Wel fijn voor Leclerc. Je hoeft je eindelijk niet meer te schamen om voor Sauber te rijden.
Schamen hoef je sowieso niet dunkt mij. Wel een top ventje en giga talent, dat moet zeker wat gaan worden.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:07:
Wel fijn voor Leclerc. Je hoeft je eindelijk niet meer te schamen om voor Sauber te rijden.
3 - 1 = 2
Triple
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Schamen misschien niet, maar altijd als 19 en 20ste eindigen en rondjes worden ingehaald lijkt me niet leuk als coureur.DVDL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Schamen hoef je sowieso niet dunkt mij. Wel een top ventje en giga talent, dat moet zeker wat gaan worden.
Haalt RIC toch nog wat geld binnen 
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En dan nog 33->3 77->7, RIC en RAI, beide nergens te bekennen, 4 (Chilton, zie de naamverwijzing naar Hamilton) al helemaal nietFietsbel schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:02:
Alleen maar dubbele nummers op het podium: VER 33 , BOT 77, HAM 44
illuminati!
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 13-05-2018 17:09 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ferrari had er gewoon op gegokt dat mercedes ook een wissel ging doen tijdens de vsc denk ik. Dus nu lijkt het niet heel slim, maar dat kan gebeuren.Roamor schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Ferrari zoekt nog een tactisch onderlegd persoon.....
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wat een verademing vandaag met Guido naast Olaf... hij moest wel even inkomen maar een stuk boeiender om naar het commentaar te luisteren.
Woehh podium!! Nu even de baan op wandelen!
Foto's!!Ari Gold schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:10:
Mijn monitor vind deze foto niet zo leuk
Lijkt me ook. Schamen omdat je F1 rijdt? Misschien niet in de beste auto maar ze doen het prima. Denk dat Ferrari daar ook wel een handje in heeft nu maar dat maakt niet uit. Als ze het de TR moeilijk kunnen maken en Zelfs strijden met McLaren is het niet slecht.DVDL schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:07:
[...]
Schamen hoef je sowieso niet dunkt mij. Wel een top ventje en giga talent, dat moet zeker wat gaan worden.
Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar
Stukjes vleugel van Max meenemenAri Gold schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:10:
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Zelfs dan hadden ze de race niet gewonnen dus het was gewoon een strategische blunder (en een waardeloze pitstop), alweer..zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:09:
[...]
Ferrari had er gewoon op gegokt dat mercedes ook een wissel ging doen tijdens de vsc denk ik. Dus nu lijkt het niet heel slim, maar dat kan gebeuren.
Palmer is iedere race aanwezig want werkt voor BBC Radio 5 Live.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:11:
haha, Palmer mag weer evens langskomen...
Is co-commentator en is ook onderdeel van de Chequered Flag Podcast.
[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 13-05-2018 17:13 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je snapt toch ook wel dat ik doel op de vorige seizoenen. Daar eindigden ze consequent als laatste. Iemand die in de klasses daarvoor kampioen kan worden, zal het vast niet leuk vinden om in de f1 geen deuk in een pakje boter te rijden. Maar daarom ben ik nu ook blij dat ze het beter doen.Daniel_Elessar schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:11:
[...]
Lijkt me ook. Schamen omdat je F1 rijdt? Misschien niet in de beste auto maar ze doen het prima. Denk dat Ferrari daar ook wel een handje in heeft nu maar dat maakt niet uit. Als ze het de TR moeilijk kunnen maken en Zelfs strijden met McLaren is het niet slecht.
Dat zit vast onder een force India
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Even op je telefoon kijkenHeijmenberg99 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:11:
[...]
Mijn monitor vind deze foto niet zo leukBeeld flikkert linksboven
Ah zo, ik heb die interviews nooit gekeken. Weer wat geleerd.Rivanov schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:12:
[...]
Palmer is iedere race aanwezig want werkt voor BBC Radio 5 Live.
Is co-commentator en is ook onderdeel van de Chequered Flag Podcast.
Die kun je ook niet zien. Het is radio.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:13:
[...]
Ah zo, ik heb die interviews nooit gekeken. Weer wat geleerd.Maarja, was toch nooit zo'n fan van Palmer.
GRO moet naar de stewards. Hopelijk krijgt hij ‘vakantie’
VER, met nummer 33, heeft 33 punten... Wat betekent dat dan?
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar deze interviews heb je ook nooit eerder kunnen zien, want dit is de allereerste F1 Live Show.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:15:
[...]
https://twitter.com/i/broadcasts/1djxXdoVOjOxZ
Dit postte iemand net. Daar geeft hij een interview.![]()
Ja dat is waar. Maar andere auto etc een behoorlijk verschil met de gp2.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:13:
[...]
Je snapt toch ook wel dat ik doel op de vorige seizoenen. Daar eindigden ze consequent als laatste. Iemand die in de klasses daarvoor kampioen kan worden, zal het vast niet leuk vinden om in de f1 geen deuk in een pakje boter te rijden. Maar daarom ben ik nu ook blij dat ze het beter doen.
Natuurlijk doe je mee om te winnen maar dit is toch zijn eerste jaar in de F1? Of moet ik inderdaad eens mijn bed in duiken na een uurtje slaap afgelopen nacht
Lekker vlot interview met Max door Jack bij de persconferentie.
"When you grow up your heart dies"
Voor Leclerc wel, maar Ericcson loopt al wat langer mee. (Misschien niet het beste voorbeeld, maar toch.) Leuk dat ze nu in ieder geval mee kunnen doen met het middenveld.Daniel_Elessar schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:16:
[...]
Ja dat is waar. Maar andere auto etc een behoorlijk verschil met de gp2.
Natuurlijk doe je mee om te winnen maar dit is toch zijn eerste jaar in de F1? Of moet ik inderdaad eens mijn bed in duiken na een uurtje slaap afgelopen nacht
2x tripleGrrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:15:
[...]
VER, met nummer 33, heeft 33 punten... Wat betekent dat dan?
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Zo, daar zagen we eindelijk de spin van RIC. Lekkere regie zeg..
De spin van RIC was net te zien bij Ziggo. Dat heeft hem wel serieus wat tijd gekost.
De spin had hij dus met koude banden aan het eind van de VSC-periode.
De spin had hij dus met koude banden aan het eind van de VSC-periode.
[ Voor 30% gewijzigd door Grrrrrene op 13-05-2018 17:19 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
En daar kwam de spin van Ricciardo voorbij. Wat een prutactie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou inderdaad. Terug naar Toro Rosso!DaniëlWW2 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:19:
En daar kwam de spin van Ricciardo voorbij. Wat een prutactie.
Welke mensen?zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
Heb ik al die tijd Kubica verkeerd uitgesproken?Ik hoor net dat mensen het uitspreken als Kubisa.
Die bekers lijken wel Rituals geurstokjes.
In Polen zeggen ze Kubitsa, maar de rest van de wereld Kubika en dat vindt hij zelf ook prima.zynex schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
Heb ik al die tijd Kubica verkeerd uitgesproken?Ik hoor net dat mensen het uitspreken als Kubisa.
Ah dat zal het zijn geweest. Bedankt.JeroenTheStig schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:21:
[...]
In Polen zeggen ze Kubitsa, maar de rest van de wereld Kubika en dat vindt hij zelf ook prima.

Leuk voor op de wc
Dat is wel erg ja... zelfde categorie als Van der Zande die zijn Mercedes in de muur zet ?Rivanov schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:20:
De spin van RIC tijdens VSC.
https://twitter.com/VanGamerenF1/status/995682465523159041

Uuuuuh
Op de pitlimiter lijkt mij niet gunstig voor het temperatuur in de banden. Dan hebben we de eerste na de VSC weer een paar die de muur gaan opzoeken.
Is een reactie op de opmerking van Doornbos bij Ziggo.
[ Voor 16% gewijzigd door sjaool op 13-05-2018 17:28 ]
wow, mclaren en hartley zo hoog. who would have guessed?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Stukjes? Binnenkort op marktplaats een hele halve Haas
Meneer Coronel denkt serieus dat tijdens de VSC de afstand gelijk moet blijven? Hij zegt dat je dus 100 meter achter iemand rijdt, je daar dus eerst 6 seconden achter zat en in VSC dan 12 seconden.... hahaha... waarom laten ze hem doorpraten?
Wellicht al eerder gepost, maar stond er nou echt "drivers must increase laptime by 40%" tijdens de VSC?
Nu nog beter door de bochten komen en ze winnen alles
Juptoolkist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Wellicht al eerder gepost, maar stond er nou echt "drivers must increase laptime by 40%" tijdens de VSC?
Dat zei hij toch niet? Coureurs praten wel vaker met "tijd" als eenheid voor "afstand", wat in racetermen misschien wel correct is, maar de S.I.-eenheid voor afstand is toch echt "meter"P.O. Box schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Meneer Coronel denkt serieus dat tijdens de VSC de afstand gelijk moet blijven? Hij zegt dat je dus 100 meter achter iemand rijdt, je daar dus eerst 6 seconden achter zat en in VSC dan 12 seconden.... hahaha... waarom laten ze hem doorpraten?
Het klinkt misschien wat vreemd, maar volgens mij is het ook waar wat hij zegt.P.O. Box schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Nee inderdaad. Misschien als ze een aparte modus maken met een hoger maximum dat het nuttig kan zijn. Probleem is dat het verschil niet te groot moet zijn met de langzaamste bochten.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:28:
Op de pitlimiter lijkt mij niet gunstig voor het temperatuur in de banden. Dan hebben we de eerste na de VSC weer een paar die de muur gaan opzoeken.
Dat is toch ook zo, je gaat allemaal langzamer rijden dus afstand blijft gelijk, ga je langzamer en zit je wat tijd gemeten verder bij je voorganger af. Dit lost zich op als iedereen weer snel gaat.P.O. Box schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Toch?
afstand kan gelijk blijven maar dan moet de snelheid overal gelijk blijven. zo niet --> tijd gelijk houden.
De gaten-tussenstand lijken inderdaad langer tijdens een vsc maar dat hebben ze al eens uitgelegd. Ach, hij zal wel gewoon moe zijn van deze week.P.O. Box schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:29:
Nope. 60% van 1.22.00 is meer dan 60% van 1.18.00, dus langzamere ronde tijd dus verlies je afstand[Roland] schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:32:
[...]
Dat is toch ook zo, je gaat allemaal langzamer rijden dus afstand blijft gelijk, ga je langzamer en zit je wat tijd gemeten verder bij je voorganger af. Dit lost zich op als iedereen weer snel gaat.
Toch?
Stel dat het gat qua tijd gelijjk moet zijn tijdens een VSC, terwijl ze een lagere snelheid rijden, dan zou dat betekenen dat het hele veld in elkaar schuift en dat is juist niet waar. Iedereen rijdt relatief even ver van de andere af, maar legt de afstand af op een lager tempo. Dus de gaten uitgedrukt in seconden worden inderdaad groter.Daniel_Elessar schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:33:
[...]
De gaten-tussenstand lijken inderdaad langer tijdens een vsc maar dat hebben ze al eens uitgelegd. Ach, hij zal wel gewoon moe zijn van deze week.
Is de speedlimit niet voor iedereen gelijk tijdens een VSC? De top loopt nog steeds uit?toolkist schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:34:
[...]
Nope. 60% van 1.22.00 is meer dan 60% van 1.18.00, dus langzamere ronde tijd dus verlies je afstand
Dan ben je mooi verneukt als je achter een achterblijver zit en niet mag inhalen.
Dan snap ik nu ook waarom botas zoveel uit liep tijdens de vsc
Volgens mij werkt het zo ja (40% langzamer dan je laatste ronde (?) ), dat zou precies het probleem van de VSC aanduiden..[Roland] schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:36:
[...]
Is de speedlimit niet voor iedereen gelijk tijdens een VSC? De top loopt nog steeds uit?
Dan ben je mooi verneukt als je achter een achterblijver zit en niet mag inhalen.
Dat is helemaal met een slow-zone het geval zoals we hebben gezien tijden de N24h. Als je net achter een langzamere zat konden ze dus veel tijd verliezen tegenover hun voorganger die vrije baan had. Want bij enkele gele vlag hoef je niet langzamer te rijden maar inhalen mag niet meer. Bij dubbele geel is het terug naar 120kmh en bij de borden 60kmh dus op de pitlimieter.[Roland] schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:36:
[...]
Is de speedlimit niet voor iedereen gelijk tijdens een VSC? De top loopt nog steeds uit?
Dan ben je mooi verneukt als je achter een achterblijver zit en niet mag uitlopen.
Mja een vastgestelde rondetijd voor VSC is beter denk ik.
Ik meende dat ze een window krijgen waar ze binnen moeten blijven met de rondetijden.Joster schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Volgens mij werkt het zo ja (40% langzamer dan je laatste ronde (?) ), dat zou precies het probleem van de VSC aanduiden..
Hoe werkt dat als je net een pitstop hebt gemaakt? Ben je dan ont-zet-tend genaaid? Ik dacht dat ze allemaal dezelfde target laptime hadden.Joster schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:38:
[...]
Volgens mij werkt het zo ja (40% langzamer dan je laatste ronde (?) ), dat zou precies het probleem van de VSC aanduiden..
Ze zouden er beter een knopje voor maken dat iedereen dezelfde snelheid rijdt. Of dat vanuit race control kunnen doen, dan is iedereen gelijk.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:39:
[...]
Ik meende dat ze een window krijgen waar ze binnen moeten blijven met de rondetijden.
Dat is wel een heel eerlijk antwoord van Bottas bij Ziggo.
Hij had de situatie met Vettel niet in de gaten.
Fijne dag nog allemaal!
Nu eens verkleden en uit eten
Nu eens verkleden en uit eten
Verplaats je ook in zijn situatie: je hebt net de pitmuur tussen jou en de baan gehad: je ziet ze dus echt niet aankomen. Het team moet hem zoiets vertellen. Zeker als je pitstop niet zoals verwacht gaat (trager dan normaal bedoel ik dus), weet je helemaal niet meer waar je zit.sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:40:
Dat is wel een heel eerlijk antwoord van Bottas bij Ziggo.
Die ferrari monteur die ff de banden van VET kwam bekijken.
Don't mind me, just strolling around
https://streamable.com/o2fop
Mercedes-monteur was dat. Ja, wel geinigiichel schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:42:
Die ferrari monteur die ff de banden van VET kwam bekijken.
Er stond toch: "drivers must increase laptime by 40%"?sjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:39:
[...]
Ik meende dat ze een window krijgen waar ze binnen moeten blijven met de rondetijden.
Het zou veel fijner zijn als voor iedereen gewoon een vast tijd window zou gelden sowieso.
Staat op de website van F1If the VSC is called, teams will be notified via the official messaging system, while drivers will be notified by all FIA light panels displaying “VSC”.
Under the VSC, drivers must reduce their speed and stay above a minimum time set by the FIA at least once in each marshalling sector. Stewards can impose penalties for any transgressions.
https://www.formula1.com/..._and_resuming_a_race.html
Ik denk dat er in de regels wel een uitgebreider verhaal staat
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 13-05-2018 17:45 ]
Van GPUpdate:
quote: HornerGevraagd naar hoeveel verschil de schade aan de voorvleugel van Verstappen maakte, antwoordde Horner: "De data uit ons hoofdkantoor gaf aan dat er een klein verschil was in de balans. Max zei ook dat het niet veel uitmaakte. Het kostte hem waarschijnlijk twee tot drie tienden per ronde, maar het was voldoende om Vettel achter ons te houden."
Hammie is al gepost in de thread.Heijmenberg99 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:45:
Maaruh wie was de dotd
Hamilton.
Heijmenberg99 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:45:
Maaruh wie was de dotd
Dat dacht ik al, dezelfde rondetijd voor iedereen dus. Anders zouden gaten groter of kleiner worden en blijft een foutje in je vorige ronde je achtervolgen.Jasphur schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:45:
[...]
Staat op de website van F1
https://www.formula1.com/..._and_resuming_a_race.html
Ik denk dat er in de regels wel een uitgebreider verhaal staat
Eens hoor, maar dan snap ik niet waarom deze tekst letterlijk in beeld stond "drivers must increase laptime by 40%".Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:46:
[...]
Dat dacht ik al, dezelfde rondetijd voor iedereen dus. Anders zouden gaten groter of kleiner worden en blijft een foutje in je vorige ronde je achtervolgen.
Fout afgebeeld dan dusJoster schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:47:
[...]
Eens hoor, maar dan snap ik niet waarom deze tekst letterlijk in beeld stond "drivers must increase laptime by 40%".
Ik kan me alleen maar bedenken dat het +40% is over de snelste ronde op dat moment, een gemiddelde van het hele veld, of iets anders waar ik zo 1-2-3 niet op kom. Duidelijk is het in ieder geval ab-so-luut nietJoster schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:47:
[...]
Eens hoor, maar dan snap ik niet waarom deze tekst letterlijk in beeld stond "drivers must increase laptime by 40%".
De rondetijd moest met 40% verhoogd worden. Dus bijna de helft langer doen over een ronde. De tijd die ze moeten rijden zullen ze wel van de pitwall te horen krijgen.
Misschien is die "minimum time set by the FIA" wel een toename van 40% op de gemiddelde rondetijd van alle nog rijdende coureurs
Blijft het overigens wel bizar dat Max zoveel tijd op BOT verloor tijdens de VSC.
[ Voor 14% gewijzigd door Joster op 13-05-2018 17:52 ]
Ik denk dat Max flink veel last van Stroll gehad heeft tijdens de VSC. Ander zou ik het niet weten.Joster schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:50:
[...]
Blijft het overigens wel bizar dat Max zoveel tijd op BOT verloor tijdens de VSC.
STR zat sowieso te slapen bij de VSC-restart. Dat Max achterop rijdt komt puur omdat je verwacht dat degene voor je ook blij is dat hij weer mag gassen als de VSC-periode over is. Aan de borden zie je dat deze over is, maar iemand moest dat STR nog even influisterensjaool schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:53:
[...]
Ik denk dat Max flink veel last van Stroll gehad heeft tijdens de VSC. Ander zou ik het niet weten.

Stroll hoort sowieso niet thuis in de F1.Grrrrrene schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:55:
[...]
STR zat sowieso te slapen bij de VSC-restart. Dat Max achterop rijdt komt puur omdat je verwacht dat degene voor je ook blij is dat hij weer mag gassen als de VSC-periode over is. Aan de borden zie je dat deze over is, maar iemand moest dat STR nog even influisteren
STR niet, GRO niet, HAR niet, MAG niet.... of hoort dat er gewoon een beetje bij?
SIR, ERI?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ocon zijn pitstop. 
https://streamable.com/t8vf6
Leclerc die het gevecht aanging met Alonso.
https://streamable.com/dol0f
Alonso buitenom Ocon.
https://streamable.com/c37x7
https://streamable.com/t8vf6
Leclerc die het gevecht aanging met Alonso.
https://streamable.com/dol0f
Alonso buitenom Ocon.
https://streamable.com/c37x7
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ik ben er net weer na 3 races.Maurice079 schreef op zondag 13 mei 2018 @ 16:18:
Zucht. Ik ga me even wegmaken uit dit topic.
Ik zou het doen!
Sirotkin krijgt van mij nog de twijfel, die rijdt met een gedrocht van een auto. En Eriksson liet wel skills zien vandaag tov. Sainz.iichel schreef op zondag 13 mei 2018 @ 17:59:
SIR, ERI?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Een aantal andere dingen die je hier niet gaat bespreken/doen voor de sfeer in dit topic:
-Als er iets voorbij komt, plaats dan even waar de bron was zodat iedereen het begrijpt. Dus Ziggo, Channel 4, Sky etc.
-Gewoon zeuren, maakt niet over waarover. Hou het nou eens gezellig.
-Zeuren over Ziggo/Olav/Jack/etc. We weten het nu wel en het draagt niks bij aan het topic.
-Oh deze baan of race is zo saai. Een keertje mag echt wel, maar het hier alleen maar over hebben hoeft ook niet.
-Offtopic dingen, zoals (maar niet exclusief) actuele ontwikkelingen bij andere sporten.
-Verwijten naar elkaar in welke vorm dan ook.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1