Je moet wel de Hue Bluetooth app gebruiken en niet de standard Hue App, anders werkt het niet... Herken je aan Bluetooth symbool in Hue icon op je telefoon en in de store!Raindeer schreef op zondag 1 december 2019 @ 17:22:
[...]
Ja, ik heb de goede app. Maar goed, ik ben er nu achter... Het is 1 van twee dingen:
1. De Philips Hue Bluetooth is teleurstellend en is niet in staat om een lamp te vinden via Bluetooth van een Nokia 7 plus.
En ja, ik heb net een tweede set vernaggeld. Ik had de eerste set omgeruild. De tweede set wilde ik eerst via de Philips Hue app aansluiten. De app vond de lamp niet, maar mijn telefoon wel. Dus ik klik er op in het Nokia Bluetooth menu. Die verbinding is gemaakt, maar nog steeds kan de Philips Hue app er niet bij.
2. Op de een of andere manier horen de Nest Mini en de Philips Hue Bluetooth lamp bij elkaar. Als je de lamp niet als eerste via de Google Home app verbindt, dan gaat het stuk.
Wat het ook is... ik baal echt heftig. Het is toch niet onredelijk om te proberen die lamp via Bluetooth op de telefoon te besturen? en ik moet hem toch los kunnen maken van de ene Google Mini en dan via een ander apparaat te besturen?
Ik heb hier als test 1 Hue lamp via Bluetooth Hue App aangesloten en werkt perfect!