Op Kraken en Bitstamp gebeurt het allemaal .. GDAX is hopeloos qua volume vandaag en Bitfinex lijkt ook achter te blijven .. kan gunstig zijn. Praktisch altijd is Bitfinex de aanvoerder van het spul.
@A87 zou mooi zijn als we hetzelfde gaan meemaken als vorig jaar
Nou vooruit dan maar: BULLISH F-YEAH!!!111!!!1. Moon, Lambo, Villa, Ducati !11!!1Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 22:48:
[...]
En het is nu ook niet in overdreven sprongen, we stijgen een stuk en dalen dan weer even (constant higher lows). Stuk stabieler en natuurlijker![]()
Bullish as fuckkk
Ja snap ik , wanneer ga je het doen?Ton Hasselt schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:20:
[...]
Nee, ik moest nog inzetten.
In delen storten, snap je?
@PilatuS Finally! Ik zat er al op te wachten, onze enige echte Pilatus die met Lambo, moon en villa uitspraken komt..... nu weten we het echt jongens, 10k soon
1e pinksterdag op 4 juni ?Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:23:
@A87 zou mooi zijn als we hetzelfde gaan meemaken als vorig jaar
kan me allemaal niet schelen mits we gewoon een nieuw ATH gaan aantikken

Ti's je gegund ... ik zie voor het eerst in me leven groene getallen achter Litecoin staan, dacht dat dat wellicht technisch onmogelijk was, maar het kan ... vind dat al een verrijking van me leven momenteel.Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:27:
[...]
kan me allemaal niet schelen mits we gewoon een nieuw ATH gaan aantikken

Ik ga jou oprecht feliciteren makker.
Dit is voor het eerst een bijdrage van je die gewoon goed is! Je hebt er wel geen woorden aan vuil gemaakt, maar hij is goed, en dat meen ik.

Ik zit ook in Ltc, op Cryptopia en op Binance.Turbo-Puppy schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:30:
[...]
Ti's je gegund ... ik zie voor het eerst in me leven groene getallen achter Litecoin staan, dacht dat dat wellicht technisch onmogelijk was, maar het kan ... vind dat al een verrijking van me leven momenteel.
Deze week ga ik er nog meer halen.
@A87 Legend. Ik zie je op de maan binnenkort, gezellig samen met een Heineken tap genieten van onze winsten. Om daarna mans te doen tegen mensen die hun geld netjes op de spaarrekening hebben staan, waar ze niet eens een biertje van kunnen kopen eind v/h jaar.
Heb er enorm veel zin in
Heb er enorm veel zin in

Mocht je nog geld hebben staan dat niks aan het doen is, lees dit: https://blog.genesis.visi...announcement-f520ea832168
Het idee van Genesis Markets klinkt wel echt gaaf, ben echt super benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken. Komt binnenkort uit volgens de telegram, I can't wait till moon mission.
Het idee van Genesis Markets klinkt wel echt gaaf, ben echt super benieuwd hoe het in de praktijk gaat werken. Komt binnenkort uit volgens de telegram, I can't wait till moon mission.
Als dit waar is dan krijg ik alleen maar meer spijt dat ik niet eerder ben begonnen met het minen van ravencoin. Maar ben toch zeer enthousiast!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Dat zou op zich logisch zijn. Hoe minder handel er is en hoe minder buy- en voornamelijk sellwalls er zijn, hoe meer effect een grote koop-order heeft. Dwz als er wat mensen achteraanspringen gaat 'ie meteen flink omhoog. Klopt er ook mee dat er meestal zo'n sprong komt na een tijd stilstand - dat is een veilig moment om een grote bak te kopen want zonder dat zou er waarschijnlijk niks gebeuren. Dus je koopt een grote hap, koerst vliegt omhoog, mensen springen erachteraan, koers vliegt verder omhoog. En dan maar weer verkopen.... ofwel met een stop loss of een sellwall of een market sell, geen idee welke er daarvoor gebruikt wordt (gezien de vaak even harde daling waarschijnlijk ofwel een stop loss of een market sell).PilatuS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:04:
[...]
Het lijkt er op dat de grote jongens vaak op zondag gaan kopen. Weet het anders ook niet.
Het is ook wel vaak dat wanneer zondag omhoog is gelijk de halve week er na of de hele week tot vrijdag omhoog is. Hetzelfde met zondag omlaag dan de hele week omlaag. Geen idee wat deze week gaat doen maar in het verleden is het erg vaak zo gegaan. De stijging of daling begint dan zondagmiddag of avond en zet meerdere dagen door, dat is toch wel vreemd.Specy schreef op maandag 14 mei 2018 @ 00:42:
[...]
Dat zou op zich logisch zijn. Hoe minder handel er is en hoe minder buy- en voornamelijk sellwalls er zijn, hoe meer effect een grote koop-order heeft. Dwz als er wat mensen achteraanspringen gaat 'ie meteen flink omhoog. Klopt er ook mee dat er meestal zo'n sprong komt na een tijd stilstand - dat is een veilig moment om een grote bak te kopen want zonder dat zou er waarschijnlijk niks gebeuren. Dus je koopt een grote hap, koerst vliegt omhoog, mensen springen erachteraan, koers vliegt verder omhoog. En dan maar weer verkopen.... ofwel met een stop loss of een sellwall of een market sell, geen idee welke er daarvoor gebruikt wordt (gezien de vaak even harde daling waarschijnlijk ofwel een stop loss of een market sell).
Eens. Moet er wel bij zeggen dat het lijkt alsof deze stijging tot nu toe wat stabieler lijkt dan op de andere stijgzondagen. Ben zeer benieuwd. Best leuk om zo wat te 'analyseren' of speculeren.PilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 00:55:
[...]
Het is ook wel vaak dat wanneer zondag omhoog is gelijk de halve week er na of de hele week tot vrijdag omhoog is. Hetzelfde met zondag omlaag dan de hele week omlaag. Geen idee wat deze week gaat doen maar in het verleden is het erg vaak zo gegaan. De stijging of daling begint dan zondagmiddag of avond en zet meerdere dagen door, dat is toch wel vreemd.
weer aan het zakken , ging net zo lekker zitten paar zakkers bij.
[ Voor 23% gewijzigd door Toerq op 14-05-2018 05:08 ]
En toen stonden we weer waar we zondagochtend begonnen waren...
Hopelijk trekt het in de loop van de dag nog een beetje bij.
Hopelijk trekt het in de loop van de dag nog een beetje bij.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Nope, kan niet altijd feest zijn... Zag het te laat, wellicht zakt ie nog wat in, nu BTC weer een “down to earth shot” maakt?

Verassend... we zijn weer harder gezakken dan gestegen.
We zitten jou nou al maanden te stalken met de vraag wanneer je je nou gaat inkopen, en plotseling heb je het over verkopen? Lol!PilatuS schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:01:
[...]
Het kan prima dat we de low voor dit jaar nu echt gehad hebben. Het ziet er de laatste dagen gewoon goed uit door de 8.2k niet omlaag te breken en mooi weer omhoog te gaan. Ik sluit een nieuwe rit omlaag niet uit hoor, maar het ziet er best mooi uit zo. Mocht de boel toch weer omlaag gaan verkoop ik wel met een klein beetje winst.
[...]
Daar heb ik al heel lang geen last meer van gelukkigMoet wel toegeven geen zin te hebben om een eventuele run naar 10k of hoger te missen.
* Stoffa heeft iets gemist zeker.
Gemoedstoestand ga ik dadelijk eens lekker voor zitten onder het genot van een bakkie pleur @Jaapio.
[ Voor 9% gewijzigd door Stoffa op 14-05-2018 08:06 ]
Hmm als ik goed kijk zie ik op de 7h chart een dubbel head en shoulder patroon ontstaan.. dat in combinatie met de up en down switch candle verwacht ik dat we vandaag omhoog gaan. Een andere optie is dat we verder zakken.
Zero.
Ik verlos je dadelijk met een gemoedsupdate. Komt goed.Pelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:25:
verwacht ik dat we vandaag omhoog gaan. Een andere optie is dat we verder zakken.
kijk hier kan ik wat meePelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:25:
Hmm als ik goed kijk zie ik op de 7h chart een dubbel head en shoulder patroon ontstaan.. dat in combinatie met de up en down switch candle verwacht ik dat we vandaag omhoog gaan. Een andere optie is dat we verder zakken.

echt om te janken dit, kunnen weer opnieuw beginnen.....................
In 1 uurtje 300 zakken, klote whale

Verwijderd
Kocht m niet op de piek hoorGeeMoney schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:11:
[...]
Kopen midden in een pump is gewoon niet verstandig, dat zegt weinig over de munt.
Paar dagen niet meegelezen, altijd grappig om te zien hoe stemming van vol vertrouwen omslaat door -$400 op BTC chart
Nou.. deze mag je helemaal toewijden aan het fantastische stop-loss en limit sell concept. De hele shitzooi triggert elkaar verrot. Niet zo erg als en gelijk support achteraan komt, maar die blijkt dan erg mager.Tominatie schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:03:
echt om te janken dit, kunnen weer opnieuw beginnen.....................![]()
Nah, is natuurlijk niet alleen -400 op de BTC chart maar ook de alts krijgen vaak een flinke knauw. Is niet zo dat het hele vertrouwen weg is, maar je weet op zo'n moment wel dat we nog niet zo maar uit 'de dip' zijn. Gaat nog wel weer even duren voor we behoorlijke stijgingen gaan zien. Kan ook zo maar zijn dat we dit jaar gewoon sowieso lekker door kwakkelen. Zou mij niets verbazen.Rookert25 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:18:
Paar dagen niet meegelezen, altijd grappig om te zien hoe stemming van vol vertrouwen omslaat door -$400 op BTC chart
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Is op zich logisch na een vergelijkbare whale-stijging. Het goede nieuws is dat de alts nauwelijks gereageerd lijken te hebben op de daling.Tominatie schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:03:
echt om te janken dit, kunnen weer opnieuw beginnen.....................![]()
Geweldig🙌Pelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:25:
Gemoedsupdate van vandaag:
Na de kaalslag die we zojuist hebben gezien (ga direct door naar de gevangenis, u komt niet langs start), is het gemoed bullish. Misschien is het het weer buiten, misschien is het het aroma van de verse koffie die gracieus langs mijn neusvleugels danst, maar ik voel hem wel.
We hebben een klein half jaar consolidatie achter de rug, en dat zonder noemenswaardige incidenten (ok, dat Mt. Gox verhaal van die gozer die nog een enorm kapitaal aan BTC moet verkopen is wel redelijk ruk, maar verder valt t mee).
Ik denk dan ook dat we een prima zomer tegemoet gaan. Dat betekent dus zitten op de camping, met je kids die je de oren van hoofd tetteren, terwijl jij in de laaiende zon eigenlijk alleen aandacht hebt voor de LCD van je smartphone, maar c'est la vie. Je leeft het cryptoleven of je leeft het niet.
Vanaf hier gaan we naar de maan mensen. Kopen die muntjes is het devies.
Na de kaalslag die we zojuist hebben gezien (ga direct door naar de gevangenis, u komt niet langs start), is het gemoed bullish. Misschien is het het weer buiten, misschien is het het aroma van de verse koffie die gracieus langs mijn neusvleugels danst, maar ik voel hem wel.
We hebben een klein half jaar consolidatie achter de rug, en dat zonder noemenswaardige incidenten (ok, dat Mt. Gox verhaal van die gozer die nog een enorm kapitaal aan BTC moet verkopen is wel redelijk ruk, maar verder valt t mee).
Ik denk dan ook dat we een prima zomer tegemoet gaan. Dat betekent dus zitten op de camping, met je kids die je de oren van hoofd tetteren, terwijl jij in de laaiende zon eigenlijk alleen aandacht hebt voor de LCD van je smartphone, maar c'est la vie. Je leeft het cryptoleven of je leeft het niet.
Verwijderd
Het lijkt er eerst op van niet. Maar bij html weet ik echt niet meer welke kant het op zal gaanDakillerbean schreef op maandag 14 mei 2018 @ 05:55:
[...]
Nope, kan niet altijd feest zijn... Zag het te laat, wellicht zakt ie nog wat in, nu BTC weer een “down to earth shot” maakt?
Verwijderd
Hahaha daar gaan we!!! Dit is de gemoedstoestand waar ik op heb gewachtStoffa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:57:
Ik heb net verkocht.. moest wel.. ik gooide munt..Stoffa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 09:57:

Zero.
Verwijderd
Vanmorgen weer 30 ETN in mijn wallet mogen ontvangen. Ik blijf alles stacken op de paperwallet. Nu in totaal 723 stuks.
Gaat redelijk snel met 2 accounts. Nu hopen dat ETN ooit nog eens een lekkere stijging maakt. Een nieuwe ath moet lukken toch, indien bitcoin ook een nieuwe neerzet?
Gaat redelijk snel met 2 accounts. Nu hopen dat ETN ooit nog eens een lekkere stijging maakt. Een nieuwe ath moet lukken toch, indien bitcoin ook een nieuwe neerzet?
Hoe werkt zo'n paper wallet nou eigenlijk.. je hebt een adres en daar kan je je coin heen sturen maar hoe kan je versturen vanuit een paper wallet? Ik had hem al aangemaakt maar heb hem nog niet gebruikt.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:32:
Vanmorgen weer 30 ETN in mijn wallet mogen ontvangen. Ik blijf alles stacken op de paperwallet. Nu in totaal 723 stuks.
Zero.
En ravencoin blijft gewoon op +7.5% in fiat waarde staan. +8% in sats. Lief muntje.
Als je de kaart op 1m zet lijkt het net of we moonen.
HTMLcoin dikke moon! Haha. Misschien dat ie weer wat waard wordt.
Verwijderd
Je kunt het sturen naar je public wallet adres. Verder heb je een private spend en een private view. Met het public adres in combinatie met je private view en private spend kun je uit je wallet widrawen. Je kunt de complete inhoud in 1 keer terughalen naar een online wallet, dus niet in gedeeltes. Waarom weet ik niet precies.Pelox schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:34:
[...]
Hoe werkt zo'n paper wallet nou eigenlijk.. je hebt een adres en daar kan je je coin heen sturen maar hoe kan je versturen vanuit een paper wallet? Ik had hem al aangemaakt maar heb hem nog niet gebruikt.
In de mobile miner app zit een functie 'importeer ETN vanuit een offline portemonnee' ik denk dat er in de desktopwallet een soortgelijke functie zit. Deze heb ik nooit gebruikt dus weet dat niet zeker, maar lijkt me wel aannemelijk.
Ik heb de functie nog niet gebruikt om te witdrawen maar ga er van uit dat het werkt. Voor de zekerheid laat ik in mijn mobile wallet altijd een klein bedrag van minimaal 0.2 ETN staan (de maximale hoeveelheid die gebruikt voor ETN transacties) zodat ik altijd de netwerkkosten kan dekken, aangezien ik niet zeker weet of deze van je paperwallet inhoud betaald kunnen worden.
Hier een link waarin het proces beschreven wordt: https://electroneum101.com/import-electroneum-paper-wallet/
Had een dip verwacht deze nacht na de fantastische run van gisteren namiddag, maar zo erg nu ook weer niet met gevolg dat men "dip" order getriggered is geweest 
Toch lijkt het zich nu langzaam te herstellen, ben benieuwd...
Mijn ark is 2153 euro omhoog sinds een paar dagen.. Beter gezegd was waard 0,63 BTC nu 0,89 BTC.
Als ik niet alle BTC had omgezet flink kans misgelopen!
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 14-05-2018 11:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Lijkt meer op een grote selloff dan normale marktwerking. Bitcoin manipulatiedabla schreef op maandag 14 mei 2018 @ 10:56:
Had een dip verwacht deze nacht na de fantastische run van gisteren namiddag, maar zo erg nu ook weer niet met gevolg dat men "dip" order getriggered is geweest
Lekker tochA87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:12:
Mijn ark is 2153 euro omhoog sinds een paar dagen.. Beter gezegd was waard 0,63 BTC nu 0,89 BTC.
Hopelijk kakt Ark niet in zoals een hoop andere altcoins anders weer geld weg om nix
vreselijk, 167% stijging in 1 maand. Echt een slechte token
Idd daarom ook niet verwacht dat dit vannacht ging gebeuren is al 2 dagen op een rijA87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:14:
[...]
Lijkt meer op een grote selloff dan normale marktwerking. Bitcoin manipulatie
wekenlangdabla schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:17:
[...]
Idd daarom ook niet verwacht dat dit vannacht ging gebeuren is al 2 dagen op een rij
mensen hier nog de run van lunyr gisteren mee gepakt? ging van 20k sats naar 45k. pumpje leek het
Yup, gisteren mooi ritje mee gemaaktnemesis2212 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:22:
mensen hier nog de run van lunyr gisteren mee gepakt? ging van 20k sats naar 45k. pumpje leek het
Iemand nog de NOBS airdrop meegepakt?
Ik heb er nu 11.000 van maar geen idee of het ooit iets gaat worden hahaha
Ik heb er nu 11.000 van maar geen idee of het ooit iets gaat worden hahaha
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Ik verwacht jullie bij deze.Tominatie schreef op zondag 13 mei 2018 @ 23:37:
@A87 Legend. Ik zie je op de maan binnenkort, gezellig samen met een Heineken tap genieten van onze winsten. Om daarna mans te doen tegen mensen die hun geld netjes op de spaarrekening hebben staan, waar ze niet eens een biertje van kunnen kopen eind v/h jaar.
Heb er enorm veel zin in![]()
/me Kijkt naar avatar
die heb ik al, nu afwachtenVerwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:28:
[afbeelding]
Toch maar even een HitBTC accountje aanmaken deze week.![]()
PSN ID: Svennie-NL
Verwijderd
Zooo. Even wat fiat omgezet naar NEM/XEM en SIA.
Alvast excuus voor de daling die zo wel ingezet zal worden !
Alvast excuus voor de daling die zo wel ingezet zal worden !
Ze zijn aan het testen ermee, interessant. Hoe snel hebben ze in de regel een nieuwe coin up op HitBTC? Misschien eens een LTCtje tegen aan gooien en wat HTMLCoins oppikken. Who knows.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:28:
[afbeelding]
Toch maar even een HitBTC accountje aanmaken deze week.![]()
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Dat durf ik echt niet te zeggen. Aangezien het geen erc20 token is zal het nog wel een tijdje duren. Maar hopelijk zet het door. Is wel riskant om op dit moment html te kopen, 1 dag geleden gingen ze nog voor 4/5 sats. Mocht om welke reden dan ook HitBTC niet doorgaan dan komt er zeker weten weer een dump. Hoe dan ook is het een riskant muntje, maar wie niet waagt...DAMAGE schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:42:
[...]
Ze zijn aan het testen ermee, interessant. Hoe snel hebben ze in de regel een nieuwe coin up op HitBTC? Misschien eens een LTCtje tegen aan gooien en wat HTMLCoins oppikken. Who knows.
Indien ze gelist worden komt er imo zeker een pump. De grootste exchange waar ze momenteel opzitten is Bleutrade. 24h volume van Bleutrade is 1.06M. Van HitBTC is dat 236M...
Dat gaat los.
TRAC blijft gewoon lekker doorstijgen, is toch wel 1 van de betere aankopen geweest de afgelopen tijd
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik zie het inderdaad, nu al +84% door het nieuws alleen.
Verwijderd
Klopt. Mijn gemiddelde aankoop zit op zo'n 7 sats. Een paar dagen geleden gaf @Sam2013 hier al de tip om HTML te kopen op 5 sats. Dat was een goeie tip, beetje spijt van dat ik toen HTML heb lopen trollen. Hier valt zeker nog wel wat te halen denk ik. Ze hebben op ATH al ~38 sats gedaan, met alleen kleine exchanges. Toen een heleboel drama rond het team, maar het lijkt erop dat ze zich aan het herstellen zijn.DAMAGE schreef op maandag 14 mei 2018 @ 11:56:
Ik zie het inderdaad, nu al +84% door het nieuws alleen.
Geen idee wat er gaat gebeuren wat betreft de toekomstige prijs, blijkbaar is er nog steeds volop animo en dat is sowieso een goed teken.
Er zitten wel mensen in met gigantische bergen HTML, aangezien hij is teruggezakt naar 2/3 sats en daar ook lang heeft gestaan. Dus na een flinke pump zal er zeker een flinke dump komen. Wel iets om rekening mee te houden.
Mijn Ark doet t ook goed, en de Xem heb ik ook nog steeds
Ik verwacht de komende weken ook echt wat van Stratis, vorige week het ICO platform op Azure gezet en deze week komen de Smart contracts. Side chains zal ook wel niet lang meer duren, die hebben elkaar nodig.
En afwachten inderdaad wat Consensus gaat brengen
Ik verwacht de komende weken ook echt wat van Stratis, vorige week het ICO platform op Azure gezet en deze week komen de Smart contracts. Side chains zal ook wel niet lang meer duren, die hebben elkaar nodig.
En afwachten inderdaad wat Consensus gaat brengen
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
Ik heb er quitte op gespeeld. Heb de helft in BTC laten staan en de andere helft in RLC gestoken.Counter_culture schreef op zondag 13 mei 2018 @ 21:42:
[...]
Ik heb die van mij toevallig ook net verkocht. Heb je er wat aan verdiend? En wat heb je ervoor teruggekocht? Of BTC gehouden?
Ik heb op mijn REQ in ieder geval een klinkende 63 procent verlies gepakt, niet verkeerd!
Slim👍BrainBugs schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:15:
[...]
Ik heb er quitte op gespeeld. Heb de helft in BTC laten staan en de andere helft in RLC gestoken.
Iemand nog leuke TA's voorspellingen voor ADA en RDD op korte of middellange termijn?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
ADA lijkt wel op een redelijk dieptepunt te zitten, kan alleen nog maar omhoog in deze markt zou je zeggen. Ik heb gisteren in ieder geval weer een plukje gekocht.
HXX gaat ook weer lekker vandaag! In BTC waarde in één week al bijna 400%.
HXX gaat ook weer lekker vandaag! In BTC waarde in één week al bijna 400%.
[ Voor 19% gewijzigd door DJT op 14-05-2018 12:43 ]
Verwijderd
Hier een TA voor RDD op de korte termijn. Zoals je ziet is er een grote rode driehoek. Dat is echt mooi gemaakt. Tevens zie je rechts een klein groen rechthoekje staan. Dit is ook echt een heel goed teken. Indien het rechthoekje rood zou zijn was het zeker niet groen geweest.
Verder kun je duidelijk zien dat de lijntjes heel fel groen zijn. Dit betekend dat de afbeelding in RGB kleuren is opgemaakt, geschikt voor beeldschermen. Met de kleuropbouw voor druk, CMYK, kan deze felle groene kleur niet benaderd worden. Tenzij je natuurlijk steunkleuren toevoegd aan het drukproces.
eindelijk eens een TA die ik begrijp.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:48:
[afbeelding]
Hier een TA voor RDD op de korte termijn. Zoals je ziet is er een grote rode driehoek. Dat is echt mooi gemaakt. Tevens zie je rechts een klein groen rechthoekje staan. Dit is ook echt een heel goed teken. Indien het rechthoekje rood zou zijn was het zeker niet groen geweest.
Verder kun je duidelijk zien dat de lijntjes heel fel groen zijn. Dit betekend dat de afbeelding in RGB kleuren is opgemaakt, geschikt voor beeldschermen. Met de kleuropbouw voor druk, CMYK, kan deze felle groene kleur niet benaderd worden. Tenzij je natuurlijk steunkleuren toevoegd aan het drukproces.
Goed werk!
Wat is daar zo vreemd aan ? Blijven we omhoog gaan hou ik vast, gaan we weer omlaag verkoop ik om weer lager in te kopen.Stoffa schreef op maandag 14 mei 2018 @ 08:04:
[...]
We zitten jou nou al maanden te stalken met de vraag wanneer je je nou gaat inkopen, en plotseling heb je het over verkopen? Lol!
* Stoffa heeft iets gemist zeker.
Gemoedstoestand ga ik dadelijk eens lekker voor zitten onder het genot van een bakkie pleur @Jaapio.
OOOOhhh dus gewoon het buy low sell high principePilatuS schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:54:
[...]
Wat is daar zo vreemd aan ? Blijven we omhoog gaan hou ik vast, gaan we weer omlaag verkoop ik om weer lager in te kopen.
In dit geval zou het, buy high, sell a little higher wordentias86 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:59:
[...]
OOOOhhh dus gewoon het buy low sell high principe
Wat mij opvalt aan die PRO traders (die tonnen maken) van crypto op die filmpjes van 3NPO dat ze dus een coin ingaan er dan 3 weken inzitten ongeveer en weer een andere pakken.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 14-05-2018 13:14 ]
Dat verschilt per persoon. ze hebben nu 5 random mensen laten zien die iets met crypto doen. Ik zou ze niet meteen "PRO" noemen omdat toevallig 1 gast een dikke auto onder zijn kont heeft...A87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:13:
Wat mij opvalt aan die PRO traders (die tonnen maken) van crypto op die filmpjes van 3NPO dat ze dus een coin ingaan er dan 3 weken inzitten ongeveer en weer een andere pakken.
sommige munten wil je mogelijk helemaal niet 3 weken inzitten omdat je er dan geen winst of zelfs verlies uit haalt
Swing traden; je anticipeert op een relatief grote stijging van een munt in korte periode, gebruik makend van TA. Daarna ga je verder naar een volgende munt waar je een grote stijging verwacht. Als het lukt pak je alle grote stijgingen mee..A87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:13:
Verwijderd
Als je genoeg vermogen hebt om met grote bedragen in te zetten is dit relatief de meest 'veilige' manier op rendement. 10% op 500 euro is 50 euro. 10% op 5 miljoen is 500k.A87 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:13:
Geld maakt geld.
Pas maar op @Verwijderd. Toen ik een grapje over TA maakte waren er nogal wat mensen op hun cryptofallus getrapt en kwam meteen @Krisp om de goed uitgedachte grap in zijn geheel te censureren waardoor niemand meer kan oordelen of het echt de criminele activiteit was die het nu lijkt te zijn.Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 12:48:
[afbeelding]
Hier een TA voor RDD op de korte termijn.
Het leverde wel 10 posts aan discussie op. Was een mooie tijd.
Ja, het zit me nog steeds dwars. Eén grapje op de 4000 posts. Moderators moeten zich beseffen welke schade ze aanrichten.
[ Voor 13% gewijzigd door Sando op 14-05-2018 13:36 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
kak, ben mijn when tokens kwijt (die gratis units die een tijd geleden hier gepost werden). Ik ben blijkbaar vergeten de mnemonic phrase ergens op te slaan en die heb je nodig om ze op te kunnen nemen
Verwijderd
Haha maar dat was wel een reactie op een serieus bedoelde TA. Ik heb inmiddels ook door ervaring vernomen dat je geen grappen moet maken met een persoons serieus bedoelde TA.Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:18:
[...]
Pas maar op @Verwijderd. Toen ik een grapje over TA maakte waren er nogal wat mensen op hun cryptofallus getrapt en kwam meteen @Krisp om de goed uitgedachte grap in zijn geheel te censureren waardoor niemand meer kan oordelen of het echt de criminele activiteit was die het nu lijkt te zijn.
Als je je aan die regel houdt kun je zo nu en dan nog eens een ruitje intikken.
Maak een account aan met nieuw mailadres, dan krijg je er weer 500 in de wallet, let wel deze zijn locked.Blik1984 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:22:
kak, ben mijn when tokens kwijt (die gratis units die een tijd geleden hier gepost werden). Ik ben blijkbaar vergeten de mnemonic phrase ergens op te slaan en die heb je nodig om ze op te kunnen nemen
De tokens worden pas unlocked als ze naar een expert gaan...
nu op juiste moment verkopen en low kopen
Wat is het juiste momentcursquidHome schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:32:
[...]
nu op juiste moment verkopen en low kopen

@Verwijderd je bent wijzer dan ik. 
Ik gebruikte inderdaad de stijlvorm 'humor' om aan te geven dat het wat mij betreft wel iets minder mocht met die sterrenwichelarij. Maar ik had wel zelf een kaartje getekend, met een alternatieve analyse.
Plaatje kwijt helaas. Ik zou hem graag toevoegen aan de collectie plaatjes 'die echt niet kunnen op Tweakers' boven mijn bed.
On-slowchat-topic trouwens, interessant dat veel alts harder herstellen van afgelopen week dan Bitcoin zelf. Ik voel een flippening aankomen dit jaar. Geen grapje overigens. Maar ik weet het uiteraard ook niet zeker!
Ik gebruikte inderdaad de stijlvorm 'humor' om aan te geven dat het wat mij betreft wel iets minder mocht met die sterrenwichelarij. Maar ik had wel zelf een kaartje getekend, met een alternatieve analyse.
Plaatje kwijt helaas. Ik zou hem graag toevoegen aan de collectie plaatjes 'die echt niet kunnen op Tweakers' boven mijn bed.
On-slowchat-topic trouwens, interessant dat veel alts harder herstellen van afgelopen week dan Bitcoin zelf. Ik voel een flippening aankomen dit jaar. Geen grapje overigens. Maar ik weet het uiteraard ook niet zeker!
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Moeilijk doen om een moderatie van meer dan een jaar geleden.Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:18:
[...]
Pas maar op @Verwijderd. Toen ik een grapje over TA maakte waren er nogal wat mensen op hun cryptofallus getrapt en kwam meteen @Krisp om de goed uitgedachte grap in zijn geheel te censureren waardoor niemand meer kan oordelen of het echt de criminele activiteit was die het nu lijkt te zijn.
Ja, het zit me nog steeds dwars. Eén grapje op de 4000 posts. Moderators moeten zich beseffen welke schade ze aanrichten.

tja hoeveel % wil je pakken? Dan weet je of je moet wachten of niet
Ik heb maar 1alt en die is helemaal niks gezakt sinds vrijdag. Zelfs een beetje omhoog gegaan.Sando schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:35:
@Verwijderd je bent wijzer dan ik.
sold.....nu hopen op de dip en buy the low........overigens nooit alles verkopen mocht hij verder stijgen.cursquidHome schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:36:
[...]
tja hoeveel % wil je pakken? Dan weet je of je moet wachten of niet
turned off FOMO mode

ByteCoin trekt ook een mooi sprintje zeg... heb mijn graantje eruit gepikt maar zo te zien valt er nog genoeg te halen. Een paar weken geleden grapte iedereen toen ik zei dat dit wel eens een Top20 coin kon gaan worden. Nog 200m market cap en hij stoot VeChain van de troon. Die had IK zelfs niet zien aankomen...
Ondanks dat BTC maar zakt en zakt sta ik met PCN en COLX dik in de +. Vooral die 1e kon nog wel eens leuk gaan doen, dijk van een community erachter, nieuwe exchanges in het verschiet, swap naar DAPS, zelfs een crowdfund voor BleuTrade was in 12 uur gepiept. Kom maar op met 30 sats
Ondanks dat BTC maar zakt en zakt sta ik met PCN en COLX dik in de +. Vooral die 1e kon nog wel eens leuk gaan doen, dijk van een community erachter, nieuwe exchanges in het verschiet, swap naar DAPS, zelfs een crowdfund voor BleuTrade was in 12 uur gepiept. Kom maar op met 30 sats
[ Voor 0% gewijzigd door Dakillerbean op 14-05-2018 13:45 . Reden: Typo ]
En dan ook nog eens over de terechte moderatie op een HK-post buiten de HKBmfd schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:35:
[...]
Moeilijk doen om een moderatie van meer dan een jaar geleden.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kunnen ze geen "Miljonairslounge" crypto topic aanmaken, kunnen de beste mannen en hun succesverhalen met dikke sigaren en 80 jaar oude whiskeys daar hun "Road to glory" uitgebreid nuanceren om ons gewone volk te laten doen watertanden. Lijkt me wel wat.Dakillerbean schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:44:
ByteCoin trekt ook een mooi sprintje zeg... heb mijn graantje eruit gepikt maar zo te zien valt er nog genoeg te halen. Een paar weken geleden grapte iedereen toen ik zei dat dit wel eens een Top20 coin kon gaan worden. Nog 200m market cap en hij stoot VeChain van de troon. Die had IK zelfs niet zien aankomen...
krijgen we dan wel read only rechten? opdat we enkel mogen kijken en watertanden?Greymore1 schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:48:
[...]
Kunnen ze geen "Miljonairslounge" crypto topic aanmaken, kunnen de beste mannen en hun succesverhalen met dikke sigaren en 80 jaar oude whiskeys daar hun "Road to glory" uitgebreid nuanceren om ons gewone volk te laten doen watertanden. Lijkt me wel wat.
Natuurlijk, dat is een club voor de privileged, net als het grote geld mogen we daar alleen maar van dromen, en niet onder mengen.pannekoek schreef op maandag 14 mei 2018 @ 13:49:
[...]
krijgen we dan wel read only rechten? opdat we enkel mogen kijken en watertanden?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- Het initiëren van pumps en dumps is strict verboden.
- Geen Telegram groups of andere "signal" chat kanalen
- Geen links met referral, geen gebedel om invites. Voor Bl3p invites, zie Bl3p invites, hier te delen en verkrijgen \[2.0]
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vraagjes. Eigen inzet blijft gewenst.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Voer geen inhoudelijke discussies die beter passen in hun eigen of andere topics. Mochten die organisch toch ontstaan, maak een TR aan zodat ze verplaatst kunnen worden naar elders
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor de topic die het best bij je vraag/opmerking past (in de regel is dat dus sowieso niet het slowchat topic)
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!