[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 140 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.168.031 views

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
A87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:07:
Op dit moment is EOS zo'n 60x hoger geprijsd dan ark ( per coin ) FF market kap X8 gedaan want eos is 800K coins en ark 100K.

Conclussie, EOS grootste scam na bitconnect?
Ooit is ark je pensioen.

Weg

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 18-05 16:39
Op dit moment is EOS zo'n 60x hoger geprijsd dan ark ( per coin ) FF market kap X8 gedaan want eos is 800K coins en ark 100K.

Best interessant om dat uit te rekenen. Is er ergens een site waar dat voor alle coins op staat?

• Bartvandelaar
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-02-2024
Nog steeds in maintenance Binance. Had wel gehoopt ondertussen er weer op te kunnen.

Rookworst zonder r is ook worst.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:29
Met een beetje geluk gaan we weer omlaag nu oOo

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:38
LED-Maniak schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:55:
Met een beetje geluk gaan we weer omlaag nu oOo
Kssst Ksst weg jij!~

8)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-04 19:17
Bartvandelaar schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:54:
Nog steeds in maintenance Binance. Had wel gehoopt ondertussen er weer op te kunnen.
Doet mij een beetje denken aan de film the Lord of War, waar Nicolas Cage een dag in de boeien geslagen zit en dan 24 uur niet in wapens kan handelen en zodoende iemand 24 uur langer kan leven.. Zie het zo, als je nu geen positie hebt met Binance, kan je die tijd waarin je geen positie hebt ook geen geld verliezen ;)

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:57
Het Binance maintenance window zou oorspronkelijk toch 4 uur zijn?
Ik gooi 'm er maar weer een keer in...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• untflanked
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-05 20:52
Maestro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:23:

[video]
Van Maastricht naar Utrecht duurt 2 uur met de trein, maar soms ook wel eens 2.5 uur. Wat probeer je te zeggen met je post?

Ryzen 7700 | RX 6800 XT | 2x16GB DDR5 | Cooler Master NR200P

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Voor nieuwe en bestaande investeerders kijk iig naar projecten waar nog actief aan gewerkt wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JOskU7X9Rq6FNUgolgMOvrHO/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mtZ117F0zlVcArHC3RHKtyGr/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JbyAg0zGXHWbMQOkCmp4LOql/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nvZfJuj7hbjczgoB7AmHcbwL/full.jpg

• Sahara
DeeSung schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:45:
Voor nieuwe en bestaande investeerders kijk iig naar projecten waar nog actief aan gewerkt wordt.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi overzicht. Ahh de shitcoin der shitcoins XVG, werkt daar niet alleen Sunerok in z'n eentje aan of zijn de anderen die er aan werken de hackers die het voor de zoveelste keer proberen te hacken? :+

• Maestro
untflanked schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:37:
[...]

Van Maastricht naar Utrecht duurt 2 uur met de trein, maar soms ook wel eens 2.5 uur. Wat probeer je te zeggen met je post?
Oh, trek het je niet teveel aan. De meeste van mijn posts hier zijn niet veelzeggend ;)
Iets serieuzer: Ik vind een window van 4 uur al best wel fors voor een crypto-exchange. In die vier uur kan er een hoop gebeuren. Om dat vervolgens ruim te verdubbelen, komt niet professioneel over voor zo'n invloedrijke exchange. Ook vanwege de beweging die ze kunnen veroorzaken als straks de handel wordt hervat.

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
DeeSung schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:45:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Waar pluk je die stats vandaan?
Maestro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:23:

[video]
Net gekeken, all my funds are safe 8) 'k Heb geen redenen om te twijfelen aan Binance, zolang IOST een token is hodl ik sowieso daar..
Maestro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:55:
[...]

Oh, trek het je niet teveel aan. De meeste van mijn posts hier zijn niet veelzeggend ;)
Iets serieuzer: Ik vind een window van 4 uur al best wel fors voor een crypto-exchange. In die vier uur kan er een hoop gebeuren. Om dat vervolgens ruim te verdubbelen, komt niet professioneel over voor zo'n invloedrijke exchange. Ook vanwege de beweging die ze kunnen veroorzaken als straks de handel wordt hervat.
Onderhoud was al een paar dagen aangekondigd, 'k kan me indenken dat onderhoud lang(er) kan duren. 't Moet immers degelijk en veilig zijn. In mijn ogen is het beter dat ze europa even offline gooien dan een ander continent. Wij zijn niet de meest kapitaalkrachtigen toch? Is daar ergens een overzicht van?

Ja het kan invloed hebben op de koers, nee als hodl'r denk ik daar uitgesmeerd over een week oid niets van te merken.

[ Voor 57% gewijzigd door Chris.nl op 26-06-2018 13:08 ]

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:00:
[...]

Waar pluk je die stats vandaan?

[...]

Net gekeken, all my funds are safe 8) 'k Heb geen redenen om te twijfelen aan Binance, zolang IOST een token is hodl ik sowieso daar..

[...]

Onderhoud was al een paar dagen aangekondigd, 'k kan me indenken dat onderhoud lang(er) kan duren. 't Moet immers degelijk en veilig zijn. In mijn ogen is het beter dat ze europa even offline gooien dan een ander continent. Wij zijn niet de meest kapitaalkrachtigen toch? Is daar ergens een overzicht van?
https://www.cryptomiso.com/

Edit: vooral Reddcoin is een mooie :')

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 13:12 ]

• Chris.nl
  • Niet online
Hmz. Als ik de wekelijkse update van IOST mag geloven staan ze op de 8e plek over de afgelopen 7 dagen, en 7e plek over 30 dagen. Maar die zullen wel andere stats hanteren dan... :')

- iets anders.

Als ik het zo lees gaat IOST voor het testnet een game vrijgeven. Dat lijkt me een beetje een domper, 'k heb liever de mogelijkheid een node te draaien als het testnet online gaat... Ach ja, 'k heb nog wat uit te pluizen de komende dagen...

• Maestro
Chris.nl schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:00:
[...]

Ja het kan invloed hebben op de koers, nee als hodl'r denk ik daar uitgesmeerd over een week oid niets van te merken.
Ik was er niet van op de hoogte dat alleen Europa momenteel is 'buitengesloten'. Ik dacht dat het wereldwijd was. Dan is de impact bij hervatten handel al wel een stuk minder ja.
Desondanks: Met zulke omzetten kun je toch wel een fatsoenlijke staging env. opzetten om ellende bij livegang te voorkomen? Waarschijnlijk denk ik er weer te makkelijk over...

• Chris.nl
  • Niet online
Maestro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:15:
[...]

Ik was er niet van op de hoogte dat alleen Europa momenteel is 'buitengesloten'. Ik dacht dat het wereldwijd was. Dan is de impact bij hervatten handel al wel een stuk minder ja.
Desondanks: Met zulke omzetten kun je toch wel een fatsoenlijke staging env. opzetten om ellende bij livegang te voorkomen? Waarschijnlijk denk ik er weer te makkelijk over...
Ik bedoelde dat wij nu wakker zijn, en de rest wellicht slaapt. Lijkt me inderdaad dat men er wel wereldwijd 'last' van heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Chris.nl op 26-06-2018 13:21 ]

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:48
Vermoedelijk de reden waarom Vechain weer omhoog is gegaan vanaf 14.00:

https://twitter.com/vecha.../1011572264708464641?s=19

Jacobus 9 | 5KW MHI | 2x 2KW MHI | 150L Inventum, Eddi | 3600WP Enphase | Zendure 2400AC 8,64kWh | Ecoflow Delta Pro 3.6kWh | 450x Nera | Home Assistant

• Machlah
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 12:36
Sahara schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 12:48:
[...]

Mooi overzicht. Ahh de shitcoin der shitcoins XVG, werkt daar niet alleen Sunerok in z'n eentje aan of zijn de anderen die er aan werken de hackers die het voor de zoveelste keer proberen te hacken? :+
XVG is helemaal geen shitcoin

Verwijderd

Tron en Universa, toch 2 behoorlijk controversiële coins, kennen wel veel commitments.

Maar het lijkt me kort door de bocht om te stellen, hoe meer commitments hoe beter. Wat jullie?

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:32:
[...]

Tron en Universa, toch 2 behoorlijk controversiële coins, kennen wel veel commitments.

Maar het lijkt me kort door de bocht om te stellen, hoe meer commitments hoe beter. Wat jullie?
Ontwikkeling hoeft ook niet per se voor de volle 100% via github te lopen. Ook zegt het aantal commits niet veel over het project zelf imho.

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:40:
[...]

Ontwikkeling hoeft ook niet per se voor de volle 100% via github te lopen. Ook zegt het aantal commits niet veel over het project zelf imho.
Nee precies... Niet blind op staren. Genesis Vision (een project waar ik persoonlijk een goed gevoel bij heb) kent redelijk weinig commits; maar heeft wel een strak gehanteerd tijdsschema, althans zoals ik dat tot nu toe heb ervaren.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 09:37

Ryan1981

Je ne sais pas

Das leuk allemaal maar wanneer gaat hij alles weer eens goed omhoog? Blijft maar een beetje sukkelen zo :P

• AtlAntA
Ryan1981 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:12:
Das leuk allemaal maar wanneer gaat hij alles weer eens goed omhoog? Blijft maar een beetje sukkelen zo :P
Klopt is erg saai zo. Zelfs een stijging van 10 dollar geeft een giga grote candle..

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd

• JorzoR
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-05 18:17
AtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:16:
[...]

Klopt is erg saai zo. Zelfs een stijging van 10 dollar geeft een giga grote candle..

https://www.bfxdata.com/orderbooks/btcusd
Als je op de 1min kijkt wel ja, dat is altijd al zo geweest :+ . Trading zit momenteel beetje vast, het is weer wachten op "iets".

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-04 10:14
Machlah schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:31:
[...]

XVG is helemaal geen shitcoin
Mooi moment juist om XVG te kopen voor wie nog niet heeft.
We weten allemaal dat er binnenkomt weer een mooi geheim project gaat langskomen :9 :9

• Chris.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:32:
[...]

Kort door de bocht klopt die stelregel. Maar als ik het goed heb begrepen heb je door een spatie te wijzigen al een commit te pakken, dus staar ik me er niet blind op.

• ggj87
De cryptowereld kennende zullen er dan heel wat spaties in de codes staan :P

Verwijderd

Chris.nl schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:33:
[...]

Kort door de bocht klopt die stelregel. Maar als ik het goed heb begrepen heb je door een spatie te wijzigen al een commit te pakken, dus staar ik me er niet blind op.
Het is vooral puur de techniek achter het project. Wat een team daarnaast doet aan marketing, communicatie, actieve trading promotie/mogelijkheden en usecase is hier totaal niet in meegenomen. Natuurlijk is het mooi om te zien dat er achter de schermen aan de techniek wordt gewerkt, maar dit is idd slechts 1 aspect.

Neem bijvoorbeeld BNB. Niets aan gedaan sinds november 2017. Sinds die tijd zeker niet onsuccesvol te noemen.

Het is een mooie indicatie voor projecten die volop in ontwikkeling staan maar zeker geen leidende factor.

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zo alles weer in de min, is Bill Gates gister met griep uit bed gekomen ofso dus nu zijn de koreanen sad en verkopen.

[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 26-06-2018 16:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• A87
  • Niet online

A87

Daar gaat Bitcoin weer

• AtlAntA
Ik weet dat ik er niet op hoef te klikken maar wat mij betreft mag je zulke context loze bullshit filmpjes wel achterwege laten. ;)

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
Misschien moeten we het maar zo zien:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Dgn7J62XUAE6wUC.jpg:large

• ggj87
Zo'n sterke daling is het ook weer niet. Op de 1h kaart is er amper iets van te zien. Met dit soort volatiliteit wordt het nog eens een prima betaalmiddel :)

• AtlAntA
Danielson schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:33:

[afbeelding]
Knappe kop die daar een fatsoenlijke ta op kan maken! :p

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-05 16:28
wehave schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Mooi moment juist om XVG te kopen voor wie nog niet heeft.
We weten allemaal dat er binnenkomt weer een mooi geheim project gaat langskomen :9 :9
Een geheime hack?

Ik ben, na bijna een jaar vasthouden, blij dat ik ze ruim een maand geleden heb verkocht. 180k zaten er in mijn zak... Leuk idee. Verschrikkelijk slechte communicatie. Om over de deadlines en de hacks maar niet te spreken.

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
Danielson schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:33:

[afbeelding]
neem aan dat het een euro chart is en geen USD anders klopt ie niet :9

Verwijderd

AtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:43:
[...]

Knappe kop die daar een fatsoenlijke ta op kan maken! :p
Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mREqkT/IMG_20180626_170156.jpg

• powercoaster
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19-05 23:39
Ook volkomen logisch een schaalbar die tot 280.000,- gaat 8)7

• ggj87
Die inverted Head and shoulders hebben we nu! Wordt gevolgd dpor nog één dikke dip en daarna m00000 }:O

• mister9
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-05 12:13

Ik hoor echt zo veel mensen over dat EOS gedoemd is te mislukken.
Terecht?

Verwijderd

ggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:09:
[...]

Die inverted Head and shoulders hebben we nu! Wordt gevolgd dpor nog één dikke dip en daarna m00000 }:O
2039/2040 mooi koopmomentje boys.

• mistertimmy952
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 08-04 17:44
Nu vraag ik me echt af hoe het met onze vriend Didi Taihuttu gaat.

• ggj87
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:11:
[...]

2039/2040 mooi koopmomentje boys.
Dat had ik nog nist eens gezien dat het op die kaart was :') Nog even geduld dus. Tegen die tijd geen lamvo maar Google Autonome ecomobiel ;(

• Chris.nl
  • Niet online
Hmz.. die parabolische moves teabaggen de koers behoorlijk rond de dip van januari 2025.

• AtlAntA
Fibonacci levels zeggen 31k usd btc dit jaar nog.

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:36
zie ik daar nu een geslachtsdeel in je tekening

• lighting_
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20-05 19:16
mistertimmy952 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:14:
Hij heeft altijd gezegd dat hij rekening mee houdt dat ze niks waard kunnen worden en dan gewoon alles weer opbouwen.

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
mistertimmy952 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:14:
Als je een paar ton rond de 800 en 3000USD koopt zit ie er nog wel lekker bij hoor

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:33:
Fibonacci levels zeggen 31k usd btc dit jaar nog.
lol

• A87
  • Niet online

A87

powercoaster schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:07:
Ook volkomen logisch een schaalbar die tot 280.000,- gaat 8)7
moet tot 8 triljard/ jaartal 8000

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 26-06-2018 18:33 ]

Verwijderd

zwerfkater schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:44:
[...]

zie ik daar nu een geslachtsdeel in je tekening
Dit is een sideway slide op de 24y kaart.

Jij ziet gewoon wat je wilt zien. :+

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

• ggj87
Slux schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:21:
[...]

Als je een paar ton rond de 800 en 3000USD koopt zit ie er nog wel lekker bij hoor
Ik vraag me af of hij in december heeft verkocht. Zo ja dan kunnen ze er nog wel even tegenaan.

• PilatuS
  • Niet online
Alsof dat onmogelijk is.

• A87
  • Niet online

A87

mister9 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 17:10:
[...]

Ik hoor echt zo veel mensen over dat EOS gedoemd is te mislukken.
Terecht?
Wat is next? Eos op 400 Miljard??? 4|Triljard??

Die marketcap slaat echt helemaal nergens op. Enige wat ze hebben is software en die tokens hebben geen echte functie voor gebruikers behalve traden. De website van ze is ook echt uber karig.
Ze bezitten zelf 50% van alle tokens ( nice scam).

Om een beetje software te maken heb je geen miljoenen/miljarden nodig

[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 26-06-2018 19:01 ]

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:53:
[...]

Alsof dat onmogelijk is.
Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat BTC in de komende 5 maanden met ruim 500% gaat stijgen om op 31k uit te komen.

• Sahara
Lijkt een beetje nu op een punt beland of het hard gaat stijgen of kleinere kans dat het alsnog naar het zuiden gaat. Moet echt moeite doen om niet met FOMO in te stappen..

• TomTorquay
Sahara schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:01:
Lijkt een beetje nu op een punt beland of het hard gaat stijgen of kleinere kans dat het alsnog naar het zuiden gaat. Moet echt moeite doen om niet met FOMO in te stappen..
Waarom zou het hard gaan stijgen? We geraken voorlopig niet eens voorbij de resistance op $6350...

• PilatuS
  • Niet online
RekZ schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 18:59:
[...]

Het lijkt mij heel onwaarschijnlijk dat BTC in de komende 5 maanden met ruim 500% gaat stijgen om op 31k uit te komen.
Zeker niet heel waarschijnlijk, maar het zou zomaar kunnen. Je weet het gewoon niet in cryptoland. Mogelijk gaan we nog flink laag en blijft het een half jaar laag hangen. Mogelijk gaat het over een paar weken ineens als een idioot omhoog en halen we dat bedrag wel. Wat ik de afgelopen jaren en zeker vorig jaar heb gezien geeft voor mij aan dat alles mogelijk is.
Sahara schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:01:
Ik denk dat omlaag een grotere kans is dan omhoog nu. Los van de dikke bounce van 5800 naar 6200 wil het gewoon weer niet omhoog.

• Sahara
Ok bedankt @TomTorquay en @PilatuS dat jullie mij beiden extra reden geven om niet op die buy knop te drukken.. Het viel mij namelijk op dat NEO opeens aan een stevige push begon vanaf 4900 sats in een hele sterke curve omhoog. Als instap doel heb overigens BTC bij 5400 - 5500. Het is dat de markt onrustig is na deze sterke push omhoog van zondag en idd niet veel verder komt dan 6280 gisteren, maar naar 60XX gaat het ook niet 123. Moet meer geduld hebben.. Valt niet mee.

• TomTorquay
Sahara schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:10:
Moet meer geduld hebben.. Valt niet mee.
Daar sla je de nagel op de kop. Mijns inziens is dat het allermoeilijkste in heel dit cryptogebeuren: geduld hebben. Maar het is wel essentieel wil je winst maken. Tenzij natuurlijk tijdens doldwaze rally's zoals in december.

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:04:
[...]

Zeker niet heel waarschijnlijk, maar het zou zomaar kunnen. Je weet het gewoon niet in cryptoland. Mogelijk gaan we nog flink laag en blijft het een half jaar laag hangen. Mogelijk gaat het over een paar weken ineens als een idioot omhoog en halen we dat bedrag wel. Wat ik de afgelopen jaren en zeker vorig jaar heb gezien geeft voor mij aan dat alles mogelijk is.

[...]

Ik denk dat omlaag een grotere kans is dan omhoog nu. Los van de dikke bounce van 5800 naar 6200 wil het gewoon weer niet omhoog.
Klopt, niets is zeker in cryptoland en momenteel al helemaal niet als je het macro economisch bekijkt.
Er kan zomaar een volgende beurs crash of erger aankomen, zoals het Griekenland/Cyprus verhaal
met gesloten banken en pin automaten. :)

• ggj87
Jezus, waar is al het volume heen? Is ineens weggezakt :s

• Slux
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:22:
[...]

Klopt, niets is zeker in cryptoland en momenteel al helemaal niet als je het macro economisch bekijkt.
Er kan zomaar een volgende beurs crash of erger aankomen, zoals het Griekenland/Cyprus verhaal
Schuld is goed zeggen ze, en Griekenland kan weer op eigen pootjes staan.

https://www.debtclocks.eu...bt-in-percent-of-gdp.html

:X

• PilatuS
  • Niet online
RaptorXS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:22:
[...]
Dat zal ook zeker weer komen, maar is nog wel wat jaartjes weg gok ik zo. We zijn nu al enige tijd lekker aan het herstellen wat nog wel een paar jaar door zal gaan. Dan weer een crisis en begint het zooitje weer opnieuw.

• Joatg
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:18
PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:27:
[...]

Dat zal ook zeker weer komen, maar is nog wel wat jaartjes weg gok ik zo. We zijn nu al enige tijd lekker aan het herstellen wat nog wel een paar jaar door zal gaan. Dan weer een crisis en begint het zooitje weer opnieuw.
Het kan sneller gaan dan je denkt. Chineze beurzen beginnen ook scheuren te vertonen. Heb je de grafiek van Amerikaanse beurzen gezien? Absurd

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-05 19:18

Bever!

3

Joatg schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:43:
[...]

Het kan sneller gaan dan je denkt. Chineze beurzen beginnen ook scheuren te vertonen. Heb je de grafiek van Amerikaanse beurzen gezien? Absurd
Klopt, wellicht een lichtpuntje voor de cryptomarkt?

• MinasM
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-05 10:29
Bever! schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:44:
[...]

Klopt, wellicht een lichtpuntje voor de cryptomarkt?
mogelijk, als het geld "vlucht" naar crypto? Aan de andere kant is het de vraag wat er gaat gebeuren als men weer wat negatiever wordt in z'n algemeen..

• RaptorXS
Slux schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:25:
[...]

Schuld is goed zeggen ze, en Griekenland kan weer op eigen pootjes staan.

https://www.debtclocks.eu...bt-in-percent-of-gdp.html

:X
‘Volgende recessie nekslag voor eurozone’

Shedlock: ‘Niemand heeft de moeite genomen zich af te vragen wat er tijdens de volgende recessie gebeurt met Griekenland, Italië of de eurozone in het algemeen. De kans dat de EU in een recessie belandt is veel groter dan in de VS, en door Trumps tactieken kan dat op ieder moment gebeuren. Ik voorzie daarom een verwoestende instorting van de eurozone, al zal de trekker niet door Griekenland, maar door Italië worden overgehaald.’
Bron (aluhoedje op): http://xandernieuws.punt....et-tegendeel-is-het-geval
:)

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op zondag 24 juni 2018 @ 22:49:
[...]

Ja, was ik wel van plan.
Moet je na aankoop nog iets speciaals doen?
Beetje laat maar nee volgens mij niet. Heb er ook wat gekocht. :P

• Ton Hasselt
  • Laatst online: 08-06-2024
Jongens, ik heb jullie hulp nodig.
Ik wil vanuit mijn vtc-wallet (vertcoin core) vtc versturen naar Bluetrade.
Dit lukt dus niet, hij zegt transactie te groot voor transactiebeleid.
???

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
MinasM schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:47:
[...]

mogelijk, als het geld "vlucht" naar crypto? Aan de andere kant is het de vraag wat er gaat gebeuren als men weer wat negatiever wordt in z'n algemeen..
Bij een crash zal men kiezen voor "zekerheidjes" en veiligheid, niet naar crypto dus.

• RaptorXS
Trent900 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:10:
[...]

Bij een crash zal men kiezen voor "zekerheidjes" en veiligheid, niet naar crypto dus.
Vraag het eens in Venezuela :)

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:35
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:02:
[...]

Beetje laat maar nee volgens mij niet. Heb er ook wat gekocht. :P
Wat is nou de toekomst van die munt? Heb er ook wat inzitten maar voor staken moet het toch meer worden denk ik

• PilatuS
  • Niet online
Joatg schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:43:
[...]

Daar heb je ook zeker gelijk in hoor. Er kan zomaar iets gebeuren en de hele wereld gaat economisch weer naar de shit voor jaren lang. Ik denk ik alleen dat het nog wel weer een paar jaar goed gaat voor we weer zover zijn.

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 07:59
Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:10:
???
2x de helft al geprobeerd? :Y)

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:33
Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:10:
???
Dit is gewoon opscheppen dat je een rijke tata bent of niet? :+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• Slux
  • Niet online
Is het niet Italië dan zal het Frankrijk of Spanje zijn.

Vooral Frankrijk gaat slecht wat ik van relaties hoor die daar wonen, ook die voor steden van Paris is een broeinest van ellende daar.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:29
Wat een gekwakkel toch de hele dag. Dump nou maar gewoon :N

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• TomTorquay
LED-Maniak schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:20:
Wat een gekwakkel toch de hele dag. Dump nou maar gewoon :N
Hoe langer het duurt voor we dumpen, hoe groter de kans dat we omhoog gaan. Althans, dat zegt mijn gevoel. TA zegt wat anders. We gaan het zien ;)

Verwijderd

Ik denk dat het omhoog gaat :Y
Want ik heb voor het eerst sinds lange tijd weer wat geld er in gestopt oOo
Niet veel,maar toch... :P
Alle beetjes helpen, niet dan? :+

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
5800 morgenochtend? Ik hoop het, dan stap ik weer in.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• PilatuS
  • Niet online
Taro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:30:
5800 morgenochtend? Ik hoop het, dan stap ik weer in.
Als we weer die kant op gaan is de kans groot dat we lager gaan. We hebben we die 5800 al gezien. Als we niet verder omhoog gaan is het logisch dat we lager gaan dan dat.

• cryptore
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 18:46
Heb net ook weer m,n ZIL en sorry ... XVG weer wat aangevuld

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:35:
[...]

Als we weer die kant op gaan is de kans groot dat we lager gaan. We hebben we die 5800 al gezien. Als we niet verder omhoog gaan is het logisch dat we lager gaan dan dat.
En ik zou instappen niet laten afhangen van $300
Maar dat is mijn mening

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:37:
[...]

En ik zou instappen niet laten afhangen van $300
Maar dat is mijn mening
Als we weer omlaag zouden we verder moeten zakken dan 5800. Dan wordt het wat meer dan die 300.

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:38:
[...]

Als we weer omlaag zouden we verder moeten zakken dan 5800. Dan wordt het wat meer dan die 300.
Correct, en als het omhoog gaat ben je er niet bij vanwege die $300

• Taro
  • Niet online

Taro

Hoe meer USDT/TrueUSD/fiat pairs er zijn, hoe minder geld er van alts naar BTC stroomt. Daardoor zit er automatisch minder geld in BTC. De trend is dat er steeds meer van dergelijke pairs bijkomen, dit zal ook wel enig effect op de BTC koers hebben. Mogelijk speelt dit op de achtergrond toch ook wel een grotere rol dan we verwachten, denken jullie niet?

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp

• RaptorXS
Best wel eens grappig om dit te lezen:
GEVONDEN! ZEER NUTTIGE MENINGEN OVER DE TOEKOMST VAN BITCOIN
Bron: https://www.daskapital.nl...-de-toekomst-van-bitcoin/
:)

• Ton Hasselt
Stokstaart schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:30:
[...]

2x de helft al geprobeerd? :Y)
Yep.

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:39:
[...]

Correct, en als het omhoog gaat ben je er niet bij vanwege die $300
Ik wacht het even af tot ik er vrij zeker van ben dat de weg omhoog gevonden is. Of wanneer we een bepaald punt verder omlaag bereiken waarbij ik denk dat een flinke bounce mogelijk is, of de weg omhoog. Ik vind het niet erg om 300 of zelfs 1300 omhoog te missen als we daarna naar 10k en hoger gaan.

• Ton Hasselt
Richh schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Dit is gewoon opscheppen dat je een rijke tata bent of niet? :+
Gaat maar over goed 80 Vtc.

• 1Kb
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-05 15:32

1Kb

Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Gaat maar over goed 80 Vtc.
Waarschijnlijk vindt het netwerk dat de door jouw aangegeven fee te laag is voor de transactie.

Verwijderd

PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:44:
[...]

Ik wacht het even af tot ik er vrij zeker van ben dat de weg omhoog gevonden is. Of wanneer we een bepaald punt verder omlaag bereiken waarbij ik denk dat een flinke bounce mogelijk is, of de weg omhoog. Ik vind het niet erg om 300 of zelfs 1300 omhoog te missen als we daarna naar 10k en hoger gaan.
Mee eens, winst is winst
Maar ik bedoel meer dat ik het niet af laat hangen van een bedrag
Als het gaat dan gaat het en wil ik er wel bij zijn

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 21:54 ]

• Taro
  • Niet online

Taro

Ok, ben er klaar mee. Vol in ONT :)

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:53:
[...]

Mee eens, winst is winst
Maar ik bedoel meer dat ik het niet af laat hangen van een bedrag
Als het gaat dan gaat het en wil ik er wel bij zijn
Als ik er vertrouwen in heb dat we flink omhoog gaan koop ik ook wel hoor, op welk bedrag het dan ook staat.

Het is meer dan als we verder omlaag gaan die 5800 bijna wel moet vallen. Van 5800 naar 6200 en dan weer naar 5800 als laatste punt lijkt mij vrij onlogisch. Als we dan dieper dan 5800 gaan kijk je al snel naar 5400. Dat bedrag kan een mooie bounce geven waarbij we de 6400 weer gaan testen. Dan heb je het over 1000 omhoog die ik dan ook wel wil pakken.

Ik ben zelf gewoon erg voorzichtig geworden met inkopen, misschien wel te voorzichtig waardoor ik winst laat liggen, maar voor mij werkt het goed :)

Verwijderd

Taro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:58:
Ok, ben er klaar mee. Vol in ONT :)
Bidden en duimen _/-\o_ d:)b
Pagina: 1 ... 140 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!