Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

keverjeroen schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 10:49:
[...]

Heb ook al wat gezocht op internet en vind wel meer mensen die er last van hebben. Antwoord van Huawei is alleen maar reset naar factory defaults en neem contact op met je lokale support.
Het lijkt al erger te worden. Soms duurt het inderdaad echt enkele minuten voordat ik een fix heb en zelfs dan is de fix niet heel accuraat (altijd blauwe cirkel in Waze en Google Maps).

Had in de tussentijd ook nog contact opgenomen met Huawei en inderdaad wordt er een factory reset aangeraden. Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.

Heb jij dat toevallig al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keverjeroen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:43
Louw Post schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 15:58:
[...]

Het lijkt al erger te worden. Soms duurt het inderdaad echt enkele minuten voordat ik een fix heb en zelfs dan is de fix niet heel accuraat (altijd blauwe cirkel in Waze en Google Maps).

Had in de tussentijd ook nog contact opgenomen met Huawei en inderdaad wordt er een factory reset aangeraden. Daar heb ik eerlijk gezegd geen zin in.

Heb jij dat toevallig al geprobeerd?
Nee heb ik nog niet geprobeerd. Vraag me ook af of het iets oplost. Ik zing het nog wel uit tot begin volgend jaar. Dan heb ik 3 jaar met deze telefoon gedaan, en dat is best een record voor me, en ga ik opzoek naar een nieuw model.

Ik zet nu vaak m'n navigatie alvast aan als ik richting de auto loop..

Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-09 10:48

Louw Post

Cerenas

keverjeroen schreef op woensdag 14 oktober 2020 @ 16:40:
[...]

Nee heb ik nog niet geprobeerd. Vraag me ook af of het iets oplost. Ik zing het nog wel uit tot begin volgend jaar. Dan heb ik 3 jaar met deze telefoon gedaan, en dat is best een record voor me, en ga ik opzoek naar een nieuw model.

Ik zet nu vaak m'n navigatie alvast aan als ik richting de auto loop..
Ah, oke! Zal hetzelfde hier zijn. Tot de GPS issues eigenlijk erg tevreden geweest met dit toestel, maar eind dit jaar of begin volgend jaar ga ik ook voor een nieuw toestel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:17

g0tanks

Moderator CSA
g0tanks schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 14:09:
Sinds de laatste grote update werkt mijn recent key niet meer. Daarmee bedoel ik de navigatieknop rechts van home waarmee je kunt wisselen tussen open apps.

Als ik er nu op druk gebeurt er helemaal niets meer. Iemand enig idee? In de settings en op Google heb ik nog geen oplossing kunnen vinden.
Mocht iemand hier nog ooit naar zoeken: uiteindelijk lag het aan het ontbreken van de Huawei stock launcher. Die had ik via adb verwijderd omdat ik Nova Launcher gebruik, maar in EMUI10 heb je die weer nodig voor bepaalde functionaliteit zoals de recent apps.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijd, winkels en aanbiedingen: [Huawei P20 Pro] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, protectors, e.d.: [Huawei P20 Pro] Het grote Accessoires topic