Thanks voor deze handleiding, is inderdaad een heel stuk duidelijker dan de originele. Daarmee was het eigenlijk een fluitje van een cent.IJsbeer schreef op maandag 17 december 2018 @ 20:56:
Aansluiten was wel aparte trouwens, de handleiding van iCasa is gewoon niet gedetailleerd genoeg. Uitendelijk deze handleiding gevolgd: https://www.iluminize.com...ts/511-201-hinweis-02.pdf
Zelf heb ik een nieuwe draad getrokken vanuit mijn lamp naar de WCD en hem daar aangesloten. Tevens gebruik gemaakt van lasklemmen. Waar ik verder ook nog tegen aan liep was het feit dat het redelijk krap was in de WCD. Uiteindelijk is het gelukt door eerst de dimmer te plaatsen en daarna de lasklemmen erlangs te duwen, met als resultaat:Hou er wel rekening mee dat deze dimmer 3 draden nodig heeft: Blauw, Bruin en zwart. Vaak heb je maar 2 van de 3 aanwezig. In dit geval hing de schakelaar direct naast een wandcontactdoos, dus dat was makkelijk.

Nu heb ik het nog aan een 'normale' schakelaar hangen en dat werkt prima. De Puls schakelaar is echter al onderweg.
Edit: inmiddels ook de pulsschakelaar opgehangen en nu werkt hij nog beter. Bij eenmalig indrukken gaat de lamp direct aan/uit, waarbij de oude stand wordt bewaard. Bij het inhouden wordt de lamp gedimd / feller.
[ Voor 25% gewijzigd door rens-br op 10-08-2019 15:33 ]