[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 143 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.164.736 views

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:22:
[...]

Je hebt er zelf nog niets ingestopt want je wacht op het 'ideale moment' maar wanneer bepaal je dat dan? BTC kan nog steeds flink zakken maar gezien de groene pieken eerder deze week had het FOMO momentje ook begonnen kunnen zijn volgens velen.. Dus tja, dan heb je je moment gemist dus?

Zelf heb ik in januari al een deel mijn pf gehaald en daar leuke dingen van gedaan.. Ondertussen leg ik in stapjes weer wat geld in (uit die winst) ipv 'het ideale moment' af te wachten.. De markt voorspellen is slechts voor weinigen weggelegd. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer ben je begonnen aan dit avontuur en wat waren je successen? Dan kunnen we de input ook een beetje op waarde schatten _/-\o_
Het zal aan mij liggen hoor maargoed....
Je moet gewoon niet inkopen als de boel hoog staat das toch niet zo lastig? Dan moet je juist verkopen omdat je jezelf in de positie hebt gebracht door juist laag te kopen.

Je hebt hier nog steeds teveel gelukszoekers die hodlen, en of instappen als iedereen al gekocht heeft en ze er daarom over lezen (omdat iedereen nml die munten heeft duhhh....).

• Thommie.nl
O-)

[ Voor 105% gewijzigd door Thommie.nl op 27-06-2018 11:51 ]

Verwijderd

Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:37:
EN omdat je blijft aandringen; Als voorbeeldje nu bijv.....
PCN is nu ideaal om 500 EUR op in te leggen.
BTC is laag, PCN is laag en die veert wel weer terug tot 5 a 6 sats sowieso.

Er is nu binnen 5 mins alweer 5 BTC gekocht op 2 sats, dit gaat wel ff door weer.
Bitconnect staat ook mooi laag, zo'n 47 dollarcent. Heeft ook dik 400 dollar gedaan in de hoogtijdagen. Mooi instapmomentje.

• Thommie.nl
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Bitconnect staat ook mooi laag, zo'n 47 dollarcent. Heeft ook dik 400 dollar gedaan in de hoogtijdagen. Mooi instapmomentje.
>:)

[ Voor 67% gewijzigd door Thommie.nl op 27-06-2018 11:51 ]

• Beaulion
  • Registratie: Juli 2017
  • Niet online
D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:22:
[...]
. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer ben je begonnen aan dit avontuur en wat waren je successen? Dan kunnen we de input ook een beetje op waarde schatten _/-\o_
Ik beantwoord de vraag wel even namens Sam
Sam2013 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 07:02:
[...]

Goedemorgen allemaal, Ik ben Sam 37 jaar en kijk sinds 2 dagen hier mee.
Ik Wilde jullie bedanken en dan een speciaal pluimpje voor bovenstaande forumlid.

10 dagen terug kocht ik mijn eerste Coin, de Litecoin en die ging direct goed. Van mijn vrouw moest ik direct uit betalen, dus mooi gecassht op 320. en dat heb ik dan ook maar gedaan he;) maar van de winst mocht ik verder "Spelen":). COinbase in die week ontrafeld als een grote boef die heel veel centjes makkelijk afpakt, maar ik zie dat dan maar als leergeld....

Dus op zoek naar wat meer diepgang dit forum gelezen en las iets over de XVG, die kon ik dus niet kopen via die site dus de stoute schoenen aangetrokken en mezelf aangemeld bij Binance, zoals hier ook uitgelegd werd op het forum. voor mij complete abracadabra maar op de een of andere manier toch coins vanaf coinbase naar binance wallet kunnen sturen en ik geloof dat ik het principe nu snap. Toch de XVG laten liggen omdat iemand zei dat hij op knappen stond hier.

Dus LTC verkocht op binance en alles gestopt in ICX conform bovenstaande tip (na wat naleeswerk natuurlijk). Wat mij aansprak was toch dat de munt behoorlijk hoog inkwam zetten en dat er nog geen toegang is van de doelmarkt zelf; Korea en mainnet. Daarnaast die IT gigant die erachter zit.

Uiteindelijk op Buy gedrukt op 2.10 USD, en nu al een mooie stijging. misschien is verkopen en kopen nu de beste optie, maar ik denk dat ik ze maar eens rustig laat staan. en bijstort om toch aan een bepaalde risico spreiding te gaan doen, terwijl ik er wel in geloof dat als iets goed is je best alles daarop kan zetten.

Dank aan alle!n en ik blijf zeker meelezen en als ik wat nuttigs heb zal ik me melden :>

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:46
Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:43:
[...]

Ik beantwoord de vraag wel even namens Sam

[...]
Nou aan die laatste regel van zijn post houdt ie zich al niet.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn grootste klapper, eerste ico: mee doen met de Icon ico
mijn grootste faal: niet verkopen op $10+

:')

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Taro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:31:
[...]

Die stuk voor stuk in waarde dalen zeker? Klinkt inderdaad uitnodigend...
Daarom klagen we toch op reddit

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

• Thommie.nl
Viper® schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:47:
Mijn grootste klapper, eerste ico: mee doen met de Icon ico
mijn grootste faal: niet verkopen op $10+

:')
Je kan in de rebound dit jaar ;)

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:40:
[...]

Top10 op nummer 6 in marketcap

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:35:
[...]

Het zal aan mij liggen hoor maargoed....
Je moet gewoon niet inkopen als de boel hoog staat das toch niet zo lastig? Dan moet je juist verkopen omdat je jezelf in de positie hebt gebracht door juist laag te kopen.

Je hebt hier nog steeds teveel gelukszoekers die hodlen, en of instappen als iedereen al gekocht heeft en ze er daarom over lezen (omdat iedereen nml die munten heeft duhhh....).
Euh.. het zal dan wel aan mij liggen maar goed.. Je hebt je successen of inzichten nog niet gedeeld (op die post na dan die door @Beaulion zojuist poste.

Echt niet om je aan te vallen maar je praat letterlijk alsof je de wijsheid in pacht hebt en het juiste in/uitstap moment zomaar kunt bepalen.. Ik heb (gelukkig) een aantal lucratieve trades op mijn naam staan maar dat gebeurde wel in een ontzettende bullmarket (TRX op nog geen halve cent ingekocht en rond de 0,18 cent verkocht oa). Op de juiste momenten GEHODL'd als een malle (IOTA FTW _/-\o_ ) én op het juiste moment een deel van mijn IOTA's verkocht (om flink TRX in te kunnen slaan).

Wat waren dan die momenten dat je op precies dat voorspellende moment bent ingestapt én uitgestapt. Een paar keer een juiste timing hebben betekend niet dat je daarmee de markt kunt lezen (wat ik van mijzelf dus ook niet zeg maar ik heb wél een aantal klinkende successen gehad, één daarvan loopt nu mijn meubilair pakt te knauwen dus ik moet ff ingrijpen :+ )

• A87
  • Niet online

A87

Maar goed ook dat iedereen ROOD staat, zorgt ervoor dat er voorlopig niemand meer loopt te dumpen op de markt...

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 27-06-2018 12:23 ]

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Natuurlijk! Ik verkoop pcn op 2 en nu staat hij weer op 3 sats. |:(

Nou ja, hopen dat hij nog weer even dipt. :)

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:58

Bever!

3

Waarom wil je daar nog geld in steken dan?

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-11-2025
Crypts schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:24:

Nou ja, hopen dat hij nog weer even dipt. :)
Hier hetzelfde. Die zie ik straks nog wel naar 5 sat stuiteren. BCC maakte ook nog een dikke bounce na de 1e dump.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-01 21:20

Ryan1981

Je ne sais pas

bie100 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 10:58:
[...]

durf gerust te zeggen dat ik rond de 12 honderd pleuro's kwijt ben :*) tot nu toe dan he
Ik heb geen eigen vermogen meer in crypto zitten (ooit voor 25 euro 5 eth gemined & tussendoor uitgecashed en voor de helft weer teruggekocht), maar toch, die 5 eth die ik ooit gemined heb waren ooit 6.5K waard, toch jammer dat ze nu nog maar ~2K waard zijn. Maarja wie niet waagt wie niet wint. Wordt nu toch wel tijd dat het allemaal weer eens omhoog gaat hoor :P Wil graag een HEDT pc kopen met een dikke CPU en GPU :Y)

• Ton Hasselt
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-06-2024
Ryan1981 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:35:
[...]

Ik heb geen eigen vermogen meer in crypto zitten (ooit voor 25 euro 5 eth gemined & tussendoor uitgecashed en voor de helft weer teruggekocht), maar toch, die 5 eth die ik ooit gemined heb waren ooit 6.5K waard, toch jammer dat ze nu nog maar ~2K waard zijn. Maarja wie niet waagt wie niet wint. Wordt nu toch wel tijd dat het allemaal weer eens omhoog gaat hoor :P Wil graag een HEDT pc kopen met een dikke CPU en GPU :Y)
Hedt?

• ggj87
High-end Desktop. Ik moest ook even Googlen.

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:46

• Thommie.nl
Crypts schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:24:
Ik kocht ze vanmorgen op 1 sat en heb ze verkocht op 3.
Iets met soep en niet zo heet gegeten worden en bloed op straat en kopen.....
zou inderdaad wel op 5 kunnen wachten maar x 3 in een ochtendje is wel lekker met 500 euris.;)

[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 27-06-2018 13:08 ]

• Beaulion
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:08:
[...]

zou inderdaad wel op 5 kunnen wachten maar x 3 in een ochtendje is wel lekker met 500 euris.;)
Hoeveel meter loop je op dit moment naast je schoenen?

• Klaas25
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 01-12-2025
https://newsbit.nl/crypto...prijs-boven-10000-dollar/

Wtf zijn dit voor koppen.. Hoef ik geen analist voor te zijn om dat te voorspellen. :F _O-

• Thommie.nl
Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:17:
[...]

Hoeveel meter loop je op dit moment naast je schoenen?
Wil je een voorbeeld van een trade....... krijg je die....... ga je alsnog lopen bashen........
Het is ook niet snel goed he?

• D-Ed
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:21:
[...]

Wil je een voorbeeld van een trade....... krijg je die....... ga je alsnog lopen bashen........
Het is ook niet snel goed he?
Screenshotje misschien? 8)

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01-2025
[...]

Zoals vroeger Joseph Nicéphore Niépce vaak zei:
Pics or it didn't happen
Ben zeer benieuwd naar je winst ;)

Dotabuff profile

• Thommie.nl
D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:22:
[...]

Screenshotje misschien? 8)
Het zal wel aan mijn manier van communiceren liggen denk ik:).
Ik bedoel het goed in ieder geval, wilde aangeven dat ik eigenlijk best wel lekker draai en toen vroegen mensen hoe ik dat deed, dus proberen uit te leggen, toen wilde iemand voorbeeldjes, dus deze is wel erg recent dus vandaar dat ik het deelde.

Maar nogmaals het zal geheid aan mij liggen en de manier van communiceren.
Het is wel goed bedoelt...... Sorry dan maar als het verkeerd overkomt!

[ Voor 3% gewijzigd door Thommie.nl op 27-06-2018 13:26 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:39
Ryan1981 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:35:
[...]

ach kan het geld missen maar goed tis tot nu toe toch zonde als je kijkt hoeveel gezinnen het geld goed kunnen gebruiken en ik spoel het door maar ja that's live

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-01 11:12
bie100 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:27:
[...]

ach kan het geld missen maar goed tis tot nu toe toch zonde als je kijkt hoeveel gezinnen het geld goed kunnen gebruiken en ik spoel het door maar ja that's live
Doet mij denken aan willekeurige facebook/youtube comments: Kidss in Africa could have eaten those coins 8)7

Achja thats life idd, maar je bepaald natuurlijk zelf waar je je geld aan besteed ^^

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13:39
mugenmarco schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:43:
[...]

Doet mij denken aan willekeurige facebook/youtube comments: Kidss in Africa could have eaten those coins 8)7

Achja thats life idd, maar je bepaald natuurlijk zelf waar je je geld aan besteed ^^
tuurlijk bepaal je dat zelf niks mis mee toch,daarom kan je daar wel bij stil staan ook niks mis mee toch

• D-Ed
  • Niet online
Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:25:
[...]

Het zal wel aan mijn manier van communiceren liggen denk ik:).
Ik bedoel het goed in ieder geval, wilde aangeven dat ik eigenlijk best wel lekker draai en toen vroegen mensen hoe ik dat deed, dus proberen uit te leggen, toen wilde iemand voorbeeldjes, dus deze is wel erg recent dus vandaar dat ik het deelde.

Maar nogmaals het zal geheid aan mij liggen en de manier van communiceren.
Het is wel goed bedoelt...... Sorry dan maar als het verkeerd overkomt!
Misschien ligt het daar een beetje aan idd (kun je niets aan doen natuurlijk maar een uitspraak als dit:
Je moet gewoon niet inkopen als de boel hoog staat das toch niet zo lastig?
komt nogal... Euhm. tja, over alsof je de markt helemaal snapt terwijl dat gewoon niet kan.. Zeker niet als je op aanraden van je vrouw je eerste sell order invoert :*) )

• Dakillerbean
  • Laatst online: 04-12-2025
ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:31:
[...]

Hier hetzelfde. Die zie ik straks nog wel naar 5 sat stuiteren. BCC maakte ook nog een dikke bounce na de 1e dump.
Toch blij dat ik vanochtend nog effe heb gewacht... sell order gezet op 3 sat, voor 1/3e van het restant. en 1/3e op 4 die is net gevuld, nu het restje nog op 5. Toch x3, x4 en x5 van mijn 0.8 sat aankoop. Verzacht de pijn nog een beetje _/-\o_
[...]

Da's wel serieus lef hebben. Ik had eerder verwacht dat hij richting subsat zou inkakken... Maargoed, vind het prima zo.

Ze hebben het in de Telegram groepen ineens weer over een manuele swap en een snapshot van afgelopen nacht die ze gaan gebruiken voor een swap. Nou die 1e gaat never nooit niet gebeuren, teveel werk, en als het 2e waarheid zou zijn dan hebben ze mijn wallet snapshot toch al, en kan ik met gerust hart die zooi dumpen. Mensen zijn makkelijk voor de gek te houden, zelfs voor een 2e keer... Ongelofelijk...

• ggj87
Die Vites coin lijkt ook doodgebloed of niet? Hadden ze het hier laatst ook over. Niet gekocht overigens.

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:40:
Die Vites coin lijkt ook doodgebloed of niet? Hadden ze het hier laatst ook over. Niet gekocht overigens.
Ben er maar ingestapt met wat dust :P Schijnt een dev te zijn overleden. Team gaat overigens wel door.
Update voor PCN: https://dapscoin.com/daps...arding-swap-and-airdrops/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2018 15:54 ]

• ggj87
En wat nu? Kan ik ze ook terug claimen?

Verwijderd

ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:09:
Nee je krijgt straks voor elke PCN je had een DAPS. Maar goed dat zal niet snel 10sat zijn denk ik... :|

• tias86
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08-09-2021
@Tominatie ben der nog steeds hoor, alleen niet zo actief meer op tweakers meer op telegram. Sorry tweakers😃 Nog steeds vol in GET. Ook nog BPT maar de groene dagen beginnen daar pas bij 0.48 dus holden maar Hehe. En Flixxo. Moon soon

• Dakillerbean
ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:09:
Heb al vanalles voorbij zien/horen komen. Een snapshot net voor de sell-off/announcement, ze gaan er nog eentje maken die 2:1 swap "oplevert", handmatige swap, ik geloof er geen ene bal meer van...
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:11:
[...]

Nee je krijgt straks voor elke PCN je had een DAPS. Maar goed dat zal niet snel 10sat zijn denk ik... :|
Haha nou het zal me benieuwen. mijn laatste 1/4e van daps stond ten tijde van die zogenaamde snapshot in mijn wallet, dus dat wordt dan gratis DAPS er nog eens extra bij. Maar die wordt echt geen ene drol meer waard straks, want er is niemand die zijn vingers er nog aan gaat branden...

Alhoewel... Er wordt nog steeds gretig PCN gekocht omdat men denkt dat er nog een snapshot gaat komen. Men heeft echt een hele grote plank voor het hoofdje. Dat bericht is enkel de ether ingeslingerd om de koers nog effe een keer te laten bouncen zoals nu gebeurt, om de restanten te kunnen dumpen...
ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 15:40:
Ja die had ik nog ff geroeptoeterd... Ook zo'n kansloze missie |:( Gelukkig op 0.3 sat gekocht en de inleg er bij 1.2 sat weer uitgehaald. Restant verkocht op 0.4 sat, dus wel een paar tientjes aan overgehouden...

Verwijderd

Wanneer zelfs de obscure microcoins het slecht gaan doen dan weet je dat er stront aan de knikker is.

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
ETH gaat lekker over zijn nek :X

En corn volgt :Y

[ Voor 23% gewijzigd door LED-Maniak op 27-06-2018 16:51 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• ggj87
Ai, we dipten weer nipt onder de 6k. Ben benieuwd of hij het vasthoudt.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

ggj87 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:53:
Ai, we dipten weer nipt onder de 6k. Ben benieuwd of hij het vasthoudt.
Komt denk ik doordat Binance weer up is. Ik kan overigens geen ONT meer traden, krijg een 500 error.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Beaulion
  • Niet online
Taro schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:57:
[...]

Komt denk ik doordat Binance weer up is. Ik kan overigens geen ONT meer traden, krijg een 500 error.
oh oh.... Funds Safu?

• Ton Hasselt
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:24:
Linda is waarschijnlijk gezakt omdat ze een samenwerking met Pcn zouden doen.
Linda heeft de samenwerking nu op hold gezet.

En ze stijgt alweer, staat zo weer op 50.
Ik zei het toch *O* 50 *O*

• LED-Maniak
  • Nu online
Die kaars :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• ggj87
BTC maakt weer gekke sprongen. Blijft vermakelijk om te zien :P

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Ok, Error 500 meldingen op Binance zijn weg en de koers is hersteld :D

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

• Ton Hasselt
Taro schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 17:06:
Ok, Error 500 meldingen op Binance zijn weg en de koers is hersteld :D
Smartphone of pc opnieuw opstarten wil ook wel eens helpen.

• LED-Maniak
  • Nu online
Mooie 150$ kaars dit. Geloof er niets van.

• drijfhout
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
[b]Dakillerbean schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:33
Ja die had ik nog ff geroeptoeterd... Ook zo'n kansloze missie |:( Gelukkig op 0.3 sat gekocht en de inleg er bij 1.2 sat weer uitgehaald. Restant verkocht op 0.4 sat, dus wel een paar tientjes aan overgehouden...
Ik heb ook nog een bag vites liggen ( ooit 270€ , nu 80€ waard ) maar deze doe ik nu niet meer weg voor die paar euro’s.
Dan maar de dood of de gladiolen ;)

En als de BTC ooit weer een run naar boven maakt dan maak ik het verlies makkelijk goed met andere coins, en komt die run niet dan is toch alles verloren dan maakt het toch niet meer uit allemaal :p

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 14-01 13:24
Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb nog een aantal vechain in myetherwallet staan, echter ben ik op vakantie en niet instaat deze voor 30 juni op binance te plaatsen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles mbt de tokenswap wel goed gaat?
Kan ik rond de 2e week van juli gewoon mijn tokens overmaken naar binance zodat zij alles afhandelen?

• Ton Hasselt
Berry powel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:04:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb nog een aantal vechain in myetherwallet staan, echter ben ik op vakantie en niet instaat deze voor 30 juni op binance te plaatsen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat alles mbt de tokenswap wel goed gaat?
Kan ik rond de 2e week van juli gewoon mijn tokens overmaken naar binance zodat zij alles afhandelen?
Kan je dat niet met je smartphone?

• Berry powel
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:12:
[...]

Kan je dat niet met je smartphone?
Nope mijn nano helaas niet meegenomen.

• AtlAntA
Berry powel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:37:
[...]

Daar mag je blij mee zijn. Je nano is niet iets wat je mee wilt hebben op vakantie.

• Ton Hasselt
Berry powel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:37:
[...]

Zit je ver weg?

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-01 17:51
Iemand enig idee wat de reden van stijgen van DGB is vandaag?

• Ton Hasselt
DVDL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:43:
Iemand enig idee wat de reden van stijgen van DGB is vandaag?
Kopers.

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-01 17:51
Toch wel? En wat is de reden dat er wordt gekocht, ten opzichte van zoveel anders dat rood staat?

• Ton Hasselt
DVDL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Toch wel? En wat is de reden dat er wordt gekocht, ten opzichte van zoveel anders dat rood staat?
Waarschijnlijk hebzucht en ook wel een klein beetje vertrouwen.

• Beaulion
  • Niet online
DVDL schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:46:
[...]

Misschien omdat ze zijn toegevoegd aan atomic wallet met atomic swap support?

• AtlAntA
Kreeg net een melding van delta dat 1 van de munten in mijn pf nogal gestegen is. Dit moet dan wel ravencoin zijn. Nog niet eerder meegemaakt dat ik zo'n melding van delta krijg. Is vast een bull flag. ;)

• Crypts
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 20-02-2021
Dakillerbean schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 16:33:
[...]

Heb al vanalles voorbij zien/horen komen. Een snapshot net voor de sell-off/announcement, ze gaan er nog eentje maken die 2:1 swap "oplevert", handmatige swap, ik geloof er geen ene bal meer van...
Ondanks dat ik op -75% sta met een klein bedrag moet ik er toch wel om lachen, echt fantastisch hoe dat werkt met crypto's. Alles kan, mag en gebeurt ook. :D
Ik hoop echt van harte dat dit nog lang zo blijft, het is echt net een speeltuin voor grote jongetjes (en meisjes). :P

Over meisjes gesproken, die Doh was de enige dame in dit topic meen ik, waar is die gebleven of lees ik selectief? :?

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• rogier2012
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 27-04-2025
t is echt top hoe de bull/bear battle bij BTC momenteel gaat, iig geen straight bog up/down meer maar wel veel shortterm price movements.

t is ook echt superkomisch om te zien hoe EOS daarop reageert :D

Kleine nieuwsupdates: BCH gaat stevig worden aangevallen (poging tot 51%) & dat is supergoed voor BCH als ze niet geforced worden into een hardfork:
https://bitcoinist.com/ro...o-hard-fork-bitcoin-cash/

Verder gaat een top50 altcoin binnenkort een e-sportteam sponsoren - ik mag alleen niet zeggen welk team/welke coin

[ Voor 48% gewijzigd door rogier2012 op 27-06-2018 19:32 ]

• A87
  • Niet online

A87

EOS zou op 8 eurocent moeten zitten qua waarde. Per coin
Afbeeldingslocatie: https://www.cioreview.com/news_new/companyimages/0sug4.blockimage.jpg

[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 27-06-2018 20:13 ]

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Berry powel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 18:04:
Token swap is toch niet oo 30 juni al?

• Berry powel
RideWithUz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:13:
[...]

Token swap is toch niet oo 30 juni al?
Ik weet het niet, maar weet niet of op 30 juni de spreekwoordelijke foto voor de conversie wordt gemaakt.

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Berry powel schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:14:
[...]

Ik weet het niet, maar weet niet of op 30 juni de spreekwoordelijke foto voor de conversie wordt gemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fKrsgilipvQwYPyRtSalG4O0/full.jpg

Volgens deze tijdlijn vanaf mid juli

• AtlAntA
RideWithUz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:17:
[...]

[afbeelding]

Zou die kekke robot nog draaien?

• Berry powel
RideWithUz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:17:
[...]

[afbeelding]

Dank! Kan de link niet alleen niet openen, maar ik wil gewoon zeker weten dat als ik rond juli mijn tokens overmaak het allemaal goed gaat :). Moet zeggen dat ik het helemaal vergeten was en vandaag toch wel erg schrok!

• Beaulion
  • Niet online
rogier2012 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 19:26:

Verder gaat een top50 altcoin binnenkort een e-sportteam sponsoren - ik mag alleen niet zeggen welk team/welke coin
Nice! Dan koop ik ze alvast allemaal, voor de zekerheid!
Waarschijnlijk heb jij hem al @Ton Hasselt ;)

Verwijderd

Binnen kort gaat er een top 100 team samen werken met albert hein
Maar helaas mag ik nog niet zeggen welke

En ja, ton heb hem al :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2018 20:30 ]

• Ton Hasselt
Beaulion schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:27:
[...]

Nice! Dan koop ik ze alvast allemaal, voor de zekerheid!
Waarschijnlijk heb jij hem al @Ton Hasselt ;)
Zal toch wel ?
Ik wil ze allemaal. :Y

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:24
Sam2013 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:49:
[...]

Je kan in de rebound dit jaar ;)
Mag ik dan ook in de rebound met ETN? ICO aankoop 0,01 cent, en niet verkopen op 0,25 cent :)

• Ton Hasselt
paul-s83 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:33:
[...]

Mag ik dan ook in de rebound met ETN? ICO aankoop 0,01 cent, en niet verkopen op 0,25 cent :)
Wil je zeggen dat je 25x de winst niet gepakt hebt ?

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
AtlAntA schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:26:
[...]

Zou die kekke robot nog draaien?

[video]
Als je het aan de believers vraagt is dit echt een state of the art machine hoor.

Voor Slux ziet het er uit als een nursery school project met meccano

Verwijderd

https://www.poll-maker.com/poll1998109x8cc24319-54
Zouden jullie even NEE kunnen voten. Is voor onze geweldige peepcoin investering.

• paul-s83
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:35:
[...]

Wil je zeggen dat je 25x de winst niet gepakt hebt ?
Klopt, en zo heb ik nog 2 andere ICO's laten liggen op een x10 (IND en INS). Eigenlijk alles wat je voor Nov '17 had aangeschaft is wel een aantal keer over de kop gegaan in Jan '18.

Indahash heb ik volledig afgeschreven, die zie ik niet meer recoveren. INS zie ik nog wel terugkomen in de toekomst. ETN is wat mij betreft een 50/50. Dus ja, je neemt een gok, en als er straks 1 van de 3 goed uitpakt dan ben je alsnog spekkoper.

• Ton Hasselt
paul-s83 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:51:
[...]

Klopt, en zo heb ik nog 2 andere ICO's laten liggen op een x10 (IND en INS). Eigenlijk alles wat je voor Nov '17 had aangeschaft is wel een aantal keer over de kop gegaan in Jan '18.

Indahash heb ik volledig afgeschreven, die zie ik niet meer recoveren. INS zie ik nog wel terugkomen in de toekomst. ETN is wat mij betreft een 50/50. Dus ja, je neemt een gok, en als er straks 1 van de 3 goed uitpakt dan ben je alsnog spekkoper.
Verkoop jij pas bij x100 ofzo ? 7(8)7

Verwijderd

Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Paccoin ging x3600 in die tijd
Dus ja waarom niet x 100?

• sourcecode
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-01 21:40

sourcecode

Prepare for the next ATH

zo na een dag hard werken even weer in de crypto duiken en kijken wat de Koersen zijn etc.....
en wat zie ik MONACO dik erbij :)

nou ja ach daar staat mijn BOT al weken dik in de min op te ratelen en nu dus x % erbij haahahhaha
wat een poppekast die crypto

Prepare for the next ATH

• paul-s83
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:55:
[...]

Zoals ik al zei, alles ging dik over de kop in 'Jan 18. Er zijn genoeg coins die 100 tot 1000x over de kop zijn gegaan over een periode van jaren. Ik zeg niet dat dat dit in de toekomst weer gaat gebeuren, maar ik zit er niet in voor een x5.

Zo heb ik ooit ook nog eens een hele zwik Lisks gekocht voor +- 0,10 USD door mee te doen aan de ICO. Die heb ik na 2 jaar op een x 2 ofzo uiteindelijk maar verkocht en ingeruild voor iets anders. (was toen een enorme bear market die tijd). Om ze vervolgens een jaar later de 40 USD aan te zien tikken.

• Ton Hasselt
paul-s83 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:05:
[...]

Zoals ik al zei, alles ging dik over de kop in 'Jan 18. Er zijn genoeg coins die 100 tot 1000x over de kop zijn gegaan. Zeg niet dat dat dit in de toekomst weer gaat gebeuren, maar ik zit er niet in voor een x5 of x10.

Zo heb ik ooit ook nog eens een hele zwik Lisks gekocht voor +- 0,10 USD door mee te doen aan de ICO. Die heb ik na 2 jaar op een x 2 ofzo uiteindelijk maar verkocht en ingeruild voor iets anders. (was toen een enorme bear market die tijd). Om ze vervolgens een jaar later de 40 USD aan te zien tikken.
Klopt, ik heb ook rond de jaarwisseling muntjes verkocht met giga- winsten.
Maar nu moet je wel geluk hebben dat je net de goede op het juiste moment hebt.

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

ff misschien eeen vraag die hier niet hoort maar, zijn er nu nog miners hier die er ook serieus mee bezig zijn ?

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
sourcecode schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:08:
ff misschien eeen vraag die hier niet hoort maar, zijn er nu nog miners hier die er ook serieus mee bezig zijn ?
Vertcoin en Nicehash (Btc).

• cryptore
  • Laatst online: 11-12-2025
Zo ik ook net thuis , weer moeten overwerken , even lekker ontspannen met tweakers , en natuurlijk kijken of mijn peepcoins de 17 gehit hebben ........ man wat een ellende , kun je dan zelfs pcn niet meer vertrouwen , crypto is stuk , maar ik heb nog een troef achter de handen .... De Gulden , morgen komt de NLG 2.0 uit , die gaat me alles goed maken , geloof me .... _/-\o_

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
paul-s83 schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:05:
[...]

Zoals ik al zei, alles ging dik over de kop in 'Jan 18. Er zijn genoeg coins die 100 tot 1000x over de kop zijn gegaan over een periode van jaren. Ik zeg niet dat dat dit in de toekomst weer gaat gebeuren, maar ik zit er niet in voor een x5.

Ik heb Icx van 0.12c (ico prijs) naar $10+ zien gaan en niet verkocht. In een bull market kan alles.
Had je verkocht en was het crypto feest doorgegaan hadden ze $25+ kunnen staan.

Neo is ook ooit als antshare begonnen op $0.036

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:10:
Zo ik ook net thuis , weer moeten overwerken , even lekker ontspannen met tweakers , en natuurlijk kijken of mijn peepcoins de 17 gehit hebben ........ man wat een ellende , kun je dan zelfs pcn niet meer vertrouwen , crypto is stuk , maar ik heb nog een troef achter de handen .... De Gulden , morgen komt de NLG 2.0 uit , die gaat me alles goed maken , geloof me .... _/-\o_
Noi ik kijk ff de twitter van ze, en ze hebben het de helemaand over betalen van bier etc,,, in groningen O-) O-) O-) O-)

Prepare for the next ATH

• cryptore
sourcecode schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:17:
[...]

Noi ik kijk ff de twitter van ze, en ze hebben het de helemaand over betalen van bier etc,,, in groningen O-) O-) O-) O-)
Klopt , ik zie het ook helemaal niet wat worden met nlg , maar je moet je in deze barre tijden , toch ergens aan vastklampen , ha,ha

• sourcecode

sourcecode

Prepare for the next ATH

deze dans rond de 6100 lijkt wel stilte voor de storm..........
zouden we dan toch echt gaan naar de 5K low ?
want het weekend komt eraan.....................

Prepare for the next ATH

• Ton Hasselt
cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:19:
[...]

Klopt , ik zie het ook helemaal niet wat worden met nlg , maar je moet je in deze barre tijden , toch ergens aan vastklampen , ha,ha
Ik klamp me liever vast aan Linda, zojuist nog een koopordertje gezet.

• AtlAntA
Delta heeft een nieuwe 'deel je pf' functie.

https://my.delta.app/51We

• Dakillerbean
cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:10:
Halverwege de middag was er nog een rebounce naar 3 sat maar dat feest is nu ook voorbij volgens mij. Zat nog ff te twijfelen om op 1 sat te kopen en te verkopen op 2, maar je zult zien dat wanneer ik die gok waag, hij sub-sat duikt O-)

Done deal, leuk zakcentje aan overgehouden, en move on! En mocht er ooit nog Daps uit die zogenaamde snapshot rollen is dat mooi meegenomen. Al denk ik eerlijk gezegd dat het gewoon klaar is...

• cryptore
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:21:
[...]

Ik klamp me liever vast aan Linda, zojuist nog een koopordertje gezet.
Linda blijft een lekker ding om te hebben , ze doet het goed , maar dan moet ik weer een exchange er bij pakken voor haar , heb al zoveel coins

• Ton Hasselt
Dakillerbean schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Halverwege de middag was er nog een rebounce naar 3 sat maar dat feest is nu ook voorbij volgens mij. Zat nog ff te twijfelen om op 1 sat te kopen en te verkopen op 2, maar je zult zien dat wanneer ik die gok waag, hij sub-sat duikt O-)

Done deal, leuk zakcentje aan overgehouden, en move on! En mocht er ooit nog Daps uit die zogenaamde snapshot rollen is dat mooi meegenomen. Al denk ik eerlijk gezegd dat het gewoon klaar is...
Is zelfs 4 geweest.

• Ton Hasselt
cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:24:
[...]

Linda blijft een lekker ding om te hebben , ze doet het goed , maar dan moet ik weer een exchange er bij pakken voor haar , heb al zoveel coins
Persoonlijk vind ik Cryptopia de fijnste exchange.

• cryptore
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:26:
[...]

Persoonlijk vind ik Cryptopia de fijnste exchange.
heb alleen kucoin en bleutrade , en de 3 bekende nederlandse brokers , voor mijn hodl coins , zit te wachten op een paar andere exchanges , die later later dit jaar gaan komen

• Ton Hasselt
cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:28:
[...]

heb alleen kucoin en bleutrade , en de 3 bekende nederlandse brokers , voor mijn hodl coins , zit te wachten op een paar andere exchanges , die later later dit jaar gaan komen
Litebit is ook heel goed, betrouwbaar en heel duidelijk.
Veel geld gepakt daar, maar ja...dat was een half jaar geleden.

• cryptore
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:31:
[...]

Litebit is ook heel goed, betrouwbaar en heel duidelijk.
Veel geld gepakt daar, maar ja...dat was een half jaar geleden.
klopt is wel oke , Litebit , Bitvavo en Bitcoinmeester heb ik

• Ton Hasselt
cryptore schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:33:
[...]

klopt is wel oke , Litebit , Bitvavo en Bitcoinmeester heb ik
Ik zit op zeker 8 exchanges.

• cryptore
Ton Hasselt schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 21:34:
[...]

Ik zit op zeker 8 exchanges.
Zit te wachten op Altcoin i.o. en Blockbid i.o.

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Betaalde of gratis optie? Kan hem niet vinden.

Pagina: 1 ... 143 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!