Huawei heeft de P20 gepresenteerd. De Chinese fabrikant heeft op zijn duurste smartphone, de Pro-versie, drie camera's aan de achterkant gezet. De primaire camera heeft een resolutie van 40 megapixel. Die camera heeft pixels van 1 micron groot en Huawei claimt dat het gaat om een sensor van 1/1,7". Dat is een stuk groter dan gebruikelijk op telefoons. De software maakt bij normaal gebruik foto's met 10 megapixel, waarbij de camera-app informatie van vier pixels combineert in de foto. De lens heeft een diafragma van f/1.8. De secundaire camera heeft een maximale resolutie van 8 megapixel en een telelens, die dankzij het afwijkende brandpunt een equivalent van 3x optische zoom mogelijk maakt. De derde camera heeft een sensor voor zwart-witbeelden, zonder Bayer-filter, met een maximale resolutie van 20 megapixel en een lens met f/1.6-diafragma. De frontcamera heeft een maximale resolutie van 24 megapixel en een diafragma van f/2.0. Huawei maakt weinig details bekend over de gebruikte sensors. De primaire camera heeft in 35mm-equivalent een brandpunt van 27mm, bij de telelens is dat 80mm. Daardoor lijkt het erop dat de secundaire camera een sensor heeft van 1/5" of kleiner. De Huawei P20 Pro heeft een scherm met een verhouding van 18,63:9 en een resolutie van 2240x1080 pixels. Het gaat om een oledpaneel met een diagonaal van 6,1". Het scherm heeft de breedte van een 5,4"-scherm met 16:9-verhouding. De P20 Pro heeft in tegenstelling tot voorganger P10 Plus geen 3,5mm-jack voor headsets. Het toestel meet 155x73,9x7,8mm en weegt rond de 180 gram. De telefoon draait op de HiSilicon Kirin 970-soc. Dat is dezelfde soc als de Mate 10 Pro. Die heeft vier Cortex A73-kernen op 2,36GHz en vier A53-kernen op 1,6GHz met een Mali G72MP12. De P20 Pro heeft 6GB geheugen en een opslag van 128GB. Huawei specificeert niet om welk type geheugen en opslag het gaat.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Er zit al een screenprotector op vanuit de fabriek maar heb toch nog een andere besteld:
Rosso Huawei P20 Pro 9H Tempered Glass Screen Protector
Daarnaast ook een hoesje want de telefoon is erg glad.
WolfRule For Cover Huawei P20 Pro Case Soft Silicone Rugged Phone Case For Huawei P20 Pro Cover For Huawei P20 Plus Case 6''
Ben benieuwd wanneer het spul binnenkomt want de telefoon voelt nogal naakt.
WolfRule For Cover Huawei P20 Pro Case Soft Silicone Rugged Phone Case For Huawei P20 Pro Cover For Huawei P20 Plus Case 6''

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Kan volgende week pas verlengen maar dit word hem dus gelijk jou aanwinsten ook besteld @The_Worst
Ik vind het raar dat er niets te vinden is over de officiële hoesjes van Huawei die toch weldegelijk tijdens het press event genoemd werden...
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij tele2. Vanaf 16 april gaan ze de eerste batch uitleveren
Wel jammer dat ik de Huawei Envizion 360-camera krijg i.p.v. Bose QC35 II zoals in de rest van onze buurlanden.
Ik heb Huawei wel een bericht gestuurd of er iets mogelijk is, tegen beter weten in.
Maar goed, iets met een gegeven paard .........
Wel jammer dat ik de Huawei Envizion 360-camera krijg i.p.v. Bose QC35 II zoals in de rest van onze buurlanden.
Ik heb Huawei wel een bericht gestuurd of er iets mogelijk is, tegen beter weten in.
Sterker nog beetje raar dat alleen NL die camera heeft. Kwa gratis krijgen niet eerlijk. Camera is rond de 125 de headset op 325 tot 350.... Of is andere telefoon nog eens 200 euro duurder?nshdz schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 20:47:
Ik heb inmiddels een pre-order geplaatst bij tele2. Vanaf 16 april gaan ze de eerste batch uitleveren
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Heeft iemand ook een idee wat de beste screenprotector is voor de p20 pro? Ik zit te denken aan 9h tempered glass en kwam het volgende tegen:
of deze
Just In Case Cover Tempered Glass Huawei P20 Zwart
De laatste is wel erg duur, maar bied denk ik wel betere bescherming omdat hij de randen van het toestel beter meepakt. Ik heb op dit moment een HTC U11 en de er zitten een paar kleine barsten in het scherm, net naast de screenprotector die de randen dus niet meepakt.
of deze
Just In Case Cover Tempered Glass Huawei P20 Zwart
De laatste is wel erg duur, maar bied denk ik wel betere bescherming omdat hij de randen van het toestel beter meepakt. Ik heb op dit moment een HTC U11 en de er zitten een paar kleine barsten in het scherm, net naast de screenprotector die de randen dus niet meepakt.
[ Voor 81% gewijzigd door maurits187 op 02-04-2018 11:46 ]
Wel gezocht?KleineAap schreef op zaterdag 31 maart 2018 @ 09:59:
Ik vind het raar dat er niets te vinden is over de officiële hoesjes van Huawei die toch weldegelijk tijdens het press event genoemd werden...
Ze staan bij iedere winkel bijna op de site.
Zie bijv. link
@Gadgeteer: Inmiddels staan ze er ja, maar niet toen ik er naar zocht een paar dagen terug :-)
Op verschillende sites stonden ze al op de dag dat het toestel werd aangekondigd. Heb die dag al gezocht omdat ik geregeld toestellen koop direct na launch en dan geen hoesje kan vinden..KleineAap schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 14:46:
@Gadgeteer: Inmiddels staan ze er ja, maar niet toen ik er naar zocht een paar dagen terug :-)
Hoop dat ze eerdaags ook van andere merken wat meer hoesjes laten zien, keuze is altijd fijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Gadgeteer op 03-04-2018 15:08 ]
Is er al iemand die een transparante soft case heeft gevonden voor de p20 pro?
Zoiets wat het merk "Peel" heeft voor de iPhone. Ultradun, geloof 0.3 mm dik. Het kleeft echt om de telefoon.
Qua bescherming heel minimaal, maar het behoudt de looks van het toestel
Op Amazon heb ik een aantal transparante gezien, maar bij geen is het duidelijk hoe dik de case is en of het een hard of soft case is. 0.7 mm IPV 0.3 mm is voor mij namelijk al een merkbaar verschil.
Zoiets wat het merk "Peel" heeft voor de iPhone. Ultradun, geloof 0.3 mm dik. Het kleeft echt om de telefoon.
Op Amazon heb ik een aantal transparante gezien, maar bij geen is het duidelijk hoe dik de case is en of het een hard of soft case is. 0.7 mm IPV 0.3 mm is voor mij namelijk al een merkbaar verschil.
Er zit geen usb c naar 3.5mm plug bij toch?
Ik heb de officiele bookcover met transparant deel dat de tijd aangeeft bij knaldeals besteld, ben benieuwd
Ik heb de officiele bookcover met transparant deel dat de tijd aangeeft bij knaldeals besteld, ben benieuwd
[ Voor 58% gewijzigd door tw_gotcha op 04-04-2018 07:25 ]
Er zit een protective case bij het toestel. Bij mijn Mate8 was dat zo'n dunne hardkunststoffen die de looks prima deed behouden.nxt0206 schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 17:30:
Is er al iemand die een transparante soft case heeft gevonden voor de p20 pro?
Die zit er wel bij.tw_gotcha schreef op woensdag 4 april 2018 @ 06:40:
Er zit geen usb c naar 3.5mm plug bij toch?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
unboxing filmpje voor een idee wat er in de doos zit:
YouTube: Huawei P20 Pro UNBOXING
gadgeteer: als je deze en andere bekijkt zit er geen hoesje in de box erbij
[ Voor 21% gewijzigd door tw_gotcha op 04-04-2018 11:43 ]
Het zou nog kunnen dat het komt omdat dit allemaal "samples" zijn, ik zal Huawei vragen of er verschil tussen de samples zit en de uiteindelijke retail versies qua boxing maar ik kan het me haast niet voorstellen. Usb-c naar headphone en een Usb-c headphone zitten wel in de doos.
Je hebt gelijk, in alle Youtube unboxing filmpjes zit hij niet. Damn, vond het wel geloofwaardig omdat bij mijn Mate wel een geleverd werd.tw_gotcha schreef op woensdag 4 april 2018 @ 11:39:
unboxing filmpje voor een idee wat er in de doos zit:
Ga zelf toch ook voor de originele view flipcover denk ik.. twijfel nog wel wat omdat je dan je telefoon niet meer ziet, alle design is dan weggestopt in een cover..
Ik heb die view nu besteld via knaldeals, is tijdelijk 14.95, vond ik wel aardig
Heb je de screenprotector al binnen? Zou deze screenprotector de randen wel mooi meepakken? Mijn screenprotector van de HTC u11 is niet dekkend genoeg en er zitten 2 kleine barsten in het scherm, net naast de screenprotector
Ik kijk nu voor een full cover screenprotector, alleen kan ik hem nog niet vinden voor de p20 pro, alleen nog maar voor de p20 versie.
The_Worst schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:
Er zit al een screenprotector op vanuit de fabriek maar heb toch nog een andere besteld:
@maurits187 Nee, beide nog niet binnen helaas. 😔
Zit er wel bij, ik heb er ook overheen gekeken!KleineAap schreef op woensdag 4 april 2018 @ 09:16:
@Gadgeteer: Die moet ik dan nog vinden...Denk dat ze misschien de screen protector bedoelen? Ik begreep dat bij de P20 er wel een case zit? Zal voor de zekerheid nog een keer het hele doosje doorwerken, misschien zit het verstopt
Heb je een foto van de case? Ben wel benieuwd hoe die eruit zietBeekforel schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 16:12:
[...]
Zit er wel bij, ik heb er ook overheen gekeken!
Het is een transparante case. Gezien in unboxing video. 
Logisch eigenlijk ... de telefoon moet natuurlijk wel kunnen 'shinen' ...
Zie hier @1:45: YouTube: Huawei P20 Pro Unboxing
Logisch eigenlijk ... de telefoon moet natuurlijk wel kunnen 'shinen' ...
Zie hier @1:45: YouTube: Huawei P20 Pro Unboxing
[ Voor 66% gewijzigd door kolbycool op 07-04-2018 10:20 ]
Dan zit er dus toch verschil tussen onze samples die we als testers gekregen hebben en de echte retail versie
Ik wacht met ongeduld tot er een hoesje binnen komt uit China
Aanvulling: Nu ik dat filmpje bekijk, ook die manuals zitten er bij ons niet bij. Dat doosje is gewoon leeg in de samples...
[ Voor 26% gewijzigd door KleineAap op 07-04-2018 15:41 ]
Bovenstaande hoesje is binnengekomen. Hij past perfect om de telefoon heen en voelt ondanks de flexibelheid toch stevig en solide aan. Blijvertje!The_Worst schreef op donderdag 29 maart 2018 @ 13:44:
[...]
Het hoesje staat ook vermeld bij specificaties op de Huawei website hier https://consumer.huawei.com/en/phones/p20-pro/specs/
[ Voor 82% gewijzigd door kolbycool op 09-04-2018 06:56 ]
@The_Worst heb besteld wat je had neergezet goed om te horen dat hij goed zit ben bang dat ik hoesje en glas eerder heb dan de telefoon zelf kan bij kpn niet zien wat levertijd is
ik heb twee hoesjes besteld, de officiele smartcover, maar ik zag ook deze die ik wel mooi vond:
https://www.aliexpress.co...original/32859009560.html
en dan maar met een tempered glass protector:
https://www.aliexpress.co...ll-Cover/32858586050.html
Het is allemaal maar een paar dollar dus als het niks is is er nog niet veel aan de hand.
Het is allemaal maar een paar dollar dus als het niks is is er nog niet veel aan de hand.
Eergisteren dit hoesje besteld: https://www.smartphonehoe...ector-huawei-p20-pro.html
Past totaal niet: de vingerafdrukscanner is deels afgedekt of de speaker.
Past totaal niet: de vingerafdrukscanner is deels afgedekt of de speaker.

De vertaling is wat ongelukkig maar voor de liefhebbers van wat luxuezere pouches, is er bij Etsy inmiddels e.e.a. te bestellen.
Bij mij is vanuit Knaldeals het Car hoesje voor de P20 Pro binnengekomen (linkje: https://www.knaldeals.com...ro/car-case-zwart-2036514). Mooi hoesje met ingebouwd metalen plaatje om hem aan magnetische auto mounts te kunnen bevestigen. Niet te duur. De camera's zijn voldoende beschermd en liggen net iets dieper in het hoesje waardoor ze de tafel niet raken, nadeel is wel dat de hele telefoon wat dikker aanvoelt en zonder hoesje echt mooier is... We zullen zien of dit een blijvertje is maar voor nu blij mee.
Inmiddels heft ook PDAir zijn P20pro cases online staan Eindelijk komen er wat meer luxe leren sleeves op de markt, eerdaags maar een keuzemaken. Nu nog een nette autohouder zoeken.
Dat zulke leren mapjes nog bestaan! Echt lang geleden dat ik zo een had haha.Gadgeteer schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:21:
Inmiddels heft ook PDAir zijn P20pro cases online staan Eindelijk komen er wat meer luxe leren sleeves op de markt, eerdaags maar een keuzemaken. Nu nog een nette autohouder zoeken.
Heb zelf ook deze besteld, omdat ik voor mijn vorige telefoon precies dezelfde had. Mocht je hem snel nodig hebben kun je deze voor zo'n €11 in Nederland krijgen.
Zojuist de tempered glass protector van Mobile Supplies geïnstalleerd en deze past wel. Valt precies in de eerder genoemde bumpercase.
Hi! Iemand al tips voor een fijne autohouder voor de P20 pro? Liefst een Ali-modelletje, met een Ali-prijsje. Want (hoe goedkoop of duur ook) ik heb de ervaring dat ze nog wel eens stuk gaan bij dagelijks gebruik..
Mijn LEGO dingetjes: www.KeverBricks.nl (insta, bricklink etc)
Dezekeverjeroen schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:23:
Hi! Iemand al tips voor een fijne autohouder voor de P20 pro? Liefst een Ali-modelletje, met een Ali-prijsje. Want (hoe goedkoop of duur ook) ik heb de ervaring dat ze nog wel eens stuk gaan bij dagelijks gebruik..
https://www.bol.com/nl/p/...CVKEQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Door de combi zuignap en gel blijft ie overal op zitten, ook bolle oppervlaktes met een ruwe textuur. Ik heb hem al 4 jaar of zo
Ik heb die protector (en hoes al eerder) nu binnen. De zwarte rand zorgt ervoor dat touch disable mode wordt geactiveerd, of heb ik hem verkeerd geïnstalleerd?tw_gotcha schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:11:
ik heb twee hoesjes besteld, de officiele smartcover, maar ik zag ook deze die ik wel mooi vond:
Verder wel aardig, hij valt binnen de case en de vingerprintlezer is nog goed te gebruiken. Misschien iets te glimmend, maar dat went waarschijnlijk wel.
Ik heb het hoesje binnen (niet zo mooi eigenlijk) en de screen protector nog niet... als ie het niet goed doet dan maar een andere. Ik heb nu helemaal geen protector. Ik wist niet dat er een touch disable mode is...
Houd je hand maar eens over de bovenrand van het scherm, doe dan het scherm aan en probeer te swipen.
Is een soort broekzakmode.
Is een soort broekzakmode.
Heb gewoon deze van de Action. Werkte al prima met de P10 en de P20 past er ook in ;Pkeverjeroen schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:23:

[ Voor 8% gewijzigd door Rammstein op 28-04-2018 20:43 ]
Oh ja vandaag trouwens de 360 graden camera ontvangen.
Op zich grappig speelgoed
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=936zrXe3_fI]
Op zich grappig speelgoed

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=936zrXe3_fI]
[ Voor 3% gewijzigd door Rammstein op 28-04-2018 20:49 ]
Hier ook vandaag binnen gekregen, best grappig inderdaad, maar ga hem zelf wel verkopen. Als je watermark aan zet in de settings gaat die tekst onderin weg trouwens.Rammstein schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:49:
Oh ja vandaag trouwens de 360 graden camera ontvangen.
Op zich grappig speelgoed![]()
![]()
[video]

https://m.nl.aliexpress.com/item/32833213044.html gebruik hem bij Nokia 7+keverjeroen schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:23:
Gebruik zelf deze:keverjeroen schreef op donderdag 19 april 2018 @ 14:23:
Ugreen Auto Telefoon Houder voor iPhone 8X7 6 S Ontluchter Mount Houder Stand 360 Rotatie Mobiele Telefoon Stand voor Samsung Xiaomi Stand
http://s.aliexpress.com/AjqIF3Yb?fromSns=
Fijn compact voor in een luchtrooster.
Enige nadeel van deze is wel dat het wat moeite kost om de tel er tussen te klemmen.Louw Post schreef op zondag 29 april 2018 @ 10:31:
[...]
Gebruik zelf deze:
Ugreen Auto Telefoon Houder voor iPhone 8X7 6 S Ontluchter Mount Houder Stand 360 Rotatie Mobiele Telefoon Stand voor Samsung Xiaomi Stand
http://s.aliexpress.com/AjqIF3Yb?fromSns=
Fijn compact voor in een luchtrooster.
Is er iemand die voor mij de exacte breedte van de P20 Pro zou kunnen opmeten met een schuifmaat, inclusief de standaard case / hoes die meekomt vanuit Huawei?
Dan weet ik bij voorbaat of ik mijn Brodit universele autohouder zou moeten vervangen of niet
Dan weet ik bij voorbaat of ik mijn Brodit universele autohouder zou moeten vervangen of niet
Hier hebben ze skins voor de P20/P20 pro:
https://7layerskinz.com/
En met code slayer30 30% korting.
Gisteren 1 besteld. Net zoals Dbrand
https://7layerskinz.com/
En met code slayer30 30% korting.
Gisteren 1 besteld. Net zoals Dbrand
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Ik heb nu deze, https://www.mobilesupplie...-p20-pro-ultra-clear.html. Maar die is eigenlijk net te klein helaas. Maar weer op zoek naar een andere...Beekforel schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:06:
[...]
Ik heb die protector (en hoes al eerder) nu binnen. De zwarte rand zorgt ervoor dat touch disable mode wordt geactiveerd, of heb ik hem verkeerd geïnstalleerd?
Verder wel aardig, hij valt binnen de case en de vingerprintlezer is nog goed te gebruiken. Misschien iets te glimmend, maar dat went waarschijnlijk wel.
Wat is echt een goede screenprotector die goed past op de P20 Pro? Lees hier verschillende maar kan niet echt een conclusie trekken.
Skin ziet er mooi uit 😁
Skin ziet er mooi uit 😁

[ Voor 41% gewijzigd door Erik1805 op 03-05-2018 19:46 ]
Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh
Waar heb je die skin vandaan? Ben meestal van de dbrand, maar die hebben de P20 Pro (nog) niet. Kreeg wel een tweet van 7layerskinz, maar weet niet of dat goed is (ik weet dat dbrand er weer netjes en makkelijk af te halen is bijv.).Erik1805 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:29:
Wat is echt een goede screenprotector die goed past op de P20 Pro? Lees hier verschillende maar kan niet echt een conclusie trekken.
Skin ziet er mooi uit 😁
[afbeelding]
Edit: mijn excuses, een paar berichten terug heb je het gewoon vermeld.

Weet jij toevallig of deze er ook weer netjes af te halen is?
[ Voor 10% gewijzigd door Louw Post op 04-05-2018 07:53 ]
Ik koop ze normaal ook altijd bij Dbrand, maar deze is net zo goed en veel sneller geleverd. Had hem in 4 dagen binnen. Eraf halen zal net zo makkelijk zijn. Het is ook van 3MLouw Post schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 07:46:
[...]
Waar heb je die skin vandaan? Ben meestal van de dbrand, maar die hebben de P20 Pro (nog) niet. Kreeg wel een tweet van 7layerskinz, maar weet niet of dat goed is (ik weet dat dbrand er weer netjes en makkelijk af te halen is bijv.).
Edit: mijn excuses, een paar berichten terug heb je het gewoon vermeld.![]()
Weet jij toevallig of deze er ook weer netjes af te halen is?
Ik heb beide ook vorige week binnen gekregen, het hoesje bevalt me goed. Die FCOWB screen protector was echt pure troep, kreeg hem er maar niet goed op, meteen weggegooid.tw_gotcha schreef op woensdag 11 april 2018 @ 07:11:
Zit nu naar deze te kijken:
Nillkin Screen Protector glass film for Huawei P20 Pro P20 Lite Honor 8 protective Glass H+PRO 2.5D 9H
Heb wel goede ervaringen met Nillkin op mijn OnePlus 3, maar bij dit product zit een foto van de devices en daar lijkt het niet helemaal goed uit te komen bovenaan bij de sensors/camera of het zit er echt heel dicht op natuurlijk.
Ben dus ook wel benieuwd of iemand al een goede screen protector heeft kunnen vinden.
Oh, dat klinkt goed, ik ga er zeker 1 bestellen dan. Bedankt!Erik1805 schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 08:27:
[...]
Ik koop ze normaal ook altijd bij Dbrand, maar deze is net zo goed en veel sneller geleverd. Had hem in 4 dagen binnen. Eraf halen zal net zo makkelijk zijn. Het is ook van 3M
Heeft iemand deze ook besteld? En zo ja hoe is die?
totaal vergeten! ik zal nog kijken of ik er een kan betsellen, ben beniewd!Louw Post schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 21:25:
[...]
Hier ook vandaag binnen gekregen, best grappig inderdaad, maar ga hem zelf wel verkopen. Als je watermark aan zet in de settings gaat die tekst onderin weg trouwens.
Als je je toestel voor 15-4 hebt gekocht of gepreorderd dan heb je tot 15-5 om de camera aan te vragen.tw_gotcha schreef op vrijdag 4 mei 2018 @ 17:36:
[...]
totaal vergeten! ik zal nog kijken of ik er een kan betsellen, ben beniewd!
Heb er nu een aantal foto's mee gemaakt en ben eigenlijk best over de foto's te spreken.
Moet alleen nog vinden hoe ik ervoor kan zorgen dat ik zelf niet zo overduidelijk aanwezig ben op de foto's

Moet zelf wel eens 360 films maken, ik probeer altijd op een punt te gaan staan waar ik me later uit kan masken.Gadgeteer schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Als je je toestel voor 15-4 hebt gekocht of gepreorderd dan heb je tot 15-5 om de camera aan te vragen.
Heb er nu een aantal foto's mee gemaakt en ben eigenlijk best over de foto's te spreken.
Moet alleen nog vinden hoe ik ervoor kan zorgen dat ik zelf niet zo overduidelijk aanwezig ben op de foto'sZal wel iets worden als een statiefje ofzo. Neem aan dat ik die camera ook wel via Bluetooth kan laten werken, desnoods via mijn horloge.
Als je 2 foto's maakt, en je op 2 verschillende plekken staat kan je jezelf makkelijk weg knippen in photoshop oid.
Ik heb zojuist de Nillkin screen protector binnen, erop gezet en die past echt goed. De screenprotector past ook echt perfect binnen de randen van het standaard siliconen hoesje van de P20 Pro. (Is op aliexpress te krijgen.)Erik1805 schreef op donderdag 3 mei 2018 @ 16:29:
Skin ziet er mooi uit 😁
[afbeelding]
[ Voor 13% gewijzigd door Louw Post op 15-05-2018 18:30 ]
Statief ja en eventueel met de timer. Heb je 10 seconden ofzo om je ergens verstoppenGadgeteer schreef op maandag 7 mei 2018 @ 11:25:
[...]
Als je je toestel voor 15-4 hebt gekocht of gepreorderd dan heb je tot 15-5 om de camera aan te vragen.
Moet alleen nog vinden hoe ik ervoor kan zorgen dat ik zelf niet zo overduidelijk aanwezig ben op de foto'sZal wel iets worden als een statiefje ofzo. Neem aan dat ik die camera ook wel via Bluetooth kan laten werken, desnoods via mijn horloge.
Als je zo de Spigen Rugged Armor case ziet, denk je dat die Nillkin protector compatible is?Louw Post schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb zojuist de Nillkin screen protector binnen, erop gezet en die past echt goed. De screenprotector past ook echt perfect binnen de randen van het standaard siliconen hoesje van de P20 Pro. (Is op aliexpress te krijgen.)
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Als ik het zo zie zou het ook mooi naadloos aansluiten.g0tanks schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 21:44:
[...]
Als je zo de Spigen Rugged Armor case ziet, denk je dat die Nillkin protector compatible is?
Ik kan geen auto oplader vinder die werkt. Die van huawei zelf dan maar? Weet iemand iets goedkopers?
Hoe bedoel je, eentje die werkt? Ik zelf heb een Blitzwolf (goed merk op Aliexpress) autolader die fijn werkt, maar niet zo snel oplaad als een Huawei snellader natuurlijk. Helaas. De originele Huawei is best prijzig.tw_gotcha schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:02:
Ik kan geen auto oplader vinder die werkt. Die van huawei zelf dan maar? Weet iemand iets goedkopers?
Ik had er een van ewent die voldoende ampere zou moeten leveren maar op de ene uitgang gaat ie aan/uit en op de andere (met een hoger amperage) doet ie niks. Ik heb ook wat blitzwolf spul, idd een goed merk.
Jij hebt die met dezwarte randen dus?Louw Post schreef op dinsdag 15 mei 2018 @ 18:28:
[...]
Ik heb zojuist de Nillkin screen protector binnen, erop gezet en die past echt goed. De screenprotector past ook echt perfect binnen de randen van het standaard siliconen hoesje van de P20 Pro. (Is op aliexpress te krijgen.)
Bevalt deze nog goed?
En past er dan nog een case omheen?
Bevalt me prima en de cases die ik heb sluiten erg goed aan. Moet wel zeggen dat ik er achter gekomen ben dat de zwarte randjes van de screenprotecter een beetje over het scherm vallen. Dit kan in sommige apps met een smalle scrollbalk bijvoorbeeld een beetje vervelend zijn (Twitter bijv.).Aggressor schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:25:
[...]
Jij hebt die met dezwarte randen dus?
Bevalt deze nog goed?
En past er dan nog een case omheen?
Even een vraag over de freebuds
Vandaag binnengekregen en de linker geeft na 5 minuten goed gewerkt te hebben amper nog geluid. Herpairen, herstellen fabrieksinstellingen, opnieuw opstarten, etcetcetc, maakt niets uit. Klantenservice zegt dat ik langs een service centrum moet om ze om te ruilen maar dat is zon 100 km rijden heen en terug en dus een halve dag weg. Niet fijn met 2 kids in de vakantie die mee moeten.
Is iemand ander dit tegengekomen en heeft die het kunnen oplossen?
Vandaag binnengekregen en de linker geeft na 5 minuten goed gewerkt te hebben amper nog geluid. Herpairen, herstellen fabrieksinstellingen, opnieuw opstarten, etcetcetc, maakt niets uit. Klantenservice zegt dat ik langs een service centrum moet om ze om te ruilen maar dat is zon 100 km rijden heen en terug en dus een halve dag weg. Niet fijn met 2 kids in de vakantie die mee moeten.
Misschien omdat je ze net hebt dat ze even goed opgeladen moeten worden?syrae schreef op vrijdag 20 juli 2018 @ 18:00:
Even een vraag over de freebuds
Het is ook altijd een optie om er meteen een dagje uit van te maken met de familie, als het in de buurt is van een pretpark, stad of andere activiteit.
Nee zijn goed opgeladen... Was ook mijn 1e gedachte.
Dan toch maar langs het service punt dien te rijden ergens in de komende weken 😑
Dan toch maar langs het service punt dien te rijden ergens in de komende weken 😑
Welke screenprotector gebruiken de meeste mensen nou? Kan bij de in Nederlandse winkels verkrijgbare niet veel reviews vinden, wil namelijk wel dat de protector alles goed bedekt en niet te kort is of teveel uitsteekt.
Hi ik heb een vraag over supercharge kabels. Is het zo dat supercharge alleen goed werkt met Huawei's eigen kabels of kan je ook andere usb-c kabels gebruiken? En zo ja welke merken/types zijn geschikt?
[ Voor 4% gewijzigd door Dapie007 op 17-10-2018 11:12 ]
Kijk eens naar dit, niet goedkoop maar lijkt me wel wat.michaelw1998 schreef op dinsdag 25 september 2018 @ 12:18:
Welke screenprotector gebruiken de meeste mensen nou? Kan bij de in Nederlandse winkels verkrijgbare niet veel reviews vinden, wil namelijk wel dat de protector alles goed bedekt en niet te kort is of teveel uitsteekt.
Whitestone Dome Huawei P20 pro
Toen ik de telefoon net in mijn bezit had, had ik mij zoiets al cover aangeschaft:

Het is een transparante soepele TPU cover met gekleurde accenten. Ik had er wat twijfels over maar gewoon zwart genomen voor mijn zwarte toestel. Uiteindelijk zag dat glimmende randje er echt wel prima uit. Maar het is dus gewoon afgebladerd en nu ziet het er gewoon erg vies uit
Geen aanrader.
Deze is nu onderweg:

Deze 'cover' bestaat enerzijds uit een gekleurde glasplaat, een beetje zoals een screen protector maar dan voor de achterkant. En anderzijds uit een beschermende bumper. Ik ben benieuwd of het iets is. Het is na even twijfelen de rode geworden trouwens.

Het is een transparante soepele TPU cover met gekleurde accenten. Ik had er wat twijfels over maar gewoon zwart genomen voor mijn zwarte toestel. Uiteindelijk zag dat glimmende randje er echt wel prima uit. Maar het is dus gewoon afgebladerd en nu ziet het er gewoon erg vies uit
Deze is nu onderweg:

Deze 'cover' bestaat enerzijds uit een gekleurde glasplaat, een beetje zoals een screen protector maar dan voor de achterkant. En anderzijds uit een beschermende bumper. Ik ben benieuwd of het iets is. Het is na even twijfelen de rode geworden trouwens.
Ik sta op het punt om een P20 pro te kopen, maar ben nog op zoek naar een goede case + screenprotector.
Wensen zijn:
- camera moet goed afgeschermd zijn
- telefoon moet vlak op de tafel kunnen liggen
- moet back cover model zijn
- screenprotector van glas
Ik kwam eerst uit op een combi van Spigen Marked Armor case en Spigen full cover glas protector. Deze case lijkt de camera te beschermen door een 'uitstulping', dus ligt niet vlak op de tafel?
Andere optie is de Otterbox Prefix case welke wel vlak ligt.
Weet iemand ms een passende screenprotector hierbij? Wil liever niet op goed geluk er x gaan kopen
Andere tips voor goede combi's zijn natuurlijk ook welkom
Wensen zijn:
Ik kwam eerst uit op een combi van Spigen Marked Armor case en Spigen full cover glas protector. Deze case lijkt de camera te beschermen door een 'uitstulping', dus ligt niet vlak op de tafel?
Weet iemand ms een passende screenprotector hierbij? Wil liever niet op goed geluk er x gaan kopen
[ Voor 5% gewijzigd door bloody op 15-12-2018 14:31 ]
nope
Ik gebruik sinds juni deze combinatie naar volle tevredenheid:bloody schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:30:
Ik sta op het punt om een P20 pro te kopen, maar ben nog op zoek naar een goede case + screenprotector.
Wensen zijn:
Weet iemand ms een passende screenprotector hierbij? Wil liever niet op goed geluk er x gaan kopen![]()
https://www.gsmpunt.nl/sc...-protector-huawei-p20-pro
https://www.gsmpunt.nl/ho...esje-huawei-p20-pro-zwart
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
thanks. Maar ligt die case wel vlak op de tafel? Blijft de camera binnen het hoesje en steekt niet naar buiten?g0tanks schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 14:40:
[...]
Ik gebruik sinds juni deze combinatie naar volle tevredenheid:
https://www.gsmpunt.nl/sc...-protector-huawei-p20-pro
https://www.gsmpunt.nl/ho...esje-huawei-p20-pro-zwart
nope
Ja, de camera raakt niet het oppervlak aan als je de telefoon op tafel legt.bloody schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:54:
[...]
thanks. Maar ligt die case wel vlak op de tafel? Blijft de camera binnen het hoesje en steekt niet naar buiten?
Hmm, ik heb net gelezen op diverse fora dat de camera precies gelijk is met de case, zodat de camera lens in principe vlak op de tafel ligt. #twijfelg0tanks schreef op zaterdag 15 december 2018 @ 16:57:
[...]
Ja, de camera raakt niet het oppervlak aan als je de telefoon op tafel legt.
Als jij bv een lineaal over de camera legt, is ie dan bv 0.5 mm verzonken of precies gelijk aan de case? Thanks!
[ Voor 14% gewijzigd door bloody op 15-12-2018 18:35 ]
nope
Voor de mensen met Freebuds: er is een nieuwe firmwareupdate (v1.196) uitgebracht! De update zou bekende problemen moeten oplossen en de systeemstabiliteit verbeteren.
Pagina: 1