[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 408 Laatste
Acties:
  • 1.162.980 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Sam2013 schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 14:06:
[...]

HTMLCoin
Enige noemenswaardige exchange is nu Bleutrade. Een whale heeft het muntje volledig in haar grip.
Mensen die wilden verkopen hebben dat nu al hoofdzakelijk gedaan, als deze whale de teugels laat vieren...

HITBtc komt er nu snel aan en die een andere top 10 met wat geluk ook (er is een voting).
Staat nu nog maar op 5 sats aankoop, dus elke sat winst is straks 20% op je aankoop.
Kan heel hard gaan.
Ik hoop dat iemand mijn tip heeft opgevolgd en inmiddels 80% winst hebt gehaald. De Whale laat nu inderdaad de teugels wat vieren. En zo niet, hier een tip weer
De whales van HITbtc zijn zich al aan het inkopen momenteel.
Zoals ik het nu zie gaat het nog veel verder stijgen na listing HITBtc, Ik schat minimaal 20 sats en max zo rond de 50, om van daaruit rustig de weg naar boven in te gaan slaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Thommie.nl op 14-05-2018 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
sjorremans schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:56:
TRAC blijft gewoon lekker doorstijgen, is toch wel 1 van de betere aankopen geweest de afgelopen tijd :+
heeft ook nog een vrij lage market cap, deze begin april ingekocht , houdt momenteel mijn pf in het groen , heeft nog genoeg ruimte om flink te groeien, ga denk ik mijn trx eind mei hier ook in omzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 22:18

Maestro

Verder met Jefferson vliegtuig

Durft iemand een voorspelling te wagen op POA Network?
Afgelopen donderdag aangekocht op 10500, inmiddels staat ie op 8800 (-16%).

Loop te twijfelen om te gaan middelen, maar hou er een dubbel gevoel bij...

Wire telegraph is a kind of a very, very long cat. You pull his tail in NYC and his head is meowing in LA. Do you understand this? And radio operates the same way: you send signals here, they receive them there. The only difference is there's no cat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
*Klein stemmetje aan..Whow... 41 pagina's en nog niet één keer IOTA genoemd.. -O-

Er is sinds afgelopen weekend een eigen IOTA thread gemaakt hier op ons eigen Tweakers _/-\o_
https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1852823

Meteen al wat pittige discussies en onderbouwde stellingen, wellicht zijn er hier nog wat mensen die daar eens een kijkje willen nemen O-)

*Klein stemmetje uit..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:59

Bloodclot

Jawier!

Afgelopen weekend de 800 RLC tokens gekregen, laat 't nu mooi sudderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren nog vertrouwen in ICX voor op de langere termijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RideWithUz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-04-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:07:
jazeker, is mijn een na grootste bag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:17
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:56:
[...]

Je kunt het sturen naar je public wallet adres. Verder heb je een private spend en een private view. Met het public adres in combinatie met je private view en private spend kun je uit je wallet widrawen. Je kunt de complete inhoud in 1 keer terughalen naar een online wallet, dus niet in gedeeltes. Waarom weet ik niet precies.

In de mobile miner app zit een functie 'importeer ETN vanuit een offline portemonnee' ik denk dat er in de desktopwallet een soortgelijke functie zit. Deze heb ik nooit gebruikt dus weet dat niet zeker, maar lijkt me wel aannemelijk.

Ik heb de functie nog niet gebruikt om te witdrawen maar ga er van uit dat het werkt. Voor de zekerheid laat ik in mijn mobile wallet altijd een klein bedrag van minimaal 0.2 ETN staan (de maximale hoeveelheid die gebruikt voor ETN transacties) zodat ik altijd de netwerkkosten kan dekken, aangezien ik niet zeker weet of deze van je paperwallet inhoud betaald kunnen worden.

Hier een link waarin het proces beschreven wordt: https://electroneum101.com/import-electroneum-paper-wallet/
Je hebt geen betalingsID nodig toch met een paper wallet? Hoe ontvang je de electronero's trouwens? na de fork?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-12-2021
Redelijk gevulde bags, gisteren nog iets van 33 extra weten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 27-01-2023
Ik denk dat deze binnenkort wel weer in actie gaat komen oOo
Reden hiervan? geen idee, gewoon onderbuik gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greymore1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Redelijk gevulde bags, gisteren nog iets van 33 extra weten te kopen.
Top ik ook nog wel maar beweegt al een lange tijd niet meer vandaar.. Moet echt nog gaan knallen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oldgrumpy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:48
niels0123456 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:09:
[...]

Reden hiervan? geen idee, gewoon onderbuik gevoel.
Mijn vrouw heeft dat soms ook, die dagen kan je haar beter gerust laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Greymore1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:48:
[...]

Kunnen ze geen "Miljonairslounge" crypto topic aanmaken, kunnen de beste mannen en hun succesverhalen met dikke sigaren en 80 jaar oude whiskeys daar hun "Road to glory" uitgebreid nuanceren om ons gewone volk te laten doen watertanden. Lijkt me wel wat.
Ik ben wel nieuwschierig naar de hoeveelheid waarde die mensen "in crypto" hebben zitten hier. Maar ik denk dat een (anonieme) poll niet echt werkt. Het is toch een beetje iets wat mensen voor zichzelf willen houden.

---

Poll: Hoeveel waarde heb jij in crypto zitten? (huidige waarde portfolio)
€1k of minder
€1k+
€10k+
€100k+
€1m+
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400486&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels0123456
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:10:
[...]

Top ik ook nog wel maar beweegt al een lange tijd niet meer vandaar.. Moet echt nog gaan knallen!
Wanneer een munt als deze een poos niet beweegt houd ik hem zeker vast. Vaak gaat ie redelijk snel een maanreisje maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn
  • Laatst online: 13:06

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:11:
[...]

Ik ben wel nieuwschierig naar de hoeveelheid geld die mensen "in crypto" hebben zitten hier. Maar ik denk dat een (anonieme) poll niet echt werkt. Het is toch een beetje iets wat mensen voor zichzelf willen houden.

---

Poll: Hoeveel waarde heb jij in crypto zitten?
€1k of minder
€1k+
€10k+
€100k+
€1m+
[afbeelding]
Dit is al de derde keer dat ik zo'n poll voorbij zie komen hier ;).

Wat bedoel je met "erin zitten"? Huidige waarde, of originele investering?

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:13:
[...]

Dit is al de derde keer dat ik zo'n poll voorbij zie komen hier ;).
Oh shoot, sorry, ik hou dit slowchat-topic niet echt bij. Ik ben wel nieuwschierig naar de eerdere polls. :)
Wat bedoel je met "erin zitten"? Huidige waarde, of originele investering?
Ik bedoel de huidige waarde, maar die originele investering is eigenlijk ook wel interessant. Het lijkt me echter moeilijker te beoordelen. Ik weet niet precies wat mijn originele investering zou zijn. En als ik eens een bot heb gemaakt en daar veel tijd in heb gestoken, moet ik dan een uurloon als originele investering berekenen?

-edit-

orf in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"
Bmfd in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"

-edit-

je was me voor.

Volgens mij is bovenstaande poll de eerste om te zien hoeveel mensen er in de nieuwe millionairscryptolounge zouden zitten. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Sando op 14-05-2018 14:24 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:15:
[...]

Oh shoot, sorry, ik hou dit slowchat-topic niet echt bij. Ik ben wel nieuwschierig naar de eerdere polls. :)
In omgekeerd chronologische volgorde:
Bmfd in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #4"
orf in "[Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #3"

In het kader van in elk deel een poll, hebben we die voor deel #5 nu ook weer gehad :Y)
Ik bedoel de huidige waarde, maar die originele investering is eigenlijk ook wel interessant. Het lijkt me echter moeilijker te beoordelen. Ik weet niet precies wat mijn originele investering zou zijn. En als ik eens een bot heb gemaakt en daar veel tijd in heb gestoken, moet ik dan een uurloon als originele investering berekenen?
Als je actief handelt wordt het wat lastiger idd. Je zou het kunnen definieren als hoeveel geld er van je bankrekening naar een exchange/broker is gegaan. Dat dekt ook de lading niet 100% voor mensen die ook weer veel terug omzetten in euro's, maar ik denk dat velen toch een hodler zijn of het iig in een of andere token op een exchange laten staan.

Een ander leuk gegeven is de huidige waarde van je portfolio relatief aan je originele inzet.

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 14-05-2018 14:23 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:09
Je kan ook vragen wat voor rendement mensen hebben gemaakt, ongeacht hun absolute inleg is dat wellicht interessanter :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Rookert25 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:24:
Je kan ook vragen wat voor rendement mensen hebben gemaakt, ongeacht hun absolute inleg is dat wellicht interessanter :)
Jij bent zeker van de belastingdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lieu10ant
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Iemand die meedoet met de Wafflecoin ICO? Lijkt me wel geinig...

https://www.thewafflecoin.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Rookert25 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:24:
Ik wilde graag weten of en hoeveel mensen er hier in de millionairslounge zouden zitten. :)
Tot nu toe in ieder geval twee!

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rookert25
Sam2013 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:25:
[...]

Jij bent zeker van de belastingdienst.
Maakt de fiscus geen zak uit, zij gaan toch uit van een fictief rendement. Mensen stappen in crypto toch vanwege verwacht rendement, dan is dat toch leuker dan bedragen te zien zonder te weten wat mensen hebben ingelegd.

Snelste manier om in crypto miljonair te worden is om 2 miljoen in te leggen zegt men ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:44
.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Als je actief handelt wordt het wat lastiger idd. Je zou het kunnen definieren als hoeveel geld er van je bankrekening naar een exchange/broker is gegaan. Dat dekt ook de lading niet 100% voor mensen die ook weer veel terug omzetten in euro's, maar ik denk dat velen toch een hodler zijn of het iig in een of andere token op een exchange laten staan.
Maar dan trek je het geld wat je terug haalt er toch weer vanaf?

Ik heb destijds in november/december vorig jaar zo'n 800 ingezet. Dan rond kerst er 1800-2000 euro uitgehaald (inleg plus extra). Om vervolgens nu eigenlijk die complete 'winst' er weer in te te hebben gestopt. Dus je zou kunnen zeggen dat ik met puur winst speel, maar ik probeer in mijn achterhoofd te houden dat er ondertussen gewoon 800-1000 euro inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:20:
[...]

Een ander leuk gegeven is de huidige waarde van je portfolio relatief aan je originele inzet.
Ik denk dat we dit kunnen benaderen door te kijken op welke datum iemand voor het eerst in één van de cryptotopics heeft gepost.

Noobs maken generaliserend gesproken een bepaald patroon door:
  1. The Daytrader*
  2. The random ICO
  3. The FOMO
  4. The Panic Sell
  5. The 'educated guess' ICO
  6. The HODLer
* Je hebt ook de pro daytrader en de arbitrator, zeker geen noobs, maar ik denk dat deze buiten mijn generalisatie vallen.

[ Voor 9% gewijzigd door Sando op 14-05-2018 14:36 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bmfd
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 05-08 11:59
lieu10ant schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:26:
Iemand die meedoet met de Wafflecoin ICO? Lijkt me wel geinig...

https://www.thewafflecoin.com/en/
Heb jij aan de ICO of airdrop meegedaan of ben je zelf betrokken bij het project? Je hebt er al meerdere keren een reactie over geplaatst.

Het is een leuke grap. Jammer om te zien dat ze echt ETH proberen op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggj87
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22-07 20:25
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:34:
[...]

Ik denk dat we dit kunnen benaderen door te kijken op welke datum iemand voor het eerst in één van de cryptotopics heeft gepost.

1. The Daytrader*
  2. The random ICO
  3. The FOMO
  4. The Panic Sell
  6. The HODLer
* Je hebt ook de pro daytrader en de arbitrator, zeker geen noobs, maar ik denk dat deze buiten mijn generalisatie vallen.
Eerder: 7. All of the above

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:04
PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:54:
[...]

Wat is daar zo vreemd aan ? Blijven we omhoog gaan hou ik vast, gaan we weer omlaag verkoop ik om weer lager in te kopen.
Wat ik er zo vreemd aan vind is dat jij (naar mijn weten) al eeuwen zwaar bearish uitspraken loopt te doen en al maandenlang aangeeft in fiat te zitten. Op basis van je eerdere verhalen in dit topic had ik niet de indruk dat jij uberhaupt iets te verkopen had ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
[...]

1. The Daytrader*
  2. The random ICO
  3. The FOMO
  4. The Panic Sell
  6. The HODLer
Fase 1 is volgens mij eerder het blindelings opvolgen van het advies van een random persoon op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Ik haal bullish en bearish steeds door elkaar. Wie heeft een ezelsbruggetje?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07
Ik hoefde maar drie posts verder te scrollen om een liefdevolle post van FaceDown tegen te komen :+

Ik mis hem wel een beetje:(

Dotabuff profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:42:
Een stier neemt mensen op zijn hoorns en gooit ze de lucht in -> omhoog dus.
Een beer graaft onder de grond naar truffels -> omlaag dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cobus79
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-06-2022
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:42:
Waar het vandaan komt; de beer valt aan van bovenaf, de stier vanaf onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:26:
[...]

Ik wilde graag weten of en hoeveel mensen er hier in de millionairslounge zouden zitten. :)
Tot nu toe in ieder geval twee!
als ik winst heb laat ik het je wel weten zal wel over een jaar of twintig zijn :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Stoffa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:40:
[...]

Wat ik er zo vreemd aan vind is dat jij (naar mijn weten) al eeuwen zwaar bearish uitspraken loopt te doen en al maandenlang aangeeft in fiat te zitten. Op basis van je eerdere verhalen in dit topic had ik niet de indruk dat jij uberhaupt iets te verkopen had ;)
Ik doe geen zware bearish uitspraken, ik geef de mogelijkheden aan. Ik zeg niet te weten of we nu naar de 20k of 4k gaan. Je moet ergens een keer instappen natuurlijk. Ik ben dus op 8.2k ingestapt in de hoop dat we verder omhoog gaan. Heb ik het idee dat we weer flink gaan zakken verkoop ik met een klein beetje winst of als het moet met een klein beetje verlies. Het liefste hou ik nu gewoon weer weken of maanden vast, maar dan moet ik wel het vertrouwen hebben dat we verder omhoog blijven gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Ik doe geen zware bearish uitspraken, ik geef de mogelijkheden aan. Ik zeg niet te weten of we nu naar de 20k of 4k gaan. Je moet ergens een keer instappen natuurlijk. Ik ben dus op 8.2k ingestapt in de hoop dat we verder omhoog gaan. Heb ik het idee dat we weer flink gaan zakken verkoop ik met een klein beetje winst of als het moet met een klein beetje verlies. Het liefste hou ik nu gewoon weer weken of maanden vast, maar dan moet ik wel het vertrouwen hebben dat we verder omhoog blijven gaan.
Ah all right, je bent dus net ingestapt, dat kreeg ik niet mee. Maar even serieus: je moet toch wel toegeven dat je de afgelopen maanden een soort van de mascottebeer van dit topic bent geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bmfd
hellsau schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Ik hoefde maar drie posts verder te scrollen om een liefdevolle post van FaceDown tegen te komen :+

Dat is dan ook direct wel een van zijn meest legendarische reacties moet ik zeggen. Ook mooi om te zien dat @tias86 een pagina verder GET al aan het shillen was, daar is hij dus erg consistent in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Stoffa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:47:
[...]

Ah all right, je bent dus net ingestapt, dat kreeg ik niet mee. Maar even serieus: je moet toch wel toegeven dat je de afgelopen maanden een soort van de mascottebeer van dit topic bent geweest.
Ik heb inderdaad genoeg dingen gepost over de 2014 crash tegenover nu. Dat is puur om aan te geven wat mogelijk is, en inderdaad voor lange tijd had ik meer het idee dat we nog verder omlaag zouden gaan dan omhoog. Ik denk dat we nu op een punt zitten dat het nog steeds beide kanten op kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:46:
[...]

Ik denk dat de emoties omtrend nieuws als onderstaande belangrijker zijn bij het speculeren dan kijken naar het verleden zoals bijvoorbeeld in TA gedaan wordt. Maar dat is eigenlijk een geheimpje. Niet verder vertellen hoor.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Poll: Wat is de waarde van je crypto relatief aan je inleg?Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=400487&layout=6&sort=org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

hellsau schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:42:
[...]

Kan je FaceDown in één zin samenvatten? Ik heb in mijn sebatticle wel wat gemist zo te zien.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:53:
[...]

Ik denk dat de emoties omtrend nieuws als onderstaande belangrijker zijn bij het speculeren dan kijken naar het verleden zoals bijvoorbeeld in TA gedaan wordt.
Pak maar eens de 2014 crash en deze van nu. Die passen extreem goed op elkaar tot nu toe. Wanneer er een grote pump geweest is en er komt een grote val is kijken naar het verleden echt geen slecht idee hoor. En tuurlijk bepaald wat er nu gebeurt de koers van nu, maar de val na een dikke pump klopt perfect met het verleden.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:56:
[...]

Kan je FaceDown in één zin samenvatten? Ik heb in mijn sebatticle wel wat gemist zo te zien.
"Jullie zijn allemaal n00bs, al jullie coins zijn shitcoins, VEN is de enige die over een tijdje nog wat waard is"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• niels0123456
[...]

Alles is kut! klote bitcoin!!
VEN Moon soon *O* *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:57:
[...]

"Jullie zijn allemaal n00bs, al jullie coins zijn shitcoins, VEN is de enige die over een tijdje nog wat waard is"
Als ie het heeel goed heeft gespeeld kon ie binnen 2 maanden millionair zijn. Voor de rest quote ik even de staatsloterij Holland Casino:
Speltip 6 – Spreid je winstkansen.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Dat was Holland Casino overigens ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:34

hmr

Ik weet dat jullie mij nu weer een shiller gaan vinden maar hierbij het volgende.

Kreeg een tip door dat VeChain mogelijk gaat samenwerken met Circle (zij hebben Poloniex gekocht). Circle heeft een special announcement 15 mei rond 17.30.... Kan mogelijk huge zijn, een Coinbase alternatief met fiat mogelijkheden...

For what it's worth dan hé..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:02:
Dat was Holland Casino overigens ;)
Stiekem bedoelden ik en mijn licht amnestische afasie dat.

Over lichte dingen gesproken

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YxPbf6i.png

* Sando licht jaloers is

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grono112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 16:01
[...]

1. The Daytrader*
  2. The random ICO
  3. The FOMO
  4. The Panic Sell
  6. The HODLer
Ik ben zelf meer een 6 type 8) Af en toe kijk ik zeker of ik een ICO kan meepakken, laatste was RPX daarna niet echt veel meer kunnen participeren helaas. Heb de laatste tijd een beetje druk gehad maar wil zeker ook wel wat meer gaan kijken naar ICO's en beginnen met day traden. Maar zoals gezegd zodra ik wat meer tijd er voor heb ga ik "weer" beginnen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
hmr schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:06:
Ik weet dat jullie mij nu weer een shiller gaan vinden maar hierbij het volgende.

Kreeg een tip door dat VeChain mogelijk gaat samenwerken met Circle (zij hebben Poloniex gekocht). Circle heeft een special announcement 15 mei rond 17.30.... Kan mogelijk huge zijn, een Coinbase alternatief met fiat mogelijkheden...

Ah ik zie dat FaceDown een clone-account heeft aangemaakt :+
Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:08:
[...]

Stiekem bedoelden ik en mijn licht amnestische afasie dat.

Over lichte dingen gesproken

[afbeelding]

* Sando licht jaloers is
Daar sta ik ook tussen :Y)
Ben wel benieuwd naar die ene persoon die 0% heeft aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

.oisyn schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:10:
[...]

Ah ik zie dat FaceDown een clone-account heeft aangemaakt :+
[...]
Ach ik weet wat mijn antwoord was op de poll m.b.t. het behaalde rendement.

:> :P :9

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 17:15

RyuuPro

That Damn Fly

Bitcoin, waarom moet je nou net in en uit mijn 'Ik ga bijkopen"-lijn schommelen.
Je maakt het me wel heel lastig te beslissen zo.

Twijfel-naschok nog steeds van het niet helemaal recovered zijn van de crash.
Alhoewel ik dankzij NULS stijging eindelijk weer een groen veldje in mijn portofolio heb.

Edit: En tevens moet ik misschien met een 1-2 coins mijn verlies nemen want die zien er heel dood uit en die ook in wat anders stoppen met hoop om wat recovery te maken.

[ Voor 22% gewijzigd door RyuuPro op 14-05-2018 15:14 ]

Kaze Ni Nare

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoffa
RyuuPro schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:12:
Bitcoin, waarom moet je nou net in en uit mijn 'Ik ga bijkopen"-lijn schommelen.

Alhoewel ik dankzij NULS stijging eindelijk weer een groen veldje in mijn portofolio heb.

Edit: En tevens moet ik misschien met een 1-2 coins mijn verlies nemen want die zien er heel dood uit en die ook in wat anders stoppen met hoop om wat recovery te maken.
Je hebt de gemoedstoestandupdate gemist? We gaan omhoog :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rookert25

Lijkt me vergezocht, al zou het erg tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
[...]

Intens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 17:21
$1,200,000 buywall op $8400 op bitstamp nu. 132 stuks

60 stuks opgegeten, daarna weggehaald. Daalt lekker door nu. Toch aparte spelletjes.

[ Voor 45% gewijzigd door gabn88 op 14-05-2018 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1

VEN it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 10:18
[...]
groot visionair (hoop ik dan, heb een leuk stapeltje VEN *O* )

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
[...]

Een notoire forumvervuiler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mijn AST staat voorlopig nog flink in de min.... niet mijn beste pick geweest dit jaar.. :).

ONT maakt het gelukkig nog steeds goed.. :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:19

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Als RDD je enige munt in de plus is vandaag dan weet je wat voor dag het is :')

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dakillerbean
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-07 13:38
RyuuPro schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:12:

Over verlies nemen zijn de meningen nogal verdeeld... Ikzelf heb laatst bijvoorbeeld mijn HTML verkocht met flink verlies, en sinds gisteren zit er weer flink beweging omhoog in. Neemt niet weg dat ik de verloren centen uit HTML in onder andere PCN weer ruimschoots heb terugverdiend. Nouja verdiend, zolang je niet uitcasht heb je geen echte winst of verlies, maar dat ter zijde. Mijn portfolio staat er beter en groener voor, zeg maar.

Heb daarentegen stiekem wel gisteren een baalmomentje gehad toen HTML een sprong maakte en nog gaat maken vermoed ik. Maar die verwacht ik dan ook weer van mijn andere muntjes. Gun alle “stugge” holders van HTML hier een Lambo, Moon, Mars, het zij jullie gegund!

Gewoon even goed uitzoeken of er voor die “dode” muntjes nog wat leuks in het verschiet ligt, wellicht is het dan toch verstandiger nog even vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
en weer 14 xlm extra met dit dipje!

:*) Ik ga het nog leren straks!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024
vrijdag eindelijk begonnen met binance traden. hele hoop getrade maar nog weinig verdiend of verloren. gister in lun gestapt maar veel te vroeg uitgestapt. grappig spelletje is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
DAMAGE schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:32:
Als RDD je enige munt in de plus is vandaag dan weet je wat voor dag het is :')
Zo'n dag heb ik ook :)
RDD knalt weer omhoog nu...oh yeah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Worstkaas schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:43:
[...]

Zo'n dag heb ik ook :)
RDD knalt weer omhoog nu...oh yeah
nog een reden voor deze rdd boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:35
Ben weer lekker in ZIL gestapt, LETS GO!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Laatst online: 17:59

Bloodclot

Jawier!

gdax btc: van 8450 naar bijna 8650 in paar minuutjes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:50
Lekkere stijging weer :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
nemesis2212 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:51:
[...]

nog een reden voor deze rdd boost?
Misschien heeft het te maken met het nieuwsbericht dat Facebook een eigen coin wil gaan introduceren en dat men met het zoeken op rdd is gestuit, als social coin?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Bloodclot schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:53:
gdax btc: van 8450 naar bijna 8650 in paar minuutjes?
Bitfinex ook 280 dollar er bij in zeer korte tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nemesis2212
Pelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:53:
[...]

Misschien heeft het te maken met het nieuwsbericht dat Facebook een eigen coin wil gaan introduceren en dat men met het zoeken op rdd is gestuit, als social coin?
hopelijk komt dat uit. we hebben al genoeg gewacht met rdd om wat bekendheid te krijgen!

heb je ook een linkje met een artikel of nieuws pagina hiervan? reddit ofzo

[ Voor 9% gewijzigd door nemesis2212 op 14-05-2018 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Daar gaan we. Ik voorspel 9k aan het einde van de dag }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
Go BTC go !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Holy shit. Van -4% naar een kleine plus in 10 minuten 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:55:
[...]

Bitfinex ook 280 dollar er bij in zeer korte tijd.
370 *O*

En ondertussen doet Ark een aanval op de nummer 1 positie in mijn pf! Kom op DGB dat laat je toch niet gebeuren! Omhoog met die handel!

[ Voor 27% gewijzigd door Pelox op 14-05-2018 15:59 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
1 minuut later inderdaad :P Go whales !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkownage
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-12-2022
Consensus boost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

OP DE OFFICIEELE TWITTER VAN ARK STAAT EEN SCAM WAARSCHIJNLIJK ZIJN ZE GEHACKT GAAT OM GRATIS ETHER

Is niet officiële twitter account is inmiddels al gemeld.

[ Voor 54% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2018 16:49 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adnanos
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06-06-2024
sjukke schreef op maandag 14 mei 2018 @ 15:56:
Daar gaan we. Ik voorspel 9k aan het einde van de dag }:O
Binnen een uur aan dit tempo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabn88
  • Laatst online: 17:21
Wat een vage shit. Ik zat gewoon de hele tijd op de koop knop om bij een stijging direct in te kunnen stappen. Wordt ik gebeld, staan we na het gesprek gewoon 4% hoger dan voor het gesprek... :|

edit: dan maar weer 6 uur wachten tot we weer op $8400 staan >:)

[ Voor 15% gewijzigd door gabn88 op 14-05-2018 16:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bmfd
A87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:06:
[...]

zou ik wel doen als het om 1 euro ging :o
Dus, je bent slim genoeg om zelf te snappen dat het om een scam gaat, maar vervolgens plaats je hier alsnog een link naar een scamsite? Logisch.

Het echte Twitter-account van Ark is niet gehackt. Het gaat hier om een ander Twitter-account dat het officiële account probeert te imiteren en op die manier probeert mensen op te lichten.
ggj87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:04:
[...]

Ik vraag me af hoe die scammers aan zoveel Ether komen? Want ze sturen dit natuurlijk gewoon naar zichzelf. Of is die wallet nep? Een soort filmpje oid.?
Vaak hebben ze inderdaad een simulatie van Etherscan gecreëerd, waardoor het lijkt alsof een heleboel mensen ETH sturen en een veelvoud daarvan terug ontvangen.

[ Voor 30% gewijzigd door Bmfd op 14-05-2018 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Modbreak:Ik ga zo even wat posts bijwerken / een schopje geven, even op slot.

Was een afdeling storm / glas water dingetje.
Nu graag weer ontopic :)

[ Voor 31% gewijzigd door janvanduschoten op 14-05-2018 16:51 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08:01
zodeju zcash ging ff omhoog zeg jammer dat ik die niet had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
janvanduschoten schreef op maandag 14 mei 2018 @ 16:14:
[modbreak] Ik ga zo even wat posts bijwerken / een schopje geven, even op slot.

Was een afdeling storm / glas water dingetje.
Nu graag weer ontopic :)[/]
Ontopic, zie um gaan!
Offtopic, je mag de boel wel vaker sluiten hier gezien de invloed op de koersen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Pelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 14:08:
[...]

Je hebt geen betalingsID nodig toch met een paper wallet? Hoe ontvang je de electronero's trouwens? na de fork?
Nee ik stuur mijn muntjes er altijd heen zonder betalings id. Bij block 307.000 wordt er een snapshot van de ETN blockchain genomen. (we zitten nu ergens bij block 284.000 ofzo) Dus bij block 307.001 kun je je ETN weer van je paper wallet aftrekken om mee te doen aan de fork.

Vervolgens kun je met deze lege ETN paper wallet je ETNX claimen. Je ETNX komt daar dan op te staan. 1:1 dus je krijgt evenveel ETNX als de hoeveelheid ETN aanwezig op de paperwallet tijdens de snapshot. Zodra ze hun online wallets uitbrengen kun je die ETNX daar weer heensturen/ van je paper wallet afhalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greymore1
VEN moon of wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Heeft die piek omhoog missch8en iets te maken met Consensus 2018?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop het..all in nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Haha why jongens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Laatst online: 27-01-2022
KIN is lekker bezig zeg, 92% plus in de week.
Ze spreken ook op Consensus, ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1
WaxweazleNL schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:16:
KIN is lekker bezig zeg, 92% plus in de week.
Ze spreken ook op Consensus, ik ben benieuwd :)
KIN heb ik er ook wat van 350.000 ofzo voor 0.152 ETH MOON 100x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greymore1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaxweazleNL
  • Laatst online: 27-01-2022
Greymore1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:19:
[...]

KIN heb ik er ook wat van 350.000 ofzo voor 0.152 ETH MOON 100x
Ik heb er miljoenen van _/-\o_ haha de enige coin die ik heb waar ik dat van kan zeggen, kan ook niet anders bijna met een supply van 700 miljard dacht ik.
Maar mag zo wel doorgaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
D-Ed schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:09:
Heeft die piek omhoog missch8en iets te maken met Consensus 2018?
Hoe zouden wij dat moeten weten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viep
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 23-07-2022
poderosoo schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 20:04:
Nog wat positief nieuws, elk NEO adres die voor 8 mei een NEP-5 token heeft gehad krijgt voor elke unieke nep-5 token 1k MCT. Zelf heb ik 8k hiervan gekregen (nep-5 based tokens overzetten van de ene naar de andere wallet :9 ). Dit is een utility token die kennelijk per 10k MTC 400 GAS korting geeft voor developers in het NEO-ecosysteem om een smart-contract te deployen. Dit is normaal 500 GAS. Op NEO-scan kan je kijken hoeveel je er eventueel op je adres hebt gekregen (nog onbekend of exchanges dit supporten).

Voor de mensen die het willen toevoegen in hun NEON-wallet, dit is de script-hash die je moet toevoegen: a87cc2a513f5d8b4a42432343687c2127c60bc3f

Beetje geluk wordt dit een ONT airdrop verhaal, wat niet al te vergezocht zou zijn aangezien 1k MCT dus 40 GAS (huidge prijs GAS ca. 25-30 USD) korting geeft voor developers.
Ha, ik heb er ook 1.000 gehad. Ik zie nu ook dat ik 1 RHT heb gehad.
Rookievraagje: die ene RHT zie ik in mijn wallet (Ledger Nano app) staan maar die 1.000 MCT niet. Die zie ik alleen op neotracker.io staan.
Hoe kan dat en hoe krijg ik ze ooit (heeft geen haast) verplaatst? Moet ik dan per se een wallet aanmaken op Neo Tracker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Morgen zal er wel gesproken worden door de CEO van VeChain Mr. Sunny Lu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mprkooij schreef op maandag 14 mei 2018 @ 17:39:
Morgen zal er wel gesproken worden door de CEO van VeChain Mr. Sunny Lu.
En waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Lekker hoor zcash O+ O+ O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

RLC knalt ook lekker door zeg.
Pagina: 1 ... 11 ... 408 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
  • Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
  • Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!