Hmm... gedoe met Lightstrip Plus hier.
Begin september heb ik een Lightstrip Plus + 1m extension aangeschaft, voor bovenop een rij hangende kastjes, met erg bevredigend resultaat. Ik had de strip nog wel los liggen en hij moest nog wat ingekort worden.
Vorige week van profielgigant.nl 3 meter aan wit aluminium profiel binnen gekregen om de strip in te monteren. Van de 1m extension heb ik de verlengingsconnector aan het eind af geknipt, exact op de knipmarkering vlak daarvoor. Daarna deed volgens mij alles het ook nog gewoon normaal.
Vervolgens bezig geweest de ledstrip in de profielen te plakken. Bij mijn weten heb ik dit voorzichtig gedaan, zonder dingen te doen (zoals sterk buigen) die de strip zouden kunnen beschadigen.
Toen ik de strip, eenmaal in het profiel, weer aan en uit wilde doen merkte ik dat dit niet goed gaat. Kleuren kon ik alleen nog maar naar een 'pastelvariant' veranderen, en bij het helemaal uitschakelen bleek dat de warmwitte LED's niet meer uit gaan

. De aansturing daarvan lijkt dus stuk.
Iemand die dit ook heeft gehad? Heb inmiddels ook een SR aangemaakt bij Philips Lighting. Die waren in het verleden wel eerder erg behulpzaam bij garantiekwestie met een Hue White Ambiance lamp die ik heb laten vervangen. Dus ik hoop dat dit ook netjes wordt opgelost. Wel jammer, zo met de feestdagen voor de deur want nu heb ik dus een donkere wand en plafond boven de kastjes.
Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.