Ik heb 9 oktober de Philips Hue HDMI Sync Box besteld in de preorder bij MediaMarkt op de website waarbij stond dat deze woensdag 16 oktober geleverd zou worden
16 oktober geen Hue HDMI Sync Box ontvangen , contact met de klantenservice gehad , hun gaven aan niet op voorraad en geen idee wanneer deze geleverd gaat worden dat kan wel even gaan duren
17 oktober zie ik dat ze wel op voorraad zijn in de winkels , ik weer de klantenservice bellen en gevraagd wat de status van mijn bestelling was , ze gaven aan ze staan min -60 in voorraad , geen idee wanneer ze leverbaar zijn , dus toen heb ik gevraagd of ik mijn bestelling in de winkel op kan halen omdat ze daar wel op voorraad zijn , dat is geen probleem , voor de zekerheid dacht ik , ik bel ook mediamarkt Rotterdam centrum nog een keer om bevestiging , ik kreeg de zelfde klanten service aan de lijn , wel een ander persoon maar deze bevestigde dit nogmaals maar gaf aan om even een printje van het betaal bewijs mee te nemen
Toen ben ik naar de mediamarkt Rotterdam centrum gegaan , ik pak daar een HDMI syncbox en ga naar de kassa , ik wordt doorgestuurd naar de online pickup balie en hun geven aan dat kan , ik zei ja de klanten service zegt van wel , ik nogmaals daar de klanten service bellen , die gingen het verder uitzoeken , nee dat kan toch niet niet (terwijl ik er in de ochtend 2 keer er voor gebeld had waar van 1 keer ter bevestiging) , ze kunnen de bestelling wel voor mij annuleren en dan krijg ik met een paar dagen het geld terug en kunt u nu nogmaals het product daar kopen, dat heb ik dus gedaan
Hue SyncBox geïnstalleerd en werkt goed
2 uur later heb ik nog geen bevestiging van de annulering gehad, ik nogmaals bellen met de klanten service en ze gaven aan dat het inderdaad verkeerd was gegaan en dat het nu geregeld zou worden en ze zou mij een mail hier van ter bevestiging sturen, ik kreeg even later een mail van het Mediamarkt team met een incident nummer en daar in “Met deze e-mail wil ik je graag laten weten dat ik het verzoek heb doorgezet naar de juiste afdeling. Ik streef ernaar je zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien.”
Nu krijg ik vandaag 18 oktober als nog een hue sync box geleverd , even later krijg ik een mailtje van het Mediamarkt team met dat zelfde incident nummer van gister met daar in de tekst “Ik zie dat je bestelling inmiddels is bezorgd en wens je dan ook veel plezier van je aankoop.”
Ik heb daar op gereageerd met de vraag of ze uit een paas ei komen en dat ik nu 2 van die dingen heb waar ik voor beiden betaald heb en dat er 1 terug moet en dat ik mijn geld van 1 terug wil hebben……
Als ik had geweten had dat hij vandaag met de post zou komen dan was ik gister niet naar de Mediamarkt Rotterdam Centrum gegaan om hem daar te halen
ik ben wel klaar met MediaMarkt na dit
Maar goed, de Hue SyncBox werkt
Er mag nog wel een update komen want je kan kiezen of een lamp op de grond, tv hoogte of plafond hoogte staat/hangt , maar het maakt niet uit wat je aangeeft want de lampen geven op elke hoogte maar 1 kleur, je ziet alleen verschil tussen de kleuren van links, rechts, boven en beneden van het scherm dus links is 1 kleur, boven is 1 kleur, rechts 1 kleur en onder 1 kleur, ik hoop dat dit snel aangepast wordt
BarryMel