[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 54 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 85 86 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:04
Hebben jullie ook zo veel last van ghost shells en shells die de grond in vliegen ook al zie je op je scherm dat ze ruim boven de grond zouden moeten gaan? Wordt er echt gek van.

Verder last van het klassieke haal een missie 10x voordat je hem moet doen, maar krijg het niet voor elkaar hem te doen wanneer hij actief is (4 kills).

WoT stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
ElPaco schreef op maandag 8 september 2025 @ 17:40:
Hebben jullie ook zo veel last van ghost shells en shells die de grond in vliegen ook al zie je op je scherm dat ze ruim boven de grond zouden moeten gaan? Wordt er echt gek van.

Verder last van het klassieke haal een missie 10x voordat je hem moet doen, maar krijg het niet voor elkaar hem te doen wanneer hij actief is (4 kills).
Ik heb hier al denk ik meer dan een jaar last van, maar het lijkt nu wel weer erger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StarWing
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:55

StarWing

Huh ?!?

RNG is broken, dat moeten ze fixen zodat skill loont.

Page intentionally left blank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:28
RNG swingt idd wel de pan uit.. de MM was wel heel wat beter als gisteren.
Veel minder 3 - 15 potjes.

Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Heb uiteindelijk voor de US lijn gekozen, de T803 is gewoon insane. Kan niet wachten tot ik die heb.

De T110E5 is raar.. Dat gezwel op die koepel.. :X

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Oohja als je jezelf echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een M41 Arty.. wat een tyfushok is dat zeg..

Dacht wat arty missies te doen en met lower tier is dat vaker iets makkelijker dan met de higher tiers..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wittmann1982
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 11:40
Leopard lijn gekozen. Idd hét beste kanon in het spel. Meteen wat crew books gebruikt zodat ze volledige camo training hebben en BIA voor 50%. Ook camo skin erop gezet. Concealment staat nu toch al op 525, een stuk beter dan stock.
Voorlopig rammer en vents erop gezet.
@Moechy Mijn favoriete arty is de GW Panther, verschrikkelijk accuraat! Heel wat anders dan de tier IX M53/55, daarvan waren mijn verwachtingen destijds zeer hoog. In de tech tree van Skill4ltu staat deze als epic, daar denk ik toch sterk anders over. De tier X zal ik zelfs niet meer aankopen denk ik.
Probeer zo snel mogelijk van die M41 af te raken, die M44 die erop volgt is echt wel goed. Die heb ik dan ook nog altijd staan in de garage.
Ik zie dat er op mijn loop 2 sterren staan. Betekent dit dan dat ik daar 2 MOE heb?
Op mijn GW Panther staan dan weer 3 smalle lijntjes, dat is dan 1 MOE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Ik heb de GW Panther inderdaad en de Crusader SP (die is ook echt goed).
Dacht eens een andere lijntje op te starten aangezien ik enkel kutpotjes had met mijn normale tanks maar voorlopig nog meer frustratie.. moet inderdaad ff doorgrinden maar als geen enkel shot raakt gaat het lang duren.. en natuurlijk als je dan eens arty speelt krijg je maps zoals Paris etc..

Speel je een trage brawler a la AT-8, krijg je alleen maar open vlaktes.. 🙈

[ Voor 46% gewijzigd door Moechy op 09-09-2025 18:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wittmann1982
Ik zie net dat ik met mijn M44 aan 91% MOE zit. Staat enkel een rammer en een camo net (ja ik weet het) op. Misschien nog ff wat pimpen met wat equipment en trachten die 95% te halen.
Zo goed als alle arty missies heb ik gedaan met de combo gw panther/ M53/55 btw.
Volgens 1 van de laatste filmpjes die ik bekeek (dacht van quickiebaby) zou de X Obj 261 de beste tier X arty zijn. Misschien dat die lijn nog het grinden waard is.
Heeft iemand die al?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:14

Roozzz

Plus ultra

Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:16:
Oohja als je jezelf echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een M41 Arty.. wat een tyfushok is dat zeg..
Fixed that for you.

vroeger alle missies met de m44 en de 261 gedaan. Free xp ftw.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Er is maar 1 ding erger. De LeFh.... wat een toxische kutarty..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39
Roozzz schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:16:
[...]

Fixed that for you.

vroeger alle missies met de m44 en de 261 gedaan. Free xp ftw.
Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:16:
Oohja als je jezelf en anderen echt wil pijnigen en alle plezier uit WoT wil vergallen, speel een Arty.. wat een tyfus is dat zeg..
Fix het dan goed ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:16

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Moechy schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 19:34:
Er is maar 1 ding erger. De LeFh.... wat een toxische kutarty..
Wat is er mis met deze cutie? :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KRLkpgfaa2Ta_-30m8EGypzsjKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A42HW9Bc1xbiqAkanj4Dbg7K.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
wittmann1982 schreef op dinsdag 9 september 2025 @ 18:52:
Ik zie net dat ik met mijn M44 aan 91% MOE zit. Staat enkel een rammer en een camo net (ja ik weet het) op. Misschien nog ff wat pimpen met wat equipment en trachten die 95% te halen.
Zo goed als alle arty missies heb ik gedaan met de combo gw panther/ M53/55 btw.
Volgens 1 van de laatste filmpjes die ik bekeek (dacht van quickiebaby) zou de X Obj 261 de beste tier X arty zijn. Misschien dat die lijn nog het grinden waard is.
Heeft iemand die al?
Obj 261 is echt top. Heb er nu 60 potjes in gespeeld, maar al 1 keer over de 5k damage ermee gedaan en meerdere in de 4k damage. Dat apparaat is zo bizar accuraat. Schot in een engine deck richten? Geen enkel probleem! De 212a op tier 9 daarvoor is ook top.

Voor splash missies zou ik wel de Amerikaanse tier 9 aanraden. Heeft een best grote splash zone in combinatie met een snelle reload.

Voor fun zou ik de Britse tier 6 aanraden. Letterlijk aan de andere kant van een gebouw kan je schoten landen op een engine deck. Soms als ik me verveel pak ik die er even bij om me kapot te lachen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moechy
Die verpest Low Tier Battles..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
#delete arty..

Maar helaas, zolang er missies in zitten moet je ze spelen..

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Zijn er toevallig nog actieve Nederlandse clans? En zo ja, welke raden jullie aan? :D

• Moechy
dr34m3dd schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:24:
Zijn er toevallig nog actieve Nederlandse clans? En zo ja, welke raden jullie aan? :D
Altijd welkom bij ons. Leuke actieve clan.
Linkje naar discord:
https://discord.gg/x34cz79K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:44
Oxigeon schreef op vrijdag 5 september 2025 @ 14:13:
[...]

Om een Tier XI te worden moet je toch eerst voldoende XP in de Tier X behaald hebben. Dat kunnen dus nooit beginners zijn mijn idee. Die halen nooit 350k XP op 1 dag binnen. Kan uiteraard wel dat ze al X tijd niet meer gespeeld hebben en nu weer tevoorschijn komen
Onderschat niet hoeveel whales er zijn (46% WR, 60k games) die al jaren honderden euro's uitgeven, maar nooit echt op hoog niveau hebben leren spelen. Die hangen dus in premiums rond op lage tiers en spelen alleen hogere tiers om wat nieuws uit te proberen. Zoals nu. Met al die lootboxes en andere "pay-to-win" acties hebben ze eindeloze bergen gold en free xp verzameld.

Maar goed die betalen het spel voor de rest en laten zich farmen door jou voor je marks of excellence, dus bedank ze maar :)

Zelf ben ik al 7 jaar fanatiek speler in ruste sinds ik mn main account heb verkocht, maar door alle acties en freebie's begint mn alt account een steeds vollere garage te krijgen. Meestal log ik rond de feestdagen in en speel na het binnenharken van een jaar aan updates wat potjes... Om er na een week weer op uitgekeken te zijn voor de rest van het jaar. Het grind virus heeft geen vat meer op mij :)

Ik ben dus vanwege de Wot 2.0 goodies halverwege het jaar al ingelogd en heb de Maus line gekozen en hem na 3 sessies al over de 100k xp van die 325k! Bizar hoe laag het niveau op tier 10 nu is 8)7 Mn 6e potje had ik al een ace tanker met 7k direct dmg te pakken... en zo goed was ik vroeger echt niet.

[ Voor 4% gewijzigd door _Anvil_ op 15-09-2025 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:15
Prima recon arty toch? heb bino erop >:) O+ 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wittmann1982
De matchmaking is er niet op verbeterd heb ik de indruk. Zelfs met mijn tier V Stug III ausf G. 3 spellen na mekaar, met resp 1900, 1000 en 1200 dmg, en wat denk je ... alle 3 verloren.
Sta je daar dan voor jan lul alleen te cappen met de TD, terwijl de rest zo passief als maar zijn is.
En in de hogere tiers idd hetzelfde. Deze week nog 15-0 verloren ....

[ Voor 10% gewijzigd door wittmann1982 op 15-09-2025 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Zelfde idee heb ik ook. Heel veel spelers die je eigenlijk in een tier 3 battle nog niet zou willen hebben in je team. Wellicht is het inderdaad een maandje uitzitten en dan zijn hopelijk al die mensen weer afgeknapt.
Ik heb trouwens ook andere potjes gehad. Leopard 1, slechts 2000 dmg gedaan, hopeloos verloren, maar dan wel bovenaan staan met 1000 dmg meer dan de 2e. Ja, dan ga je echt huilen.

[ Voor 29% gewijzigd door Sircuri op 15-09-2025 16:26 ]

Signature van nature

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Wat een gezever over andere spelers, laat mensen toch lekker op hun manier spelen. Dit maakt het voor jullie toch alleen maar makkelijker? En als je er zo aan ergert speel je toch een maandje niet of zo.

Gedoe over matchmaking blijft altijd, je gaat echt niet elke keer een perfecte pot spelen. Ik geniet gewoon van het spelletje, lukt het vandaag niet, stop ik er lekker mee en ga wat anders doen.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sircuri
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Sircuri

Volledig Appelig

Je hoeft niet te reageren hoor. Het mag, maar hoeft niet.

Ik neem aan dat jij het toch ook leuk vindt als een spelletje een beetje uitdagend is? 0-15 verliezen of 15-0 winnen is nou niet bepaald uitdagend. MM is altijd een dingetje geweest, dat is absoluut waar. Maar ook jij moet toegeven dat het echt enorm anders is dan een tijd terug.

Maar inderdaad, ik ga weer wat anders doen. In ieder geval niet meer hier rondhangen.

Signature van nature

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Game_overrr
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:06
Wat TTL bedoelt is dat je gewoon een potje speelt met 15 + 15 echte spelers, je kan dan boos zijn op de matchmaking, maar Wargaming gaat dat nooit (kunnen) fixen. Ook mensen met 7k+ wtr hebben gewoon slechte potjes of maken domme keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39
Sircuri schreef op maandag 15 september 2025 @ 17:41:

Ik neem aan dat jij het toch ook leuk vindt als een spelletje een beetje uitdagend is? 0-15 verliezen of 15-0 winnen is nou niet bepaald uitdagend. MM is altijd een dingetje geweest, dat is absoluut waar. Maar ook jij moet toegeven dat het echt enorm anders is dan een tijd terug.
Met 0-15 verliezen is inderdaad niet echt een uitdaging, maar ook dan kun je nog prima hebben gespeeld. Met 15-0 winnen terwijl je zelf de aanval leidt kan ook zeker uitdagend zijn. Ik beoordeel de potjes vooral op m'n eigen bijdrage/spel en niet zozeer op de (teamafhankelijke) eindscore.
Qua MM is er niet zoveel anders denk ik, er is gewoon een veel grotere groep noobs die nu tier X en XI spelen, gemiddeld zou dat in je voordeel moeten werken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moechy
Game_overrr schreef op maandag 15 september 2025 @ 18:04:
Wat TTL bedoelt is dat je gewoon een potje speelt met 15 + 15 echte spelers, je kan dan boos zijn op de matchmaking, maar Wargaming gaat dat nooit (kunnen) fixen. Ook mensen met 7k+ wtr hebben gewoon slechte potjes of maken domme keuzes.
Mocht dat nu echt zo zijn ja..
Maar helft van de spelers zijn Bots of zo spelen ze toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:25

TTLCrazy

Listen to Frankie

Moechy schreef op maandag 15 september 2025 @ 20:47:
[...]

Mocht dat nu echt zo zijn ja..
Maar helft van de spelers zijn Bots of zo spelen ze toch..
Dat gaat niet veranderen als je er aan ergert :) Ik bedoel dat je ze lekker links moet laten gaan en genieten van de leuke potjes. Ik vloek ook wel eens als het niet lukt of als het team niet loopt, meestal doe ik dan een actie die ik anders toch nooit doe en zie hoe het loopt. Nieuwe ervaring geeft nieuwe inzichten denk ik altijd maar ;)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:52

1lau

Hearthstone Arena Player

Eerlijk gezegd heb ik sinds WoT 2.0 bar weinig random matches gedaan, 1 a 3 matches alleen voor de dagelijkse top 10 rewards
Switch server als het niet loopt, dat hielp bij mij ook wel eens op weekenden na

Met Boiling Point, Onslaught Light en nu met Last Stand is er genoeg te doen

Via Onslaught Light kan je ook de dagelijkse/wekelijkse missies doen en crew trainen

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Pagina: 1 ... 85 86 Laatste