oNo schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 10:46:
Nog steeds een tevreden gebruiker hier. Prachtig apparaat en ik vind de multi nav button / fingerprint echt heerlijk op die plek aan de voorzijde. Vooral op het werk (vaak unlocken vanwege 2 factor auth) en in de auto merk ik het.
De infrarood blaster gebruik is best vaak. Even de tv of stp bedienen als je de afstandsbediening even niet ziet. Of vanaf tafel het volume wat verlagen als de kinderen de tv wat te hard aan hebben staan
En over de Freebuds ben ik ook tevreden. Even pakken, in de oren stoppen en 2 keer tappen en spotify start.
MAAR, ik moet zeggen. Als ik de Galaxy S7 pak is dat ook nog steeds een heerlijk apparaat. Vooral qua formaat is dat prettiger imho. De S7 gebruik ik tijdens het sporten op de fiets (navigatie) of tijdens het suppen/vissen (display voor dieptemeter)
Haha zojuist de P20 Pro besteld hiero, en ik kom ook van de S7 af. Fingerprint scanner op voorkant was voor mij ook een must, nou eenmaal aan gewend en na een uurtje met andere telefoon gespeeld te hebben die dat ding op de achterkant hebben... ik vind het gewoon niet fijn.
Ben benieuwd, in de winkel lag hij lekker in de hand en een mooi groot scherm. Zal even wennen zijn aan het grotere formaat, maar dat komt vast goed. De batterij van mn S7 is echt een drama geworden en ook hier en daar wat burn-in in het scherm (vooral bovenin). Zodra de P20 Pro binnen is even alles overzetten en gaat mn S7 na bijna 2.5 jaar trouwe dienst de deur uit.
Nu nog even kijken voor een hoesje, zal waarschijnlijk weer de Spigen Rugged Armor worden.. die heb ik ook al jaren bij mn S7 en geeft goede bescherming en ligt lekker in de hand.
Ook nog een bluetooth headset bestellen. Ik heb goede oordopjes, maar wil voor op de fiets en in vliegtuig een over ear headset. Bij ING rentepuntenwinkel hebben ze een mooie van JBL voor 76 euro zonder Noise Cancellation en eentje voor 110 met Noise Cancellation.
[
Voor 14% gewijzigd door
DanielC. op 29-10-2018 00:21
]