Ik gebruik iConnectHue. Ik was oorspronkelijk enorm teleurgesteld in de officiële app. Ik kon zo goed als geen tijdsschema's instellen bij de bewegingssensor. Die sensor schakelde ook altijd alles opnieuw uit bij de inactiviteit terwijl ik soms in een bepaalde tijd de lichten terug naar de oorspronkelijke stand wil brengen.Anoniem: 1104419 schreef op zondag 16 december 2018 @ 03:14:
Welke app gebruiken jullie trouwens het meest? Ik vind de officiele Philips app eigenlijk wel het beste werken, ook vanwege de Hue lab en de opties die het biedt. Zoals het creëren van verschillende lichtovergangen en ook omdat het toch wel gratis is. Zijn er eigenlijk betere apps om te gebruiken.
Dit is allemaal in te stellen in iConnectHue.
Hue Labs is ook enorm pover geïntegreerd in de app. Hieraan kan je zien dat ze weinig tot geen aandacht besteden aan de app. Ik vond en vind het echt belabberd, althans de versie op iOS.
Het is in feite door iConnectHue dat ik meerdere Hue producten ben gaan kopen want met de officiële Hue app vond ik er niets zo smart aan.