Het zal aan mij liggen hoor maargoed....D-Ed schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:22:
[...]
Je hebt er zelf nog niets ingestopt want je wacht op het 'ideale moment' maar wanneer bepaal je dat dan? BTC kan nog steeds flink zakken maar gezien de groene pieken eerder deze week had het FOMO momentje ook begonnen kunnen zijn volgens velen.. Dus tja, dan heb je je moment gemist dus?
Zelf heb ik in januari al een deel mijn pf gehaald en daar leuke dingen van gedaan.. Ondertussen leg ik in stapjes weer wat geld in (uit die winst) ipv 'het ideale moment' af te wachten.. De markt voorspellen is slechts voor weinigen weggelegd. Dus nogmaals mijn vraag, wanneer ben je begonnen aan dit avontuur en wat waren je successen? Dan kunnen we de input ook een beetje op waarde schatten
Je moet gewoon niet inkopen als de boel hoog staat das toch niet zo lastig? Dan moet je juist verkopen omdat je jezelf in de positie hebt gebracht door juist laag te kopen.
Je hebt hier nog steeds teveel gelukszoekers die hodlen, en of instappen als iedereen al gekocht heeft en ze er daarom over lezen (omdat iedereen nml die munten heeft duhhh....).