Vreemd dat deze nog niet zichtbaar is met HomeKit, normaal heeft Signify dit al geregeld voordat er een nieuw product uitkomt?! Maar ik verwacht dat dit middels een software update alsnog wordt toegevoegd!dafo schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:56:
[...]
Hier vandaag ook de nieuwe Smart Knop binnengekregen.
De knop voelt degelijk en goed aan en de magneet werkt goed maar niet super sterk. Ik had gehoopt dat ik er ook individuele lampen mee zou kunnen bedienen, maar helaas kun je slechts scènes voor 1 kamer programmeren, dus geen zone inderdaad of een specifieke lamp. Daarnaast is de Smart Knop niet compatibel met Apple HomeKit en kan deze knop dus niet worden geconfigureerd in de Apple Home app. Dat is echt voor mij een flinke teleurstelling. Maar ik ga ze wel houden, en zet ze in als vervanger van domme schakelaars.
Dat je maar 1 kamer kunt configureren is ook raar, maar dat kan te maken hebben met het feit dat je het gedrag kunt configureren gebaseerd op tijd van de dag, zal ze anders te veel ruimte (lees rules en actions) kosten in de bridge. Maar ook dat kan nog worden opgelost, in de bridge, is eigenlijk raar dat ze dit probleem nog niet hebben opgelost (met gewone dimmer kun je maar 2 kamers configureren), is namelijk technisch best mogelijk!?
Zal eens kijken wat ik nog van Signify gedaan kan krijgen, is eigenlijk bullshit dat je beperkt bent tot 1 kamer, hoeft namelijk niet en is redelijk "eenvoudig" op te lossen!