Manneke- schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:04:
Jemig nice stats Angeloonie! Consistent ook. Merk dat ik moeite heb dat te halen door combi van: gevoel van haast (heb soms een uur of anderhalf uur om te gamen en wil mn missies halen), en altijd door willen gaan. Als in: geen tanks spelen waarin ik de field mods al heb, maar weer door naar de volgende. Uitgezonderd soms een uurtje premiums spelen. Alleen ben ik dan teveel gefocused op moe of ace tankers halen en forceer ik weer.
Als ik vakantie heb en meer ontspannen game dan merk ik dat het beter gaat. Kunst is om dat na een werkdag ook te realiseren.
Ik heb fases waarin ik bepaalde tanks speel, ik ben soms bezig met de field mods, soms wil ik gewoon dailies doen. De campaigns ben ik zo goed als niet mee bezig (behalve de 2.0 omdat die in het begin probleemloos gaan).
Om de zoveel tijd heb ik een nieuwe tank erbij en speel ik die even intens, maar het wisselt gewoon veel.
Afgelopen 1000 battles:
Daar staan tanks in die ik nu al even niet meer aangeraakt heb. Bijv. de Prog 46, mijn all-time favo speel ik véél minder. Ook de TVP raak ik enkel voor de "fun" nog aan nu. Speel nu eigenlijk bijna alleen T803 omdat die super relaxed speelt, Leopard voor de Leo 120 en 121B voor de fun. Dat mix ik wat met de TVP en wat andere random tanks waar ik zin in heb die dag.
Arty raak ik niet meer aan eigenlijk

Een soortgelijke video heeft hij al eens gemaakt, heel handige tips uit gehaald. Ga deze zo ook even kijken. Sowieso fan van QB, leer veel van hem, al speelt hij zo agressief vaak, dat kan ik nog niet echt.
Cheezus schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 19:19:
[...]
Lekker bezig! Veel spelen helpt zeker, je leert steeds beter hoe/waar je verschillende tanks kunt raken en wat goede posities op elke map zijn. Het helpt daarbij ook om veel met hetzelfde soort tank te spelen.
Mijn écht slechte battles zijn meestal dat ik naar een plek toe rij om er halverwege achterkomen dat ik een andere tank heb dan ik dacht waarmee die positie niet goed te spelen is.. maarja, dan ben ik toch al onderweg dus fuck it

Dat eerste helpt idd, zeker nu in 2.0 met die weakspot highlighter.
Je tank leren kennen is ook erg belangrijk, vooral wat níet werkt
Mijn slechte battles zijn vaak diegene waar ik íets te enthousiast wordt, en voor bijv. een flank op 1 tank ga terwijl hij vanaf een andere kant nog gedekt wordt.. Of gewoon slordigheidjes door bijv. bush snipen te vergeten.
Positioneren gaat vaak wel OK en ben dan ook niet bang om rechtsomkeert te maken als ik bijv. alleen ben, ipv yolo te gaan.