Tis me niet helemaal duidelijk. Je hebt je laptop op de tv aangesloten en daar speel je dan Netflix op af? Is een Chromecast dan moet veel simpeler?Jasper 99 schreef op maandag 21 september 2020 @ 16:57:
Vraagje!
Ik heb sinds een tijd een leuk Philips hue systeem waarbij ik ook hue sync gebruik. Werkt prima via mijn laptop... echter, ik krijg netflix niet aan de praat en daar moet ik toch wel een beetje van huilen...
Eerst in google chrome, doet het prima, maar netflix scaled down naar 720p .... I mean come on heb ik een LG65GX en dan 720p, dat doet gewoon pijn aan mijn ogen. Dus ik dacht prima ik installeer de app wel, 4k maar geen hue sync, want die is blijkbaar beveiligd en dan doet hue sync het niet..
Heeft iemand een workaround? Ik zat zelf te denken, wat als ik een HDMI capture device gebruik en mijn laptop loop, dat ik met dat ding als een camera mijn eigen beeld opneem, dat dan syncen met philips hue sync. Maar volgens mij kan je niet zomaar je eigen beeld opvangen ermee en afspelen (want laat nou bv als ik OBS gebruik, daar ook het scherm zwart zijn als ik netflix app open...)
Tips?! Hoe krijg ik m'n netflix op 4K met philips hue werkend
Wellicht deze ertussen?
pricewatch: Philips Hue Play HDMI Sync Box
Maar geen idee of dat werkt van laptop door dat ding naar tv.