wat maakt het uit broeder. die arken wordt je pensioenA87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Wat mij opvalt die gasten die per dag 500 euro verdienen met traden ofso, zijn hier al maanden AFK weg.
Knap dat in die tussentijd mensen nog denken geld te kunnen verdienen met traden als alles steeds omlaag crashtlmao.... Traden moet je doen als je 30% pakt in 3 weken hodl
IDD!Ton Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:46:
[...]
Wordt tijd dat we daar verandering in brengen.
Die gasten zijn niet weg omdat ze niks meer verdienen. Die zijn hier weg omdat figuren zoals jij hier rondhangen en de boel volspammen...A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Wat mij opvalt die gasten die per dag 500 euro verdienen met traden ofso, zijn hier al maanden AFK weg.
Knap dat in die tussentijd mensen nog denken geld te kunnen verdienen met traden als alles steeds omlaag crashtlmao.... Traden moet je doen als je 30% pakt in 3 weken hodl
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Kolere, de Televaag heeft ook weer eens wat te melden over de BTC:
https://www.telegraaf.nl/...het-laagste-punt-van-2018
Je kan nog steeds geld verdienen, het is alleen wat minder.A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:18:
Ben zelf nog steeds van mening dat je meer met day traden verdiend, dan met holden.
zie het aan mijn eigen pf, zeg er wel bij dat het een dag taak is van minimaal 12 uur per dag.
Heerlijk inderdaad. Komen mooie weken aan voor ZIL, mits bitcoin meehelpt.Bever! schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:27:
Zilliqa +10 lekker zeg, ziet er zeer goed uit! Bijna alle alts in het groen
Alles wat ik nodig heb is 1 ark rond 200 euro... dat is al zat, imo.. Dan die gratis stake/mining er bovenop is alles wat je nodig hebt om van te leven.Tominatie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:21:
[...]
wat maakt het uit broeder. die arken wordt je pensioen
Zo onrealistisch is dat niet in een paar jaar tijd qua prijs dan
Bitcoin zal dan wel rond 200K zitten of 1 Miljoen LOL
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 20:33 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Moron fight! Waar is Trump?
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Behalve NEO natuuurlijk.. het zwarte schaap.Bever! schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:27:
Zilliqa +10 lekker zeg, ziet er zeer goed uit! Bijna alle alts in het groen
Ik denk dat ik zometeen m'n ZIL verkoop voor NEO. Elke coin komt aan de beurt als we herstellen, zo ook NEO.
Boeit mij geen f*ck sinds ik hem vrijdag verkocht voor 5470 sats.. maar het is kenmerkend dat NEO bijna altijd de lul is. Mss morgen als het weer hard dipt, dan dipt NEO nog harderBever! schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:41:
[...]
Interesse van het publiek schuift langzaam naar nieuwe coins..
Bijna elke keer als je een kranten artikel leest worden die hacks als oorzaak genoemd, maar merk in dit topic eigenlijk nooit dat die hacks enige invloed hebben..RaptorXS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:26:
Kolere, de Televaag heeft ook weer eens wat te melden over de BTC:
Het vertrouwen in de bitcoin is gedaald door een paar grote hacks die onlangs aan het licht zijn gekomen. Zo wisten cyberdieven een paar weken geleden in te breken bij het Zuid-Koreaanse handelsplatform Coinrail. Een ander Zuid-Koreaans platform, Bitkoex, kwam vorige week in opspraak doordat medewerkers de adressen van wallets en de wachtwoorden van negentien gebruikers in een groepschat hadden gezet.
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Wow, dat is een mooie rode candle!
En weer omhoog... Het kan echt alle kanten op...
En weer omhoog... Het kan echt alle kanten op...
[ Voor 43% gewijzigd door Taro op 25-06-2018 20:45 ]
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Dan moet je er wel 5k tot 10k van hebben volgens mij.Alles wat ik nodig heb is 1 ark rond 200 euro... dat is al zat, imo.. Dan die gratis stake/mining er bovenop is alles wat je nodig hebt om van te leven.
Zo onrealistisch is dat niet in een paar jaar tijd qua prijs dan![]()
Bitcoin zal dan wel rond 200K zitten of 1 Miljoen LOL
Dan will ik Stratis op 200 en Waves ook en Neo op 1000
Ik lul ook zomaar wat
Als je naar het volume kijkt niet, NEO doet het nog steeds goed vergeleken met de nieuwe coins.Bever! schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:41:
[...]
Interesse van het publiek schuift langzaam naar nieuwe coins..
opvallend van de prijs dan idd..Slux schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:47:
[...]
Als je naar het volume kijkt niet, NEO doet het nog steeds goed vergeleken met de nieuwe coins.
Hoe verzinnen sommigen dit.. Kreeg net een melding van Crypto Bot over een nieuwe coin op IDEX: TittieCoin (TTC) (https://tittiecoin.com/), iets voor jou @Verwijderd en @Ton Hasselt? ... Voor in de verzameling naast XVG etc.
Zelf wat ingezet op NEO, en op dat EOS, coin waar niet in geloof maar wel verwacht dat ie gepumpt wordt
En omdat mijn nieuwe magic eight bal dat zij, ben maar afgestapt van mij allibaba glazen bol, die komt weer aan met VEN
Dat zegt helaas compleet niets. Zakt de prijs snel omlaag is die wall binnen 1 seconde weg zonder dat er ook maar 50BTC van gekocht wordt. Toen we door de 6000 en 5800 gingen stonder er ook walls van 600 tot 1000BTC en toch zakten we er als een idioot door omlaag.
Ik heb al een coin, zitten 2 geweldige titties op.Sahara schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:57:
Hoe verzinnen sommigen dit.. Kreeg net een melding van Crypto Bot over een nieuwe coin op IDEX: TittieCoin (TTC) (https://tittiecoin.com/), iets voor jou @Verwijderd en @Ton Hasselt? ... Voor in de verzameling naast XVG etc.
het is allemaal wel een beetje een sigaar uit eigen doos. Leuk hoor als ik morgen op +30% sta, maar ik ben eerst -60% gegaan. Ik heb nu gewon het niveau van 4 dagen geleden. Maar beter dit dan niks
Wat zijn je verwachtingen over , waar je in hebt geinvesteerd dandrusloos schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:14:
het is allemaal wel een beetje een sigaar uit eigen doos. Leuk hoor als ik morgen op +30% sta, maar ik ben eerst -60% gegaan. Ik heb nu gewon het niveau van 4 dagen geleden. Maar beter dit dan niks
Of denk je dat alles naar de moon gaat
tja we gaan de nacht weer in............... en dan worden we wakker en denken we shit had ik maar.............
Prepare for the next ATH
Ravencoin gekocht?sourcecode schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:23:
tja we gaan de nacht weer in............... en dan worden we wakker en denken we shit had ik maar.............
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Daarom bestel ik die pizza altijd maar wel..sourcecode schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:23:
Dhr. Satoshi schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:24:
[...]
Daarom bestel ik die pizza altijd maar wel..
Prepare for the next ATH
Lisk, Litecoin, VEN, en APPC heb ik in geïnvesteerd. Overigens heb ik al maanden niet iets gekocht/verkocht. Maar alles zakt gewoon. In mei ben ik ook weer op mijn inleg gekomen, maar niet uitgestapt. En nu ik weer op -60% zit wacht ik weer tot ik op m'n inleg zit en hoop op meer. Ik heb op +120% gestaan met ongeveer deze munten, dus ik blijf het vasthouden tot ik weer dik in de plus staRaptorXS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:19:
[...]
Wat zijn je verwachtingen over , waar je in hebt geinvesteerd dan![]()
Of denk je dat alles naar de moon gaat
dus bijkopen voor deze prijs doe je niet ?drusloos schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:33:
[...]
Lisk, Litecoin, VEN, en APPC heb ik in geïnvesteerd. Overigens heb ik al maanden niet iets gekocht/verkocht. Maar alles zakt gewoon. In mei ben ik ook weer op mijn inleg gekomen, maar niet uitgestapt. En nu ik weer op -60% zit wacht ik weer tot ik op m'n inleg zit en hoop op meer. Ik heb op +120% gestaan met ongeveer deze munten, dus ik blijf het vasthouden tot ik weer dik in de plus sta
edit je praat over maanden laat maar wat betreft de inkoopprijs
[ Voor 5% gewijzigd door sourcecode op 25-06-2018 21:35 ]
Prepare for the next ATH
Ongeveer een dikke jaar geleden werd de BTC meer waard als een troy ounce gold, 1300 dollar ofzo.drusloos schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:33:
[...]
Lisk, Litecoin, VEN, en APPC heb ik in geïnvesteerd. Overigens heb ik al maanden niet iets gekocht/verkocht. Maar alles zakt gewoon. In mei ben ik ook weer op mijn inleg gekomen, maar niet uitgestapt. En nu ik weer op -60% zit wacht ik weer tot ik op m'n inleg zit en hoop op meer. Ik heb op +120% gestaan met ongeveer deze munten, dus ik blijf het vasthouden tot ik weer dik in de plus sta
Heb geduld
En ETH dan, nog zo'n waardeloze coin. Die doet het nog slechter dan NEO vandaag
Stop eens met zeiken over NEO, vent. Als NEO het goed deed de laatste dagen hoorde ik je niet en nu we tegenover BTC op een astronomisch verlies van -0,5% staan loop je hier weer te klagen...
Wauw. Ik wist dat er veel geld om ging in derivaten, maar een factor xxx van de GDP's en aandelenmarkt had ik nooit gedacht. Dit laat ook wel zien waarom die economen van de ING en DNB crypto maar als een nietszeggend speeltje zien en er totaal geen aandacht aan besteed. De optimist zal zeggen dat 1 van die blokjes (of 1.000) hun naar de maan brengt, de pessimist zal zeggen dat de 'echte mannen' zich focussen op het grote geld i.p.v. die dinky toys.D-Ed schreef op maandag 25 juni 2018 @ 18:42:
Kom mensen, klik deze link weer eens aan om te zien hoe weinig geld er (relatief gezien) eigenlijk nog maar omgaat in crypte tov 'de echte wereld'..
http://money.visualcapita...s-one-visualization-2017/
Gewoon even een paar minuten op je inlaten werken
de tijd zal het leren, tot dat de normale aandelen markt weer in elkaar kakt en misschien alles en iedereen weer in de crypto duikt..............Ypuh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:39:
[...]
Wauw. Ik wist dat er veel geld om ging in derivaten, maar een factor xxx van de GDP's en aandelenmarkt had ik nooit gedacht. Dit laat ook wel zien waarom die economen van de ING en DNB crypto maar als een nietszeggend speeltje zien en er totaal geen aandacht aan besteed. De optimist zal zeggen dat 1 van die blokjes (of 1.000) hun naar de maan brengt, de pessimist zal zeggen dat de 'echte mannen' zich focussen op het grote geld i.p.v. die dinky toys.
Prepare for the next ATH
Jup NEO komt er echt wel weer bovenop, geen stress.TomTorquay schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:38:
[...]
En ETH dan, nog zo'n waardeloze coin. Die doet het nog slechter dan NEO vandaag![]()
Stop eens met zeiken over NEO, vent. Als NEO het goed deed de laatste dagen hoorde ik je niet en nu we tegenover BTC op een astronomisch verlies van -0,5% staan loop je hier weer te klagen...
De aandelenmarkt zakt al behoorlijk, vooral de Fangs, en, zoals hier eerder gemeld, de goudprijs ook.sourcecode schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:41:
[...]
de tijd zal het leren, tot dat de normale aandelen markt weer in elkaar kakt en misschien alles en iedereen weer in de crypto duikt..............
Best wel een interessant artikel erover: https://www.zerohedge.com...old-will-its-fall-be-good
De banken creëren ook geld uit niets. Als prijzen gaan stijgen neemt interesse Tether ook wel af.DeeSung schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:03:
250 mil extra tether geprint daar worden nu btc tjes van gekocht.
[ Voor 12% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 21:50 ]
Dat heet fractioneel bankierenA87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:50:
[...]
De banken creëren ook geld uit niets. Als prijzen gaan stijgen neemt interesse Tether ook wel af.
Wikipedia: Fractioneel bankieren
Ja precies.. Mensen praten zo vanuit 'de eigen persoon' en vergeten de bigger picture te bekijken.Ypuh schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:39:
[...]
Wauw. Ik wist dat er veel geld om ging in derivaten, maar een factor xxx van de GDP's en aandelenmarkt had ik nooit gedacht. Dit laat ook wel zien waarom die economen van de ING en DNB crypto maar als een nietszeggend speeltje zien en er totaal geen aandacht aan besteed. De optimist zal zeggen dat 1 van die blokjes (of 1.000) hun naar de maan brengt, de pessimist zal zeggen dat de 'echte mannen' zich focussen op het grote geld i.p.v. die dinky toys.
Dit soort infographics (ook al is die weer wat ouder) geven een compleet andere kijk op 'waarde' en marketcap etc. Die mensen die in december ingestapt zijn zijn eigenlijk ook maar een druppel op de gloeiende plaat. Als e de media in december en januari een beetje hebt gevolgd dan leek het wel of crypto 80% van de wereldhandel in handen had.. Rara wie de eigenaren zijn van die media outlets.. Zodra de massamedia weer positief gaat praten over crypto moeten we weer op gaan letten denk ik
Zodadelijk worden die afpakkers weer wakker. 🤬
Zijn er mensen die hier een graantje proberen mee te pikken wanneer Binance een competition aankondigd?
De munt in kwestie gaat telkens de eerste 2 minuten 10 tot 15% omhoog.
Nooit geweten.argon007 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:34:
Zijn er mensen die hier een graantje proberen mee te pikken wanneer Binance een competition aankondigd?
Zie: https://support.binance.c.../115000202591-Latest-News . Om de x tijd doet men dus competitions en schiet die munt omhoog. Je moet wel over wat BTC beschikken om effectief mee te doen met de competition zelf natuurlijk. Maar bij iedere aankondiging schiet de prijs van de munt in kwestie omhoog.
Dus aan de competition op zich doe ik niet mee, maar wel speel ik op de aankondiging.
Zie hieronder:
Dus aan de competition op zich doe ik niet mee, maar wel speel ik op de aankondiging.
Zie hieronder:
[ Voor 30% gewijzigd door argon007 op 25-06-2018 22:42 ]
Wordt een flinke short geopend op okcoin
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
In Mei deden ze dat ook en toen zakte de boel flink in elkaar.DeeSung schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:03:
250 mil extra tether geprint daar worden nu btc tjes van gekocht.
Die USDT's kunnen net zo goed collateral zijn..
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Onbekende exchange voor mij doet even ETH/BTC pumpje lijkt wel, 4x zoveel dan de rest
Bit-Z
ETH/BTC
$1.191.460.000
Bit-Z
ETH/BTC
$1.191.460.000
[ Voor 3% gewijzigd door Slux op 25-06-2018 23:00 ]
Kan ik nou niks meer anoniem kopen?Slux schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:58:
Onbekende exchange voor mij doet even ETH/BTC pumpje lijkt wel, 4x zoveel dan de rest
Bit-Z
ETH/BTC
$1.191.460.000
Verwijderd
Bed tijd nadert en de moeilijke vraag van stap ik in fiat of niet gaat weer spelen
Keuzes
Keuzes
Keuzes
Keuzes
Keuzes
Keuzes
In die landen waar het normaal is dieren te mishandelen zonder dat er wetten voor zijn. pakken ze nog het geld af van ons ookTon Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:29:
Zodadelijk worden die afpakkers weer wakker. 🤬
[ Voor 7% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 23:05 ]
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Kennis delen > DM
Ik ben voor 50% in ONT gestapt met een stop loss en 50% fiat. Achteraf altijd een resultaat dat je niet wil, maar wel mooi de gulden middenweg.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:04:
Bed tijd nadert en de moeilijke vraag van stap ik in fiat of niet gaat weer spelen
Keuzes
Keuzes
Keuzes
Ps. https://twitter.com/TuurDemeester/status/1011352752780390400 (300 Miljoen investering door Andreessen Horowitz in crypto in het algemeen).
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:05:
In die landen waar het normaal is dieren te mishandelen zonder dat er wetten voor zijn. pakken ze nog het geld af van ons ook
Wat ook grappig is, op marktplaats kijken naar redelijke 2e hands auto's en dan verbaas je je hoeveel geld je in crypto hebt gedouwd. XD
Nee, morgen ben je toch alles kwijt.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:42:
Maakt het wat uit of je in TUSD of USDT zit?
Wij kijken niet op marktplaats, wij staan bij de lambo-dealer.A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:48:
Wat ook grappig is, op marktplaats kijken naar redelijke 2e hands auto's en dan verbaas je je hoeveel geld je in crypto hebt gedouwd. XD
Verwijderd
Nou, voor 300 euro koop je niet veelA87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:48:
Was toch zon kereltje die van 100 euro 1 miljoen maakte in 3 jaar tijd. gewoon massel hebben dat je er precies goed in gaat.
[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 25-06-2018 23:55 ]
Ja, dat was die Turk die in Spanje sinaasappels kweekt en elk jaar begin december met een boot naar de Lage Landen afzakt...A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Was toch zon kereltje die van 100 euro 1 miljoen maakte in 3 jaar tijd. gewoon massel hebben dat je er precies goed in gaat.
Klopt volgens mij wel, weet niet meer precies hoe of wat.A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Dat voor elkaar krijgen is meer dan mazzel hoor.A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Deze kerel: YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): CryptomiljonairTon Hasselt schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:57:
[...]
Klopt volgens mij wel, weet niet meer precies hoe of wat.
Verwijderd
Meskien heb ik nie die massel jonge, maar ik ga jou zegge jonge dat ik da zeker ga probere jonge weet je
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 00:00 ]
Ja maar dat was al veel langer geleden, begon met een pen dacht ik.PilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:58:
[...]
Dat voor elkaar krijgen is meer dan mazzel hoor.
[...]
Deze kerel: YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): Cryptomiljonair
Die gozer kan makkelijk je vriendin afpakken.
Weg
Niet mijn Linda.New Yorker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:01:
Als je vriendin je verlaat voor wat geld heb je de verkeerde vriendin.New Yorker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:01:
Maar wel eentje met verstand.PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:05:
[...]
Als je vriendin je verlaat voor wat geld heb je de verkeerde vriendin.
Hoe kan ik weten dat dit geen mediastunt is van een kwakzalver die wat goedgelovige lammetjes zoekt om te investeren in zijn cryptofonds? Anderzijds, x10.000 is ook "slechts" 2,5% profit per dag, een heel jaar lang. Maar dan mag je nooit verliezen maken natuurlijk. Lijkt me dus niet echt een realistisch scenario. Stelselmatig 2% winst halen per dag lijkt makkelijk, tot je het probeert.
[ Voor 42% gewijzigd door TomTorquay op 26-06-2018 00:15 ]
Oh nee niet hij, dat is zo’n arrogante kwalPilatuS schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:58:
[...]
Dat voor elkaar krijgen is meer dan mazzel hoor.
[...]
Deze kerel: YouTube: Nieuw Geld (afl. 1): Cryptomiljonair
Vechain heeft zelfs al een robot die hun nfc tags gaat inpakken! Die komen er wel!
http://9gag.com/gag/aoNnxgX
http://9gag.com/gag/aoNnxgX
Nee, het tegenovergestelde. Geld maakt niet gelukkig. Dat niet genoeg geld je ongelukkig kan maken is iets anders.
Iemand verlaten voor wat geld en dus wat spullen maakt je iemand die het echt niet snapt. Als je niet gelukkig kan zijn met genoeg maakt meer ook geen verschil.
had nog een stukje interview van hem gelezen ergens dat dit ook echt een kut jaar is en zinloos om met crypto bezig te zijn tot dusverre
Ik zag hem een keer bij RTL Late Night oid. en toen vroegen ze hem om een tip wanneer je wilt investeren in crypto en toen begon ‘ie een of ander vaag antwoord te geven over dat je elke ochtend je bed moest opmaken omdat discipline belangrijk is. Wtf?
Dat hele interview is nergens te vinden, alleen losse fragmentenggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:39:
Ik zag hem een keer bij RTL Late Night oid. en toen vroegen ze hem om een tip wanneer je wilt investeren in crypto en toen begon ‘ie een of ander vaag antwoord te geven over dat je elke ochtend je bed moest opmaken omdat discipline belangrijk is. Wtf?
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 26-06-2018 00:39 ]
Hij is wel bezig geweest in de tijd dat alles omhoog ging. Er zijn munten geweest in die tijd die tienduizenden procenten gedaan hebben. Wat hij gedaan heeft is misschien onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.TomTorquay schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:10:
[...]
Hoe kan ik weten dat dit geen mediastunt is van een kwakzalver die wat goedgelovige lammetjes zoekt om te investeren in zijn cryptofonds? Anderzijds, x10.000 is ook "slechts" 2,5% profit per dag, een heel jaar lang. Maar dan mag je nooit verliezen maken natuurlijk. Lijkt me dus niet echt een realistisch scenario. Stelselmatig 2% winst halen per dag lijkt makkelijk, tot je het probeert.
Zeker niet onmogelijk. Absoluut mogelijk zelfs. Maar ik geloof en vertrouw 'm niet. En z'n zus nog minder.PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:43:
Wat hij gedaan heeft is misschien onwaarschijnlijk maar niet onmogelijk.
Enfin, on topic: wat gaat de koers doen. Terugvalletje, of stomen we door? Denk zelf dat we vannacht een klein beetje naar beneden gaan.
[ Voor 22% gewijzigd door TomTorquay op 26-06-2018 00:49 ]
Microsoft/Xbox gebruikt ook al blockchain technology. Zit geen enkele shitcoin aan vast maar misschien toch goed nieuws voor bitcoin. Want voor veel mensen zijn bitcoin en blockchain 1 en hetzelfde.
https://customers.microso...ofessional-services-azure
https://customers.microso...ofessional-services-azure
Ter info: Binance is een uurtje of vier offline wegens (vooraf aangekondigde) onderhoudswerkzaamheden
Schrok me dus de leplazerus toen ik net Binance opende en mijn balance zag. Gelukkig was er geen uitgaande transactie en staan ze er gelukkig nog op.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Ook wel neiging gehad handdoek in de ring te gooien. Maar toch denk ik dat het beter is om er mee door te gaan(crypto), maar dan op een andere manier.
Om mijn favoriete oscar maar te quoten: 'everything popular is wrong'
Die schrik viel bij mij wel mee, uiteraard had ik al snel het besef dat het met het onderhoud te maken had maar tegenwoordig schrik ik alleen nog maar echt van een hogere balans dan de dag ervoorBartvandelaar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 07:09:
Schrok me dus de leplazerus toen ik net Binance opende en mijn balance zag. Gelukkig was er geen uitgaande transactie en staan ze er gelukkig nog op.
Op alles richting de 0 ben ik nu onderhand wel op ingesteld
Verwijderd
Die verhalen hoor je altijd. 10 jaar geleden hoorde je deze variant ook, maar dan met opties.A87 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 23:54:
Valt mij op dat ze altijd starten met een bedrag wat iedere average Joe wel heeft en stoppen bij precies 1 miljoen; een bedrag wat de fantasie prikkelt, maar net te weinig is om comfortabel van te leven.
Ik vraag me af hoe het nu met die jongens van die docu van o.a. liberland met zijn bodygard gaat.
Onze opa's hebben pensioen wij cryptocurrency.
Weg
Tja leuke tijden zijn het niet. Ik blijf gewoon HODL toepassen. Alles blijft maar zakken maar ooit moet het wel eens keren zeg ik steeds tegen mezelf. Het is innovatieve technologie en het hele plaatje wordt vergeleken met de dotcom hype/bubble maar toen zaten we in de trillion dollars, nu amper op een kwart trillion dollar. Als je die dus met elkaar wil vergelijken moet crypto zijn grote boom nog krijgen!Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 08:02:
Ook wel neiging gehad handdoek in de ring te gooien. Maar toch denk ik dat het beter is om er mee door te gaan(crypto), maar dan op een andere manier.
Mss heb je wel gelijk. Ben begonnen in november 2017. Midden januari geen trading meer gedaan. Alleen bij gekocht. Veel geleerd. Op ook technisch vlak. Soms best wel moeilijk te begrijpen. Denk dat we nog in een pril begin zijn van wat waardevol gaat worden en gebruikt gaat worden door bedrijven en instanties. Zie graag meer samenwerking met andere projecten onderling en dat gebeurt ook gelukkig.Rebbelx schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:23:
[...]
Tja leuke tijden zijn het niet. Ik blijf gewoon HODL toepassen. Alles blijft maar zakken maar ooit moet het wel eens keren zeg ik steeds tegen mezelf. Het is innovatieve technologie en het hele plaatje wordt vergeleken met de dotcom hype/bubble maar toen zaten we in de trillion dollars, nu amper op een kwart trillion dollar. Als je die dus met elkaar wil vergelijken moet crypto zijn grote boom nog krijgen!
Het is vaak nog te duur, te langzaam en er zijn betere alternatieven mogelijk die het geen meerwaarde geeft. Dus het komt dus op innovatie en kennis aan. En dat hoeft in mij ogen nog niet gehyped te worden.
TomTorquay schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:10:
[...]
helpt & zorgt ervoor dat je in beartrends gewoon geld kan maken (of je kan je altsportfolio hedgen door BTC te shorten).
Dit is overigens geen financieel advies / leveraged trading heeft een redelijke kans om je te slopen tenzij je meer dan een klein idee hebt wat je doet.
Na-aper is t danggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:39:
PSN: Maichel
Op dit moment is EOS zo'n 60x hoger geprijsd dan ark ( per coin ) FF market kap X8 gedaan want eos is 800K coins en ark 100K.
Conclussie, EOS grootste scam na bitconnect?
Conclussie, EOS grootste scam na bitconnect?
[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 26-06-2018 11:08 ]
Waarom niet bijv. 50% hodlen en de andere 50% in cash aanhouden, kan je van die 50% cash toch nog meer kopen want 't zit nog altijd in een down trend. Die percentages kan je natuurlijk wijzigen.. mss 30% hodl, 70% cash. Het is niet echt waarschijnlijk dat ie nu naar 20k gaat op basis van een harde daling in het weekend en dan een stijging naar 6300 en nu weer wat minder..Rebbelx schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:23:
[...]
Tja leuke tijden zijn het niet. Ik blijf gewoon HODL toepassen. Alles blijft maar zakken maar ooit moet het wel eens keren zeg ik steeds tegen mezelf. Het is innovatieve technologie en het hele plaatje wordt vergeleken met de dotcom hype/bubble maar toen zaten we in de trillion dollars, nu amper op een kwart trillion dollar. Als je die dus met elkaar wil vergelijken moet crypto zijn grote boom nog krijgen!
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!