Bomin schreef op woensdag 6 juni @ 19:50:
[...]
Toch overzichtelijker als ik 'Motion Sensor 8' en bijbehorende rules gewoon ook Bewegingssensor Hal kan noemen.
Dan valt wel meteen op dat je in All 4 Hue dus zelf geen rules kan maken waarbij je gebruik maakt van een 'PT' (passed time) condition, in elk geval, voor zover ik dit kan beoordelen. Als je zelf dus wilt gaan spelen met na x tijd dimmen en dan na y tijd daarna definitief uit is dit alleen vrij omslachtig te doen met allemaal timers en/of variabelen?
De naam van de sensoren kan je met All4hue gemakkelijk aanpassen, door bij Accessories de gewenste sensor te kiezen en dan met de optie Rename. Alle koppelingen met de rules blijven behouden, dus je kan het zonder problemen doen (net nog getest).Erik1971 schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 23:24:
[...]
Als sensoren via Hue app zijn toegevoegd kun je niet zomaar namen van de rules veranderen, er worden namelijk meerdere rules en acties aangemaakt die weer van elkaar afhankelijk zijn! Dus als je een naam veranderd kan het zijn dat de sensor niet meer juist werkt.....
Eerst dimmen na x tijd, en pas uit na y tijd moet je inderdaad oplossen met twee timers, zover ik weet. In All4hue is geen PT condition.