iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
- Taro
- Registratie: September 2000
- Niet online
Kennis delen > DM
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
Ging automatisch, zal eens verhogen.1Kb schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 21:52:
[...]
Waarschijnlijk vindt het netwerk dat de door jouw aangegeven fee te laag is voor de transactie.
Rookworst zonder r is ook worst.
NEO push? Die heb ik ff gemist. Sta toch dik in de min op NEO op dit moment.Sahara schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:10:
Ok bedankt @TomTorquay en @PilatuS dat jullie mij beiden extra reden geven om niet op die buy knop te drukken.. Het viel mij namelijk op dat NEO opeens aan een stevige push begon vanaf 4900 sats in een hele sterke curve omhoog. Als instap doel heb overigens BTC bij 5400 - 5500. Het is dat de markt onrustig is na deze sterke push omhoog van zondag en idd niet veel verder komt dan 6280 gisteren, maar naar 60XX gaat het ook niet 123. Moet meer geduld hebben.. Valt niet mee.
Van $29 naar $32 is geen push? Dat is +10%. Als je natuurlijk niet op tijd uitstapt...Ypuh schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:13:
[...]
NEO push? Die heb ik ff gemist. Sta toch dik in de min op NEO op dit moment.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Was ie zo laag gedipt?TomTorquay schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:16:
[...]
Van $29 naar $32 is geen push? Dat is +10%. Als je natuurlijk niet op tijd uitstapt...
Ik zie door alle 'bodems' het bos niet meer.
[ Voor 9% gewijzigd door Ypuh op 26-06-2018 22:17 ]
Het kan me eigenlijk niet schelen wat de markt doet.
Als we omlaag gaan kan ik mijn komende salaris er weer doorheen jagen. (lekker goedkoop shoppen)
Als we omhoog gaan kan ik MOON roepen.
Het enige wat ik niet wil is sideways gaan. (typerend genoeg doen we dat nu al 2 dagen)
[ben op binance nu vol in NEO gegaan]. @TomTorquay
Verwijderd
Was ook meer een BTC sprintjeTomTorquay schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:16:
[...]
Van $29 naar $32 is geen push? Dat is +10%. Als je natuurlijk niet op tijd uitstapt...
Neo zelf in sat deed nog geen 5%
Verwijderd
Dus..veel potentieAMARONE schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:32:
Waarom in neo, mis ik iets? Staat er ook niet perfect voor toch
Omdat ik denk dat NEO bij een volgende run een behoorlijk herstel gaat krijgen.AMARONE schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:32:
Waarom in neo, mis ik iets? Staat er ook niet perfect voor toch
Denk ik ook wel. De alts zakken altijd flink harder dan BTC, maar wanneer BTC omhoog gaat gaan de alts 2x zo hard.Tominatie schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:36:
[...]
Omdat ik denk dat NEO bij een volgende run een behoorlijk herstel gaat krijgen.
Inderdaad. Vindt NEO daarnaast ook wel een veilige keuze op het moment, ik kan namelijk niet zo heel veel op de computer zitten de komende tijd (dus kan de koersen etc niet volgen). Zit dan liever in een wat "grotere", bekende alt dan in een alt die nog alles moet bewijzen.PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:41:
[...]
Denk ik ook wel. De alts zakken altijd flink harder dan BTC, maar wanneer BTC omhoog gaat gaan de alts 2x zo hard.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
Life is beautyfull. 🤗🤑🤗
Bitcoin begint meer en meer mainstream te worden. Weet zo niet wat ik daar van moet vinden. Ik denk dat zoiets (als het ECHT mainstream wordt) de volatiliteit tegen gaat werken wat serieuze maanreisjes ook een stuk zeldzamer zal maken.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:51:
Was van de week op Utrecht centraal. Daar hebben ze van die draaiende billboards van satos of zoiets, in ieder geval levensgrote boards met reclame om Bitcoins te kopen. Best apart om te zien.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ligt eraan hoor. Als je heel veel mensen zoals mij hebt die holden en bijkopen zal er uiteindelijk schaarste ontstaan wat voor maanreisjes zal zorgenAtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:00:
[...]
Bitcoin begint meer en meer mainstream te worden. Weet zo niet wat ik daar van moet vinden. Ik denk dat zoiets (als het ECHT mainstream wordt) de volatiliteit tegen gaat werken wat serieuze maanreisjes ook een stuk zeldzamer zal maken.
Zolang mensen nog willen sellen op 6k (geen idee waarom je dat zou doen) wordt een maanreisje tegengewerkt.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Waarom heb je die? Alleen voor het staken of voegt pcn ook echt wat toe?Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 22:59:
Nog een uurtje, krijg ik weer wat Pcn erbij.
Life is beautyfull. 🤗🤑🤗
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp
Verwijderd
Vola zal inderdaad afnemen als het orderbook dikker wordt. Maar het is ook noodzakelijk als je tegen die tijd met wat size wil handelen, vooral op de nu nog wat onbekendere coins. Competitie zal toenemen en edges zullen afnemen. Persoonlijk als contrarian ben ik er ook minder fan van. Het zal ook niet tegen te houden zijn.AtlAntA schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:00:
[...]
Bitcoin begint meer en meer mainstream te worden. Weet zo niet wat ik daar van moet vinden. Ik denk dat zoiets (als het ECHT mainstream wordt) de volatiliteit tegen gaat werken wat serieuze maanreisjes ook een stuk zeldzamer zal maken.
Staken en het voegt ook iets toe in mijn portemonnee.Taro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:04:
[...]
Waarom heb je die? Alleen voor het staken of voegt pcn ook echt wat toe?
Staken is echt hardcore, niets doen en ik pak nog 20+ coins per maandTon Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Staken en het voegt ook iets toe in mijn portemonnee.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Sinds ik 'm gisteren kocht is ie -30% gegaan...Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Staken en het voegt ook iets toe in mijn portemonnee.
Maar het komt wel goed, ik ben er gerust in. Zit er ook maar met een verwaarloosbaar bedragje in...
Verwijderd
Een privacy coin dacht ik. Zag een mooie kans om in te stappen vandaagAMARONE schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 20:16:
[...]
Wat is nou de toekomst van die munt? Heb er ook wat inzitten maar voor staken moet het toch meer worden denk ik
Ik ook, maar heb al 2x gevangen.TomTorquay schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:26:
[...]
Sinds ik 'm gisteren kocht is ie -30% gegaan...
Maar het komt wel goed, ik ben er gerust in. Zit er ook maar met een verwaarloosbaar bedragje in...
67 pcn tot nu toe, maar gratis.
- Taro
- Niet online
Kennis delen > DM
Die stuk voor stuk in waarde dalen zeker? Klinkt inderdaad uitnodigend...A87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:26:
[...]
Staken is echt hardcore, niets doen en ik pak nog 20+ coins per maand
Voor dat staken moet je alleen een minimum aantal kopen? Hoeveel? Of maakt dat niet uit?
Maakt niet uit, ik heb er een kleine 20 duizend.ggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:31:
Die PCN had ik vandaag ook gezien, stond op 10 sat maar nu alweer op 12 sat. Zou die nog verder stijgen dan 20 sat?
Voor dat staken moet je alleen een minimum aantal kopen? Hoeveel? Of maakt dat niet uit?
Gewoon op Bluetrade zetten en innen.
100% per jaar dacht ikggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:36:
Hoeveel % krijg je dan?
Elke dag wordt het meer, heeft met gewicht enzo te maken.ggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:36:
Hoeveel % krijg je dan?
Je gestakete muntjes staken ook weer mee.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Moet er ook nog zo'n 50 van vorig jaar nakijken.Richh schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:40:
Zonet maar staatsloten gekocht, wie weet heb ik daar meer geluk mee
Mocht je er echt geen trek in hebben, stuur ze gerust naar mij op.Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:41:
[...]
Moet er ook nog zo'n 50 van vorig jaar nakijken.
Oh, dat is wel héél relaxed!Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:39:
[...]
Elke dag wordt het meer, heeft met gewicht enzo te maken.
Je gestakete muntjes staken ook weer mee.
Dat weten we nu wel. Een paar dagen terug zei je dat ook al.Wilaut schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:31:
Het kan niet lang meer duren dat die 3 miljard tethers een probleem vormen in de huidige markt. Nog eventjes en het staat in de top 5 qua markt kapitalisatie. Eens zal deze bubbel knappen en ik vrees dat het grote gevolgen gaat hebben voor de gehele markt.
Die Tether FUD horen we nu al al vrij lang zonder enige vorm van bewijs. Dat mensen in een bearmarket naar USDT, TUSD of Tether gaan is niet zo vreemd. Die mensen kunnen later prima weer naar BTC of andere munten gaan. Verder is het zo dat als er flink mee gerommelt wordt door exchange's en het komt een keer uit en boel zou klappen dit juist die mensen heel veel geld zou kosten. Vandaar dat ik mij afvraag of ze dit wel zouden doen. Ik denk van niet.Wilaut schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 23:13:
Ik ben benieuwd wanneer die 2.6 miljard tethers een probleem gaan vormen. Kan nooit goed blijven gaan. Op een gegeven moment willen meer mensen ze inwisselen tegen echte dollars dan andersom. Dan klapt het hele zaakje.
Kom gerust met een goede bron, maar iedere paar dagen dit vermelden zonder enige feiten is nutteloos.
Als ik ze nagekeken heb mag je ze hebben.Richh schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:41:
[...]
Mocht je er echt geen trek in hebben, stuur ze gerust naar mij op.
heb het dubbele maar die zijn qua waarde nu gehalveerdTon Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:35:
[...]
Maakt niet uit, ik heb er een kleine 20 duizend.
Gewoon op Bluetrade zetten en innen.
Gaat wel weer omhoog, ik had ze op 14.AMARONE schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:49:
[...]
heb het dubbele maar die zijn qua waarde nu gehalveerd
Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:45:
[...]
Als ik ze nagekeken heb mag je ze hebben.
Is vandaag ook 8 geweest, nu 12, denk wel dat ie gauw weer op 20 staat.ggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:49:
Maar die PCN is vandaag van 10 naar 12 sat gegaan. Gaat die nog verder stijgen denken jullie? Of wat? Ik kan er op Tradingview nog geen data van vinden.
Al staan ze op nummer 1, who cares. Zolang er daadwerkelijk 1:1 dollars tegenover staan is er helemaal niks aan het handje. Er is van alles 'mogelijk' wat de markt in elkaar laat storten, oke... maar er is geen enkele bron die erop wijst dat er fraude gepleegd wordt.Wilaut schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:31:
Het kan niet lang meer duren dat die 3 miljard tethers een probleem vormen in de huidige markt. Nog eventjes en het staat in de top 5 qua markt kapitalisatie. Eens zal deze bubbel knappen en ik vrees dat het grote gevolgen gaat hebben voor de gehele markt.
Ok. Even n00b-vraag; Ik heb begin dit jaar een Bleutrade account aangemaakt 'voor het geval dat' maar nog nooit echt op gekeken. Hoe kun je BTC storten op Bleutrade? Meestal staat er ergens wel een grote deposit knop maar die zie ik zo snel op Bleutrade niet?Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:52:
[...]
Is vandaag ook 8 geweest, nu 12, denk wel dat ie gauw weer op 20 staat.
[ Voor 26% gewijzigd door Toerq op 26-06-2018 23:56 ]
Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat
60 tientjes omhoog waar de stijging gestopt wordt. Ziet er voor mij nog steeds uit als een bulltrap.zwerfkater schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:55:
btc is vertrokken richting de maan althans dat hoop ik lol
Kwam trouwens deze tegen: https://www.tradingview.c...igMK-Divergence-Patterns/
Best interessant om te zien die. Tot het tegendeel bewezen is denk ik dat het zo zal gaan.
Effe zoeken inderdaad, ga naar exchange (wel eerst inloggen), helemaal rechts op het plusje drukken et viola.ggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:54:
[...]
Ok. Even n00b-vraag; Ik heb begin dit jaar een Bleutrade account aangemaakt 'voor het geval dat' maar nog nooit echt op gekeken. Hoe kun je BTC storten op Bleutrade? Meestal staat er ergens wel een grote deposit knop maar die zie ik zo snel op Bleutrade niet?
Gaat heel snel.
Klik op je gebruikersnaam. Ga dan naar Balances. Dan zou je normaal een taartdiagram moeten zien met daaronder alle coins die ze op de exchange hebben. Als je dan rechts van je coin (BTC in dit geval) op het plusje klikt, dan kan je deposittenggj87 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:54:
[...]
Ok. Even n00b-vraag; Ik heb begin dit jaar een Bleutrade account aangemaakt 'voor het geval dat' maar nog nooit echt op gekeken. Hoe kun je BTC storten op Bleutrade? Meestal staat er ergens wel een grote deposit knop maar die zie ik zo snel op Bleutrade niet?
Verwijderd
Ik heb dat al een paar keer geroepen hierPilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:44:
[...]
Dat weten we nu wel. Een paar dagen terug zei je dat ook al.
[...]
Die Tether FUD horen we nu al al vrij lang zonder enige vorm van bewijs. Dat mensen in een bearmarket naar USDT, TUSD of Tether gaan is niet zo vreemd. Die mensen kunnen later prima weer naar BTC of andere munten gaan. Verder is het zo dat als er flink mee gerommelt wordt door exchange's en het komt een keer uit en boel zou klappen dit juist die mensen heel veel geld zou kosten. Vandaar dat ik mij afvraag of ze dit wel zouden doen. Ik denk van niet.
Kom gerust met een goede bron, maar iedere paar dagen dit vermelden zonder enige feiten is nutteloos.
Continu dat slappe gelul over klappende tethers
Het werkt gewoon,en als dat niet zo was zou het allang foetsie zijn
Maakt niet uit, vanaf nu wordt je slapende rijk.AMARONE schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:00:
50 euro aan PCN gekocht, afwachten wat het gaat doen. Zit nog lang niet aan de miljoen...
Bedankt voor de tip. Voordeel van Peepcoin is wel dat je kan staken op Bleutrade. Echt makkelijk, geen gedoeTon Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:49:
Dravit schijnt 5000% op te brengen, en Endocoin zelfs 6000%.
Verwijderd
Dus wat je eigenlijk zegt is dat als ik er nu 5miljoen euro in druk is na een jaar feesten en vakantie,s zuipen en gek doen die 5 miljoen 10 miljoen euro?
(ik mis het addertje)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2018 00:04 ]
?Ton Hasselt schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:49:
[...]
Dravit schijnt 5000% op te brengen, en Endocoin zelfs 6000%.
Klopt, en als je wil kan je d'r ook nog mee traden.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:03:
[...]
Bedankt voor de tip. Voordeel van Peepcoin is wel dat je kan staken op Bleutrade. Echt makkelijk, geen gedoe
Ik zie niet waarom een exchange die miljoenen of zelfs miljarden verdient het risico zou nemen om voor wat geld extra hier mee te frauderen. Mochten ze dan doen en klapt de boel kost ze dat veel meer geld dan wat het ze zou opleveren.Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:59:
[...]
Ik heb dat al een paar keer geroepen hier
Continu dat slappe gelul over klappende tethers
Het werkt gewoon,en als dat niet zo was zou het allang foetsie zijn
Verder is het gewoon logisch dat mensen in zulke valuta gaan zitten als de markt omlaag gaat.
Edit: Een bank doet zoiets trouwens wel. Als je daar 100 euro stort kunnen ze 1000 euro uitlenen. Dat gaat tot nu toe ook nog goed
[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 27-06-2018 00:06 ]
Ja.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:04:
[...]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat als ik er nu 5miljoen euro in druk is na een jaar feesten en vakantie,s zuipen en gek doen die 5 miljoen 10 miljoen euro?
(ik mis het addertje)
Het addertje is dat dan de waarde van de coin wel moet gelijk blijven. En als er steeds meer coins bijkomen, dan daalt de waarde in principe alleen maar. Tenzij het een nieuw project is dat nog veel nieuwe investeerders trekt.
Verwijderd
Hoe maken ze dan geld met dat project?TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:05:
[...]
Ja.
Het addertje is dat dan de waarde van de coin wel moet gelijk blijven. En als er steeds meer coins bijkomen, dan daalt de waarde in principe alleen maar. Tenzij het een nieuw project is dat nog veel nieuwe investeerders trekt.
Wat verdienen ze en hoe?
Want als we straks gezamenlijk uitstappen moet iets of iemand die 100% verdiend hebben om ons te betalen toch
Ben het 100% eens met deze analyse. De sucker-rally van 10 minuten geleden geeft ook al mooi aan dat bitcoin al "uitgebouncet" lijkt.PilatuS schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:57:
Kwam trouwens deze tegen: https://www.tradingview.c...igMK-Divergence-Patterns/
Best interessant om te zien die. Tot het tegendeel bewezen is denk ik dat het zo zal gaan.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Als je per jaar 50 tot 60x zoveel munten vanuit het niets ontvangt, dan wordt dat toch een gegarandeerde hyperinflatie? Of is het een gevalletje 'only in crypto'?TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:05:
[...]
Ja.
Effe zoeken, Linda staat er ook tussen, op nummer 3 van de meest rendabele stakecoins.
Weg
Volgens mij krijg je een deel van de minersfee.Maestro schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:09:
[...]
Als je per jaar 50 tot 60x zoveel munten vanuit het niets ontvangt, dan wordt dat toch een gegarandeerde hyperinflatie? Of is het een gevalletje 'only in crypto'?
Verwijderd
Dat is van de baan, die gaan blijven waar ze zijnNew Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:11:
Echte klap naar beneden gaat nog komen als ze die Mt Gox coins gaan uitdelen.
Is het dan geen hyperdeflatie? Enfin, ik ben niet zo goed in 'algemene' economie eigenlijkMaestro schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:09:
Als je per jaar 50 tot 60x zoveel munten vanuit het niets ontvangt, dan wordt dat toch een gegarandeerde hyperinflatie? Of is het een gevalletje 'only in crypto'?
Bij PCN is het maar x2. Maal 60 lijkt me inderdaad niet echt realistisch of houdbaar op de lange termijn.
Klopt.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:12:
[...]
Dat is van de baan, die gaan blijven waar ze zijn
Bron?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:12:
[...]
Dat is van de baan, die gaan blijven waar ze zijn
Weg
Ze gaan terug naar de rechtmatige eigenaren.
Faillissement is van de baan.
[ Voor 7% gewijzigd door Ton Hasselt op 27-06-2018 00:15 ]
Dat bedoelde ik ze gaan terug en die gaan meteen verkopen.Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:14:
[...]
Ze gaan terug naar de rechtmatige eigenaren.
Weg
Niet per se. Dat is een beetje koffiedik kijken, toch?New Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:15:
[...]
Dat bedoelde ik ze gaan terug en die gaan meteen verkopen.
Niet op deze stand.New Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:15:
[...]
Dat bedoelde ik ze gaan terug en die gaan meteen verkopen.
Ik twijfel om ook nog wat in BTC te steken nu voor de MOON komt
Verwijderd
Uit eindelijk is alles wat met geld te maken heeft nep
Als je je indenkt dat de eerste 100 dollar die gedrukt werd is uit geleend tegen rente dan gaat het al mis
De eerste 100 dollar, dus meer geld bestaat er niet op dat moment en je moet toch rente betalen....waar komt die in hemels naam vandaan???
Juist, die bestaat niet
Dus alles is nep,maar zolang het gaat gaat het goed
Prima toch
Mt Gox heeft heel veel coins verkocht wat de boel extra omlaag heeft geramt. De mensen die nu coins krijgen in plaats van geld is denk ik alleen maar een goed iets. Beter dat die mensen BTC krijgen wat ze wel of niet kunnen verkopen, dan dat er BTC verkocht wordt om die mensen geld te geven ipv BTC.New Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:11:
Echte klap naar beneden gaat nog komen als ze die Mt Gox coins gaan uitdelen.
FYI, geweldig mooie hammer op de daggrafiek van PCN. Ik heb geen ervaring met TA op kleine shitcoins, maar in principe is dat een bijzonder bullish signaal.AMARONE schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:16:
waar kan je het staken zien op Bluetrade?
Welke grafiek? 1D? 4u?TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:17:
[...]
FYI, geweldig mooie hammer op de daggrafiek van PCN. Ik heb geen ervaring met TA op kleine shitcoins, maar in principe is dat een bijzonder bullish signaal.
Je hoeft niets te doen, alleen zorgen dat je Pcn hebt, de rest gaat vanzelf.AMARONE schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:16:
waar kan je het staken zien op Bluetrade?
Iedere dag zie je extra muntjes bij je Pcn-balance staan.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
1D op Bleutrade. Rode kop met lange neerwaartse staart. Groene kop zou nog beter zijn natuurlijk...
Wel geweldig snel trouwens, die transacties met PCN. Daarnet verstuurd van Coinexchange.io naar Bleutrade: supersnel!
LTC €66,49. Verleidelijk om te kopen maar doe het toch maar niet in deze onvoorspelbare bearmarkt. Brand m'n vingers niet nog eens hoor.
Hoe zal ik het beste die PCN kopen? 50% op 10 sat en 50% op 11 sat? Of met stapjes van 10% door het hele orderboek heen vanaf 5 sat ofzo? Ik weet niet of hij nog gaat zakken nl. Dan loop je wel iets minder risico met spreiding of niet?
Oh geweldig, tradingview zit ingebouwd in Bleutrade
[ Voor 49% gewijzigd door ggj87 op 27-06-2018 00:25 ]
Lager dan 8 zou ik niet gaan.ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:21:
Of andersom
LTC €66,49. Verleidelijk om te kopen maar doe het toch maar niet in deze onvoorspelbare bearmarkt. Brand m'n vingers niet nog eens hoor.
Hoe zal ik het beste die PCN kopen? 50% op 10 sat en 50% op 11 sat? Of met stapjes van 10% door het hele orderboek heen vanaf 5 sat ofzo? Ik weet niet of hij nog gaat zakken nl. Dan loop je wel iets minder risico met spreiding of niet?
Oh geweldig, tradingview zit ingebouwd in Bleutrade
Weet je zeker dat het niet andersom is?LED-Maniak schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:19:
Het lijkt er steeds meer op dat BTC de ETH koers aan het volgen is. ETH volgt redelijk schone patronen en BTC duikt elke keer mee welke richting ETH ook op gaat.
ETH -4,8%LED-Maniak schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:19:
Het lijkt er steeds meer op dat BTC de ETH koers aan het volgen is.
BTC -1,6%
Ik moet uitstappen begrijp ik?
Ravencoin is the place to be!Richh schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:32:
[...]
ETH -4,8%
BTC -1,6%
(-5,04%) in fiat.
(-3,71%) in Satoshi.
Kijk eens naar die gains!
Anders zou ik het niet zeggen?
HelaasRichh schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:32:
[...]
ETH -4,8%
BTC -1,6%
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!