Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Benieuwd of ze het langer dan 5 minuten volhouden
Dat bedoelde ik niet letterlijk!! Wtf 1 sat nog maarggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:35:
Ik heb mijn kooporders erin gezet, nu kan het zakken of net niet raken en moonen
@Ton Hasselt @TomTorquay @Dakillerbean
[ Voor 8% gewijzigd door ggj87 op 27-06-2018 05:50 ]
https://medium.com/@color...announcement-38cbcd010ab3
Gelukkig had ik welgeteld €1 geïnvesteerd in PCN, maar ik denk bvb aan @Dakillerbean, die had volgens mij duizenden euro's in PCN zitten
Eén ding heb ik nu wel geleerd: blijf weg uit die mini-shitcoins. Ik ben al eens gekloot geweest met HTMLcoin en nu opnieuw...
Ja die deed vrij pijn toen ik net Delta en Telegram opende... gelukkig genoeg uitgehaald de afgelopen weken, zelfs gisteren nog godzijdank. heb de daling met HTML ook meegemaakt dus was gewaarschuwd.ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 05:43:
[...]
Dat bedoelde ik niet letterlijk!! Wtf 1 sat nog maar
@Ton Hasselt @TomTorquay @Dakillerbean
Gewoon z.s.m. Je investering eruit halen en niet te hebberig worden. Het is voor mij balen dat de laatste berg PCN nu niks meer waard is, maar onderaan de streep heb ik mijn investering eruit en een goeie 2000 euro bijgeplust op de bankrekening de afgelopen weken. Kwam van 0.8 sat af dus zelfs NU maak ik nog “winst”. Maar het is wel zwaar K**** voor de mensen hier die hoger hebben gekocht. In de telegram van PCN spreken mensen over hun verdampte vakantiegeld. Hoe dom kun je dan wezen???TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:07:
@ggj87 What the hell? Ik denk dat we ons geld kwijt zijn
https://medium.com/@color...announcement-38cbcd010ab3
Gelukkig had ik welgeteld €1 geïnvesteerd in PCN, maar ik denk bvb aan @Dakillerbean, die had volgens mij duizenden euro's in PCN zitten![]()
Eén ding heb ik nu wel geleerd: blijf weg uit die mini-shitcoins. Ik ben al eens gekloot geweest met HTMLcoin en nu opnieuw...
[ Voor 84% gewijzigd door AMARONE op 27-06-2018 06:53 ]
klopt maar het wordt nog goedkoperNew Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 06:54:
Het is nu heel goedkoop.

En ik kan sinds vanochtend getuigen, het is nu zo leuk om koud gepakt te worden
Iemand getuigt in de PCN-Telegram:
My mom will kill me, I am 40 years old and my life savings all gone....
[ Voor 20% gewijzigd door TomTorquay op 27-06-2018 07:05 ]
Weg
Maar wat gaat er nu gebeuren met PCN? Gaat hij binnenkort delist worden?
[ Voor 19% gewijzigd door ggj87 op 27-06-2018 07:16 ]
Waarom? Btc gaat terug naar 4k de komende weken/maanden. Er is geen volume. Na elke stijging stappen er grote spelers uit die hun winst pakken. Die zien we voorlopig niet weer terug.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 03:33:
Wat krijgen we nu, de bulls gaan toch eens iets laten zien?
Benieuwd of ze het langer dan 5 minuten volhouden
Ja, volgens mij heeft hij heel deze exit scam opgezetSlux schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:19:
Is PCN niet die coin die killerbean hier aan het promoten was ?
@lonehitman, dat BTC mogelijk naar 4k terugvalt betekent nog niet dat er geen 'golfjes' zijn waar je winsten kan op pakken...
peepcoin , krijgt binnenkort een coinswap , en gaat dan DAPPS heten , en ga even afwachten wat hij dan gaat doen , heb ze zelf op 12 en 13ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:14:
Die zag ik ook al ja. Iemand anders zei dat hij 30 miljoen PCN had. Ik weet niet voor welke prijs hij ze had gekocht maar dat is met 1 sat al gauw 0.3BTC.
Maar wat gaat er nu gebeuren met PCN? Gaat hij binnenkort delist worden?
Dat verhaaltje gaat dus niet door...cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:27:
peepcoin , krijgt binnenkort een coinswap , en gaat dan DAPPS heten , en ga even afwachten wat hij dan gaat doen , heb ze zelf op 12 en 13
Weg
Zoals ik het interpreteer wel, ja
Weg
Doodziek hier.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 07:36:
[...]
Nou voorzie die 500 euro maar als verloren dan
edit:
Ven begint ook weer wat op te krabbelen. Gaan we dan uiteindelijk naar een groene dag? Wie zal het zeggen.
[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 27-06-2018 08:25 ]
Verwijderd
Verwijderd
Denk dat het dit jaar wel klaar is met de crypto. Dit zal wel weer jaren gaan duren eer dat we ATH gaan zien.Schuey schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:25:
Toch weer frappant hoe dan FUN en zeker QTUM tegen de stroom ingaan
edit:
Ven begint ook weer wat op te krabbelen. Gaan we dan uiteindelijk naar een groene dag? Wie zal het zeggen.
"weer jaren"? Het heeft nooit jaren geduurd voor de volgende ATH?Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:46:
[...]
Denk dat het dit jaar wel klaar is met de crypto. Dit zal wel weer jaren gaan duren eer dat we ATH gaan zien.
Wilde altijd al iets over computers weten
https://bitcointalk.org/index.php?topic=4551317.new#new
Niet dat het veel zal opbrengen, maar wou toch een lichtpuntje aanbrengen
Tussen de piek van december 2013 en het moment dat BTC weer op hetzelfde punt stond duurde ruim 3 jaar. Als je naar hoge pieken kijkt zelfs 4.SirDarkAngel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:52:
[...]
"weer jaren"? Het heeft nooit jaren geduurd voor de volgende ATH?
Ja, heb ze nu al verkocht dus heb er niets aan.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:53:
Voor de PCN-gedupeerden:
All sorts of them gains..?AtlAntA schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 00:45:
[...]
Ravencoin is the place to be!
(-5,04%) in fiat.
(-3,71%) in Satoshi.
Kijk eens naar die gains!![]()
Zuur jongensAMARONE schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:06:
[...]
Ja, heb ze nu al verkocht dus heb er niets aan.
Ja in de plus en de min
Zijn wat laatste stuiptrekkingen van community members die er teveel in hebben zitten om los te laten. Ik zou nog steeds weg lopen. En niet weer in schijt munten investeren.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 08:53:
Voor de PCN-gedupeerden:
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Van 100 euro naar 8 ofzo.. Pijnlijk maar leerzaam.Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:14:
[...]
Zuur jongensHopelijk is het verlies nog te overzien....
Dit jaar kan je als verloren beschouwen.
We zitten $300 (5%) boven de bodem van maandaglighting_ schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:34:
De bodem is blijkbaar nog niet gelegd.
En volgens mijn kalender is het jaar ook nog lang niet om.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:36:
[...]
We zitten $300 (5%) boven de bodem van maandag
sinds vorig jaar zijn er heel veel nieuwe mensen en de meesten hopen snel geld te maken maar als je grafieken bekijkt is er eigenlijk ieder jaar wel een opleving te zien aan het eind van het jaar.
dat de coins nu veel meer fluctuatie heeft dan de jaren hier voor komt juist doordat er zo veel mensen ook nu wat proberen te verdienen. ik zelf maak me pas licht zorgen als hij eind november nog niets naar boven begint te gaan
Ik ben super-depri omdat ik zo achterlijk was om in een exit scam te lopenggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:40:
Iedereen is altijd super depri als het daalt. Als het straks stijgt staan ze weer te springen en te juichen.
Achzo, ik moest het lezen als een voorspelling. Ik dacht dat het een observatie was.Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:40:
En volgens mijn kalender is het jaar ook nog lang niet om.
Kijk gewoon opnieuw naar bitconnect meme, het maakt je stemming weer vrolijk.TomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Ik ben super-depri omdat ik zo achterlijk was om in een exit scam te lopen
Weg
Wat dacht je van mij dan? Ik stap ook weer eens in een coin, gelijk een scam. Het is alsof ik geen geld mag verdienenTomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Verwijderd
Hahaha ken dat ja.ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:51:
[...]
Wat dacht je van mij dan? Ik stap ook weer eens in een coin, gelijk een scam. Het is alsof ik geen geld mag verdienen
Sorry, vrij onduidelijk inderdaadTomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:44:
[...]
Achzo, ik moest het lezen als een voorspelling. Ik dacht dat het een observatie was.
Herkenbaar! Dat had ik met de PAC coinTomTorquay schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:42:
[...]
Er rust een vloek op ons. Ik weet het nu zeker.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:52:
[...]
Hahaha ken dat ja.ook alles kwijt. MAAR GOED HE KOP OP MOON SOON.
Verwijderd
Heb maar wat dust verzamelt en in Vites gegooid...ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:54:
[...]
Er rust een vloek op ons. Ik weet het nu zeker.
Zodra de menigte zegt dat je er verstandig aan doet om te kopen,
kun je het beter niet doen want ben je gewoon te laat....
Ik ben nog bezig met een coin waar ik aan het azen ben op een goed instapmoment, waar ik geheid x 3 mee ga, binnen 4 maand. Maar ik ga dat nog niet zeggen want dan stapt iedereen er snel in:p
Bitcoin?Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:56:
Ik heb een hele simpele regel;
Ik ben nog bezig met een coin waar ik aan het azen ben op een goed instapmoment, waar ik geheid x 3 mee ga, binnen 4 maand. Maar ik ga dat nog niet zeggen want dan stapt iedereen er snel in:p
Ritueel reinigen in de Ganges? Geen ideeNew Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:56:
Hoe kom ik van deze vloek af?
Verwijderd
IOTEXSam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:56:
Klopt, staat ook op hun twitter.Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:08:
Ik zie in binance een NASBTC staan met undefined in de trade lijst. Ik vermoed dat ze Nebulas (NAS) gaan listen.
Weg
En sinds wanneer ben je sowieso in crypto ingestapt? Welke trades hebben jou investering x x aantal honderd of duizend procent zien gaan?Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:56:
XRP gaat eruit bij je dus ?New Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:18:
Kom op mensen laten we nog 1 en laatste keer naar 10k gaan. Dan kan ik af van mijn shitcoins.
Zijn we dan ook af van jouw shitposts?New Yorker schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:18:
Kom op mensen laten we nog 1 en laatste keer naar 10k gaan. Dan kan ik af van mijn shitcoins.
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Verwijderd
Zat er zelf met een paar honderd aan dust in dus dat is wat minder zuur maar aangezien ik het toch grotendeels kwijt ben, sell op 2 en buy op 1. Geen idee hoelang dit nog stuiptrekt maar er worden toch nog miljoenen van die dingen verhandelt dus zolang ze de handel niet stopzetten is er nog een kansje de inleg eruit te halen. Staken werkt ook nog steeds.AtlAntA schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 09:15:
[...]
Ja in de plus en de min
[...]
Zijn wat laatste stuiptrekkingen van community members die er teveel in hebben zitten om los te laten. Ik zou nog steeds weg lopen. En niet weer in schijt munten investeren.
If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.
Ouwe koekebakker, kan je jouw berichten in het vervolg voorzien van een dikke laag glazuur, want de zuurheid spat er vanaf.
Glazuur is toch zoet ?Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:24:
[...]
Ouwe koekebakker, kan je jouw berichten in het vervolg voorzien van een dikke laag glazuur want de zuurheid spat er vanaf.
De kunst is er op tijd in te stappen en er ook op tijd uit te stappen. Je zal het uitstappen nooit perfect doen, maar het instappen kan wel geperfectioneerd worden, door het beoefenen van geduld.D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:18:
[...]
En sinds wanneer ben je sowieso in crypto ingestapt? Welke trades hebben jou investering x x aantal honderd of duizend procent zien gaan?
Op dit moment bezit ik dus ook helemaal niets, en wacht ik zoals gezegd af op een goed inkoopmoment voor de ene coin die ik op het oog heb.
Instappen kan je ook nooit perfect doen, is exact hetzelfde als uitstappenSam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:25:
[...]
De kunst is er op tijd in te stappen en er ook op tijd uit te stappen. Je zal het uitstappen nooit perfect doen, maar het instappen kan wel geperfectioneerd worden, door het beoefenen van geduld.
Op dit moment bezit ik dus ook helemaal niets, en wacht ik zoals gezegd af op een goed inkoopmoment voor de ene coin die ik op het oog heb.
Verwijderd
Dat is dus heel moeilijk. Continue als ik 5000 euro boven mijn inleg sta krijg je zo een gevoel van hij gaat nog hoger. Nu weer eronder. Heel vervelend met emotie handelen.Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:25:
[...]
De kunst is er op tijd in te stappen en er ook op tijd uit te stappen. Je zal het uitstappen nooit perfect doen, maar het instappen kan wel geperfectioneerd worden, door het beoefenen van geduld.
Nou, je weet wel ongeveer hoe het met andere munten is gegaan, dat gebruik ik als leidraad.Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:29:
[...]
Dat is dus heel moeilijk. Continue als ik 5000 euro boven mijn inleg sta krijg je zo een gevoel van hij gaat nog hoger. Nu weer eronder. Heel vervelend met emotie handelen.
Als voorbeeld een mogelijke situatie;
BTC staat laag, en ik koop munt X want over twee weken komt er bijv een event voor dat muntje. dan verkoop ik tegenwoordig al 2 dagen voor het event de munt weer. Liever die kans op die extra 10% niet maar de stijging van 80 tot 100% wel in de pocket omdat k er al twee weken inzet ipv te wachten met kopen 2 dagen ervoor.
[ Voor 4% gewijzigd door Thommie.nl op 27-06-2018 10:35 ]
durf gerust te zeggen dat ik rond de 12 honderd pleuro's kwijt benViper® schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:28:
Is er al een 'hoeveel geld ben jij kwijt' lijst gemaakt overigens
Jaja, ik begrijp de theorie maar dat is geen antwoord op mijn vragenSam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:25:
[...]
Wanneer ben je begonnen met je cryptoavontuur om aan deze wijsheid te komen? Want zoals @Slux ook al aangeeft, het instapmoment is net zo belangrijk en jij, ik of wie dan ook hier hebben de wijsheid niet in pacht om te bepalen wannéér dat moment is..
We kunnen vanuit een stukje 'kennis' bepalen of we in een project geloven of er winst/verlies op incalculeren maar zeker weten doen we het nooit.. Je opmerking waarop ik reageer komt wat mij betreft dus ook een beetje betweterig over (no offence overigens, just making conversation
Edit: En dat sell the news is ook weer achterhaald natuurlijk.. (kijkende naar TRX bv, had je ook twee dagen voor het event kunnen dumpen maar had je er net zoveel verlies op gehad. Daar had men eind april moeten verkopen
[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 27-06-2018 11:16 ]
Het instapmoment bepaal je toch zelf? BTC is een jaar niet zo laag geweest als van de week. De verwachting is dat hij nog iets zakt. Op zich zou dit een redelijk instapmoment zijn waar je dus niet zoveel kwaad kan doen?D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:14:
[...]
Jaja, ik begrijp de theorie maar dat is geen antwoord op mijn vragen
Wanneer ben je begonnen met je cryptoavontuur om aan deze wijsheid te komen? Want zoals @Slux ook al aangeeft, het instapmoment is net zo belangrijk en jij, ik of wie dan ook hier hebben de wijsheid niet in pacht om te bepalen wannéér dat moment is..![]()
We kunnen vanuit een stukje 'kennis' bepalen of we in een project geloven of er winst/verlies op incalculeren maar zeker weten doen we het nooit.. Je opmerking waarop ik reageer komt wat mij betreft dus ook een beetje betweterig over (no offence overigens, just making conversation)
Ik zie het anders, tot het moment dat ik het geld op mijn bankrekening heb staan.ga ik er vanuit dat ik het geld kwijt ben. Ik heb waarschijnlijk makkelijk praten aangezien ik voor een bescheiden bedrag heb ingekocht.Viper® schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:28:
Is er al een 'hoeveel geld ben jij kwijt' lijst gemaakt overigens
Een jaar geleden zaten we net boven de 2500 dollar. Het zou je sieren even te kijken of wat je hier roept ook daadwerkelijk (een beetje) klopt.Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:17:
[...]
Het instapmoment bepaal je toch zelf? BTC is een jaar niet zo laag geweest als van de week. De verwachting is dat hij nog iets zakt. Op zich zou dit een redelijk instapmoment zijn waar je dus niet zoveel kwaad kan doen?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Je hebt er zelf nog niets ingestopt want je wacht op het 'ideale moment' maar wanneer bepaal je dat dan? BTC kan nog steeds flink zakken maar gezien de groene pieken eerder deze week had het FOMO momentje ook begonnen kunnen zijn volgens velen.. Dus tja, dan heb je je moment gemist dus?Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:17:
[...]
Het instapmoment bepaal je toch zelf? BTC is een jaar niet zo laag geweest als van de week. De verwachting is dat hij nog iets zakt. Op zich zou dit een redelijk instapmoment zijn waar je dus niet zoveel kwaad kan doen?
Zelf heb ik in januari al een deel mijn pf gehaald en daar leuke dingen van gedaan.. Ondertussen leg ik in stapjes weer wat geld in (uit die winst) ipv 'het ideale moment' af te wachten.. De markt voorspellen is slechts voor weinigen weggelegd. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer ben je begonnen aan dit avontuur en wat waren je successen? Dan kunnen we de input ook een beetje op waarde schatten
Linda heeft de samenwerking nu op hold gezet.
En ze stijgt alweer, staat zo weer op 50.
[ Voor 15% gewijzigd door Ton Hasselt op 27-06-2018 11:27 ]
Dank je wel voor deze opbouwende post. pffAtlAntA schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:21:
[...]
Een jaar geleden zaten we net boven de 2500 dollar. Het zou je sieren even te kijken of wat je hier roept ook daadwerkelijk (een beetje) klopt.
Dit topic is gesloten.
![]()
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!