toevoegde stond 'ie hoog in de lijst van veel verhandelde coins).

Anyway, ze beschuldigen mij er nu van dat ik de koers naar beneden aan het manipuleren was, wat (uiteraard) niet mag volgens hun voorwaarden.

Overigens ziet het er nu uit alsof er een dag of 2 nadat mijn account gelocked is iemand een pump and dump gedaan heeft met precies deze munt. Behalve dat is er eigenlijk niks raars aan het koersverloop te zien, hij is niet harder gedaald dan de gemiddelde andere munt.

Anyway, ik zit nu met de mooie taak om te proberen hun ervan te overtuigen dat dit geen opzet was en dat ik dus niet bewust de koers van deze munt aan het manipuleren was. Want volgens hun voorwaarden mogen ze je hele account confisceren als je dat doet. :( Wat natuurlijk nu wel weer erg goed uitkomt: Eerst maanden het bedrag laten stijgen en dan zonder enige waarschuwing of wat dan ook, met de opmerking "dit heeft lang genoeg geduurd" op het moment dat het niet meer stijgt het hele bedrag in beslag nemen. :( Hell, als ik had geweten dat mijn bot iets raars deed had ik natuurlijk nooit 11 Bitcoins in dat account laten staan (hij handelde niet eens met 11 Bitcoins, op het moment dat het account gesloten werd stond er maar 3 BTC in alt coins, de rest gewoon in BTC geparkeerd).

In hun reactie staat nu dat "ik uiteraard weet dat mijn bot bewust de prijs aan het manipuleren was" - tja, nee dus. Een waarschuwing of iets dergelijks (zeker met de opmerking dat het al lang aan de gang was en "dit heeft nu lang genoeg geduurd") was fijn geweest, dan had ik het ding meteen uitgezet, of weer eens gekeken wat 'ie bij elke munt uitvoerde.

Goed, er zullen nu vast mensen hier zijn die dit geweldig vinden omdat ze een hekel aan bots hebben. Maar ik dacht dus echt een "eerlijke" bot te hebben waar uiteindelijk iedereen meer winst door maakt....

Verwijderd

@.oisyn of @Grotman weet 1 van jullie misschien iets van een eventuele ban op onze vriend Turbo-Puppy?

• New Yorker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:39:
[...]

Niet perse toch? Je kunt er ook voor kiezen om geen reacties toe te staan.

Wellicht heeft Turbo-Puppy even een tweakers break om niet weer litecoin ingezogen te worden door onze oerbull @Tominatie.
Zo ziet het eruit al je niet wil dat anderen gaan reageren.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4G3NNcB.jpg
En kijk die van hem eens.

Weg

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 17-01 08:07
TomTorquay schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:40:
[...]
Heb vandaag ook m'n eerste Peepcoins gekocht. Ben benieuwd hoe ver die ons kan brengen. Iemand nog een goeie tip voor een aanschaf op Kucoin?
heb daar o.a. DRGN en POLY

• Specy
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:27:
[...]

Heel erg zuur idd. @Specy wat Taro al aangeeft is inderdaad een goede strategie. Op diverse social media en forums zoals bijvoorbeeld de cryptopia subReddit op een nette en beschaafde manier aandacht creëren voor je probleem. Vaak hebben exhanges wel personen aan het werk die social media wat bijhouden, en ze zien liever niet veel reputatie schadende berichten. Het zou kunnen helpen je problemen sneller op te lossen.

Heel veel succes.

Edit: wat averechts werkt is meerdere tickets aan gaan maken uit onmacht. Je komt dan iedere keer achteraan de rij met tickets te staan. Dus laat het bij die ene die je al hebt.
Laat ik dan even iets positiefs over Cryptopia zeggen: Ze reageren behoorlijk snel (tov. de verhalen over veel exchanges). De eerste response die ik kreeg (dat mijn ticket geescaleerd werd) was er binnen 24 uur, en het hele verhaal over waarom mijn account gelocked is 2 dagen later. Alleen blij word ik er nog niet van.

Ik probeer het eerst maar eens via een ticket op te lossen. als ze echt vervelend blijven doen en ik niet meer bij mijn coins kan ga ik alsnog die sub-Reddit of zo proberen.

Aan de ene kant snap ik het (als een bot de zaak verziekt moet je iets), maar wat ik al zei, meteen beginnen te roepen dat je expres een coin aan het manipuleren bent en dat "ik zeker wel weet wat ik fout aan het doen ben" - en dan een account zonder enige waarschuwing locken met "dit heeft lang genoeg geduurd" (wat voor mij betekent dat ze het al langer in de gaten hielden) vind ik dan weer een stuk minder netjes.

• Tominatie
  • Niet online
@Specy Jeetje man.. wat een verhaal.. Ik vind het gebruiken van bots helemaal niet erg trouwens. Iedereen zijn eigen ding.

Wat een gore luitjes bij cryptopia, het stinkt van alle kanten. Zo ga je toch niet met gebruikers om. Geef dan in iedergeval een waarschuwing. Dieptriest. Heb het echt met je te doen man. Als zij het hierbij laten ga ik mezelf ook mengen in deze strijd. Ik gooi dan wat schandelijke tweets over cryptopia de wereld in, ik pak mijn reddit account erbij etc.

Hoop dat het goed komt. BELACHELIJK dit.

Verwijderd

Specy schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:41:
[...]

Nee. Ik snapte er eerst helemaal niks van maar ik denk dat ik het een beetje begin te snappen.

Ik had een bot gemaakt, in december, die een soort luxe versie van scalping toepaste: Koop laag in en verkoop een stuk hoger, indien mogelijk. Werkt vooral goed als er wat ruimte tussen de aan- en verkoopprijs ligt, en vooral als een coin maar op 1 plek verhandeld wordt (want dan is er geen externe invloed die de koers plotseling laat verschuiven).

Overigens was mijn gedachte ook dat dit een erg 'vriendelijke' bot is: Hij gaat bijvoorbeeld niet een panic sell doen als de koers toch al daalt, en omdat 'ie alleen steeds koopt en verkoopt heeft 'ie in totaal geen effect op de koers. Sterker: Iemand die wil kopen kan meer of goedkoper kopen doordat mijn bot iets aan het verkopen is, en iemand die wil verkopen kan duurder verkopen als mijn bot aan het kopen is - dus hij voegt liquiditeit toe zonder verder effect te hebben.

Anyway, die bot draaitde dus vanaf december. Met veel succes. Ik begon met kleine bedragen per munt (0.01 BTC, later 0.1 BTC), maar kwam er al snel achter dat zelfs met hogere bedragen (0.5 BTC) alles nog prima liep en ik nog steeds winst maakte op de meeste transacties.

Eind februari, toen de koers daalde, begon dit te falen en heb ik 'm flink omlaaggeschaald en ook wat Bitcoins verkocht, omdat ik vreesde dat de koers alleen maar verder zou dalen (ja, ik weet het nu, stom, maar ik zit er pas sinds november in, dit was de eerste grote daling die ik meemaakte). Achteraf het stomste wat ik kon doen: Uiteindelijk met fors verlies weer een aantal Bitcoins teruggekocht. Intussen werkte mijn bot niet goed meer en die heb ik dus ook flink teruggeschaald, hij werkte weer met veel kleinere bedragen.

In april begon alles weer goed te lopen en heb ik de bedragen weer omhoog gezet.

En toen kwam eind mei en juni. Mijn bot begon - voor het eerst - verlies te maken. Maar, wijs geworden (dacht ik) door de ervaring uit februari besloot ik deze keer maar gewoon helemaal niks te doen en het uit te zitten - het "niet bewegen als je geschoren wordt" verhaal.

Tja, en toen was vorige week ineens mijn account weg. Blijkbaar - en na een paar dagen nadenken denk ik dat ik begin te snappen waarom - had mijn bot een negatieve invloed op 1 bepaalde coin, die maar op 1 exchange verhandeld werd. Overigens is er in het koersverloop niks vreemds te zien, en zou degene die het meeste verlies maakt door de koers te laten dalen ikzelf zijn. En is, als ik op coinmarketcap kijk, de handel in die munt sinds de dag dat mijn account weg is vrijwel nihil geworden (wat dus wel betekent dat mijn bot blijkbaar veel meer invloed had dan ik dacht, dat moet ik dan wel toegeven - de handel in deze munt is ingestort maar ik had mijn bot niet aangepast, omdat ik dat niet in de gaten gehouden heb; toen ik deze coin toevoegde stond 'ie hoog in de lijst van veel verhandelde coins).

Anyway, ze beschuldigen mij er nu van dat ik de koers naar beneden aan het manipuleren was, wat (uiteraard) niet mag volgens hun voorwaarden.

Overigens ziet het er nu uit alsof er een dag of 2 nadat mijn account gelocked is iemand een pump and dump gedaan heeft met precies deze munt. Behalve dat is er eigenlijk niks raars aan het koersverloop te zien, hij is niet harder gedaald dan de gemiddelde andere munt.

Anyway, ik zit nu met de mooie taak om te proberen hun ervan te overtuigen dat dit geen opzet was en dat ik dus niet bewust de koers van deze munt aan het manipuleren was. Want volgens hun voorwaarden mogen ze je hele account confisceren als je dat doet. :( Wat natuurlijk nu wel weer erg goed uitkomt: Eerst maanden het bedrag laten stijgen en dan zonder enige waarschuwing of wat dan ook, met de opmerking "dit heeft lang genoeg geduurd" op het moment dat het niet meer stijgt het hele bedrag in beslag nemen. :( Hell, als ik had geweten dat mijn bot iets raars deed had ik natuurlijk nooit 11 Bitcoins in dat account laten staan (hij handelde niet eens met 11 Bitcoins, op het moment dat het account gesloten werd stond er maar 3 BTC in alt coins, de rest gewoon in BTC geparkeerd).

In hun reactie staat nu dat "ik uiteraard weet dat mijn bot bewust de prijs aan het manipuleren was" - tja, nee dus. Een waarschuwing of iets dergelijks (zeker met de opmerking dat het al lang aan de gang was en "dit heeft nu lang genoeg geduurd") was fijn geweest, dan had ik het ding meteen uitgezet, of weer eens gekeken wat 'ie bij elke munt uitvoerde.

Goed, er zullen nu vast mensen hier zijn die dit geweldig vinden omdat ze een hekel aan bots hebben. Maar ik dacht dus echt een "eerlijke" bot te hebben waar uiteindelijk iedereen meer winst door maakt....
Best een complexe situatie zeg. En ik vind dit zeker niet geweldig als je zo'n bedrag kwijtraakt op deze manier, ook al ben ik geen bot fan. Ik wens je echt succes met het terughalen van je funds. Hopenlijk kun je op 1 of andere manier aantonen dat er geen opzettelijke manipulatie in het spel was.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-01 21:00
@Tominatie Bitmain is niet 1 persoon, Bitmain is een pool waarin kleinere miners kunnen deelnemen en daarna samen de winst verdelen. Ik weet niet welke partij uiteindelijk het blok solved en welke partij daarmee in eerste instantie de reward kan innen, de miner zelf of de pool. Als dit bij de miner zelf is, is deze hele vergelijking al niet zo boeiend :P

Maar bovenal: Bitmain zou zoiets niet doen. Het is nota bene een bedrijf dat zelf ook ASIC miners produceert. Double spending = in 1x een flinke hoop Bitcoin innen, waarna het nieuws uitkomt, Bitcoin niet meer vertrouwd wordt en de koers in elkaar stort. Dan is je eenmalig hoopje onrechtmatig verkregen Bitcoins niet alleen al snel waardeloos, maar kan Bitmain de tent ook wel sluiten. De miners zullen dan immers ook niet meer zo gewild zijn van een onbetrouwbare munt.
Ik denk niet dat je uit een double spend attack op de BTC chain meer geld kan trekken dan een maand omzet van Bitmain :P

50% attacks op het BTC netwerk vind ik heel onrealistisch.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• TomTorquay
@Specy Bedankt voor het volledige verhaal. Ik vrees dat het er niet goed uitziet eerlijk gezegd. Je probeert heel hard om ons te overtuigen dat je bot eerlijk was (ikzelf weet niet goed hoe ik daar juist over denk), maar is een bot niet per definitie (volgens de meeste exchange-regels) valsspelen? Ik denk dan ook dat ze sterk in hun schoenen staan, al hoop ik voor jou dat je je geld nog terugziet. Was het 'verdiend' geld, of had je het er van buitenaf ingepompt?

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik heb op Cryptopia eigenlijk nooit iets gemerkt van de aanwezigheid van bots.

• Tominatie
  • Niet online
Laat ook maar zien dat centrale exchanges niet de toekomst zijn. Ze kunnen gewoon alles flikken met jouw funds. Heb trouwens wel meer vertrouwen in binance dan cryptopia maar toch..

• TomTorquay
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:48:
Hopenlijk kun je op 1 of andere manier aantonen dat er geen opzettelijke manipulatie in het spel was.
Dat wordt moeilijk aangezien werken met een bot volgens velen per definitie een opzettelijke manipulatie is. Ik kan daar eerlijk gezegd wel inkomen, maar in dit geval hoop ik vooral voor Specy dat het goedkomt. Wat me het meeste stoort is dat ze het zo lang oogluikend toelaten en dan opeens zonder boe of bah de boel dichtgooien.

• AtlAntA
Cryptobridge is een echt decentrale exchange. Gebruik het nu een tijdje en het is soms echt fucking traag qua interface maar het werkt wel. Betekent dat je je eigen exchange wallet draait.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19-01 16:11
@Specy Ik zou toch overwegen om bijv. een advocaat jouw woord richting Cryptopia te laten doen, want met de waarde van 11 btc, kan je maar beter geen fouten maken in wat je schrijft aan hen. Just my 0,02 cents. Veel succes in elk geval en ik hoop dat je elke cent terug krijgt, want als je bijv. op een snelweg te hard rijdt, wordt ook niet meteen je auto in beslag genomen.. maar krijg je een boete.

Verwijderd

TomTorquay schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:54:
[...]
Dat wordt moeilijk aangezien werken met een bot volgens velen per definitie een opzettelijke manipulatie is. Ik kan daar eerlijk gezegd wel inkomen, maar in dit geval hoop ik vooral voor Specy dat het goedkomt. Wat me het meeste stoort is dat ze het zo lang oogluikend toelaten en dan opeens zonder boe of bah de boel dichtgooien.
Precies dit. Een waarschuwing lijkt me op zijn minst toepasselijk. Die exchanges zijn soms echt bij het criminele af met wat ze sommige mensen aandoen. Verhalen op reddit van mensen die al maanden wachten op pending withdrawals, ook zoiets. Vooral in een markt als deze waarin snelle reactie eigenlijk een must is.

• Specy
TomTorquay schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:51:
@Specy Bedankt voor het volledige verhaal. Ik vrees dat het er niet goed uitziet eerlijk gezegd. Je probeert heel hard om ons te overtuigen dat je bot eerlijk was (ikzelf weet niet goed hoe ik daar juist over denk), maar is een bot niet per definitie (volgens de meeste exchange-regels) valsspelen? Ik denk dan ook dat ze sterk in hun schoenen staan, al hoop ik voor jou dat je je geld nog terugziet. Was het 'verdiend' geld, of had je het er van buitenaf ingepompt?
Het was gelukkig allemaal winst. Overigens, als je als exchange een API aanbiedt, en ook toestaat dat daar veel transacties per dag mee gedaan worden, dan betekent dat toch gewoon dat je bots toestaat lijkt me? (Er staat ook nergens dat bots niet mogen. Alleen manipulatie mag niet.)

Exchanges maken natuurlijk idiote winsten door bots. Bedenk even dit: Ik ben ooit met 1 Bitcoin begonnen op deze site. Transacties (aan/verkoop) hebben gemiddeld misschien 1-3% winst opgeleverd. En van elke aan/verkoop combinatie gaat 0.4% naar de exchange. Dus ze zouden wel gek zijn als ze bots verbieden.... De enige die altijd winst maakt op een bot is de exchange - of een bot nou winst of verlies maakt.

Verwijderd

Wat vreemd dat mods niet reageren op de vraag over turbo

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:08:
Wat vreemd dat mods niet reageren op de vraag over turbo
Wellicht liggen ze al op 1 oor. Blijft zondagavond he.

Verwijderd

Dat is ook weer zo ja
Wat denken jullie voor deze komende nacht?
Uitstappen of blijven hangen

• TomTorquay
Specy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:01:
Het was gelukkig allemaal winst. Overigens, als je als exchange een API aanbiedt, en ook toestaat dat daar veel transacties per dag mee gedaan worden, dan betekent dat toch gewoon dat je bots toestaat lijkt me? (Er staat ook nergens dat bots niet mogen. Alleen manipulatie mag niet.)
Ik heb even op de site van Cryptopia gekeken en ik vind ook niks over bots. Wel over "fraudulent use". Dat is wel een heel interpreteerbaar begrip natuurlijk. Ik heb mij overigens op Binance exact hetzelfde afgevraagd, waarom bieden ze api aan als bots verboden zijn. Maar ook bij Binance kan ik nergens zwart op wit vinden dat het verboden is. Ik hoor alleen in de wandelgangen steeds weer dat dat zo is.

• Ton Hasselt
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:10:
[...]

Wellicht liggen ze al op 1 oor. Blijft zondagavond he.
De Btc ligt ook op één oor volgens mij, doet geen fuck meer.

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:11:
Ik weet het deze keer ook niet. Zeg jij het maar :)

• ggj87
Dat is ook weer zo ja
In deze barre tijden zou ik niet blijven hangen, zeker niet als je slaapt. Voor je het weet wordt je wakker met BTC weer een heel stuk gezakt. Stap uit of stel op zijn minst een SL in.

• Tominatie
  • Niet online
Dat is ook weer zo ja
geen idee, denk dat we weer een tijd sideways gaan om daarna een kleine daling te krijgen gevolgt met een MOON.

• Sahara
MOON is de laatste tijd enkel een garantie tot aan de voordeur.. maw zie ik btc en daarmee alle alts eerder in elkaar kakken dan dat er nog een dergelijke spike als vanmiddag uit de hoge hoed wordt getoverd. Denk dat er een hoop winstnemingen volgen en vannacht al de 6k weer in zicht komt door de Aziaten.

• Ton Hasselt
Van het Oosten moet je het ook niet hebben, ze hebben daar maar 3 wijzen.

• .oisyn
  • Laatst online: 16:15

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 juni 2018 @ 23:42:
@.oisyn of @Grotman weet 1 van jullie misschien iets van een eventuele ban op onze vriend Turbo-Puppy?
We doen geen uitspraken over individuele gevallen :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Zie de maan schijnt door de bomen, bearmarkt staakt uw wild geraas.

Het heerlijk avondje is gekomen, avondje van moon en lambo.

Vol verwachting klopt ons hart, wanneer de bullrun wordt gestart.

Vol verwachting klopt ons hart, wanneer de bullrun wordt gestart.

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Morgen hopelijk niet weer wakker worden met een HULKSMASH op de koers.. Wat een rel wat een herstel, interessante dag, dat wel. Trusten.

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

.oisyn schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:19:
[...]

;( laten we hopen dat alles goed gaat en dat Turbo-Puppy niet bij het rijtje gevallen legendes gaat behoren. ;w

• Tominatie
  • Niet online
.oisyn schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:19:
[...]

Die smiley verraad dat hij inderdaad een ban heeft. Waarom is dan de vraag? Maar ze doen geen uitspraken helaas.

Come back stronger Pup
We miss you brother.

Litecoin (cash) is forever in my heart. Loveyou.

Verwijderd

Ik heb mijn muntjes maar even aan de zijkant geparkeerd
We zien morgen wel weer hoe het er voor staat
De rust alle

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Zullen we solliciteren naar een groepsban, komt de uitleg op de frontpage!
* Chris.nl trekt broek uit en moont .oisyn

Marstek Venus E v3 | v146 | NoM | HWP1

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:22:
[...]

Die smiley verraad dat hij inderdaad een ban heeft. Waarom is dan de vraag? Maar ze doen geen uitspraken helaas.

Come back stronger Pup
We miss you brother.

Litecoin (cash) is forever in my heart. Loveyou.
Wellicht komt Turbo-Puppy terug als volgroeide Turbo-Pitbull met gigantische bags vol euro's om vervolgens door te evolueren in Turbo-LitecoinWhale.

• TomTorquay
Chris.nl schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:25:
_O-

Verwijderd

Snap sowieso niet de haat jegens bots. Bots gebruiken kan een slimme manier zijn om te daytraden. Bots trekken de prijzen recht tussen exchanges en zorgen voor liquiditeit.

Zolang ze trading fees ophoesten mogen ze van mij best proberen koersen te manipuleren, met de grote coins lukt dat toch niet. Dat lukt alleen met veel vermogen (whales) en daar heb je geen bots voor nodig.

Verwijderd

Chris.nl schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:25:
And so it begins.

*Jaapio steekt tong uit naar @.oisyn en verschuilt zich snel achter @Chris.nl maar niet te vlak achter hem want broek nog naar beneden dus gepaste afstand, anders gay situatie*

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:27:
Snap sowieso niet de haat jegens bots. Bots gebruiken kan een slimme manier zijn om te daytraden. Bots trekken de prijzen recht tussen exchanges en zorgen voor liquiditeit.

Zolang ze trading fees ophoesten mogen ze van mij best proberen koersen te manipuleren, met de grote coins lukt dat toch niet. Dat lukt alleen met veel vermogen (whales) en daar heb je geen bots voor nodig.
Precies. Al zou ik de programmeer skils hebben zou ik voor mezelf ook een bot-projectje starten om zelf is te proberen hoe dat gaat.

Een bot kopen van iemand anders vind ik dan weer een beetje teveel van het goede, het is geen wondermachine ofzo.

• Ton Hasselt
Kop op, morgen kunnen we weer goedkoop inkopen.

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:28:
[...]

And so it begins.

*Jaapio steekt tong uit naar @.oisyn en verschuilt zich snel achter @Chris.nl maar niet te vlak achter hem want broek nog naar beneden dus gepaste afstand, anders gay situatie*
And so it goes further.

*Tominatie steekt middelvinger uit naar .oisyn en verschuilt zich vlak achter Jaapio, lekker intiem.*

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:31:
[...]

And so it goes further.

*Tominatie steekt middelvinger uit naar .oisyn en verschuilt zich vlak achter Jaapio, lekker intiem.*
Als jullie het niet erg vinden hou ik het bij Linda.

• Tominatie
  • Niet online
Ton Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:32:
[...]

Als jullie het niet erg vinden hou ik het bij Linda.
Linda gaat trouwens gewoon vrolijk door. Jij hebt niks gemerkt van de daling :P

• TomTorquay
Ik sta ook nog ergens tussen de vrolijke bende, met mijn broek op mijn enkels wachtend op de escorts van @Tominatie die nooit zouden arriveren :P

• Sahara
Tom had je maar meer XVG moeten bieden of was dat een andere transactie voor die escorts?

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:31:
[...]

And so it goes further.

Middelvinger. Badass keuze _/-\o_

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:36:
[...]

Middelvinger. Badass keuze _/-\o_
Ben altijd het stoute jongetje van de klas geweest. Dacht doe het iets gewaagder dan een tong uitsteken. :+

• TomTorquay
Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:36:
Tom had je maar meer XVG moeten bieden of was dat een andere transactie voor die escorts?
Tominatie wou opeens geen XVG meer betalen, de snoodaard :P

• Tominatie
  • Niet online
Ik zie die 6000 straks wel weer verschijnen. Die Aziaten zullen wel weer dumpen.

• Ton Hasselt
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:37:
[...]

Ben altijd het stoute jongetje van de klas geweest. Dacht doe het iets gewaagder dan een tong uitsteken. :+
Net wat je smaak is. :9

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:36:
Noem je mijn lieftallige wederhelft nu gewoon indirect een escortje???? :(

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:40:
[...]
Tominatie wou opeens geen XVG meer betalen, de snoodaard :P
Ik wou het wel betalen maar Verge is zo weinig waard geworden door de daling dat je er niet eens een dame van 70 voor kan halen.

• Sahara
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:41:
[...]

Weet jij meer dan wij? Heeft je lieftallige wederhelft een vriendin die ook "werk ernaast doet" en dan triootjes enzo wel oké vindt? Niiiceeeee. :9

Verwijderd

Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:44:
[...]

Weet jij meer dan wij? Heeft je lieftallige wederhelft een vriendin die ook "werk ernaast doet" en dan triootjes enzo wel oké vindt? Niiiceeeee. :9
Was dat maar waar >:) :X ze had ooit een hele leuke vriendin maar dat is helaas een beetje uit elkaar gegroeid. Had van mij wel wat closer mogen groeien juist >:)

Nooit gebeurd helaas. :N ;(

• TomTorquay
Trek het je niet aan Jaap, trio's zijn way overrated :(:)

Verwijderd

TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:55:
[...]
Trek het je niet aan Jaap, trio's zijn way overrated :(:)
Lijken me toch een prachtige 3 minuten.

• AtlAntA
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:41:
[...]

Lol nog niet zo lang geleden zat je haar hier nog aan te bieden voor 1 of andere shitcoin. :P

• Richh
Ik had laatst een Trio Saté, tel ik nu ook mee?

• TomTorquay
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:57:
[...]

Lijken me toch een prachtige 3 minuten.
Ach, hier hebben we toch ook mooie tijden. En veel langer dan 3 minuten :P

• Tominatie
  • Niet online
TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:58:
[...]

Jup het hele jaar samen huilen over het koersverloop. Prachtig jaar, onvergetelijk.

Verwijderd

AtlAntA schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:57:
[...]

Lol nog niet zo lang geleden zat je haar hier nog aan te bieden voor 1 of andere shitcoin. :P
Huh? Dat kan haast nie... Ohja klopt.

• AtlAntA
TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:58:
[...]

Ik leef mijn leven een candlestick per keer!

• Tominatie
  • Niet online
Ik heb echt ontiegelijk veel zin in een turkse pizza met een broodje döner.

• Richh
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:01:
http://thuisbezorgd.nl/bitcoin

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 00:58:
Ik had laatst een Trio Saté, tel ik nu ook mee?
Ik houd niet van bruine stokjes, zeker niet icm trio.

Kun je nog wel zittend koersen volgen? :S

• Tominatie
  • Niet online
ben jij gek, geen bitcoin gaat de deur uit onder 100k :P

Ik ga maar even een tosti ham-kaas maken, ook niet verkeerd.

• TomTorquay
Midacmm schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:02:

_O-

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:01:
oh lekker , had ik zaterdag op vrije markt in cuijk was echt heerlijk. lams/kalfsvlees jammie

Verwijderd

zwerfkater schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:03:
[...]

oh lekker , had ik zaterdag op vrije markt in cuijk was echt heerlijk. lams/kalfsvlees jammie
Ja super lekker dat lamsvlees döner. Echt een aanrader @Tominatie . Zo mals dat je het kunt fijndrukken tegen je gehemelte met je tong. En dan die saus erbij. Goddelijk. Je zou er trek van krijgen zeg. >:)

• Richh
Midacmm schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://media1.tenor.com/images/c8c06e5efd412a8e8c6b14f1748c6185/tenor.gif?itemid=8776030

Mijn woordgrapje was zo leuk bedoeld en dan krijg je dit :'(

• Midacmm
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 07-01 17:50
Richh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:06:
[...]

[afbeelding]

Mijn woordgrapje was zo leuk bedoeld en dan krijg je dit :'(
Sorry }) ik houd van foute grapjes

Je telt wel.mee hoor *;

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Inmiddels al 1:19 maar nog geen PoS... Hoop dat het geen voorteken is.

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

Verwijderd

Beste medetweakers,

Wellicht kan iemand mij adviseren/helpen bij het volgende. Vandaag ben ik er achter gekomen dat m'n bitcoins van mijn Bittrex account zijn gestolen. Zowel vanuit mijn e-mail als bij de settings (my activity) stuit ik op 2 IP-adressen die hebben weten in te loggen (incl. 2FA) en -later- een succesvolle withdrawl heeft uitgevoerd.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Is aangifte bij de politie bijv. zinvol? Tips/info zijn erg welkom, wie weet zijn er nog bruikbare aanknopingspunten, al vrees ik het ergste 8)7

Alvast dank voor het meedenken!

• Tominatie
  • Niet online
@Verwijderd Jeetje man. Wat een vervelende verhalen vandaag. Eerst Specy en nu jij. Ik denk dat er weinig tegen te doen valt.... enig idee hoe je gehackt bent?

• AtlAntA
Na zulke verhalen toch maar een hardware wallet kopen denk ik zo.

Verwijderd

Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:24:
@Verwijderd Jeetje man. Wat een vervelende verhalen vandaag. Eerst Specy en nu jij. Ik denk dat er weinig tegen te doen valt.... enig idee hoe je gehackt bent?
Echt erg balen ja! Mijn telefoon is 2 weken gestolen in Kroatië. Direct laten blokkeren. Paar dagen terug een nieuwe telefoon geinstaleerd. Kkort daarna lijkt er (wellicht toevallig) te zijn ingelogd...

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:29:
[...]

Echt erg balen ja! Mijn telefoon is 2 weken gestolen in Kroatië. Direct laten blokkeren. Paar dagen terug een nieuwe telefoon geinstaleerd. Kkort daarna lijkt er (wellicht toevallig) te zijn ingelogd...
Stonden er op je telefoon wachtwoorden en dergelijke. Ik geloof dat je bij bittrex ook nog een e-mail krijgt om de withdrawl er doorheen te krijgen. De hackers moesten dus: je account hebben, de 2-FA hebben en je e-mail account. Hoe is dat zo gekomen? :o

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:20:
Beste medetweakers,

Wellicht kan iemand mij adviseren/helpen bij het volgende. Vandaag ben ik er achter gekomen dat m'n bitcoins van mijn Bittrex account zijn gestolen. Zowel vanuit mijn e-mail als bij de settings (my activity) stuit ik op 2 IP-adressen die hebben weten in te loggen (incl. 2FA) en -later- een succesvolle withdrawl heeft uitgevoerd.

Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben? Is aangifte bij de politie bijv. zinvol? Tips/info zijn erg welkom, wie weet zijn er nog bruikbare aanknopingspunten, al vrees ik het ergste 8)7

Alvast dank voor het meedenken!
Pfoeh dat is een minne situatie. Op de eerste plaats veel succes gewenst. Ik zou zelf wel aangifte doen bij autoriteiten, al betwijfel ik of dit zinvol is. Het betreft een diefstal dus altijd de moeite waard om het te melden. Mocht er ooit iets achterhaald worden dan versterk je met deze aangifte zeker je positie.

Verder heb ik hier totaal geen ervaring mee. Ik zou denk ik ook bittrex zelf op de hoogte stellen, wie weet wat daar nog uit kan rollen.

En wellicht via https://www.blockchain.com/ proberen je bitcoins te volgen.

Erg veel sterkte.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:31:
[...]

Pfoeh dat is een minne situatie. Op de eerste plaats veel succes gewenst. Ik zou zelf wel aangifte doen bij autoriteiten, al betwijfel ik of dit zinvol is. Het betreft een diefstal dus altijd de moeite waard om het te melden. Mocht er ooit iets achterhaald worden dan versterk je met deze aangifte zeker je positie.

Verder heb ik hier totaal geen ervaring mee. Ik zou denk ik ook bittrex zelf op de hoogte stellen, wie weet wat daar nog uit kan rollen.

En wellicht via https://www.blockchain.com/ proberen je bitcoins te volgen.

Erg veel sterkte.
Dank Jaapio,

Zeker erg balen. Dacht wellicht met de IP-adressen iets te kunnen forceren bij een aangifte, maar geen idee in hoeverre politie daar werk van kan/mag maken..

• Tominatie
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 01:38:
[...]

Dank Jaapio,

Zeker erg balen. Dacht wellicht met de IP-adressen iets te kunnen forceren bij een aangifte, maar geen idee in hoeverre politie daar werk van kan/mag maken..
Meestal zijn de IP-adressen een dood spoor. Ze leiden meestal naar 1 of ander internetcafé in China ofso.
Toch zou je de IP-adressen wel kunnen doorgeven aan de politie.
Pagina: 1 ... 136 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!